Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 

Najnowsze pytania nt. pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Przemysław Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Z całego serca odradzam współpracy. Na początku każdy musi odbyć dwutygodniowe szkolenie, które jest stratą czasu. Wszyscy śmieją się (włącznie z przełożonymi), że niczego się nie nauczysz na tym szkoleniu, a mimo wszystko nikt nic z tym nie robi, aby to zmienić. Gdy zacząłem to szkolenie, modliłem się, aby nie walnąć głową w stół. Następnie męczyłem się, aby je zaliczyć, bo chciałem uzyskać wynagrodzenie za poświęcone dwa tygodnie. Żeby było śmieszniej, za szkolenie otrzymuje się wynagrodzenie dopiero po przepracowaniu 160 h. Gdy już rozpocząłem normalną pracę, musiałem samodzielnie nauczyć się rozwiązywać sprawy, bo pomoc jest znikoma. Musisz przychodzić do biura, w którym i tak pomocy otrzymasz tyle co i przy pracy zdalnej - najczęściej słyszy się, aby napisać swoje zapytanie "na konsultacjach", na których jedna osoba obsługuje kilka umiejętności na raz. Oczywiście taka konsultantka również jest zatrudniona na umowie zlecenie, przez co nie dziwię się, że jakość jej pracy i wsparcia jest słaba. Liderami są tam ludzie, którzy nie otrzymali porządnego przygotowania do tak ważnego stanowiska. Ich przygotowanie polega na przeczytaniu artykułu z bazy wiedzy, nie otrzymują żadnego wsparci od swoich przełożonych, co jest później powodem zaniedbywania swojej grupy. W końcu przykład zawsze bierze się z góry, prawda? Przez cudowne warunki zatrudnienia i brak urlopu, nikt nie angażuje się w swoją pracę. Sprawy są zlewane i pomijane przez wszystkich, bo najważniejsze są liczby i ilość rozwiązanych spraw. Nagminnie spotykałem się ze sprzedawcami, których sprawy ciągnęły się od kilku miesięcy, a to dlatego, że albo je olewano, bądź konsultanci nie czytali maili i odpisywali tylko na ostatnią wiadomość z 40. A wszystko dlatego, że nie zdobywało się punktów za tak rozgrzebywane sprawy. W ten sposób miałem bardzo niskie wyniki, za które zostałem zwolniony. Nie usłyszałem nawet dobrego słowa za rozwiązanie beznadziejnych przypadków. Choć opinie miałem bardzo dobre. Nigdy nie usłyszałem pochwały za rozwiązanie spraw, których nikt nie chciał rozwiązać, których nawet liderzy nie potrafili rozwiązać. Często musiałem błagać się, aby podjęto kroki w takich sytuacjach. Ta firma jest popsuta od środka. Wszyscy płakali, że jest im tak źle i niesprawiedliwie. Natomiast nikt z tym nic nie robił. Ludzie, to jest wasze życie i weźcie je w swoje ręce. Liderzy zachowują się, jakby ich praca była wielką szansą życiową (chociaż nikt o zdrowym rozsądku nie chciał przyjąć wyższego stanowiska na tak beznadziejnych warunkach). Uświadomcie sobie, że jeśli się postawicie i zaczniecie walczyć o swoje rację, zrobicie (usunięte przez administratora) strajk, to ta firma będzie miała kłopoty i nie zwolnią was za to, że chcecie normalnych warunków. Jeśli jesteś człowiekiem sumiennym, empatycznym i pracowitym, uciekaj z dala od tego wyzysku. Nic dobrego Cię tam nie czeka. Praca idealna dla leserów i ściemniaczy.

pan Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Przemysław

trochę naginasz rzeczywistosc. na szkoleniu liderzy mowili, ze najwiecej nauczymy sie podczas PRAKTYK, czyli to co robilismy po jak robilismy juz prawdziwe sprawy. od poczatku bylo widac ze nie sluchasz. jak juz sie smialismy to z ciebie jak latales do liderow co 2 minuty z placzem. ja poszedlem szybko na HO, liderzy bardzo mi pomogli i to prawda, nauczylem sie wiecej jak pracowalem sam. a to ze ktos jest na zleceniu nie oznacza ze jest gorszy, idz sobie znajdz uop i daj se siana, w tym momencie obrazasz kazdego z kim pracujesz i chciales zostac w naszej grupie czujac sie lepszym od nas? lol ogarnij zycie, powodzenia w szukaniu uop z takim podejsciem

Ja Nowy wpis
Były pracownik
@Przemysław

Zgadzam się z Tobą w 100%

Ja Nowy wpis
Były pracownik
@pan

Czemu usuwacie. To jest typ lizusa w firmie. Dzięki takim osobom praca jest beznadziejna.

nick
Pracownik
 Pytanie

W ogóle to zastanawiam się nad zgłoszeniem firmy do PIP'u. Dlaczego? Ponieważ praca nosi znamiona pracy stałej, za którą pracownicy powinni otrzymać umowę o pracę. Nie jest to typowe zlecenie. Jest to praca od do. Stałe godziny, stałe dni, codziennie ta sama praca do wykonania.

sentino
Pracownik
 Pytanie

To, co dzieje się w obszarze Partnera na projekcie Allegro, przechodzi najśmielsze oczekiwania - oczywiście w negatywnym kontekście. Firma przyjmuje dosłownie każdego - często są to ludzie, którzy nie posiadają odpowiednich kompetencji, nawet do tak prostej pracy, jaką jest typowa obsługa mailowa oraz callbacki. Nie ma tutaj żadnej selekcji, tak więc jeśli wysyłasz CV, możesz być pewny, że i tak będziesz przyjęty, bo telefon od (usunięte przez administratora)jest niemalże na od razu, na drugi dzień. W konsekwencji jest to łapanka. Przyjmują jak najwięcej osób, ponieważ większość i tak odchodzi po miesiącu. Firma ma tego świadomość, dlatego stosuje takie zabiegi. Same szkolenia wprowadzające są na niesamowicie niskim poziomie. Pan R, który je ostatnio prowadził, może i posiada merytoryczną wiedzę, żeby pracować na projekcie, jednak nie potrafi w żaden sposób jej przekazać. To powoduje, że przyszli doradcy są nieprzeszkoleni do pracy i muszą niemalże wszystkie sprawy konsultować ze swoimi liderami (którzy często, gęsto nie posiadają również dostatecznej wiedzy, by piastować swoje stanowisko). VCC powinno zainwestować w solidnego szkoleniowca. W firmie zdarzają się częste kłótnie, płacz (tak, naprawdę - nie żartuję), wzajemne obgadywanie się, kiedy komuś podpadniesz, podkopywanie, brak udzielania pomocy osobom, które postanowiły się postawić górze i skrytykować sposób działania firmy. Doradcy obgadują liderów i na odwrót, nawet i samych siebie. Kto przy zdrowych zmysłach chciałby pracować w takiej atmosferze? Nie dziwi więc częsta rotacja, która ma miejsce w firmie. Premia jest mało możliwa do wyrobienia, ponieważ na projekcie brakuje... pracy. Tak, bardzo często zdarza się, że zmiany są skracane lub operacyjni z grafiku pytają się, czy ktoś nie chciałby pójść wcześniej do domu. Brzmi fajnie, jednak przy umowie zlecenie, nie jest to takie proste. Nie pracujesz = nie zarabiasz. Za taką stawkę, jaką oferują na sam początek, jest ciężko utrzymać się w Warszawie. Trzeba bardzo dużo pracować, ponieważ bez samej premii wypłata wychodzi śmieszna. A co do pracowania, to jeśli nie ma spraw, najczęściej siedzisz i patrzysz się w ścianę. Wszystko się ze sobą łączy i jeśli nie masz wyniku, to musisz pracować z biura. Ale w jaki sposób wyrobić wynik, jeżeli na projekcie nic się nie dzieje? Bardzo dobre pytanie, przez które cierpią doradcy, a nie, oczywiście, osoby zarządzające. Zdarzają się sytuacje, w których naprawdę dobrzy pracownicy, posiadający dużą efektywność, są ściągani do biura, ponieważ takie jest widzimisię lidera. W konsekwencji oznacza to przez pewien okres koniec pracy zdalnej, co nie jest na rękę doradcy. W firmie są małe szanse na rozwój, gdyż na projekcie, jak zostało wcześniej wspomniane, brakuje pracy. W jaki sposób konsultant ma się rozwijać, jeśli przychodzi do pracy i nic nie robi? Ale żeby nie było tak jednostronnie, to na pewno plusem jest elastyczny grafik. Jeśli danego dnia coś komuś wypadnie, to zwykle nie ma problemu, żeby przełożyć zmianę lub ją odwołać. Można podać dyspozycję na taką liczbę godzin, jaka pasuje konsultantowi. Na projekcie zdarzają się również różnorakie konkursy, w których można wygrać upominki od Allegro lub zostać w jakiś sposób wyróżnionym. To akurat dosyć przyjemna inicjatywa ze strony firmy. Kolejnym plusem na pewno są dodatkowe pieniądze za polecenie swojego znajomego do pracy, można zgarnąć nawet do 800 złotych, jeśli nowa osoba przepracuje wystarczającą liczbę godzin. W firmie zdarzają się również ogarnięte osoby, które mają świadomość absurdu dziejącego się w tym obszarze i same głośno wspominają, że poważnie zastanawiają się nad odejściem. Podsumowując, na pewno nie można traktować tej pracy w żaden sposób jako pierwszego wyboru. Praca sama w sobie nie jest trudna. Wystarczy kilka tygodni i można zacząć samodzielnie pracować. Problemem jednak są procedury i zasady ustalone w firmie, których nikt nie chce zmienić, przez co dużo osób odchodzi.

9
VCC
Pracownik
@sentino

Dzień dobry. Dziękujemy za komentarz. Każdy kandydat, bez względu na źródło rekrutacji, przechodzi u nas selekcję już od momentu analizy CV. Na tym etapie odrzucamy ok 20% wszystkich kandydatów, a więc nieprawdziwym jest stwierdzenie, że przyjmujemy każdego. Fajnie, że jak piszesz - telefon z działu HR jest niemalże od razu, bo takie mamy właśnie postawione cele - kontakt z kandydatem w ciągu 48h. Po etapie rozmowy telefonicznej, która jest kolejnym etapem rekrutacji zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną, podczas której oprócz standardowego wywiadu rekrutacyjnego przeprowadzamy zadania rekrutacyjne: test szybkości pisania oraz testy z nawigacji strony internetowej. Tak to prawda - nie wymagamy doświadczenia i często stawiamy na umiejętności miękkie. Nasze rekrutacje są zaplanowane według zapotrzebowania klienta, nie prowadzimy rekrutacji ''z łapanki''. Nie możemy się również zgodzić ze stwierdzeniem, iż większość ludzi odchodzi po miesiącu, gdyż średni czas pracy w VCC dla Umowy Zlecenie wynosi 9 miesięcy, a rotacja w marcu była na poziomie 8%.

1
nicko
Pracownik
 Pytanie
@sentino

jezeli tak nie podobała ci się rekrutacja, to po co w ogóle przyszedłeś podpisać papier? żałosne XD

tom
Pracownik
 Pytanie
@VCC

Wskaźnik rotacji w firmie miesiąc do miesiąca wynosi 8% i Pani się tym szczyci? Przecież to znaczyłoby, że około co roku wymieniacie Państwo całą kadrę doradców, a jest ich podobno około 200 osób. A nawet Pani pisze, że średnio co 9 miesięcy. Według mnie to tragedia, ale wiadomo - Państwa firma porusza się w korpo rzeczywistości, gdzie kapitał ludzki to ostatnie o czym się myśli.

Voice Contact Center
Pracownik
@tom

Witam jeśli rynkowo poziom rotacji w branży contact center wynosi 20% a u nas w firmie jest na poziomie 6-8% to myślę, że warto o tym wspomnieć. Nasza firma nie istniałaby bez ludzi i są oni dla nas największą wartością dodaną. Spokojnego wieczoru.

tom
Pracownik
@Voice Contact Center

Tylko, że te 20% dotyczą rotacji rocznej, a nie miesięcznej. Jeżeli wspominacie, że u was wskaźnik rotacji wynosi 8% miesięcznie, to rocznie jest to blisko 100%. Proszę pomyśleć i nie ośmieszać jeszcze bardziej swojej firmy.

nie zgadzam się
Były pracownik
@Voice Contact Center

Pracowałem u was 9 miesięcy i kompletnie się nie zgadzam. Ludzie dla was są najmniejszą wartością, nawiększą jest wynik. Jak ktoś anonimowo coś zgłaszał, to później liderzy próbowali się dowiedzieć kto to był, żeby wyciągnąć na nim konsekwencje. Nic nie zostało poprawione podczas mojej pracy tam, mimo zgłoszeń mobbingu, beznadziejnych szkoleń i braku pomocy od leaderów. Rotacja jest duża. Trzeba uwzględnić, że przeważnie zaczyna się po włączeniu ludziom callbacków, dopiero wtedy zaczynają się zwalniać.

ona123
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie da się pracować i nie jest aż tak źle, ale cały czas straszą pracą z biura jak tylko wyników się nie robi. Czy szykuje się kolejna tura zwolnień? :( bo tylko nagonka jest na wyniki, statystyki, rubryki, tabelki, npsy..

Pytajnik
Pracownik
 Pytanie
@ona123

Hmmm jak ktoś kto jest w domu może mieć wiarygodne info o „turach zwolnień”? Jakoś wszyscy pracujemy ;)

Wykrzyknik
Pracownik
 Pytanie
@Pytajnik

Czemu kłamiesz? Jak ktoś Siedzi w biurze to wie kogo zwalniają? Nie mów że wszyscy "pracujemy" bo parę osób w tym miesiącu poleciało czy słusznie czy nie to inna kwestia.

Przecinek
Pracownik
@Wykrzyknik

,,,,,, łap parę przecinków, bo trochę ci się zapomniało wstawić. ;)

Przecinek
Pracownik
@Przecinek

Lepiej zapominać przecinków, niż podstawy kultury osobistej wymagającej używania "Ci, Ty" z wielkich liter.

Kolega z ławki
Pracownik
@Przecinek

Pisownia w internecie nie ma narzuconej formy pisowni, poczytaj sobie trochę. I nie, lepiej nie zapominać przecinków, ponieważ te są w stanie zmienić znaczenie tego, co chcesz powiedzieć. :) Poza tym, bardzo Cię musi coś boleć, skoro wyżywasz się w internecie zamiast się rozwijać czy pracować. Współczuję Ci smutnego życia i polecam pogodzić się z tym, że innym żyje się dobrze.

Amelanium
Pracownik
 Pytanie
@Kolega z ławki

Jesteś niesamowicie odklejony, kolego z ławki, ale poziom szkolny faktycznie pozostał: D Jak to się ma do problemu? Nijak, no ale cóż.

VCC
Pracownik
@ona123

Dzień dobry. W odpowiedzi na główne pytanie - uspokajamy - nie szykują się zwolnienia w VCC. Wyniki to zawsze dla nas kluczowa sprawa i faktycznie, jeśli konsultant nie radzi sobie dobrze w trybie zdalnym, przechodzimy na tryb pracy w biurze.

logo firmy Pomoc kuchenna-zmywak
Warszawa
GoWork.pl
(489 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Księgowa/y
Warszawa
Domena & Trade Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Voice Contact Center Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

1
tak
Były pracownik
@Pytanie

można

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Tak oczywiście, można liczyć na opiekę medyczną w VCC

Jurek
Pracownik
@Pytanie

można, po 3 miesiącach pracy dopiero

Agata
@Jurek

Trzeba jakoś dopłacać, czy firma funduje całość?

Pracownik
Pracownik
@Agata

jest dopłata

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czytając te wpisy osobiście czuję, że warto pozostawić tu tez swoją opinię. Na projekcie pracuję już od dłuższego czasu i obserwuję te mega sytuacje i te mniej pozytywne. Projekt jest wymagający, a przez to ciekawy i dostarczający każdego dnia nowych wyzwań. Czy jest łatwo? nie zawsze bo nie na wszystko znam odpowiedź i nie zawsze Klienci są tak życzliwi. Ale czemu się dziwić? tak jest i w życiu prywatnym. Czy liderzy posiadają kompetencje na najwyższym poziomie i znają zawsze odpowiedź? też nie bo czasem to nie zależy od nich a czasem może być to brak wiedzy w danym zakresie. Poza tym to co jest wartością projektu to, że liderzy są byłymi konsultantami i znają tę pracę od podszewki. Można się rozwinąć i osiągnąć więcej i awansować, o ile się chce, jest się zaangażowanym i ma się pewne predyspozycje. Liderzy jako młodzi ludzie nie wszystkie działania wykonują idealnie, ale się starają i ja osobiście jestem zadowolony ze swojego lidera. Liderów jest dużo i każdy specjalizuje się w różnych dziedzinach wiedzy projektowej, a dzięki temu można skorzystać z wiedzy wielu osób. Spotkałem się z pewnymi sytuacjami mniej komfortowymi, ale pamiętajmy każdy może mieć gorszy dzień, i ja też takie mam. To jest moja ocena i jeśli ktoś myśli inaczej to szanuję, że można mieć odmienne zdanie. Nie lubię hejtu dlatego ja szukam pozytywów i tego czego się dowiedziałem i co doświadczyłem na projekcie na pewno przyda mi się to w innych pracach, bo zapewne nie będę pracował tu do końca życia - jak większość pracowników. Warto pamiętać, że nie ma pracy idealnej. Ja znajduję tu dużo aspektów dla mnie istotnych i tego życzę wszystkim - zarówno tym, dla których nie odpowiadają pewne czynniki jak i tym, którzy doceniają wartości jakie niesie za sobą praca w VCC.

Voice Contact Center
Pracownik
@pracownik

Dziękujemy za Twój komentarz

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dziękujemy za pozytywną opinię na temat projektu. Oczywiście czytamy. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące naszych liderów, prosimy o zgłaszanie na skrzynkę myvoice@oex-vcc.com. Każdą sprawę dokładnie zbadamy.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Papa
Pracownik

Lubi i to bardzo. Widać jak się przy nas zachowuje ;) ludzie, te wszystkie opinie to prawda a pan sobie nadal pracuje. Voice lubi widocznie takich ludzi. Pan musi być czyimś synkiem chyba.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nom
Były pracownik

Pan W to lubi sobie znaleźć zawsze jakąś dziewczynę, do której się przyczepi. Oczywiście musi być atrakcyjna. :)

3
tralala
Pracownik
@Nom

@Nom zauważyłam na swoim szkoleniu, pan W lubi się poślinić :) innych traktuje chłodno, ale jak masz coś w zprzodu i ładną buźkę to masz nawet lżej w innych kwestiach ;)

Tytus
Kandydat
 Pytanie

Hej mam pytanie czy jest u was projekt Red Bulla?

Andrzej
Klient
 Pytanie

Czy w VCC jest home office, czy trzeba siedzieć na sali operacyjnej a jeśli tak jak wyglądają odstępy?

Pracownik
Pracownik
@Andrzej

Na szkoleniu odstępy, później już home office

tuba
Pracownik
@Andrzej

W Lublinie jest to nagroda za dobre wyniki sprzedaży. Kierownictwo utrzymuje, że nie ma możliwości technicznych do pracy zdalnej. w projekcie dotyczącym obsługi klientów banku, kierownictwo komunikuje, że bank nie ma możliwości pracy zdalnej. Zdaniem tych osób, banki nie pracują zdalnie. Wyjątkowo obrzydliwe podejście.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

5
Voice Contact Center
Pracownik
@Bardzo na nie

To bardzo poważny zarzut. Nikt nie zgłaszał, że czuje się prześladowany w naszej firmie, a mamy dedykowanego maila do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Na którego nikt nie odpowiada? :)

Voice Contact Center
Pracownik

Kierownicy projektów w VCC to ludzie o wysokich kompetencjach i doświadczeniu w branży. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z komunikacją, prosimy o zgłoszenie sprawy do działu HR lub wysłanie maila na myvoice@oex-vcc.com. Zaglądamy tam regularnie.

Voice Contact Center
Pracownik

Widocznie napisałeś coś niezgodnego z regulaminem, skoro gowork usunął Twój wpis. My nie mamy takiej możliwości.

Bardzo na nie
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

No pewnie, nie ma to jak zamiatać sprawy pod dywan! W ostatnim czasie posypały się skargi, niejednokrotnie pojawiał się zarzut mobbingu, a co zrobił Voice? Stwierdził, że pracownik, któremu się coś nie podoba może przyjść po wymówienie- takie jest wasze stanowisko.

Masakra
Były pracownik
 Pytanie
@Bardzo na nie

No jak Ci się nie podoba to po co tam pracujesz? To jest Twoja praca życia, musisz tam pracować i tylko tam? Jak Ci się nie podoba to znajdź inna. Mi się nie podobało w 2014 roku wynagrodzenie i znalazłem inną pracę. Siłą trzymają biednego człowieka

Nie polecam!
Kandydat
 Pytanie
@Bardzo na nie

Miałam bardzo podobną sytuację w oddziale w Lublinie, jeszcze jako kandydatka. Jestem bardzo zrażona do tej firmy! W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Nie polecam!

Szanowna Pani, firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

Tur
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

A jak osoba na wózku ma sobie sama otworzyć ciezkie drzwi na kartę? Niewykonalne. Taka osoba bez pomocy nie dostanie się na salę.

Milos
Pracownik
 Pytanie

Nico, chyba cos ci sie na leb rzucilo. Pani K zastąpiła pana S, nikt inny. A Pani N, Pan W i Pan A są najlepszymi ludźmi na tym projekcie. Kosza dostałeś, że teraz piszesz takie glupoty? widac, ze tu nie pracujesz, skoro nie ogarniasz kto jest kim w tej firmie. na przyszlosc polecam najpierw zrobic research ;)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mogę napisać jak to jest aktualnie z mojej perspektywy (pracuje miesiąc). Ogólnie szkolenie fajne, chociaż czasem się dłużyło. Test to tak naprawdę formalność. Nie należy do najłatwiejszych, ale trzeba się postarać żeby to nie zdać. Zawsze jest drugie podejście. Kasa średnia, ale przynajmniej po tygodniu pracy jest home office wiec koszty dojazdu się jakoś wyrównują z zarobkami. Czy jest (usunięte przez administratora) Osobiście nie zauważyłam, raczej przeciwnie - mega miłe nastawienie i liderzy są bardzo pomocni, to samo jest na szkoleniu. Ale wiadomo, praca w domu rządzi się swoimi prawami i jest dużo mniejszy kontakt. Miałam bardzo dużo wątpliwości jak dostałam tu prace, przyjęłam bo nie miałam lepszych perspektyw ale nie żałuje.

Jestem na nie....
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś zwolni w końcu Pana S Pana K i Panią K ???? Mobbing

Ktoś
Były pracownik
@Jestem na nie....

Ciekawe rzeczy się tutaj teraz dzieją. Pamiętam Panią K jako miłą osobę, pan K też był miły, ustalał grafik, a tu proszę jak się zachowują teraz. Być może po prostu dobrze to ukrywali i ich prawdziwe zachowania nie były tak dobrze widoczne. Co do Pana S, to on niby był miły, a w rzeczywistości nie. I jeszcze Pan M bardzo podobne zachowanie

Łukasz
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Innym brakuje wyjazdów integracyjnych :) na to wszystkich stać :) jak się zachowuje ???

Olo
Pracownik
@Jestem na nie....

Pan K i Pani K za mocno się ustawili. Voice serio lubi takich co mobbingują ;)

Coca
Były pracownik
 Pytanie

Ten brodaty (usunięte przez administratora)dalej jest liderem w projekcie Allegro czy zastąpili tego bufona kimś ogarniętym?

ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Chodzi Ci o Pana na S? Też byliście z niego niezadowoleni?

Nico
Były pracownik
@ktoś

Tak miałem do czynienia z panem S. Wydawał się miły a tak na prawdę był (usunięte przez administratora) Były zgłaszane do niego braki dostępu do adminek allegro , problemy ze sprzętem komputerowym ( komputery się psuły ), problemy z logowaniem do zdalnego pulpitu oraz wątpliwości do skilla Pa Ghelp ( jak ktoś nie sprzedaje na Allegro to niech lepiej nie aplikuje na projekt Allegro w tej firmie) oraz brak pomocy liderów na teamsach ... W firmie jak masz problem z osiągnięciem 75% a w późniejszym etapie 100% to rozwiązują z tobą umowę zlecenie .

Mac
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Mnie dalej dziwi ze na projekcie Allegro nadal pracuje liderka K. Mobbing, szydzenie z pracowników i ktoś taki miał nam pomagać. Tyle skarg tu na nia było i co? Voice chyba lubi takich ludzi na stanowiskach. Szkoda, bo pracownicy już nie.

Nico Toscani 44
Były pracownik
 Pytanie

Czy jeszcze będzie rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro ?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

@bardzo na nie
Pracownik
@Pytanie

Nie masz co liczyć na jakąkolwiek reakcje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Na bieżąco analizujemy i reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które wpływają do nas na wewnętrznego maila dedykowanego do feedbacku pracowników myvoice@oex-vcc.com

@odpowiedz
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter to jakiś żart?! Ty mówisz jedno np. Na liderów, a liderzy i tak zawsze mają rację.... . A ty zostajesz potraktowany jako kłamczuch ???? ????, że utrzymujecie jeszcze te kłamstwa.

Pati
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie co do pracy na projekcie allegro. Jak ona wygląda?

nick
Były pracownik
@Pati

To zależy jakie dostaniesz maile i czego one dotyczą, ale musisz wyrobić normę, która jest w dużej mierze nie do wyrobienia. Na niektóre naprawdę trzeba dużo czasu poświęcać, ale były osoby, które dostawały same łatwe maile. Do tego dochodzą czaty. Musisz najpierw zaliczyć szkolenie żeby zacząć pracę i dostać wypłatę. Jest to umowa zlecenie, trzeba przychodzić w weekendy czasami, pracuje się we wszystkie dni tygodnia na tym projekcie, ale grafik można sobie dopasować., przynajmniej tak było kiedyś. Ogólnie za mała pensja jak na takie wymagania

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Pati

Czy praca jest zdalna? Czy jest szansa na UoP po jakimś czasie? Wg info w ogłoszeniu wraz ze stażem wzrasta stawka? Po jakim czasie i do jakiej kwoty? Czy praca jest zawsze czy faktycznie na allegro również zdarza się, że brakuje pracy i wcześniej się kończy? Jak duży jest projekt i jakie ew. są szanse na dalszy rozwój w firmie? :)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@nick

+ jak długo trwa szkolenie przed rozpoczęciem pracy? Ile ok wynosi wynagrodzenie na rękę?

nick
Były pracownik
@Zainteresowana

u mnie trwało 4 tygodnie, wynagrodzenie było niewiele wyższe niż najniższa krajowa, niestety to umowa zlecenie i nikt z nas nie miał żadnej umowy o prace

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Voice Contact Center Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

Voice Contact Center
@Pytanie

Oczywiście jeśli studenci są dyspozycyjni do pracy w dniach i godzinach realizacji projektu chętnie nawiążemy współpracę.

Iza
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Warszawa w dalszym ciągu realizuje projekt AFFIDEA?

Voice Contact Center
@Iza

Witam, Tak wciąż realizujemy choć duża część projektu została przeniesiona do naszej lokalizacji w Lublinie. Nowe rekrutacje do tego projektu odbywać się zatem będą w Lublinie. Pozdrawiam serdecznie

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Voice Contact Center Sp. z o.o.