Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Voice Contact Center Sp. z o.o.
2 296 281 5 1
Man Nowy wpis
Nazwa działu: Obsługa Klienta

Byłem tam...projekt All , nie polecam z całego serca. Pieniądze żadne , atmosfera nadęta do granic możliwości . Teamliderzy żenada . Pare osób lizusów z którymi ciężko wytrzymać , podkładają świnie na każdym możliwym kroku. Towarzystwo wzajemnej adoracji .Wymagania i oczekiwania bardzo duże a perspektyw brak. Krotko mówiąc praca dla tzw desperatów .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kamis Nowy wpis

UCIEKAĆ Z TAMTAD TRZEBA JAK NAJSZYBCIEJ. GRAFIK USTALAJĄ INACZEJ NIŻ NA ROZMOWIE ALBO NIE MASZ PRACY I NIE ZAROBISZ.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nie radzę!! Nowy wpis

Nie radzę podejmować współpracy z tą firmą na PROJEKCIE AL........ . Ludzie są bardzo fałszywi. Liderki obgadujące innych oraz wysmiewanie instruktora szkolenia nie dosłownie ale w przenośni że jego nauka jest do niczego i śmianie się, że szkoła M jest do niczego i oczekiwanie pracy innej niż była dana osoba przeszkolona. Nikt nikomu nic nie mówią w twarz tylko za plecami a później się uśmiechają do siebie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Projekt All... Nowy wpis

Nie polecam pracy tam. Jak nie zdasz certyfikacji to nie zapłaca za szkolenie. A nawet jak zdasz i masz możliwość korzystania przy tym z notatek mówią tak na szkoleniu, ale jak masz notatkę w formie elektronicznej to już nie możesz korzystać z niej chociaż masz dostęp do całego systemu i w całym internecie możesz niby korzystać to odrazu nie uznaja Tobie i dają Tobie kolejny test, który także zawierał błędy i w pytaniu bo jak odpowiedz możesz wybrać poprawna skoro dokończenie pytania o które proszą cie jest w odpowiedzi nie logiczne i drugie pytanie, że żadna odpowiedź nie była prawidłowa udowodniając to. A i zapomniałam nawet jak powiesz prawdę, że lider który mówi że korzystasz z telefonu innym pomaga uznają ze jest to nie możliwe skoro mam na to nawet dowod. Podpierajac się że na sali jest zakaz telefonu ale do pulpitu trzeba zdalnego zalogować a do tego niezbędny jest telefon. Jedno drugiemu zaprzecza oraz możesz słuchać muzyki z telefonu na słuchawkach ale nie możesz z niego korzystać według ich "zasad". To jest "dyskryminacja" i na pewno zgłoszę to do Inspekcji Pracy bo jest to nie zgodne z prawem, a zwłaszcza że mam na to nie podważalne dowody oraz zworce się bezpośrednio do głównej siedziby All... A ponadto test to jest wybór pytań ich to co ktoś miałby nie wiem ściągać skoro nie wie jakie mu się w linku pytania pojawią. Dają ponadto umowę zlecenie bo nie chcą być za bardzo podciągnięci pod Kodeks Pracy. Dają stawkę 17 brutto najniższa krajową dobra okej ludzie się godzą to nie podlega komentowaniu. A i gdy zwrócisz się z pytaniem jaki miałeś wynik poprawy certyfikacji testu zostajesz bez odpowiedzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Julka

@pracowałem tam - a jak wygląda ten system motywacyjny ,który został zaproponowany?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracowałem tam
Nazwa działu: Obsługa Klienta

Firma beznadzieja. Projekt All.... porażka. Koordynator projektu Sławek - hehe szkoda pisać. Minimalna krajowa ale wymogi jak za średnią krajową. Wprowadzili system motywacyjny który po pierwszym miesiącu został zmodyfikowany dlatego, że kilka osób dostało premię. W kolejnym miesiącu już nikt jej nie dostał. Ludzie boją się, że ich z roboty wyrzucą. Sam zrezygnowałem bo dla mnie to strata czasu i energii.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Voice Contact Center
Nazwa działu: Obsługa Klienta
@pracowałem tam

Dziękujemy bardzo za Twoją opinię i chcielibyśmy się do niej odnieść. System motywacyjny na projekcie zawiera cele odzwierciedlające oczekiwania naszych klientów zlecających. Jeśli system motywacyjny ulega zmianie to nie dlatego że nie chcemy aby nasi konsultanci dostawali premie, lecz dlatego że zmieniają się cele projektowe. System motywacyjny bezpośrednio przekłada się na zwiększenie jakości i efektywności osób pracujących na projekcie i gdy cele te są w 100% zrealizowane, zawsze chętnie nagradzamy naszych konsultantów. Oczywiście wszystkie zmiany komunikujemy na bieżąco.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracowałem tam
Nazwa działu: Obsługa Klienta
@Voice Contact Center

z tego co zostało przekazane kryteria premii nie zostały spełnione przez większość załogi w projekcie. system motywacyjny jest mało przejrzysty tzn. aby ją dostać twój przełożony musi pozytywnie ale subiektywnie ocenić twoją pracę. firma raczej nie nastawia się na stałe zatrudnienie i utrzymanie pracownik. jeśli rotacja jest dla was opłacalna to gratuluję. taniej jest utrzymać pracownika niż wyszkolić nowego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wojtek

Chciałem zapytać jak wyglada sprawa wynagrodzenia? Czy jesteście usatysfakcjonowani z panujących w Voice Contact Center warunków ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracowałem tam
@Wojtek

dla studenta nie mającego kosztów /mieszka z rodziną/ najniższa krajowa może wystarczy. ogólnie firma do bani.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracowałem tam
Nazwa działu: Finanse
@Pytanie

umowa zlecenie z najniższą stawką godzinową. z tego co pamiętam 14,00 czy 14,5 netto

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Meg
Użytkownicy czekają na odpowiedź 25 dni.
 Pytanie

Czy ktoś pracuje na projekcie (usunięte przez administratora)i może powiedzieć coś więcej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nickt carter
Użytkownicy czekają na odpowiedź 52 dni.
 Pytanie

siema, dali ogloszenie w Warszawie. pytanie krotka pilka: Da sie poobijac ???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nie Hejter

Nie polecam. nie płacą za szkolenie jak nie uzyskasz 90% na teście. nawet jak masz 89% to i tak ci nie podciągną a nawet mogą podziękować za pracę zaraz po szkoleniu i oczywiście bez wynagrodzenia.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
RCMO

Nestea Bank AMG 63

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Julia
@RCMO

@RCMO Nie wiem co chciałeś wnieść na forum swoim wpisem. Podpowiecie mi, czy mogę starać się o zatrudnienie w Voice Contact bez doświadczenia?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
...

Trzymaj się zdała. Łódź zeligowskiego. Najniższa krajowa, umowa zlecenie. Elastyczny grafik to fikcja na infolinii. Nigdy nie zgadza się z dyspozycja. Nędzne warunki za grosze. Praca jak praca, sluchawka, szukaj lepszej.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Julia
@...

A jak wygląda ta kwestia grafiku w Voice Contact ?Bo zastanawia mnie, czy można zatrudnić się na niepełny etat, albo ustawić sobie grafik pod siebie (np. jeśli ktoś ma egzaminy na studiach i akurat nie może przyjść do pracy itp.) i czy nie jest to problem. Daj znać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
tłusty

jak tam pączusie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mira

Jaką macie atmosferę w pracy? Na jaką umowę można liczyć na starcie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podporek
@Mira

Wyłącznie umowa zlecenie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ryszard
@podporek

Mając dłuższy staż pracy można negocjować warunki zatrudnienia i zmienić umowę na bardziej korzystną dla pracownika? Jak wygląda praca na stanowisku konsultanta telefonicznego? Czy komunikatywność i zdolności interpersonalne są według Ciebie atutem? Na stronie http://www.voicecc.pl/dlaczego-my.html pracodawca zachęca osoby, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe i planują rozwijać się w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, do składania CV.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania
@Ryszard

Typowy przemiał jak w kazdym call center (przynajmniej na projekcie Affidea)- pierwszego dnia pracy rekruterka pokazuje sale na ktorej bedziesz pracował. Była pełna ludzi. Jak zaczynałam po 1,5-tygodniowym szkleniu, to sala byla w 2/3 pusta i z tygodnia na tydzie sie zapelniala nowymi pracownikami. 1/3 to stali pracownicy - z reguly babki 40-50-60 lat. Predzej czy pozniej sie do czegos doczepia, dlatego staramy sie przepracowac 160h, zeby zalapac sie na odplatne szkolenie. Liderzy od samego poczatku daja nieironicznie znac, ze jestesmy tutaj na max "1-3 miesiace, bo jest to czas kiedy pracownik ma najwieksza wydajnosc" - cytat jednego z liderow ze szkolenia wstepnego . Praca na tzw przetrwanie. Staracie sie jak najdluzej pracowac, dopoki wam nie podziekuja, albo sami sobie dacie spokoj.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
ISEGAWA
@ania

Ile można realnie zarobić w miesiącu ? Jak wygląda praca w dniu wolne i popołudnia, wieczory?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania
@ISEGAWA

pracowac mozna od 7 do 20. Po 16-tej jest mniej telefonow (ludzie dzwonia z pracy czesto), tak samo w soboty i niedziele, ale z reguly dzwonia ci bardziej zdeterminowani, ktorzy sie nie mogli dodzwonic w ciagu dnia. Czesto z reklamacjami (brak opisu badania w terminie) zdarzaja sie bardziej nerwowe telefony. Na szkoleniach mowili, ze reklamacjami sie nie bedziemy zajmowali, a w praktyce to wyglada odmiennie. Balagan organizacyjny ogolnie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona1232139414

Czy ktoś z Was może napisać, jak wygląda szkolenie na projekcie Empik? Szkolenie jest kilkudniowe czy dłuższe? Rozumiem, że jest w stu procentach płatne oraz jest jakiś test później? Jest on trudny? Chciałabym również wiedzieć czy grafik nie jest napięty na weekendy? Będę wdzięczna za odpowiedz, bo myślę nad złożeniem CV.. Naprawdę będę wdzięczna za odpowiedz:)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podporek
@Ona1232139414

Szkolenie trwa łącznie 7 dni - 5 dni to faktycznie czysto teoretyczne szkolenie + 2 dni luźniejsze, gdzie jeden spędzasz na odsłuchu przy którymś z pracujących konsultantów. Testy są po każdym zagadnieniu, teoretycznie jest jakiś próg zdawalności, no ale ... ;) Na koniec ogólny, duży test. Z grafikiem jest różnie, w zależności od tego jakie akurat zapotrzebowanie ma Empik - grafik w pełni elastyczny, układany zgodnie z Twoim dyspo. Niedziela + 2zł brutto do stawki godzinowej. Jeżeli mogę dodać coś od siebie, to pamiętaj, że Empik to nie praca z książkami, a głównie opóźnionymi zamówieniami na pralki i telefony oburzonych z tego powodu klientów, dlatego odradzam ten konkretnie projekt. Voice ma inne, przyjemniejsze projekty za taką samą stawkę - np. Circle K. Praca na Empiku jest 24/7

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mkfjfirgj

Jeżeli komuś zależy szczególnie na zarobkach to zdecydowanie odradzam. Atmosfera na duży +, liderzy wyrozumiali, grafik rzeczywiście elastyczny (zgodny ze składanym dyspo, można pracować nawet 1 dzień w miesiącu). Osobiście radzę unikać projektu Empik - roboty jest ogrom w porównaniu z innymi projektami, a stawka taka sama... najniższa krajowa za taką pracę to trochę śmiech na sali. Za nocki +2 zł do przepracowanej godziny.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lilka

Polecam w 100% projekt Affidea liderzy fantastyczni, pomagają, można na nich liczyć w każdej chwili. Atmosfera bardzo fajna. Słodkie (i nie tylko) poniedziałki. Klimatyzacja. Mogliby ciut więcej zaproponować stawkę finansowa, ogólnie rzecz biorąc praca super!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Jak dziś przedstawia się sytuacja Voice Contact Center Sp. z o.o. na tle innych przedsiębiorstw? Przekazane przez Ciebie informacje, dotyczące chociażby benefitów pozapłacowych mogą okazać się bardzo istotną wskazówką dla osób pochodzących z Warszawa i okolic oraz będących w trakcie poszukiwania pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irek

Czy trudno jest przejść przez rekrutację w firmie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Jeśli chodzi o projekt CircleK to mogę polecić.Maly zespół i fajna atmosfera

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol

Podpowiedzcie czy warto aplikować? Jaka atmosfera?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonymous
@Karol

Atmosfera podejrzanie miła z początku, szybko wychodzą na jaw początkowe kłamstwa z rozmowy wstępnej. Nie polecam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Normalny
@Karol

mobbing można było odczuć już na szkoleniu. Pracuje się za darmo jak nie przepracujesz 160 godzin!!! Jestem pod wrażeniem że w dzisiejszych czasach takie kołchozy jeszcze istnieją.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gugo
@Normalny

Chyba mówisz o szkoleniu, za które dostaje się pieniądze po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin ? Gdyby płacili od razu to ludzie mogliby tylko przychodzić na szkolenia i po tygodniu rezygnować :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elza
@Karol

odradzam, na rozmowie kwalifikacyjnej proponują 11 zł a już każdy wie że krajowe minimum to ponad 13 zł a na pytanie o prowizję rekrutantka spytała: " to gdzieś jeszcze płacą prowizję?". Tandeta.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiki

Takie szukanie dziury w całym. Idealnych firm nie ma!!!!

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nika

A czy ktos z Panstwa pracowal/pracuje na stanowisku rejestratorka medyczna/opiekun pacjenta? Czy to infolinia sprzedazowa?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bobolino
@Nika

NIby nie ale i tak sprzedajesz, jest tam na to cichy nacisk. Nie jest to aż tak denerwujące, bo pacjent może spokojnie odmówić. Ciągle jednak musisz tą płatną usługę oferować.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rycerz

Firma trudna i zawiła, niby wszystko ok i wszyscy ciebie kochają. Jest wiele szczególnie technicznych niedociągnięć. System rekrutacji daje szansę ale jest straszliwie nieumiejętny. Więcej rekrutują niźli stanowisk, szczególnie na projektach medycznych, człowiek czuje się jakby miał wylecieć z dnia na dzień a oni "głaszczą" i mówią że to przejściowe. Wielu rezygnuje po paru dniach. Przynajmniej kiedy ja byłem to co rusz były błędy, niektóre stanowiska przez rok nie działały. Niektóre, były 2 razy wolniejsze od innych. Wiele razy przekonywano mnie że to nie prawda ale ja wiem swoje....Łatwo wejść łatwo wylecieć. Sama praca ciekawa acz trudna i źle zorganizowana. Wiele by mówić...Praca na przetrwanie. Są tam wspaniali ludzie ale niektórzy czują jakby praca była jedynym ich życiem, na tych uważać najbardziej. Twoim zadaniem jest obsługa informacyjna osób zapisujących się na Tomografy i Rezonanse. Materia niezwykle trudna i skomplikowana, pełna zaułków i meandrów. Często pacjenci składają reklamacje, więc uważajcie.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alinka

a jak jest z praca e projekcie Empik? Ktoś coś wiecej?? :)

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gugo
@Alinka

Ludzie w biurze sympatyczni, a z klientami różnie bywało (jak w czymś pomogłaś to bardzo dziękowali, ale też zdarzały się nie przyjemne rozmowy). Jak dla mnie najgorsze było to, że wiele spraw trzeba było zgłaszać do innych działów lub salonów i czekać na odpowiedź od nich, a klient dzwoni i się niecierpliwi. I było naprawdę dużo informacji do przyswojenia, bo nie było podziału- ty jesteś od tego a ty od tego tylko każdy musiał mieć wiedzę na temat reklamacji, promocji, realizacji zamówień, programu lojalnościowego ... Mi osobiście ciężko było przyswoić taki ogrom informacji, ale jeżeli chodzi o atmosferę w biurze- było naprawdę w porządku i generalnie miło wspominam :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIeinterereAnonymous

Szybko wychodzą na jaw kłamstwa przekazywane na wstępnej rozmowie. Słodkie poniedziałki istnieją na niby (dostaniesz max mały jogurt, ew. ciastko z opakowania gdzie ich 30). Podejście do pracownika pozostawia wiele do życzenia, jest on okłamywany. Biurka są malutkie. Szkolenie trwa dwa tygodnie, a nie jak informują, że 7 dni. Ważniejsze niż umiejętność rozmowy z klientem jest zaliczenie sprawdzianu na 90%, gdzie czeka się na wynik i się nie wie, a się przychodzi, siedzi. Szkolenie NIEpłatne! Chyba, że przepracujesz 160 godz więc czeka Cię miesiąc głodówki. Po teście zdanym nie koniec mogą Cię wkopać na rozmowie testowej która ostatecznie dopuszcza Cię do pracy. MASAKRA NIE IŚĆ TU!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xoxo
@NIeinterereAnonymous

Nie usuwaj moich komentarzy. Wszyscy znają prawdę.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sebastain gałecki
@NIeinterereAnonymous

@NIeinterereAnonymous mowisz o tym projekcie infolinii medycznej? duza jest rotacja pracownikow? ile tam pracowales?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Hej, czy na akcji empik pracują głównie studenci ? Są trochę starsze osoby ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alinka
@anonymous

są i starsze osoby, ale głównie studenci

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radek

Ja chcę podkreślić, że Voice Contact Center to spoko firma

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Voice Contact Center Sp. z o.o.