Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Victoria
Kandydat
 Pytanie

How do you apply if you so wish to apply? Is the company recruiting?

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Victoria

Good morning, all our current offers are available on our website - in the 'career' tab: https://oex-vcc.com/en/who-are-we-looking-for/ We invite you to familiarize yourself.

Anonim
Były pracownik

Na dłuższą chwilę nie polecam. Na początku było fajna atmosfera na szkoleniu i po szkoleniu. Miałam fajną liderką, która z chęcią mi pomagała i była bardzo przyjemną dziewczyną. Oczywiście po wdrożeniu poszłam na zdalne i po jakimś czasie okazało się, że moja liderka idzie na inne stanowisko i po tym czasie wszystko zaczęło się psuć. Przez dłuższy czas nie miałam lidera, a jak już ją dostałam to nie odpisywała mi na maile, a jak już odczytywała, to tylko po to, aby wkleić mi tą samą wiadomość na temat moich wyników, a pomocy nie otrzymałam. Później znowu się okazało, że będę miała nowego lidera, który niestety sprawił, że musiałam się zwolnić z tej pracy. Kiedy musiałam mieć wynik 44, a nagle muszę mieć codziennie 52 to każdego dnia musiałam harować bez żadnej przerwy, aby wbić taki wynik. Ciągły stres, czy na pewno wbijesz odpowiedni wynik danego dnia, czy NPS im odpowiada. Każdy twój ruch w tej pracy ma swój wynik, który ty musisz utrzymać. Już pod koniec mojej pracy w tej firmie miałam coś takiego jak WS - Work Shadowing. Miały one wspomóc tobie w poprawieniu wyników, natomiast w praktyce nic to nie dawało, jedynie marnowanie twojego czasu oraz lidera. Niestety mój lider wolał przez godzinę podpowiadał mi jak napisać "rozprawkę" na chacie, aniżeli szybko rozwiązać problem Partnera na chacie. Jak zaczynasz pracę w tej firmie to otrzymasz jakąś tam pomoc, natomiast po dłuższej chwili to niestety takiej pomocy od liderów nie otrzymasz. Czekanie godzinami, aż ktoś ci odpisze na konsultacjach, w szczególności, jak obsługiwał je Pan D, który niestety nie jest kompetentną osobą, do bycia liderem. Nie czytał uważnie twoich wiadomości w konsultacjach, aby odpisał ci to samo, co ty już wiesz. Czasami były dni, że to ja odpisywałam na konsultacjach, pomimo, że to nie był mój obowiązek, ale szkoda mi było innych doradców. Pracowałam tam prawie dwa lata, a i tak chcieli mnie zwolnić, bo moje wyniki nie osiągały 52, tylko np 49, czy 46. Nieważne. ile będzie się tam pracowało, to jeśli i tak nie będziesz robił wyników, jakich trzeba, to cię wywalą.

podbijam
Pracownik
@Anonim

O tak D nie wiadomo co tam robi. Gościu kompletnie nie ogarnia, a jego podejście do doradców to jakiś żart. Mój przyjaciel miał nieprzyjemność być na szkoleniu które D prowadził masakra. Albo czytanie bw, albo mówienie o rzeczach z głowy, ale w kompletnie nieciekawy sposób tak, że nie dało się nic zapamiętać i jedyne na co się miało ochotę, to spanie. Sam D zawsze wyglądał tak, jakby był świadomy jak bardzo jego szkolenia są nudne i sam gdyby mógł to by zasnął na sali. Praca nie jesf najgorsza, raz lepiej, razgorzej zależy od lidera. Obecny skład na partnerze to bardzo ponury komedio dramat

Voice Contact Center
Pracownik
@podbijam

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa została już przekazana do Kierownika Projektu w celu jej wyjaśnienia. Bardzo prosimy o zgłaszanie takich sytuacji na bieżąco, dzięki temu będziemy mogli od razu zareagować. Można zrobić to bezpośrednio do Kierownika Projektu, bądź do działu HR oraz za pośrednictwem skrzynki My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

konsultant
Pracownik

Nie polecam. Leaderzy przeprowadzają (usunięte przez administratora) na pracownikach, wypisują i wymagają odpowiedzi na już w dni wolne od pracy. Grafik jest niejasny, zwłaszcza dla studentów bo jego implementacja zmienia się wraz z zachciankami menagera głównego. Wymóg podpisania umowy już podczas szkolenia, leaderzy straszą zwolnieniami, odbierają możliwość premii. Jeśli klient wyżywa się na tobie emocjonalnie nie masz prawa się rozłączyć tylko masz obowiązek przepraszać za firmę, której projekt dotyczy. Jedyną rzeczą, która mnie trzyma w tej firmie jest bardzo elastyczny grafik na projekcie i to jest chyba jedyny pozytyw.

AJ
Były pracownik

Pracowałam w firmie 4 lata, i to były dla mnie na ogół dobre lata, ale zdarzały sie okresy kiedy nie wiadomo było czy szukać pracy czy wegetować, bo firma nie miała pracy dla pracownika, albo wolała oddać projekt innej osobie, a Tobie szaraczku nic do tego. Najgorsze że nawet przy długiej wspolpracy nikt nie daje umowy o pracę, nie ma stabilności

Voice Contact Center
Pracownik
@AJ

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Z uwagi na dużą dynamikę branży CC zdarzają się sytuacje ze zwiększonym, bądź też zmniejszonym zapotrzebowaniem godzinowym, natomiast zawsze staramy się zapewnić ich płynność poprzez propozycje doszkoleń na inne projekty (w ramach zainteresowania oraz możliwości).

Mysle
Kandydat
 Pytanie
@Voice Contact Center

Dlaczego nie ma umów o pracę? Nawet na stanowiskach mangerskich.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kucharz do nowoczesnego hotelu w Centrum - praca stała
Warszawa
Leonardo Hotels Warsaw Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tragedia
Były pracownik

Na początku piękna rozmowa z P rekruter A. Która opowiadała jakie to dodatki do stawek będą za każde kolejne doszkolenie…. Oczywiście kłamstwo. Temat tego w firmie był poruszany natomiast dalej wciskane są te kłamstwa na rekrutacjach/ szkoleniach. Pomoc możecie uzyskać od konsulatów siedzących obok niż od lidera który wygania tylko na teamsy po czym i tak nikt tam nie odpisuje bądź po 20 minutach (a klient niech czeka)… ale spokojnie dostaniesz twoje statystyki i pouczenie ze masz je poprawić. Szkolenie na początku fajne ale to tylko atmosfera tak naprawdę wszystkiego sam się musisz nauczyć. Praktyka zerowa. System motywacyjny- żeby zachęcić ludzi do pozostania godzinę więcej dają 1 zł więcej do wypłaty XD….. liderzy nie wszyscy ale niektórzy po awansie na lidera jakby sie w (usunięte przez administratora) poprzewracało oczywiście wypowiadanie sie między sobą o pracownikach nie jest zbyt miłe. (usunięte przez administratora)Z mojej perspektywy odradzam. Chyba ze ktoś chce sobie dorobić i chce się męczyć to życzę powodzenia

Voice Contact Center
Pracownik
@Tragedia

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię oraz opisanie zaistniałych sytuacji. Ich wyjaśnieniem zajmujemy się już wewnętrznie, a wszelkie niestosowne, naszym zdaniem, zachowania prosimy zgłaszać czy to bezpośrednio do kierownika/koordynatora projektu, czy też do działu HR. Można to zrobić również anonimowo, na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com, wtedy będziemy mogli zareagować na bieżąco.

Pozytyw
Pracownik
@Tragedia

Tragedia to chyba Ty - jak sam się nazwałeś/aś. Trzeba rzetelnie pracować to i premia będzie. Nigdy z w życiu nie słyszałam żeby ktoś na Kliencie czekał 20 min na pomoc. Pomoc masz też w Bazie Wiedzy i FAQ. Nie poszło Ci w pracy - to teraz oczerniasz.

X D
Pracownik
 Pytanie
@Pozytyw

Ale wiesz, że projekt nie obsługuje wyłącznie klientów? Poza tym z własnego doświadczenia mogę potwierdzić słowa @tragedia.

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Ja
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jakim projekcie. Na moim projekcie jest elastyczny grafik 24/7

Ktoś
Były pracownik

Nie polecam... księgowość działa nie zgodnie z prawem doprosić się dokumentacj graniczy z cudem. Na szczęście już tu nie pracuje.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Ktoś

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Uprzejmie informujemy, że po otrzymaniu prośby o przygotowanie, wydanie konkretnego dokumentu działamy tak szybko, jak tylko jest to możliwe - części dokumentów, zaświadczeń nie jesteśmy w stanie wystawić od ręki, natomiast reagujemy od razu. Nasza firma zawsze dąży do przestrzegania wszelkich przepisów i norm prawnych - zależy nam na rzetelności i transparentności naszych działań.

D
Pracownik
@Voice Contact Center

Zgadzam się, ja prosiłam o dokument. I go otrzymałam na drugi dzień. Także ktoś piszę, nie dokońca prawdę. Rozmowa i jeszcze raz rozmowa.

mimi
Pracownik

Projekt A masakra, nie polecam nikomu. Pensja marna, system motywacyjny coraz cięższy do wyrobienia. Jak czegoś nie wiesz, to musisz mieć gadane, bo mając osobę na callu/chacie na odpowiedź z teams będziesz czekał długo, a na pytanie do maila - jeszcze dłużej, zwłaszcza jak pielgrzymka liderska idzie zapalić. Same w sobie odpowiedzi liderów też wiele pozostawiają do życzenia - często są błędne. Obgadywanie doradców na porządku dziennym. Dużo wymagają, a mam wrażenie, że szkolenia są prowadzone przez osoby kompletnie nie kompetentne do tego typu zadań. Kontakt od lidera jest tylko wtedy, jak słupki się nie zgadzają, jak robisz coś super, to zapomnij o pochwale. Pracuję od dłuższego czasu, ale rozglądam się za czymś innym, bo zamiast lepiej, jest coraz gorzej. Liderzy którzy kiedyś byli super, teraz już im się chyba nie chce, ale nie ma co się dziwić... PS drogie panie z HR proszę nie piszcie o składaniu skargi / przekazywaniu większej ilości szczegółów przez waszą skrzynkę, bo to nic nie daje, nie tylko ja próbowałem. Poziom kolesiostwa jest zbyt duży :)

Upik
Pracownik
@mimi

Masz racje. HR nawet nie odpiszą dzięki za maila, ale pamiętajcie ludzie ze HR jest dla firmy, nie dla człowieka :)

Voice Contact Center
Pracownik
@Upik

Dzień dobry, odpisujemy na wszystkie wiadomości oraz zajmujemy się opisywanymi zgłoszeniami. Dział HR zajmuje się sprawami wszystkich - niezależnie od stanowiska i realizowanego projektu. :)

Voice Contact Center
Pracownik

Każdą wiadomość, każde zgłoszenie weryfikujemy, podejmujemy działania z nim związane oraz wyciągamy wnioski, dzięki którym możemy zapobiec zaistnieniu podobnych sytuacji oraz takie, dzięki którym możemy się rozwijać. :)

Czekoladka
Pracownik

Voice czas na zwolnienie (usunięte przez administratora) pozwala sobie na jakieś układy z osobami z grupy i każdy z nas ma inna wersje tego jak ma pracować i co ma robić. Niektórzy za układ mogą nic nie robić i nie maja w ogóle w nagrodę kontaktu. Ale tacy jak ja tez go nie maja. Ostatnio widziałam (usunięte przez administratora) miesiące temu bo ma po prostu gdzieś moja osoba. Nie jestem jedyna. (usunięte przez administratora) myśli ze jak jest długo to tak już zostanie. Nie powinno tak być ze mamy lidera tylko na papierze. Podobnie jest w sumie w grupie (usunięte przez administratora) - zrób mi wynik a będziesz mógł robić wszystko. Tylko wyniki wszystkim w głowach. DNO

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Czekoladka

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji. Informacje zawarte w komentarzu zostały przekazane do Kierownika danego projektu. Uprzejmie prosimy o zgłaszanie takich zachowań na bieżąco, abyśmy mogli sprawnie rozwiązywać zaistniałe problemy - można zrobić to również anonimowo, za pośrednictwem skrzynki My Voice, która jest obsługiwana przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com.

Anonimowy
Inne

Szkolenie bardzo słabe. Praca na zdalnym projekcie. Niekompetentni przełożeni, którzy zmieniają zdanie 5 razy w ciągu 10 minut. Pracownicy nagle po godzinie pracy otrzymują informacje, ze jest za mało pracy i maja kończyć, w trakcie rekrutacji była mowa o zapewnieniu 30h w tygodniu. Nie ma to żadnego przełożenia. Jeżeli coś nie działa, to nie pracujesz, chociaż to nie jest twoja wina. Nigdy w życiu nie zdecydowałbym się drugi raz na prace w tej firmie. Totalna dezorganizacja, a zarobki bardzo słabe.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Anonimowy

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Wszystkie uwagi zostały już przekazane do Kierownika Projektu, w celu zweryfikowania opisanej sytuacji. Uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę obsługiwaną przez dział HR My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Pytanie
 Pytanie

Na stronie GoWork.pl zamieszczono 4 czerwca kilka aktualnych ofert pracy do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, zachęcamy do aplikacji na interesujące stanowisko oraz spotkanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której będziemy mogli rozwiać wszelkie wątpliwości. :)

Marchwka
Były pracownik

Liderzy chodzą na papieroska co 20 minut, nigdy ich nie ma, często gadają głupoty, jeden mówi jedno, drugi drugie a ty w końcu nie wiesz co jest prawda. Nie wypłacają systemu premiowego. Mało tego kłamią jeśli im brakuje wyników (podejrzewam że za spełnienie kryterium całego teamu dostają premie) więc zwykłym konsultantom wmawiają że za to i za to jest kasa a potem się okazuje ze to było kłamstwo. Zgłoszę to wyżej, bo ty robisz z siebie (usunięte przez administratora) wciskając ludziom niekorzystne warunki na prąd, a potem nie masz z tego nic .

Voice Contact Center
Pracownik
@Marchwka

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji. Sprawę już weryfikujemy, uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć w kontrolingu?

Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Dziękujemy za zadane pytanie. Wynagrodzenie jest uzależnione od doświadczenia oraz kompetencji wymaganych na danym stanowisku. Szczegóły dot. zakresu obowiązków, przykładowych zadań są przedstawiane podczas rozmowy kwalifikacyjnej - zachęcamy do aplikowania! :)

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, interesuje mnie projekt z prądem. Czy jest możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym? Czy tylko hybrydowe? jest plan aby wdrożyć 100% prace zdalną?

Voice Contact Center
Pracodawca
@kandydat

Dzień dobry, projekt ten działa w głównej mierze zdalnie. Dopiero po czasie wdrożenia (kilkumiesięcznym) oraz po osiągnięciu wymaganych wyników pojawia się możliwość przejścia na formę zdalną. :)

1
Voice Contact Center
Pracownik
@kandydat

*stacjonarnie, projekt w głównej mierze działa stacjonarnie - bardzo przepraszam za pomyłkę. :)

Wermok
Były pracownik
@kandydat

Ta praca zdalna, to jest taka ściema... Beda Ci (usunięte przez administratora) trwa zmiana programu czy jakies inne brednie :) odpuść serio

Ola
Pracownik
@Voice Contact Center

Niedoinformowana/y jestes stare info podajesz i stad takie pomyłki :v

Voice Contact Center
Pracownik
@Wermok

Przejście na formę zdalną jest jak najbardziej możliwe po spełnieniu odpowiednich warunków, z którymi można zapoznać się u lidera, bądź koordynatora projektu.

Trallala2115
Były pracownik

Ostrzegam was przed współpraca z liderami na projekcie A. To są fałszywi ludzie którzy tylko czekają aby was obgadać. Tutaj są niby mili a potem jazda. Inni liderzy czy przełożeni są poniżani na maksa - zwłaszcza przez jedna liderkę na kliencie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Trallala2115

Dzień dobry, wszelkie przejawy niewłaściwego, niestosownego zachowania liderów można zgłosić koordynatorowi projektu. Jeśli jednak zależy nam na anonimowości, to można zgłosić swoje uwagi, wyrazić swoje zdanie również w formie mailowej, wysyłając wiadomość na skrzynkę My Voice (myvoice@oex-vcc.com) obsługiwaną przez dział HR.

Administrator

Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Konsultant w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 8400 , jeśli chcę pracować na Konsultant?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

zależy jaki projekt, raczej 3 do 5 tysi na rękę

brutto
Były pracownik
@Pracownik

oczywiście brutto

VCC
Pracownik
@Administrator

Dzień dobry. Każdy projekt ma indywidualną stawkę. W wielu projektach są też atrakcyjne systemy motywacyjne. Zapraszamy serdecznie do aplikowania.

xyz
Były pracownik
@Administrator

Możesz liczyć na najniższą krajową co najwyżej.

Qwert
Były pracownik
@Administrator

Chyba Cie fantazja poniosła :) najnizsza krajowa... Nie licz na to, ze Ci podniosa stawke (tak jak obiecuja) zrobia wszystko, zebys nie osiagnal tego celu :)

Voice Contact Center
Pracownik

Chcielibyśmy dodatkowo wyjaśnić, że de facto mamy 2 stawki - dla osób z ZUS/bez ZUS i to stanowi podstawę wynagrodzenia, ale finalna jego wielkość jest składową podstawy i systemu motywacyjnego, który to już jest w pełni uzależniony od obsługiwanego projektu i wyników na nim osiąganych.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Voice Contact Center Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, powody rozwiązań umów są naprawdę przeróżne. Niektórym nie odpowiada specyfika pracy w contact center, niektórzy po powrocie na studia dzienne nie są w stanie pogodzić pracy z nauką, bądź wyjeżdżają za granicę. Rozwiązania po naszej stronie również się zdarzają, głównie z uwagi na nieosiąganie wyników i brak chęci poprawy, czy też przez brak kontaktu. Zależy nam jednak na utrzymaniu zespołu i zawsze staramy się pomóc Konsultantom w znalezieniu złotego środka. :)

były
Pracownik

musiałem zrezygnować ze względów prywatnych, ale miło wspominam, dobra atmosfera, na luzie, elastyczny grafik i możliwość pracy hybrydowej plus można do stawki dopracować różne bonusy i dodatki więc mam nadzieje wrócić w przyszłości, do zoba!

Voice Contact Center
Pracownik
@były

Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Zachęcamy do śledzenia aktualnych ofert i aplikowania, jeśli tylko pojawi się jakiś interesujący Pana projekt, do zobaczenia! :)

Anonim
Były pracownik

Tu nie warto podawać swojego imienia - zaraz Cię zwolnią. Proponuje by Pani (usunięte przez administratora) opuściła już szeregi tej firmy. Jest bezczelna, chamska, brak empatii, każde jej słowo to kłamstwo - które widać jak wypowiada. Podczas rozmów na video wije się jak żmija, nie da dojść do głosu - bo jej zdanie jest najważniejsze-jak wyrazisz swoje zostaje zdeptany do ziemi. Jak coś mówi wpada w jakiś trans - słowotok- ślinotok - nie jesteś w stanie zapamiętać pierwszego zdania. Obawiasz jeden konkretny temat - ona się nie przyzna że nie ma racji - to wymyśla kolejne problemy by być na pozycji wygranej. (usunięte przez administratora)

2
Voice Contact Center
Pracownik
@Anonim

Dzień dobry, dziękujemy za naświetlenie zaistniałych sytuacji. Wszelkie niewłaściwe, niestosowne zachowania można zgłaszać bezpośrednio do kierownika projektu, czy też działu HR, do czego zachęcamy, by móc na bieżąco reagować. Proponujemy również skorzystanie z formy anonimowej, za pośrednictwem maila My Voice: myvoice@oex-vcc.com, który jest obsługiwany przez HR.

były pracownik
Były pracownik

Pracowałam bardzo długo na projekcie A. Liderzy mili, wszystko pozornie fajnie. Później okazuje się, że nawet liderzy nie mają o projekcie pojęcia, bardzo często coś leciało na Slacka. Wyznaczają ultimatum grożąc zwolnieniem lub powrotem do biura, jeśli nie mieścisz się z wynikami, których osiągnąć się nie da. Trafisz ankietę, mimo braku błędu, i NPS tragicznie leci w dół, a wraz z targetem leci w dół premia. Która swoją drogą wypłacana jest chyba losowo, przez 1.5 roku mimo premii i wyliczania sobie godzin nigdy nie mogłam się spodziewać tego co przyjdzie na konto, raz wychodziło mi za dużo, raz za mało. Nikt nie był w stanie mi tego wytłumaczyć z kadr. Sprzęt tragiczny, jak na tak rozwinięty projekt i firmę, serwery wołające o pomstę do nieba. W ostatnich dniach podwyższono wymagane progi punktowe do 50pkt, (było 45) powymyślali tak, żeby jak najtrudniej było dostać premie tak naprawdę. Jeśli trafisz na fajnego lidera - moze być przyjemnie. Ale znajomi, którzy trafili na panią D, wieczne chamstwo, ultimatum. Łaska, że w ogóle musi odpowiadać na pytania na teamsach. Wielokrotnie sama też spotkałam się z nieprzyjemnościami ze strony tej Pani. Tacy ludzie psują projekt. Na plus operacyjni, zawsze przełożą zmiane, nie ma problemów z grafikiem czy odrabianiem. Większość miła, poza Panią P, która potrafiła sie przyczepić o wszystko i robiła wieczne problemy, w bardzo nieprzyjemnym tonie. Również wielkim plusem była praca zdalna. Generalnie jeśli ktoś lubi być upominany za wszystko co robi i nigdy nie usłyszeć miłego słowa (miałam zawsze niezłe wyniki, przez 1.5 roku nie usłyszałam nic miłego) albo lubisz jak ktoś każe cię za nie twoje błędy to śmiało można pracować :). Będziesz zadowolony jeśli lubisz też dostawać bidon albo smycz za ciężką pracę. Oprócz tego minimalna krajowa, zlecenie, zapomnij o UOP. Premie brutto, obcinane za wszystkie możliwe wyniki (jakość, nps, efe) Wielu moich z znajomych stamtąd po prostu uciekło. Ja żałuje, że zostałam tak długo. Ogólnie to nie wina samego VCC, a samego projektu. Ale że projekt podlega pod VCC, opinia leci tutaj.

1
Voice Contact Center
Pracodawca
@były pracownik

Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii i mile słowa skierowane do Działu Operacji. :) Odnosząc się do wypowiedzi punkt po punkcie - Konsultanci otrzymują dzienne podsumowania swoich wyników wraz ze wskazaniem możliwej premii, a w przypadku jakichkolwiek braków, niejasności Liderzy wyjaśniają to na bieżąco. Co więcej, każde ustalenie jest potwierdzane z danym Konsultantem, czy aby na pewno wszystko jest zrozumiałe. Powrót do biura jest wskazany w momencie, gdy wyniki ulegają pogorszeniu, podobnie jak plany naprawcze. Cele są wyznaczane w oparciu o dotychczasowe wyniki, tak aby były one osiągalne. Na tej samej zasadzie jest tworzony system motywacyjny. Nieprzyjemną atmosferę, niewłaściwe zachowanie lidera zawsze można zgłosić do Kierownika Projektu, bądź anonimowo na skrzynkę obsługiwaną przez dział HR - My Voice myvoice@oex-vcc.com

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 75, z czego 10 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii