Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Hunter S. Thompson
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich i zapraszam na niepowtarzalną przejażdżkę po parku hipokryzji, zastraszania, apatii i absolutnego odrealnienia od rzeczywistości "firmy", która zwie się VoiceCC. ( Co to w ogóle znaczy? Voice ciągle czkam? A może Voice Ciągle Cierpisz. Tak. Myśle, że to ostatnie jest najbardziej adekwatne.) Zacznijmy od pięknych pozytywów: - Poznałem kilka fajnych ludzi i będę pielęgnował te znajomości Skoro już skończyliśmy pozytywne strony zatrudnienia to czas skupić się na tych najważniejszych: - Zaczynając pracę będzie szkolenie, ale takie bardzo do niechcenia. Każda osoba, która tu pracuje będzie musiała się dowiadywać rzeczy na własną rękę. Miej jednak na uwadze, że czas na odpowiedź od tych wyżej może przyjść za godzinę, a może dwie albo następnego dnia - Wyżej postawieni ludzie od Ciebie nie mają pojęcia o projekcie, który Tobie zlecają, ale nie martw się. Na pewno dostaniesz reprymendę od "taniego piwa", że to Twoja wina i utną Ci godziny. - Każda grupa czy projekt ma swoje kanały/czaty, ale pamiętaj, że jeśli zwrócisz uwagę na problem, że coś jest nie tak albo, że Twoi przełożeni zachowują się w zły sposób wobec swoich pracowników to dostaniesz groźbę pod tytułem "porozmawiamy o tym prywatnie w godzinach, które nam pasują" - Wszystkie szkolenia z RODO itd. nie maja żadnego znaczenia, ponieważ VoiceCC wyśle wrażliwe dokumenty na inny adres i oczekują od Ciebie, aby je odebrać, bo to Twoja wina, że nie było Cię na miejscu, w którym nie mieszkasz. Pamiętaj również, że musisz je odsyłać na własny koszt ponieważ każdy pracownik VCC powinien lądować głową w chodnik jak zobaczy na nim złotówkę. - Osoby na za zagranicznym projekcie, które robiły najlepsze wyniki dostały wypowiedzenie i ofertę w formie głodowej pensji, bo VoiceCC nie chciało czuć się źle, że wyrzucają kogoś. Natomiast ludzie, którzy w języku obcym mówią w taki sposób, że aż zęby zgrzytają to zostawili na projekcie, ale oczywiście pamiętajmy że lizusostwo jest też ważnym czynnikiem. - Wracając troszeczkę do poprzedniego punktu to relacja z TL i wyżej postawionymi jest śmieszna. Nikt z Tobą nie będzie rozmawiał poważne. Możesz się pocić i próbować merytorycznie i przestawiać swoje argumenty, ale pamiętaj, że oni mają na wszystko odpowiedź podręcznika i są po prostu głupimi dronami bez żadnego rozumu w oczach. Ważne jest głaskanie się po pleckach za wyniki. Mam żal do mojej TL. Brak jakiegokolwiek kręgosłupa moralnego i kompletne tchórzostwo. Tylko machanie główką przy tych rozmowach prywatnych, bo akurat wyżej postawiona była na callu. - To jest punkt skierowany w Ciebie moja droga. Wiesz kim jestem i ja wiem kim jesteś. Nie ma w Tobie żadnego poczucia cywilnej odwagi. Jest źle, było źle i będzie źle i nie masz odwagi się odezwać mimo, że wiesz, że ludzie z Twojego projektu są traktowani jak cyferki excela. Pozwalasz, aby można było nam pluć w twarz - System się zaciął? Masz problemy ze sprzętem? Coś jest nie halo z serwerami i nie możesz sie zalogować? Nie martw się. Możesz, a nawet musisz odpracować każdą minutę, bo przecież to Twoja wina. - Umowa o pracę? Co to takiego? - Szkolenia z dodatkowego skilla przez tygodnie, testy, reprymendy, aby tylko nagle go absolutnie odsunąć od pracowników, bo jednak jest niepotrzebny, bo firma, która się tym zajmuje daje radę, ale spokojnie w nagrodę dostaniesz ucięte godziny To jest tylko wierzchołek góry lodowej. Młodzi ludzie naprawdę omijajcie to miejsce szerokim łukiem i znajdźcie sobie zdrowie miejsce pracy. Szkoda waszego zdrowia psychicznego już i tak w chorym świecie. W tym miejscu pracuję nie ludzie, a manekiny, które mają zjechaną głowę tymi formułkami. PS. Jeśli VoiceCC odpowie na moją wiadomość kolejną formułką albo będzie próbowało dociec kto to napisał to tylko potwierdza wszystko co napisałem. Jeśli paskudni, apatyczni i nie liczycie się z ludźmi.

bubu
Pracownik
@Hunter S. Thompson

Hunter, ten Carlos to najpewniej TL, ktoremu kazano tutaj cos napisac :) albo ktos wyzej. oni nie maja zyc i beda tutaj bronic firmy, ktora G robi. za każdym razem jak jest tutaj pozytywna opinia to jest tak oderwana, ze tylko sie smiac. przykro mi, ze pomylili adresy i ty miales przez to problemy. oni zawsze zwalali wine na kazdego kogo sie dalo byleby sie nie przyznać. tam pracuja same zakompleksione osoby, ktore nie maja zadnej moralnosci

Tragedia
Były pracownik

Na początku piękna rozmowa z P rekruter A. Która opowiadała jakie to dodatki do stawek będą za każde kolejne doszkolenie…. Oczywiście kłamstwo. Temat tego w firmie był poruszany natomiast dalej wciskane są te kłamstwa na rekrutacjach/ szkoleniach. Pomoc możecie uzyskać od konsulatów siedzących obok niż od lidera który wygania tylko na teamsy po czym i tak nikt tam nie odpisuje bądź po 20 minutach (a klient niech czeka)… ale spokojnie dostaniesz twoje statystyki i pouczenie ze masz je poprawić. Szkolenie na początku fajne ale to tylko atmosfera tak naprawdę wszystkiego sam się musisz nauczyć. Praktyka zerowa. System motywacyjny- żeby zachęcić ludzi do pozostania godzinę więcej dają 1 zł więcej do wypłaty XD….. liderzy nie wszyscy ale niektórzy po awansie na lidera jakby sie w (usunięte przez administratora) poprzewracało oczywiście wypowiadanie sie między sobą o pracownikach nie jest zbyt miłe. (usunięte przez administratora)Z mojej perspektywy odradzam. Chyba ze ktoś chce sobie dorobić i chce się męczyć to życzę powodzenia

X D
Pracownik
 Pytanie
@Pozytyw

Ale wiesz, że projekt nie obsługuje wyłącznie klientów? Poza tym z własnego doświadczenia mogę potwierdzić słowa @tragedia.

Zuzana
Inne
 Pytanie

Kiedy odejdziecie od umów (usunięte przez administratora)i dacie pracownikom normalne umowy o prace? Projekt czeski dostaje normalną umowę o pracę zatem jak widać jest to kwestia do zrobienia. Wymagacie co miesiąc na podstawie nie wiadomo czego, 145 godzin do wypracowania co miesiąc bez płatnego urlopu na umowie o zlecenie, jest to niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracodawca
@anonimowy anonim

Dzień dobry, zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu na to stanowisko, przejście na umowy o pracę było planowane po zakończeniu okresu wdrożenia, który u każdej osoby może wynosić inny okres czasu, po osiągnięciu odpowiedniego poziomu wyników. Plany naprawcze, które zastosowaliśmy, wynikają z długotrwałego braku osiągania celów. Starannie określamy cele, które są realne i możliwe do osiągnięcia, omawiając je z doradcą i klientem. Należy zaznaczyć, że każdy plan naprawczy poprzedzają liczne spotkania i rozmowy, oferując szanse na poprawę wyników wspierane dodatkowymi działaniami i materiałami. Ostateczny wynik zależy od zaangażowania i chęci poprawy, a decyzja o kontynuacji współpracy jest podejmowana na podstawie efektów. W zakresie komunikacji, mamy ustalone ścieżki, Wszelkie pytania czy uwagi proszę kierować na mail myvoice@oex-vcc.com lub bezpośrednio do naszego koordynatora lub kierownika projektu.

Koczkodan Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 2 dni.
Pracownik
 Pytanie

Decyzja o pracy rotacyjnej była podjęta pochopnie i bez żadnej analizy. Wiele konsultantów musi zmienić swoje dotychczasowe życie na poczet pracy z biura. Nie każdy mieszka w Lublinie, są tacy którzy muszą przeprowadzić się z zakątka kraju. To jest szanowanie pracowników? Kto to wymyślił powinien się dwa razy zastanowić. Jestem zmuszony zrezygnować z pracy, bo nie wyobrażam sobie dojeżdżać do biura.

Anonymus - Klient nasz Pan
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami po ponad roku pracy. Piszę tę opinię jako już były pracownik, jednak uważam, że ludzie powinni znać prawdę. Chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, że firma VCC jest tragiczna - opinie i oceny na tym portalu mówią same za siebie. Na projekcie Al***o pracownik jest traktowany jak powietrze, nobody, który ma za zadanie zrobić, jak najwięcej za najniższą krajową. Chcecie liczyć na premię? I super "System motywacyjny"? No nie, on nie działa, tak samo jak sposoby liczenia tych cyferek - również nie działają. Dla przykład kilka niezasadnych negatywnych ankiet (bo ktoś może mieć zły dzień i da Ci negatywną ankietę) może was wykluczyć z uzyskania premii w danym miesiącu, bo nie uzyskacie odpowiednich cyferek - oczywiście tutaj powinni być od tego "liderzy jakościowi", którzy nic nie mają do powiedzenia, w wykluczaniu niezasadnych ankiet (np. z powodu problemów technicznych), bo nigdy nie doszło do sytuacji wykluczenia niezasadnej negatywnej ankiety, która obniżyła komuś premię, a zawsze pisali i mówili "nadrób innymi ankietami". Do zmiany w firmie jest sporo: Sugeruję zacząć od zmiany ludzi którzy pracują na wyższych stanowiskach, np. dyrektor projektu/liderzy jakościowi, ponieważ nic się nie zmienia od 2 lat - są jedynie podnoszone wymagania dotyczące wyników... Powinniście zatrudnić takich ludzi na wyższych stanowiskach, aby mogli cokolwiek zrobić dla swoich pracowników. Niestety Wasi dyrektorzy, liderzy, liderzy jakościowi - oni nic nie mają do powiedzenia w tej całej karuzeli. Oni jedynie mogą przyglądać się jak Klient (w tym wypadku Al***o) wymaga coś nowego, albo każe zrobić coś nowego i to akceptują, bo oczywiście "Klient nasz Pan", a jakby zaczęli coś gadać, to by ich zmieniono, tak jak już z niektórymi koordynatorami/liderami robili :) . Finalnie, co możecie oczekiwać: - brak awansu lub awans w przypadku lizania komuś czterech liter - podwyższanie wymagań bez podwyższenia wynagrodzenia/systemu motywacyjnego - jak będziecie za dużo marudzić, to wystarczy program naprawczy i was wywalą za byle co, bo mogą, bo po co ma być osoba na projekcie, która marudzi, lekko zaniża wyniki (które nie są liczone w prawidłowy sposób, bo totalnie często nie odzwierciedlają pracy jaką włoży konsultant w stosunku do cyferek wyświetlanych w raportach), jak co kilka miesięcy biorą i szkolą kolejnych mało inteligentnych ludzi, za których ktoś będzie musiał nadrabiać na projekcie i poprawiać po nich błędy. - brak pomocy ze strony liderów, liderów jakościowych i dyrektora projektu, oni po prostu sobie tam awansowali za ładny uśmiech i podlizywanie się, niestety taka jest prawda i mam nadzieję, że doskonale wiecie, jak to czytacie i patrzycie w lustro :) Ja mam ogromną nadzieję, że kiedyś znajdziecie ludzi na wysokim szczeblu, którzy serio coś zdziałają, a nie będziecie brać konsultantów na Dyrektorów, czy liderów/ liderów jakościowych - Ci ludzie nie mają zielonego pojęcia o sposobach negocjacji, o ustalaniu szczegółów na wymogi Klienta, bo nigdy nie negocjowali. Zawsze się na wszystko zgadzali... "Klient nasz Pan" :-) Finalnie jesteśmy w sytuacji w której: - pracownik jest traktowany jak powietrzedo robienia jak największych wyników - na zmiany nie ma co liczyć, jak nie zmienią dyrektorów i ludzi którzy odpowiadają za komunikację z klientem, to nie macie co iść tam z myślą o awansie, albo stałej premii - możesz liczyć na max najniższą krajową I faktycznie tutaj ktoś zaraz skomentuje, "da się zdobyć większa pensję" - oczywiście: przy odrobinie szczęścia, bo nie zależy to finalnie od Ciebie, czy np. Partner/Klient będzie miał zły dzień - da ci 0/10 ankietę, która jak wpadnie na jakiś skill z którego masz mało ankiet = zniszczy Ci cały zapracowany miesiąc, i tą jedną ankietę będziesz musiał nadrobić 10 innymi, które nie wpadają tak często jak negatywne ankiety :-) Przestrzegam przed tą firmą, która nie potrafi walczyć, która nie potrafi mieć ludzi na właściwych stanowiskach oraz która nic nie robi od kilku lat, aby pracownicy mieli lepiej, a jedynie dbają o swoje posady i wpis w CV że "byłem liderem" - nikim nie byłeś tak na prawdę, byłeś dalej pionkiem w karuzeli która zarabia pieniądze dla Klienta i dla dyrektorów VCC a nie dyrektorów projektu ;-) P.S. Szkoda, że już nie pracuję, ale w pracy u was zawsze marzyły mi się związki zawodowe... Śmiesznie by było jakbyście mieli związki zawodowe na tym projekcie A. Może w końcu byście się obudzili, jak 200 konsultantów zaczęłoby strajkować X dni i sprzedający dawaliby same negatywne ankietki, wtedy liderzy mieliby po premiach i może zaczęliby się interesować co poszło nie tak :)

Voice Contact Center
Pracownik
@Anonymus - Klient nasz Pan

Dzień dobry, chcielibyśmy odnieść się do kwestii poruszonych w opinii. Przede wszystkim pragniemy podkreślić, że dbamy o transparentność i sprawiedliwość w ocenianiu wyników naszych konsultantów i konsultantek. System motywacyjny obowiązujący na omawianym projekcie jest zaprojektowany tak, aby nagradzać zaangażowanie i wysoką jakość pracy. Około 60% konsultantów i konsultantek regularnie wypracowuje system motywacyjny, co świadczy o jego rzeczywistej dostępności. Rozumiemy, że negatywne ankiety od klientów mogły być demotywujące, dlatego na projekcie wprowadzony jest system, w którym doradcy mogą zbierać punkty za swoją pracę, co pozwala na równoważenie wpływu negatywnych ankiet na wyniki. Dzięki temu, nawet w przypadku niesprawiedliwych ankiet, istnieje możliwość poprawienia swoich wyników. Chcemy również zaznaczyć, że awanse w VCC nie są przyznawane uznaniowo. Każdy proces awansu jest transparentny i oparty na jasnych kryteriach. Pracownicy, którzy chcą awansować, muszą przejść przez rekrutację prowadzoną przez dział HR, w tym rozmowę i sesje Assessment Center. Taki proces zapewnia, że osoby awansujące są odpowiednio wykwalifikowane i przygotowane do swoich ról. Zdecydowanie nie możemy zgodzić się z opinią, że nasi liderzy i dyrektorzy są niekompetentni. Proces rekrutacji i szkolenia naszych pracowników jest rygorystyczny i oparty na konkretnych wymaganiach, co zapewnia wysoki poziom kompetencji. Nasza współpraca z Klientem trwa już 5 lat i zdobywamy za tę współpracę nagrody w ogólnopolskich konkursach. To dowodzi, że nasze metody i podejście są skuteczne i doceniane na rynku. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i ciągle pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów oraz środowiska pracy. Niemniej jednak, obrażanie naszych współpracowników i współpracowniczek jest nieakceptowalne i nie wnosi niczego konstruktywnego do dyskusji.

Up
Pracownik
@Voice Contact Center

nie no akurat liderzy są wybierani totalnie (usunięte przez administratora) i jak nikt się nie chce zgłaszać, to wy sami się zgłaszacie do doradców i obiecujecie im niewiadomoco za zostanie liderem. ile razy tak byloXD ale faktycznie hr może nie wiedzieć jaki cyrk się nieraz odwala pod stołem, góra potrafi wszystko wspaniale maskowac

hehe
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Słabo zbywająca odpowiedź, bo liczby mówią same za siebie - może udostępnicie statystyki ile osób z tych waszych super szkoleń pracuje dłużej niż 3-4 miesiące? Albo ile osób ogólnie pracuje dłużej niż 2 lata? Ile z tych ludzi którzy są liderami, albo dyrektorami zaczynali jako konsultant? Jedyne co trzyma tę waszą firmę to zdalne i operacyjni, bo gdyby nie oni (np. kiedyś Patrycja i Michał <3), to nikt by u was nie pracował... A ja z doświadczenia polecam inne firmy - VCC to dno, lepiej już w am***n było, bo tam przynajmniej ankiety negatywne weryfikowali, czy dotyczyła konsultanta czy nie, jak nie to anulowali, a tutaj będziecie za to odpowiadać hihi :D Jak siedzisz w tym HR i pojęcia co się dzieje na projekcie, jak są traktowani pracownicy, to lepiej nie wypowiadaj się... Żałosne bo powołujesz się na jakiś program w SM o którym nie masz zielonego pojęcia i nie wiesz jak działa, a nawet absurdalne jest już to co napisałaś/eś - "poprawić wyniki", czemu ktoś ma poprawiać jak to nie jego wina? haha :)) Może podasz szczegóły ile z tych 60% osób pracuje w miesiącu +145h albo jaką średnią premię mają? ile tam wyjdzie, 300-500zł, a maksymalna premia??? Ile osób ma maksymalną premię? 2? 1 ? :) Klasa... odpowiedź godna HR który nie ma pojęcia co się dzieje w cyrku, bo oczywiście dyrektorzy makaron na uszy nawijają że jest git żeby posady nie stracić XD Przyszłym pracownikom życzę dobrego psychiatry, znalezienia szybko nowej pracy, a HR żeby więcej się dowiedział o projekcie :))

Voice Contact Center
Pracownik
@hehe

Dzień dobry, informacyjnie - zarówno Dyrektor Projektu, jak i Prezes Zarządu oraz połowa zespołu HR zaczynali swoją drogę zawodową od pracy konsultanta/konsultantki w contact center. Informacje statystyczne, o które Pan/Pani pyta, są poufnymi danymi. Jeśli Pan/Pani aktualnie z nami współpracuje i ma pytania dotyczące tych kwestii, zapraszamy do kontaktu poprzez skrzynkę mailową myvoice@oex-vcc.com, gdzie chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji.

bla bla bla Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

taki głupi komentarz jak brakuje argumentów? za robotę się weź człowieku...pracuję na tym projekcie i są różne sytuacje, jak są kolejki jest duże ciśnienie, są wysokie wymagania, ale porównując do innych call center w których pracowałem jest sprawiedliwie, liderzy są pomocni i nie mogę narzekać, są dobre systemy motywacyjne- przynajmniej na tym projekcie, zawsze fajne konkursy i to co na duży plus świetna atmosfera. Jak chcesz to idź wylewaj swoje żale gdzie indziej, jak Ci się nie chce pracować to na pewno nie praca dla Ciebie.

Kamila Nowy wpis
Inne
@bla bla bla

Fajnie napisane przez HR albo kogoś z zarządu xD Pozdro maluszki za najniższą krajową z systemem motywacyjnycm z którego skorzystacie w może 1% swojej pracy XD

uciekajciestad
Były pracownik
 Pytanie

Mogę się wypowiedzieć odnośnie Rzeszowa. Po pierwsze jeśli szukacie pewnej pracy na 3/4 etatu i w ogłoszeniu widzicie, że firma to obiecuje - TO NIE PRAWDA. Zamiast wprost przyznać, że jest za dużo konsultantów na zapotrzebowanie na infolinii - to mydlą oczy, że wróci ruch do normy, a godziny nie będą ucinane. To nie prawda. Od początku tego roku wyrabiam ledwo 80 - 100 godzin pomimo oddawania pełnej dyspozycyjności. Zamiast zapewnić zatrudnienie w normalnym wymiarze godzin, to firma robi nowe szkolenia i tłumaczy się wymaganiami projektowymi :) Liderzy natomiast mówią, gdy się ich poprosi o większą ilość godzin - mówią, że porozmawiają o tym z kimś, ale nic się nie zmienia, powtarzają, aby się nie martwić, ale chyba jedynie o ich wypłatę się nie martwić, bo oni bez problemu wyrabiają nawet cały etat. Kolejna sprawa - awans. Aby awansować, musisz się przylizywać do każdego TL i koordynatorów. Dla zwykłego konsultanta szansa awansu nie istnieje, osoby z długim stażem i wiedzą nie są w żaden sposób nagradzane, a wręcz karcone ucinanym grafikiem. Zero docenienia pracownika, brak wsparcia od TL, jedynie poprzez kanał konsultacje jeśli jest trudny temat. Ale i tu na odpowiedź można sobie poczekać do 15 min, gdzie limit na rozmowę wynosi np. 6 minut :) System motywacyjny? NIE ISTNIEJE. Co miesiąc jest ogłaszany nowy system motywacyjny. I co z tego, że jest skoro to zlepek losowych cyfr i znaczków, których sami nie są w stanie wyjaśnić i na jakiej zasadzie to funkcjonuje. A jak już jakimś cudem spełnisz wszystkie wymagania, aby go otrzymać to jest wyszukiwana jakaś rozmowa, która nie spełni wymagań jakości i już można się pożegnać z prowizją. Wsparcie merytoryczne. Wsparcie merytoryczne odnośnie rozmów z klientami też nie istnieje :) Firma postanowiła zrezygnować z osoby, która naprawdę świetnie odpowiadała na pytania, a przekazali obowiązki jakiejś randomowej osobie, która nawet nie jest w stanie dokładnie doczytać, jakie pytanie zostało napisane i jedyne co potrafi to wrzucić link ,na której powinna się znajdować odpowiedź, ale trudniej się robi gdy sprawa jest bardziej złożona. On ma podstawkę, że odpowiedział, nie myśląc, ale jest zadowolony, a ty się martw czy faktycznie dobrze udzieliłeś odpowiedzi klientowi. Procedury. Tu też jest śmiesznie - wprowadzili nową, bardzo ważną procedurę, która jest istotna w zakresie RODO, ale zamiast na początku przeszkolić z niej pracowników i upewnić się, że każdy wie jak ją stosować to jedyne co otrzymaliśmy to opis procedury, a później test, którego i tak nikt nie przeczyta i nie sprawdzi.

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@uciekajciestad

Dzień dobry, chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii i wyjaśnić kilka spraw. Jeśli chodzi o przydział godzin, to dynamika ruchu na infolinii jest tak duża i nieprzewidywalna, że czasem zdarza się, że ruch jest mniejszy niż zakładany i wtedy nie możemy zagwarantować każdemu dużej liczby godzin. Co do możliwości awansu, chcemy podkreślić, że w naszej firmie awanse są realne. W zespole rzeszowskim mamy kilkunastu liderów/liderek, z czego tylko jedna osoba została zrekrutowana z zewnątrz. Rekrutacje na stanowiska liderskie są otwarte dla każdego konsultanta/konsultantki i zawsze zachęcamy do udziału w nich. Nie zgadzamy się z opinią na temat braku wsparcia merytorycznego. Na projekcie, o którym Pan/Pani pisze, prowadzone są regularne dyżury osób wspierających, tak aby zawsze był obecny ktoś, kto odpowiada na pytania konsultantów/konsultantek. Statystyki pokazują, że niemal wszystkie wątki są obsługiwane w ciągu minuty. Czasem odpowiedzią jest link do bazy wiedzy – jest to celowe działanie, mające na celu uczenie konsultantów/konsultantek samodzielności. Wskazywanie miejsca w bazie wiedzy, gdzie znajduje się odpowiedź, jest standardową praktyką. Niemniej dziękujemy za tę opinię – każda uwaga jest dla nas cenna i pomaga nam w doskonaleniu naszych procesów. Jeżeli chodzi o system motywacyjny, to około 65% zespołu otrzymuje bonus. Zgadzamy się z tym, że zdarza się, że wprowadzamy zmiany w systemie motywacyjnym. Są one powodowane, na przykład, zmieniającymi się oczekiwaniami klienta. Odnośnie procedury RODO, została ona opublikowana oraz omówiona na spotkaniach zespołowych. Test weryfikujący znajomość procedury jest sprawdzany, a osoby, które go nie zaliczyły, są proszone o ponowne przystąpienie do niego. Jeśli ma Pan/Pani dodatkowe pytania lub uwagi, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu poprzez adres mailowy myvoice@oex-vcc.com.

Hunter S. Thompson
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich i zapraszam na niepowtarzalną przejażdżkę po parku hipokryzji, zastraszania, apatii i absolutnego odrealnienia od rzeczywistości "firmy", która zwie się VoiceCC. ( Co to w ogóle znaczy? Voice ciągle czkam? A może Voice Ciągle Cierpisz. Tak. Myśle, że to ostatnie jest najbardziej adekwatne.) Zacznijmy od pięknych pozytywów: - Poznałem kilka fajnych ludzi i będę pielęgnował te znajomości Skoro już skończyliśmy pozytywne strony zatrudnienia to czas skupić się na tych najważniejszych: - Zaczynając pracę będzie szkolenie, ale takie bardzo do niechcenia. Każda osoba, która tu pracuje będzie musiała się dowiadywać rzeczy na własną rękę. Miej jednak na uwadze, że czas na odpowiedź od tych wyżej może przyjść za godzinę, a może dwie albo następnego dnia - Wyżej postawieni ludzie od Ciebie nie mają pojęcia o projekcie, który Tobie zlecają, ale nie martw się. Na pewno dostaniesz reprymendę od "taniego piwa", że to Twoja wina i utną Ci godziny. - Każda grupa czy projekt ma swoje kanały/czaty, ale pamiętaj, że jeśli zwrócisz uwagę na problem, że coś jest nie tak albo, że Twoi przełożeni zachowują się w zły sposób wobec swoich pracowników to dostaniesz groźbę pod tytułem "porozmawiamy o tym prywatnie w godzinach, które nam pasują" - Wszystkie szkolenia z RODO itd. nie maja żadnego znaczenia, ponieważ VoiceCC wyśle wrażliwe dokumenty na inny adres i oczekują od Ciebie, aby je odebrać, bo to Twoja wina, że nie było Cię na miejscu, w którym nie mieszkasz. Pamiętaj również, że musisz je odsyłać na własny koszt ponieważ każdy pracownik VCC powinien lądować głową w chodnik jak zobaczy na nim złotówkę. - Osoby na za zagranicznym projekcie, które robiły najlepsze wyniki dostały wypowiedzenie i ofertę w formie głodowej pensji, bo VoiceCC nie chciało czuć się źle, że wyrzucają kogoś. Natomiast ludzie, którzy w języku obcym mówią w taki sposób, że aż zęby zgrzytają to zostawili na projekcie, ale oczywiście pamiętajmy że lizusostwo jest też ważnym czynnikiem. - Wracając troszeczkę do poprzedniego punktu to relacja z TL i wyżej postawionymi jest śmieszna. Nikt z Tobą nie będzie rozmawiał poważne. Możesz się pocić i próbować merytorycznie i przestawiać swoje argumenty, ale pamiętaj, że oni mają na wszystko odpowiedź podręcznika i są po prostu głupimi dronami bez żadnego rozumu w oczach. Ważne jest głaskanie się po pleckach za wyniki. Mam żal do mojej TL. Brak jakiegokolwiek kręgosłupa moralnego i kompletne tchórzostwo. Tylko machanie główką przy tych rozmowach prywatnych, bo akurat wyżej postawiona była na callu. - To jest punkt skierowany w Ciebie moja droga. Wiesz kim jestem i ja wiem kim jesteś. Nie ma w Tobie żadnego poczucia cywilnej odwagi. Jest źle, było źle i będzie źle i nie masz odwagi się odezwać mimo, że wiesz, że ludzie z Twojego projektu są traktowani jak cyferki excela. Pozwalasz, aby można było nam pluć w twarz - System się zaciął? Masz problemy ze sprzętem? Coś jest nie halo z serwerami i nie możesz sie zalogować? Nie martw się. Możesz, a nawet musisz odpracować każdą minutę, bo przecież to Twoja wina. - Umowa o pracę? Co to takiego? - Szkolenia z dodatkowego skilla przez tygodnie, testy, reprymendy, aby tylko nagle go absolutnie odsunąć od pracowników, bo jednak jest niepotrzebny, bo firma, która się tym zajmuje daje radę, ale spokojnie w nagrodę dostaniesz ucięte godziny To jest tylko wierzchołek góry lodowej. Młodzi ludzie naprawdę omijajcie to miejsce szerokim łukiem i znajdźcie sobie zdrowie miejsce pracy. Szkoda waszego zdrowia psychicznego już i tak w chorym świecie. W tym miejscu pracuję nie ludzie, a manekiny, które mają zjechaną głowę tymi formułkami. PS. Jeśli VoiceCC odpowie na moją wiadomość kolejną formułką albo będzie próbowało dociec kto to napisał to tylko potwierdza wszystko co napisałem. Jeśli paskudni, apatyczni i nie liczycie się z ludźmi.

Voice Contact Center
Pracownik
@Hunter S. Thompson

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Opinie byłych i obecnych pracowników pomagają nam lepiej zrozumieć, jak możemy się poprawić. Jesteśmy otwarci na rozmowę, aby omówić Pana zastrzeżenia i wysłuchać dodatkowych uwag. Dyrektor działu HR chętnie się z Panem spotka. Aby ustalić dogodny termin, prosimy o kontakt pod adresem e-mail myvoice@oex-vcc.com. Ponadto, chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na Pana opinię nie jest formułką, a wyrazem zrozumienia sytuacji. Zapewniamy też, że nie będziemy w odwecie próbowali ustalić Pana tożsamości, ponieważ takie działania są sprzeczne z naszymi zasadami i wartościami.

Hunter S. Thopmson
Pracownik
@Voice Contact Center

"Ponadto, chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na Pana opinię nie jest formułką, a wyrazem zrozumienia sytuacji. Zapewniamy też, że nie będziemy w odwecie próbowali ustalić Pana tożsamości, ponieważ takie działania są sprzeczne z naszymi zasadami i wartościami." Dokładnie ustaliliście moją tożsamość i doszliście kim jestem, więc proszę nie kłamać. Nie mam umowy o pracy, więc PiP nie może się tym zainteresować. Rozmawiałem z moją TL i próbowała mi przekazać w bardzo delikatny sposób, że czeka mnie rozmowa z największą głową HR. I czekam na ten dzień. Kiedy zmierzę się z tą wielką personą. Pewnie zostanę absolutnie zdemolowany podczas tej rozmowy, bo jako głupi pionek nie mam coś do gadanie, ale jest pewna kwestia, którą pomineliście. RODO będzie waszym aniołem śmierci. Mam zamiar iść do prawnika i omówić kwestię wysyłania dokumentów na miejsce, w którym nie powinny się one znaleźć. Mam nadzieję, że czujecie się źle jak patrzycie w lustro, ale pewnie całe "g" was to obchodzi.

Carlos
Były pracownik
 Pytanie
@Hunter S. Thompson

Myślę, że grubo przesadzasz. Ja miałem 3ch szkoleniowców i na żadnego nie mogłem narzekać. Wyżej postawieni mają kilka projektów pod sobą i od tego mają kierowników projektów i TL . Skąd wzięli adres jak nie od Ciebie ... ? Jeżeli chodzi o dokumenty ... . Osoby na projektach zagranicznych często odchodzą , bo mogą mieć lepszą kasę gdzie indziej i UoP. Ze mną TL rozmawiali poważnie . Wiadomo , że nie mogą zrobić wszystkiego , bo przypominam, że są outsourcerami . Czyli klient rządzi a nie oni ... Jeżeli chodzi o systemy to nigdy nie zostawiono mnie samym . Jeżeli był tzw problem globalny to nie było problemu i to klient się tym zajmował . Jeżeli chodzi i lizusostwo to było , ale pokaż mi człowieku pracę tego typu w której nie ma... W kwestii UoP za moich czasów była. Miałam trudny projekt i nie było dla mnie innej opcji . Jakby mi zaproponowano zmianę to bym odszedł od razu . Podpowiem, Ci , że UoP ogranicza możliwość dużych nadliczbówek ,bo musisz mieć np koniecznie 12g przerwy między jedną a drugą zmianą i inne sprawy... Generalnie to jest dobra miejscówka na jedną z pierwszych prac, lub żeby się przełamywać . Wiadomo , że się tam nie będzie do końca życia tylko max kilka lat . Ale zdolności nabyte się przydają ,od nauczenia się normalnej rozmowy przez telefon bez używania skrótów myślowych lub slangu po kulturę osobistą w rozmowie, która Ci się przyda , żeby załatwić swoje sprawy przez telefon w życiu prywatnym... Pozdrawiam

Voice Contact Center
Pracodawca
@Carlos

Dziękujemy za opinię i podzielenie się swoimi doświadczeniami! Szczególnie cieszymy się z tego, że zdobyte w VCC umiejętności okazały się przydatne zarówno w dalszej karierze zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Takie uwagi są dla nas bardzo cenne i motywują do dalszej pracy. Pozdrawiamy serdecznie!

Hunter S. Thompson
Pracownik
 Pytanie
@Carlos

@Carlos "Myślę, że grubo przesadzasz. Ja miałem 3ch szkoleniowców i na żadnego nie mogłem narzekać. Wyżej postawieni mają kilka projektów pod sobą i od tego mają kierowników projektów i TL . Skąd wzięli adres jak nie od Ciebie ... ? Jeżeli chodzi o dokumenty ... . Osoby na projektach zagranicznych często odchodzą , bo mogą mieć lepszą kasę gdzie indziej i UoP." A ja myślę, że masz grube delulu i robisz niezłe fikołki logiczne. "Ja miałem 3ch szkoleniowców i na żadnego nie mogłem narzekać. Wyżej postawieni mają kilka projektów pod sobą i od tego mają kierowników projektów i TL". No przecież skoro ja nie jestem głodny to nie ma głodu na świecie, nie? (usunięte przez administratora) Co do dokumentów to nie tylko ja miałem z tym problem, a od czegoś jest adres korespondencyjny, ale ta firma nawet tego nie potrafi ogarnąć. Później jeżdżenie po Polsce i załatwianie wszystkiego na własny koszt. "Ze mną TL rozmawiali poważnie . Wiadomo , że nie mogą zrobić wszystkiego , bo przypominam, że są outsourcerami . Czyli klient rządzi a nie oni ... Jeżeli chodzi o systemy to nigdy nie zostawiono mnie samym . Jeżeli był tzw problem globalny to nie było problemu i to klient się tym zajmował ." Oj w takim razie bardzo przepraszam poważny Panie. Widocznie ja jestem zbytnim prostakiem, aby dostąpić takiego zaszczytu. Co mnie obchodzi, że są outsourcerami? Powinni z szacunkiem traktować pracowników i nie robić z nich głupków, ale no tak skoro Ciebie spotkały same przyjemności no to po co ja się w ogóle produkuję? Przecież problemu nie ma. Kolejny fikoł logiczny z Twojej strony. "Jeżeli chodzi i lizusostwo to było , ale pokaż mi człowieku pracę tego typu w której nie ma..." No widzę właśnie w Twoim poście samą jego kwintesencję "W kwestii UoP za moich czasów była. Miałam trudny projekt i nie było dla mnie innej opcji . Jakby mi zaproponowano zmianę to bym odszedł od razu . Podpowiem, Ci , że UoP ogranicza możliwość dużych nadliczbówek ,bo musisz mieć np koniecznie 12g przerwy między jedną a drugą zmianą i inne sprawy..." A za czasów moich rodziców było jedzenie na kartki i nie było tego przeklętego internetu co dzieciom mózg rozpuszcza. Ja opisuję to co się dzieje teraz i mało mnie obchodzi, że kiedyś to były czasy. "Generalnie to jest dobra miejscówka na jedną z pierwszych prac, lub żeby się przełamywać . Wiadomo , że się tam nie będzie do końca życia tylko max kilka lat . Ale zdolności nabyte się przydają ,od nauczenia się normalnej rozmowy przez telefon bez używania skrótów myślowych lub slangu po kulturę osobistą w rozmowie, która Ci się przyda , żeby załatwić swoje sprawy przez telefon w życiu prywatnym... Pozdrawiam" Generalnie to nieważne czy miejsce pracy jest na 6 miesięcy, rok czy 25 lat. Miesce pracy powinno dobrze traktować swojego pracowanika i nie traktować go jak cyferkę, ale w dzisiejszych czasach mamy sporo (usunięte przez administratora) na rynku zatrudnienia. Mi nie brakuje kultury osobistej, bo przez długie miesiące znosiłem bycie traktowanym jak popychadło i starałem się być miły, ale każdy ma swój limit. Jak lubisz być podnóżkiem u innych to Twoja sprawa, ale mi moja godność na to nie pozwala. Nie pozdrawiam.

bubu
Pracownik
@Hunter S. Thompson

Hunter, ten Carlos to najpewniej TL, ktoremu kazano tutaj cos napisac :) albo ktos wyzej. oni nie maja zyc i beda tutaj bronic firmy, ktora G robi. za każdym razem jak jest tutaj pozytywna opinia to jest tak oderwana, ze tylko sie smiac. przykro mi, ze pomylili adresy i ty miales przez to problemy. oni zawsze zwalali wine na kazdego kogo sie dalo byleby sie nie przyznać. tam pracuja same zakompleksione osoby, ktore nie maja zadnej moralnosci

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(187 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Presales Specialist
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kucharz do nowoczesnego hotelu w Centrum - praca stała
Warszawa
Leonardo Hotels Warsaw Sp. z o.o.
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Damian
Pracownik

Oczekiwanie minimum 100 godzin na umowie zlecenie uważam że żenujące. Firma w najmniejszym stopniu nie szanuje ani nie liczy się z pracownikami, niezależnie od tego czy pracują tam miesiąc, rok, czy 5 lat. Zacznijcie szukać już ludzi, bo w sierpniu wiele osób się z wami pożegna.

Karol
Kandydat
 Pytanie

Na jakie warunki może liczyć lider operacyjny? Czy w hierarchii jest wyżej niż team leader? Czy to zupełnie inne stanowisko?

Voice Contact Center
Pracownik
@Karol

Dzień dobry, Lider operacyjny oraz Lider zespołu to stanowiska zwykle równorzędne, natomiast różnią się zakresem zadań. W procesie rekrutacyjnym udzielamy więcej szczegółowych informacji, zapraszamy do aplikowania.

Niebko
Były pracownik

Dokładnie rok temu zostałem zatrudniony na stanowisku konsultanta w projekcie(usunięte przez administratora). Było nas w grupie sześć osób. Odbierałem sprzęt i od następnego dnia zacząłem szkolenie zdalne. W mojej miejscowości nie było biura więc praca 100 procent zdalnie. Szkolenie przebiegło w fajnej atmosferze. TL opowiadała szczegółowo jak wygląda (usunięte przez administratora) Szkolenie było czysto teoretycznie i trwało miesiąc. Po miesiącu wylądowaliśmy w prawdziwej pracy, szybko okazało się że szkolenie było w 90 procentach nieprzydatne. Zostawienie sami sobie musieliśmy sami sobie radzić z odpowiedziami na maile. Do pomocy mieliśmy kanał konsultacje, który w teorii miał nam pomagać . Rzeczywistość okazała się inna. Na odpowiedź na pytanie czasami czekało się do dwóch godzin lub osoba która miała pomagać w rzeczywistości albo sama nie znała odpowiedzi lub nie był to jej SKILL, lub zwyczajnie była złośliwa i nie chciała pomóc. Pamiętam tylko jedną dziewczynę o imieniu Sylwia która faktycznie odpowiadała szybko w punkt dorzucając linki. Reszta to porażka. Jak były same maile to praca jakoś szła ale jak doszły czaty to była katastrofa. Bo jak odpowiadać na czacie po godzinie lub napisać PA że zwyczajnie się nie wie a na konsultacjach siedzi wredny ktoś. Same(usunięte przez administratora) uważam za przesadnie skomplikowane i sformalizowane nie dało się tego zrozumieć na logikę. Podczas pracy tak naprawdę trzeba było samemu szukać odpowiedzi w bazy wiedzy lub na necie. Po 5 miesiącach zadzwonili do mnie i oznajmili że się ze mną żegnają bo nie spełniam ich norm i robię dużo błędów. Jak odchodziłem z grupy to zostały tylko dwie osoby, jedną wcześniej zwolnili a dwie same rzuciły wypowiedzeniem. Stanowczo odradzam prace w tej firmie. Dziwię się że samo (usunięte przez administratora) chce z vcc współpracować.

Wiktor
Były pracownik

Pracowałem w VCC na projekcie(usunięte przez administratora) około 1,5 roku - nie było sekundy, w której mógłbym poczuć się jak część zespołu. Za to można się poczuć jak najemnik za najniższą krajową :)

Voice Contact Center
Pracodawca
@Wiktor

Dzień dobry, według naszych danych w ostatnim czasie nie zakończyła współpracy osoba z takim stażem. Być może doszło do pomyłki w identyfikacji osoby lub projektu. Jeśli masz dodatkowe informacje, które mogłyby pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji, prosimy o ich przesłanie na adres mailowy: myvoice@oex-vcc.com

PogardadlaVCC
Były pracownik

Szkolenie które okazało się (usunięte przez administratora)- Podczas 3 tygodniowego darmowego szkolenia - szkoleniowcy z pośród 15 osób wybrali i faworyzowali przez całe szkolenie kilka osób. Reszta przez brak uwagi i pomocy została nie przeszkolona i finalnie większość osób została zwolniona. Ci których faworyzowali przez całe szkolenie, mieli pomoc podczas egzaminów końcowych. Nam nawet nie podali wyników, ja osobiście uważam że mogłem wszystko zdać na 5, ale zostałem (usunięte przez administratora) i przez tą firmę pracowałem miesiąc czasu za darmo, teraz ja i moja rodzina nie mamy pieniędzy na jedzenie.

Voice Contact Center
Pracownik
@PogardadlaVCC

Szanowny Panie, chcielibyśmy wyjaśnić kilka kwestii dotyczących opisywanego przez Pana szkolenia. Naszym celem jest, aby szkolenia wstępne były rzetelne i kompleksowe, a weryfikacja wiedzy po każdym szkoleniu była sprawiedliwa i transparentna. Przykładamy dużą wagę do tego, aby wszyscy uczestnicy mieli równe szanse na zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do dalszej pracy. Szkolenie, którego prawdopodobnie był Pan uczestnikiem, rozpoczęło 14 osób, 12 z nich podeszło do egzaminów, a 10 zdało egzaminy. Niestety, dwie osoby nie zdały egzaminów podczas dwóch różnych podjeść, mimo dodatkowej pomocy i ponownego omówienia problematycznych tematów przed drugą próbą. Z uwagi na wymagania naszego klienta, niezdane certyfikacje oznaczają, że nie możemy dopuścić osoby do pracy. Uczestnicy szkolenia byli informowani o zasadach i znaczeniu certyfikacji od pierwszego dnia szkolenia oraz mieli możliwość omówienia problematycznych tematów w trakcie szkolenia, a także przed drugim podejściem. Chcielibyśmy również podkreślić, że wyniki są zawsze przekazywane uczestnikom, a każde zadanie jest szczegółowo wyjaśniane, łącznie z prawidłową odpowiedzią i omówieniem popełnionych błędów. W razie pytań na temat certyfikacji lub przebiegu szkolenia, zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: myvoice@oex-vcc.com.

xD
Pracownik

Nie polecam. Praca na zleceniu na najniższej krajowej. Nie ma mowy o umowie o pracę. TL z przypadku lub łapanki, bo rotacja jest duża nie tylko wśród konsultantów.

Voice Contact Center
Pracownik

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym myvoice@oex-vcc.com, dzięki temu będziemy mogli bardziej szczegółowo odnieść się do konkretnego tematu.

cocieto
Były pracownik

Odniosę się do warunków jakie panowały w przypadku lokalizacji biura w Rzeszowie. Totalny armagedon na projekcie. Nikt nigdy nic nie wiedział, a w szczególności TL. Na wsparcie (jeśli już), można liczyć na kanale ''konsultacje'' na Teamsie, gdzie odpowiedzi na pytania udzielają ludzie jakby zwyczajnie nie mieli mózgu. Bardzo ciężko o jakąkolwiek merytorykę, w szczególności dla nowych osób, które kiedy wymagają tego wsparcia najbardziej, są poganiani przez TL do zatruwania głowy innym konsultantom. Z kolei TL zamiast zająć się swoją pracą i wprowadzić jakieś sensowne zmiany w już i tak nieudany projekt, dobrze się bawią obgadując przy stoliku wszystkich po kolei i chwaląc jakich to premii nie dostaną nie robiąc nic w zamian (XD). Atmosfera po czasie stała się paskudna, każdy czuł presję i bał się, że dostanie wypowiedzenie w każdej chwili przez niekompetentne i nieprzemyślane działania firmy. Koordynatorka co piątek dodawała posty mając na celu działanie psychologiczne wywołujące presję, wyrażała swoje niezadowolenie co do każdego pracownika, przy okazji manipulując ludźmi celowo i strasząc każdego typu konsekwencjami, bo jak sama twierdzi ''osoby które się boją są skłonne robić to czego oczekuje firma'' Pominę fakt, że ze względu na ich niepomyślność (żeby nie napisać inaczej) i zbyt dużo szkoleń w porównaniu do faktycznego zapotrzebowania, godziny były ucinane bez przerwy od kilku miesięcy przeplatane z fałszywym zapewnianiem, że godziny wrócą. Były one zapewnione tylko dla osób, które trzymały się dobrze z TL i robiły za nich wszystko co się tylko dało (XD!). Myślę, że nie muszę dodawać iż każdy z TL podważał swoje kompetencje twierdząc, że osoby realizujące reklamacje kl itp wiedzą lepiej niż oni. Sama nie raz się przekonałam, że ten zlepek ludzi z niczym do zaoferowania po prostu parafrazuje twoje słowa i w taki sam sposób każe ci odpisać, albo udaje że nie ma czasu bo zwyczajnie ma zerowe pojęcie o temacie i nie robi nic żeby się jakkolwiek doedukować i nie robić z siebie pośmiewiska. Oprócz tego, firma z beznadziejnym podejściem do pracownika zamiast przyznać, że będzie redukować etaty żeby ludzie mogli wyrobić chociaż 3/4 etatu, woli wymyślać jakieś nieistniejące wskaźniki na podstawie których zostają zwolnieni ludzie pracujący ok. roku (XD), a co zabawniejsze, TL wołają się na zmianę na spotkanie na które zostają wzywane poszczególne osoby ze względu na ''działanie na niekorzyść firmy'' bo nie potrafią wyjaśnić jak jest to w ogóle liczone i dlaczego (XD!). Powalająca jest także księgowość tej firmy, bo jeśli po zalogowaniu się do aplikacji bankowej zobaczycie o kilka stówek mniej lub więcej, to nie tak, że ktoś nie uwzględnił wam godzin albo uwzględnił za dużo. Prawdopodobnie ktoś z waszych rówieśników dostał mniej lub więcej pieniędzy waszym kosztem. Nie sugerujcie się także pracą zdalną, za najmniejszą głupotę która będzie błędem innej osoby, zafundują wam pobyt w biurze z powrotem :-). Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie nerwów z tak niekompetentnymi i nieprofesjonalnymi ludźmi na nieodpowiednich dla nich stanowiskach, to nie składajcie CV do tego miejsca. Nawet żmija padłaby od takiej ilości jadu.

Voice Contact Center
Pracodawca
@cocieto

Dzień dobry, przykro nam słyszeć, że w ten sposób opisujesz doświadczenia z Voice Contact Center. Staramy się stale monitorować i poprawiać nasze procedury, aby zapewnić wszystkim współpracownikom wsparcie i odpowiednie warunki. Chcemy, aby wszystkie zasady były sprawiedliwe dla wszystkich i przejrzyste, jednak nie godzimy się na działania na niekorzyść firmy jakim jest m.in. nieprzestrzeganie podstawowych procedur na projekcie. Co do rozliczeń - wszelkie ewentualne niezgodności były wyjaśniane i wyrównywane. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem myvoice@oex-vcc.com, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości, także te związane z naliczaniem wynagrodzenia czy niewłaściwym zachowaniem liderów.

ABC
Były pracownik
@Voice Contact Center

Błagam, sprzedaż na Rzeszowie to też tragedia. TL do wyrzucenia, 0 kompetencji. :)

wtrosceoklienta
Były pracownik

Jestem osobą z reguły prokliencką. Troche się zawiodłam. Była to moja dodatkowa praca i chyba całe szczęście. Starałam się podnieść wyniki i wzięłam więcej godzin a finalnie dostałam wypowiedzenie. A TL nawet nie podpisał że mną zdania sprzętu. Przekazał papiery koledze. Tchórzostwo, chore wymagania, lizusostwo, kolesiostwo. Jeśli tego nie masz lepiej nie planuj długiej współpracy z VCC dla Taurona (lok. RZ)

Voice Contact Center
Pracownik
@wtrosceoklienta

Dzień dobry, dziękujemy za Twoją opinię. Wypowiedzenie umowy po stronie naszej firmy jest zawsze poprzedzone gruntownym zbadniem konkretnej sytuacji. W przypadku braku realizacji celów lub braku wyników zawsze pracujemy nad ich poprawą i wdrażamy Program Zmian. Nagłe zwolnienie może być spowodowane rażącym działaniem na szkodę firmy lub jej klientów oraz incydentem RODO. Jeśli w Twoim przypadku zwolnienie było nagłe - zapewne wystapiła jedna z powyższych okoliczności. Jeśli chodzi o zdanie sprzętu - zgadza się może dokonać tego każda osoba do tego upoważniona. Nie jest to związane z uchylaniem się od konfrontacji, lecz może być spowodowane brakiem dostępności w określonym terminie. Jeśli chciałabyś porozmawiać na temat konretnej sytuacji lub uzyskać więcej informacji, zapraszam do kontaktu pod adresem: myvoice@oex-vcc.com.

Wtrosceoklienta
Były pracownik
@Voice Contact Center

Proszę nie wmawiajcie ludziom tych swoich bajek. A zwłaszcza dbałości o jakość. To szkolenie które teraz ruszą i nowi pracownicy nie zapewnią jakości takiej jaka mieli ludzie po kilku szkoleniach. Myślę że te szkolenia na niskim poziomie to celowe działanie żeby jakościowi mieli co robić. Oczywiście te lepsze stanowiska to lizusy bo w większości stanowiska obsadzone.

nikt
Były pracownik

Jeśli chcecie nabawić się nerwicy to polecam tą firmę. -Zacznę od tego, że szkolenia to jakiś żart, bo tak naprawdę nic nie wniosły. -Po zaczęciu samodzielnej pracy team leaderzy zachowują się jakby byli tam za karę, kiedy ich zapytasz o coś czego przecież nie musisz jeszcze wiedzieć. -Nie pewna sytuacja wobec wypłaty, bo obcinane są godziny pracy u nawet jeśli jesteś zdeklarowany/a w grafiku to może się okazać, że musisz się wylogować i czekać na przykład cały dzień czy może jednak nie znajdzie się praca. -Nieustanne wytykanie błędów, a brak jakiegokolwiek pochwalenia za pozytywy pracy. -Jeśli osiągniesz efektywność dobra, nagle okazuje się, że musisz mieć jeszcze lepszej. Jest dużo więcej negatywów tej pracy, a pozytywów na tą chwilę chyba zero, więc nie polecam tego miejsca, chyba że chcecie się wykończyć jak duża część pracowników stamtąd.

VPICUavprdel
Były pracownik

Polecam wszystkim młodym osobom przygodę z VCC. Pierwsze zdanie to nie jest żart :). Na prawdę możecie się sporo nauczyć chociażby jak nie powinna wyglądać praca i zarządzanie ludźmi. Na pewno dowiecie się co to jest (usunięte przez administratora) i jak dzięki temu, że jesteście zatrudnieni na umowę cywilną nie możecie nic z tym zrobić ponieważ nie chroni was kodeks pracy a wszystkie spory ze zleceniodawcą musicie rozwiązywać w sądzie cywilnym, gdzie będąc studentem was po prostu na to nie stać. Obietnice jakie przed podpisaniem umowy (cyrografu) złoży wam dział HR pozostaną dalej w strefie obietnic. Jest to na prawdę zacna nauka na całe dalsze życie do jakiej pracy nie iść. Wybierając kolejną uważajcie, żeby nie popełnić tego samego błędu. Firma funkcjonuje na zasadzie podpisania lukratywnego (dla siebie) kontraktu z klientem jak na przykład(usunięte przez administratora) i inne, gdzie oferuje outsourcingowe usługi i wykonuje je za pomocą młodych ludzi za najniższą krajową , którzy nie są w stanie potem wyrwać się z sideł w jakie wpadli. Najbardziej żal mi tych wszystkich osób, które skuszone awansem na TL lub innym dalej pracują tam bez umowy o pracę za najniższą stawkę tyle tylko, że teraz mogą się zamienić w (usunięte przez administratora) i swoje frustracje przelewać na innych. Jeśli siedzicie tam dalej to musicie mi wierzyć na słowo, że poza tą firmą istnieją normalne firmy które szanują swoich pracowników (usunięte przez administratora) Dlatego człowieku zanim tam pójdziesz zastanów się skąd tyle negatywnych opinii ma ta firma i czy na pewno potrzebna ci jest ta ciężka lekcja życia.

Voice Contact Center
Pracodawca
@VPICUavprdel

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby oferować osobom współpracującym z nami jak najlepsze warunki. W ogłoszeniach dla osób zainteresowanych współpracą z Voice Contact Center komunikujemy, że proponujemy umowy zlecenie. Oferują one elastyczność w zakresie planowania grafiku, co wielu osobom pozwala na łączenie pracy z innymi obowiązkami, np. studiami. Informacje o stawkach lub widełkach są podawane w ogłoszeniach, a kwestie wynagrodzenia i systemu motywacyjnego są też omawiane podczas rozmów rekrutacyjnych. Chcielibyśmy również podkreślić, że w Voice Contact Center kładziemy duży nacisk na rozwój osób z nami współpracujących – w ostatnim roku mieliśmy aż 94 awanse wewnętrzne. Zależy nam na wyjaśnieniu wszelkich wątpliwości, zapraszamy więc do kontaktu poprzez adres mailowy: myvoice@oex-vcc.com.

MagdaKlocek
Były pracownik
@Voice Contact Center

Tak masz rację mogłam nie podpisywać śmieciówki ale inaczej było to omawiane podczas rekrutacji

Nikt ważny
Inne
 Pytanie

Drodzy pracownicy, byłych i potencjalnych też, oraz VCC, z Wami mówię, proszę słuchajcie treść: Od początku nasze losy z VCC są jak gra, gdzie rekruterka o umowie na UoP mówiła nam już wtedy, że po trzech miesiącach, każdy z nas przejść miał na nią. O respekcie dla "inności", i o pensji, co rośnie z każdym dodatkiem. Przyjęci po teście, do biura zaproszeni, na zlecenie umowę dano, niemal rok miała trwać. "Po trzech miesiącach zerwiemy i nową podpiszemy" — tak nam odpowiedziano, gdyśmy zapytali, jak to będzie dalej grać. Osoba nadzorująca do zrezygnowania z L4 nas zachęcała, "mniej zarobicie, a i tak to tylko na trzy miesiące" mówiła. Bez znaku, bez słowa, wyszliśmy jak Zabłocki na mydle. Umowy nie dostaliśmy, nadeszła pocztą, ale po czasie. Praca wydawała się fajna, do chwili gdy o UoP zaczęliśmy pytać. Nagle wmawiano nam, że UoP to nagroda, nie prawo. I szkolenie z UoP, co brzmiało absurdalnie, i to jeszcze, warunkowe wypowiedzenie, które z pracy wykluczać nas miało. "Nie potrzeba aneksu" — początkowo mówili, "A jednak trzeba, lecz podpisywać nie musimy" — później twierdzili. "A jednak musimy" — skończyli na tym, że dwie strony muszą zatwierdzić. Niejasności w nim, a księgowa sprawdzała, nie prawnik — jak to zrozumieć? Pytania nasze tłumiono, "albo podpisujesz, albo wylatujesz" — silna sugestia, bez wyboru pozostawiona. Spotkania zawsze w trójkę: TL1, TL2, i - ofiara. W tej grze, gdzie prawda rzadko na wierzch wypływa.

Z
Pracownik

Oferowane warunki w stosunku do stawianych wymagań oraz postawa pani rekruterki, która zachowuje się jakby poskradała wszystkie rozumy są ŻENUJĄCE!!! Bezpodstawne zarzuty w stosunku do kandydatów może sobie schować w kieszeń a wytykanie rzekomych błędów które w nie mają miejsca powinno dać jedynie do myślenia. Do tego stawka mniej niż 7k brutto jest śmieszna i poniżej krytyki. Radzę tej firmie się naprawdę grubo zastanowić nad taką polityką a ludziom którzy się szanują poszukać ciekawszych ofert i bardziej przyjaznego pracodawcy…

Voice Contact Center
Pracownik
@Z

Dzień dobry, w większości publikowanych ogłoszeń stawki lub widełki są podane, stawki godzinowe są ustalane odgórnie i niestety rekruter często nie ma możliwości zaproponowania wyższej stawki na dane stanowisko. Przed rozpoczęciem rekrutacji wspólnie z Kierownikiem ustalane są również krótkie zadania do wykonania dla kandydatów.

Voice Contact Center
Pracownik

Dzień dobry, rekrutacje prowadzą różni rekruterzy, wszyscy posiadają odpowiednie certyfikaty oraz szkolenia. Każda rekrutacja prowadzona jest zgodnie z wytycznymi ustalanymi przez zespół. Celem przekazania bliższych szczegółów uwag zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com.

Zuzana
Inne
 Pytanie

Kiedy odejdziecie od umów (usunięte przez administratora)i dacie pracownikom normalne umowy o prace? Projekt czeski dostaje normalną umowę o pracę zatem jak widać jest to kwestia do zrobienia. Wymagacie co miesiąc na podstawie nie wiadomo czego, 145 godzin do wypracowania co miesiąc bez płatnego urlopu na umowie o zlecenie, jest to niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracownik
@Zuzana

Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że rodzaj umowy podyktowany jest specyfiką branży oraz klienta. Zależy nam na jak największej dyspozycyjności Konsultantów z uwagi na częste zmiany, które dzieją się na Projektach. Co więcej, dzięki częstym logowaniom można utrzymać realizację wskaźników na dobrym poziomie. :)

zuzana
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

W takim razie dlaczego na projekcie czeskim jest możliwość pracy na umowie o pracę? Czym różni się specyfika projektu czeskiego identycznego jak polski? Rozumiem że Pani również pracuje na umowie śmieciowej? Skoro wam zależy na wyrabianiu Prawie całego etatu 145 godzin to powinniście dać pracownikom uczciwą i godną umowę z możliwość płatnego urlopu, a nie traktować ich jak trybiki w maszynie.

Jowita
Kandydat
@zuzana

na projekcie czeskim tylko w ogłoszeniu i podczas rozmowy jest mowa o umowie o pracę. W rzeczywistości dostaje się umowę zlecenie.

umowa o pracę
Pracownik
@Voice Contact Center

Praca nosi znamiona umowy o pracę i powinna być taka właśnie umowa!

dlaczego
Kandydat
 Pytanie
@umowa o pracę

to dlaczego nie ma? dlaczego koordynatorzy tez nie maja umowy o prace? ;/

buba
Były pracownik
 Pytanie
@dlaczego

a czemu mieliby? ta firma nie traktuje powaznie zadnego czlowieka, lepiej szukac pracy gdzie indziej

Voice Contact Center
Pracownik
@buba

Dzień dobry, informujemy, że rodzaj umowy podyktowany jest również specyfiką branży oraz klienta i zależny jest od różnych czynników. Zapraszamy do zadawania pytań podczas rozmów rekrutacyjnych.

Czeski
Pracownik
@Zuzana

Tu nikt nie ma umowy.Czeska grupa jak się zaczęła dopytywać o umowę to wywalili tych co się upominali i zostawili tylko 4 osoby

Voice Contact Center
Pracownik
@Czeski

Dzień dobry, rodzaj umowy podyktowany jest specyfiką branży oraz klienta i zależny jest od różnych czynników. Zakończenie współpracy decyzją firmy najczęściej jest skutkiem niezrealizowania ustalonych planów naprawczych lub niewykonywania odpowiednio powierzonych zadań. Zwolnienia decyzją firmy nie są podyktowane pytaniami o rodzaj umowy. Celem wyjaśnienia wszelkich wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod dedykowanym adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com.

anonimowy anonim
Inne
 Pytanie
@Voice Contact Center

VoiceCC Szanowne, Informacja dla Was jest taka, że niemal cały projekt czeski został zwolniony - nie ogranicza się to wyłącznie do osób z planem naprawczym. Uzgodnijcie między sobą proszę wspólną wersję wydarzeń, jako że różni się ona w zależności od osoby. Jeżeli chodzi o wspomniane plany naprawcze, wydaje się, że przydzielenie pracownika do takiego planu jest równoznaczne z odsuniętym w czasie zwolnieniem. Powodem jest to, że wymagania są na tyle wygórowane, iż ich spełnienie jest niemożliwe. Jeśli "rodzaj umowy jest podyktowany specyfiką branży oraz klienta i zależy od różnych czynników", dlaczego informacja o możliwości przejścia na umowę o pracę (UoP) po trzech miesiącach znalazła się w ogłoszeniu? Taką samą informację podawała Pani rekruter na każdym etapie rekrutacji. Liderzy również utrzymywali, że umowa o pracę będzie dostępna, aż do samego końca. Początkowo wszyscy mieli ją otrzymać, później mówiono o "wybranych". W efekcie nikt jej nie otrzymał. To, co zostało napisane tutaj, jest jedynie czubkiem góry lodowej, gdyż działań o wątpliwej etyce jest znacznie więcej.

Voice Contact Center
Pracodawca
@anonimowy anonim

Dzień dobry, zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu na to stanowisko, przejście na umowy o pracę było planowane po zakończeniu okresu wdrożenia, który u każdej osoby może wynosić inny okres czasu, po osiągnięciu odpowiedniego poziomu wyników. Plany naprawcze, które zastosowaliśmy, wynikają z długotrwałego braku osiągania celów. Starannie określamy cele, które są realne i możliwe do osiągnięcia, omawiając je z doradcą i klientem. Należy zaznaczyć, że każdy plan naprawczy poprzedzają liczne spotkania i rozmowy, oferując szanse na poprawę wyników wspierane dodatkowymi działaniami i materiałami. Ostateczny wynik zależy od zaangażowania i chęci poprawy, a decyzja o kontynuacji współpracy jest podejmowana na podstawie efektów. W zakresie komunikacji, mamy ustalone ścieżki, Wszelkie pytania czy uwagi proszę kierować na mail myvoice@oex-vcc.com lub bezpośrednio do naszego koordynatora lub kierownika projektu.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie! W Voice Contact Center przede wszystkim cenimy umiejętność bycia sobą, nie wtłaczamy nikogo w żadne ramy, traktujemy każdego indywidualnie. Z uwagi na samą specyfikę pracy zwracamy uwagę na umiejętności komunikacji, umiejętności adaptacyjne, dostosowania się do Klienta, a przede wszystkim - chęci rozwoju. :)

XDD
Pracownik
@Pytanie

podatność na pranie mózgu, praca jak robot, godzenie sie na kase wystarczającą co najwyżej na waciki i nie zadawanie pytań. z naciskiem na to ostatnie, jak ktoś sie za bardzo interesuje to przestaje być miło XD

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Lizanie (usunięte przez administratora) liderom. Jeśli jesteś ultra miły i wychodzisz z nimi po pracy na picie, bądź w pracy na papierosa z automatu zostajesz liderem (tzn są oczywiście konkursy na lidera ale zawsze każdy wie kto wygra XD), albo dają Cię na odpisywanie na konsultacjach, pomoc przy grafiku,pomoc na sali albo inne takie. Jeśli upominasz się o swoją wypłatę, źle wpisany dzień, uciecie godzin pracy, bądź np źle wypłacana premie jak to taka jedna dziewczyna robiła, to jesteś od razu na celowniku. Szukają byle pretekstu żeby cię (usunięte przez administratora) Także pełno milosci w tej pracy.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Uprzejmie informujemy, że rekrutacje na stanowiska liderskie są dostępne dla wszystkich, a sam proces rekrutacyjny przebiega w standardowy sposób, zgodny ze standardami przyjętymi w firmie. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące wynagrodzenia, realizacji projektu prosimy zgłaszać na bieżąco do Lidera, bądź Kierownika Projektu. Co więcej, w każdej chwili można skierować uwagi do działu HR bezpośrednio, bądź w formie mailowej - na skrzynkę My Voice (myvoice@oex-vcc.com).

Pracownik
Były pracownik
@Voice Contact Center

Uprzejmie informuję, że o sytuacji był powiadomiony lider, koordynator i osoba z Hr. Teraz pozostaje już tylko sąd albo pip. :)

Tauronii
Były pracownik
@Pracownik

Hej to dotyczy wszystkich projektów w tej firmie, tam powstała klika w dziale jakości. Specjalnie zaniedbują początkowe szkolenia żeby dział jakości miał racje bytu i miał wieczną pracę.

Masakra
Były pracownik

Jeśli szukasz miejsca (usunięte przez administratora) które będzie dążyć do tego aby kontrolować cię stresem i wielkością twojej premii (bazowe zarobki tragiczne, a o premię z czasem coraz trudniej, bo podnoszą progi punktowe), która nie jest w pełni zależna od wysiłku konsultanta, to VCC jest miejscem dla ciebie :)

Monia
Były pracownik
@Masakra

Taka jest prawda, najpierw są cukierkowe rozmowy, a potem szantaż, obgadywanie na sali, wysmiewanie, straszenie. Zostalam zwolniona dlatego, ze mialam "czelnosc" podawazyc ich "zasady" i powiedzialam liderce co myślę. oczywiscie ona wziela to do siebie i zaraz poleciala mowic innym. dramat nie firma :)

Ooo
Pracownik
@Monia

Jak nie stosujesz się do zasad w firmie, które podpisałaś na umowie i się na nie zgodziłaś to sorki…. Pretensje miej do siebie tylko i wyłącznie…

ProjektAlle
Pracownik

Pracuje jeszcze w Voice, ale jeśli będzie tak dalej, to będę zmuszony opuścić pokład. Brak premii świątecznej lub jakiejkolwiek innej formy docenienia pracy (szczegolnie pracownika z satysfakcjonującymi wynikami). Konkursy na kiju typu przebranie na Halloween lub domek z piernika nie nakarmią pracowników. Brak prestiżu związanego z pracą na tak poważnym projekcie, a feedback tylko w sprawie uwag lub błędów to norma. Na premię z wyników harujesz jak (usunięte przez administratora) (ryzyko nie załapania się na premię przez ankietę wypełnioną przez klienta po złości).

Patroll
Były pracownik
@ProjektAlle

Masakra. Brak szacunku do pracownika, brak docenienia ciezkiej pracy, brak wsparcia poza feedbackiem typu "wow, dobry wynik, oby tak dalej????". Poprosilem o pomoc, poniewaz pomimo jednego z lepszych wynikow w zespole potrzebowalem wiekszej ilosci przerw na regulacje emocji (mam zaburzenie i opinie lekarza) i uslyszalem, ze nie da sie nic zrobic w tym kierunku. Na pytanie czy kontaktowano sie w tej sprawie z dzialem HR otrzymalem odpowiedz, ze nie. Poprosilem o spotkanie z kims z HR - nie było go. Kontakt z partnerami, ktorzy cie obrazaja i obwiniaja za wszystko (usunięte przez administratora) potrafi wplynac na ogolne samopoczucie - szczegolnie gdy wymagaja empatii prowadzac kontakt. Polecam kazdemu kto chce zarabiac za malo, robic za duzo i czuc sie w zespole jak zwykly numer konta, na ktore musi zostac przelana wyplata co miesiac.

Voice Contact Center
Pracownik
@Patroll

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com W ten sposób wyjaśniliśmy z powodzeniem już wiele kwestii. Dział HR jest dostępny do dyspozycji każdego dnia, zapraszamy również do kontaktu z Działem HR bezpośrednio na priv poprzez platformę Teams lub również przez skrzynkę mailową: myvoice@oex-vcc.com

Ja
Pracownik
@Patroll

@Patrol w ogłoszeniu jest napisane odporność na stres - więc to nie jest praca dla ludzi z zaburzeniami. Każdy z nas chciałby więcej przerw... - przy Twojej propozycji przerw - pensje byśmy dostawali taką samą - to byłoby niesprawiedliwe.

XDD
Były pracownik
@Ja

"Nie wiem, ale się wypowiem." Nie ma czegoś takiego jak odporność na stres - są ludzie, którzy nie mówią o swoich emocjach i ludzie, którzy mają interes firmy gdzieś. Zaburzenie narodziło się w efekcie pracy w VCC. W opinii lekarza powodem były: brak wsparcia, chroniczny stres generowany parciem na wyniki i przekonywaniem na każdym kroku, że można więcej, presja ze strony osób obsługiwanych (wylewanie złości za politykę platformy) i nakaz przyzwalania na obrażanie konsultanta (dopiero po 2 razie można było rozłączyć rozmowę, bo przecież trzeba upomnieć najpierw kogoś w sprawie szacunku należnego każdemu człowiekowi), niepełne szkolenie - przymus samouctwa, brak docenienia oraz przemoc niewerbalna ze strony liderów. Niesprawiedliwe to jest to, że osoby z najwyższymi wynikami nierzadko dostawały taką samą pensję co osoby, którym nie zależało xD Proszę w takim wypadku mnie nie pouczać szanowny D, bo prawda sama się obroni.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 88.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 77, z czego 10 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii