Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.
Dodam jeszcze: 19. Ciągle sprawdzanie: MS - to jest standard, ale szał jaki jest podczas tego w głowie się nie mieści. Kierownicy szaleją na swoich grupach, robią zdjęcia ludziom z podejrzeniem MS-a i podsyłają co chwilę do Salonów. MS video, mogą Cię nagrywać w for ie wideo i całą Twoja rozmowę - t już jest kontrolowanie wątpliwe ETYCZNIE. I najlepsze audyty "krzyżowe" - Regionalni dogadują się między sobą i testują Konsultantów w innym punkcie, często odgrywają trudnych Klientów, ale nic nie kupują ( teoretycznie gdybyś miał mistrzowskie umiejętności sprzedażny i tak nic nie sprzedasz) . Przyjedzie Ci jakiś Regionalny i podbuduje swoje ego, że zrobił Ci trudną scenkę sprzedażową. I najlepsze jest to, że nigdy się dowiesz kto Ciebie odwiedził z Regionalnych. ponieważ nikt Ci o tym nie powie. Chyba, że Kierownik punktu puści parę z ust, ale nie ma żadnego omówienia tej rozmowy. Zero merytorycznego podejścia, więc te idiotyczne badania niczemu nie służą. A nie przepraszam służą temu, żeby Konsultant w sklepie był Ciągle ZESTRESOWANY! Natomiast uważam, że wygłaszanie słów: propaganda, kłamstwa, grożenie prokuratorem to jest po prostu BRAK ARGUMENTÓW, a kiedy brakuje centrali argumentów to faktycznie jest problem. Większość wpisów tutaj, tych którzy próbują na siłę bronić PLAY jest po prostu ŻENUJĄCA!
To powinna być Biblia każdego Konsultanta Plej przed pojęciem Pracy. Pewnie centrala się ucieszy :) :) :)
Mam nadzieje że centrala tego nie czyta bo naprawdę trzeba sie wstydzić co tu sie wyrabia. Plejek masz jakieś konkretne uwagi czy podłaczasz sie pod kolesia który wyleciał za konkretne rzeczy. Złodzieją tez klaszczesz jak coś fajnie ukradną? Szkoda słów.
Zamiast akceptacji hejtu zrob cos dobrego. Pomoz komus, zrob zakupy seniorowi, uszyj maseczke. Pamietaj ze karma wraca. Jakos tak swiat jest zoorganizowany ze jest i centrala i jest teren, to nie sa inni, gorsi ludzie. Nie atakujcie teraz bo Play sie godnie zachowuje. Pracodawcy obecnie padaja a Wy dalej atakujecie.
Zajmij się szyciem maseczek, bo to wychodzi Ci najlepiej. Jak pracodawca nie szanuje ludzi to zawsze to się obraca przeciwko niemu, choćby ie wiem jak się wypierał, że tak nie jest. Tak działa ta firma od lat. Odradzam. HR beznadziejny.
Zgadzam się z tobą, wszystko w punkt, a ludzie ciemni powinni złapać światło z twojego wpisu. Dla osób, którzy chcą iść do pracy w Play nie polecam, typowa korporacja, wymagająca więcej niż możesz dać, a dasz palec wezmą całą rękę. Jaka kolwiek praca może zwolnić cie z dnia na dzień nawet po 10 latach pracy dając jej to co potrzebują, a mając trochę swojego zdania zaraz możesz wylecieć bo im to nie odpowiada. Jest tego dużo ale bardzo dobrze jest to opisane jak ww.
Jeżeli twierdzisz, że konsultanci jadący na wycieczkę są wybierani w sposób wątpliwy, to chyba nie umiesz przegrywać? Po każdym konkursie każdy POS czy Empik otrzymują maila z rankingiem. Widać w nim kto ile ma punktów. Kto ma więcej ten wygrywa i jedzie. Nie widziałem w rankingach dziwnych sytuacji, że osoba z mniejsza ilością punktów była wyżej w klasyfikacji generalnej i pojechała za uśmiech czy inna coś innego. Nie pisz, że osoby z większych salonów mają łatwiej, bo to bzdura. Przecież jest podział grupowy w których znajdują się punkty podobnej wielkości, lokalizacji i realizacji. Stała ekipa RKS na wyjazdach? Ciekawe. Byłem na czterech wyjazdach, bo wygrałem konkurs i na żadnym z nie spotkałem dwa razy tego samego RKS czy OKS. Za to jeździłem z konsultantami z tak małych miejscowości, że sprawdzałem w Google co to za mieścina.
Mojego szefa Zbigniewa zwolnili po 10 latach. Ale byl poprostu slaby i zamiast pracy zajmowal sie kolezankami. Nie zgadzam sie z tym co jest wyzej napisane. Pracuje wiele lat i jest to uczciwy pracodawca. Fakt trzeba pracowac a nie udawac.
To ja jestem prawdziwa Sylwia.Nie zycze sobie postow pod moim imieniem i oczerniania mojego bylego Szefa.Zglaszam to do Komisji Etyki w P4.
Dlaczego taka osoba tyle czasu pracowała w tym miejscu? Rada Etyki Play, dobry żart. Przecież ta firma nie ma żadnych zasad etycznych.
Nie znam Cię i nie wiem za kogo sie mam podawac. Mam na imię Sylwia i odniosłam sie do tego co negatywnie o firmie piszesz. Nie wiem o jakim byłym szefie piszesz.?. Nie boje się tez gróźb którymi sypiesz na portalu nie zależnym od Play. Ale sama wystawiasz Sobie opinie jak to wyglada.
I odezwała się Pani RKS... Kobieto zjedź na ziemię. Czy jesteś jedyną osobą o imieniu Sylwia w tej firmie? Możesz sobie „nie życzyć” w pracy, tutaj wszyscy są na równi i każdy ma prawo do swojej opinii. Na Sales Power nie masz prawa głosu, to tutaj (usunięte przez administratora) wybija. I dobrze, może kiedyś pójdą po rozum do głowy. Pani już za długo tam pracuje, warto odświeży CV i horyzonty.
Zgadzam się z powyższą opinią. Mobbing podczas ciśnienia na sprzedaż , układziki, nieetyczne zachowania, brak możliwości rozwoju.
A tak serio, to wszędzie są ludzie i wszystko zależy od nich. Pensja na czas i system banefitow ok. Wszystko zależy w którym oddziale się pracuje.
Słuchajajcie tak RKS-i postrzegają siebie. Wolno im wszystko w firmie do tego stopnia, że próbują zastraszać ludzi na niezależnym portalu od Play. Tak to wygląda również w pracy. Zastraszanie każdego dnia. To co widzicie tutaj to jet 0,5% tego co dzieję się w Salonach. Dyskryminacja, poniżanie Pracownika to Play uwielbia, a później wszyscy wszystkiego się wypierają, a centrala jest zawsze najmniej poinformowana (mija się to z prawdą, wiedzą wszystko i nawet organizują dodatkowe szkolenia jak tuszować mobbing nazwane zwalczaniem mobbingu). Jako były Praciwnik znam te żałosne praktyki na wylot. Nie dajcie się zastraszyć, zawsze walczcie o swoje prawa. A jak zastanawiasz się nad podjęciem pracy zastanów się dwa razy czy chcesz wchodzić w tak toksyczne środowisko. Osobiście nie polecam.
To chyba firma odpowiada za to jak są traktowani Klienci i Pracownicy. Nikt inny. Skoro takie praktyki są stosowne to odpowiedzialność chyba ponosi Play i kadra managerska, że dopuszcza do takich sytuacji? Czy HR może się wypowiedzieć w tej kwestii? Czy jest tylko od zamiatania spaw pod dywan? Czy jest to jedyne stanowisko firmy w tej kwestii?
Ludzie zarabiacie na sprzedazy w Play, w ciężkim okresie jakim jest pandemia wiecie jak ta firma się zachowała. Ale dalej całą masą popiera co ten człowiek napisał. Stek pomówień i nie prawdy. Pracuje w Play 10 lat. HR znam, RKS znam, managerów znam, jasny system prowizyjny mam, premie zawsze są za małe ale są, nigdy nie oczekiwałam aby mi płacili za klientow którzy nie płacą bo dlaczego - bo sprzedałam fraudowi, ścieżki kariery mam - limituje to lokalizacja ale mogę się przeprowadzić do Warszawy, konkursy wygrywam i nie użalam się że jest trudno. Strasznie polski ten wpis... Obrzucic blotem wszystko i wszystkich. Bo mozna. Bo juz nie pracuje i internet anonimowy. W każdej firmie zapewne wiele można zmienić i wiele zależy od ludzi. Ale ja trafiłam na fajnych. Trzymajcie się Playersi i zanim zajakujecie sami się zastanowcie. Decydując się na pracę w handlu, decydujemy się na określony charakter pracy.
Bardzo złe praktyki. Czego Play się tak obawia? Niewygodne komentarze są usuwane. Jedno jest pewne, zrobią wszystko, żeby Twoja sprawa została zamieciona pod dywan. Działy stworzone „dla pracownika” to jedna wielka fikcja. Złe traktowanie, wulgaryzmy, publiczne wyśmiewanie, szykanowanie, nagabywanie to techniki ku osiąganiu celów. Zdecydowanie nie polecam pracy przez złe doświadczania w firmie.
Kolega pracował tam kilka miesięcy, w bardzo podobnym tonie wypowiadał się o warunkach tam panujących. Firma nastawiona na sprzedaż. Dla nich zarówno klienci jak i pracownicy to tylko numery
Niestety Play nie ma już takiego rozwoju jak kiedyś.Na zlecenie firmy X udałem się do salonów PLAY w Krakowie by sprawdzić jak wygląda oferta łączona UPC plus Play.Każdy salon oferuje co innego i robi to w sposób nachalny ceny wyższe niż u konkurencji i sprzęt stary technologiczne.Brak konkretnych informacji na temat oferty duże rozbieżności w opłacie aktywacyjnej u jednych 1zł u drugich 50zł.W jednym salonie kierownik wrzeszczał na dziewczynę, że nie przekonała klienta by przeniósł numery firmowe z innej sieci.Błąd popełnił kierownik nie miał telefonu na stanie i stwierdził że oferty z dużą paczką GB nie ma.Dziewczyna profesjonalnie obsługiwała i się uczyła klient był zainteresowany ale podejście kierownika salonu krytyczne.Mi też nic konkretnego nie zaproponowano i dano do zrozumienia że lepszej oferty nigdzie indziej nie dostanę.
Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam
Pracowałem w Play 5 lat. Ostatnie lata tylko pokazują jak firma stacza się na (usunięte przez administratora) Pracownicy są poniżani przez kierowników i RKS. (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym i tak jak było pisane wyżej wszystko zamiecione przez Kadry. Stawki premiowe obniżane co nową ofertę. Na szczęście udało mi się uwolnić z tego fioletowego g***a mimo że zarabiałem 6-8 tysięcy to pieniądze nie są warte atmosfery która panuje w firmie. Powodzenia innym w zmianie pracy. Nie dziwcie się że Play rekrutuje tyle nowych osób to po prostu efekt tego, że wiele starszych pracowników się zwalnia bo nie akceptuje tego jak zaczyna wyglądać ta praca. Z zasady na porządku dziennym jest wciskanie nieświadomym klientom ubezpieczeń, dodatkowych Kart do Internetu 20GB i oczywiście TV która ostatnio jest nowym przebojem w Play. Jednym zdaniem jeszcze raz nie polecam i radze jak najdalej od tej firmy.
Nie szanują i nie szanowali zarówno pracowników jak również swoich sub-agentów. Liczą się tylko plany sprzedażowe i układziki. jednych z nich jest uważam nietykalny i chroniony przez p4 i4-mobile z Białegostoku. Dlaczego sprawy sądowe z pracownikami, łamanie procedur czy zgłoszenia do centrali są ignorowane przez P4 ? Jaka jest tego przyczyna ?? Wejdź na stronę FB Anty4mobile i sprawdź ile gotówki ze swoich salonów zgarnia i4-mobile agent PLAY.
Zgadzam sie w 100%. Nie polecam pracy. Też właśnie odchodzę :)
Oszukiwałeś klientow i wciskales karty do internetu których nie chcieli? Ja jestem zadowolonym pracownikiem. I nie rozumiem tych wszystkich klakierow.przeciez nikt Was nie zmusza do pracy.
Te wszystkie osoby którym podoba się ten wpis. Po co pracujecie w Play skoro uwazacie tak samo? Kolega pisze jak (usunięte przez administratora) klientow i to się Wam podoba? Ja nigdy nikomu nie wciskałam. Pracuje w Kielcach i nie muszę się ukrywać w internecie anonimowym.
Oj, ale frustracja. Widać, że ludzie zaczynają pisać prawdę o firmie. Czyżby bunt na tym tonącym statku?
Upadek Play i jego wartości jest już bliski. Na szczęście też uciekłem z tej firmy :) Cha***wo w tej firmie to norma wobec pracowników. A jeżeli ktoś pracuje dodatkowo pod dealerem to już do reszty szkoda nerwów, sił i czasu. Jeżeli ktoś zatrudnił się bo kocha kontakt z klientem niech się nie łudzi ostatnie czasy to callCenter z salonu xD Tą firmą zarządzaja wskaźniki ????
Call center z salonu i co najlepsze nacisk większy niż sprzedaż bezpośrednia.
Czy to subdealer z Wrocławia, co uciekał do P4 przed zwolnieniem z T-mbile? A później z P4 przez złe traktowanie pracowników? Dobrze, że dobra kumpela Pani RKS pomogła załatwić fuszkę na bielanach, inaczej byłoby kiepsko. Nie wnikam co tam Was łączy, ale dziwne to wszystko. Nie sądzisz? Trochę patologiczne środowisko. I Panie subdealerze na koniec pytanko: to pan dzwoni, czy pracownicy z Salonu? Jak pracownicy, to lepiej się już nie wypowiadaj - liz.odu...cu.
Nie wiem o czym do mnie piszesz. Ja dzwonię bo ja pracuje w salonie. I nie rozumiem w czym widzisz problem. Jak jako pracownik nie chcesz tego robić, co szkodzi Ci zmienić pracę. Logiki Twojej nie sledze.
Na telegram powstala grupa gdzie nic nie jest blokowane https://t.me/forumPlayersow
Pytanie kto założył grupę? Plejowi bym nie wierzyła:D jak ktoś pisze w Play, że nic nie jest blokowane wiedz, że wszystko co niewygodne będzie usunięte natychmiast. Te wiadomości o telegramie powinny być potraktowane jak SPAM. Nie polecam firmy, też było forum Play, gdzie jak ktoś nie pisał po myśli dyrektorów to miał rozmowy dyscyplinarne, a komentarze usuwane. Cały PLAY :D
Czyli juz wiesz kto zalozyl grupe? Lubie te torie wiem kto ale nie powiem, bo jak powiem to beda wiedziec kto. I w sumie to kazdy na mnie poluje aby mi sie gorzej pracowalo. Ja akurat forum Sales Power uwazam za przydatne, bo chyba do tego sie odnosisz. A co mozna pisac nie pomysli dyrektorow? Jakos pisze co chce i nie slysze uwag.
To jednak zarabia się na tym Play?Subagenci chyba jednak z Playa to maja tylko ofertę? To mocne pomówienie kolego.
Poprawka tu się ZARABIAŁO* czas przeszły, po wszystkich zmianach, tam zabrali, tam wrzucili za byle (usunięte przez administratora)to już Ci się nie liczy, tam to. Chyba zdanie najlepiej określające tego pracodawcę to „Fajnie/Dobrze to już było”
Gość napisał prawdę, konsultanci wciskają telefonicznie kit, to co było w UPC nie jest już w Play, internet się ścina, programy nie są przesyłane kablowo a przez internet, ogólnie jest źle.
Jeżeli chodzi o warunki pracy to firma nie odbiega od standardu na rynku. Dobre benefity pozapłacowe, wysokie premie sięgające nawet 25% zarobków rocznych. Jest jednak inna strona medalu. Ja osobiście odszedłem z takiego powodu, że czułem się mobbowany przez jedną z ważniejszych osób z managementu Play, a także obserwowałem to zjawisko na niektórych moich przyjacielach, którzy podzielali moje odczucia. W obawie o brak ochrony przy ewentualnym poruszeniu tej sprawy w sposób formalny postanowiłem odejść z firmy i w ten sposób rozwiązać swój problem. Odchodząc już od części merytorycznej mam osobiście odczucie, że firma w ciągu ostatnich kilku lat zamieniła się w typowe korpo znane z memów. Okazuje się, że te memy są inspirowane rzeczywistością. Nie polecam pracodawcy.
Jest sprawa o (usunięte przez administratora) w tej firmie. Oczywiście firma wszystkiemu zaprzecza. Takie praktyki też są stosowane w Salonach Play m. Centrala za wszelką cenę broni osób, które mobbują. Takie zachowania zaczynają wchodzić w kulturę organizacyjną w firmie Play. Obrzydliwe, podle zachowania. Pani z HR stosuje wszystkie możliwe techniki „zamknięcia” ust ofiary, zero zrozumienia sytuacji. Od samego początku jest chronienie własnego interesu, im masz wyższe plecy tym mobber może czuć się bezpiecznie. Wszystkie sprawy zamiatane są pod dywan. Dyrektorzy tutaj bronią swoich, a smutny dział HR tylko tuszuje sprawy. Nie pomogą paczki na dzień dobry, jak nie zaczniecie szanować ludzi Play.
A na czym te zachowania polegały? Skoro to dotyczyło przełożonego to czemu nie polecasz pracodawcy?
To ten sam wpis od zawsze czyli pewnie ktos kto lubi negatywnie pisać.
Ania, książkowa definicja mobbingu. Ta sprawa jest zbyt złożona, żebym mógł Ci szczegółowo odpowiedzieć na zadane pytania. Każde moje wyjaśnienie niesie za sobą ryzyko zidentyfikowania mnie, a ja nie chcę już nigdy w życiu mieć do czynienia z tą osobą. Jeżeli doświadczyłaś kiedyś prawdziwego mobbingu to powinnaś mnie zrozumieć. Jeśli nie to życzę ci aby nigdy cię to nie spotkało. Dobrą analogią w tym przypadku jest powiedzenie "biedny bogatego nie zrozumie" - dokładnie ten sam mechanizm.
Dlatego wszedłeś na blog o pracodawcy? Milczenie nic nie zmieni. Jeżeli masz rację warto z takie zachowania opisywać aby na przyszłość ktos mógł wyrobić Sobie zdanie i Twoja lekcje wykorzystać na przyszłość. Zresztą juz odszedłeś to po co i kto miałby Cie namierzać?
Tak. W mojej ocenie sam fakt zaalarmowania, że na takie zjawisko można być narażonym jest w pełni wystarczający i nie wymaga ujawniania szczegółów. Ten kto nie doświadczył tego zjawiska lub zna je tylko w teorii i tak to info zmarginalizuje, niezależnie od tego jakie szczegóły dodatkowe bym ujawnił. Ten kto jednak doświadczył tego zjawiska zastanowi się dwa razy zanim zdecyduje się na współpracę.
Ale ponieważ nie chcesz powiedzieć co, jak i kto takiego maile moze napisać kazdy. Nie wiem o jakim zjawisku jest mowa. Aż tyle tajemnic w Twoim wpisie. Dziwne to wszystko i takie jakos mało realne.
Ania, nie zamierzam Ciebie przekonywać. Zarówno Ty jak i każdy inny weźmiecie z mojego wpisu tyle ile będziecie chcieli. A odnosząc się do "Dziwne to wszystko i takie jakos mało realne", przypominam: "biedny, bogatego nie zrozumie". I tutaj postawiłbym kropkę. Dobrego dnia i dbaj o siebie.
Tego typu wpisy to dla mnie prosty hejt. No coz, również wszystkiego dobrego dla Ciebie.
Dziwnym trafem nagle niewygodne opinie są usuwane. Ania w każdym wpisie podważa każdą opinię, czy to nowy etat w Play? Tak wygląda sytuacja, że nikt nie chce zgłaszać nieprawidłowości do HR, bo nic z tym nie zrobią. Nie, przepraszam, zrobią - oskarżą ofiarę o hejt. Ludzie wolą odejść, niż mieć styczność z tą firmą. Też byłam ofiarą złego traktowania.Pani z HR wszystko zamiotła pod dywan, ekspresowo. Jeżeli masz problem ze złym traktowaniem natychmiast SZUKAJ POMOCY PRAWNEJ. HR zamiecie wszystko pod dywan, to eksperci jak wypierać (usunięte przez administratora) Oby MEDIA zajęły się tym tematem i sprawa została NAGŁOŚNIONA. Panie Prezesie, tak traktujecie pracowników? Powinno być o tym GŁOŚNO W MEDIACH.
Nie wiem w co mnie ubierasz. Tego typu agresję słowna można opanować. Warto skorzystać z pomocy.
Ania, masz prawo tak interpretować mój komentarz. To Twoja percepcja i nic mi do tego. Rozumiem, że mój komentarz nie zawierający detali sytuacji, którą opisałem może dla części czytelników również wydawać się niewiarygodny. Zaufaj mi jednak, że te osoby które doświadczyły w swoim życiu zjawiska na literę "M" nie potrzebują detali. Wystarczy im samo zaalarmowania, że takie zjawisko może się pojawić. W mojej ocenie Ty jesteś osobą, która na szczęście nigdy tego nie doświadczyła na własnej skórze. Zwróć proszę uwagę, że dzieląc się swoją opinią nt. mojego wpisu i oznajmiając, że w twojej ocenie mój wpis to hejt, niektórym niedoświadczonym osobom możesz niechcący zasugerować, aby zbagatelizowali mój wpis. Czy warto? Jesteś bardzo aktywnym użytkownikiem tego forum (nie wnikam jaka jest Twoja motywacja) i z jakiegoś względu zależy Ci na tym, aby odpowiadać na komentarze innych userow. Jeżeli już jesteś w takiej roli to może warto zmienić narrację, tak aby w efekcie Twojego komentarza, postronny użytkownik nie odnosił wrażenia, że wyraźnie stajesz po jednej ze stron. Pozdrawiam.
Nie stoja po nikogo stronie. Bardzo łatwo Ci przedstawiać mnie w złym świetle, mimo że mnie nie znasz. Nie jestem aktywna. Uważam jednak ze skoro piszesz negatywnie a wychodzi ze spędziłeś wiele lat w firmie, więc dziwne ze nic z tym nie robisz. Twoje wypowiedzi są agresywne w stosunku do mnie a ja takim zachowaniom wyraźnie mówię nie. I ja napisałam co m się nie podoba w tym jak do mnie piszesz.
Ja chętnie nakręcę ten film. Moja oferta dalej aktualna. Tylko potrzebny scenariusz. Pisałem Ci już.
Nigdzie nie napisałem, że stoisz po którejś ze stron, a jedynie zwróciłem uwagę, że czytelnik tak może to interpretować. Jeżeli odebrałaś któryś z moich komentarzy jako negatywny - przepraszam, nie miałem takiego zamiaru. Pozdrawiam
Ania świetnie, że tak aktywnie uczestniczysz na tym forum. Mam wrażenie jakby to była rozmowa z HR lub RKS-serio. Takie moje spostrzeżenia. Pokazuje to również czytelnikowi z kim ma się odczynienia. W sytuacji problemów nie znajdziesz zrozumienia wśród pracowników oraz tym bardziej wyżej. Duża dawka wiedzy. A kwestii agresji słownej … to Twoje komentarze pozostawiają wiele do życzenia. Sugerowanie skorzystania z pomocy specjalisty, OBRZYDLIWE i PODŁE! Każdej innej osobie doświadczającej złego traktowania polecam owszem kontakt ze specjalistą, ale w DZIEDZINIE PRAWA PRACY. Oby każdy kto doświadczył złego traktowania mówił o tym głośno! Jeśli firma tego nie chce słuchać i wypiera, to tutaj - bo pomoże to innym ;)
Mylisz się nie jestem RKS, ani nikim z HR. Z kim się ma doczynienia? Moze rozwiń? Która moja wypowiedź jest nie grzeczna. Skoro ktos w swojej wypowiedzi jest agresywny to zwracam uwagę iz agresję da się wyleczyć. Nie wiem co firma chce lub nie bo wypowiadam się we własnym imieniu. Uważam że jak ktoś jest skrzywdzony musi walczyc o swoje a nie wchodzić na blogi i obrzucać wszystkich na okolo blotem. Skoro tu jesteś pewnie masz powód żeby tak pisać?
Pozostawiam tutaj przestrzeń, żeby każdy mógł sobie wyrobić własną opinię. I ocenić kto tutaj kogo obraża i atakuje. Kropka.
Czy zgłaszałeś sprawę do działu Compliance ? Szczerze to wątpię aby coś zrobili ale jestem ciekawy.
Wspomniany dział to fikcja, brana jest po uwagę tylko strona oprawców. Jeden cel: zamiecienie sprawy pod dywan i wyparcie się wszystkiego, żeby P4 było kryte. Obrzydliwe metody! Tak jak ktoś już wspomniał, korporacyjny rezim.
Znam tego subdealera. Uwazacie na komentarze bo wiele spraw jest w sadzie i chyba jednak Pan nie ma racji. Kolejne szkalowanie jak widać wchodzi na wyższy poziom.
Nie zdecydowałem się na ten krok. Osoba z której powodu odszedłem była w jakims sensie ponad complaiance. Zgłoszenie im tematu uznałem za samobój.
Twórca strony Anty4Mobile chyba nigdy nic nie miał wspolnego z Play.... Ja również mam wiele uwag do świata i zamierzam napisać do complience TMobila. Może rozwiążą moje egzystencjalne tematy.
Każdy kto zaczyna wypowiedź od „ja” ma schorowanego EGO Panie ja. A w Play wielu takich malutkich ja funkcjonuje ;)
To dwie pierwsze litery imienia. Nie znasz mnie a mnie obrazasz. To swiadzczy tylko o Tobie. Karmisz sie tym ze obrazasz innych. Nie znasz mnie a duzo wiesz o moim EGO. Czyzbys byl kolejnym ktory sadzi ze w internecie mozna kazdego opluc bez problemu. Jarek jestem z salonu z Katowic. A moze Ty sie nie wstydzisz?
Jaki konkretnie salon? Można to łatwo zweryfikować czy w danym salonie pracuje Jarek ;)
Weryfikuj. Moze sie przedstaw. Czy wstydzisz sie imienia i miejsca gdzie pracujesz. A moze poprostu lubisz w internecie zle pisac bo przeciez mozna. Kolega ktory mnie obraza to Twoj kumpel? Brawo koledzy, fajnie sie bawicie. Czerpiesz satysfakcje jak kogos zaatakujesz? Bo ma inne zdanie niz ty.?
A jak sprawdzisz i sie potwierdzi bedziesz potrafil przestac tak atakowac innych?
Na telegram powstala grupa gdzie nic nie jest blokowane https://t.me/forumPlayersow
Hejka, myślę że warto używać unikatowe Nicki w jednym wątku, żeby czytelnikom nie zrobić mindf*cka Ocalony bis ;) druga sprawa jest taka, że w przypadku kiedy ktoś mnie zapewnia o anonimowości rozwiązania, a z drugiej strony samo rozwiązanie wymaga instalacji na moim telefonie, który jest na maxa naładowany moimi danymi to wybacz ale nie ufam takiej rekomendacji ;) tutaj czuję się bardziej anonimowy dla przeciętnego Kowalskiego niż z poziomu apki na telefonie :)
Osobiście zgłosiłem (usunięte przez administratora) fo kadr i komisji etyki Play. Skończyło się rąk że będąc na l4 play zlecał co chwile kontrole do zus, mało tego zastraszano mnie telefonicznie z kadr. Wysyłano listy do domu mające mnie upodliv strasząc zwolnieniem z racji tego że podczas zwolnienia widziano mnie na spacerze. Użyją wszelkich metod aby poniżyć zastraszyć. Parszywa firma nie polecam nikomu tam pracy.
W UPC też mieliśmy (usunięte przez administratora) i nie tylko, ale to zniknęło wraz z zawiązaniem się związków zawodowych. Po kilku zwolnieniach za takie praktyki, sytuacja była już ok.. Nie wiem, czego spodziewać się po przejściu do P4, ale wiem do kogo się zwrócić, jak któryś z przełożonych ujawni swoje zapędy związane z (usunięte przez administratora) i innymi przejawami nierównego traktowania. Związki zawodowe przeszły do P4 wraz z pracownikami. nawet nazwa już się zmieniła na RAZEM W PLAY - co widać na stronie www.razemwplay.org. Oni są naprawdę w porządku, nikomu nie odmawiają pomocy.
Ta opinia ma pokrycie w prawdzie, związkowcy którzy wraz z ludźmi z UPC pojawili się w P4 życzliwi i pomocni.
Bardzo fajna praca. Fajne wyzwania, dobre pieniondze i ogromny rozwój zawodowy. Kierownictwo super na poziomie zawsze pomocne. Praca spokojna nie wymagająca stresu super przygoda dla każdego.
Popieram to lekka praca. Dużo chętnych na jedno miejsce. Jestem szczęściarą, że się dostałam.
Też nie narzekam . Plany łatwe do zrealizowania. Zawsze można liczyć na pomoc z góry. Dobre pensje. Sama praca tam to radość. Mogłabym robić za minimalną.
Kolejny wpis z Centrali - kolejne ruchy wybielające. Rozbawiłaś mnie :D :D „praca tam to radość”! Hahahahaha uśmiałam się po pachy! Nie polecam, stres na ekstremalnym poziomie oraz olbrzymie naciski i parcie na sprzedaż.
RKS jest spoko zawsze pomocny i doradzi. Fachowa wiedza dzięki której łatwiej można funkcjonować.
Popieram. Pracuję tam już 5 lat. Atmosfera jest w porządku. Niektórzy narzekają, że jest źle, a to jest praca i nie ma nic za darmo. Plany są na tyle proste, że łatwe do zrealizowania nie dla leni. Podejście do klienta trzeba mieć. Pensja też jest dobra.
Plusy to: - jest umowa - wypłata zawsze na czas plus premie - elastyczny czas pracy - praca umysłowa, a nie ciężka fizyczycznie - praca w biurze, nie pada na głowę, jest dach nad głową i nie jest zimno jak w niektórych zawodach, co jest ogromnym plusem - bardzo kompetentne kierownictwo, przyjazna atmosfera w pracy na zasadzie wzajemnej pomocy - praca rozwojowa - jest prawo do przerwy i nie trzeba się pytać o skorzystanie z toalety - klienci na poziomie Minusów żadnych nie znam. Jak dla mnie to wymarzone miejsce pracy jako zwykłego pracownika.
Hmmm. ciekawe… czy Operator przegląda dane Klientów? Bardzo merytoryczny wpis, pewnie ktoś wysoko z Plej.
Tak. To super miejsce. Dają pracownikom podwyżki co miesiąc i dodatkowe dni wolne. Możesz pracować tyle godzin dziennie ile chcesz. Wysyłajcie CV szybko żeby załapać się na te warunki.
Należy dodać, że są też fachowe szkolenia, które przydają się nietylko w pracy, ale i w życiu. Dużo można się nauczyć. Oprócz tego łatwa możliwość awansu.
W imieniu pracowników dziękuję firmie za to, że jest. Bez Was tam na górze nie byłoby nas zwykłych pracowników oraz nie byłoby uśmiechu i zadowolonych klientów. Play tworzy historje bardzo pozytywną.
Dziękuję za to, że jesteście. Jestem waszym klientem i zawsze spotykam się z wysoką kulturą, zaangażowaniem, wiedzą i pomocą, aby najlepiej służyć klientowi.
zgadzam się, wszystko super praca na najwyższym poziomie, wszyscy pomagają, sprzęty zawsze są takie jak potrzebuje, firma nie dokłada nowych czynników, od których zależy prowizja, nikt prowizji nie obcina a nawet płacą więcej, jest super ....
Chyba nie pracujesz w PLAY, a już z pewnością nie w salonie i w ogóle w sprzedaży, bo gdybyś pracowała, wiedziałabyś że jest dokładnie odwrotnie. Pozdrawiam PR i HR.
Zwiększyli ilość przerw przy pracy przy komputerze...pewnie ich ktoś postraszył pip-em, bo wcześniejsze reguły to się kodeksu pracy nie trzymały. Dzial techniczny mają zmienić na II linię, zamiast szkolić pracowników to zwiększają cele do premii. Na średni czas rozmowy z klientem i rozwiązanie problemu dają konsultantowi 7 minut i 15 sekund. Śmiech na sali...ten kto to wymyślił niech wskoczy na linię. Zresztą o większości spraw i zmian dowiadujesz się od innych pracowników, samamemu ucząc się na błędach czy od klientów. Wielkim trudem jest dać znać, że zmieniają się procedury, usługi, nazwy pakietow, coś nie działa itd. Nie polecam...bo jest coraz gorzej. Dobrze mają tylko wybrańcy z "górnych pulek".
Jezu macie aż 7 minut? Chce do was przejść z Play, u nas jest 4 minuty na klienta
Tyle czasu na załatwienie problemu to bajka. U nas jest średni czas 5 minut przy rozmowie a przy e-mail/chat 3 minuty przy czym sprawy są mega czasami skomplikowane bo to jest branża logistyczna a firma nie ma cmr tylko e-maile lub różne systemy gdzie połowa pracowników nie ma pojęcia jak poprawnie wprowadzać dane i jeszcze musisz poprawiać po kimś. Kasa mała jak na miasto wojewódzkie a roboty tyle, że ciężko złapać luk wody!
Różnie pisaliście na temat czasu obsługi klienta dla konsultanta. Czy oprócz niego są jeszcze inne procedury, których trzeba się mocno trzymać?
Ludzie z Play, jakie macie wskaźniki na infolinii? Czy infolinia jest połączona z helpdeskiem i sales? Jaki średni czas na rozmowę aby wykręcić premie, czy muśnięcie obsługiwać e-maile/chaty i infolinię w ciągu dnia? Jakie normy do wyrobienia premii?
Niestety bardzo zawiodłam się tym miejscem pracy. Z ręką na sercu z 5 innych prac jakie wykonywałam do tej pory niestety praca w play to najgorsze co mi się przydarzyło. Pracowałam w obsłudze klienta i wcale nie klienci byli moim rozczarowaniem a całokształt firmy. Byłam szkolona niecały miesiąc po czym musiałam mierzyć się z wykonywaniemu obowiązków z jakich nie byłam szkolona. Kierownicy mówili aby w razie potrzeby pytać o pomoc innych pracowników ale oni na ogół byli niechętni do pomocy i kazali samemu szukać niezbędnych do pracy zagadnień. Nowy pracownik jest mocno zagubiony i nie wie w co włożyć ręce, a na swój problem znajduje jedynie odpowiedź „znajdź sobie w procedurach”. Mam wrażenie, że firma ma gdzieś pracowników jak i z resztą klientów i traktuje ich przedmiotowo. Byłam szkolona z trzema pracownikami i aktualnie każdy z nas odszedł z tego wyścigu szczurów. Dużo zmarnowanych nerwówy i stresu na miejsce, której nie jest tego warte. Zdecydowanie odradzałabym pracę w tym miejscu bo są wartosci ważniejsze niż pieniądze. Staram się patrzeć też na pozytywne strony i jedną z nich jest to, że dzięki temu doświadczeniu wiem czego nigdy nie chciałabym robić w swojej przyszłości. Dbajcie o siebie i o swoje zdrowie:)
Mam identyczne odczucia. Na szczecie bardzo krótko pracowałam ale wystarczająco aby zobaczyć jak traktują pracowników. Zarządzanie bez pomysłu a raczej "potajemne" zarządzanie. Ciągle jakieś plotki i niedomówienia. Ciągłe utajanie "dziwnych" spraw. Odnosiłąm wrażenie że wszyscy byli pracownicy są chorzy psychicznie. A tylko dlatego że odeszli. Ciśnienie olbrzymie a przeszkolenia zero. Pozdrawiam Lubin:)
Piszesz, że byłaś wdrażana przez niecały miesiąc, by pracować jako konsultant klienta. Może warto by było zarzucić pomysł, by ten onboarding trwał dłużej?
W salonach Play przepracowałem blisko dekadę, więc mam co wspominać. Wspomnienia tym gorsze im bliżej było końca pracy, czyli połowy 2024r. Początki były ok, bo i fajne warunki dla klientów, naprawdę mądre decyzje szefostwa, dbałość w kwestii gadżetów dla klientów czy konkursów dla pracowników. Praca była wymagająca, ale dawała satysfakcję. Nie trzeba było kłamać, naciągać. Oczywiście polecało się targetowe usługi, ale plany robiły się same. Od czasów zmian szefostwa, odejścia czołowych twarzy z wierzchołka firmy - zaczął wszystko szlag trafiać. Pojawiły się masy błędnych decyzji, niedopracowanych ofert i usług, które były opóźnione w stosunku do rynku. I tak zamiast firmy wyznaczającej trendy, stała się wiecznym goniącym innych, których już nie dogoniła. Z każdą taką decyzją, ubytkiem środków firmy - czuć było coraz większą presję. Zamiast świetnej sprzedaży usług, liczy się sprzedawanie dokładnie tego, na co został wydany w danym momencie hajs firmy. Weszła TV? Zapomnij o premii, jeśli nie sprzedasz jej wystarczającej ilości sztuk. Większość na początku jest totalnym bublem i wracają reklamacje, ale w reklamach trzeba mówić, że super się sprzedaje. Dlaczego TV i internet stacjonarny były tak zachwalane w prasie i reklamach, a statystyki pokazywały, że co drugi polak tego chce? Bo co trzeci klient w ogóle wiedział, że dostał od nas abonament na to, a większość po prostu płaciła za coś czego nie chciała lub nie widziała nawet, że za to płaci. Premie zaczęły się sypać, bo nagle nie wystarczyło być dobrym sprzedawcą i robić tego co zawsze, czyli zarabiać kokosów dla firmy na sprzedaży jej usług, nie, teraz trzeba było wciskać na siłę konkretne usługi. Brakowało czegoś do planu na koniec miesiąca? Braliśmy na siebie wzajemnie, bo inaczej premia robi papa. Kilkukrotnie sam RKS "sugerował" w bezpośredni sposób takie działania, bo jemu brakowało do planu. Atmosfera z pobytu w fajnej, ale wymagającej pracy zmieniła się w festiwal kłamstw i wciskania na siłę usług. Kłamstwa stały się codziennością i trwają w najlepsze. Obecnie doszły jeszcze inne "konieczne do sprzedaży usługi", więc obecnie klient wychodzi już z TV, internetem, HBO, ubezpieczeniem telefonu, a chciał tylko przedłużyć numer i wiadomo, że z żadnej z tych dodatkowych rzeczy korzystać nie będzie, a zamiast płacić 50 zł, to płaci 110. Im więcej numerów tym więcej wciskania i tym większe sztuczne powiększanie faktur. Dlaczego o tym piszę? Bo żeby pracować w POS musisz realizować plany. Żeby je realizować, musisz wejść w ten system, bo obecnie nie jest już możliwa realizacja planu bez wciskania na siłę. To nie jest praca dla osób z sumieniem i moralnością, bo kasa to jedno, ale o ile jeden miesiąc to tylko narzekania kierownika, to po drugim już zacznie się Tobą interesować RKS, a po trzecim rozpocznie się zabawa w plany naprawcze i papa. Kierownicy, loteria, ale Twoja praca to ich płaca, więc jeśli robisz swoje i siedzisz cicho, to i nikt Ci w drogę nie będzie wchodził, jeśli nie, to dadzą Ci odczuć, że to nie Twoje miejsce. RKS to bat na kierowników, w twarz nic Ci nie powie, ale obrobi (usunięte przez administratora) z kierownikiem i nakaże wyciągnięcie konsekwencji. Swoje zdanie możesz mieć, o ile jest pozytywne i zgodne ze zdaniem firmy, jakiekolwiek inne kończy się sprowadzeniem na ziemię, notatkami służbowymi, ucięciem podwyżek, które wypracowałeś swoimi wynikami i które Ci się należą. Absolutnymi hitami są sytuacje, kiedy za rozmowy na forum pracowniczym wyciągane są konsekwencje typu przeniesienie do innego salonu w drugim krańcu miasta. I nie masz nic do powiedzenia, jeśli nagle musisz przejechać całą Warszawę dzień w dzień zamiast mieć do swojego salonu 10 minut pieszo jak wtedy, kiedy się zatrudniałeś. Mimo wypracowanej wysokiej podstawy, wszystkich awansów i regularnej realizacji planów na 130%+, zdecydowałem się szukać pracy, gdzie jest większy szacunek do pracownika. Tutaj jesteś tolerowany póki jesteś potulny i robisz swoje. Problem w tym, że w firmie jest masa rzeczy, które bolą, nie funkcjonują, są idiotyczne, a trzeba udawać, że są świetne, bo za negatywne zdanie zaczynają się konsekwencje. Nawet jeśli jesteś konstruktywny. Realizacja planów jest coraz trudniejsza, bo pojawiają się cele, które TRZEBA zrealizować, żeby premię dostać. Nie miałeś wystarczającej ilości klientów z dostępem do światłowodu? Nikogo to nie obchodzi, masz sprzedać 6 miesięcznie, albo nie ma hajsu. Nikogo też nie obchodzi, że zrobiłeś 160, 180% planu i zarobiłeś dla firmy kokosy. Zabraknie umów na internet? Jesteś dnem. Marketing musi się zgadzać i statystyki też, więc jak play kupił upc i utopił morze kasy, to nie ma, że nikt tego internetu nie chce, masz sprzedać i tyle. Do tego doszły obdzwonki, czyli wytłumaczenie na to, że zawsze można zrobić plan i sprzedać wszystko xD. Dlaczego nie sprzedałeś 6 internetów tylko 5? Klientów nie było w salonie? Przecież możesz i masz obowiązek dzwonić do losowych klientów i wcisnąć im to. Tak, teraz już RKS na wszystko tak Ci odpowie.
Dodam jeszcze tylko (limit znaków w głównym wpisie się skończył), że największym absurdem jest również wszechobecne kłamstwo na każdym kolejnym szczebelku firmy. Dajmy raz jeszcze nieszczęsną TV. Przy każdej z nowych usług system ich wprowadzania w punktach sprzedaży jest taki sam, info płynące do nas wygląda następująco: 1. tuż przed jej pokazaniem w reklamach przyjezdza RKS i w kazdym punkcie w tajemnicy ogłasza wspaniałą, nowatorską usługę, po której pojawieniu się nie będziemy dążyć jej sprzedawać, ale to tajemnica,(usunięte przez administratora) Na telepolis jest już o tym szczegółowy artykuł :D 2. pojawienie się usługi w sprzedaży - okazuje się, że to coś, co konkurencja już ma i żaden klient nie pyta nawet z ciekawosci o to. Po tygodniu zaczynają krążyć i regionalni i okręgowi kierownicy i podpytują co sądzimy o usłudze, oczywiscie jeśli powiesz prawdę to wsiądą na Ciebie wszyscy, łącznie z kierownikiem, który chwilę temu sam mówił to samo, ale tu już nie jest po Twojej stronie, bo posadki szkoda. 3. pierwszy miesiąc po wprowadzeniu usługi - pojawiają się konkursy z nagrodami za sprzedaż tej usługi, tylko, że ich wygrywanie graniczy z cudem. 4. drugi miesiąc, góra dostaje statystki ze sprzedaży w pierwszym miesiącu i już wszyscy wiedzą, że to (usunięte przez administratora) więc zostaje wprowadzone do planów jako mnożnik premii, ale sprzedaż dalej jest słaba, bo konsultanci wolą mniejszy hajs niż tracić nerwy na sprzedaż tego szajsu i późniejsze zwroty i reklamacje 5. miesiąc trzeci - góra jest wściekła, więc po d(usunięte przez administratora) dostają kierownicy okręgowi, regionalni i salonów, więc usługa jest wprowadzona jako część planu, której jak nie zrobisz, to plan się nie liczy :) A co zrobić jeśli mimo wszystko nie idzie? Dostajesz nakaz dokładania jej klientom i mówienia, że to na testy i można zwrócić, bo w raportach góra dostanie, że sprzedane, a na to, że są zwracane to kilka miesięcy zwykle minie zanim się zorientują. i tak firma sama na siebie kręci sznur na szyję. Żeby statystyki się zgadzały traci się setki tysięcy, jak nie miliony złotych na wysyłanie sprzętu, przyjmowanie go za 2 tygodnie lub miesiąc, wysyłanie na magazyn, bo sprzedać się go ponownie nie da. Scenariusz jest przy każdej nowej usłudze, więc to coś co funkcjonuje od lat i widzi to zwykły konsultant, a góra ma gdzieś, bo w reklamie to fajnie wygląda, jak można się pochwalić jak sprzedaż idzie. Założyciele Play pewnie w grobach się przewracają jak to widzą, mimo iż wciąż żyją.
Fajnie to odpisałeś. Nie zapominaj jednak ,że cały czas się jednak kombinuje jak sprzedać daną usługę. Najczęściej wychodzi wciskane na siłę co jest ładnie nazywane "zaszywaniem". Doradcy wyczuwają klienta i części podają cenę o 20-30 zl wyższą od razu i w to wrzucają jakaś usługę ,która rzekomo jest obowiązkowa. Im wyższy rachunek tym łatwiej to zrobić. Zresztą tak działa każda branża sprzedazowa. Pójdziez do rtv będą Ci wciskać raty i ubezpieczenie ,pójdzie do finansow to samo .Jak już wszedłeś w sprzedaz to po Tobie. U nas nie da się normalnie sprzedawać. Jestem kierownikiem.Robimy plany co miesiąc i co miesiąc nam podwyższają. W końcu następuje moment krytyczny ,że choćbyś nie wiem co robił to nie zrobisz. Jak co miesiąc masz plan plus 15-30%,bo ty zawsze zrobisz ,więc tam Ci Regionalny dołoży. Jak jest moment krytyczny tak raz w roku ,raz na 2 lata to nawet jak nie zrobisz planu to oni dalej Ci podwyższają. W następnym znowu nie robisz to zwalniają wtedy pracowników albo Ci sami odchodzą ,bo bez premii nie chcą pracować. Zaczyna się rekonstrukcje składu i w końcu plan stoi w miejscu albo jest obniżany i po paru miesiącach bez planu ruszamy dalej:-)Regionalny zadowolony z udanej rekonstrukcji,kto przetrwał też. Po fajnym nagradzanym składzie (co jest podstawa robienia planów ) pozostało wspomnienie ,a ty się męcz i może za rok będziesz miał znowu fajną ekipę . Tak to się kręci. W tej firmie nigdy nie będzie dobrze,bo sam charakter pracy jest bez sensu. Może jest kilka salonów co w miarę łatwo robi plany ,a reszta się męczy.A ci co łatwo robią plany to to w końcu tak im podwyższa plany i wskaźniki ,że zaraz padną. To jest paranoja tego systemu. Przyjedza RKS .Macie wspaniały skład czemu nie robicie. Przecież jest wszystko o połowę wyzsze Wszędzie jest wyższe...inni robi a wy nie. Jak nie będziecie robić to się pożegnamy. A nawet jak sieć ma problem to zawsze ktoś tam się znajdzie co robi ,więc skoro ktoś może a Ty nie no to sorry . A generalnie to planach to się nie dyskutuje, plan ma być zrobiony. Wspominasz ,że za wysoki to jest źle nastawiony. Pesymista. Jak możesz być pracownikiem a co dopiero kierownikiem. Plan trudny do zrobienia to jeszcze dodadzą warunki krytyczne. Napracuj się jak (usunięte przez administratora) ,nie zrób jakiegoś wskaźnika i nic nie zarób poza depresją z powodu ciągłych pretensji góry. Jednak po tylu latach myślę ,że to nie tylko problem playa ,branży (u konkurencji jest to samo) co na że co kraju. My lubimy być traktowani jak (usunięte przez administratora) Na szczęście powoli to się zmienia. Wchodzi nowe pokolenie ,któremu nie chce się tak pracować. Nawet po sobie widzę ,że coraz bardziej zlewam te ich gadanie i priorytety . Zwisa mi to co mówi RKS,kiwam głową i tyle.Coraz częściej też choruje ,szczególnie gdy mamy 2/3 czasu na realizację a jest na 50% planu.Muszę oszczędzać swoją psychikę. Od 2 lat liczę się z tym ,że w każdej chwili mogą mnie zwolnić albo zdegradować i gdy się z tym pogodziłem to lżej mi na sercu .Trwam mimo ,że dużo ludzi się już przewinęło,ile osób odeszło. I tak co od początku mieli ten cały system w pewnej części ciała i fanatyków co wchodzilo w ...RKSom. Miałem kumpla co był kierownikiem co nigdy złego słowa nie chciał nawet powiedzieć. Play jest super ,play jest rewelacyjny poczym zwial na swoją działalność i tam próbuje realizować pasję .Teraz jak go pytam o play to od razu (usunięte przez administratora). Taki gagatek. Play to zło i on nie wie jak tyle pracował ,a jak pracował to play najlepszy .
Opisujesz sytuację, że targety są realizowane, ale na bieżąco podwyższane. Czy prowadziliście rozmowy z przełożonymi, że te cele są nieadekwatne do możliwości pracowników?
Play obcina pracownikom premie bo kupili UPC i wtopili pieniądze. Premie od tego roku w porównaniu do poprzedniego jakiś dramat ....
A czy możecie podpowiedzieć, jak wygląda kwestia umowy na start w PLAY?
Nie polecam pracy w Play. Jestem pracownikiem HQ i praca tutaj przyprawiła mnie o nerwice, stres i pogorszenie zdrowia psychicznego. Nie panuje tutaj żadna logika działania, wszystko robione jest na rympał. Mity do obalenia: - brak hierarchiczności - każdy kandydat usłyszy te brednie. Hierarchiczność jest i to w najgorszym wydaniu, gdzie wyższy management nie zna uznaje „nie da się tego zrobić”. Jeśli Prezes coś zasugeruje, nie ma z nim dalszej rozmowy tylko jego słowa traktowane są jak prawda objawiona i trzeba to robić. Zrzucane są wtedy wszystkie priorytety, z których i tak jesteś rozliczana, ale nie masz czasu ich realizować - każdy pracownik może wyrazić swoje zdanie i mieć wpływ na firmę - teoretycznie tak, w praktyce bullshit. Odezwiesz się, podziękują ci, a i tak nie ma to znaczenia, bo góra ma swoją wizję. Kończy się to tym, że każdy już macha ręką i robi to co mu się karze. - elastyczne godziny pracy - odosobnione przypadki, a ogólnie to masz pracować jak twój szef, bo w każdej chwili będzie cię potrzebował i tyle. - jesteśmy różni i szanujemy każdego - nie! masz swoje życie, plany, problemy? Trudno, jesteś tutaj, żeby pracować i każdy ma tak samo za…. Choroba w domu? Wypadek losowy? Nie interesuje nas to. Nie raz można usłyszeć na korytarzu: o, a ty nie chora? A chora, ale szef kazał mi przyjść i dokończyć projekt. - możesz brać udział w inicjatywach, które wspiera Play np. WOŚP. Zapomnij, to rozrywka dla wybranych. Tych większych. Ty co najwyżej dostaniesz jakiś psi gadżet i się ciesz. - miła i przyjazna atmosfera pracy - nie odnosi się to do pracy, tylko i wyłącznie do kontaktów międzyludzkich. Jak jest praca to każdy zawalony, zestresowany i ciśnie tylko na swoje. - Play i UPC po połączeniu to jedna rodzina - śmiech na sali, cały czas jest podział, ludzie narzekają, a odpowiedzią zarządu na to jest: integrujmy się, zrobimy jakiś event w pracy typu paczki, ciastka czy rozdawanie gadżetów i powinno pomóc. Tak nie jest, ludzie w ogóle tego nie oczekują. Chcą wiedzieć, jak działa firma, co się dzieje, jak działamy, a takich informacji nie dostaniesz. Masz tyrać i w zamian ci rzucą jakiś ochłap w postaci darmowej przekąski czy cytryny w kuchni. To chyba takie główne rzeczy do wychwycenia. To nie jest firma z kulturą organizacyjną, atmosfera czy czymś takim. Zwykłe dziadostwo nastawione na zysk i brakiem poszanowania pracownika. Prawo pracy play traktuje jako przeszkodę trudna do przeskoczenia, ale dzielnie walczy np. wprowadza się pracowników poczucie winy, że raczyli zachorować i chodzić na urlopy. Nie polecam i zastanówcie się kilka razy, czy warto dołączać do tej korporacji.
Cześć, w jakim dziale pracujesz w centrali? Dominują opinie o punktach obsługi klienta, a praktycznie brakuje opinii o centrali.
Nie chciałabym podawać działu, ale w zasadzie w każdym jest tam samo. Może z jakimiś pojedynczymi przypadkami. Nerwy, stres, pogarda dla pracowników to chleb powszedni.
Play to jedno wielkie (usunięte przez administratora) Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących. Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator.
P4 to (usunięte przez administratora) Dzwonili kilka razy z propozycją przedłużenia umowy na lepszych warunkach. Zgodziłem się, zamiast 315zł miało być 275zł na rachunku. Nie dostałem żadnej umowy, po czym pierwsza faktura i rozmowie przyszła na 400zł. Kobieta z P4 nie odbiera ani nie odpisuje. Musiałem zapłacić i zgłosiłem sprawę do play. Kolejna faktura i znowu 400zł. Muszę zapłacić a sprawa dalej nie wyjaśniona. W play powtarzają, że potrzebują więcej czasu na wyjaśnienie, odsłuch rozmowy itp. Po kobiecie z P4 ślad zaginął a w play nadal nic nie wiedzą. DRAMAT.
WŁAŚCIE TO JUŻ BYŁEM ABONENTEM FIRMY P4 SP. Z O.O. I DZIĘKUJĘ BOGU ŻE JUŻ NIE JESTEM. FIRMA PROWADZI W ZASADZIE ZŁODZIEJSKIE METODY, UWAŻA ŻE TO TYLKO ONA MA RACJĘ , JEŻELI KOŚ CHCE ROZWIĄZAĆ UMOWE TO UWAŻA ŻE MAJĄ PRAWO ŻĄDAĆ ROZWIĄZANIA UMOWY TYLKO NA ICH ZASADACH! TO ONI CHCĄ O WSZYSTKIM DECYDOWAĆ. PŁACIŁEM ZA ŚWIATŁOWÓD O PRĘDKOŚCI DO 600MB/S A MIAŁEM DOSTARCZANY W ZLOTACH 150MB/S I TWIERDZONO ŻE WSZYSTKO JEST W PORZĄDKU BO MEM DO 600MB/S ŻENADA I KPINA ! JEŻELI KTOŚ MYŚLI O ZAWARCIU Z NIMI UMOWY TO LEPIEJ SIĘ PO TYSIĄCKROĆ ZASTANOWIĆ BY NIE PRZEKLINAĆ TEJ DECYZJI TAK JAK JA TO PRZEKLINAŁEM I DALEJ TĄ MOJĄ DECYZJĘ PRZEKLINAM!
Nie jest ok inne traktowanie biur dawnego upc . Kierownicy nie mają planów indywidualnych tylko zespołowe . Siedzą na zapleczu przyjmując towar. Może w końcu niech siądą za biurkiem . To co robi tzw kierownik spokojnie może robić pracownik . Warunki finansowe i benefity ok .
Odradzam Play/UPC. Proszę uważać na umowy z nimi. W przypadku przeprowadzki i niemożności korzystania z ich usług na innym adresie naliczają karę do końca trwania umowy. Jedyną możliwością żeby się od takich opłat uwolnić to (usunięte przez administratora) lub zawalenie się budynku na którym była swiadczona usługa...
Jest jeszcze jedna możliwość, przepisanie umowy na inną osobę. Prawo telekomunikacyjne daje operatorom taka możliwość. Ktoś zobowiązał się korzystać np. dwa lata, zrywa promocję, płaci. Trzeba zawierać umowę z głową, operatorzy dają możliwość umów np, na 12 mies. lub bez zobowiązania. Masz wolność wyboru, wybrałeś 2 lata, bo było taniej.
Cesji można dokonać jedynie na starych usługach UPC. Na umowie internetu światłowodowego z PLAY nie ma możliwości przepisania umowy na inną osobę. To samo tyczy się telewizji.
Cześć, mam pytanie odnośnie pracy na infolinii, czy każdy jest tam od wszystkiego czy są wydzielone działy? np. chciałbyś pracować na linii technicznej to robisz tylko sprawy techniczne czy jeżeli wpadnie połączenie nie związane z Twoim zakresem obowiązków to przełączasz do innego działu? Jak to od kuchni wygląda?
Hej, interesuje mnie stanowisko typu Konsultantka ds. Sprzedaży w Salonie Własnym, jednak kwestia jest taka, że szukam czegoś na dłużej, a tam na stronie w ofercie jest podane, że jest umowa na zastępstwo. No i nie rozumiem, znaczy to jest coś naprawdę na chwilę? Wyjaśni ktoś?
Formalnie oczywiście jest to umowa na zastępstwo, w praktyce jeśli jesteś bardzo dobrym konsultantem to na 100% Cię zostawią w tym własnym bądź przesuną jeśli masz w mieście kilka salonów, bądź osobę, która wróci. Bo umowy masz np na Poznań, Warszawa, Wrocław i jego ramach może dojść do przesunięcia pracownika - nie koniecznie Ciebie, może być osoby, która wróci. Pamiętaj - jeśli się wykażesz, że jesteś dobrym i opłacalnym pracownikiem, firma zawsze będzie się starać żeby znaleźć dla Ciebie miejsce
Umowa na zastępstwo jest najczęściej na czas, kiedy jakas osoba jest w ciąży albo na długim chorobowym. Z założenia nie na stałe, a do czasu aż tamta osoba wróci.
Wow, rozumiem, że takie przesunięcie jest za zgodą pracownika? Wiesz, o co mi chodzi: na przykład wraca ta konsultantka po macierzyńskim, mnie jako zastępującej zależy, żeby zostać w P. Ale mówią mi, że chcą mnie, ale mogę tylko na drugim końcu Warszawy, gdzie mam dojazd lichy. I co wówczas, jakaś pomoc finansowa na dojazd, czy coś?
Przypuszczalnie jest to praca na czas urlopu macierzyńskiego pracującej w salonie dziewczyny.
Nie polecam tej instytucji, kupowałem rok temu telewizję razem z internetem światłowodowym na 2 lata, tv z 40 punktami w abonamencie, wykupowalem sobie canal plus za 35 punktów przez rok gdzie oglądałem ekstraklasę, teraz już punktów nie starcza bo canal plus kosztuje 50 punktów.. Pan z którym podpisywałem umowę zapewniał mnie ze przez cały okres trwania umowy starczy mi punktów na c+.. Tak się traktuje obecnych klientów w play. Omijać szerokim łukiem.
Dokładnie omijać.Najgorsza sieć to po pierwsze . Dwa to to że od marca mam awarie telefonu . W salonie pani robiła test bo jej Play kazał i miała to opisać i owszem opisała tylko że to było kłamstwo co napisała a jak zapytałam dlaczego nie jest napisane jak naprawdę było to usłyszałam że musiała napisać tak jak jej odgórnie kazano . Czyli klienta się ma za nic . (usunięte przez administratora) jak się da . Jedno co potrafią robić to dzwonić i wciskać nowe oferty i to kilka razy dziennie a złóż reklamacje to zero odzewu . Poza tym często jak się dzwoni do salonu to nikt nie raczy odebrać bo oczywiście panie są zajęte plotkami . Salon pusty telefon dzwoni a panie mogą na nogę założone i w nosie mają klienta bo godzinki lecą i wypłata będzie za siedzenie w pracy
Zmienili zasady pracy zdalnej. Przedtem: obowiazkowo 60 dni w roku z biura i możliwość wystawienia wniosku na 24 dni w roku jak praca zdalna okazjonalna. Teraz: ok. 180 dni w roku (3 dni w każdym tygodniu) ilość wniosków na okazjonalna pracę zdalną się nie zmieniła. Świeżo zatrudniony pracownik, pracujący od połowy miesiąca ma taki sam wymagany czas zalogowania w celu premiowym co pracownik pracujący cały miesiąc(więc po co się starać?). Wyniki to oni liczą co do setnej procenta....ale w stronę pracownika jakoś to nie ma odniesienia. O takich fantach dowiadujesz się jak ju.z wchodzą w życie... Play jako pracodawca to porażka i większość umieszczonych tutaj negatywnych opinii to niestety prawda.
Mamy tu jakiegoś analityka SOC? Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają u Was widełki płacowe?
DWT Play (Ex UPC) Kodeks Pracy zapewnia 15 minut przerwy dla każdego, kto pracuje powyżej 6 godzin dziennie. Za pracę przy komputerze przysługuje dodatkowe 5 minut przerwy po każdej godzinie pracy. Dla Play to czysta teoria...przysługują Tobie trzy przerwy po 5 minut + jedna 15 minutowa przy 8 godzinnym trybie pracy. Na zapytanie dlaczego nie mam przerwy co godzinę...odpowiedź, że nie muszę skupiać wzroku cały czas na monitorze ( sic!). Faktycznie wyglada to więc tak, że siedzę cały czas przy komputerze. A o krótką przysługującą przerwe należy się prosić koordynatora ( czasem usłyszysz, że możesz po 2 odebranych polaczeniach). Większość ludzi się nie zna...bo siedzą jak lemingi przy monitorze nie mogąc nawet swobodnie skorzystać z toalety. Podział staniowisk w dziale wsparcia technicznego to również czysta teoria w spadku po UPC. Istnieje podział na inżynierów i specjalistów...lecz tylko w zarobkach. Zakres wykonywanych obowiązków jest identyczny!!! Co w przypadku tak wielkiej korporacji jest chore! System premiowy w dziale technicznym oparty głównie na wskazniku leadowania (przekierowaniu na sprzedaż), skracaniu czasu rozmowy do minimum ( najlepiej 6:45 ! ), monitoringu wykonanych rozmów, ankietach klientów i czasie zalogowania. Jeden wskaźnik Tobie nie wyjdzie to cały miesiąc starałeś się dla siebie samego... Lider grupy dla samej grupy to osoba która przekazuje wskaźniki...i tyle ( zapytaj o coś to Ciebie zbyje lub nic nie może). Przepływ informacji w firmie również tragiczny, często dowiesz się jak już coś wprowadzili albo jak już coś nie działa. Na chwilę obecną ograniczyli rownież home office co dla wielu pracowników było wygodne.
Ciekawym tworem są CCSy- czyli dawne biura upc . Śmieszna rola kierownika : siedzenie na telkach , tabelki i przyjmowanie /wysyłanie towaru. Brak targetu - praca marzenie . Chodzenie po biurze z nudów i ploteczki z resztą . Może pora wziąć się do roboty .
Na dzień dzisiejszy robią wszystko co by utrudnić osiągnięcie celu podwyższając progi + utrudniają prace w formie home office (pomimo dobrych wyników).
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w P4 Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w P4 Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 195.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 150, z czego 17 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 46 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Zobacz wywiad
- Taśmowa 7
02-677 Warszawa - NIP: 9512120077 REGON: 15808609 KRS: 0000217207
- Oddziały P4 Sp. z o.o. »
- Aleksandrów Łódzki - Salon Play
- Bełchatów piotrków - Salon Play
- Bełchatów piotrków - Salon Play
- Białystok - Play (P4)
- Białystok - Salon Play
- Białystok - Salon Play
- Bielsk Podlaski - Play
- Błonie - PLAY
- Bogatynia - Salon Play
- Brzeziny - Salon Play
- Bychawa - Salon Play
- Bytom - Salon Play
- Bytom - Salon Play
- Chełm - Salon Play
- Chełm - Salon Play
- Chełm - Salon Play
- Chorzów - Salon Play
- Chorzów - Salon Play
- Choszczno - Salon Play
- Chrzanów - Salon Play
- Cieszyn - PLAY
- Cieszyn - Salon Play
- Cieszyn - Salon Play
- Czechowice-Dziedzice - Play
- Człuchów - Salon Play
- Dąbrowa Górnicza - Salon Play
- Dąbrowa Górnicza - Salon Play
- Dobre nad Kwisą - Salon Play
- Drezdenko - Salon Play
- Elbląg - Salon Play
- Ełk - Salon Play
- Ełk - Salon Play
- Gdańsk - Play
- Gdańsk - Salon Play
- Gdańsk - Salon Play
- Gdańsk - Salon Play
- Gdynia - Salon Play
- Gdynia - Salon Play
- Gdynia - Salon Play
- Gdynia - Salon Play
- Gdynia - Salon Play
- Gliwice - Salon Play
- Głogów - Salon Play
- Głogów - Salon Play Głogów
- Głowno - Salon Play
- Gniezno - Salon Play
- Goleniów - Salon Play
- Golub-Dobrzyń - Salon Play
- Gorlice - Salon Play
- Gorzów wlkp. kostrzyn n/o - Salon Play
- Grodzisk Wielkopolski - Salon Play
- Grójec - Salon Play
- Grudziądz - Salon Play
- Grybów - PLAY
- Gryfów Śląski - Salon Play
- Gubin - Salon Play
- Jastrzębie-Zdrój - Salon Play
- Jastrzębie-Zdrój - Salon Play
- Jaworzno - Salon Play
- Jelenia Góra - Salon Play
- Katowice - Salon Play
- Katowice - Salon Play
- Katowice - Salon Play
- Kępno - Play Salon
- Kęty - Play
- Kielce - Play
- Kielce - Salon Play
- Knurów - Salon Play
- Kołbaskowo - Salon Play
- Kołobrzeg - Salon Play
- Kołobrzeg - Salon Play
- Konin - Salon Play
- Konin - Salon Play
- Konin - Salon Play
- Kraków - Salon Play
- Kraków - Salon Play
- Kraśnik - Salon Play
- Kraśnik - Salon Play
- Krosno Odrzańskie - Salon Play
- Krosno - Salon Play
- Krotoszyn - Salon Play
- Krzeszowice - Salon Play
- Legionowo - Salon Play
- Legnica - Salon Play
- Leszczyny - Salon Play
- Leszno - Salon Play
- Leszno - Salon Play
- Leszno - Salon Play
- Libiąż - Salon Play
- Lidzbark Warmiński - Play
- Lipsko - Salon Play
- Lubań - Salon Play
- Lubin - Salon Play
- Lublin - Salon Play
- Lublin - Salon Play
- Lublin - Salon Play
- Lublin - Salon Play
- Lwówek Śląski - Salon Play
- Łagów - Salon Play
- Łapy - Play
- Łaziska Górne - Play
- Łowicz - Salon Play
- Łódź - Salon Play
- Łódź - Salon Play
- Łódź - Salon Play
- Łódź - Salon Play
- Łódź - Salon Play
- Łódź - Salon Play
- Mielec - Salon Play
- Międzychód - Salon Play
- Międzyrzecz - Salon Play
- Mikołów - Salon Play
- Milicz - Salon Play
- Mińsk Mazowiecki - Play
- Mogilno - Salon Play
- Myślenice - Salon Play
- Namysłów - Salon Play
- Nisko - Salon Play
- Nowa Sól - Salon Play
- Nowy Sącz - Salon Play
- Nowy Sącz - Salon Play
- Olesno - Play
- Olsztyn - Salon Play
- Opole - Salon sprzedaży Play
- Ostrowiec nad Kamienną - Salon Play
- Ostrów Wielkopolski - Salon Play
- Ostrów Wielkopolski - Salon Play
- Ostrów Wielkopolski - Salon Play
- Ostrów Wielkopolski - Salon Play
- Oświęcim - Salon Play
- Otwock - Salon Play
- Piła - Salon Play
- Pisz - Salon Play
- Pleszew - Salon Play
- Police - Salon Play
- Polkowice - Salon Play
- Poznań - PLAY
- Poznań - Salon Play
- Poznań - Salon Play
- Poznań - Salon Play
- Rabka - Salon Play
- Racibórz - Salon Play
- Racibórz - Salon Play
- Racibórz - Salon Play
- Radom - Salon Play
- Radom - Salon Play
- Radom - Salon Play
- Rawicz - Salon Play
- Ruda Śląska - Salon Play
- Rybnik - Salon Play
- Rzepin - Salon Play
- Rzeszów - Play
- Rzeszów - Salon Play
- Rzeszów - Salon Play
- Rzeszów - Salon Play
- Siedlce - Salon Play
- Siedlce - Salon Play
- Skarżysko-Kamienna - Salon Play
- Skarżysko-Kamienna - Salon Play
- Skawina - Play
- Skierniewice - Salon Play
- Słubice - Salon Play
- Sosnowiec - Salon Play
- Starachowice - Salon Play
- Stargard Szczeciński - Salon Play
- Starogard Gdański - Salon Play
- Staszów - Play
- Strzyżów - Salon Play
- Sulechów - Salon Play
- Sulęcin - Salon Play
- Susz - Salon Play
- Suwałki - Salon Play
- Suwałki - Salon Play
- Szamotuły - Salon Play
- Szczecin - Salon Play
- Szczecin - Salon Play
- Szczecin - Salon Play
- Szczecin - Salon Play
- Szczecinek - Salon Play
- Szprotawa - Salon Play
- Środa Wielkopolska - Salon Play
- Świdnica - Salon Play
- Świdnica - Salon Play
- Świdnik - Salon Play
- Świebodzice - Salon Play
- Świebodzin - Salon Play
- Świętochłowice - Salon Play
- Świnoujście - Salon Play
- Tarczyn - Salon Play
- Tarnów - Salon Play
- Tczew - Salon Play
- Toruń - Salon Play
- Trzebiatów - Salon Play
- Trzebinia - Salon Play
- Turek - Salon Play
- Warszawa - Play
- Warszawa - Play
- Warszawa - Play
- Warszawa - Play
- Warszawa - Salon Play
- Warszawa - Salon Play
- Warszawa - Salon Play
- Warszawa - Salon Play
- Warszawa - Salon Play
- Warszawa - Salon Play
- Wąbrzeźno - Play
- Wejherowo - Salon Play
- Wejherowo - Salon Play
- Wieliczka - Salon Play
- Wieluń - Salon Play
- Wodzisław Śląski - Salon Play
- Wołów - Salon Play
- Wrocław - Salon Play
- Wrocław - Salon Play
- Wrocław - Salon Play
- Wrocław - Salon Play
- Wrocław - Salon Play
- Wschowa - Salon Play
- Wysokie Mazowieckie - Salon Play
- Wyszków - Salon Play
- Zabrze - Salon Play
- Zakopane - Salon Play
- Zambrów - Salon Play
- Zamość - Play
- Zamość - Salon Play
- Zamość - Salon Play
- Zielona Góra - Salon Play
- Zielona Góra - Salon Play
- Zielona Góra - Salon Play
- Żagań - Salon Play
- Żary - Salon Play
- Żary - Salon Play
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Blue Media Group
- Polkomtel Sp. z o.o.
- Protonet Adrian Ludyga
- Nexet Sp. z o.o.
- Dar.Net Dariusz Lyczko
- Świdman S.C. Mariusz Bzowski Dariusz Drelich
- Netpol Piotr Pruba
- Navirec Sp. z o.o.
- Telewizja Kablowa Koszalin Sp. z o.o. w Koszalinie
- ITV Media Sp. z o .o.
- E-Sbl.Net Sp. z o.o.
- Zakład Usługowy Pawluk Krzysztof Pawluk
- Paweł Skrodzki Ynet Management
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |