Szukam pracy w hucie szkła z zawodu jestem zdobnikiem szkła kryształowego, może być też praca w innym zawodzie i branży, tylko żeby można z tego było wyżyć.
obecnie pracuję w dąbrowie na szlifierni szkła jestem szlifierzem ale potrafię też zdobić kryształy nażynanie fajnowanie kwaszenie i mat moj tel 693665680
To jest dzisiaj zawód nie na czasie , ja też jestem zdobnikiem , pracowałam ładnych parę lat w Stroniu . Ani w Polsce , ani za granicą w tym zawodzie pracy nie znajdziemy . Ten zawód już umarł a wraz z nim i huty .
huta szkla Edyta padła oby juz nigdy produkcja nie ruszyła tam cała załoga piła gorzałe bez końca a kierownik udawał że nie widzi ludzie pracowali za 45 zł dniówka nareszcie ta mordęga się skończyła
Podobno huta szkla Edyta ruszuła nadal tak piją bez końca,miejscowi pracuja bo nie mają wyjścia ludzie w akordzie pracują za grosze,hutnik zarobi 60 zł dniówka
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-03-06 19:28:00odpowiedz
|
pracowałem z tymi pijakami w hucie szkla Edyta co zarobią to wszystko przepiją udają że pracują a kierownik udaje że nic nie widzi jak może taki zakład funkcjonować a ludzie dobrze zarabiać
Pracowałem w hucie szkla Edyta.Tam wszyscy piją na okrągło.Kierownik udaje że nie widzi.Jak taki zakład może przynosić zyski.Od tej gorzały można zwarjować
szukam pracy w hucie szkła gospodarczego na stanowisku dmuchacza szkła
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-03-30 17:35:15odpowiedz
|
tez pracowalem w hucie edyta fakt pilo sie ale nie gadajcie glupot ze nie dalo sie zarobic ;] w sumie jaka praca taka placa badzcie obiektywni
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-04-22 11:33:27odpowiedz
|
Poszukuje pracy w charakterze suwnicowego, hakowego lub pracy na magazynie w okolicach Katowic, Chorzowa, Siemianowic. tel. 660-160-939
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-04-22 11:35:07odpowiedz
|