

Nierozumiem całkowicie dyskryminacji mężczyzn względem kobiet. Pracownicy muszą być traktowani równo bez względu na płeć. Haniebne jest sztuczne preferowanie jednej płci i zwalnianie przeważającej większości facetów. Wstyd że w 21 wieku dochodzi do takiej dyskryminacji.
Dramat jak jest traktowany były kontrahent. Konczysz współpracę oparta na b2b i kazdy ma Cir gdzies musisz dosłownie prosić sie o pieniądze. Ta firma upada jakościowo trzymac sie od nich z daleka
@Pracownik Ale jedna osoba na dział to nie kilkaset osób o czym pisały wcześniejsze osoby. Komu wierzyć? Play pewnie nie piśnie słówka, to zachowanie godne tchórza.
To jaki z Ciebie players skoro nic nie wiesz o zwolnieniach. Jestem wśród osób z fali. I serio 2 osoby na dział to minimum. Poza tym jakie zwolnienia grupowe? Kto zna kogoś z HR to dobrze wie że tego typu zwolnienia to najmniej opłacalne rozwiązanie. Oszczędnie jest zwalniać falowo w czasie rozciągniętym. Mało tego to prawda że po Fuzjach nadszedł czas na czystki. Players wie I się orientuje i nikt tu nie pisze nie prawdy mówić że ma to dużą skalę i wypowiedzenia są z tzw. Brakiem winy że strony pracownika. Ci co twierdzą z nic nie wiedzą lub chcą dementować głowy o falowych zwolnieniach są pewnie z PR. Generalnie nie polecam się tam zatrudniać bo jest bardzo niestabilnie i jest atmosfera dużej niepewności kto następny. Firma chce wyrównać ilość zatrudnionych do liczby sprzed fuzji. Dziękuję i dobranoc.
Nic nie wiesz, bo nie ma zwolnień grupowych. Jest pykanie po 20-30 osób w miesiącu. Trochę nieudolne to ratowanie wizerunku. Mleko się rozlało..
Od początku roku zwolniono około 150 osób z p4 oraz obcięto etaty u dostawców zewnętrznych również około 150 osób. Niektóre piony to szybko doświadczyły a inni muszą poczekać na zwolnienia bo p4 wyraźnie nie chce rozpoczynać procedury zwolnień grupowych. Nie polecam tej firmy klientom i kandydatom do pracy
Siec play oszukuje klientow,pobierają z konta pieniądze bez powodu,dzieje się tak szczególnie w dniu kiedy system pobiera pieniadze z konta,czyli 30 dnia każdego miesiąca./oprócz oplaty miesięcznej pobierają dodatkowo jakieś małe kwoty,licząc na to,że abonent nie wejdzie na swoje konto i nie sprawdzi,albo,że po prostu nie zauważy.U mnie zrobiono tak ze 3 razy,ale po mojej reklamacji łaskawie zwrócili mi to na konto.Robi się to już niesmaczne.
@Pracownik Zwalniają i zwalniać będą, tak jak wszędzie, ale skąd informacja, o aż 30%?
No właśnie jakaś rotacja jest zawsze, ale 30%? No i o co chodzi, że redukcja etatów a oferty dalej są? Ciekawe czy to był oficjalny komunikat czy plota.
@Szejk skąd takie dokładne informacje z Twojej strony? Czy możesz uchylić jeszcze większego "rąbka tajemnicy" skoro i tak już dużo napisałeś? Wielka firma telekomunikacja a taka sytuacja. Zdaję sobie sprawę że każdy może pisać w internecie,ale uzasadnij swoją kolejną wypowiedź.
Ale co mam ci uzasadnić, człowieku?? :))) Że kupili i wchłonęli UPC i kilka mniejszych firm? Że nowy prezes, to dobry specjalista od PR i optymalizacji kosztów w telekomach? Że po przeprowadzonym audycie zmienia się struktura spółki? Był czas rozwoju i inwestycji, teraz spółka weszła w czas wyciskania cytryny. Norma.
Nowy prezes jeździ od placówki do placówki, wysyła co rusz maile jak to dobrze play sobie radzi, jakie to przynosi zyski i co? Postanawia zwolić lekką ręką kilkaset pracowników?! Nikt o tym głośno nie mówi??? Pracuje w play od lat, mój kierownik nic nie wie na ten temat…To jest wręcz niewyobrażalne co się dzieje w firmie… czy ktoś może potwierdzić te pogłoski o zwolnieniach, które są tutaj wypisywane? Jeśli to prawda, to żaden pracownik, żaden dział nie może spać spokojnie, bo nagle ktoś stwierdzi że wylatujesz na zbity pysk… Nie wiem czy ktoś bierze pod uwagę jak to wpływa na atmosferę na efektywność w zespole?
To nie sa pogłoski. Chodzą słuchy, że każdy zespół musi zwolnić przynajmniej 1 osobę. W moim zespole juz jedna osoba poleciała, ale nie wiemy czy to koniec.
Niestety nikt nie podaje konkretów. Nikt w firmie i tutaj również. Tylko chodzą pogłoski...kto "odszedl", który dzial został "zlikwidowany". Atmosfera w firmie robi się zważona to juz chyba czuje każdy. Home and life balance juz dawno stal sie tutaj tylko teorią.
Człowieku, to gdzie ty siedzisz z tym kierownikiem? W schowku jakimś? Dyrektorów zwalniają, nie mówiąc o specjalistach, czu ekspertach, a wy nic nie wiecie. Żart? Całe działy pozwalniali jednego dnia, a wy nic nie wiecie :))))
P4 rekrutuje na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Oferta nie zawiera informacji o wynagrodzeniu, a umowa opiera się na zasadzie umowy o dzieło. Jednym z kluczowych wymagań jest doświadczenie zawodowe jako Przedstawiciel Handlowy, preferowane w branży telekomunikacyjnej. Zaletą oferty jest możliwość samodzielnego decydowania o czasie pracy. Jakie są opinie na temat takiej formy zatrudnienia? Czy to przynoszenie większych korzyści, czy wręcz przeciwnie - niepewność?
Byłam/ byłem w centrali Szefostwo w miarę . Jednak wdrożenie, to śmiech na sali . Nie mam problemu z przyswajaniem dużej ilości materiału . Najpierw tracisz czas prawie 1,5 tyg na jakieś skillboxy, gdzie materiału tak dużo , że choćbyś chcial coś z tego klikania wynieść , to się nie da. Zadania testowe często nie działają i nie możesz poćwiczyć. Odpowiedz: tak , my o tym wiemy. Po tym zaczynasz pracę z mentorem . Jednak mentorzy maja wywalone . Oprócz szkolenia nowych muszą normalnie wykonywać swoje obowiązki, z których są rozliczani . I zgadnijcie, co wybiorą . Naukę żółtodziobów czy swoja premie i wskaźniki ? Odpowiedz jest prosta. Z mentoringu nie wynosisz nic. Rzucają Ci osławiony informator , który w ogóle nie jest przyjazny w obsłudze i czytaj sam . Szukaj w procedurach. Tylko, co z tego , że znajdę dobra jak naprawdę nie wiem z czym to sie je i nikt wiele nie tłumaczy. Możesz podpytać, ale najlepiej nie , bo w pierwszej kolejności mamy swoje obowiązki, przerwę, obiad . Na moich uszach jeden z mentorowanych podopiecznych był obgadywany. Zamieszanie z mentoringiem , w związku z tym , że mentorzy maja swoje obowiązki oprócz szkolen . Często wypada im warsztat , szkolenie itd i nie mogą się tobą zająć . I jesteś przekazywany jak jajo do innego mentora , który zajęty jest tak samo i czasem ma zupełnie inny styl i podejście niż Twój , który Cie uczy. Często też mentorzy sami nie znają najnowszych procedur. Sama / sam zostałam/ zostałem wprowadzony w blad , bo procedury zmieniły się pół roku temu a mój mentor o Tym nie wiedział . Za co miał zwrócona uwagę.. Zespół , koledzy niby ok . Ale na wszystko mają jedną odpowiedź: szukaj w procedurze albo nie wiem . Podejrzewam, że każdy walczy o wyniki . I brak życzliwosci , bo wiedzą na pewno. Często pytasz mentora o jakis konkretny przypadek .I on też nie wie . Jego odpowiedz: Muszę pomyśleć, po czym odpowiedź zostaje bez echa. Czyli skoro oni nie wiedzą . To dlaczego mam wiedzieć ja z krótkim stażem . Po to są oni . I to naprawdę nie chodzi o to , że trzeba mnie prowadzić za rączkę jak dziecko, ale informator sam i parę pytań do mentora , które Ci się nasuną w każdym dniu . Parę filmów na zasadzie obejrzyj i pokazanie czasem w biegu , na szybko gdzie kliknąć . Łaskawie , między obowiązkami nie rozwiązuje sprawy . W konsekwencji zostajesz z obowiązkami sam , do których nie byłeś lub byłeś byle jak wdrożony . za co mogą Ci powiedzieć , że sobie nie radzisz i nie prxedluzyc umowy . Testy do premii piszesz ze wszystkiego od początku. Nawet jak nie miałeś jeszcze pełnego mentoringu, bo jakoś tam znajdziesz w ich cud informatorze. Sam informator nowym nic nie daje . No są procedury , ale dla żółtodziobów czytanie o nich bez wytłumaczenia skąd się coś bierze , jak dlaczego, nie pokazania dobrze samego systemu nic nie daje . Możesz zgłosić, co Ci nie leży swojemu kiero , ale w praktyce wiemy jak jest. Do tego fala zwolnień i napiecie w pracy.
Zwolnimy wszystkich
czy ktoś może się wypowiedzieć w temacie zwolnień? co jest przyczyną że tyle osób traci prace... masakra, sam sie troche boje zwolnienia
Nie wiem, czy ktoś to z Play czyta, wyciąga jakies wnioski. To jeden z gorszych, jak nie najgorszy pracodawca. Kwestie rozliczeń, celów które są narzucane, podejścia do pracownika ( najgorszy z możliwych jeśli chodzi o korporacyjne wzorce). Kolesiostwo, brak możliwości awansu, szkolenia z niczego...Dno
Zwolniłam się jakiś czas temu. Pracowałam w firmie 5 lat, w salonie POS, czyli sprzedaż w salonie w galerii, w Warszawie. O zwolnieniu myślałam od wielu miesięcy, decyzja była bardzo przemyślana. Po 1: skrajnie obniżający się poziom usług skutkował ciągłymi kłótniami, pretensjami i wyzwiskami od klientów. W pewnym momencie przestałam na siłę bronić firmy, bo klienci mieli rację! Zaczęłam ją im przyznawać, bo sposób rozpatrywania reklamacji i pomocy posprzedażowej woła o pomstę do nieba. Po 2: znienawidzona przez wszystkich obdzwonka :) ilość obdzwonek jaka spadała nam na salon wynosiła ok 20/30 polaczen dziennie na konsultanta. Oczywiście połączenie jest liczone dopiero jak klient odbierze telefon i coś z tego połączenia wyniknie (umówienie na spotkanie w salonie, sprzedaż przez telefon itd), jeśli nie = musisz obdzwonić takiego klienta MINIMUM 3 razy w różnych dniach o różnych porach :) wyobraźcie sobie, że stoicie w kolejce w salonie, czynne są 4 stanowiska z czego 2 konsultantów rozmawia z ludźmi przez telefon, którzy najczęściej nawet nie chcą rozmawiać. Kiedyś przepraszałam klientów czekających w salonie, tłumacząc się, potem zaczęłam mówić prawdę: "taką mam pracę, z tego jestem rozliczana, muszę wykonać te połączenia".
(usunięte przez administratora)
Sto s same kłamstwa !
Na chwilę obecną, moim zdaniem, nie warto zaprzątać sobie głowy pracą w Play. Reorganizacja i duże redukcje etatów. Chaos, bez planu, a efekty już widać.
Praca w tym dziale na inbound to tragedia. Większość dzwoniących klientów to klienci obsługowi za których play nie płaci złamanego grosza. Od miesiąca cały czas pojawiają się gluche połączenia co przekłada się na ogromną stratę czasu w ciągu dnia (czekasz 5-10 minut aż ktoś zadzwoni i wpada gluchy telefon). Problem powtarza się notorycznie. Brak stawki godzinowej i rozliczanie tylko za prowizję, gdzie prowizję sa śmiesznie niskie. Play wymaga pracy w określonych godzinach a nie płaci za to nic. Typowa firma wyzyskująca pracowników do cna. Procedury podczas rozmowy sa takie że większości pracowników potrącają wypłaty za to że czegoś w rozmowie nie powiedzieli. Trzeba się bardzo napracować żeby coś zarobić. Jak dla mnie ta praca to jeden wielki SCAM
Nikomu nie polecam tej sieci, podczas podpisania umowy wszystko niby ok. Do chwili kiedy nie pojawił się problem, mianowicie włamanie na konto nr tel.nagła zmiana ograniczeń dodatkowych płatności, dodam że było zablokowane podczas podpisywania umowy no moją wyraźną prośbę, nagle przychodzą wiadomości o jakichś płatnościach których nie powinno być ze względu na zablokowanie. Brak reakcji operatora, brak weryfikacji problemu. Najprościej mówiąc olanie klienta. Nikomu NIE POLECAM styczności z tym operatorem i takim oszustwem jakie mnie spotkało.
Obecnie część rozwiązań it nie jest testowana dlatego klienci w różnych obszarach będą spotykać takie kwiatki na systemach produkcyjnych.
Orientuje się ktoś na wypada pensja key account managera na tle innych firm? Wymagań w sumie nie mają jakichś bardzo dużych więc zastanawiam się czy warto się interesować.
Pensja jest podobna jak w innych korpo. Obecnie nie polecam pracy w p4 ze względu na reorganizację i redukcję zatrudnienia. Osoby które w tym roku będą zatrudnione mogą szybko zostać zwolnione ponieważ play będzie potrzebował swoją reorganizację dostosować do warunków zmieniającego się otoczenia. Nie jest to stabilny pracodawca.
zarząd telbridge oszalał jak możecie wyrzucić bezpodstawnie dobrego lidera i to z dnia na dzień lub dobrego weryfikatora tak się nie robi
Firma agencja: Astek -> proponująca pracę dla firmy QUIAGEN Takie oferty pojawiają się w okolicach października/listopada. Niestety chodzi tu o pracę tymczasową, na okres zimowy - gdy osoby z firmy częściej chorują. Spodziewajcie się pracy na kilka miesięcy. Nie wierzcie w zapewnienia firmy Astek, że to stały kontrakt. No chyba, że Wam to obojętne - ale miejcie w/w na uwadze.


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?
+ -
Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?
+