Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników na temat pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o., i Klientów firmy. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

były pracownik
Były pracownik

Zdecydowanie odradzam współpracę z tą firmą. Pensja najniższa krajowa, jeśli wykażesz odrobinę ambicji to na siłę wcisną Ci masę dodatkowych obowiązków. Liderzy niekompetentni (usunięte przez administratora). Brak jakiejkolwiek organizacji pracy, dyzpozycyjność nie ma kompletnie pokrycia z grafikiem, czasami dostajesz 1 dzień pracujący na 2 tyg, a gdy potrzebujsz wolnego mają to w poważaniu. Masa obietnic bez pokrycia. Strata czasu

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

3
Nie Hejter

Nie polecam. nie płacą za szkolenie jak nie uzyskasz 90% na teście. nawet jak masz 89% to i tak ci nie podciągną a nawet mogą podziękować za pracę zaraz po szkoleniu i oczywiście bez wynagrodzenia.

1
TUR Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam na projekcie Al jakieś 8 miesięcy. Na początku fajnie, szczególnie jak ktoś pierwszy raz w "korpo". Z plusów: - Możliwy home office* - Grafik ustalamy sobie sami, a liderzy przyklepują albo nie Z minusów: - Jak masz słabszy wynik to musisz pracować z biura. Nikogo nie obchodzą obostrzenia covidowe. - Kawa jest płatna - Liderzy mają niewielką wiedzę o pracy. Zapewne spowodowane jest to dużą ilością obowiązków, bo ostatno kilka osób zrezygnowało. Posady leadera trzymają się osoby młodziutkie, pewnie pierwsza praca i pierwszy awans, więc nie chcą tego wypuścić nawet za "szmacenie" - Szkolenie a później pomoc w pracy kuleje. Co odbija się na wynikach, przez co trzeba pracować z biura. - Po około 3 miesiącach wcisną nam callbacki - wtedy duża część osób odchodzi i przyjmują nowych. Niektórzy robią, niektórzy lepsi dostają same czaty i warunkują dalszą pracę od braku rozmów. Warto pogadać z leaderem i coś ugrać. - Na projekcie A nie liczy się rzetelność, a wynik - czyli ilość wysłanych maili - za to jest premia. Interesanci - nie liczcie więc na rzetelną pomoc. Jest to spowodowane systemem, który wymusza szybkie pisanie i właściwie olewanie problemu ludzi. - Grafik ustalany jest przez liderów operacyjnych, którzy w pierwszej kolejności wybierają sobie osoby najlepsze, które naklepią dużą ilośc maili, a dodatkowo przydzielają im pracę najłatwiejszą, przez co takie osoby najczęściej uzyskują premię. Gorsze osoby dostają trudniejszą pracę. Dziwnym zbiegiem okolicznośći osoba która zawsze góruje w rankingu to kumpela liderki opreacyjnej. - Jak jesteście niezbyt dobrzy to możecie w trakcie tygodnia dostać 1 dzień pracujący, więc jeżeli liczycie na stałą pracę, to nie tu. Wtedy trzeba prosić inne osoby o odstąpienie swoich zmian. Na szczęście leaderzy się na to zgadzają, choć nie zawsze. - Taką wiedzę jaką posiadłam pracując na tym projekcie można wykorzystać w inny sposób, np. robić audyty firmom na A, pomagać w wystawianiu ofert, pisać oferty itp. itd. Co mądrzejsi ogłaszają się na internecie i zarabiają 2x 3x więcej niż w vcc jako dodatek. Pomaga możliwość korzystania z wewnętrznych systemów, analiz itp. Łakomy kąsek dla typowego sprzedawcy.

#allegrodowora
Pracownik
 Pytanie

Pracuje na projekcie Al....o od dłuższego czasu i to, co się dzieje obecnie, to jest dramat. Nowa pani kierownik projektu E. stwarza nieprzyjemną atmosferę na projekcie. Bardzo "trafną" decyzją była likwidacja osób wspierających w konsultacjach - teraz już nie czeka się na konsultacje max. 30 min tylko X godzin, o ile liderzy znajdą czas na odpowiedź, bo przecież - jak podkreślają wielokrotnie - mają też INNE obowiązki. A później zdziwko, że słabe wyniki :) Może paniusia najpierw siadłaby na obsługę, tak na 2 miesiące, najlepiej na wszystkich skillach, żeby się wdrożyć i zobaczyć, jak to wygląda od strony doradcy? Może wtedy paniusia nie miałaby takich chorych wymagań jakościowych, które celowo "zawyża" w stosunku do tych, które wskazał klient? To chore, że taka osoba ma sprawować "władze" nad projektem, nie mając żadnej wiedzy, jak to działa od praktycznej strony. Do tego najwyraźniej chroni liderów, którzy stosują (usunięte przez administratora) wobec doradców - najlepiej zamieść temat pod dywan. Panu W. zaś, który jest jednym z liderów, chyba się za bardzo w (usunięte przez administratora) poprzewracało od nadmiaru "władzy" na projekcie, że dopuszcza się mobbingu, ale jak widać "góra" daje przyzwolenie na to i nie wyciąga konsekwencji. Dodatkowo dochodzi wynagrodzenie nieadekwatne do ilości obowiązków, system motywacyjny to ściema (na 130+ doradców może 5% dostanie dodatkowy hajs i głównie to osoby robiące same maile). Nie zdziw się też kandydacie, jak otrzymasz zapewnienie, że będziesz obsługiwał np. 2 kanały kontaktu, a po 2 tyg pracy dowiesz się, że wcisną Ci jeszcze 2 następne, bo w sumie to pewnie się nudzisz :) A najlepiej, jakbyś obsługiwał wszystkie kanały kontaktu + wszystkie skille i tańczył przy tym macarene :) Jeśli lubisz być niewolnikiem albo zależy Ci na jakiejkolwiek pracy, to Vcc jest idealnym miejscem do tego.

1
racja
Pracownik
 Pytanie
@#allegrodowora

jest coraz gorzej. niestety jestem w grupie pana W i gdybym tylko miał szansę się przenieść... (usunięte przez administratora) to mało powiedziane, nierówne traktowanie grupy, jego "pupile" mają lepiej, a inni są gnojeni za nic. straszenie zwolnieniami? na porządku dziennym. Pan W zapewne nie ma wykształcenia, ale co mu to da jak jest burakiem? kadro, zastanów się jakich pracownikow sadzasz na stanowiskach, bo grupa pana W ma dosyć

1
Nom Nowy wpis
Były pracownik
@racja

Pan W to lubi sobie znaleźć zawsze jakąś dziewczynę, do której się przyczepi. Oczywiście musi być atrakcyjna. :)

1
tralala Nowy wpis
Pracownik
@Nom

@Nom zauważyłam na swoim szkoleniu, pan W lubi się poślinić :) innych traktuje chłodno, ale jak masz coś w zprzodu i ładną buźkę to masz nawet lżej w innych kwestiach ;)

1
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 48 dni.
 Pytanie

Czy można liczyć w Voice Contact Center Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

były pracownik
Były pracownik

Zdecydowanie odradzam współpracę z tą firmą. Pensja najniższa krajowa, jeśli wykażesz odrobinę ambicji to na siłę wcisną Ci masę dodatkowych obowiązków. Liderzy niekompetentni (usunięte przez administratora). Brak jakiejkolwiek organizacji pracy, dyzpozycyjność nie ma kompletnie pokrycia z grafikiem, czasami dostajesz 1 dzień pracujący na 2 tyg, a gdy potrzebujsz wolnego mają to w poważaniu. Masa obietnic bez pokrycia. Strata czasu

Buba
Pracownik
 Pytanie
@były pracownik

Skoro tak mało pracujesz, to jak możesz mieć wonty o "wciskanie ambitnym"? XD Jakoś nikt nie ma problemu z godzinami, widocznie nie potrafisz się dogadać. A lenistwo nie ma nic wspólnego z ambicją ;)

Jj
Klient
@Buba

Wonty :D oraz XD - nieuk i typowy przedstawiciel pokolenia nieuków ;)

kk
Pracownik
 Pytanie
@Jj

@Jj a Ty rozumiem doktorat obroniony, dlatego udzielasz się na profilu call center?

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pracownik
Były pracownik

Dotyczy projektu (usunięte przez administratora) Plusy: - jeśli chcesz pracować zdalnie, od razu po szkoleniu możesz to robić, do biura właściwie nikt nie przychodzi :D Sprzęt jest ok, ostatnio zainwestowali w nowe laptopy. - liderzy: młodzi ludzie, można się z nimi dogadać, raczej angażują się w swoją pracę, choć ich poziom jest mocno nierówny. Jest jeden lider, u którego wszyscy chcą pracować :D - pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz, jak to na umowie zleceniu. Nie chce ci się, nie logujesz sie i tyle. minusy: - nierówne traktowanie pracowników. Zdarza się, że jeden pracownik jest szkolony na infolinię (usunięte przez administratora)już po 3 miesiącach pracy, podczas gdy inny pracownik ze stażem pracy 1 roku nie odbiera telefonów, bo nie przychodzi na szkolenie bo mu wiecznie coś "wypada". Poza tym, wszyscy dostają tę samą podstawę godzinową: tj. pracownik, który dobrze ogrania kilka skilli na mailach, czatach i telefonach i odbiera 30 połaczeń dziennie oraz inny pracownik, który tylko odpisuje 2-3 maile na h. - marne wynagrodzenie zasadnicze i dodatek premiowy, który może zdobywa 10% konsultantów. Brak dodatków za pracę w święta. - nieadekwatne wymagania do zarobków. Jakość ma być na bardzo dobrym poziomie, nps (czyli ankiety od klientów) również, testy wiedzy, wieczne zmiany i nowości, za którymi ciężko nadążyć itp. Generalnie, jest to znośna praca jeśli: 1/ studiujesz, 2/ masz normalną robotę i chcesz dorobić lub 3/ masz nóź na gardle i brak $. Polecam na 2-3 miesiące do czasu szkolenia na infolinię chyba że chcecie użerać się na słuchawce za 16 zł na godzinę. W innym przypadku szkoda czasu.

Agata
@Pracownik

Fajnie, że tak wiele kwestii podjąłeś w swojej wypowiedzi o pracy w Voice Contact Center! Czy możesz napisać jeszcze, czy w tej pracy wykonuje się połączenia wychodzące (czy może obsługuje przychodzące) oraz w jaki sposób liczone są godziny pracy - czas wykonanych połączeń?

Maria
Pracownik

Minimalna płaca krajowa, niby elastyczny grafik a liderzy w jednym tygodniu Cie zwlaniaja do domu z braku pracy a w drugim nakazują zostać! Niestety jeszcze pracuje, bo mam długi! NIE POLECAM #tematdlauwagi

1
Justyna
Pracownik
 Pytanie
@Maria

Na jakim projekcie jesteś? Umowa zlecenia jak wiadomo jest to praca na zlecenie...jak jest praca to pracujesz jak nie ma to nie pracujesz. Nikt za siedzenie bez pracy Ci nie zapłaci ... Długi ma większość osób w tym czasie...Nie jesteś sama...jak ci nie pasuje szukaj innej pracy a nie robisz gównoburze....Bo księżniczka chce kasy za nic nie robienie....

Tytus
Kandydat
 Pytanie

Hej mam pytanie czy jest u was projekt Red Bulla?

Nie Hejter

Nie polecam. nie płacą za szkolenie jak nie uzyskasz 90% na teście. nawet jak masz 89% to i tak ci nie podciągną a nawet mogą podziękować za pracę zaraz po szkoleniu i oczywiście bez wynagrodzenia.

1
Voice Contact Center
@Nie Hejter

Witaj, Jeśli chodzi o zasady dotyczące szkolenia i testowania po jego zakończeniu oraz warunków otrzymania zapłaty za szkolenie to są one znane wszystkim i komunikowane od pierwszego spotkania rekrutacyjnego. Otrzymanie pozytywnego wyniku egzaminu po szkoleniu jest niezbędne aby móc pracować na projekcie. Przykro nam że nie udało Ci się tym razem. Dziękujemy za Twoją opinię.

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

W ogloszeniu piszecie: • płatne szkolenie – my płacimy za czas Twojego szkolenia jednak okazuje sie ze sa haczyki, ciekawe ile jeszcze?

@Voice Contact Center
Pracownik
@Ciekawy

Tak płacimy oczywiście- zgodnie z Regulaminem Szkoleń. Zasady zwarte w tymże Regulaminie komunikujemy podczas spotkania rekrutacyjnego.

tuba
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Ciekawe co w tej kwestii mówią przepisy prawa? Kodeks cywilny / Kodeks Pracy. Czy przedstawianie do podpisu tak skonstruowanej umowy jest zgodne z ogólnymi zasadami współżycia społecznego? Wykonywanie pracy bez prawa do wynagrodzenia? A Urząd Skarbowy i Inspekcja Pracy?

Voice Contact Center
Pracownik
@tuba

Nasz regulamin szkoleń jest całkowicie zgodny z kodeksem cywilnym, któremu podlegają umowy zlecenia

Andrzej
Klient
 Pytanie

Czy w VCC jest home office, czy trzeba siedzieć na sali operacyjnej a jeśli tak jak wyglądają odstępy?

Pracownik
Pracownik
@Andrzej

Na szkoleniu odstępy, później już home office

tuba
Pracownik
@Andrzej

W Lublinie jest to nagroda za dobre wyniki sprzedaży. Kierownictwo utrzymuje, że nie ma możliwości technicznych do pracy zdalnej. w projekcie dotyczącym obsługi klientów banku, kierownictwo komunikuje, że bank nie ma możliwości pracy zdalnej. Zdaniem tych osób, banki nie pracują zdalnie. Wyjątkowo obrzydliwe podejście.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

3
Voice Contact Center
Pracownik
@Bardzo na nie

To bardzo poważny zarzut. Nikt nie zgłaszał, że czuje się prześladowany w naszej firmie, a mamy dedykowanego maila do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Na którego nikt nie odpowiada? :)

Voice Contact Center
Pracownik

Kierownicy projektów w VCC to ludzie o wysokich kompetencjach i doświadczeniu w branży. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z komunikacją, prosimy o zgłoszenie sprawy do działu HR lub wysłanie maila na myvoice@oex-vcc.com. Zaglądamy tam regularnie.

Voice Contact Center
Pracownik

Widocznie napisałeś coś niezgodnego z regulaminem, skoro gowork usunął Twój wpis. My nie mamy takiej możliwości.

Bardzo na nie
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

No pewnie, nie ma to jak zamiatać sprawy pod dywan! W ostatnim czasie posypały się skargi, niejednokrotnie pojawiał się zarzut mobbingu, a co zrobił Voice? Stwierdził, że pracownik, któremu się coś nie podoba może przyjść po wymówienie- takie jest wasze stanowisko.

Masakra
Były pracownik
 Pytanie
@Bardzo na nie

No jak Ci się nie podoba to po co tam pracujesz? To jest Twoja praca życia, musisz tam pracować i tylko tam? Jak Ci się nie podoba to znajdź inna. Mi się nie podobało w 2014 roku wynagrodzenie i znalazłem inną pracę. Siłą trzymają biednego człowieka

Nie polecam!
Kandydat
 Pytanie
@Bardzo na nie

Miałam bardzo podobną sytuację w oddziale w Lublinie, jeszcze jako kandydatka. Jestem bardzo zrażona do tej firmy! W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Nie polecam!

Szanowna Pani, firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

Tur
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

A jak osoba na wózku ma sobie sama otworzyć ciezkie drzwi na kartę? Niewykonalne. Taka osoba bez pomocy nie dostanie się na salę.

Milos
Pracownik
 Pytanie

Nico, chyba cos ci sie na leb rzucilo. Pani K zastąpiła pana S, nikt inny. A Pani N, Pan W i Pan A są najlepszymi ludźmi na tym projekcie. Kosza dostałeś, że teraz piszesz takie glupoty? widac, ze tu nie pracujesz, skoro nie ogarniasz kto jest kim w tej firmie. na przyszlosc polecam najpierw zrobic research ;)

StonkaBiedronka
Były pracownik

Pracowałem przy projekcie (usunięte przez administratora)w Warszawie przez 5 miesięcy. Przede wszystkim plusem jest szybko przyznany Home Office. Po niepełnym miesiącu pracy otrzymałem własny laptop i mogłem spokojnie pracować w domu nie martwiąc się o dojazdy. Jeśli chodzi o doświadczenie w pracy bezpośrednio w biurze przez ten krótki okres to muszę przyznać, że atmosfera jest bardzo luźna. Głównie pracują tam młodzi ludzie łącznie z liderami. Jako młody dorosły nie miałem problemu z dogadaniem się z większością pozostałych pracowników w naszym Call Centre. Również elastyczny czas pracy oraz umowa na zlecenie jest dobrym rozwiązaniem dla młodego studenta, który chcę sobie dorobić. Natomiast jeśli chodzi o minusy to zdecydowanie w firmie panuje kompletna dysorganizacja. Szkolenia wraz z otrzymaniem dostępu do platformy trwały zdecydowanie zbyt długo. Przez ponad 5 miesięcy mojej pracy nie otrzymałem karty wstępu, która ułatwiła by mi poruszanie się po biurze. Liderzy starają się wesprzeć konsultantów najlepiej jak mogą jednak nie zawsze im to wychodziło. Jest to spowodowane przeciążeniem obowiązków spoczywających na liderów i za dużą ilością osób podlegających pod jednego lidera. Również kolejnym problemem jest masowe zatrudnianie konsultantów wraz z bardzo dużą ich rotacją. Mało kto wytrzymuje tak dużą presję nakładaną na konsultanta, by wyrobić normę narzuconą bezpośrednio z góry. W momencie jak odchodziłem w samej Warszawie było więcej zatrudnionych pracowników niżeli pozwalałaby na to przeznaczona przestrzeń biurowa dla samego projektu (usunięte przez administratora). Nie wyobrażam sobie sytuacji gdzie każdy z konsultantów po pandemii miałby wrócić do biura, by tam pracować. Dodatkowo (usunięte przez administratora)to platforma, która co chwila się zmienia. Ciągle są wprowadzane zmiany w regulaminie, jakieś poprawki. Żeby być na bieżąco z tym wszystkim narzucane jest na konsultanta, by obowiązki pracownicze takie jak: wykonywanie interaktywnych szkoleń, czytanie nowych reguł bądź najświeższych wytycznych wykonywać poza godzinami pracy. Dodatkowo jeśli chodzi o elastyczne godziny pracy nie zawsze oznacza, to że możesz pracować kiedy zechcesz. Bardzo często w grafikach obcinane są godziny pracy konsultantom gdzie liderzy tłumaczą to zjawisko zapowiedziami małej ilości pracy w danym tygodniu. Jeśli zwrócisz się z prośbą o przyznanie dodatkowych godzin do lidera to odpowiedź najczęściej będzie brzmiała: Spytaj czy ktoś nie będzie Ci chciał oddać swoich godzin pracy. Natomiast kiedy jest ruch nie mają problemu, żeby wydzwaniać po konsultantach z prośbami o zrezygnowanie z wolnego dnia na rzecz zalogowania się do pracy. Ewentualnie proszą o wcześniejsze zalogowanie się bądź zostanie dłużej. Jeśli chodzi o zarobki oferują marne stawki opłacalne tylko dla studentów, którzy mieszkają u mamusi bądź ona sama opłaca czynsz swojemu dziecku za mieszkanie. Na początku wabią dodatkami do wypłaty jednak są one małe i bardzo ciężko jest je zdobyć. Podsumowując: praca jest w porządku dla wygodnickich, młodych studentów, którzy nie mają nikogo i niczego na utrzymaniu. Jeśli natomiast szukasz normalnej roboty ze stałymi godzinami pracy oraz wypłatą po prostu sobie odpuść.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mogę napisać jak to jest aktualnie z mojej perspektywy (pracuje miesiąc). Ogólnie szkolenie fajne, chociaż czasem się dłużyło. Test to tak naprawdę formalność. Nie należy do najłatwiejszych, ale trzeba się postarać żeby to nie zdać. Zawsze jest drugie podejście. Kasa średnia, ale przynajmniej po tygodniu pracy jest home office wiec koszty dojazdu się jakoś wyrównują z zarobkami. Czy jest (usunięte przez administratora) Osobiście nie zauważyłam, raczej przeciwnie - mega miłe nastawienie i liderzy są bardzo pomocni, to samo jest na szkoleniu. Ale wiadomo, praca w domu rządzi się swoimi prawami i jest dużo mniejszy kontakt. Miałam bardzo dużo wątpliwości jak dostałam tu prace, przyjęłam bo nie miałam lepszych perspektyw ale nie żałuje.

Wiktor

Może nie wszystko jest idealne ale skoro niektórzy uważają, że jest tragicznie to niech zmienią firmę i nie psują atmosfery w pracy!

@pracownik
Pracownik
@Wiktor

Jeśli komuś nie pasuje niech się zwolni, nikt nie trzyma nikogo na siłę. Wszyscy razem tworzymy atmosferę w firmie. Ja nigdy nie miałam problemów by dogadywać się z liderami.

Jestem na nie....
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś zwolni w końcu Pana S Pana K i Panią K ???? Mobbing

Ktoś
Były pracownik
@Jestem na nie....

Ciekawe rzeczy się tutaj teraz dzieją. Pamiętam Panią K jako miłą osobę, pan K też był miły, ustalał grafik, a tu proszę jak się zachowują teraz. Być może po prostu dobrze to ukrywali i ich prawdziwe zachowania nie były tak dobrze widoczne. Co do Pana S, to on niby był miły, a w rzeczywistości nie. I jeszcze Pan M bardzo podobne zachowanie

Łukasz
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Innym brakuje wyjazdów integracyjnych :) na to wszystkich stać :) jak się zachowuje ???

Olo
Pracownik
@Jestem na nie....

Pan K i Pani K za mocno się ustawili. Voice serio lubi takich co mobbingują ;)

@Karlos
Kandydat

Jest wiele negatywnych komentarzy, ciekawi mnie fakt dlaczego nikt z tym nic nie robi. W pracy jest mobiing przez Pana S, K i Panią K. Czy nikt tego nie widzi!!! Nikt nie pisze do Was na mejla bo boją się zwolnienia z pracy, bo nic z tym nie robicie. Jesteśmy zastraszani, grożą nam, karają brakiem godzin w grafiku. Na pomoc liderów nie masz co liczyć. Grafik na ostatnią chwilę - tragedia. Zwłaszcza że nie ma obowiązku zaglądania na teamsy poza godzinami pracy. Wydzwanianie na tel priv i pisanie na teamsach jak nie ma Cię w pracy - tragedia - a potem opitol że nie odbierałeś, nieczytałeś. Pracuje tylko w godzinach swojej pracy po za pracą też mam życie.

@Karlos
Pracownik

@Karagan Nie pracuje...????????????????

@Karlos
Były pracownik

@Karagan nie pracuje. Znaki zapytania to był śmiech....

pracuje
Pracownik
 Pytanie
@@Karlos

Ostatnio dzwonił do mnie leader z grafikiem wieczorem. Co masz myśląc że ci grożą i zastraszają? Ja pracowałam u tych leaderów...i nie pomyślałam bym tak. Ogólnie teraz moi leaderzy też mi pomagają.

Coca
Były pracownik
 Pytanie

Ten brodaty (usunięte przez administratora)dalej jest liderem w projekcie Allegro czy zastąpili tego bufona kimś ogarniętym?

ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Chodzi Ci o Pana na S? Też byliście z niego niezadowoleni?

Nico
Były pracownik
@ktoś

Tak miałem do czynienia z panem S. Wydawał się miły a tak na prawdę był (usunięte przez administratora) Były zgłaszane do niego braki dostępu do adminek allegro , problemy ze sprzętem komputerowym ( komputery się psuły ), problemy z logowaniem do zdalnego pulpitu oraz wątpliwości do skilla Pa Ghelp ( jak ktoś nie sprzedaje na Allegro to niech lepiej nie aplikuje na projekt Allegro w tej firmie) oraz brak pomocy liderów na teamsach ... W firmie jak masz problem z osiągnięciem 75% a w późniejszym etapie 100% to rozwiązują z tobą umowę zlecenie .

Mac
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Mnie dalej dziwi ze na projekcie Allegro nadal pracuje liderka K. Mobbing, szydzenie z pracowników i ktoś taki miał nam pomagać. Tyle skarg tu na nia było i co? Voice chyba lubi takich ludzi na stanowiskach. Szkoda, bo pracownicy już nie.

Nico Toscani 44
Były pracownik
 Pytanie

Czy jeszcze będzie rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro ?

karen
Były pracownik

Nie polecam tej firmy ani pracownikom ani kontrahentom.W firmie panuje ogólny brak dyscypliny, i podziału na rolę, firma nie przygotowywuje merytorycznie pracowników do pracy poprzez program szkoleń (zależność od projektu).W firmie obowiązuję tak zwana gra w debila- nikt nic nie wie, na końcu jesteś z tego rozliczany i dostajesz za to po (usunięte przez administratora) choć to nie jest twoja wina.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

@bardzo na nie
Pracownik
@Pytanie

Nie masz co liczyć na jakąkolwiek reakcje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Na bieżąco analizujemy i reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które wpływają do nas na wewnętrznego maila dedykowanego do feedbacku pracowników myvoice@oex-vcc.com

@odpowiedz
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter to jakiś żart?! Ty mówisz jedno np. Na liderów, a liderzy i tak zawsze mają rację.... . A ty zostajesz potraktowany jako kłamczuch ???? ????, że utrzymujecie jeszcze te kłamstwa.

Konsultant
Były pracownik

Miałem okazje pracować w tej firmie i nie polecam. Zarząd działu Allegro- totalna katastrofa. Totalny chaos i dezorganizacja. Kontakt z osobami decyzyjnymi bardzo słaby, nikt nic nie wie i odsyła do kogoś innego. Osoba „decyzyjną” jest Pan S, który średnio sobie radzi z powierzonym mu stanowiskiem. Stanowczo odradzam współpracy. Zmarnowany czas i pieniądze.

Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultant

Dziękujemy za opinię. Przy okazji mamy prośbę do obecnych i przyszłych członków naszych zespołów o zgłaszanie wszelkich problemów komunikacyjnych mailem na myvoice@oex-vcc.com

Mia
Pracownik
@Konsultant

Pan S. Nie nadaje się na kierownicze stanowisko, kompletnie sobie nie radzi.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Voice Contact Center Sp. z o.o.