Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
MM

Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.

Odeszłam

Pracowałam w Salonach we Wrocławiu. Widzę, że sporo osób zaczyna pisać prawdę o firmie. Zawsze lubiłam moją pracę, natomiast Pani Regionalna szuka sobie ofiary. Chodzi o wcześniej wspomnianą Panią J. - we Wrocławiu są dwie Regionalne, z tą druga nie współpracowałam. Pani J. nie ma hamulców w osiąganiu celów, (usunięte przez administratora). Ślepo, z klapami na oczach realizuje dane cele. (usunięte przez administratora) liczy się wynik. Najgorsze jest to, że ona chyba nie ma świadomości tego jak ją odbierają Pracownicy, po zgłoszeniu sprawy była zaszokowana, że ktoś może czuć się mobbowany przez nią. Ważne, żeby tabelki się zgadzały. Kiedy odchodziłam, nawet nie zrobiono ze mną końcowego wywiadu. A co więcej HR ma zgłoszenia innych Pracownikow z lat poprzednich, wiem że była też dziewczyna, która długo walczyła, ale firma się wszystkiego wyparła. Moją przyczyną odejścia był właśnie mobbing. Jak zgłaszasz sprawę mobbingu do HR, musisz się liczyć z tym, że Twoja umowa nie będzie przedłużona. (usunięte przez administratora) Pani z HR na Wrocław, też potrafi być chamska w stosunku do Konsultantów. Odradzam tą firmę, ja na szczęście odeszłam już i mam nową pracę, więc mogę otwarcie napisać jak było. Odradzam pracę w Salonach Play we Wrocławiu w regionie Pani J. ! Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która miała podobne problemy w tej firmie, przykre to jak traktuje nie ludzi w Play.

Greenhead
Pracownik
 Pytanie

Długo nosiłem się z zamiarem napisania tu czegoś od siebie i finalnie się na to zdecydowałem ponieważ moja opinia może komuś pomóc podjąć odpowiednia decyzję. Jestem już (na szczęście) byłym pracownikiem P4, kto przepracował dla tej firmy sporą cześć swojego życia. Niestety z perspektywy czasu nie mogę ocenić P4 pozytywnie, nawet gdybym chciał. Otóż jest to pracodawca, który jawnie każe pracownikom oszukiwać ludzi byle plan i wskaźniki były zrobione. Jeśli ktoś w to nie wierzy, proponuję zapoznać się z ofertą i pójść do salonu porównać ją z tym co przedstawi konsultant. Praktyka „ukrywania” dodatkowych usług w prezentowanej ofercie to chleb powszedni dla większości sprzedawców, a co najlepsze jest to robione za nieformalnym przyzwoleniem przełożonych, mało tego, bardzo często to są ich inicjatywy. Jest to niestety konieczne, jeśli chcemy coś zarobić, w przeciwnym razie realizacja wziętych z kosmosu planów jest wręcz niemożliwa. Do tego dochodzą notoryczne cięcia w prowizjach, które z roku na rok są co raz to większym żartem i kpiną z pracowników. Kiedyś zostało to wytłumaczone faktem, że pracownicy mają dostęp do systemu konkursowego, w którym zdobywają punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody lub bony. Tam mili państwo, system konkursowy, który jest dobrowolny, po części ma zastąpić wasze wynagrodzenie. Jeśli chodzi natomiast o jakiekolwiek wsparcie, to możecie o nim zapomnieć. Jeśli zdarzy wam się jakaś trudniejsza sytuacja to pamiętajcie, że każdy będzie miał was gdzieś. Dział HR jest tylko po to żeby wysłuchać i powiedzieć „rozumiemy twoje rozgoryczenie, ale nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić”, wsparcie techniczne potrafi na postawiony request odpowiadać po kilka miesięcy jeśli nie dłużej. Możesz pisać maile do wszystkich świętych i bywa, że nie dostaniesz na nie nawet odpowiedzi. Takiego olewactwa nie doświadczysz w żadnej innej szanującej się firmie. Tu liczy się tylko wynik, który później wpływa na te wszystkie piękne raporty kwartalne, wg których jest tak pięknie w play. Pytanie tylko dla kogo pięknie? Bo chyba nie dla konsultantów. Oczywiście są osoby, które tu zaraz odpowiedzą, że da się godnie zarobić. Jedne, ale to zależy tez od lokalizacji punktu oraz tego czy twoja moralność o skrupuły pozwolą ci na ciągłe oszukiwanie ludzi. Często trzeba stanąć przed wyborem: albo będę uczciwy, albo chcę zarabiać pieniądze, szczególnie teraz w czasach pandemii jest to wzmożone. Szczerze nie polecam tego syfu.

5
Zaniepokojone

Mam pytanko, ponieważ cześć wpisów jest tu atakiem personalnym a nie opinią o pracodawcy to naszła mnie taka myśl - skąd wiecie, jaką konstrukcje psychiczną mają ludzie, o których piszecie? Zastanawiam się co byście zrobili gdyby przykładowo taka osoba zrobiła sobie krzywdę i pozostawiła po sobie liścik, liścik, w którym była by informacja, że powodem były wpisy w sieci, fałszywe, bez możliwości obrony i wyjaśnienia bo gowork kasuje takie wyjaśniające (usunięte przez administratora) co byście zrobili wy, komentujący to życie w firmie i wy z gowork, którzy sterujecie ta farsa poprzez usuwanie komentarzy wyjaśniających ? I jeśli ten wpis zniknie, to będziecie goworku tłumaczyć to w mediach.

Kraków
Pracownik

Na ten moment ciężko komukolwiek polecić pracę w play. W sprzedaży UPC, a nie było nawet odpowiednich szkoleń, pracownicy rzuceni na głęboką wodę, bez odpowiedniej wiedzy po prostu mają to sprzedawać, zero wsparcia, a klienci patrzą jak na idiotów bo przecież reklama jest, a to, że pracownik nie ma wiedzy żeby sprzedawać usługi to kogo to obchodzi. Podstawa niska, nieadekwatna do wymagań i odpowiedzialności jaką ma na sobie pracownik. Prowizje niższe niż parę lat temu, liczy się tylko żeby pakietować maksymalną liczbę usług za którą zamiast zapłaty można dostać punkty wymienne na nagrody. Pracownicy są wyciskani jak cytryna nie otrzymując nic w zamian. Praca mocno wykańczająca.

Marzena
@Kraków

Te niskie prowizje to tylko na czas inflacji czy myślisz że tak już zostanie?

Ania Nowy wpis
Pracownik
@Marzena

Zapytaj kolegi z "Krakowa" czy rzeczywiście jest z Krakowa. Dziwne ze każdy myśli że internet anonimowy i każdego można opluc tak bez problemu.

Kamila Nowy wpis
@Ania

A co innego mu sugerujesz jak nie Kraków? I na podstawie czego to negujesz?

ikonka

Sprawdź 15 opinii klientów firmy P4 Sp. z o.o. w Warszawa.

Sprawdź
Radek
Były pracownik

Play siadło na laurach i już wkrótce straci lidera. Posiadam ogromną wiedzę techniczną i mam doświadczenie obsługi klienta.Teraz pozyskanie klienta to loteria im większy target sprzedaży (pozyskanie klienta z konkurencji najlepiej z T-Mobile lub Plusa).A dlatego, że tam rachunki są wysokie i posiadają usługi łączone.Orange nie jest tak ważny (duże problemy z przeniesieniem numeru).Na siłę próbują zatrzymać odpływ klienta wymyślają nieźle historie.Zarabiałem dobrze od 5 do 8tys.mies.Niestety teraz już tak nie ma tych klientów indywidualnych odeszli do sieci wirtualnych.Ciężko ich odzyskać.Miałem klienta który 50numerów przeniósł do sieci Kluczmobile strata dla Play duża.I czemu się dziwić za 34.99zł ma 60GB i no-limit oraz taniej do UE.Play już teraz zmieniło zasady zbiera się punkty i wymienia na nagrody.Zatrudniaja studentów i osoby bez przeszkolenia na zlecenie.Zarobki marne,plan odsprzedaż usług i wciskanie niepotrzebnych ofert

Kojot
Pracownik
@Radek

Niestety racja, Play teraz daje Welcome Packa w ktorej zapomnieli dodać majtki, na wypadek sraczki od nadmiaru obowiazków po cudownym połaczeniu z Upc.

Ania Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Radek

Zarabiasz 5-8 tysięcy i tak opisujesz pracodawcę? Oj chyba prowokacja. Chyba że nie boisz się przedstawić?

Kasia Nowy wpis
Pracownik
@Ania

Aniu, może Ty się przedstaw. Tak ochoczo bronisz każdego działania firmy, krytykujesz byłych i obecnych pracowników, więc pewnie się tego nie wstydzisz.

Playnick
Pracownik
 Pytanie

Hej, powie mi ktoś jak to jest z tym testem na koniec szkolenia? Każdy straszy każe się uczyć wszystkiego na blachę a czy na prawdę jest on taki trudny? I będę dalej tu pracować zależy od tego czy zdam czy nie?

Mariusz
Pracownik
@Playnick

Nie martw się, jest taki dramat z pracownikami ktoś za Ciebie go napisze "pomoże Ci" tylko zebys dostał tą robote. Regionalna w tym czasie bedzie spacerowała i udawała, że o niczym nie wie. Taki mały kabareton.

Były pracownik
Pracownik
@Playnick

Raczej ktoś z ramienia pracodawcy powinienen Ci podesłać gotowca. Trener albo kiero. Chyba, że jak RKS będzie sobie gdzieś chodzić to ktoś z salonu będzie Ci pomogac. Ostatecznie nie jest ten test taki trudny i chyba powinieneś mieć 2 podejścia. Wiadomo, że Rks nie chce się 2 razy jeździć, ale zawsze można go łapać po innych salonach.

Ania
Pracownik
@Mariusz

Po co takie bzdury piszesz. Coraz większą recesja na rynku pracy. Zreflektuje się Mariusz.

Były pracownik
Były pracownik
@Ania

To Playa to jest ciągły nieprzerwany nabór. Nie ma czym się martwić. Rotacja jest duża, także ciągle gdzieś kogoś szukają. Inna sprawa, że nie każdy chce jak zobaczy ogrom materiału. Nie pisz bzdur Anna.

Ania
Pracownik
@Były pracownik

Play to 5000 pracowników dziwne zeby nie było rekrutacji. Charakterystyka pracy świadczy o tym że ludzie się zmieniają. I ciężko odmówić im możliwości. Nie bardzo rozumiem co w tym dziwnego. Każdy ma prawo wybrać i zmienić pracodawcę. Ale jak już kończysz pracę, warto umieć zrobić to z klasą. Po co takie rzeczy pisać.

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ania

A co to mam prawdy nie pisać, bo skończyłem pracę w play. Tym bardziej będę pisał prawdę. Powiedzmy, że rotacja w play jest w czołówce. Sam wiem jak się ludzie zmieniali. Z czego to wynika. Wielu osobom wydaje się, że to łatwa przyjemna praca. Później zderzają się z rzeczywistością. Okazuje się, że trzeba dużo dzwonić po ludziach niczym infolinia a ludzie wcale nie chcą brać tych umów. A Góra naciska na plan i wskaźniki. Jak nie robisz to wypad i następna osoba. Nie bez powodu w salonach głównie osoby młode i naiwne a osób chociaż w średnim wieku prawie nie ma. Czemu? Mało kto jest w stanie przepracować dłużej. Ktoś jak chce tam pracować to niech przejdzie się po salonach i zobaczy.

Ania
Pracownik
@Były pracownik

To Twoja prawda. Ja pracuje i w moim zespole nie ma dużej rotacji. Mam 38 lat.... Nie wiem czy dla Ciebie to średni wiek czy już seniorki. Po prostu jakoś nie wiem czemu mimo że już nie pracujesz dalej zawracasz sobie głowę Play. Ja zmieniałam kilka razy pracę i wiem że wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma. Rotacja w sprzedaży zawsze byla i zawsze będzie.

John96
Były pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś może coś powiedzieć na temat stanowiska Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych ? - Widełki zarobków - Kultura pracy - Ogólne zadowolenie lub jego brak https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3683236&cfg=06A6E3C5918F43279ACD57CBB61FECEE&ejoId=23204&ejorId=19486&comId=18799698

Kaziu
Pracownik
@John96

To miejsce jest miejscem hejtu na Play. Nie otrzymasz tu odpowiedzi. Z linku widać że to firma Fiber Force która będzie budowała sieć światłowodu dla Play. Wydaje mi się że nie będziesz żałował.

John96
Kandydat
@Kaziu

No właśnie widziałem ,że chodzi o Fiber Force ale na gowork nie ma profilu

B2B
Pracownik

Chciałbym podzielić się w z wami warunkami pracy w P4, szczególnie w dziale B2B jako Doradca Biznesowy. Pracuje w organizacji sporo lat i o ile jeszcze kilka lat temu poleciłbym tą pracę każdemu, tak teraz mówię wszystkim, by omijali Play z daleka. Odkąd Iliad wykupiło P4 wszystko zaczęło się sypac, a przejęcie UPC spowodowało jeszcze większe zamieszanie, szczególnie w strukturach firmy w centrali. Od dosłownie pół roku nikt nie wie kto w jakim dziale pracuje, wszystkie decyzję podejmowane są na hurra, bez kompletnie żadnego pomyślunku. Po kilku miesiącach został wybrany nowy dyrektor B2B i już na wejściu zakomunikował, że sygnalizowanej (od pół roku) rewizji wynagrodzenia nie będzie, a dodatkowo mamy sprzedawać dużo UPC, mimo, że nie mamy tego w "planach". Oczywiście ofert UPC dla dużych firm nie ma i nie do końca wiadomo jak to sprzedać ale trzeba sprzedawać... Na kwartalnym spotkaniu dowiedzieliśmy się, że ogólnie oczekują od nas sprzedaży większej i droższej niż do tej pory, a na pytanie jak mamy to robić usłyszeliśmy tylko, żeby sprzedawać skuteczniej. Żadnej rewizji ofert, żadnego dopasowania do tego co robi konkurencja. Ma być dużo i drogo i nie obchodzi ich jak to zrobimy. Jeśli chodzi o finanse - na stanowisku doradcy zarobisz jakieś 3,5-4,5 tysiąca złotych na rękę już z prowizja (jeśli uda Ci się wykonać plan). Wynagrodzenia nie były podwyższane od lat, a system rocznych powyżek jest tak skonstruowany, żeby maksymalnie 5% pracowników miało szanse na większe zarobki. W ogłoszeniu o pracę jest o przejrzystym systemie prowizji, ale to bajka, gdyż system zmienia się niemalże w każdym miesiącu, chyba w zależności od humoru dyrektora działu. W firmie jest ogromna rotacja, brak szacunku do pracownika i ogólne podejście, że masz robić wszystko, nawet jeśli wykracza to poza Twoje kompetencje. Zdecydowanie nie polecam.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jeszcze pracuje... Pytanie ile jeszcze? Bardzo lubię swoją pracę ale atmosfera, która się teraz wytworzyła jest niie do przyjęcia. Wszyscy są zestresowani. RKS udaje, że żadne zmiany nie zaszły jedynie mamh wiecej możliwości. Jasne mamy!!! Ale mamy dużo wievej pracy a wypłata ta sama. Cele są tak wygórowane, że ciężko zrealizować. Wypłaty od kilku lat takie same a podwyżki co rok tylko nikt tego nie odczywa???? Brak szacunku i odpowoednieho podejścia do pracowników. A to my dostaliśmy robotę z UPC, wallety, o dzwonki itp. Ciężkie czasy naszły a nikt nie potrafi rozmawiać tylko nerwy. Komsultanvi odchodzą bo nie dają rady. Może warto zastanowić się gdzie leży problem? RKS odsłuchują rozmowy z TS, które są już wykonywane mechaniczne i bez wiary?? Aneksow nie robimy no nie ma DDA. Wolimy odesłać do konkurencji bo kierownivzka nie pozwala robić bez DDA? Bardo słabe zagrywki. A TKs mają zadanie wysłać raporty o wiele innych zadań. To wszystko doprowadza do wypalenia zawodowego. Jestem w Play do 4 lat o kiedyś to była frajda praca z klientem. A dziś wszystko opiera się na stedie, presji o dosprzedazach. Czy się zatrzymamy???

Wanda
@Pracownik

Fakt jak atmosfera słaba, to się odechciewa, a szefostwo nie widzi że to tak się pogorszyło? Chodzi mi o główną centralę, bo to tam decydują, nie widać tego w wynikach, że się wam odechciewa?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Bardzo dobre podsumowanie ostatniego czasu. Play narzucił po 2 tygodniach od połączenia firm plany na UPC, 2-3 różne systemy do nauczenia, multum wiedzy, nakaz dzwonienia. Jeśli ktoś chce sobie to zwizualizować niech pomyśli, że w swojej pracy musi wykonać jej 2 razy więcej (za mniejsze pieniądze - o tym dalej). Szkolenie 8h w wersji online było fatalne. Większość osób nic z tego nie wyniosła. Można oczywiście byłoby to przełknąć jeśli w parze byłyby większe pieniądze. Co się jednak okazało? Większość zarobi na chwilę obecną dużo mniej. Salony które nie zrobią wygórowanych planów na upc zarobią teraz mniej niż przed połączeniem ponieważ plany i warunki już są łączone między firmami. Pracuje w Play już bardzo długo. Większość osób z którymi pracowałem lub poznałem się w tym czasie odchodzi. Próg wejścia do tej pracy również wzrósł więc chętnych i ogarniętych osób będzie tutaj coraz mniej a wymagania rosną co miesiąc odwrotnie do zarobków.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się w 100%, pracuję niespełna rok, a psychicznie jestem wykończona jak mało kiedy. Praca z klientem od 5 lat, jednak ostatnio rok to porażka. A jak rozmawiasz o pensji to usłyszysz " jak się postarasz bardziej, to nagrody będą". Pracuję w małym mieście gdzie ludzi jak na lekarstwo wchodzi.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A za UPC nie dostajesz extra prowizji? Chyba jakies 300 zl za sztuke. Dla mnie jak na razie pojawil sie szerszy zasieg. I mam wiekszy ruch. Nie rozumiem po co takie rzeczy piszesz. Ale jak czytam Wroclaw to juz nie mam uwag

Pracownik
Pracownik
@Ania

300 złotych było na pierwsze sztuki które były podpisane - teraz premia w porównaniu np. do Orange światłowód którą się dostaje u pomarańczowych jest śmiesznie niska. Jeśli 300 złotych było by za każdą umowę to przestałbym sprzedawać Playa a priorytetem byłaby sprzedaż UPC. Czytanie regulaminów i konkursów -> później wypowiedź na forum na przyszłość.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Nie pierwsze sztuki a 1000 sztuk. Nie porównuje tego z Orange ani też z British Telekom w Londynie. Uważam jednak jak ktoś pisze nie prawdy to warto odpowiedzieć. Nie wiem czemu mnie obrażasz. ? Wydaje mi się że jak wiesz czym jest praca z klientem to warto zaproponowac mu cały pakiet usług czyli zarówno Play i UPC i to wszystko podliczyć czy Ci się kalkuluje czy nie.

Ania
Pracownik
@Wanda

Nam się nie odechciewa. Ja jestem zadowolona. Dużo to wpisów jednej osoby z Wrocławia... Zawsze lubił awantury i jak widać dalej lubi.

NieLubiąOpinii
Pracownik
@Ania

Śmieszą mnie te wpisy, co za wszelką cenę bronią na siłę Play. Uszanuj opinię, ludzie piszą ważne rzeczy, a kolesiostwo sobie rączka rączkę myje. Oby się to skończyło w tej firmie. Firma nie słucha, nigdy nie słuchała pracownika. Tylko usłyszycie korpo bełkot, w tym są najlepsi.

Ania
Pracownik
@NieLubiąOpinii

Śmieszą Cie wpisy bo ktos ma inne zdanie niż Ty. Bo przecież najłatwiej tak opluc kogos. Bo przecież to jest wygodne.

XXX
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Jakie 1000 sztuk? Chyba w salonie firmowym ... Widać równy podział zresztą wiecznie ...

Ania
Pracownik
@XXX

Zgodnie z informacja z wsparcia. Pracuje w sieci dealerskiej.

HE
Pracownik
@Ania

500 sztuk. Skoro pracujesz u dealera, to zapewne dostałaś maila, że konkurs zakończył się 3.06

Ania
Pracownik
 Pytanie
@HE

To kilka czy 500. Bo ktos pisał że kilka i jest źle i ze nie dobrze. Obecna prowizja za produkt chyba nie jest zła? Czy zla?

HE
Pracownik
 Pytanie
@Ania

500 sztuk to dużo na całą Polskę? Na początku płacono za to 300 zł, a teraz jest to ponad 30x mniej. Różowi i fioletowi płacą ok. 100 zł za sztukę internetu, bo to nie jest produkt, który sprzedasz każdemu. Po co pytasz, skoro wiesz i pracujesz u dealera? Proszę, nie podszywaj się nieudolnie pod pracownika albo dowiedz jakie obowiązują Cię stawki prowizyjne.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@HE

A w całej Polsce jest UPC? Ja się nie udolnie podszywam? A może Ty skoro nie wiem z kim pisać. Piszesz ze kilka sztuk. A teraz ze 1000 i ze mało. To pytam. Dla mnie ok.

Wanda
@Pracownik

Piszesz o wygórowanych celach, a kto je ustala? Bezpośredni szef, czy jakaś centrala, czy kto? Jak wszyscy zestresowani to czy komukolwiek udaje się te cele zrealizować?

Byd-goszcz
Pracownik
@Pracownik

Najprawdziwsza prawda. Tak właśnie jest

Bydgiszcz
Pracownik
@Byd-goszcz

Ostatnio slyszalem ze u nas w miescie dealer(usunięte przez administratora) klientow. To prawda potrafi tak byc jak ludzie chca klienta (usunięte przez administratora)

Jola
Były pracownik
 Pytanie
@Byd-goszcz

Po co płacić po 100 zl za UPC jak można dać warunek krytyczny do premii. Jak nie zarobisz to lepiej dla play a jak zrobisz jeszcze rodzinie sprzedasz to lepiej. W końcu jak brakuje 2 is to już nawet lepiej brać na czas nieokreślony na 3 miechy? W końcu tak będą plan podwyższać, że cała rodzinę obdarujesz i wszystich znajomych.

Jolalojalnajola nie lojalna
Pracownik
 Pytanie
@Jola

A o co chodzi? Ze w ofercie jest oferta upc? Czy po vectrze, fiberhost, taurobie nie oznacza to ze wiekszej ilosci klientow mozna zapraponowac uslugi? Czy ze za malo placa?

Felek
Były pracownik
@NieLubiąOpinii

Pracowałem w centrali w której jest lanserstwo i korpo bełkot. Podsumować całe to połączenie Ups Play można jednym słowem Wielki Chaos. I raczej lepiej nie będzie jak się połączy oba te bałagany. Żaden prestiż praca w tej firmie. Po prostu moloch który ludzi ma za nic i klientów i pracownikow. W centrali najważniejsze to się godnie wylansować. Odradzam.

Fan Felka
Pracownik
 Pytanie
@Felek

Po co takie rzeczy pisać?

Wanda
@Pracownik

Smutno sie to czyta, ale wspominasz że lubisz pracę, powiesz więcej, za co dokładnie? Piszesz o frajdzie z klientem, a poza tym coś?

Ula
Użytkownicy czekają na odpowiedź 50 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy ktos wie czy po okresie probnym jest jakas podwyzka? Niestety najnizsza krajowa nie jest czyms co bym chciala, ale benefity sa swietne..

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałem wiele lat. Co mogę powiedzieć. Ciągle zmieniało się wszystko na gorsze. Ostatnie miesiące to ciągle mało i mało. Tak słyszałem. Po zrobieniu wszystkich planów i wskaźników już myślałem o następnym miesiącu i ile podniosą plany. Te wskaźniki strasznie wykańczają, trzeba ciągle coś wciskać. Klient tego nie chce, ale jest mu wmawiane, że musi brać. To jest nagminna sytuacja i prawie każda umowa ma coś wrzucone. Ja pracowałem we franczyzie, więc dealer dokładał jeszcze swoje wskaźniki i w efekcie było ich tyle, że nowa osoba nie mogła spamiętać. A co miesiąc wymyślano nowe. Oczywiście były też twarde wskaźniki z play. Żeby zarobić trzeba zrobić wszystko. Brak jednego wskaźnika potrafi przekreślić całą premie. Zdarzyło się też pisanie na siebie, na rodzinę by mieć plan czy wskaźnik (is). Najmniej wskaźników było do konkursu play a najwięcej u dealera. Ten to już miał takie fantazje, że wymyślił by nawet wskaźnik od powietrza. Kandydat musi umieć kombinować, lac wodę, ściemniać i oczywiście być bez skrupułów. Szybko pracować, być skrupulatnym i odpornym. Kasa może być dobra jeżeli robisz plany i wskaźniki. Wszystkie. Jak ich nie robisz to męczarnia.

Byly pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Pracowales u dealera a nie w Play. I skoro tak robiles to poprostu slaby z Ciebie handlowiec. Nie musze oszukiwac aby zarabiac. I nikt nigdy mnie nie zmuszal. Bzdury wypisujesz. Najlatwiej za wszystko obwinic Play.

Były_Pracownik
Były pracownik
@Byly pracownik

Za wszytko odpowiada Play, w P4 to samo. Odradzam pracę, za wszelką cenę będą się zawsze wypierać. Tak działa ta firma.

Byly pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były_Pracownik

A jakos bardziej konkretnie.? Bo nie rozumiem. Dziwne sa takie wpisy. Czesto sie wypierasz? Skoro jestes byly pracownik to tez jestes Play....

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik

Jasne. Zawsze pojawiają się takie wpisy. Nie dajcie sobie wmówić. Łatwo to udowodnić. Założymy ze firma (niekoniecznie play ) chce bys dodatkowo dosprzedawal ubezpieczenie. Takie miesiąc gratis, później 10 zl, można wyłączyć. Góra mówi, że to super usługa. Powstają rankingi i okazuje się że ludzie mają 90-100 proc do sprzedaży i co myślisz, że każdy tak chętnie bierze? 100 proc? Każdy. No to jak to robią? Pewnie mówią, że obowiązkowe, ale nie jest obowiązkowe. I tak jest coraz z każdą usługą. Nie opowiadaj mi bajek jak to Ty uczciwe sprzedajesz, bo nie wiesz co to jest sprzedaż.

Byly pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Ja nikomu nigdy nic nie wcisnalem. I nigdy nie widzialem takiego rankingu. Dal jasnosci jak jedzisz na wycieczke kupujesz ubezpieczenie? A jak smartfona o wartosci 3 k to nie warto? Zbiles kiedys szybke.? Bzdury piszesz. To co piszesz i jak pracujesz swiadczy tylko o Tobie. U mnie nie ma 100% i jakos nikt nie mz tym problemow. Ty masz duzo pojecie czym jest sprzedaz.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik2

Dlatego piszę, że Ty nie pracowałeś nigdy w Play. RKS nie wysyłają żadnych rankingów wskaźników, a Ty nic nie musisz. Samo się wszystko robi. Co jeszcze jest w tej w bajce?

Byly pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Otoz mylisz sie i nie mam problemu aby sie przedstawic. A Ty? Praca jest praca w sprzedazy. Bywa roznie jak to w pracy. Tylko jaki sens opluwac innych?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik2

Opluwac? Każdy kto w pracuje w sprzedaży ten wie jak ona wygląda. Jak się różne rzeczy wciska, by wyroby wskaźniki. A jak już nie ma komu wcisnąć to się pisze na siebie jak isy na czas nieokreślony. Byleby był wskaźnik, bo jak wskaźnika nie ma to nie ma kasy i jeszcze pretensje od góry. Ty piszesz o jakiejś bajce, w której samo się wszystko robi. Jasne, że chcesz się przedstawić, bo ładnie (nieprawdziwe) o wszystkim piszesz. W każdym razie nie napisałeś żadnych konkretów, poza tym, że ja byłem zły a Ty masz super w pracy. I generalnie za każdym razem widzę takie teksty o negatywnych komentarzach. Daruj sobie.

1
Byly pracownik2
Pracownik
@Były pracownik

W ktorej wypowiedzi pisze o bajce. Nie pisze ze jestes zly. Nie zgadzam sie z Toba i tyle. Pracuje w sprzdazy od lat. I tak w pracy w handlu sie proponuje okreslone produkty. Nikt mnie do niczego nie zmuszal. Zatrudnilem sie swiadomie. Mam podstawe, mam benefity i premie od sprzedazy. Troche nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Narzekasz ze premia jest od produktow ktore sprzedajesz. Zmien nastawienie. Nie wciskaj, nie oszukaj. Szukaj pozytywow w produkcie. Jak nie umiesz, zmien profesje. Pozdrawiam z Bytomia.

Były pracownik
Były pracownik
@Byly pracownik2

Normalnie nie mogę. Człowieku to ja pracowałem wiele lat wciskając produkty. Ty uczciwie pracując to mógłbyś co najwyżej być tym frontmanem albo pracować w sklepie za lada. I to nie wiem, bo teraz też już batony wciskają. Nie da się utrzymać przez tyle lat mówiąc wszystko klientowi i to wie każdy sprzedawca. Nie wiem jaki masz cel pisząc te bajki, ale wprowadzasz nowych kandydatów w błąd. Niestety Ci ludzie przyjdą do pracy pełni nadziei i myśląc, że plany i wskaźniki będą się łatwo robić. Co jest bzdurą. A takie wskaźniki jak Ow, Dda, TV nigdy bez kombinacji się nie zrobią. Już nie wspomnę, że na koniec miesiąca trzeba będzie składać się na internet stacjonarny na czas nieokreślony, bo jak zwykle komuś się nie zainstaluje albo chociaż wyznaczyć termin po wszystkich instalacjach. Ilość bzdur w tej pracy jest ogromna, ale ludzie się przyzwyczaja no bo co premia ma uciec. Znajomi, którzy tam ciągle pracują nawet w czerwcu dzwonili do mnie by walnąć internet na 3 miesiące, bo jestem w zasięgu. Tak w razie czego. Jak by im się wysypała instalacja w lipcu. Ja piszę konkrety a ty jakieś farmazony o super pracy. Weź idź człowieku.

Byly pracownik2
Pracownik
@Były pracownik

Licze ze kazdy kto przyjdzie nie bedzie pracowal jak Ty. Sprzedaż z natury jest ciezka i wszedzie wymaga wysilku. Musisz znienic zajęcia bo nie ma to sensu.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik2

Jak nie będzie tak pracował to szybko wyleci? Skąd Ty się urwałeś?Internety 20, elastyki, karty homeboxy tylko z routerem, 5 numerów zamiast 4 (zawsze 5). Każdy kto pracował ten wie o co chodzi.

Byky pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Czytaj ze zrozumieniem. Osoba pracujaca w sprzedazy a sieje jadem? Po co Ci to. . Dla mnie wazny jest klient. Jezeli tak postrzegasz Swoja prace nic sie nie nauczyles. Dbaj o swoich klientow a spokojnie zrobisz to co wymieniles. Nie traktuj klientow jako "elastyki". Nie rozumiem Twojego podejscia.

Morison
Były pracownik
@Były pracownik

Niestety, ale gość pisze fakty.

Pracownik
Pracownik

Na chwilę obecną odradzam wszystkim pracę. Pracy stanowczo za dużo w stosunku do zarobków, które spadły a obowiązków multum. Plany na UPC po przejęciu są dramatycznie wysokie. Play kupił spółkę i oczekuje teraz cudu w sprzedaży, który nie nastąpi. W miejscu gdzie pracuje swego czasu funkcjonowało UPC, plany mieli o nawet 6 razy mniejsze niż na chwilę obecną narzuca Play (wtedy załoga z UPC miała z nimi problem) . W tej firmie nikt nie ma pojęcia o potencjale i rynku w miejscach gdzie prowadzone są salony.

Jas
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A o jakim miescie mowa? Na pewno jestes z Play bo przeciez idzie super.

Maria
@Pracownik

A ilu pracowników jest przy tej sprzedaży? Może dopasowali plany do ilości ludzi?

Maria
Pracownik
@Maria

To chyba celowy wpis...

Byd-goszcz
Pracownik
@Pracownik

Tak to prawda

Le pew
Pracownik
 Pytanie

Komu się opłaca pracować po zmianach ? Jedynie pracownikom którzy są w firmie od lat i maja fajną podstawę, dzięki podwyżkom + pracują w wielkim centrum handlowym i coś jeszcze uciułają z premii. Wtedy to jeszcze ma sens.. Play po zmianach jest dramatem, nawet nie chce sie rozpisywać każdy wie jak to wygląda. Prośba do Rks wiecej szacunku do pracowników bo bez Nas nie ma Was. To nie jest Wasz prywatny (usunięte przez administratora)

LePew?
Pracownik
@Le pew

Po jakich zmianach.

Były pracownik
Były pracownik
@Le pew

Jak podstawowym wskaźnikiem jest internet stacjonarny to jest ciężki temat. Co z tego, że sprzedaż jak Ci się część nie zainstaluje. Terminy mogą być na następny miesiąc. Przychodzi koniec miesiąca, ale np 2 internety instalują się w następnym miesiącu. I chcąc nie chcąc piszesz na znajomych te 2.Jak coś pójdzie nie tak to masz w razie czego. To jest chore i tyle. Teraz jak już mam inną pracę to nie mogę się nadziwić jaki człowiek był głupi,że się na to zgadzał

Maja
Pracownik
@Były pracownik

Masz inna prace ale dalej wchodzisz i obrazasz Nas pracujacych. Czas zrobic krok i odciac pempowine. Chyba ze jestes przekonany ze e internecie warto opluwac innych.

Rezyser
Pracownik
@Były pracownik

Teraz Marian masz prace, podstawe i premie i nic nie musisz robic. Wystarczy ze przyjdziesz na 10.Szacun.

Aggie
Były pracownik
@Le pew

To patologiczne miejsce pracy, techniki nie mające nic wspólnego ze sprzedażą. Takie zachowania są akceptowane. Sama doświadczałam złego traktowania, więc w mojej opinii odradzam to miejsce pracy. HR nie ma nic do powiedzenia.

Były pracownik
Były pracownik

Niestety większość pracowników te różne zachowania przyjmuje jak naturalne i nie widzi w tym nic złego. Temu załącza owu, innemu wcisną 20ke.Jeszcze innemu zawyża i wrzuca 360 albo tv. Norma.

Lalala
Pracownik
 Pytanie

Hej, jest tu ktoś z makroregionu zachodniego i chciałby się podzielić opinią na temat RKS Luna i OKS PaKo?

3
Roszady
Były pracownik
@Lalala

Pan Pako Znany, kiedyś był we Wro - ale w nieznanych okolicznościach został przeniesiony. Kto takich ludzi zatrudniał w firmie. Dramat! Propozycje wyjść po pracy z konsultantami - znane. To jest banda, inaczej tego nie można nazwać.

1
Roszady
Były pracownik
@Roszady

A dokładnie *konsultantkami

1
Grzes
Pracownik
 Pytanie
@Roszady

A wiesz co to 212 KK?

Pracownik
Pracownik
@Grzes

Tak, kk powinien być stosowany w tej firmie wobec złego traktowania pracowników.

Zachodniopomorskie
Pracownik
@Lalala

Pracuje w regionie PaKo i jestem zadowolona. Kiedy odwiedza nasz salon zawsze jest uśmiechnięty i uprzejmy. Oczywiście zadaje pytania, zawsze coś sprawdzi, ale udziela informacji zwrotnej na bieżąco, jest bardzo konkretny, nigdy nie spotkałam się z niewłaściwym zachowaniem.

Adriana
Były pracownik
@Pracownik

A łopata powinna być stosowana wobec pracowników, którym się w głowach poprzewracało ????

Grzes
Pracownik
@Pracownik

Widac ze kolega się zna na prawie.

EtykaPlay
Pracownik
 Pytanie
@Grzes

To jak to jest w końcu? Czy przełożony może zapraszać podwładne na wyjście po pracy? Zastanawiające. Ciekawe jak do tego odnosi się firma Play.

TechnikiZarządzania
Kandydat
 Pytanie
@Adriana

Nietypowe techniki stosujecie w tym miejscu pracy… ale czy to zgodne z prawem? Chyba nikt nie chciałby pracować w takiej firmie.

Grzes
Pracownik
 Pytanie
@EtykaPlay

A o co pytasz? Zapraszasz podwladne po pracy?

Grzes
Pracownik
 Pytanie
@TechnikiZarządzania

A jakie to techniki stosujesz?

Pracownik
Pracownik

A ja właśnie odchodzę i bardzo się ciesze. Salon od lat nie wyrabia planu i ciągle straszenie RKSem że jak przyjedzie to będzie źle. Rks przyjeżdżał, pogadał i dalej swoje. Nikt się niczym nie przejmował. Ciągle tabelki i ciagle brak kasy. Nie ma obsady a nawet kierownika. O dzwonek dawmo nie robiłem i nie będę bo po co. Jestem zatrudniony w Pos nie w Ts. Jak ktoś chce to niech pracuje a ja zegnam fiolet!!!!!!

3
Uff
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Przykro mi bardzo bo bardzo lubiłem do Ciebie przychodzić. A kto Cie straszył RKS? Skoro nie ma Kierownika nawet? To że się nikt niczym nie przejmował to nie dobrze. Szkoda klientow.

Boguska
Były pracownik
@Pracownik

Brak kasy bo marny z Ciebie sprzedawca????

TechnikiZarządzania
Kandydat
@Boguska

Bardzo nieprofesjonalne podejście. Jeśli coś takiego pracownik słyszy od szefa, to pierwsze co ma ochotę zrobić to złożyć wypowiedzenie. A Ci co aplikują raczej nie zdecydują się na Play. Odstrasza wręcz! Skoro Play takie coś toleruje to życzę powodzenia. Może warto przyjrzeć się jak są traktowani pracownicy i jaki język jest stosowny w miejscu pracy.

Kamila
@TechnikiZarządzania

Ale czy to w ogóle serio prawda, że tak mówi? Bo tak z całą resztą się zgodzę oczywiście takie słowa nie powinny padać, nawet w formie żartu

Szcz
Pracownik
@Kamila

Zapraszam do nas, tutaj to się dopiero dzieje.....

Kamil
Pracownik
@Szcz

Uprzejmie donosze ze w jest zle ale nie powoem gdzie bo u nas to sie dzieje. Musizz glosniej mieszac herbate aby sasiedzi wiedzieli ze masz cukier.

Ewa
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki? Od ilu procent wyplacane premie?

Pracownik
Pracownik
@Ewa

Wszystko zależy od typu salonu. W 90% salonów partnerskich dostajesz najniższą co miesiąc + premie. Premie są uzależnione od realizacji planów. Plany są połączone warunkami w zależności od premii. Żeby dostać premię musisz wyrobić wskaźniki na 100%. Nie licząc sprzedaży i wyrobienia planów Play od roku chce zmienić salony w CallCenter. Oprócz sprzedaży + kilkunastu procedur, bieżącej obsługi musisz dzwonić do klientów. Teraz doszło również UPC. Kolejne bazy do dzwonienia. Mnóstwo do nauki. Regionalni zarzucają tabelami i stresem. Pieniądze (z wszystkimi premiami) nie adekwatne do pracy której wykonuje się obecnie 3x więcej niż jeszcze 2 lata temu (a wtedy jednak obsługi i sprzedaży już było dużo).

Tomek
Pracownik
@Pracownik

Pracuje w salonie dealerskim. 9-10k tyle zarabiam jak zrobie plany z pensja. Nie jest zle.

Bzdura
Pracownik
@Pracownik

Pracuje w salonie dealerskim w Pruszczu. Mam dobrego pracodawce i dobre warunki. Nie rozumiem Twoich uwag o call center. Dokladnie na poczatku pandemii poprosilismy z wlascicielem o zgode na kontakt telefoniczny z naszymi klientami. I rozumiem ze to nazywasz call center. Kontakt z moimi klientami jest troska o klienta ale tez o moje zarobki. Mam wrazenie ze zawsze sie znajdzie ktos komu zawsze cos sie nie podoba. Praca w sprzedazy to praca z klientem. I albo to lubisz albo nie lubisz. I tak extra premia jest jak zrobie Swoj plan. Ale nie jest to dla mnie nowosc

1
Pracownik
Pracownik
@Bzdura

Dokładnie podałeś/aś lokalizacje swojego salonu. Zapraszam Cię w takim razie do miast gdzie na chwilę obecną oprócz standardowej obdzwonki doszły szanse upc, obdzwonka upc, standardowa obdzwonka a sami jeszcze wcześniej robiliśmy już swoją z swoimi kontaktami. Jeśli uważasz, że wolumen obdzwonek rosnący od początku z poziomu 200-300 sztuk miesięcznie (co przy swojej obdzwonce dawała jeszcze zawsze fajny benefit czyli przełożenie na ruch) do liczby koło 1000 lub więcej nie zamienia salonu i jego pracy w CallCenter to z całym szacunkiem w Pruszczu widzę nie macie zbytnio ruchu, klientów i pracy w salonie.

Bzdura
Pracownik
@Pracownik

Pracuje na bazie klientów. I trakuje to jako możliwość. Mogę czekać i płakać do nieba lub te 8 godzin które poświęcam wykorzystać na aktywną prace.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Rozumiem że ktos Ci wyjasnił iż dzwoniąc do Swoich klientów przypisanych do Siebie , zwiększasz Swoje szansę do dobrej premii. ? Czy dla Ciebie to praca w fabryce?

A
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Dostajemy kilkaset obdzwonek miesięcznie. Większość to są przemielone bazy po kilkadziesiąt razy przez różne salony w mieście. Klient jak słyszy salon play, to ma odruch wymiotny. Nie skończysz jednej bazy, a klient już ląduje w następnej. Przedłuży umowę? Dalej maltretujemy go telefonami, bo nie wzial telefonu albo IS. Dramat. Czym innym jest pilnować swojego klienta, a czym innym przez kilka godzin dziennie marnować czas na mielenie wiecznie tej samej bazy.

Ania
Pracownik
@A

Dostaje bazy Swoich klientow. To w jaki sposob to robie zalezy ode mnie. Mam Swojego opiekuna w banku, ubezpieczeniu i w serwisie auta. Moze cos zle robisz skoro masz z tym problem. Jak tego nie zrobie to moge liczyc ze moze ktos do mnie przyjdzie. A tak zamiast siedziec i ogladac (usunięte przez administratora) po malu krok po kroku dochodze do celu.

A
Pracownik
@Ania

To widocznie pracujesz w miejscowości, w której jest tylko 1 salon. Ja nazwiska w obdzwonce już znam na pamięć, mimo że to nie są moi klienci. Komentarze typu coś źle robisz zostaw dla siebie, bo cała firma narzeka na jakość bazy, a Tobie dziwnie się podoba.

Ania
Pracownik
@A

Skoro wypowiadasz się w imieniu całej firmy. To fakt ja nie narzekam.

Xyz
Pracownik
@Ewa

Na początek najniższa krajowa. Po roku pracy możesz dostać podwyżkę 10-15% jeśli zrealizujesz plan minimum 10 z 12 miesięcy. Premia wypłacana jest jeśli zrobisz swój plan min. na 80%. Salon również musi mieć plan min. 80%. Bez tego goła wypłata.

Klient
Pracownik
@Xyz

Myśle bo orange otworem czeka hahahahah

PytanieWroc
Kandydat
 Pytanie

Czy toczą się jakieś sprawy w sądzie pracy przeciwko P4? Dużo złego słyszałam o traktowaniu Pracowników w Play we Wrocławiu. Dlaczego tyle otwartych rekrutacji? Czy firma jest otwarta na różnorodność? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Danny
Były pracownik
@PytanieWroc

Tak, są sprawy. Firma wszystko ukrywa. Odradzam pracę i Pracodawcę. Mam bardzo złe doświadczenia. Najgorsze praktyki są stosowane we Wrocławiu. Nie polecam również.

Prawnik
Pracownik
@Danny

To chyba juz pomowienie.

Kancelaria
Pracownik
 Pytanie
@Danny

Kazdy z Nas ma prawo isc do sadu. I w czym tu problem? Sady sa po to aby rozstrzygac spory. Kolega z Wroclawia musi uwazac po podpadnie pod paragraf. A wpisy o Wroclawiu sa tak czeste ze az juz nie wiarygodne. Posiadanie rostrzygniec sadowych jest czyms naturalnym porzadku prawnym.

Amnesty
Pracownik
 Pytanie
@Kancelaria

Czy Kancelaria przeanalizowała praktyki stosowane w miejscu pracy? Czy są zgodne z prawem pracy? Jak wygląda podejście do Pracownika i Klientów? Złe traktowanie Pracowników chyba też podpada pod paragraf?

PracownikP
Pracownik
 Pytanie
@Kancelaria

Każdy chyba ma prawo podzielić się swoją opinią, nawet jeśli jest nie po myśli Play. Sami chyna robicie ankiety, gdzie opinie są zamiatane pod dywan. Skoro ludzie masowo odchodzą z pracy to chyba z czegoś to wynika Play, Kancelario, Prawniku etc. Również mam złe doświadczenia z tego miejsca pracy i mam prawo do krytyki postawy Pracodawcy i zachowań jakie występowały w środowisku pracy. Zdecydowanie odradzam Pracodawcę i mam do tego prawo. A jak ktoś ma zdanie, które nie podoba się Play to już pojawiają się NiCKI - Kancelaria. Proszę tylko o informację, która kancelaria wypowiada się w imieniu firmy? Czy jest to tylko kolejna forma zastraszania? NIE POLECAM TEGO PRACOWAWCY!!! I odradzam innym. Zamiast dialogu stosuje się korporacyjne sztuczki.

Fundacja
Klient
@Kancelaria

Szanowni Państwo w Play, to nie jest normalne jak rozwiązywane są sprawy pracownicze i jakie macie podejście. Sąd to ostateczność, a nie standardowa forma rozwiązywania spraw pracowniczych. W głowie się nie mieści. Ale w takiej sytuacji mogę podpowiedzieć kasy kto doświadczył złego traktowania natychmiast powinien kontaktować się z najbliższą Kancelarią i tak z Państwem rozmawiać. Jako jedyna firma posiadacie dział nazywany PEOPLE, ale to tylko korporacyjne stanowiska jak widać. Ludzie dla Państwa jak widać nie mają znaczenia.

Kancelaria
Pracownik
@PracownikP

Jest określoną granicą między własnym zdaniem a cyklicznym szkalowaniem pracodawcy. A Pana wypowiedzi zaczynają ta granice przekraczać. Nie wypowiadam się w imieniu firmy a własnym. Proszę mnie przestac zastraszać.

AnnY
Były pracownik
 Pytanie
@Kancelaria

A co ludzie zaczynają mówić prawdę? No rozumiem, że to niewygodne. Nie dziwi mnie to, że raczej nikt nie chce pracować w takim środowisku pracy. Sama odeszłam. I nie polecam pracy w tym miejscu. Moja opinia i mam do niej prawo. Czy to się podoba w Play, czy nie.

Wydra
Pracownik
@AnnY

Na temat ;)

Rezyser
Pracownik
 Pytanie
@Wydra

Kolega z Wroclawia?

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Wydra

Lubisz ataki personalne? . Kolega Sobie upatrzył ofiarę. RKS. Dużo ataków personalnych. Aż dziewczyna nie wytrzyma. A klakierzy klaskają.

Wydra
Były pracownik
@Kasia

To jakaś pomyłka. Nie widzę tutaj ataków personalnych. Widzę opinie o Pracodawcy, do której Pracownik ma prawo. A ilość otwartych rekrutacji l, chociażby na Wrocław, Waw mówi sama za siebie. A jak są rozwiązywane sprawy to już druga kwestia. Wszystko zamiatane pod dywan, taka prawda o Play. Nie polecam i zdania nie zmienię ;)

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Wydra

W każdym wpisie piszesz pewna Pani RKS we Wrocławiu. Pewnie jedna tam jest. W ten sposób stygmatyzujesz i pomawiasz taka osobę. Pod przykryciem anonimowego internetu. Bo tak jest fair. Co ma ilosc rekrutacji do tego? Kazdy ma prawo przyjść i zmienić pracę. To naturalne w sieci pracującej w Retailu.

WydraW
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

Coś chyba mylisz fakty? Nic takiego nie miało miejsca. Chyba pomyliłaś wątki. To pomówienie. Tak ta firma funkcjonuje Kasiu i jesteś jej częścią, nic dziwnego, że bronisz systemu, w którym tkwisz od lat. To nie jest normalne, że tak podchodzicie do odejść fali ludzi. Jak nie szanujecie ludzi to tak będzie, masz rację. I w sumie dobrze. Tak jak wspomniałam, firmy nie polecam, wręcz odradzam. Oby jak najwięcej opinii. Rozmowa z Tobą przypomina brodzenie w bagnie, więc z mojej strony to tyle ;) Dno i kilometry mułu.

People
Kandydat
 Pytanie
@PytanieWroc

Ciekawe jak ocenia temat złego traktowania pracowników dział PEOPLE w Play? Czy to tylko stanowiska bez mocy sprawczej?

Kasia
Pracownik
@WydraW

Wymiana na poziomie z obrażaniem drugiej strony. Jeżeli pracowałaś z Nami chyba dobrze ze jednak już zdecydowałaś się na inną droge. Kultury całe życie się człowiek uczy. Nie wiem jak podchodzimy do odejść. W moim miescie ich nie ma. A jak odchodza bo tak prowadzą dyskusje jak Ty, chyba nic więcej nie muszę napisać.

Kasia
Pracownik
@People

Drogi Kolego. Ja pracuje w Play wiele lat i nigdy nie powiem ze mnie firma zle traktuje. Zgodziłam się na określone warunki płacowe i premiowe, mam określone benefit. Naprawdę wpisy osób tych samych które cały czas podsycają wątek. People czyli HR są dostępne non stop. Tu nie wiem co znowu ktos zarzuca.

ABWs.
Pracownik
 Pytanie
@WydraW

Kolega z tego samego adresu i ciagle z innymi imionami? Po co?

Marek
Pracownik
@ABWs.

Zdecydowanie odradzam pracę, również. HR - są od zamiatani spraw pod dywan. Faktycznie dużo rekrutacji. Mnie to nie dziwi. Raczej omijać szerokim łukiem Play. Jak dzielnie ktoś broni. Poziom kultury to RKS posiada, buta. Dla kandytatów do zastanowienia czy chcecie wdepnąć w coś takiego…

AntWrWaw
Pracownik
@Kasia

Nie życzę sobie takiego tonu. Co to za bezczelne komentarze. Oczywiście, że HR w tej firmie to fikcja. Rączka, rączkę myje. Premie ucinają, nie liczą się z ludźmi. Jak zastanawiasz się nad podjęciem pracy w tym miejscu to stanowczo odradzam. Szkoda nerwów i zdrowia. Pracownik w Salonie nie znaczy nic dla państwa z "centrali". Korporacyjne śpiewki na każdym kroku, RKS zasiedziały od lat i czuje się bezkarny, im to już wszystko wolno - centrala wszystko łyknie, żeby D była kryta, taka prawda.

Kasia
Pracownik
@AntWrWaw

A jakiego tonu. Na razie to opluwasz wszystkich i wszystko bo internet anonimowy...Nie mam sensu prowadzić tej wymiany skoro siejesz nienawiścią. Rozmawiac można merytorycznie. A tego tu brakuje. Nawet nie wiem kto mnie wciąga w tą dziwna wymiane. Chyba znany jesteś w Wrocławiu.

Piotr
Pracownik
@PytanieWroc

Może nie pomyśli Play te opinie, ale to prawda jakie jest podejście do pracownika. Tragedia. Ale czemu się dziwić to korporacja, która zarabia miliony na pewnego rodzaju manipulacji. Mało zapłać, dużo wyciągnij. Koszt ludzki nie ma tutaj żadnego znaczenia. Układ goni układ w strukturach. W mojej opinii to przyczyna patoologgicznych sytuacji, inaczej tego nie można określić. Dużo można się nauczyć, ale jakim kosztem... W mojej ocenie nie warto, ponieważ Twoja praca nie będzie doceniona. Nie polecam Pracodawcy.

RKS
Pracownik

Dużo piszą pracownicy salonów o tym jak są traktowani przez RKS'ów ale uwierzcie mi, że przykład idzie z góry. My jako RKSi jesteśmy poddawani nieludzkiemu ciśnieniu, wykonujemy bezsensowną pracę, raportujemy po nocach, oczekuje się od nas dyspozycyjności 7 dni w tygodniu niemal 24 godziny na dobę. Cierpimy przez niekompetencje niektórych managerów wykonując pracę pod ciągłą presją czasu i pozbawioną sensu. Rzeczy, które wykonujemy my powinny wykonywać firmy audytorskie i systemy raportowe a my wtedy będziemy mieli dla Was czas aby rozwijać kompetencje ludzi w POS i "rozwozić" po regionie najlepsze praktyki.

RKS
Pracownik
@RKS

Straszna bzdurę piszesz. Zupełnie się nie zgadzam z Tobą, wydaje mi się ze nie znasz naszej pracy.

A
Pracownik
@RKS

To w jaki sposób Was się traktuje, nie powinno się przekładać na to jak traktujecie konsultantów i w żaden sposób to Was nie usprawiedliwia. OKS zrzucają pracę na Was, a Wy na nas dając w gratisie frustrację i komentarze typu "nie podoba się to zmień pracę".

A
Pracownik

Prawda jest taka, że konsultanci płacą za to cały czas. Każda frustracja, problem, tabelka kończy się na nas, bo ostatecznie my musimy wykonać robotę. Za nasze starania, codzienny trud nawet dziękuje nie dostajemy, a wieczne pretensje jeśli tylko się wypowiemy. Wszelkie cięcia prowizji, zmiany w systemach motywacyjnych odczuwamy My, a Wy na rozkaz góry próbujecie nam wmówić, że wszystko jest dla naszego dobra. Większość oczekuje ludzkiego podejścia i powiedzenia jak jest, ale to by było wbrew wszelkim szkoleniom z wywierania wpływu i zarządzania kadrą. ;)

Ja i oni
Pracownik
 Pytanie
@RKS

@RKS to nie potrafisz podjąć rozmowy na spotkaniu wewnętrznym? Brakuje Ci odwagi, chęci, kompetencji? Pełnisz funkcję RKS i ślepo wykonujesz „zachcianki” i polecenia ludzi „nad Tobą”? Czy Twój szef pracował kiedyś w salonie? Czy wie jak wygląda TERAŹNIEJSZY pełny dzień pracy konsultanta? Nie obawiasz się tego, że za chwile nikt nie będzie chciał pracować w salonach Play przez to OGROMNE CIŚNIENIE? „Rozwozić po regionie lepsze praktyki”… no właśnie zarządzanie nie polega na „rozwożeniu” tylko na CIĄGŁEJ PRACY z ludźmi. Od „rozwożenia” są np. dostawcy pizzy. Przyznaje Ci racje z tymi raportami - mnóstwo niepotrzebnej pracy. Niestety takie działania pokazują tylko niekompetencje twoich szefów, którzy sztucznie nakręcają spiralę ciśnienia tymi raportami, myśląc, że ktoś się wystraszy i będzie pracował i sprzedał. No bo bez wizji wysłania raportu siedziałby z nogami na biurku i nic nie robił:) Co chcesz z tym wszystkim dalej zrobić @RKS? Będziesz w tym dalej tkwić czy coś zmienisz?

RKS rowniez
Pracownik
@RKS

Drogi Kolego. To co piszesz jest bzdura. Ty jako Regionalny Kierownik decydujesz jak pracujesz. Nie wiem co raportujesz po nocach i komu bo raporty sa automatyczne. Nie zwalaj pracy na innych, zajmij sie tym do czego byles zatrudniony. Do pracy z ludzmi. Pracuj z klientem. Nikomu nie sa potrzebne Twoje tabelki. A i nie wstydz sie imienia.

Korpo
Były pracownik
@RKS

W tej firmie nie szanuje się ludzi. Naginanie rzeczywistości jeta na porządku dziennym. Odradzam i polecam omijać to miejsce szerokim łukiem.

Wrocław
Pracownik
@RKS

Wyrażam głęboką nadzieję, że nikt nie będzie chciał podjąć współpracy z tą firmą we Wrocławiu. Stosowanie praktyk złego traktowania w „białych rękawiczkach” opanowane do perfekcji. Jedna z Pań RKS wie o czym mowa, specjalistka wytrenowana przez lata. Nie polecam. Beznadziejne podejście do Pracownika i przyzwolenie na agresję i złe traktowanie. Toksyczne środowisko pracy.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To co się ostatnio dzieje w Play to istny dramat. Plany, UPC, wskaźniki a na deser o dzwonki!!!! Ludzie masowo odchodzą a nowych nie widać. Nikomu to nic nie daje do myślenia??? Brawo za rozsądek. Play płaci odszkodowanie za dodatkowe usługi ale priorytet to OW nawet jeśli klient mię chce. No bo nie potrafię sprzedać zachecic to słyszę od RKS. Ale już jak to mam zrobić to nie słyszę. RKS nakłada cel po to aby realizować. Pyam jak???? Brak klientow zniechęcenie pracowników, nawał pracy, o dzwonek itp. Ale ciśnienie jest coraz większe a zrozumienia dla pracowników zero. We Wrocławiu ludzie masowo odchodzą bo to już jest wykańczalnia za parę groszy. Czy faktycznie nikomu nie zależy na pracownikach??? Czy wieloletni pracownicy nie są potrzebni?? RKS mają nawał raportów ale zapraszam za biurko. Powciskamy BI i inne bajery a w wolnej chwili ob dzwonimy klientów. Tylko pamiętajcie inny standard z UPC a inny Wallet i tylko 14 dni ważne od pobrania. Och przecież jeszcze jest zakładka szanse też czekają!!! A o 14 raport i dużo umów i wskaźników bo co robiliście od 9 :00. Mir potraficie zachecic klienta??? Niepokoi mnie Twoja do sprzedaż!!! Ale co tam będę pisać, każdy to zna. To bułka z masłem. Trzymajcie się

SzkodaGadac
Były pracownik

Kilka lat przepracowane, i nadal nie wiem dlaczego byłam tam tak długo.. kierownikami salonów najczęściej zostają osoby, które nie znają się ani na sprzedaży ani zarządzaniu. Na pewno nie wszyscy, bo znam kilku wartościowych kierowników, którzy umieją motywować i super sprzedają, ale znajdziemy też takich, którzy stanowisko dostali w inny sposób. Gdyby zrobić porządek, i zatrudnić kierowników, którzy znają się na rzeczy, to i byliby zadowoleni pracownicy. Dział HR jaki znam z Play, to hańba dla tego zawodu - i w sumie nie tylko ten dział... W tej firmie liczą się tylko wskaźniki, dosprzedaże i zatajanie usług wpychanych do abonamentów. No i oczywiście (usunięte przez administratora) - gdyby wszyscy pracownicy postanowili się połączyć, to sprawa wygrana - tak tylko wspominam...

Kasia
Pracownik
@SzkodaGadac

Jestem Kierownikiem i mam wrażenie że nie masz pojęcia o czym piszesz. Wkladasz wszystkich do jednego worka. Wiem co robię i znam dziesiątki Kierowników. Nic nie dostałam za darmo. Może zamiast siać defetyzm wykarz się i ścieżka rozwoju tez dla Ciebie sie otworzy. To takie naturalne, opluc kogos bo mi nie idzie.

Szkoda Gadac2
Pracownik
@SzkodaGadac

Byłaś, nie jesteś. Odejdź z twarzą i przełącz się na nową firmę. Nie ma sensu rozpamiętywać i atakowac. Świat jest za mały a czasu szkoda traktować na hejt. Powodzenia Ps. Ja jestem zadowolona.

RealiaPlay
Pracownik
 Pytanie
@SzkodaGadac

Takie są realia tej firmy. I za wszelką cenę będą się wypierać. Co to za podejście? Propaganda Play nie zna granic. Złe traktowanie pracowników stało się standardem, a RKS są bezkarni - muszą tylko kłamać w żywe oczy, to takie proste dla tych ludzi. Brak wartości i szacunku do Pracownika. Nawet jak ludzie odchodzą to lekceważą opinie. Jeżeli masz problemy ze złym traktowaniem SZUKAJ KANCELARII, z tą firmą można rozmawiać tylko przez prawnika! Rączka, rączkę myje.

RealiaPlay
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Z jakiego konkretnie salonu jesteś? Piszesz pozytywnie, więc nie masz się czego obawiać. Play lubi takie głaskanie po brzuszku, a może jeszcze wpadnie premia na konto.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@RealiaPlay

A ty się przedstawisz.? Pisze co uwazam i mam do tego prawo. Ty wolisz pisać negatywnie. Twoje prawo do tego i ja tego nie komentuje. Salon Gdynia Świętojańska.

Kolega z Wroclawia
Pracownik
 Pytanie
@RealiaPlay

Znowu wróciłeś na forum? Wrocław piękny, fajny rynek, może zacznij żyć nowym życiem.

Tomasz
Pracownik
@SzkodaGadac

Dziwna opinia

grupa telegram
Pracownik
@Tomasz

Na telegram powstala grupa gdzie nic nie jest blokowane https://t.me/forumPlayersow

Romek
Były pracownik
@SzkodaGadac

Dobry kierownik nie musi być dobrym sprzedawcą. Dobry kierownik powinien umieć zmotywować zespół i dzięki temu osiągać wyniki na odpowiednim poziomie. Co do P4 - zgodzę się, że rzadko nimi są osoby, które prezentują te umiejętności, a częściej te, które donoszą na zespół i dają sobą manipulować.

Ania
Pracownik
@Romek

Dobry Kierownik musi byc najlepszym sprzedawca ale i dobrym managerem. Jezeli nie umie sprzedawac nie umie tez uczyc swoich ludzi. Jestem w P4 Kierownikiem i znam wielu bardzo dobrych Kierownikow. Mam tez swietny zespol bez ktorego nie bylibysmy w stanie osiagac fajnych wynikow. Nie podzielam Twojej opini zupelnie nie manipuluje i nie donosze.

A
Pracownik
@SzkodaGadac

Kierownik nie jest od tego, aby być najlepszym sprzedawcą. Ma Cię odpowiednio zmotywować do pracy i koordynować pracę POS

A
Pracownik
@Ania

Kierownik nie zajmuje się szkoleniem ludzi z technik sprzedaży. Może pokazać system, odpowiedzieć na pytania dotyczące działania sieci i oferty, ale nie uczy sprzedawać, bo to trzeba sobie wypracować samemu. Kierownik ma pomóc, gdy w salonie jest jakiś problem lub nakierować do kogo się z nim udać.

zapytammożektośospowie
Pracownik
 Pytanie

Drodzy Playersi! tak szczerze... jak się czujecie po zmianach i nowościach w firmie. Wszystko ok czy trza się rozglądac za nowa robotą? ;)

A
Pracownik
@zapytammożektośospowie

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jeśli chcesz wyjść z branży telekomów, to polecam. Jeśli zmienisz operatora, to wszędzie ten sam (usunięte przez administratora)

ZwykłyObserwator
Pracownik
 Pytanie

Znam Play od strony Działkowej i Wynalazek. Na Działkowej kierownik logistyki Robert.G, buc i człowiek lubiacy jak mu się wchodzi w (usunięte przez administratora) Jak nie, to znajdzie sposób by Cię zwolnić. Nie możesz mieć nic mądrego do powiedzenia.Pod nim jest jego btat Karol.G.który jest kierownikiem grypy e-shop razem z dwoma innymi. Nie poskarżysz się na niego, bo brat go obroni. Ładna etyka pracy? Ci podkierownicy to byli team liderzy, ale żeby podnieść im zarobki trzeba było zmienić status. Podwyżki to śmiech. Od 100zł brutto do może 300 brutto dla tych co pracują powyżej 10 lat. Nie ma ścieżki kariery. Niby pracownik logistyki, a magazynier, bo babki targają ciężkie rzeczy. Panowie flirtują z pracownicami mając żony. Nie daj boshe jak wyjdziesz przed szereg, masz wyniki i coś do powiedzenia to masz po umowie. Mobbing słowny od strony głównego kierownika. Dziewczyny potrafią płakać przez niego. Była możliwość mojej rozmowy za plecami powyższego z kierownikiem nad Nim, bo mam dowody, ale po co? Albo On albo Ja... A pracę lubię, bo robię swoje i dobrze robię. I tak potem znalazłby powód żeby nie przedłużać umowy. Chcesz tam pracować, to siedź cicho i jako kobieta rób z siebie słodką idiotkę albo zapierdzielaj i stul twarz. Jak to możliwe, że na kierownicxych stanowiskach pracuje brat z bratem pod sobą? Grają tam w lotki, śpią i po 10 razy chodzą na peta z niejaką Martą Z. Wszystko to lizusostwo i obgadywanie się. Wyścig szczurów a i tak nikt Cię nie pochwali. Liczy się KPI Obecnie trzeba zaniżyć, bo są osoby które robią 200% za innych i to źle wygląda dla francuzów, bo jak to, że kilka osób może a reszta się leni? Leni, bo w (usunięte przez administratora) wchodzi lub (usunięte przez administratora) wypina. Na Wynalazek robisz nawet po pracy na home office, bo szefowi coś się przypomniało. HR- tylko Agata jest do rany przyłóż. Reszta to zasiedziałe dziewczyny i do tego butne.

Kosmoslizus
Były pracownik

Jeśli chcesz pracować w tej firmie przygotuj się na mobbing i niskie zarobki. Tutaj się myśli tabelkami, klient musi zostać zmanipulowany, Ty musisz zrobić plan, a wszyscy Ci mówią "sky is the limit". Zarobki po 3 miesiacach jak mówią się nie zmienia, a wręcz musisz wciskać, jak nie to wtlatujesz. Nikt Ci nie pomaga, a Ty dla firmy nic nie znaczysz.

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 63, z czego 10 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy P4 Sp. z o.o., to 16, z czego 2 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a, 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.