Nestle Polska S.A.

2 Dodaj opinię

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji

 

ETAP 1

W odpowiedzi na wybrane ogłoszenie prześlij nam CV z informacjami o swoich dotychczasowym doświadczeniach i osiągnięciach. Pierwszym krokiem jest selekcja CV przez nasz Zespół Rekrutacji.

ETAP 2

Z kandydatami, którzy nas zainteresują, skontaktujemy się telefonicznie z zaproszeniem na spotkanie rekrutacyjne. Przy wybranych procesach prosimy też o rozwiązanie on-line testów i/lub kwestionariuszy osobowości.

ETAP 3

W pierwszym spotkaniu zazwyczaj bierze udział osoba z działu HR, czasem również bezpośredni przełożony. Podczas spotkania poprosimy Cię o opowiedzenie o swoich doświadczeniach zawodowych, tym co dla Ciebie ważne w pracy oraz planach na najbliższą przyszłość.  Interesuje nas nie tylko co wiesz i potrafisz, ale także chcielibyśmy poznać Twoje wartości, którymi kierujesz się na co dzień. Na tym etapie zdarza się również, że prosimy o rozwiązanie testu, przeanalizowanie sytuacji biznesowej lub odegranie scenki biznesowej.

Zależnie od stanowiska, które Cię interesuje, możemy zaprosić Cię na jeszcze jedno lub dwa spotkania, do których dołączą nasi eksperci lub osoby z potencjalnego zespołu.

ETAP 4

Telefonicznie lub e-mailem poinformujemy Cię o wyniku Twojej rekrutacji.

 


     
 
Nestle Polska S.A.