Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

baner wywiady
Były pracownik
Kandydat

Brak pomocy, liderzy nie mają pojęcia o projekcie, nie widzą o co się ich pyta. Odpowiadają nie zapoznając się sprawą. Za każdym razem sami wrzucają na slacka bo nie znają odpowiedzi. Zero pomocy, zero wsparcia. Kumplostwo i koleżeństwo.

2
Paulina
Pracownik
 Pytanie
@VCC

Niestety to tak nie działa. Brak pomocy koordynatora projektu, kierownika. Naprawdę nie widzicie co się tam dzieje???Czy nie chcecie??? Ludzie są zwalniani albo szybko odchodzą bo psychicznie nie wytrzymują. Teraz wymyślili konkurs - uwaga - obowiązkowy. Od kiedy konkursy są obowiązkowe????

Przemysław
Były pracownik
 Pytanie

Z całego serca odradzam współpracy. Na początku każdy musi odbyć dwutygodniowe szkolenie, które jest stratą czasu. Wszyscy śmieją się (włącznie z przełożonymi), że niczego się nie nauczysz na tym szkoleniu, a mimo wszystko nikt nic z tym nie robi, aby to zmienić. Gdy zacząłem to szkolenie, modliłem się, aby nie walnąć głową w stół. Następnie męczyłem się, aby je zaliczyć, bo chciałem uzyskać wynagrodzenie za poświęcone dwa tygodnie. Żeby było śmieszniej, za szkolenie otrzymuje się wynagrodzenie dopiero po przepracowaniu 160 h. Gdy już rozpocząłem normalną pracę, musiałem samodzielnie nauczyć się rozwiązywać sprawy, bo pomoc jest znikoma. Musisz przychodzić do biura, w którym i tak pomocy otrzymasz tyle co i przy pracy zdalnej - najczęściej słyszy się, aby napisać swoje zapytanie "na konsultacjach", na których jedna osoba obsługuje kilka umiejętności na raz. Oczywiście taka konsultantka również jest zatrudniona na umowie zlecenie, przez co nie dziwię się, że jakość jej pracy i wsparcia jest słaba. Liderami są tam ludzie, którzy nie otrzymali porządnego przygotowania do tak ważnego stanowiska. Ich przygotowanie polega na przeczytaniu artykułu z bazy wiedzy, nie otrzymują żadnego wsparci od swoich przełożonych, co jest później powodem zaniedbywania swojej grupy. W końcu przykład zawsze bierze się z góry, prawda? Przez cudowne warunki zatrudnienia i brak urlopu, nikt nie angażuje się w swoją pracę. Sprawy są zlewane i pomijane przez wszystkich, bo najważniejsze są liczby i ilość rozwiązanych spraw. Nagminnie spotykałem się ze sprzedawcami, których sprawy ciągnęły się od kilku miesięcy, a to dlatego, że albo je olewano, bądź konsultanci nie czytali maili i odpisywali tylko na ostatnią wiadomość z 40. A wszystko dlatego, że nie zdobywało się punktów za tak rozgrzebywane sprawy. W ten sposób miałem bardzo niskie wyniki, za które zostałem zwolniony. Nie usłyszałem nawet dobrego słowa za rozwiązanie beznadziejnych przypadków. Choć opinie miałem bardzo dobre. Nigdy nie usłyszałem pochwały za rozwiązanie spraw, których nikt nie chciał rozwiązać, których nawet liderzy nie potrafili rozwiązać. Często musiałem błagać się, aby podjęto kroki w takich sytuacjach. Ta firma jest popsuta od środka. Wszyscy płakali, że jest im tak źle i niesprawiedliwie. Natomiast nikt z tym nic nie robił. Ludzie, to jest wasze życie i weźcie je w swoje ręce. Liderzy zachowują się, jakby ich praca była wielką szansą życiową (chociaż nikt o zdrowym rozsądku nie chciał przyjąć wyższego stanowiska na tak beznadziejnych warunkach). Uświadomcie sobie, że jeśli się postawicie i zaczniecie walczyć o swoje rację, zrobicie (usunięte przez administratora) strajk, to ta firma będzie miała kłopoty i nie zwolnią was za to, że chcecie normalnych warunków. Jeśli jesteś człowiekiem sumiennym, empatycznym i pracowitym, uciekaj z dala od tego wyzysku. Nic dobrego Cię tam nie czeka. Praca idealna dla leserów i ściemniaczy.

Git
Były pracownik
 Pytanie
@Przemysław

Ja tam nie pracuję już około półtora roku, a widzę, że jest dalej tak samo. Tam nie ma się co starać. Trzeba przypisywać sobie najłatwiejsze sprawy (a można z puli nieprzypisanych) Ja np. przypisywałem sobie 30-40 zwrotów prowizji a potem przez pół godziny nic nie robiłem hehe Za to jak bierzesz trudniejsze sprawy, to zrobisz ich w godzinę 5-8 no i musisz dalej harować bez przerwy. Trzeba się umieć ustawić, skoro liderzy mają wszystko gdzieś. Liczy się tylko żeby wyrobić dzienny targer, a kto go wyrobi? jak? uczciwie czy nieuczciwie? nikogo to nie obchodzi, ma być zrobione i tyle. później cierpią najbardziej sumienni pracownicy, a cwaniaczki się prześlizgują i sobie spokojnie w miarę pracują.

Ktoś
Były pracownik

Dla mnie firma na plus. Wypłata zawsze na czas. Co do grafiku są czasem dni, że nie ma co robić, ale zawsze można się dogadać co do dodatkowych godzin.

Git
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Serio? Teamleaderzy pracują u was na śmieciówce? xDDD o ja co za brak szacunku do samego siebie. polaku, wstydź się

mimi
Pracownik

Projekt A masakra, nie polecam nikomu. Pensja marna, system motywacyjny coraz cięższy do wyrobienia. Jak czegoś nie wiesz, to musisz mieć gadane, bo mając osobę na callu/chacie na odpowiedź z teams będziesz czekał długo, a na pytanie do maila - jeszcze dłużej, zwłaszcza jak pielgrzymka liderska idzie zapalić. Same w sobie odpowiedzi liderów też wiele pozostawiają do życzenia - często są błędne. Obgadywanie doradców na porządku dziennym. Dużo wymagają, a mam wrażenie, że szkolenia są prowadzone przez osoby kompletnie nie kompetentne do tego typu zadań. Kontakt od lidera jest tylko wtedy, jak słupki się nie zgadzają, jak robisz coś super, to zapomnij o pochwale. Pracuję od dłuższego czasu, ale rozglądam się za czymś innym, bo zamiast lepiej, jest coraz gorzej. Liderzy którzy kiedyś byli super, teraz już im się chyba nie chce, ale nie ma co się dziwić... PS drogie panie z HR proszę nie piszcie o składaniu skargi / przekazywaniu większej ilości szczegółów przez waszą skrzynkę, bo to nic nie daje, nie tylko ja próbowałem. Poziom kolesiostwa jest zbyt duży :)

Upik
Pracownik
@mimi

Masz racje. HR nawet nie odpiszą dzięki za maila, ale pamiętajcie ludzie ze HR jest dla firmy, nie dla człowieka :)

Voice Contact Center
Pracownik
@Upik

Dzień dobry, odpisujemy na wszystkie wiadomości oraz zajmujemy się opisywanymi zgłoszeniami. Dział HR zajmuje się sprawami wszystkich - niezależnie od stanowiska i realizowanego projektu. :)

Voice Contact Center
Pracownik

Każdą wiadomość, każde zgłoszenie weryfikujemy, podejmujemy działania z nim związane oraz wyciągamy wnioski, dzięki którym możemy zapobiec zaistnieniu podobnych sytuacji oraz takie, dzięki którym możemy się rozwijać. :)

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@mimi

Cała prawda

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie! W Voice Contact Center przede wszystkim cenimy umiejętność bycia sobą, nie wtłaczamy nikogo w żadne ramy, traktujemy każdego indywidualnie. Z uwagi na samą specyfikę pracy zwracamy uwagę na umiejętności komunikacji, umiejętności adaptacyjne, dostosowania się do Klienta, a przede wszystkim - chęci rozwoju. :)

XDD Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

podatność na pranie mózgu, praca jak robot, godzenie sie na kase wystarczającą co najwyżej na waciki i nie zadawanie pytań. z naciskiem na to ostatnie, jak ktoś sie za bardzo interesuje to przestaje być miło XD

Czekoladka
Pracownik

Voice czas na zwolnienie (usunięte przez administratora) pozwala sobie na jakieś układy z osobami z grupy i każdy z nas ma inna wersje tego jak ma pracować i co ma robić. Niektórzy za układ mogą nic nie robić i nie maja w ogóle w nagrodę kontaktu. Ale tacy jak ja tez go nie maja. Ostatnio widziałam (usunięte przez administratora) miesiące temu bo ma po prostu gdzieś moja osoba. Nie jestem jedyna. (usunięte przez administratora) myśli ze jak jest długo to tak już zostanie. Nie powinno tak być ze mamy lidera tylko na papierze. Podobnie jest w sumie w grupie (usunięte przez administratora) - zrób mi wynik a będziesz mógł robić wszystko. Tylko wyniki wszystkim w głowach. DNO

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Czekoladka

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji. Informacje zawarte w komentarzu zostały przekazane do Kierownika danego projektu. Uprzejmie prosimy o zgłaszanie takich zachowań na bieżąco, abyśmy mogli sprawnie rozwiązywać zaistniałe problemy - można zrobić to również anonimowo, za pośrednictwem skrzynki My Voice, która jest obsługiwana przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com.

Anonimowy
Inne

Szkolenie bardzo słabe. Praca na zdalnym projekcie. Niekompetentni przełożeni, którzy zmieniają zdanie 5 razy w ciągu 10 minut. Pracownicy nagle po godzinie pracy otrzymują informacje, ze jest za mało pracy i maja kończyć, w trakcie rekrutacji była mowa o zapewnieniu 30h w tygodniu. Nie ma to żadnego przełożenia. Jeżeli coś nie działa, to nie pracujesz, chociaż to nie jest twoja wina. Nigdy w życiu nie zdecydowałbym się drugi raz na prace w tej firmie. Totalna dezorganizacja, a zarobki bardzo słabe.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Anonimowy

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Wszystkie uwagi zostały już przekazane do Kierownika Projektu, w celu zweryfikowania opisanej sytuacji. Uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę obsługiwaną przez dział HR My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista SEO
Warszawa
GoWork.pl
(531 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Praca dla taksówkarzy
Warszawa
ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.
(17 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ambasador Marki Tytoniowej JTI
Warszawa
Modus Agencja Wsparcia Sprzedaży
(167 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Psycholog/psychoterapeuta/ka
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(164 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tragedia
Były pracownik

Na początku piękna rozmowa z P rekruter A. Która opowiadała jakie to dodatki do stawek będą za każde kolejne doszkolenie…. Oczywiście kłamstwo. Temat tego w firmie był poruszany natomiast dalej wciskane są te kłamstwa na rekrutacjach/ szkoleniach. Pomoc możecie uzyskać od konsulatów siedzących obok niż od lidera który wygania tylko na teamsy po czym i tak nikt tam nie odpisuje bądź po 20 minutach (a klient niech czeka)… ale spokojnie dostaniesz twoje statystyki i pouczenie ze masz je poprawić. Szkolenie na początku fajne ale to tylko atmosfera tak naprawdę wszystkiego sam się musisz nauczyć. Praktyka zerowa. System motywacyjny- żeby zachęcić ludzi do pozostania godzinę więcej dają 1 zł więcej do wypłaty XD….. liderzy nie wszyscy ale niektórzy po awansie na lidera jakby sie w (usunięte przez administratora) poprzewracało oczywiście wypowiadanie sie między sobą o pracownikach nie jest zbyt miłe. (usunięte przez administratora)Z mojej perspektywy odradzam. Chyba ze ktoś chce sobie dorobić i chce się męczyć to życzę powodzenia

Voice Contact Center
Pracownik
@Tragedia

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię oraz opisanie zaistniałych sytuacji. Ich wyjaśnieniem zajmujemy się już wewnętrznie, a wszelkie niestosowne, naszym zdaniem, zachowania prosimy zgłaszać czy to bezpośrednio do kierownika/koordynatora projektu, czy też do działu HR. Można to zrobić również anonimowo, na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com, wtedy będziemy mogli zareagować na bieżąco.

Pozytyw
Pracownik
@Tragedia

Tragedia to chyba Ty - jak sam się nazwałeś/aś. Trzeba rzetelnie pracować to i premia będzie. Nigdy z w życiu nie słyszałam żeby ktoś na Kliencie czekał 20 min na pomoc. Pomoc masz też w Bazie Wiedzy i FAQ. Nie poszło Ci w pracy - to teraz oczerniasz.

Pytanie
 Pytanie

Na stronie GoWork.pl zamieszczono 4 czerwca kilka aktualnych ofert pracy do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, zachęcamy do aplikacji na interesujące stanowisko oraz spotkanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której będziemy mogli rozwiać wszelkie wątpliwości. :)

Marchwka
Były pracownik

Liderzy chodzą na papieroska co 20 minut, nigdy ich nie ma, często gadają głupoty, jeden mówi jedno, drugi drugie a ty w końcu nie wiesz co jest prawda. Nie wypłacają systemu premiowego. Mało tego kłamią jeśli im brakuje wyników (podejrzewam że za spełnienie kryterium całego teamu dostają premie) więc zwykłym konsultantom wmawiają że za to i za to jest kasa a potem się okazuje ze to było kłamstwo. Zgłoszę to wyżej, bo ty robisz z siebie (usunięte przez administratora) wciskając ludziom niekorzystne warunki na prąd, a potem nie masz z tego nic .

Voice Contact Center
Pracownik
@Marchwka

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji. Sprawę już weryfikujemy, uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć w kontrolingu?

Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Dziękujemy za zadane pytanie. Wynagrodzenie jest uzależnione od doświadczenia oraz kompetencji wymaganych na danym stanowisku. Szczegóły dot. zakresu obowiązków, przykładowych zadań są przedstawiane podczas rozmowy kwalifikacyjnej - zachęcamy do aplikowania! :)

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, interesuje mnie projekt z prądem. Czy jest możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym? Czy tylko hybrydowe? jest plan aby wdrożyć 100% prace zdalną?

Voice Contact Center
Pracodawca
@kandydat

Dzień dobry, projekt ten działa w głównej mierze zdalnie. Dopiero po czasie wdrożenia (kilkumiesięcznym) oraz po osiągnięciu wymaganych wyników pojawia się możliwość przejścia na formę zdalną. :)

Voice Contact Center
Pracownik
@kandydat

*stacjonarnie, projekt w głównej mierze działa stacjonarnie - bardzo przepraszam za pomyłkę. :)

Wermok
Były pracownik
@kandydat

Ta praca zdalna, to jest taka ściema... Beda Ci (usunięte przez administratora) trwa zmiana programu czy jakies inne brednie :) odpuść serio

Ola
Pracownik
@Voice Contact Center

Niedoinformowana/y jestes stare info podajesz i stad takie pomyłki :v

Voice Contact Center
Pracownik
@Wermok

Przejście na formę zdalną jest jak najbardziej możliwe po spełnieniu odpowiednich warunków, z którymi można zapoznać się u lidera, bądź koordynatora projektu.

Trallala2115
Były pracownik

Ostrzegam was przed współpraca z liderami na projekcie A. To są fałszywi ludzie którzy tylko czekają aby was obgadać. Tutaj są niby mili a potem jazda. Inni liderzy czy przełożeni są poniżani na maksa - zwłaszcza przez jedna liderkę na kliencie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Trallala2115

Dzień dobry, wszelkie przejawy niewłaściwego, niestosownego zachowania liderów można zgłosić koordynatorowi projektu. Jeśli jednak zależy nam na anonimowości, to można zgłosić swoje uwagi, wyrazić swoje zdanie również w formie mailowej, wysyłając wiadomość na skrzynkę My Voice (myvoice@oex-vcc.com) obsługiwaną przez dział HR.

Administrator

Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Konsultant w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 8400 , jeśli chcę pracować na Konsultant?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

zależy jaki projekt, raczej 3 do 5 tysi na rękę

brutto
Były pracownik
@Pracownik

oczywiście brutto

VCC
Pracownik
@Administrator

Dzień dobry. Każdy projekt ma indywidualną stawkę. W wielu projektach są też atrakcyjne systemy motywacyjne. Zapraszamy serdecznie do aplikowania.

xyz
Były pracownik
@Administrator

Możesz liczyć na najniższą krajową co najwyżej.

Qwert
Były pracownik
@Administrator

Chyba Cie fantazja poniosła :) najnizsza krajowa... Nie licz na to, ze Ci podniosa stawke (tak jak obiecuja) zrobia wszystko, zebys nie osiagnal tego celu :)

Voice Contact Center
Pracownik

Chcielibyśmy dodatkowo wyjaśnić, że de facto mamy 2 stawki - dla osób z ZUS/bez ZUS i to stanowi podstawę wynagrodzenia, ale finalna jego wielkość jest składową podstawy i systemu motywacyjnego, który to już jest w pełni uzależniony od obsługiwanego projektu i wyników na nim osiąganych.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Voice Contact Center Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, powody rozwiązań umów są naprawdę przeróżne. Niektórym nie odpowiada specyfika pracy w contact center, niektórzy po powrocie na studia dzienne nie są w stanie pogodzić pracy z nauką, bądź wyjeżdżają za granicę. Rozwiązania po naszej stronie również się zdarzają, głównie z uwagi na nieosiąganie wyników i brak chęci poprawy, czy też przez brak kontaktu. Zależy nam jednak na utrzymaniu zespołu i zawsze staramy się pomóc Konsultantom w znalezieniu złotego środka. :)

były
Pracownik

musiałem zrezygnować ze względów prywatnych, ale miło wspominam, dobra atmosfera, na luzie, elastyczny grafik i możliwość pracy hybrydowej plus można do stawki dopracować różne bonusy i dodatki więc mam nadzieje wrócić w przyszłości, do zoba!

Voice Contact Center
Pracownik
@były

Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Zachęcamy do śledzenia aktualnych ofert i aplikowania, jeśli tylko pojawi się jakiś interesujący Pana projekt, do zobaczenia! :)

Anonim
Były pracownik

Tu nie warto podawać swojego imienia - zaraz Cię zwolnią. Proponuje by Pani (usunięte przez administratora) opuściła już szeregi tej firmy. Jest bezczelna, chamska, brak empatii, każde jej słowo to kłamstwo - które widać jak wypowiada. Podczas rozmów na video wije się jak żmija, nie da dojść do głosu - bo jej zdanie jest najważniejsze-jak wyrazisz swoje zostaje zdeptany do ziemi. Jak coś mówi wpada w jakiś trans - słowotok- ślinotok - nie jesteś w stanie zapamiętać pierwszego zdania. Obawiasz jeden konkretny temat - ona się nie przyzna że nie ma racji - to wymyśla kolejne problemy by być na pozycji wygranej. (usunięte przez administratora)

2
Voice Contact Center
Pracownik
@Anonim

Dzień dobry, dziękujemy za naświetlenie zaistniałych sytuacji. Wszelkie niewłaściwe, niestosowne zachowania można zgłaszać bezpośrednio do kierownika projektu, czy też działu HR, do czego zachęcamy, by móc na bieżąco reagować. Proponujemy również skorzystanie z formy anonimowej, za pośrednictwem maila My Voice: myvoice@oex-vcc.com, który jest obsługiwany przez HR.

były pracownik
Były pracownik

Pracowałam bardzo długo na projekcie A. Liderzy mili, wszystko pozornie fajnie. Później okazuje się, że nawet liderzy nie mają o projekcie pojęcia, bardzo często coś leciało na Slacka. Wyznaczają ultimatum grożąc zwolnieniem lub powrotem do biura, jeśli nie mieścisz się z wynikami, których osiągnąć się nie da. Trafisz ankietę, mimo braku błędu, i NPS tragicznie leci w dół, a wraz z targetem leci w dół premia. Która swoją drogą wypłacana jest chyba losowo, przez 1.5 roku mimo premii i wyliczania sobie godzin nigdy nie mogłam się spodziewać tego co przyjdzie na konto, raz wychodziło mi za dużo, raz za mało. Nikt nie był w stanie mi tego wytłumaczyć z kadr. Sprzęt tragiczny, jak na tak rozwinięty projekt i firmę, serwery wołające o pomstę do nieba. W ostatnich dniach podwyższono wymagane progi punktowe do 50pkt, (było 45) powymyślali tak, żeby jak najtrudniej było dostać premie tak naprawdę. Jeśli trafisz na fajnego lidera - moze być przyjemnie. Ale znajomi, którzy trafili na panią D, wieczne chamstwo, ultimatum. Łaska, że w ogóle musi odpowiadać na pytania na teamsach. Wielokrotnie sama też spotkałam się z nieprzyjemnościami ze strony tej Pani. Tacy ludzie psują projekt. Na plus operacyjni, zawsze przełożą zmiane, nie ma problemów z grafikiem czy odrabianiem. Większość miła, poza Panią P, która potrafiła sie przyczepić o wszystko i robiła wieczne problemy, w bardzo nieprzyjemnym tonie. Również wielkim plusem była praca zdalna. Generalnie jeśli ktoś lubi być upominany za wszystko co robi i nigdy nie usłyszeć miłego słowa (miałam zawsze niezłe wyniki, przez 1.5 roku nie usłyszałam nic miłego) albo lubisz jak ktoś każe cię za nie twoje błędy to śmiało można pracować :). Będziesz zadowolony jeśli lubisz też dostawać bidon albo smycz za ciężką pracę. Oprócz tego minimalna krajowa, zlecenie, zapomnij o UOP. Premie brutto, obcinane za wszystkie możliwe wyniki (jakość, nps, efe) Wielu moich z znajomych stamtąd po prostu uciekło. Ja żałuje, że zostałam tak długo. Ogólnie to nie wina samego VCC, a samego projektu. Ale że projekt podlega pod VCC, opinia leci tutaj.

1
Voice Contact Center
Pracodawca
@były pracownik

Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii i mile słowa skierowane do Działu Operacji. :) Odnosząc się do wypowiedzi punkt po punkcie - Konsultanci otrzymują dzienne podsumowania swoich wyników wraz ze wskazaniem możliwej premii, a w przypadku jakichkolwiek braków, niejasności Liderzy wyjaśniają to na bieżąco. Co więcej, każde ustalenie jest potwierdzane z danym Konsultantem, czy aby na pewno wszystko jest zrozumiałe. Powrót do biura jest wskazany w momencie, gdy wyniki ulegają pogorszeniu, podobnie jak plany naprawcze. Cele są wyznaczane w oparciu o dotychczasowe wyniki, tak aby były one osiągalne. Na tej samej zasadzie jest tworzony system motywacyjny. Nieprzyjemną atmosferę, niewłaściwe zachowanie lidera zawsze można zgłosić do Kierownika Projektu, bądź anonimowo na skrzynkę obsługiwaną przez dział HR - My Voice myvoice@oex-vcc.com

Agata

Interesuje mnie projekt tauronowski. Pomożecie w rozkminie? :) Stawka bazowa w wysokości: 22,85zł brutto/h. Ok. Rosnąca stawka wraz z doświadczeniem i doszkoleniami - dla umów z ZUSem do 32,32zł/h brutto. Umowa zlecenie lub zlecenie z ZUS. Tyle ze strony. Ile czasu stawka rośnie do 32,32? Czy po nowym roku ta max stawka też wzrośnie? Oraz - czym jest umowa zlecenie z ZUS bo takiej formy nigdzie nie spotkałam.

Voice Contact Center
Pracownik
@Agata

Witam Myślę, że warto takie pytania zadać na rozmowie rekrutacyjnej. Uzyskasz wszelkie informacje na temat oferty i założeń projektowych. Stawka rośnie wraz z doszkoleniami i najwyższa jest po osiągnięciu wszystkich skilli. Każdy indywidulanie przechodzi wdrożenie i doszkolenie, nie możemy tego określić czasowo. Po Nowym Roku wzrasta tylko stawka bazowa dla umów zlecenie i umów zlecenie z Zus, które mają wyższą stawkę. Przy umowie ZUS firma zgłasza współpracownika do Zus i opłaca składki.

HAHA
Były pracownik
@Agata

Tu Ci nie odpowiedzą. Dlatego każą pytać osobiście. Stawk nie rosną. Dostaniesz więcej roboty a pieniędzy nie podnoszą. Stara śpiewka.

Voice Contact Center
Pracownik
@HAHA

Bardzo proszę nie wprowadzać czytelników w błąd. W tym tygodniu przeprowadzamy anonimowe badanie satysfakcji. Zapraszam do udziału i przedstawienia swojego zdania na temat współpracy czy pomysłów na zwiększenie satysfakcji w ankiecie. Każdy głos jest dla nas ważny!

Agata
@Voice Contact Center

witam. :) czy wyniki tez anonimowej satysfakcji będą w jakikolwiek sposób udostępniane? firma co roku takiej analizy się podejmuje? ciekawią mnie ostateczne wyniki

Bylya
Były pracownik
 Pytanie
@Agata

Ehe ta beda... XD Pracujecie juz zdalnie na tauronie? XD

Voice Contact Center
Pracodawca
@Agata

Dzień dobry, wyniki ankiety zostaną opublikowane po ich uprzednim opracowaniu. Ankiety satysfakcji są przeprowadzane cyklicznie, dotyczą one nie tylko samych projektów, ale też i całej firmy. :)

Były pracownik
Kandydat

Brak pomocy, liderzy nie mają pojęcia o projekcie, nie widzą o co się ich pyta. Odpowiadają nie zapoznając się sprawą. Za każdym razem sami wrzucają na slacka bo nie znają odpowiedzi. Zero pomocy, zero wsparcia. Kumplostwo i koleżeństwo.

2
VCC
Pracownik
@Były pracownik

Dzień dobry. Prosimy o opisanie sytuacji na myvoice@oex-vcc.com Zależy nam na maksymalnym wsparciu ze strony liderów i dobrej komunikacji w zespołach, która jest siłą VCC

hehe
Pracownik
 Pytanie
@VCC

jak wy nic z tym nie robicie potem. ile narzekań od pracowników na pana w? i dalej pracuje. za to dobrzy ludzie przez was odchodzą, jak np. poprzedni kierownik projektu, czy teamleader A. wystarczy zainteresować się swoją pracą. my narzekamy na teamleaderów - bo nic nie potrafią, nie pomagają tak jak trzeba, nie interesują się pracą - a oni z kolei narzekają na osoby wyżej postawione, że wymagają niemożliwych do spełnienia rzeczy. wina jest systemowa. wystarczy zatrudnić więcej osób i je wyszkolić do pomocy, ale kto chce za taką pensję?

VCC
Pracownik

Dzień dobry. Analizujemy i reagujemy na wszelkie zgłoszenia i opinie. Są one na bieżąco weryfikowane przez kierowników. Każdy feedback jest dla nas cenny. Pozdrawiamy serdecznie. :-)

VCC
Pracownik
@hehe

Dzień dobry. Wszystkie zgłoszenia są przez nas weryfikowane i zawsze reagujemy, gdy jest taka potrzeba. Każdy feedback jest dla nas cenny.

Nauczyciel
Pracownik
@Były pracownik

Koleżeństwo to akurat bardzo dobre zjawisko :)

Przemysław
Były pracownik
@Były pracownik

Widzę, że nie jestem jedyny.

Przemysław
Były pracownik
 Pytanie
@VCC

Moje feedbacki mieliście w głęboko, a za swoją szczerość zapłaciłem zwolnieniem, choć na to nie zasłużyłem. Moje wypowiedzi były zawsze wyważone, uargumentowane i bez chamstwa. Słyszałem jedynie: „Nie będę się wypowiadać, bo nie mogę. Co ja mogę poradzić.” Serio?! To jest wasze życie i o nie walczcie, a nie narzekacie, odgadujecie i dalej robicie po godzinach za darmo. Wake up!

Paulina
Pracownik
 Pytanie
@VCC

Niestety to tak nie działa. Brak pomocy koordynatora projektu, kierownika. Naprawdę nie widzicie co się tam dzieje???Czy nie chcecie??? Ludzie są zwalniani albo szybko odchodzą bo psychicznie nie wytrzymują. Teraz wymyślili konkurs - uwaga - obowiązkowy. Od kiedy konkursy są obowiązkowe????

Anonim
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam. Pomimo dobrych wyników i dużego stażu jak na pracownika tej firmie, zupełny brak szacunku. Kiedy jesteś im potrzebny bo potrafisz coś czego liderzy nie potrafią to uśmiechy i chwalenie. Kiedy już Cie nie potrzebują to obgadywanie i chamskie komentarze. Chwalą się tym, że nikogo nie zwalniają od razu, a jest zupełnie odwrotnie, potrafią zwolnić pracownika z niezłymi wynikami z dnia na dzień. Tworzenie hierarchii na zwykłych doradców i liderów w bardzo toksyczny sposób. Odradzam wszystkim. Pracownicy ze słabszą psychiką szybko odchodzą.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Anonim

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Nierówne traktowanie, czy też nieodpowiadającą atmosferę na projekcie można zgłosić koordynatorowi projektu, a następnie skontaktować się z działem HR (można to zrobić anonimowo, za pośrednictwem skrzynki specjalnie do tego stworzonej - My Voice).

Helena
Pracownik
 Pytanie

Czy zostaną podniesione kwoty premiowe w firmie?

pracownik
Pracownik

jestem pracownikiem na projekcie związanym z prądem. Były obiecywane kwiatki a jest gnój. Kobieta z rekrutacji chyba odklejona od rzeczywistości - nie wie o czym mówi. Szkolenie wstępne miałem z "trenerką" chyba z Rzeszowa. TRAGEDIA tak chaotycznego i nieprofesjonalnego szkolenia nigdzie nie miałem. Miał być system motywacyjny, niby jest ale wymagania nie do spełnienia. Miała być podwyższona stawka po skillu a jest jeszcze inaczej. Z plusów to koledzy na projekcie oraz liderki, dbają o dobrą atmosferę a to dużo robi. Liderki na projekcie są na prawdę dobrze dobrane. Jedna z liderek Weronika jest na prawdę kompetentną osobą, trzeba to wytłumaczy, a jak trzeba przywróci porządek. Na koniec dodam, że jestem tu tylko dla atmosfery, kwestie finansowe czy rekrutacyjne trzeba podciągnąć. Ogarnijcie też inną osobę do szkolenia wstępnego bo w ogóle nie przygotowała.

Łucja
@pracownik

To jak wyglądało to szkole wstępne, że tak źle je oceniasz ? Jakie konkretnie wymagania są żeby uzyskać dodatek motywacyjny, wszyscy mają trudności żeby je spełnić?

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 65.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 10 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w lipcu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 684 366
  2. pracuj.pl 3 489 318
  3. olx.pl - praca 2 904 336
  4. Jooble 1 942 704
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii