Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

2/5
Na podstawie 562 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

MM

Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.

Piotr
Pracownik
@MM

Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam

Były Players
Były pracownik

Pracowałem w Play 5 lat. Ostatnie lata tylko pokazują jak firma stacza się na (usunięte przez administratora) Pracownicy są poniżani przez kierowników i RKS. (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym i tak jak było pisane wyżej wszystko zamiecione przez Kadry. Stawki premiowe obniżane co nową ofertę. Na szczęście udało mi się uwolnić z tego fioletowego g***a mimo że zarabiałem 6-8 tysięcy to pieniądze nie są warte atmosfery która panuje w firmie. Powodzenia innym w zmianie pracy. Nie dziwcie się że Play rekrutuje tyle nowych osób to po prostu efekt tego, że wiele starszych pracowników się zwalnia bo nie akceptuje tego jak zaczyna wyglądać ta praca. Z zasady na porządku dziennym jest wciskanie nieświadomym klientom ubezpieczeń, dodatkowych Kart do Internetu 20GB i oczywiście TV która ostatnio jest nowym przebojem w Play. Jednym zdaniem jeszcze raz nie polecam i radze jak najdalej od tej firmy.

wojtek z Częstochowa
Inne
@Były Players

Gość napisał prawdę, konsultanci wciskają telefonicznie kit, to co było w UPC nie jest już w Play, internet się ścina, programy nie są przesyłane kablowo a przez internet, ogólnie jest źle.

Ocalony
Były pracownik

Jeżeli chodzi o warunki pracy to firma nie odbiega od standardu na rynku. Dobre benefity pozapłacowe, wysokie premie sięgające nawet 25% zarobków rocznych. Jest jednak inna strona medalu. Ja osobiście odszedłem z takiego powodu, że czułem się mobbowany przez jedną z ważniejszych osób z managementu Play, a także obserwowałem to zjawisko na niektórych moich przyjacielach, którzy podzielali moje odczucia. W obawie o brak ochrony przy ewentualnym poruszeniu tej sprawy w sposób formalny postanowiłem odejść z firmy i w ten sposób rozwiązać swój problem. Odchodząc już od części merytorycznej mam osobiście odczucie, że firma w ciągu ostatnich kilku lat zamieniła się w typowe korpo znane z memów. Okazuje się, że te memy są inspirowane rzeczywistością. Nie polecam pracodawcy.

Taki jeden
Pracownik
@Spadochroniarz z UPC

Ta opinia ma pokrycie w prawdzie, związkowcy którzy wraz z ludźmi z UPC pojawili się w P4 życzliwi i pomocni.

Wzorowa pracownica
Pracownik

Bardzo fajna praca. Fajne wyzwania, dobre pieniondze i ogromny rozwój zawodowy. Kierownictwo super na poziomie zawsze pomocne. Praca spokojna nie wymagająca stresu super przygoda dla każdego.

Obserwator
Pracownik
@MK

Chyba nie pracujesz w PLAY, a już z pewnością nie w salonie i w ogóle w sprzedaży, bo gdybyś pracowała, wiedziałabyś że jest dokładnie odwrotnie. Pozdrawiam PR i HR.

Lumos
Pracownik

Zwiększyli ilość przerw przy pracy przy komputerze...pewnie ich ktoś postraszył pip-em, bo wcześniejsze reguły to się kodeksu pracy nie trzymały. Dzial techniczny mają zmienić na II linię, zamiast szkolić pracowników to zwiększają cele do premii. Na średni czas rozmowy z klientem i rozwiązanie problemu dają konsultantowi 7 minut i 15 sekund. Śmiech na sali...ten kto to wymyślił niech wskoczy na linię. Zresztą o większości spraw i zmian dowiadujesz się od innych pracowników, samamemu ucząc się na błędach czy od klientów. Wielkim trudem jest dać znać, że zmieniają się procedury, usługi, nazwy pakietow, coś nie działa itd. Nie polecam...bo jest coraz gorzej. Dobrze mają tylko wybrańcy z "górnych pulek".

agul Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Lumos

Jezu macie aż 7 minut? Chce do was przejść z Play, u nas jest 4 minuty na klienta

Kurierski Nowy wpis
Pracownik
@Lumos

Tyle czasu na załatwienie problemu to bajka. U nas jest średni czas 5 minut przy rozmowie a przy e-mail/chat 3 minuty przy czym sprawy są mega czasami skomplikowane bo to jest branża logistyczna a firma nie ma cmr tylko e-maile lub różne systemy gdzie połowa pracowników nie ma pojęcia jak poprawnie wprowadzać dane i jeszcze musisz poprawiać po kimś. Kasa mała jak na miasto wojewódzkie a roboty tyle, że ciężko złapać luk wody!

Weronika Nowy wpis
Inne
@agul

Różnie pisaliście na temat czasu obsługi klienta dla konsultanta. Czy oprócz niego są jeszcze inne procedury, których trzeba się mocno trzymać?

Marcin Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 24 dni.
Inne
 Pytanie

Ludzie z Play, jakie macie wskaźniki na infolinii? Czy infolinia jest połączona z helpdeskiem i sales? Jaki średni czas na rozmowę aby wykręcić premie, czy muśnięcie obsługiwać e-maile/chaty i infolinię w ciągu dnia? Jakie normy do wyrobienia premii?

były pracownik
Były pracownik

Niestety bardzo zawiodłam się tym miejscem pracy. Z ręką na sercu z 5 innych prac jakie wykonywałam do tej pory niestety praca w play to najgorsze co mi się przydarzyło. Pracowałam w obsłudze klienta i wcale nie klienci byli moim rozczarowaniem a całokształt firmy. Byłam szkolona niecały miesiąc po czym musiałam mierzyć się z wykonywaniemu obowiązków z jakich nie byłam szkolona. Kierownicy mówili aby w razie potrzeby pytać o pomoc innych pracowników ale oni na ogół byli niechętni do pomocy i kazali samemu szukać niezbędnych do pracy zagadnień. Nowy pracownik jest mocno zagubiony i nie wie w co włożyć ręce, a na swój problem znajduje jedynie odpowiedź „znajdź sobie w procedurach”. Mam wrażenie, że firma ma gdzieś pracowników jak i z resztą klientów i traktuje ich przedmiotowo. Byłam szkolona z trzema pracownikami i aktualnie każdy z nas odszedł z tego wyścigu szczurów. Dużo zmarnowanych nerwówy i stresu na miejsce, której nie jest tego warte. Zdecydowanie odradzałabym pracę w tym miejscu bo są wartosci ważniejsze niż pieniądze. Staram się patrzeć też na pozytywne strony i jedną z nich jest to, że dzięki temu doświadczeniu wiem czego nigdy nie chciałabym robić w swojej przyszłości. Dbajcie o siebie i o swoje zdrowie:)

były pracownik
Pracownik
@były pracownik

Mam identyczne odczucia. Na szczecie bardzo krótko pracowałam ale wystarczająco aby zobaczyć jak traktują pracowników. Zarządzanie bez pomysłu a raczej "potajemne" zarządzanie. Ciągle jakieś plotki i niedomówienia. Ciągłe utajanie "dziwnych" spraw. Odnosiłąm wrażenie że wszyscy byli pracownicy są chorzy psychicznie. A tylko dlatego że odeszli. Ciśnienie olbrzymie a przeszkolenia zero. Pozdrawiam Lubin:)

Weronika
Inne
@były pracownik

Piszesz, że byłaś wdrażana przez niecały miesiąc, by pracować jako konsultant klienta. Może warto by było zarzucić pomysł, by ten onboarding trwał dłużej?

Niepokorny
Były pracownik
 Pytanie

W salonach Play przepracowałem blisko dekadę, więc mam co wspominać. Wspomnienia tym gorsze im bliżej było końca pracy, czyli połowy 2024r. Początki były ok, bo i fajne warunki dla klientów, naprawdę mądre decyzje szefostwa, dbałość w kwestii gadżetów dla klientów czy konkursów dla pracowników. Praca była wymagająca, ale dawała satysfakcję. Nie trzeba było kłamać, naciągać. Oczywiście polecało się targetowe usługi, ale plany robiły się same. Od czasów zmian szefostwa, odejścia czołowych twarzy z wierzchołka firmy - zaczął wszystko szlag trafiać. Pojawiły się masy błędnych decyzji, niedopracowanych ofert i usług, które były opóźnione w stosunku do rynku. I tak zamiast firmy wyznaczającej trendy, stała się wiecznym goniącym innych, których już nie dogoniła. Z każdą taką decyzją, ubytkiem środków firmy - czuć było coraz większą presję. Zamiast świetnej sprzedaży usług, liczy się sprzedawanie dokładnie tego, na co został wydany w danym momencie hajs firmy. Weszła TV? Zapomnij o premii, jeśli nie sprzedasz jej wystarczającej ilości sztuk. Większość na początku jest totalnym bublem i wracają reklamacje, ale w reklamach trzeba mówić, że super się sprzedaje. Dlaczego TV i internet stacjonarny były tak zachwalane w prasie i reklamach, a statystyki pokazywały, że co drugi polak tego chce? Bo co trzeci klient w ogóle wiedział, że dostał od nas abonament na to, a większość po prostu płaciła za coś czego nie chciała lub nie widziała nawet, że za to płaci. Premie zaczęły się sypać, bo nagle nie wystarczyło być dobrym sprzedawcą i robić tego co zawsze, czyli zarabiać kokosów dla firmy na sprzedaży jej usług, nie, teraz trzeba było wciskać na siłę konkretne usługi. Brakowało czegoś do planu na koniec miesiąca? Braliśmy na siebie wzajemnie, bo inaczej premia robi papa. Kilkukrotnie sam RKS "sugerował" w bezpośredni sposób takie działania, bo jemu brakowało do planu. Atmosfera z pobytu w fajnej, ale wymagającej pracy zmieniła się w festiwal kłamstw i wciskania na siłę usług. Kłamstwa stały się codziennością i trwają w najlepsze. Obecnie doszły jeszcze inne "konieczne do sprzedaży usługi", więc obecnie klient wychodzi już z TV, internetem, HBO, ubezpieczeniem telefonu, a chciał tylko przedłużyć numer i wiadomo, że z żadnej z tych dodatkowych rzeczy korzystać nie będzie, a zamiast płacić 50 zł, to płaci 110. Im więcej numerów tym więcej wciskania i tym większe sztuczne powiększanie faktur. Dlaczego o tym piszę? Bo żeby pracować w POS musisz realizować plany. Żeby je realizować, musisz wejść w ten system, bo obecnie nie jest już możliwa realizacja planu bez wciskania na siłę. To nie jest praca dla osób z sumieniem i moralnością, bo kasa to jedno, ale o ile jeden miesiąc to tylko narzekania kierownika, to po drugim już zacznie się Tobą interesować RKS, a po trzecim rozpocznie się zabawa w plany naprawcze i papa. Kierownicy, loteria, ale Twoja praca to ich płaca, więc jeśli robisz swoje i siedzisz cicho, to i nikt Ci w drogę nie będzie wchodził, jeśli nie, to dadzą Ci odczuć, że to nie Twoje miejsce. RKS to bat na kierowników, w twarz nic Ci nie powie, ale obrobi (usunięte przez administratora) z kierownikiem i nakaże wyciągnięcie konsekwencji. Swoje zdanie możesz mieć, o ile jest pozytywne i zgodne ze zdaniem firmy, jakiekolwiek inne kończy się sprowadzeniem na ziemię, notatkami służbowymi, ucięciem podwyżek, które wypracowałeś swoimi wynikami i które Ci się należą. Absolutnymi hitami są sytuacje, kiedy za rozmowy na forum pracowniczym wyciągane są konsekwencje typu przeniesienie do innego salonu w drugim krańcu miasta. I nie masz nic do powiedzenia, jeśli nagle musisz przejechać całą Warszawę dzień w dzień zamiast mieć do swojego salonu 10 minut pieszo jak wtedy, kiedy się zatrudniałeś. Mimo wypracowanej wysokiej podstawy, wszystkich awansów i regularnej realizacji planów na 130%+, zdecydowałem się szukać pracy, gdzie jest większy szacunek do pracownika. Tutaj jesteś tolerowany póki jesteś potulny i robisz swoje. Problem w tym, że w firmie jest masa rzeczy, które bolą, nie funkcjonują, są idiotyczne, a trzeba udawać, że są świetne, bo za negatywne zdanie zaczynają się konsekwencje. Nawet jeśli jesteś konstruktywny. Realizacja planów jest coraz trudniejsza, bo pojawiają się cele, które TRZEBA zrealizować, żeby premię dostać. Nie miałeś wystarczającej ilości klientów z dostępem do światłowodu? Nikogo to nie obchodzi, masz sprzedać 6 miesięcznie, albo nie ma hajsu. Nikogo też nie obchodzi, że zrobiłeś 160, 180% planu i zarobiłeś dla firmy kokosy. Zabraknie umów na internet? Jesteś dnem. Marketing musi się zgadzać i statystyki też, więc jak play kupił upc i utopił morze kasy, to nie ma, że nikt tego internetu nie chce, masz sprzedać i tyle. Do tego doszły obdzwonki, czyli wytłumaczenie na to, że zawsze można zrobić plan i sprzedać wszystko xD. Dlaczego nie sprzedałeś 6 internetów tylko 5? Klientów nie było w salonie? Przecież możesz i masz obowiązek dzwonić do losowych klientów i wcisnąć im to. Tak, teraz już RKS na wszystko tak Ci odpowie.

Niepokorny
Były pracownik
 Pytanie
@Niepokorny

Dodam jeszcze tylko (limit znaków w głównym wpisie się skończył), że największym absurdem jest również wszechobecne kłamstwo na każdym kolejnym szczebelku firmy. Dajmy raz jeszcze nieszczęsną TV. Przy każdej z nowych usług system ich wprowadzania w punktach sprzedaży jest taki sam, info płynące do nas wygląda następująco: 1. tuż przed jej pokazaniem w reklamach przyjezdza RKS i w kazdym punkcie w tajemnicy ogłasza wspaniałą, nowatorską usługę, po której pojawieniu się nie będziemy dążyć jej sprzedawać, ale to tajemnica,(usunięte przez administratora) Na telepolis jest już o tym szczegółowy artykuł :D 2. pojawienie się usługi w sprzedaży - okazuje się, że to coś, co konkurencja już ma i żaden klient nie pyta nawet z ciekawosci o to. Po tygodniu zaczynają krążyć i regionalni i okręgowi kierownicy i podpytują co sądzimy o usłudze, oczywiscie jeśli powiesz prawdę to wsiądą na Ciebie wszyscy, łącznie z kierownikiem, który chwilę temu sam mówił to samo, ale tu już nie jest po Twojej stronie, bo posadki szkoda. 3. pierwszy miesiąc po wprowadzeniu usługi - pojawiają się konkursy z nagrodami za sprzedaż tej usługi, tylko, że ich wygrywanie graniczy z cudem. 4. drugi miesiąc, góra dostaje statystki ze sprzedaży w pierwszym miesiącu i już wszyscy wiedzą, że to (usunięte przez administratora) więc zostaje wprowadzone do planów jako mnożnik premii, ale sprzedaż dalej jest słaba, bo konsultanci wolą mniejszy hajs niż tracić nerwy na sprzedaż tego szajsu i późniejsze zwroty i reklamacje 5. miesiąc trzeci - góra jest wściekła, więc po d(usunięte przez administratora) dostają kierownicy okręgowi, regionalni i salonów, więc usługa jest wprowadzona jako część planu, której jak nie zrobisz, to plan się nie liczy :) A co zrobić jeśli mimo wszystko nie idzie? Dostajesz nakaz dokładania jej klientom i mówienia, że to na testy i można zwrócić, bo w raportach góra dostanie, że sprzedane, a na to, że są zwracane to kilka miesięcy zwykle minie zanim się zorientują. i tak firma sama na siebie kręci sznur na szyję. Żeby statystyki się zgadzały traci się setki tysięcy, jak nie miliony złotych na wysyłanie sprzętu, przyjmowanie go za 2 tygodnie lub miesiąc, wysyłanie na magazyn, bo sprzedać się go ponownie nie da. Scenariusz jest przy każdej nowej usłudze, więc to coś co funkcjonuje od lat i widzi to zwykły konsultant, a góra ma gdzieś, bo w reklamie to fajnie wygląda, jak można się pochwalić jak sprzedaż idzie. Założyciele Play pewnie w grobach się przewracają jak to widzą, mimo iż wciąż żyją.

Pracownik
Pracownik
@Niepokorny

Fajnie to odpisałeś. Nie zapominaj jednak ,że cały czas się jednak kombinuje jak sprzedać daną usługę. Najczęściej wychodzi wciskane na siłę co jest ładnie nazywane "zaszywaniem". Doradcy wyczuwają klienta i części podają cenę o 20-30 zl wyższą od razu i w to wrzucają jakaś usługę ,która rzekomo jest obowiązkowa. Im wyższy rachunek tym łatwiej to zrobić. Zresztą tak działa każda branża sprzedazowa. Pójdziez do rtv będą Ci wciskać raty i ubezpieczenie ,pójdzie do finansow to samo .Jak już wszedłeś w sprzedaz to po Tobie. U nas nie da się normalnie sprzedawać. Jestem kierownikiem.Robimy plany co miesiąc i co miesiąc nam podwyższają. W końcu następuje moment krytyczny ,że choćbyś nie wiem co robił to nie zrobisz. Jak co miesiąc masz plan plus 15-30%,bo ty zawsze zrobisz ,więc tam Ci Regionalny dołoży. Jak jest moment krytyczny tak raz w roku ,raz na 2 lata to nawet jak nie zrobisz planu to oni dalej Ci podwyższają. W następnym znowu nie robisz to zwalniają wtedy pracowników albo Ci sami odchodzą ,bo bez premii nie chcą pracować. Zaczyna się rekonstrukcje składu i w końcu plan stoi w miejscu albo jest obniżany i po paru miesiącach bez planu ruszamy dalej:-)Regionalny zadowolony z udanej rekonstrukcji,kto przetrwał też. Po fajnym nagradzanym składzie (co jest podstawa robienia planów ) pozostało wspomnienie ,a ty się męcz i może za rok będziesz miał znowu fajną ekipę . Tak to się kręci. W tej firmie nigdy nie będzie dobrze,bo sam charakter pracy jest bez sensu. Może jest kilka salonów co w miarę łatwo robi plany ,a reszta się męczy.A ci co łatwo robią plany to to w końcu tak im podwyższa plany i wskaźniki ,że zaraz padną. To jest paranoja tego systemu. Przyjedza RKS .Macie wspaniały skład czemu nie robicie. Przecież jest wszystko o połowę wyzsze Wszędzie jest wyższe...inni robi a wy nie. Jak nie będziecie robić to się pożegnamy. A nawet jak sieć ma problem to zawsze ktoś tam się znajdzie co robi ,więc skoro ktoś może a Ty nie no to sorry . A generalnie to planach to się nie dyskutuje, plan ma być zrobiony. Wspominasz ,że za wysoki to jest źle nastawiony. Pesymista. Jak możesz być pracownikiem a co dopiero kierownikiem. Plan trudny do zrobienia to jeszcze dodadzą warunki krytyczne. Napracuj się jak (usunięte przez administratora) ,nie zrób jakiegoś wskaźnika i nic nie zarób poza depresją z powodu ciągłych pretensji góry. Jednak po tylu latach myślę ,że to nie tylko problem playa ,branży (u konkurencji jest to samo) co na że co kraju. My lubimy być traktowani jak (usunięte przez administratora) Na szczęście powoli to się zmienia. Wchodzi nowe pokolenie ,któremu nie chce się tak pracować. Nawet po sobie widzę ,że coraz bardziej zlewam te ich gadanie i priorytety . Zwisa mi to co mówi RKS,kiwam głową i tyle.Coraz częściej też choruje ,szczególnie gdy mamy 2/3 czasu na realizację a jest na 50% planu.Muszę oszczędzać swoją psychikę. Od 2 lat liczę się z tym ,że w każdej chwili mogą mnie zwolnić albo zdegradować i gdy się z tym pogodziłem to lżej mi na sercu .Trwam mimo ,że dużo ludzi się już przewinęło,ile osób odeszło. I tak co od początku mieli ten cały system w pewnej części ciała i fanatyków co wchodzilo w ...RKSom. Miałem kumpla co był kierownikiem co nigdy złego słowa nie chciał nawet powiedzieć. Play jest super ,play jest rewelacyjny poczym zwial na swoją działalność i tam próbuje realizować pasję .Teraz jak go pytam o play to od razu (usunięte przez administratora). Taki gagatek. Play to zło i on nie wie jak tyle pracował ,a jak pracował to play najlepszy .

Weronika
Inne
@Pracownik

Opisujesz sytuację, że targety są realizowane, ale na bieżąco podwyższane. Czy prowadziliście rozmowy z przełożonymi, że te cele są nieadekwatne do możliwości pracowników?

Pracownik
Były pracownik

Play obcina pracownikom premie bo kupili UPC i wtopili pieniądze. Premie od tego roku w porównaniu do poprzedniego jakiś dramat ....

kandydat
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Kandydat
 Pytanie

A czy możecie podpowiedzieć, jak wygląda kwestia umowy na start w PLAY?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w Play. Jestem pracownikiem HQ i praca tutaj przyprawiła mnie o nerwice, stres i pogorszenie zdrowia psychicznego. Nie panuje tutaj żadna logika działania, wszystko robione jest na rympał. Mity do obalenia: - brak hierarchiczności - każdy kandydat usłyszy te brednie. Hierarchiczność jest i to w najgorszym wydaniu, gdzie wyższy management nie zna uznaje „nie da się tego zrobić”. Jeśli Prezes coś zasugeruje, nie ma z nim dalszej rozmowy tylko jego słowa traktowane są jak prawda objawiona i trzeba to robić. Zrzucane są wtedy wszystkie priorytety, z których i tak jesteś rozliczana, ale nie masz czasu ich realizować - każdy pracownik może wyrazić swoje zdanie i mieć wpływ na firmę - teoretycznie tak, w praktyce bullshit. Odezwiesz się, podziękują ci, a i tak nie ma to znaczenia, bo góra ma swoją wizję. Kończy się to tym, że każdy już macha ręką i robi to co mu się karze. - elastyczne godziny pracy - odosobnione przypadki, a ogólnie to masz pracować jak twój szef, bo w każdej chwili będzie cię potrzebował i tyle. - jesteśmy różni i szanujemy każdego - nie! masz swoje życie, plany, problemy? Trudno, jesteś tutaj, żeby pracować i każdy ma tak samo za…. Choroba w domu? Wypadek losowy? Nie interesuje nas to. Nie raz można usłyszeć na korytarzu: o, a ty nie chora? A chora, ale szef kazał mi przyjść i dokończyć projekt. - możesz brać udział w inicjatywach, które wspiera Play np. WOŚP. Zapomnij, to rozrywka dla wybranych. Tych większych. Ty co najwyżej dostaniesz jakiś psi gadżet i się ciesz. - miła i przyjazna atmosfera pracy - nie odnosi się to do pracy, tylko i wyłącznie do kontaktów międzyludzkich. Jak jest praca to każdy zawalony, zestresowany i ciśnie tylko na swoje. - Play i UPC po połączeniu to jedna rodzina - śmiech na sali, cały czas jest podział, ludzie narzekają, a odpowiedzią zarządu na to jest: integrujmy się, zrobimy jakiś event w pracy typu paczki, ciastka czy rozdawanie gadżetów i powinno pomóc. Tak nie jest, ludzie w ogóle tego nie oczekują. Chcą wiedzieć, jak działa firma, co się dzieje, jak działamy, a takich informacji nie dostaniesz. Masz tyrać i w zamian ci rzucą jakiś ochłap w postaci darmowej przekąski czy cytryny w kuchni. To chyba takie główne rzeczy do wychwycenia. To nie jest firma z kulturą organizacyjną, atmosfera czy czymś takim. Zwykłe dziadostwo nastawione na zysk i brakiem poszanowania pracownika. Prawo pracy play traktuje jako przeszkodę trudna do przeskoczenia, ale dzielnie walczy np. wprowadza się pracowników poczucie winy, że raczyli zachorować i chodzić na urlopy. Nie polecam i zastanówcie się kilka razy, czy warto dołączać do tej korporacji.

Emi
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Cześć, w jakim dziale pracujesz w centrali? Dominują opinie o punktach obsługi klienta, a praktycznie brakuje opinii o centrali.

Pracownik
Pracownik
@Emi

Nie chciałabym podawać działu, ale w zasadzie w każdym jest tam samo. Może z jakimiś pojedynczymi przypadkami. Nerwy, stres, pogarda dla pracowników to chleb powszedni.

Ryszard
Inne

Play to jedno wielkie (usunięte przez administratora) Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących. Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator.

Kamil
Inne

P4 to (usunięte przez administratora) Dzwonili kilka razy z propozycją przedłużenia umowy na lepszych warunkach. Zgodziłem się, zamiast 315zł miało być 275zł na rachunku. Nie dostałem żadnej umowy, po czym pierwsza faktura i rozmowie przyszła na 400zł. Kobieta z P4 nie odbiera ani nie odpisuje. Musiałem zapłacić i zgłosiłem sprawę do play. Kolejna faktura i znowu 400zł. Muszę zapłacić a sprawa dalej nie wyjaśniona. W play powtarzają, że potrzebują więcej czasu na wyjaśnienie, odsłuch rozmowy itp. Po kobiecie z P4 ślad zaginął a w play nadal nic nie wiedzą. DRAMAT.

3WMY9H
Inne

WŁAŚCIE TO JUŻ BYŁEM ABONENTEM FIRMY P4 SP. Z O.O. I DZIĘKUJĘ BOGU ŻE JUŻ NIE JESTEM. FIRMA PROWADZI W ZASADZIE ZŁODZIEJSKIE METODY, UWAŻA ŻE TO TYLKO ONA MA RACJĘ , JEŻELI KOŚ CHCE ROZWIĄZAĆ UMOWE TO UWAŻA ŻE MAJĄ PRAWO ŻĄDAĆ ROZWIĄZANIA UMOWY TYLKO NA ICH ZASADACH! TO ONI CHCĄ O WSZYSTKIM DECYDOWAĆ. PŁACIŁEM ZA ŚWIATŁOWÓD O PRĘDKOŚCI DO 600MB/S A MIAŁEM DOSTARCZANY W ZLOTACH 150MB/S I TWIERDZONO ŻE WSZYSTKO JEST W PORZĄDKU BO MEM DO 600MB/S ŻENADA I KPINA ! JEŻELI KTOŚ MYŚLI O ZAWARCIU Z NIMI UMOWY TO LEPIEJ SIĘ PO TYSIĄCKROĆ ZASTANOWIĆ BY NIE PRZEKLINAĆ TEJ DECYZJI TAK JAK JA TO PRZEKLINAŁEM I DALEJ TĄ MOJĄ DECYZJĘ PRZEKLINAM!

Natalia
Pracownik

Nie jest ok inne traktowanie biur dawnego upc . Kierownicy nie mają planów indywidualnych tylko zespołowe . Siedzą na zapleczu przyjmując towar. Może w końcu niech siądą za biurkiem . To co robi tzw kierownik spokojnie może robić pracownik . Warunki finansowe i benefity ok .

Żywy
Inne

Odradzam Play/UPC. Proszę uważać na umowy z nimi. W przypadku przeprowadzki i niemożności korzystania z ich usług na innym adresie naliczają karę do końca trwania umowy. Jedyną możliwością żeby się od takich opłat uwolnić to (usunięte przez administratora) lub zawalenie się budynku na którym była swiadczona usługa...

kot_moja_miłość
Inne
@Żywy

Jest jeszcze jedna możliwość, przepisanie umowy na inną osobę. Prawo telekomunikacyjne daje operatorom taka możliwość. Ktoś zobowiązał się korzystać np. dwa lata, zrywa promocję, płaci. Trzeba zawierać umowę z głową, operatorzy dają możliwość umów np, na 12 mies. lub bez zobowiązania. Masz wolność wyboru, wybrałeś 2 lata, bo było taniej.

Konsultant na salonie
Pracownik
@kot_moja_miłość

Cesji można dokonać jedynie na starych usługach UPC. Na umowie internetu światłowodowego z PLAY nie ma możliwości przepisania umowy na inną osobę. To samo tyczy się telewizji.

Peter
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam pytanie odnośnie pracy na infolinii, czy każdy jest tam od wszystkiego czy są wydzielone działy? np. chciałbyś pracować na linii technicznej to robisz tylko sprawy techniczne czy jeżeli wpadnie połączenie nie związane z Twoim zakresem obowiązków to przełączasz do innego działu? Jak to od kuchni wygląda?

Wera
Inne

Hej, interesuje mnie stanowisko typu Konsultantka ds. Sprzedaży w Salonie Własnym, jednak kwestia jest taka, że szukam czegoś na dłużej, a tam na stronie w ofercie jest podane, że jest umowa na zastępstwo. No i nie rozumiem, znaczy to jest coś naprawdę na chwilę? Wyjaśni ktoś?

Pracownik
Pracownik
@Wera

Formalnie oczywiście jest to umowa na zastępstwo, w praktyce jeśli jesteś bardzo dobrym konsultantem to na 100% Cię zostawią w tym własnym bądź przesuną jeśli masz w mieście kilka salonów, bądź osobę, która wróci. Bo umowy masz np na Poznań, Warszawa, Wrocław i jego ramach może dojść do przesunięcia pracownika - nie koniecznie Ciebie, może być osoby, która wróci. Pamiętaj - jeśli się wykażesz, że jesteś dobrym i opłacalnym pracownikiem, firma zawsze będzie się starać żeby znaleźć dla Ciebie miejsce

karo
Pracownik
@Wera

Umowa na zastępstwo jest najczęściej na czas, kiedy jakas osoba jest w ciąży albo na długim chorobowym. Z założenia nie na stałe, a do czasu aż tamta osoba wróci.

Jadźka
Inne
@Pracownik

Wow, rozumiem, że takie przesunięcie jest za zgodą pracownika? Wiesz, o co mi chodzi: na przykład wraca ta konsultantka po macierzyńskim, mnie jako zastępującej zależy, żeby zostać w P. Ale mówią mi, że chcą mnie, ale mogę tylko na drugim końcu Warszawy, gdzie mam dojazd lichy. I co wówczas, jakaś pomoc finansowa na dojazd, czy coś?

Gabi
Pracownik
@Wera

Przypuszczalnie jest to praca na czas urlopu macierzyńskiego pracującej w salonie dziewczyny.

anonim
Inne

Nie polecam tej instytucji, kupowałem rok temu telewizję razem z internetem światłowodowym na 2 lata, tv z 40 punktami w abonamencie, wykupowalem sobie canal plus za 35 punktów przez rok gdzie oglądałem ekstraklasę, teraz już punktów nie starcza bo canal plus kosztuje 50 punktów.. Pan z którym podpisywałem umowę zapewniał mnie ze przez cały okres trwania umowy starczy mi punktów na c+.. Tak się traktuje obecnych klientów w play. Omijać szerokim łukiem.

Monika
Inne
@anonim

Dokładnie omijać.Najgorsza sieć to po pierwsze . Dwa to to że od marca mam awarie telefonu . W salonie pani robiła test bo jej Play kazał i miała to opisać i owszem opisała tylko że to było kłamstwo co napisała a jak zapytałam dlaczego nie jest napisane jak naprawdę było to usłyszałam że musiała napisać tak jak jej odgórnie kazano . Czyli klienta się ma za nic . (usunięte przez administratora) jak się da . Jedno co potrafią robić to dzwonić i wciskać nowe oferty i to kilka razy dziennie a złóż reklamacje to zero odzewu . Poza tym często jak się dzwoni do salonu to nikt nie raczy odebrać bo oczywiście panie są zajęte plotkami . Salon pusty telefon dzwoni a panie mogą na nogę założone i w nosie mają klienta bo godzinki lecą i wypłata będzie za siedzenie w pracy

agga
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Jak długo pracujesz w play?

Lucjan
Pracownik
 Pytanie

Zmienili zasady pracy zdalnej. Przedtem: obowiazkowo 60 dni w roku z biura i możliwość wystawienia wniosku na 24 dni w roku jak praca zdalna okazjonalna. Teraz: ok. 180 dni w roku (3 dni w każdym tygodniu) ilość wniosków na okazjonalna pracę zdalną się nie zmieniła. Świeżo zatrudniony pracownik, pracujący od połowy miesiąca ma taki sam wymagany czas zalogowania w celu premiowym co pracownik pracujący cały miesiąc(więc po co się starać?). Wyniki to oni liczą co do setnej procenta....ale w stronę pracownika jakoś to nie ma odniesienia. O takich fantach dowiadujesz się jak ju.z wchodzą w życie... Play jako pracodawca to porażka i większość umieszczonych tutaj negatywnych opinii to niestety prawda.

Dragkar
Kandydat
 Pytanie

Mamy tu jakiegoś analityka SOC? Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają u Was widełki płacowe?

Romek
Pracownik

DWT Play (Ex UPC) Kodeks Pracy zapewnia 15 minut przerwy dla każdego, kto pracuje powyżej 6 godzin dziennie. Za pracę przy komputerze przysługuje dodatkowe 5 minut przerwy po każdej godzinie pracy. Dla Play to czysta teoria...przysługują Tobie trzy przerwy po 5 minut + jedna 15 minutowa przy 8 godzinnym trybie pracy. Na zapytanie dlaczego nie mam przerwy co godzinę...odpowiedź, że nie muszę skupiać wzroku cały czas na monitorze ( sic!). Faktycznie wyglada to więc tak, że siedzę cały czas przy komputerze. A o krótką przysługującą przerwe należy się prosić koordynatora ( czasem usłyszysz, że możesz po 2 odebranych polaczeniach). Większość ludzi się nie zna...bo siedzą jak lemingi przy monitorze nie mogąc nawet swobodnie skorzystać z toalety. Podział staniowisk w dziale wsparcia technicznego to również czysta teoria w spadku po UPC. Istnieje podział na inżynierów i specjalistów...lecz tylko w zarobkach. Zakres wykonywanych obowiązków jest identyczny!!! Co w przypadku tak wielkiej korporacji jest chore! System premiowy w dziale technicznym oparty głównie na wskazniku leadowania (przekierowaniu na sprzedaż), skracaniu czasu rozmowy do minimum ( najlepiej 6:45 ! ), monitoringu wykonanych rozmów, ankietach klientów i czasie zalogowania. Jeden wskaźnik Tobie nie wyjdzie to cały miesiąc starałeś się dla siebie samego... Lider grupy dla samej grupy to osoba która przekazuje wskaźniki...i tyle ( zapytaj o coś to Ciebie zbyje lub nic nie może). Przepływ informacji w firmie również tragiczny, często dowiesz się jak już coś wprowadzili albo jak już coś nie działa. Na chwilę obecną ograniczyli rownież home office co dla wielu pracowników było wygodne.

Ufo
Pracownik

Ciekawym tworem są CCSy- czyli dawne biura upc . Śmieszna rola kierownika : siedzenie na telkach , tabelki i przyjmowanie /wysyłanie towaru. Brak targetu - praca marzenie . Chodzenie po biurze z nudów i ploteczki z resztą . Może pora wziąć się do roboty .

Lumos
Pracownik

Na dzień dzisiejszy robią wszystko co by utrudnić osiągnięcie celu podwyższając progi + utrudniają prace w formie home office (pomimo dobrych wyników).

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 195.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 150, z czego 17 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 46 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii