Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

Miki
Pracownik

W piątek dałem wypowiedzenie po dobrych 7 latach. Jako pracownik salonu dilerskiej mogę powiedzieć tylko jedno, jestem szczęśliwy ze z tej chorej firmy wreszcie odchodzę. W tym miesiącu centrala ratując się przed masowymi podejściami swoich konsultantów dała dilerom takie plany ze nie są w stanie ich zrobić, jednocześnie obniżając salonom własnym. Jeśli ktoś liczy na godziwe zarobki to nie ta praca. W tej pracy można jedynie nabawić się olbrzymich stresów, ciągłego dojeżdżania i niekończących się planów i rozmów aktywizujących. Zastanówcie się bardzo zanim wdepniecie w to przysłowiowe ….

DziałaniaPlay
Pracownik
 Pytanie
@Miki

Zostały podjęte takie ruchy, ponieważ wraz z obniżeniem wynagrodzenia zaczęły pojawiać się głosy o złym traktowaniu... Skala jest na tyle duża, że zostali przyparci do muru i musieli obniżyć plany - tylko we wysłanych, bo to P4 odpowiada za własne. Ta firma potrafi podejmować takie ruchy, żeby byli kryci. Może się mylę?

Mike
Pracownik
 Pytanie
@Miki

Skoro dales dealerowi to czemu piszesz o Play a nie o dealerze?

Karol
Pracownik
@Mike

Bo diler tak samo (usunięte przez administratora) Może jak i zwykły konsultant. Dostaje cel od którego uzależniona jest praktycznie cała premia . Jak nie zarobi on to konsultant tez kasy nie dostanie bo i z czego.

Mike
Pracownik
@Karol

Nie dealer moze Ci dac jaki plan chce. Dealer dostanie Swoja kase nie martw sie. Moze nie dostanie premii extra. Decyzja co i jak dzielic juz nie na Play kolego. Bo jakby tak bylo to bys te cele dostawal z Play. Czemu zapytalem. Bo obrazasz kogos dla kogo nie pracujesz. A to miejsce opini o pracodawcy. Siejesz watpliwosci wsrod innych bo moze czujesz zagrozenie dla Siebie. W sumie nie wiem. Nie atakuj juz mnie bo wiecej nie napisze. Caluje.

Wrocław
Pracownik
 Pytanie

Czytam te forum tylko jak ktoś mi powie, ze coś się wyjątkowego tu wydarzyło. Obiecałam sobie samej, że nie będę sie tu wypowiadać ale wkurza mnie to bezstronne paplanie. Powiem na wstępie, ze nie jestem nikim z centrali, żadnym RKSem tylko zwykłym konsultantem z Wrocławia. Jak ktos sie chce ze mną spotkać na kawę i zobaczyć to nie ma problemu, bo uważam, ze szczera i merytoryczna wypowiedz nie jest niczym złym. I nie myślcie bycia szczerym i bezpośrednim z bycia ch*mem. Bo tego jest tu pod dostatkiem. I jak to wyglada szczerze i obiektywnie z perspektywy człowieka, który pracuje? Może zacznę od zmian? Zmiany systemu premiowego, połączenie z UPC. No ostatnio sporo tego, faktycznie.. ale ludzie to jest duża firma, zmiany są oczywiste dla rozwoju przedsiębiorstw, ktos kto na rynku ma zastój po prostu z niego znika bo zjada go konkurencja. Czy są one dobre? Tego jeszcze nie wiem, przeżyłam w życiu wiele takich zmian i niektóre były lepsze, inne gorsze. Ocenie je w najbliższym czasie przez pryzmat realizacji, wynagrodzenia. Bo to jęczenie jak to teraz jest źle jest po prostu męczące. Coś na zasadzie „spróbuj zanim powiesz, że jest niedobre”. I sama nawet przez chwile pozwoliłam sobie by to chaotyczne negatywne nastawienie mnie dotknęło. Na szczęście tylko na chwile. Nie myślcie, że śpię na chmurkach - pewnie że, pracuje się dla pieniędzy bo to priorytet do zapewnienia godnej codzienności ale nie tylko po to się pracuje. I tu odniosę się do tego, ze ktoś, gdzieś na dole wspomniał, ze kierownicy we Wrocławiu się zwalniają. Okay, to prawda ale czemu ten z „po” nie wspomniał, ze RKS im gratulował bo dostali po prostu świetne rozwojowo propozycje? No ludzie, to się nazywa budowanie własnej kariery, jeśli wam ktos by zaproponował możliwość wyższego stanowiska, lepszych pieniędzy to byście sie nie zgodzili? Bo ja wątpię by ktokolwiek by to zrobił. I w zasadzie przecież mogli to przysłowiowo „olać” i nie wysyłać maila z gratulacjami. Nie ma tu żadnego „zamiatania pod dywan” jak tu niektóre osoby wytykają. Może nie pracuje tu tyle co poniektórzy ale patrzę racjonalnie na to co w koło mnie się dzieje. Ktoś odchodzi, ktoś ich musi zastąpić. No i to jest możliwość rozwoju dla wielu osób! Znowu realne stwierdzenie, zmiany sa dobre i złe, maja swoje plusy i minusy, nie żyjemy w świecie, gdzie wszystko jest czarne albo białe. I znów pod kreskę żeby nie było wątpliwości - pracuje się dla pieniędzy, dla wielu jest to główny czynnik ale nie jedyny i nie zawsze najważniejszy. Mi ostatnio ktoś o tym przypomniał, mniej lub bardziej świadomie co było dla mnie najważniejsze gdy pierwszy raz ze mną rozmawiał, gdy przyszłam na rozmowę. I żebym miała w (usunięte przez administratora) co myślą i mówią wszyscy do koła. I wiecie co? Jest mi wstyd, że pozwoliłam sobie o tym zapomnieć, czego pragnę i jakim człowiekiem jestem naprawdę. Teraz pewnie wielu czytających to pomyśli, ze to bajka, ktoś inny ze centrala, czy rks bla bla bla. A ja wam powiem szczerze. ze nawet wątpię by moja RKS za mną przepadała, zabawne prawda? Jednak to niczego nie zmienia. Ja mam być dobrym konsultantem, ekspertem, kierownikiem. Nie musi mnie przecież lubić - mam robić dobrze to co do mnie należy. A ona ma być dobrym RKSem, ze jak góry się nie da przesunąć tam RKSa się pośle, to tak (żartobliwie do sytuacji pozornie bez wyjścia). Sęk w tym, ze nie trzeba pałać do siebie miłością żeby ze sobą dobrze współpracować, nie o to w tym wszystkim chodzi. Morał z tego taki, ze wszystko ma swoje plusy i minusy. Dla jednych zmiany będą szansą, między innymi dla mnie, szansą, która sama sobie próbowałam odebrać przez zwykle ludzkie wątpliwości. Na koniec dodam tylko tyle, że jeśli mi było gdzieś źle to prace zmieniałam, szukając czegoś w czym czuła bym się dobrze. Chodzenie do pracy której się nie lubi, wypisywanie tu „najróżniejszych” rzeczy nie sprawi, ze będzie wam lepiej. Jeśli gdzieś czujecie się źle, spróbujcie czegoś innego to po prostu zdrowe.

Jurek
Pracownik
@Wrocław

Lubię pracę z ludźmi, lubię realizować wskaźniki, bo naprawdę lubię. I branże lubię samą w sobie, ale nie mogę przymykać oka na te bzdury, które cały czas góra wymyśla. Ja wiem, że koleżanka z dużego miasta to jak jej nie pasuje to sobie pójdzie gdzie indziej, ale nie każdy ma taki komfort. Druga sprawa jeżeli ktoś pluje Ci w twarz i mówi, że to deszcz to sorry, może tobie to pasuje, ale mi nie. Każda zmiana zawsze była na gorsze. Zawsze. Jak ktoś pracuje wiele lat ten wie, że to jest ciągle dokładanie kolejnych obowiązków za tą samą a czasami nawet mniejszą kasę i tylko (usunięte przez administratora) by tego nie zauważył. To jest polowanie na (usunięte przez administratora), gdzie jeleniem są doradcy, byle tylko uwalić komuś premie. Marzy mi się, żeby 1 dnia wszyscy odeszli z tej firmy i góra musiała brać się za obsługę. Firma ma podobno dobre wyniki finansowe to niech zrobi prawdziwe badania satysfakcji pracownikowi to wyjdzie jej 90 proc. niezadowolonych pracowników. Także Wrocław nie martw się wielu szuka pracy i jak znajdzie to odjedzie. Szykuje się Tobie wiele godzin w tej twojej ukochanej pracy. P. S lepiej żeby RKS Ciebie lubiła, bo może ci naprawdę uprzykrzyć życie.

Wrocław
Pracownik
 Pytanie
@Jurek

Jestem z dużego miasta bo się przeprowadziłam z mniejszego, sama sobie zapewniłam tą szanse „pójścia gdzie indziej” i nikt nikomu jej nie broni, świat jest piękny i szeroki. I nie, nie przeprowadziłam się tu w wieku 18 lat jako dziecko bez zobowiązań idące na studia. Możliwości to zawsze kwestia zaangażowania i własnych ambicji. Druga sprawa, wszyscy co mnie znają to wiedzą, że „pluć sobie w twarz nie pozwalam” bo należę do ludzi szczerych i bezpośrednich, jednak kulturę osobistą też mam. Jeśli mi coś nie odpowiada to nie mam problemu o tym powiedzieć w odpowiedni sposób :) ale jestem realistką, wiem jakie mam stanowisko i z tym się liczę. Oczywiście, że człowiek chciałby dla siebie jak najlepiej ale chcesz być sobie Panem załóż firmę albo skończ kilka kierunków, mów kilkoma językami to wdrapiesz się na tyle wysoko by mieć jakąś „formę decyzyjna”. Firma wprowadza zmiany i albo zostaje mi je zaakceptować, dostosować się - a jak mi nie pasuje to iść i rozwijać się w innym miejscu. I tu nie chodzi o małe miejscowości bo znowu powtórzę to kwestia jak sami sobie ten rozwój zorganizujemy. Idąc Twoim tokiem myślenia mogłabym narzekać ze mieszkam w małym mieście, jestem skazana na niskie zarobki i brak rozwoju. No ale w metryczkę masz raczej +18 wiec jak sobie życie ułożysz i zaplanujesz to tylko Twoja broszka. Tak wiec każdy może wziąć sie za siebie tylko trzeba trochę odwagi do której akurat wszystkich zachęcam :) jestem silnym zwolennikiem przełamywania swoich własnych ograniczeń, a szczególnie lubię zwrot „nie da się”, wiesz co wtedy lubię odpowiadać? „No to patrz”. I może dzięki temu nie kwiczę tylko biorę się w garść i robię co do mnie należy. Jeśli pracujesz tu kilka lat to z pewnością masz już duża podstawę za realizacje, z ocen pracowniczych bo znam dobrych pracowników którzy co roku mieli wynagrodzenie podnoszone właśnie za to i naprawdę zapracowali sobie na swoje „podstawy” to raz. Dwa tu można naprawdę fajnie zarabiać widzę to po swoim salonie i nie dlatego, ze pracuje w „dużym mieście”, bo wiem jak czasem pracują inni konsultanci w dużych miastach. Po prostu czasem trzeba trochę kreatywności w tym co się robi ale tu mogłabym się rozwodzić. Na szczęście miałam z kogo brać przykład i jestem zadowolona ze swojej pracy. Jest jeszcze jedna kwestia, wszyscy pracujemy w handlu, rynek jest nieobliczalny, takie są realia sprzedaży, masz mniej klientów dzwon. Czy lubię dzwonić? Nie przepadam ale jak mi brakuje do realizacji to robię tego więcej - dzwonię, wysyłam smsy i wiesz co? Ci ludzie przychodzą, część przyjdzie do mnie, cześć do innych salonów, a niektóre rzeczy załatwię przez telefon. I z tego wszystkiego nagle okazuje się, ze w sumie plan zrobiony, może nie na 130 ze wszystkimi dodatkami, co każdy z nas z pewnością preferuje ale 100-110 przekroczona jako priorytet do podwyżki finansowej przy ocenie, czy stanowiska. Nie zapominając ze do eksperta trzeba mieć średnia 110 z roku ;) Pracujesz wiele lat ale zapewne tez zarabiasz więcej niż 4 lata temu, prawda? O ile pracowałeś wtedy już. Rozmawiam z ludźmi którzy długo tu pracują, rozumiem po części, że dochodzą obowiązki i jest oburzenie, że więcej do zrobienia za te samie pieniądze ale jesteśmy na najniższym poziomie hierarchii firmy, góra wprowadza zmiany i my je realizujemy - to jest fakt w „KAŻDEJ FIRMIE”. Ja pracowałam w kilku firmach w których targety rosły przy wysokich realizacjach - to jest normalne, nie fajne dla konsultantów ale tak działa dział planowania w każdej firmie, nie tylko w P4. Pójdziesz do konkurencji, do dziedzin pokrewnych będziesz WSZĘDZIE miał to samo. Zawsze jest opcja zmiany branży. Ty jesteś sobie Panem i decydujesz o własnym życiu i w która jego stronę pójdziesz. Myśle, że Cię rozczaruje ale uważam, że mimo narzekań 95% ludzi zostanie i bez problemu się dostosuje, trochę sobie ponarzeka a później zobaczy, ze pewne rzeczy dają np potencjał sprzedażowy, który podniesie szanse realizacji planów. No ale do tego trzeba wyobraźni!!! Chcesz przykładu? Okay, obsługa UPC w wielu miejscach, no dodatkowy obowiązek prawda? Fakt. No ale ile z tych ludzi ma numery po za play? Pewnie setki tysięcy :) i to jest ten potencjał który każdy inteligentny konsultant wykorzysta. No ale trzeba trochę myśleć, a nie tylko narzekać. Wiele godzin? No widzisz dla Ciebie to negatyw? A ja myśle z perspektywy - brak ludzi, szans na nadgodziny, zawsze to dodatkowe środki w postaci pewnej kasy i dodatkowe dni na realizacje planu. Kwestia postrzegania ;) jeśli chcesz wiecznie gdzie widzieć minusy to będziesz je widzieć. Moja RKS moze mnie lubić, nie lubić, nie okazuje tego za co ją szanuje, za neutralność przy każdej rozmowie. Mam jednak świadomość, że personalnie raczej nie jestem ideałem do kochanie ale z pewnością jestem dobrym pracownikiem, przynajmniej tak uważam. Dla niej to priorytet bo o to w tym chodzi ;) co mnie cieszy, bo to jest profesjonalne podejście. Mam być dobrym pracownikiem, wywiązywać się z obowiązków, a ona mnie z nich rozliczać.

Wrocław
Pracownik
 Pytanie
@Jurek

Jestem z dużego miasta bo się przeprowadziłam z mniejszego, sama sobie zapewniłam tą szanse „pójścia gdzie indziej” i nikt nikomu jej nie broni, świat jest piękny i szeroki. I nie, nie przeprowadziłam się tu w wieku 18 lat jako dziecko bez zobowiązań idące na studia. Możliwości to zawsze kwestia zaangażowania i własnych ambicji. Druga sprawa, wszyscy co mnie znają to wiedzą, że „pluć sobie w twarz nie pozwalam” bo należę do ludzi szczerych i bezpośrednich, jednak kulturę osobistą też mam. Jeśli mi coś nie odpowiada to nie mam problemu o tym powiedzieć w odpowiedni sposób :) ale jestem realistką, wiem jakie mam stanowisko i z tym się liczę. Oczywiście, że człowiek chciałby dla siebie jak najlepiej ale chcesz być sobie Panem załóż firmę albo skończ kilka kierunków, mów kilkoma językami to wdrapiesz się na tyle wysoko by mieć jakąś „formę decyzyjna”. Firma wprowadza zmiany i albo zostaje mi je zaakceptować, dostosować się - a jak mi nie pasuje to iść i rozwijać się w innym miejscu. I tu nie chodzi o małe miejscowości bo znowu powtórzę to kwestia jak sami sobie ten rozwój zorganizujemy. Idąc Twoim tokiem myślenia mogłabym narzekać ze mieszkam w małym mieście, jestem skazana na niskie zarobki i brak rozwoju. No ale w metryczkę masz raczej +18 wiec jak sobie życie ułożysz i zaplanujesz to tylko Twoja broszka. Tak wiec każdy może wziąć sie za siebie tylko trzeba trochę odwagi do której akurat wszystkich zachęcam :) jestem silnym zwolennikiem przełamywania swoich własnych ograniczeń, a szczególnie lubię zwrot „nie da się”, wiesz co wtedy lubię odpowiadać? „No to patrz”. I może dzięki temu nie kwiczę tylko biorę się w garść i robię co do mnie należy. Jeśli pracujesz tu kilka lat to z pewnością masz już duża podstawę za realizacje, z ocen pracowniczych bo znam dobrych pracowników którzy co roku mieli wynagrodzenie podnoszone właśnie za to i naprawdę zapracowali sobie na swoje „podstawy” to raz. Dwa tu można naprawdę fajnie zarabiać widzę to po swoim salonie i nie dlatego, ze pracuje w „dużym mieście”, bo wiem jak czasem pracują inni konsultanci w dużych miastach. Po prostu czasem trzeba trochę kreatywności w tym co się robi ale tu mogłabym się rozwodzić. Na szczęście miałam z kogo brać przykład i jestem zadowolona ze swojej pracy. Jest jeszcze jedna kwestia, wszyscy pracujemy w handlu, rynek jest nieobliczalny, takie są realia sprzedaży, masz mniej klientów dzwon. Czy lubię dzwonić? Nie przepadam ale jak mi brakuje do realizacji to robię tego więcej - dzwonię, wysyłam smsy i wiesz co? Ci ludzie przychodzą, część przyjdzie do mnie, cześć do innych salonów, a niektóre rzeczy załatwię przez telefon. I z tego wszystkiego nagle okazuje się, ze w sumie plan zrobiony, może nie na 130 ze wszystkimi dodatkami, co każdy z nas z pewnością preferuje ale 100-110 przekroczona jako priorytet do podwyżki finansowej przy ocenie, czy stanowiska. Nie zapominając ze do eksperta trzeba mieć średnia 110 z roku ;) Pracujesz wiele lat ale zapewne tez zarabiasz więcej niż 4 lata temu, prawda? O ile pracowałeś wtedy już. Rozmawiam z ludźmi którzy długo tu pracują, rozumiem po części, że dochodzą obowiązki i jest oburzenie, że więcej do zrobienia za te samie pieniądze ale jesteśmy na najniższym poziomie hierarchii firmy, góra wprowadza zmiany i my je realizujemy - to jest fakt w „KAŻDEJ FIRMIE”. Ja pracowałam w kilku firmach w których targety rosły przy wysokich realizacjach - to jest normalne, nie fajne dla konsultantów ale tak działa dział planowania w każdej firmie, nie tylko w P4. Pójdziesz do konkurencji, do dziedzin pokrewnych będziesz WSZĘDZIE miał to samo. Zawsze jest opcja zmiany branży. Ty jesteś sobie Panem i decydujesz o własnym życiu i w która jego stronę pójdziesz. Myśle, że Cię rozczaruje ale uważam, że mimo narzekań 95% ludzi zostanie i bez problemu się dostosuje, trochę sobie ponarzeka a później zobaczy, ze pewne rzeczy dają np potencjał sprzedażowy, który podniesie szanse realizacji planów. No ale do tego trzeba wyobraźni!!! Chcesz przykładu? Okay, obsługa UPC w wielu miejscach, no dodatkowy obowiązek prawda? Fakt. No ale ile z tych ludzi ma numery po za play? Pewnie setki tysięcy :) i to jest ten potencjał który każdy inteligentny konsultant wykorzysta. No ale trzeba trochę myśleć, a nie tylko narzekać. Wiele godzin? No widzisz dla Ciebie to negatyw? A ja myśle z perspektywy - brak ludzi, szans na nadgodziny, zawsze to dodatkowe środki w postaci pewnej kasy i dodatkowe dni na realizacje planu. Kwestia postrzegania ;) jeśli chcesz wiecznie gdzie widzieć minusy to będziesz je widzieć. Moja RKS moze mnie lubić, nie lubić, nie okazuje tego za co ją szanuje, za neutralność przy każdej rozmowie. Mam jednak świadomość, że personalnie raczej nie jestem ideałem do kochanie ale z pewnością jestem dobrym pracownikiem, przynajmniej tak uważam. Dla niej to priorytet bo o to w tym chodzi ;) co mnie cieszy, bo to jest profesjonalne podejście. Mam być dobrym pracownikiem, wywiązywać się z obowiązków, a ona mnie z nich rozliczać.

Wrocław
Pracownik
@Jurek

Życzę wszystkim wkurzonym po prostu trochę refleksji. Obejrzyjcie się w koło na inne firmy, poczytajcie inne fora - zawsze się znajdą ludzie niezadowoleni, zawsze sie znajdzie coś co komuś nie odpowiada, nie ma firmy idealnej to nie idylla tylko Polska. P4 i tak daje sporo benefitów wbrew pozorom, które ostatni inne firmy chętnie tną. Pamiętajcie tylko, ze to od was samych zależy z jakim nastawieniem bedziecie przychodzić do pracy. Bo mina z fochem i nosem na kwintę napewno nie pomaga w realizacji planów, ludzie nie są ślepi i czują nastawienie i prawda jest taka ze w takich przypadkach znacznie samemu sobie można utrudnić życie. Bo nikt nie będzie chciał słuchać o ofercie jak bedziecie na niego patrzyć z wyrzutem jak śmiał w ogóle wejść do salonu. I na tym skończę swoje wypowiedzi na tym forum, powiedziałam merytorycznie wszystko co chciałam :) Bo podobne dyskusje można prowadzić w nieskończoność. Tak wiec życzę wszystkim miłego dnia i spokoju wewnętrznego, bez nerwów i negatywnego nastawienia! :)

Niby nie pracownik a jednak
Pracownik

Obecnie pracuje w UPC Polska na infolinii i patrząc na to jak PLAY utrudnia życie konsultantom UPC poprzez swoje procedury mam ochotę stamtąd odejść. Już tłumaczę o co chodzi. Jeżeli chodzi o zasięg to PLAY jest dobrą firmą, ale odnośnie pracy w całym ich systemie a także papierologia sięgająca tej z Sejmu RP doprowadza do tego, że człowiek nie może zarabiać dzięki nim pieniędzy. Nie mogę przenieść numeru z UPC do PLAYA lub sprzedać nowego numeru, bo ktoś coś wcześniej źle wprowadził i trzeba zadzwonić na dział wsparcia sprzedaży gdzie powiedzą Ci, że mam przekazać swojemu klientowi by udał się do salonu PLAYA mimo tego, że mogą to zrobić sami. Tłumaczą się procedurami, ale po prostu im się nie chce. Człowiek przez takie zachowania traci pieniądze. Cała praca w panelu sprzedażowym PLAYA jest o tyle skomplikowana, że trzeba tygodni by ogarnąć JEDEN program. Podsumowując: PLAY ma dobry zasięg, ale sam (usunięte przez administratora) który tam panuje nie zachęca tam do pracy

Plejers
Pracownik
 Pytanie
@Niby nie pracownik a jednak

A czy Ty myślisz, ze dla pracowników Play te wasze systemy i procedury upc są łatwe? Nie są, mieliśmy tyle samo czasu na naukę waszych „kilku” systemów, co wy na nasz „jeden”. Do tej pory większość z nas czuje się „zielona”. W zasadzie nie znam konsultanta z pleja który czuje się pewnie poruszając się w suflerzy czy gedzie, bo ciężko to ogarnąć. Ten kij ma dwa końce.

Kraków
Były pracownik

Warunki pracy może i nawet nie są złe. Ale to co dzieje się w Krakowie to jest coś niesamowitego. Awanse po znajomosci. Realizując plany sprzedażowe możesz pożegnać się z pracą, bo regionalny kierownika każe twojemu przełożonemu szukać na ciebie haków. Po wielu latach żegnasz sie z praca… z drugiej strony nie odciągając targetu będąc na planie naprawczym, absolutnie nie angażując się w prace dostajesz awans na kierownika. Jeśli dobrze sprzedajesz to na pewno trafisz do salonu który zawsze musi być na świeczniku. Jeden wyjatkowy :P O jednym konsultancie krazyly legendy jak to pijany przychodzi do pracy. Totalny haos. Ludzie nawet wporzaku. Ale to co robią kierownicy regionalni to absurd. Kierownicy wybierani po znajomosci, nawet nie odbywają się rekrutacje. A jak czasem się odbędzie to już wiesz ze będziesz wybrany. Jelis nie to nie będziesz

logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
konsultantka
Pracownik
 Pytanie

Ja nadal pracuje w Play. Nie ukrywam, że już powoli rozglądam się za praca. wyrobienie planów jest coraz trudniejsze. kiedyś jak czytałam takie komentarze to w głowie miałam myśl, że dobrzy konsultanci wyrabiają. Dziś już tak nie myślę. Nawet dla najlepszych konsultantów jest trudno zrealizować plan. Wymagania spore a kasa coraz mniejsza. Trochę takie zakłamywanie rzeczywistości .ć na ulicy osoby, które zostały przez Standard obsługi priorytetem a mamy sprzedać to na co jest parcie. Ja mieszkam w małym mieście i ludzie się znają . Przykre jest mijać osoby, których się nakręciło na dodatkowe usługi, które zorientowały się ile powinny płacić i z ilu rzeczy nie korzystają . Znajomi, rodzina, sąsiedzi, nauczycielki dzieci itp trochę już ich było. Gonimy za czymś co już przestaje mieć jakiekolwiek wartości. Ostatnio usłyszałam od przełożonego, że jak komuś się nie podoba to może odejść. Jasne że tak. Wszystko nastawione na słupek, tabelka, wskaźnik. A My pracownicy ???? Dla kogoś sie liczymy ?

FaktyNieMit
Pracownik

Centrala chyba nie jest świadoma, że dla 90% najlepszych doradców pierwszy miesiąc bez premii przez niezrobiony stacjonarny, będzie ostatnim w P4 niezależnie od umowy na czas nieokreślony ;) Wolałbym mieć dyscyplinarne zwolnienie niż kiszenie się kolejnych 2 miesięcy na podswtawie. „każdego się da zastąpić” życze powodzenia po zobaczeniu statystyk i drastycznych spadków realizacji salonów, po odejściu doświadczonych wieloletnich pracowników :)

No tak
Pracownik
@FaktyNieMit

90% najlepszych doradcow nigdy nie bedzie mialo problemow z premia i planami.

FaktyNieMity
Pracownik
@No tak

Jak będą windować plany nieproporcjonalnie do rynku to prędzej czy później robi się pułap do niezrealizowania nawet dla najlepszych.

Joanna
Inne
@FaktyNieMit

Możesz zdradzić, czym jest niezrobiony stacjonarny? Ewentualnie domyślam się, że plan sprzedaży, ale w jakim sensie stacjonarny? Przecież to telefonia komórkowa...

FaktyNieMit
Pracownik
@Joanna

Stacjonarny - internet stacjonarny na który teraz jest ciśnienie, a za który beznadziejnie płaca - przy czym uzależnili od tego parametru cała Twoja premie jeśli ja wyrobisz.

Jacus
Pracownik
 Pytanie
@FaktyNieMit

Za stacjonarny przeciez dobra stawka.?

Aska
Pracownik
@Joanna

Temat jest dosc prosty. Handlowcy zyja z pensji i prowizji. Operatorzy maja uslugi mobilne ale tez dostep do internetu np. swiatlowod. I teraz aby siegnac po ta premie okreslone sa zasady. Tak jak u malarza, placisz za pomalowanie sciany extra bo jest trudnijeszy kolor. A czemu porownanie. Bo taki handlowiec mowi ale nie podoba mi sie kolor ktory wybralas. To ty mowisz ale ja sie na cos innego umawialam i nie chce placic premii. Taki przyklad z zycia. Pracuje u pomaranczowych i sprzedajemy internet od wielu lat.

Pleeeeejars
Pracownik
 Pytanie
@Aska

Pracujesz w pomarańczowych i siedzisz na forum P4? Podjeżdża ściemą na kilometr

Już poza play
Były pracownik

Wiele rzeczy widziałem w tej firmie, płaczących ludzi zakłamanych pracowników nakładających maskę przypominających osoby zaburzone, układy, romanse, manipulacja, kłamstwa,udawane przyjaźnie, tycie, chudnięcie,zaszczucie. Człowiek będąc w miejscu prania umysłu zaprzestaję być człowiekiem stając się maszyna przypominającego robota. Można książkę napisać- chcesz stracić zdrowie, chcesz być więźniem zapraszam do składania tam cv.

Max
Były pracownik

To nie (usunięte przez administratora) ale fakty poprate prawdziwa historia,dlatego to ludzie piszą już Tobie odpowiadam. Maja prawo podzielenia się swoimi doświadczeniami, choćby w celu uchronienia innych.

olinni
Pracownik
 Pytanie

I poniewaz juz nie pracujesz i jestes szczesliwa i masz kontakty to wchodzisz na bloga i hejtujesz pracodawce.? Opinie warto aby byly merytoryczne bo to interesuje inna osobe. Tu jest tylko hejt na inne osoby. I nie odnosi sie nikt do tego jak wyglada praca, jak wygladaja godziny, jak wyglada wynagrodzenie. A byl wpis ze 2 zl placa... Jednak pracuje tam kilka tysiecy ludzi. Ja nie mam uwag do tego pracodawcy. To nie pierwsza moja praca i bywalo roznie.

Marta
Pracownik
@Już poza play

Mam podobne doświadczenia. Szkoda zdrowia dla tej firmy. Tak tworzą się korpo (usunięte przez administratora). Play zdecydowanie do nich należy i przoduje. Absurd goni absurd. Jak jesteś Pracownikiem mam milczeć, bo zasłaniają się tajemnicą służbową. Jak odchodzisz to Twoja opinia ich już nie interesuje, tratują Cię już na tym etapie jak (usunięte przez administratora). Do dnia dzisiejszego mam mdłości jak pomyślę o tym miejscu pracy. Uważajcie na siebie ;) Nie polecam pracy w tym miejscu.

1
Marta 2
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Dziwne że już nie pracujesz i tutaj wchodzisz. Jak to jest pracowac w konkurencji i pisac źle o innych?

Marta
Pracownik
 Pytanie
@olinni

Chcesz merytorycznej opinii? (usunięte przez administratora)? Normalna rzecz w tej firmie, zgłosisz do HR? Tu nie ma czegoś takiego jak wsparcie i anonimowość. Wszyscy wiedza, ze jak tylko sie z tym zgłosisz to dostaniesz przysłowiowo obuchem w łeb, Ci co dużej pracują to swoje widzieli i wiedzą. Sales Power? To nie są kłamstwa, ze ludzie kończyli na rozmowach dyscyplinujących z RKSem, nie tylko na rozmowach sie kończyło - często te osoby szybko kończyły swoją karierę w firmie. Oceny roczne? To tak naprawdę oceny na ile lubi Cię kierownik, możesz mieć lepsze wyniki i lepiej się wywiązywać z obowiązków ale i tak nie dostaniesz maksa, a jeśli dostaniesz to nierób którego kieras lubi tez dostanie, nawet jak nie robi połowy tego co powinien. Taka jest rzeczywistość w tej firmie. Szczerość? Ohoho spróbuj coś powiedzieć szczerze, ludzie na górze tegi nie lubią, to nie jest ceniona cecha, potulnie podkul ogon i przytakuj to będzie cacy. Kasa? Zmiany, zmiany, zmiany na co raz gorsze. Ten kto dłużej pracuje to ma większa perspektywę niż osoby zatrudnione kilka miesięcy temu czy rok. Mniej pieniędzy, większe plany, w zasadzie plany już na „wszystko” (sprzedaż sprzedażą) ale wszystko jest skonstruowane tak by zarobili to co zarabiali i więcej ale żebyś Ty, nie zarabiał za dobrze, mniej. Przecież ponoć firma duzo zarobiła za zeszły rok? Przecież takie dobre wyniki? No to skąd te negatywne zmiany w kwestiach finansowych, systemów premiowania dla pracowników? A No stad, ze wiadomo - u tych najniżej najłatwiej szukać oszczędności. Tylko - kiepska płaca = kiepska kadra = mniejszy dochód dla p4 / mniej doświadczeni doradcy / więcej błędów i skarg / duże rotacje. Chociaż jestem z po to wiem, ze we Wrocławiu dwóch kierownikow, zwolniło się po tych jakże - wspaniałych zmianach wprowadzonych przez firmę (a ponoc pracowali kilka lat). Oferowanie? Maile typu „ma być tyle i tyle” jest tak samo norma (bo wiadomo ze jak nie zrobisz/nie zrobicie to będą przykre konsekwencję i nie chodzi tu o brak premii).

Marta2
Pracownik
@Marta

Jak uwazasz ze Twoje prawa pracownicze sa lamane to zawsze mozna skierowac sprawe do sadu. Sprawy tego typu sa zawsze nie latwe a i jednej i drugiej stronie nalezy dac glos. Sales Power nie jeden czas sie wypowiadalam negatywnie i pozytywnie. Jakos nie podzielam Twojego zdania. Zmiana systemu, tak zmienil sie bo pojawilo sie UPC. Chyba to bylo oczywistej. Dla mnie to dodatkowa mozliwosc a nie zagrozenie. Szczegolnie ze produkt dobry dla klienta. Nie uwazam sie za kiepska kadre. Mam w planie aplikacje na kolekne stanowisko. Moze zerknij innym okiem na ta firme.

Inga
Były pracownik

W Play pracowałam jakieś 9 lat. Był to fajny czas do póki firmy nie wykupił Iliad. Premia to mit. Nie wyrobisz planu na stacjonarny nie masz nic. Nawet nic powiedzieć nie można. Kiedyś próbowałam wypowiedzieć się na portalu salespower to po telefonie od RKS zrezygnowałam. Jest to firma w której ma ci się wszystko podobać i masz siedzieć cicho bo się pan dyrektor sidor obrazi. Nikomu nie polecam, nie w tej formie i nie z takim zarządem. Zastanówcie się 2 razy zanim wdepnięcie w tu g... Uważajcie na siebie

Prawnik
Inne

Pracownik ma prawo do krytyki patologicznych zachowań w miejscu pracy.

urzekla mni twoja historia
Pracownik
 Pytanie
@Inga

Ciekawe na czym polegala ta twoja wypowiedz.? I RKS do Ciebie zadzwonil i dlatego sie zwolnilas? Musialo byc grubo skoro juz nawet dyrektor sie obrazil? Z ktorego regionu on jest?

Żaneta
Pracownik
 Pytanie

Nie chodzi o Twoje zdanie. Pracujesz w Play? Jeśli nie to trochę niewiarygodne to takie wygrażanie palcem I parafrafami ;) Działanie złudnie podobne do działań zarządzających w tej frunie…

2
Czajka
Były pracownik
 Pytanie

Zatrudnienie się w tej firmie jako przedstawiciel handlowy d2d to największy błąd. 3 tygodnie czekałam na ulotki i nie mogłam zacząć pracy w terenie. Prowizja oczywiście płacona za wykonane montaże do których nie dochodzi. Dosłownie wszyscy dookoła zdemotywowani tym co się tam dzieje. Słyszałam to od każdego z kim rozmawiałam, że na wioskach podłączają usługi 2 miesiące ( w konkurencji 2 tygodnie wiem bo pracowałam w kilku firmach ) a w mieście albo nie ma zgody administracji albo dostępu do skrzynki. Umowę wprowadza się czasem 2 godziny, czasem 2 dni. Zależy jak klient ma czas żeby potwierdzić zgody marketingowe. Firma wymusza wydobywanie od klientów w terenie dowodów osobistych oraz robienie zdjęć. Inaczej zamówienie nie zostanie przeprocesowane. Czy to w ogóle zgodne z prawem? Wypłata z kilkudniowym opóźnieniem. Można tam wymieniać i wymieniać. Uciekłam stąd po dwóch miesiącach. Zastanówcie się zanim podejmiecie rozmowę o pracę. Podobno połowa przedstawicieli już uciekła do konkurencji. Kierowniczka rozkłada ręce, ponieważ twierdzi, że wszystko zgłasza dyrekcji i nic się z tym nie dzieje. NIE POLECAM

Krzys
Pracownik
@Czajka

Play nie ma D2D.

Marta
Pracownik
@Krzys

Po połączeniu z UPC ma i są zatrudnieni na b2b lub przez P4.

1
Misio
Pracownik
@Marta

Play nie ma D2D i nie sa zatrudnieni przez P4. B2B to wlasna dzialalnosc. Czyli nie zalezny podmiot gospodarczy. UPC to inns sprawa ale jest zakladka UPC.

I co dalej?
Pracownik
 Pytanie

Hejka, troche lat już pracuje w Play. Róznie bywało, dobrze jak i źle. Niestety tak jak obecnie jeszcze nie było. Premie są coraz niższe. Wymagania coraz większe , pracy zdecydowanie więcej. Wskaźniki, które nalezy zrealizować to jakiś kosmos. Do czego dążymy ? Wiem, to jest sprzedaż. Wszędzie są cele, które trzeba realizować. Mam poczucie, że trochę się zatracamy. Zmiana oferty nie ułatwia nam realizacji. Dodatkowo dochodzą inne cele typu play 360, OW, Bi i wiele innych na które jest parcie. A co jeśli klient nie chce. Mamy ukryć w cenie, a przecież nie wciskamy tylko sprzedajemy. Brak zrozumienia, liczą się tylko słupki. Aneksów nie robimy bo brak dosprzedaży. Tracimy kasę, bo kierownik stopuje nam realizację. Bez DDA nie piszemy. My tracimy, firma traci bo odchodzą klienci tylko dlatego, że My dbamy o dany parametr. To jest chore. Nie możemy robić rezygnacji bo...... System nie działa, potem idą do innego salonu i im działa. A potem jest skarga na nas i opinia leci. Koledzy z innych salonów są obrażeni bo odsyłamy klientów. A biedny klient krąży po mieście kto mu przyjmie rezygnacje. Kierownik jest nakręcony przez RKS, który w " białych rękawiczkach" i w sposób milczący załatwia sprawę. A potem błagalny głos kierownika na salonie : musimy to zrobić, żeby szef nie był zły. Ale co zrobić , nasze techniki sprzedażowe są ok ale mamy wciśnąć kartę 20 gb bo to jest cel haha. potem przy przedłużeniu, klient z niej rezygnuje bo nigdy jej nie użył. zadowolony Play, bo My nie..... Nie wiem dkąd Nas to doprowadzi

1
Były Pracownik
Były pracownik
@I co dalej?

Wszystko załatwiają w białych rękawiczkach, a później Konsultant musi się tłumaczyć. A jak przyjdzie co do czego, to oni o niczym nie wiedzą. A sami sugerują rozwiązania sprawy ;) Nie wspomnę o podejściu do Pracownika przez zarządzających,

Karolina
Były pracownik
 Pytanie

Czasmi nie warto podejmować dyskusji w miejscu, gdzie nie ma na to przestrzeni. A Play należy do takich miejsc. Tylko ku przestrodze podzielę się historią jak funkcjonuje ta firma i jakie mechanizmy nią rządzą. Na początku współpracy otrzymałam telefon z HR, poproszono mnie, żebym udała się w „bezpieczne” miejsce z dala od Kierownika i RKS i przeprowadzono ze mną wywiad z zapewnieniem, że rozmowa jest tylko między nami. Jak się okazało kilka minut później wszytko trafiało do RKS i Kierownika. Zero poufności… Co o tym sądzicie? Ja byłam zdruzgotana jak Pracownik jest sterowany od samego początku i wprowadzony w kozi róg. Takich zagrywek było całe mnóstwo. Firma tylko pokazuje brak szacunku do Pracownika i jego zdania, nawet jeśli jest słuszne, a nie po myśli kierownictwa. Kneblowanie ust na każdym kroku, sterowanie, manipulowanie. I generalnie pogarda do człowieka odczuwalna na każdym kroku. Zarobki były mocno zależne od RKS. Osoby, które mają swoje zdanie oraz nie poddają się manipulacji nie są mile widziane. Przestrogam przed tą firmą, ponieważ nie warto wchodzić w to … Tak, inaczej nie można tego nazwać. Szanujcie się ludzie i nie dajcie sobą pomiatać. Pozdrawiam. Trzymajcie się tam i nie pozwólcie sobie na takie praktyki. Pewien pan w ternie robi pogrom, każdy wie o kim mowa - w głowie się to nie mieści, że P4 dopuszcza do takich sytuacji. Pracodawcy nie polecam.

1
Karolina
Były pracownik

Nie pracuję i dzielę się moją opinią o tym miejscu pracy. Sorry, nie zamierzam się tłumaczyć dlaczego tak, a nie inaczej. Play ciężko pracował na to, żeby poświecić swój czas i ostrzec innych. Podajesz się za Pracownika, prawnika - wypisując jakieś formułki próbujące zastraszyć ludzi dodających opinię tutaj. Żenujące Ci powiem. I co więcej tym bardziej odradzam to miejsce pracy. Nie polecam Plej. Wspominam jako najgorsze miejsce pracy, a trochę doświadczeń już mam. Jak najdalej od tego korpo!

Miras
Były pracownik

Też w końcu odszedłem po 12 latach. Dla mnie kiedyś Play to była marka, w chwili obecnej jest to anty marka. Złodziejska firma nieszanująca swoich pracowników dorabiająca się ich kosztem i na ich krzywdzie. Kiedyś prezentowała jakąś wartoś, w chwili obecnej jest to korpo śmieć maksymalizujący zyski kosztem naiwnych klientów i konsultantów wciskających na chama im te dodatkowe usługi. Po przejęciu firmy przez żabojadow mamy to co mamy. Zarobić nie idzie, znajomi dilerzy prowadzący swoje biznesy pod tą marką plajtują (pewnie nie chce się im pracować). Ostrzegam wszystkich potencjalnych pracowników. Uważajcie na nich, szkoda nerwów i zdrowia, nauki i odpowiedzialności sporo a kasy tyle co kot napłakał. Pamiętajcie oni zawsze znajdą sposób co zrobić żeby wam nawet tych ochłapów nie wypłacić.

Aga
Pracownik
@Miras

Niestety ale to prawda… Play się skończył gdy został przejęty przez Iliad. Teraz mamy wyzysk, brak szacunku dla pracownika i klienta, wszystko nastawione na zysk dla udziałowców i dyrektorów. Salony plajtują ( sama jestem pracownikiem i widzę rozpacz mojego szefostwa) ponieważ przy kosztach które ponoszą wypracowany zysk jest po prostu śmieszny. Jeszcze pracuje ale szukam sobie innej pracy ponieważ tutaj pracować już się nie da. Tak jak kolega pisze uważajcie na siebie. Naprawdę nie warto

Liliana
Pracownik

Widzę sporą aktywność centrali P4. Kiedyś mozna było swobodnie pisać na salespower i rozwiązywać problemy. Dzisiaj niestety jest zakaz, a kneblowanie ust stało się standardem ten sieci. Nie ma się co dziwić ze konsultanci zarówno obecni jak i byli dają upust swoim frustracjom i ogólnemu delikatnie mówiąc niezadowoleniu na takich właśnie portalach. Jak ma ten biedny konsultant jakikolwiek problem rozwiązać gdy dostaje po łbie od RKS za tzw niestosowny wpis. To jest jakaś kpina. Pomocy zero a przy próbie poruszenia nurtujacego tematu od razu afera i rozmowa sterująca z rks. Ta firma to (usunięte przez administratora) w najczystszej postaci.

Alek
Były pracownik
 Pytanie
@Liliana

Widać również sporą aktywność w dodawaniu wpisów z centrali. I ciągłym (usunięte przez administratora) Plus takie dziękczynne wpisy dla góry. Czysta (usunięte przez administratora). Jest to zjawisko opisane szeroko w literaturze jako syndrom sztokholmski. Jako były Pracownik nie polecam Pracodawcy. Zero szacunku dla ludzi i problemów jakie spotykają Konsultantów. Pełna inwigilacja, nawet wchodzenie na konta w pracy bez zgody Klienta i podglądanie aktywności telefonicznej kolegów z pracy. Nikt tego nie kontroluje. Odradzam również posiadanie telefonu u nich jak jest się Pracownikiem, ponieważ sprawdzą wszystko co również robisz prywatnie. Ja się pytam co na to RODO?

Były Pracownik P4
Były pracownik
@Liliana

Wypłata na czas, to jedyny plus pracy w tym miejscu . Podstawa oscylująca w graniach najniżej krajowej + prmie. I niestety premia często jest zależna od tego jak żyjesz z RKS - to on nadaje plany i później rolicza premię. Zdarzały się w tym temacie robienie na złość Pracownikowi. N(usunięte przez administratora) Zero szacunku do człowieka, liczy się tylko zysk i tabelki w Excelu. ODRADZAM!

Denis
Pracownik
 Pytanie
@Alek

Zastanawia mnie logika tego wpisu. Czyli jak ktoś piszę negatywnie to znaczy że piszę prawdę. Jak ktoś piszę neutralnie - to nie ma racji. Ale jak napiszę pozytywnie to już na pewno ktoś z centrali. Zastanawia mnie po co takie miejsce gdzie tylko mozna wpisywac źle rzeczy, gdzie można hejtować, obrażać innych. Bo to przecież internet i każdy uważą że anonimowy. I przecież jak anonimowy to można obrazić innych. Z drugiej strony. Każdy wybiera Swojego pracodawcę. Zgadza się na warunki, zasady. To czemu jak mu się te zasady nie podobają nie zmieni pracy. Bo czy to że tu wejdę i napiszę obraźliwy wpis coś da? Duzo tu negatywnych emocji. To czy tego nie widzi klient? Nie doświadcza tych negatywnych emocji? Może (usunięte przez administratora)mi odpowiesz? Ale zanim mnie obrazisz to zastanów sie czy jest za co?

Marysia
Były pracownik
@Denis

Każdy może się tu wypowiedzieć. Każdy może mieć swoją opinię. Problem w tym, że to nie autorzy negatywnych wpisów każą się przedstawiać, ujawniać dane salonów i zabraniają wpisów, a Ci od pozytywów. Większość tutaj zmieniła pracę i oby więcej odważnych.

Prawda
Pracownik
 Pytanie
@Marysia

A kto Ci moze na blogu cos kazac? Duzo jest wpisow negatywnych i nikt nie ma pojecia kto je pisze. Moze ktos komu celowo zalezy na stworzeniu negatywnej percepcji Play? To duza firma i pewnie zawsze komus sie bedzie podobalo a komus nie bedzie sie podobalo. To praca i mozna ja zawsze zmienic. Zerknij jednak realnie na jakosc wpisow. Tu kazdy tylko obraza. Jak chcesz cos zmienic realnie. To napisz konkretnie. A jezeli rzeczywiscie pisze pracownik, to czy brakuje mu odwagi cywilnej? I potem mimo tego wylanego rynsztoka, wroci do pracy z klientem, mimo ze nie chce tego robic. Zaraz pewnie mnie obrazisz? Zastanow siw i realnie na to spojrz.

Salonowa
Pracownik
@Prawda

Dokładnie. Same (usunięte przez administratora) tu się wypowiada. Sami nieudacznicy i nieroby. Praca jest fajna lekka i przyjemna.

Marta
Pracownik
@Marysia

Bo tak wygląda wolność słowa w Play, jak nie po myśli komentarze, to zaczyna się szczucie ludzi. To jest wyrafinowana forma (usunięte przez administratora) i zaszczucia ludzi. Odradzam to miejsce pracy. Już nie w Play!!

Jurek
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Jaka wolność słowa? W play? Nie ma czegoś takiego. Byli tacy co na SP pisali nie pomyśli p4 i co? Najpierw pisał OKS a później RKS. Pisali, że porozmawiali z doradcą/doradczynią i już sobie wszystko wyjaśnili. Ciekawe jak sobie porozmawiali co? Później skruszony sprzedawca przepraszal i pisał, że nie zrozumiał czegoś itd. Nie znam nawet słów by opisać jakie było to żenujące. A gdzie? np w wątku o Funie u Rks. Poszukajcie jak się ten wątek kończy.... Jak ludzie składali samokrytyke. To dziwić się, że tutaj ludzie się nie boją. Tutaj RKS nie wjedzie i nie napisze, że zamiast narzekać zajmij się swoim planem, bo Ci brakuje jeszcze dużo umów i wskaźników. Po takim wpisie ludzie przestali wchodzić na SP a Góra się cieszy, że wszystko ok.

1
Jasio
Pracownik
 Pytanie
@Jurek

ile pracuje ludzi w Play?

Maja
Pracownik
 Pytanie
@Jurek

A kiedy to bylo bo czytam SP i mi umknelo?

Damian
Pracownik

Pracowałem w sieci Plus, mówiąc krótko dałem się podkupić konkurencji czyli Playowi. Regionalny oczywiście obiecywał złote góry czyli wysokie prowizje, kasa za sprzedaż usług dodatkowych itd itp. Po 2 miesiącach już byłem kierownikiem bo cała ekipa dała wypowiedzenie (chyba postanowili wreszcie zaszaleć za zarobioną kasę) a mi przypadło kształcenie nowych pracowników, realizacja planów i tłumaczenie się z jego braku. Doszło do tego ze pracowałem dzień w dzień po 10 godzin ucząc, sprzedając, obsługując, załatwiając serwisy, wysyłki sprzętu. Po 2 miesiącach takiej harówki dostałem program aktywizujący ponieważ nie wyrabiam norm nałożonych przez operatora. Gdy dałem wypowiedzenie ponieważ już ze zmęczenia i stresów przestałem wyrabiać od rks otrzymałem informacje ze za nadgodziny Play mi kasy nie wypłaci bo w grafiku byłem przecież 8 godzin, a jak mi się nie podoba to mam iść do sądu. Powiem krótko jest to moja 3 praca. Zarówno w mediamarct jak i w plusie było czasami ciężko i stresująco ale tego co doświadczyłem w playu to Himalaje absurdu, (usunięte przez administratora)i ignorancji człowieka. Ja myślałem ze takie coś to już się nie zdarza w XXI wieku. Ci ludzie na gorze są po prostu bezczelni a kierownik salonu jest potrzebny tylko po to żeby mieli na kim psy i koty wieszać za brak realizacji wskaźników. Szczerze nie polecam nikomu, szkoda życia i nerwów za ciut więcej niż podstawa.

Olek
Były pracownik
@Damian

Tak, ta firma czuje się bezkarna. Podłe traktowanie, zero szacunku do człowieka. Nawet jak się poświęcasz to nie będzie docenione. Wycisną z Ciebie wszystko. I w nagrodę plan na naprawczy, w fanach zarządzania przez STRACH. A jak przyjdzie co do czego to przecież „dbamy o Pracownika” mamy przecież laury „przyjaznego miejsca pracy”. I nawet jest specjalny dział PEOPLE, który wsłuchuje się w potrzeby Pracowników. Żenada jakie jest podejście do ludzi. Odhumanizowana korporacja, która ma za nic swoich Pracowników.

Olek
Były pracownik
@Damian

A na stary chwyt z grafikiem nie dajcie się nabrać.To chyba w każdym regionie działa. W systemie ma być tyle wpisane godzin ile faktycznie pracujecie. A nie dogadywanie się na słowo, później to wykorzystują przeciwko Pracownikowi, bo nie udowodnisz im ile godzin faktycznie byłeś w pracy. Play się wszystkiego wyprze i będzie krył RKS-a ;)

Olek
Pracownik
@Olek

W lutym mialem nadgodziny i wszystko rozliczone jak trzeba. Miasto Katowice. To sie dzieje z automatu.

Werka
Były pracownik
 Pytanie
@Olek

A u mnie w salonie ciągle było zakłamywanie grafiku. Dlaczego? Bo brakowało ludzi i Kodeks Pracy nie dopuszcza do tak dużej ilości godzin nadliczbowych i pracy po 10-12 kilka dni pod rząd. A! nawet system rozliczeń też tego nie przepuszczał. I jest to standardowa praktyka, którą stosują Kierownicy, RKS etc. Tylko centrala najmniej poinformowana, jak zwykle - albo nie chce być poinformowana. Takie ciche przyzwalanie na takie praktyki, jak również złe traktowanie Pracowników. HR tylko wsłuchuje się w głosy Pracowników pieprząc trzy po trzy, nie mając pojęcia jak wygląda praca w salonach w Polsce. Tak wygląda praca w Play i podejście do Pracownika. Wciskanie ciemnoty na każdym kroku.

Karolina
Pracownik
@Damian

Nie warto się spierać z tymi ludźmi, lepiej odejść i poszukać innej pracy. Serio, szkoda nerwów o zdrowia. Ciekawe co zrobię jak w końcu nikt nie będzie chciał z nimi współpracować za sposób traktowania Pracowników… Na opinię pracuje się latami, a Play bardzo ciężko pracuje na miano negatywnego miejsca pracy. Ja osobiście każdemu doradzę prace w P4, wspominam jako koszmar. Dochodziło do takich paradoksów, że czasami człowiek miał wrażenie, że to nie dzieje się naprawdę. A jednak! Absurd goni absurd. Lekceważące podejście do Pracownika. Wszechobecna pogarda i tragiczna atmosfera, bo czego można się spodziewać w tym wyścigu. Konkurs za konkursem i dopinanie planów na siłę.

1
Ala
Pracownik
@Werka

Potwierdzam, stała praktyka. Nikt tego nie kontroluje, a nie daj boże żeby centrala zobaczyła. Wszystko tuszowane na poziomie RKS. Jak większość tematów. Zgłoś coś to RKS urządzi Ci taką pogadankę, że szybko Ci się odechce i zrobią z Ciebie czarną owcę. Pozdrawiam z Play. Dla mnie jedno z najgorszych miejsc pracy,

Ollini
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje w salonie własnym w Łodzi? Idę na rozmowę rekrutacyjną. Polecacie czy odradzacie?

Karolina
Były pracownik
@Ollini

Praca dobra, aby zdobyć doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Zarobki poniżej średniej w tej branży. Dużo zależy od salonu, do którego konkretnie trafisz. W jednym jest lepiej, w innym gorzej. Jak szukasz czegoś na dłuższą metę, to lepiej sobie darować i nie marnować życia - nawet pozytywny zespół niewiele da wśród absurdów wymyślanych przez P4.

olinni
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

A jakie to absurdy?

Jurek
Pracownik
 Pytanie
@olinni

Na przykład cała premia uzależniona jest od internetu stacjonarnego. Musisz zrobić ten wskaźnik czyli napisać umowy na internet stacjonarny. Tego się nie da za bardzo dosprzedac, bo klient musi mieć złącze. Co więcej część instalacji może być w następnym miesiącu i w sumie nie wiesz czy się zainstalują czy nie. Jak się nie zainstalują to po premii. A mogą, bo klient się rozmyśli albo technik napisze brak możliwości. Jednak spokojna głowa, twój kiero na koniec miesiąca powie :wyskakuj z dowodu piszemy umowy na siebie. Ile? Jak będzie 5 instalować się w następnym miesiącu to piszcie 5, a datę ustawiacie po dacie ostatniej instalacji. Jak będziesz miał pecha to tak co miesiąc będziesz miał internet. Mam nadzieję, że masz dużą rodzinę lub przyjaciół choć możesz to wrzucać w jeden adres. Z innymi usługami też tak może być, np z tv, ale tutaj są już nawet wymagania, że mają być do 10 następnego miesiąca. Tu znowu piszesz na siebie w razie zwrotów. Pocieszające jest to, że jak zrobisz wszystko to premia będzie ok nawet jak po roku pracy będziesz miała 7 is i 3 tv plus inne usługi czy gadżety jak niepotrzebne akcesoria czy folie :-) Pomogłem?

wagi
Pracownik
 Pytanie
@Jurek

a zwróciłeś uwagi na wagi i ilości w tym targecie.?

ŁamanieLudzi
Pracownik
 Pytanie

Czy firma Play bierze pod uwagę fakt, że zatrudniając bardzo młodych ludzi naraża ich na długotrwałe problemy zdrowotne wynikające ze sposobu traktowania? Łamanie kręgosłupów moralnych jest na porządku dzinnym. Byłam świadkiem wielu takich zdarzeń. Rozmowy sterujące z RKS przypominają rozmowy z kappoo z literatury faktu. Zachęcam wszystkie osoby doświadczające złego trakotania do nagrywania sytuacji. Tak nagrywania, ponieważ macie do tego prawo. Dzielcie się opinią tutaj, bo może w końcu ktoś się zainteresuje spobami zarządzania w firmie Play. Dużo im uszło na sucho, ale dzięki głosowi Pracowników ważne tematy ujrzą światło dzienne. W końcu!

1
PCztry
Były pracownik
 Pytanie
@ŁamanieLudzi

Przecież to jest forma współpracy, Zero szacunku do ludzi. Czego nie rozumiesz? Tak działa ta firma od lat.

Zek
Inne

(usunięte przez administratora)klientów jak tylko się da,wciskają jakieś dodatkowe usługi,(usunięte przez administratora)w żywe oczy.Na tym teraz polega praca konsultantów wszystkich operatorów.Zenadaaaaa

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Zek

Teraz? Zawsze tak było. Jak chcesz zrobić plan nie okłamując ludzi? Nie da się. Gdyby te plany były normalne to może. Są usługi, które trzeba wciskać na chama np bezpieczny internet czy tv. Robiąc dosprzedaz do aneksu to sprzedawca byłby ciapa, gdy 5 numeru, który był gratis nie sprzedawał od razu z 4 aneksami. Czy przedłużanie kodem karty internetowej i sprzedawanie nowej karty z aktywacja. Mylisz, że to było korzystne dla klienta. A dawne kombinacje z kartami zapasowymi by była dosprzedaz do aneksu. A w ogóle wrzucanie na siłę kart internetowych i podawanie ceny już z kartą internetową. A w biznesie przy przeniesieniu drugi numer OBOWIĄZKOWO za 5 zl netto. Toż jak ktoś sprzedał 1 nowy numer zamiast dwóch w mnp to kierownik w szal wpadał, że jak tak mozna. Rabaty na telefony a w to dodatkowy numer albo akcesoria lub folie . Centrala wie, ale ma to w pewnej części ciała. Byli klienci co 5 kart interaktywnych po 20 zl sprzedanych, zadna nieużywana a P4 to nie obchodzi.

Kasia
Pracownik
@Były pracownik

Ja nigdy nie (usunięte przez administratora) i robię plany. Twoje tłumaczenie są dość pokrętne i dziwaczne. To chyba Twoja decyzja jak pracowsles.

Z.D.
Były pracownik
@Kasia

Kasia... Ta firma tak działa od lat hahahahah HR - śmiech na sali. Dyrektorzy rozdają karty, zero skrupułów - Play hard. Jazda bez trzymanki, a Klient płaci. Może UOKiK się tym zainteresuje. Chętnie opowiem o praktykach tego Operatora.

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Tak jasne. To podaj gdzie pracujesz, widocznie macie za łatwe plany. Napisz, który salon to RKS będzie wiedział gdzie może rozdzielić więcej. Poza tym rozumiem, że klient ma 4 numery a 5 gratis nie chce to go odpuszczalas? Oho ładna bajka albo malutkie plany.

inside
Pracownik
@Z.D.

pisząc te głupoty obrażasz setki konsultantów którzy działają normalnie a nie okłamują klientów jak ty. Jak ktoś okłamuje klienta to robi to we własnym imieniu - jeśli nie rozumiesz co to znaczy dosprzedaż, pakietowanie, przedstawianie oferty to nie powinieneś pracować w sprzedaży. To że klientom sprzedaje się kompleksową usługę to coś co wynika z badania potrzeb - a klient ma zawsze prawo powiedzieć nie. Jeśli jednak kłamiesz i oszukujesz to w tobie jest problem. Ja pracuje od blisko 10 lat - nigdy mi się nie zdarzyło kogoś oszukać i jakość 11 m-cy w roku przekraczam swoje plany, jestem ekspertem, mam dobre premie mimo że pracuje w salonie w średnim miasteczku, opiekę medyczną, multisporta, bloby, wyciągam nagrody w konkursach itp. Skupiam się na swojej pracy i na normalnych rozmowach z klientem (według standardu - bo on nie przeszkadza) - przez ten spory okres mojej pracy widziałem już kilku takich pseudo "konsultantów" co miel najwięcej uwag do firmy, a tymczasem sami pracowali w taki sposób że żal pisać i jeszcze większy żal to jak trzeba było po nich prostować nadużycia i błędy bo postanowili iść na skróty i kłamać

KIEROWNIKrks?
Były pracownik
 Pytanie
@inside

A jak Kierownik punktu i RKS wymusza takie sytuacje? Co na to powiesz? To już chyba odpowiedzialność firmy i to zadaniem firmy jest kontrolowanie takich sytuacji i to Play za to odpowiada. Mam nadzieję, że UOKiK się za to zabierze i Play w końcu nie będzie bezkarny o odpowie za swoje praktyki - jako firma. Również za nadużywanie swoje pozycji wobec Pracowników.

jas
Pracownik
@KIEROWNIKrks?

Skoro wiesz ze RKS to robi to czemu nie podasz kto. Gdzieś może to trafi. A tak to poprostu opluwasz wszystkich.

jas
Pracownik
@KIEROWNIKrks?

A co UOKiK ma do tego że ktoś działa nie zgodnie z zasadami. Jeżeli RKS ci każe ale to ty wykonujesz. I odpowiadasz. Ja nie (usunięte przez administratora) i ty też nie musisz. Robię plany.

Anna
Pracownik
@jas

Tyle ma do tego, że firma dopuszcza do wprowadzania w błąd konsumenta i UOKiK powinien się tym zająć i konkretne kary nałożyć na sieć, jeśli wykryje nieprawidłowości. To im się odechce wciskania na siłę i dopychania usług i może zaczną się interesować co się dzieje w salonach. Wszystkie rozmowy z RKS nagrywajcie, bo co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Za takie pieniądze nikt nie będzie chciał pracować. Odchodzę z tej firmy.

Centrala Nasa
Pracownik
 Pytanie
@KIEROWNIKrks?

Masz dość dużo wypowiedzi pod różnymi nickami. Może napisz o co ci chodzi bo to taka prywatne wendeta ?

Wroclaw
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Firma dopuszcza czy pracownik pracujacy z klientem dopuszcza? Jak firma to wyslij do Uokiku to co o tym swiadczy. Nie wiem za jakie pieniadze? Ja naprawde uczciwie zarabiam. Swiadomie pracuje z klientem i wiem co to sprzedaz. Jak mi sie przestanie podobac to ta prace po prostu zmienie. Nie jest to moja pierwsza firma.

Maciek
Pracownik
 Pytanie
@Zek

Nie masz pojecia czym jest sprzedaz i obsluga klienta. Kto z Nas nie ma obecnie uslugi telko, kto nie ma TV, wyobrazacie sobie zycie bez internetu, streamingujecie muzyke, ostrzegaja Was banki przed fishingiem? Na tym polega praca a nie na wciskaniu... Klient nas utrzymuje. Potrzebuje tych uslug a ja staram sie mu doradzic. Inni tacy jak Ty wciskaja....

ByłyPracownikP4
Były pracownik
@Wroclaw

Oczywiście, że firma skoro akceptuje takie praktyki, wręcz RKS sugeruje takie rozwiązania… Niech w końcu zaczną Was bardziej sprawdzać. Wystarczy przejrzeć maile od RKS ;) Niech dział „PEOPLE” się zainteresuje. Zero kontaktu z rzeczywistością w salonach. Centralo zróbcie w końcu porządny AUDYT, to przekonacie się jak działają wasze punkty sprzedaży i kto nimi zarządza i w jaki sposób. Pracodawca nie godny podjęcia współpracy. Szkoda zdrowia.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Anka
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam tam. Brzmi jak słowa „góry”. Często można było się spotkać z takimi obelgami. Tak się właśnie traktuje Pracownikow i tak o nich myśli. Stąd tyle negatywnych wpisów. Jak można kogoś nazwać karaluchem? To obrzydliwe przecież… Pełne pogardy i opinii Pracowników, którzy przecież nie bez powodu poświęcają swój czas, żeby podzielić się opinią. Niejednokrotnie płakałam w tej pracy przez sposób traktowania. Tylko tutaj translator z francuskiego chyba źle coś przetłumaczył... Odradzam to miejsce pracy. Nie polecam. Uważajcie na nich, to złe miejsce pracy.

Kamil
Były pracownik
 Pytanie

No bardzo ładne sformułowania w stosunku do Pracowników… Czy to nauczone ze słownika od RKS, czy od kogoś wyżej? Brawooo!!! Dlatego nie pracuję już w tej firmie i stanowczo ODRADZAM!

Piotr
Pracownik
 Pytanie

Prawie cztery lata w Play. I niestety zgadzam się z opiniami ludzi tutaj. Zero pomocy, żadnego wsparcia od strony Przełożonych. Ciągle kneblowanie ust. A jak coś jest nie w porządku to usłyszysz bezczelnie: „to idź do sądu”. Czy Play tak lubi sprawy sądowe? Czy chodzi o to, że Kierownicy, RKS czują się bezkarni??? I mogą zrobić wszytko. A jak przyjdzie co do czego to pokornie wszystkiego się wyprą. Słowo przeciwko słowu i tak tworzy się patologiczne środowisko pracy, gdzie prawa pracownicze są lekceważone. Przemocowy styl zarządzania jest wizytóką tej firmy - w punktach, których pracowałem to była norma. Czy to Warszawa, Wrocław, Poznań - pewnie podobnie. Przykład idzie z góry. Jeśli tam brakuje kultury i przyzwoitości to czego się można spodziewać? Ostrzegam każdego kto zamierza rozpocząć współpracę z tą firmą. Wyzysk, niskie płace i złe traktowani w pakiecie. (usunięte przez administratora) Raz pochwała, później złe traktowanie. Opanowane do perfekcji tuszowanie spraw i zamiatanie ich pod dywan. Czy ta firma posiada HR, czy tylko marionetki w Centrali?

Jurek
Były pracownik
@Piotr

Nie przesadzaj. Przecież oni pracują dla FUN-u. Premie coraz trudniej wyróbic, ale jak pracujesz 4 lata to pewnie wiesz dla nich nie pieniądze tylko FUN gdy przychodzisz do pracy.FUN każdego dnia. To jest najważniejsze a kasa to wiesz....

WroclawP
Były pracownik
@Piotr

Odeszłam po kilku latach. Sposób podejścia do Pracownika przekracza wszelkie granice. Osoby zarządzające mają serio wypatrzony punkt widzenia i brakuje im autorefleksji. Nagrałam kilka rozmów z Rksem, wykorzystam w odpowiednim momencie. Może Centrala w końcu zrozumie jak wyglądają rozmowy sterujące. I jaki poziom jest reprezentowany, mam też kilka maili jak są szykanowani Pracownicy. Praktyki stosowane poniżej pasa. Klapy na oczach w osiąganiu celu i liczy się tylko hajs. Oczywiście nie dla Pracownika ten hajs - tylko Pcztery musi robić obroty. Powiem tyle - NIE WARTO tracić zdrowia i nerwów.

Anka
Pracownik
@Jurek

Za taki FUN to ja dziękuję centrali, niech się tam sami bawią, tylko nie kosztem Pracowników. Na myśl o tej pracy mam nadal młodości, tyle zostało po przygodzie z Play. Odradzam każdemu kto ma chociaż minimalny szacunek do siebie. Bo tutaj szacunku nie zaznacie.

Karol
Pracownik

Po 11 latach odchodzę. Wynagrodzenie to kpina. Nie wykonasz planu na internet stacjonarny nie zarobisz nic. Miesiąc jedziesz za podstawę. Od czasu przejęcia spółki przez Iliad praca stała się wyzyskiem. Groźba za groźbą. W takiej atmosferze i za takie pieniądze dziekuje bardzo. Już lepiej zamiatać ulicę, praca mniej stresująca a kasa podobna. Stanowczo wszystkim odradzam.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Karol

Po 11 latach opluwasz pracodawce? Po co? Nie wazne jak sie zaczyna a wazne jak sie konczy. Ja odebralam najlepsza premie historycznie. Nie jest tak zle.

Mateusz
Były pracownik
@Ania

No właśnie, dokładnie - tak kończy współpracę Play. Bez szacunku dla Pracownika. Podzielam opinię kolegi, do której ma prawo. Najgorsze miejsce pracy, jakie wspominam. Mikrozarządzanie jest etykietą tego miejsca. Te wychwalające wpisy RKS-ów i OKS-ów są żenujące… Serio, większość z tych ludzi pracuje latami i mega wykrzywiona perspektywa - za dużo szkoleń sterujących, Odradzam pracę i warto dzielić się opinią o tym Pracodawcy i otarcie mówić o praktykach. Jak RKS wymusza na Tobie wciskanie na siłę usług to już chyba Play za to odpowiada i daje na to przyzwolenie ;) Zróbcie sobie audyt ile jest dopychanych kart SIM. NIE POLECAM - dno i kilometr mułu.

Mateusz
Były pracownik
@Ania

Ta premia to chyba dla kogoś z Centrali lub RKS :D Bo 2 zł za sprzedaż to jakaś kpina.

Karol
Pracownik
@Ania

Nie opluwam pracodawcy. Najzwyczajniej w świecie jest ni po prostu przykro, ponieważ bardzo się z tą firmą zżyłem. Gratuluję ci wysokich premii i życzę samych sukcesów. Ja jednak pozostanę przy swoim zdaniu ze nasza firma skończyła się w momencie przejęcia jej udziałów przez iliad. A ich podejście do pracownika jest poniżej wszelkiej krytyki. Napisałem tą opinię żeby przestrzec młodych ludzi przed tą firmą ponieważ byłem wielokrotnie świadkiem ich głębokiego rozczarowania i mobbingiem z jakim się zetknęli ze strony kierownictwa.

ByłyPracownikP4
Były pracownik
@Karol

Gratuluję decyzji i życzę powodzenia! Też odszedłem z tego toksycznego miejsca pracy. Zarabiałem w porządku, ale sposób podejścia do Pracownika na bardzo niskim poziomie. Wykańczalnia. Kneboqanie ust na każdym kroku. Uwielbiają cenzurę. Przyszły ich czasy... Z dala od tego koropo. (usunięte przez administratora)

???
Pracownik
 Pytanie
@Karol

11 lat bylo ok. Warto jednak pamietac ze nie warto palic mostow. Bo po co?

Kaśka
Pracownik
@???

Czasami trzeba spalić za sobą takie mosty!! Nie ma do czego wracać ;) Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 180.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 139, z czego 17 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 556 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii