Voice Contact Center Sp. z o. o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 280 ocen.

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o. o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o. o.

anonymous

Hej, czy na akcji empik pracują głównie studenci ? Są trochę starsze osoby ?

Alinka
@anonymous 28.11.2017 17:02
Hej, czy na akcji empik pracują głównie studenci ? Są trochę starsze osoby ?

są i starsze osoby, ale głównie studenci

Alinka

a jak jest z praca e projekcie Empik? Ktoś coś wiecej?? :)

Radek

Ja chcę podkreślić, że Voice Contact Center to spoko firma

Hanna

@Pozdrawiam 4 piętro, wiadomo, że nastawienie pracowników i ich motywacja są ważne w każdej tego typu firmie. Wiadomo, że największy motywator to pieniądze, tak jak napisałeś, ale dla wielu liczą się też inne pakiety, np. socjalne, o które wcześniej pytałam, wiesz coś na ten temat?

ona
@Hanna 25.09.2017 12:00
@Pozdrawiam 4 piętro, wiadomo, że nastawienie pracowników i ich motywacja są ważne w każdej tego typu firmie. Wiadomo, że najwi...

nic takiego w tej firmie nie ma

Pozdrawiam 4 piętro

Ja pracuje w tym miejscu i na rozmowie rekrutacyjnej powiedziano mi jaka jest stawka godzinowa, 11 zl ,wiem że są call centery w ktorych mozna zarobić wiecej , i nic nie stoi na przeszkodzie by tam sie wybrać. Myślę że firma trochę traktuje z góry pracownika ale to wynik umowy zlecenia gdzie ani ja ani firma nie traktuje takiej umowy poważnie. Moge przyjsc kiedy chce jak nie chce nie przyjde ,oczywiscie wiadomo że to moze laczyc sie z podziekowaniem takiemu pracownikowi. Mysle ze w wiekszosci miejsc szkolenie jest rózne od samej praktyki. Co innego wiedza bazowa która mamy sie posługiowac ale juz jakosc rozmowy wiadomo ze szybko z bycia milym konsultantem stanie sie nie milym z wzgledu na ludzi z ktorymi sie te rozmowy prowadzi a wiadomo ze glownym motywatorem jest kasa a jesli nie kasa to, to jak sie ludzie traktuja w zespole . Jak ktos olewa prace nie przychodzi i tak dalej wiadomo ze tez sam pracuje na swoją rzepke. I już nie marudzić bo każdy swój język ma.

Radek

Można zrozumieć, że komuś nie odpowiada taki charakter pracy. Może rozstanie z firmą jest lepsze niż jej oczernianie?

Hanna

@gregory czyli w firmie nie funkcjonują żadne dodatkowe pakiety dla pracowników? Zdania na ten temat są trochę podzielone - może zostały one wprowadzone po twoim odejściu z firmy?

Radek

@Gregory Widocznie byłeś słabym pracownikiem i tak Cię oceniano.

......
@Radek 17.08.2017 23:12
@Gregory Widocznie byłeś słabym pracownikiem i tak Cię oceniano.

Albo Ty masz zero ambicji i jesteś niedowartościowany że bronisz tego miejsca...

Milena

Ciągle piszecie o najniższych stawkach ale takie mają ludzie zaczynający pracę. Chyba, że to jest stawka połączona z premią od sprzedaży czyli nie piszcie , że tak mało zarabiacie. Firma musi motywować pracowników i płacić dobrze pracującym. Mnie się tu dobrze pracuje.

Gregory
@Milena 14.08.2017 14:47
Ciągle piszecie o najniższych stawkach ale takie mają ludzie zaczynający pracę. Chyba, że to jest stawka połączona z premią od...

,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....

Gregory
@Milena 14.08.2017 14:47
Ciągle piszecie o najniższych stawkach ale takie mają ludzie zaczynający pracę. Chyba, że to jest stawka połączona z premią od...

,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....

Hanna

Empik rzeczywiście stawia na nowatorskie rozwiązania @gregory, proponuje słodkie i słone dni ale też dość rozbudowany pakiet socjalny - tak wynika z aktualnych ofert. Co zatem wywołuje takie niezadowolenie? Dla osób, które chcą się zatrudnić to bardzo ważne informacje, żeby mogli porównać wcześniejsze warunki o obecne.

Gregory
@Hanna 09.08.2017 14:12
Empik rzeczywiście stawia na nowatorskie rozwiązania @gregory, proponuje słodkie i słone dni ale też dość rozbudowany pakiet so...

Uhm, a jakie są to rozbudowane pakiety??? oprócz 9,5 za godzinę

Riotrek

Czy praca na infolinii w firmie jest w miarę godziwie wynagradzana? Może ktoś napisać kilka informacji o firmie? Aplikuję i chciałbym więcej wiedzieć. Czy jakieś wymagania na starcie firma stawia?Dzięki

Gregory
@Riotrek 31.07.2017 22:24
Czy praca na infolinii w firmie jest w miarę godziwie wynagradzana? Może ktoś napisać kilka informacji o firmie? Aplikuję i chc...

Czytaj wyżej....

Mania

Z tego co wiem, to jak się wykaże dobre wyniki to jest więcej!

Gregory
@Mania 25.07.2017 15:52
Z tego co wiem, to jak się wykaże dobre wyniki to jest więcej!

To jestes źle poinformowana albo od niedawna tam pracujesz wnioskuję bo wcześniejszym komentarzu, owszem kiedyś tak było od 1 stycznia wszystko ucieli, teraz w nagrodę dostajesz cukierka lizaka czy 10 minut przerwy jak w przedszkolu albo szkole specjalnej troski śmiech na sali i jedna wielka żenada...

Bartek

Może na początek to nie jest duża stawka ale myślę, że po okresie próbnym dają jakieś podwyżki o ile wykaże się człowiek pracą. Czy są jeszcze jakieś dodatki?

Radosłąw

Czy ktoś się orientuje jakiej kasy można oczekiwać na pracy w infolinii? Generalnie lubię takie zajęcia chodzi mi jedynie żeby jeszcze zarobić odpowiednio.

Ciekawy :)

Mam pytanie odnośnie projektu empik, wiem, że praca ma polegać na odbieraniu telefonów i odpisywaniu na maile. Jak to wygląda, czego jest więcej, telefonów czy maili? Jak liderzy? Czy grafik rzeczywiście jest elastyczny? Czy dużo jest połączeń i ile trwa szkolenie?

Mania

Czy jest jeszcze aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. rejestracji szkód? Bardzo zależy mi na kilku informacjach, może ktoś mógłby coś dodać o atmosferze w firmie? Może coś jeszcze powinnam wiedzieć?

ja
@Mania 18.06.2017 22:05
Czy jest jeszcze aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. rejestracji szkód? Bardzo zależy mi na kilku informacjach, może ktoś...

Tutaj nie uzyskasz żadnych rzetelnych informacji. Tutaj każdy hejtuje, a obiektywne oceny są szybko przekrzykiwane. Przyjdź na szkolenie, popracuj trochę i wyrobisz własne zdanie.

jaga

bardzo proszę prze3de wszystkim Adminstratora o nieskreślenie moich uwag o tej pracy generalnie pracownicy brudasy niechluje śmierdzące pożerające własne gluty przepocone ciapiące mamiące gnidy śpiewające, niższy szczebel menadżera Krzysio: z gronkowcem w nosie niedouczony prostak bez wykształcenia bez wiedzy inteligencji bez wyrazu bez wyglądu wsiok totalny zapisz go na badania TK głowy gazownia jak ktoś z jego zespołu specjalnie tyłek podnosi żeby pierdnąć to całe grono kibicuje tyłkowi a tu komisja się zbiera do oceny pracownika pierdzącego

Hanna

@Czarek to bardzo dobrze, że jesteś zadowolony z pracy w Voice Contact Center Sp. z o. o. Jakie stanowisko piastujesz? Co więcej możesz napisać o plusach pracy w tym miejscu? Z czego przede wszystkim jesteś zadowolony? Chętnie dowiemy się od Ciebie więcej.

Czarek

Voice Contact Center to nowoczesna i młoda firma. Dobrze mi się pracuje i mam super zespół, fajna atmosfera a do pracy chodzę z przyjemnością. Pewnie zaraz będą wpisy że to dział HR napisał, ale niestety nie.

Włoska kolezanka moze

Witam, Dziś zauważyłam w internecie że,PZU szuka do pracy w dziale "obsługa korespondencji elektronicznej" na Mokotowie. W ogłoszeniu pisze,praca w godzinach popołudniowych 17-23,opis pracy praktycznie żaden. Dlatego stąd moje pytanie tutaj,pracował ktoś na takim dziale?Jak to wygląda itd,opis po prostu?Bo się szczerze zastanawiam czy warto wysłać CV... Będę wdzięczna.

Hanna

@Konsultant o jakim konkursie piszesz? Czy możesz napisać więcej na ten temat? Chętnie poznamy od Ciebie więcej informacji. @7, według Ciebie w pracy w Voice Contact Center Sp. z o. o. dało się odczuć brak szacunku skierowany do konsultantów. Czy masz na myśli jakąś konkretną sytuację? Jak przejawiał się taki brak szacunku?

kocia

wszyscy po kolei macie nie równo pod dekielkiem! co takie coś jak studzienciak , który nie ma doświadczenia w pracy z dużą ilością ludzi może się wypowiadać??!!??! jakie macie doświadczenie? to korpo mimo wszystko i są wymagania tak jak w każdej pracy, bo nie TY i Ty ,,,Ci wczesniejszi " dyktujecie warunki tylko wam się dyktuje! jak jeden z drugim będzie miec swoją firmę to wtedy takie opinie będą ok bo teraz to żałosne

7

Witam! Przepracowałam w tej firmie około 8 miesięcy i mam potrzebę podzielenia się opinią. Niby wszystko w porządku, ale swego rodzaju "ukryty", bo niewidoczny na pierwszy rzut oka, stosunek do nas - jako konsultantów - pozostawia wiele do życzenia. Niejednokrotnie odczuwaliśmy brak szacunku wymierzony w naszą stronę, deficyt prostych wartości międzyludzkich. Niestety, niektóre projekty mają cechy korpo, więc w wielu momentach bywało to nie do zniesienia i po prostu smutne. Ekipa na Empiku - świetna, ale postawa pseudo "teamleaderów" (szczególnie tych, którzy mają tzw. "plecy") sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej i pozbawionej tak naprawdę rzeczonego odpowiedniego zarządzania zasobami ludzkimi. Wypowiadam się tylko na temat jednego projektu, słyszałam dobre opinie o innych liderach. Natomiast polecam tylko i wyłącznie, jeśli chcecie się zatrzymać na chwilę. Zarobki przykre, pensja raz przychodzi większa, raz mniejsza. "Elastyczny grafik" to trochę ściema. Niemniej jednak postrzegam to jako ciekawe doświadczenie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Czytelnik
@kocia 21.05.2017 18:30
na szacunek trzeba sobie zasłużyć a widać Tobie wiele brak, więc jaki jesteś tak masz! zacznij inna pracę a zobaczysz,że będzie...

Pod dekielkiem nierówno masz Ty atakując 7, każdy ma prawo wypowiedzieć się na temat swoich odczuć i doświadczenia dużego czy mniejszego,pisząc pozytywne czy negatywne komentarze, czy jest to osoba studiująca czy plus 30 lub 40. A jeśli chodzi o szacunek to każdemu się należy czy jest to student uczen, prezes czy emeryt. Co do Ciebie i czytając Twoje komentarze jesteś prostakiem i chamem spod ciemnej gwiazdy, widać nie nauczyli Cię rodzice wychowania. Albo oceniasz ludzi na swoim poziomie. Zanim cokolwiek napiszesz atakując inne osoby to rada dla Ciebie kup sobie maść na ból d***y:] Nie pozdrawiam....

7
@kocia 21.05.2017 18:30
na szacunek trzeba sobie zasłużyć a widać Tobie wiele brak, więc jaki jesteś tak masz! zacznij inna pracę a zobaczysz,że będzie...

Oj, Pani Kocia - "doświadczona w branży" i "zasługująca na szacunek" - chyba mocno zszargała swoje nerwy pracą w Voice. Gwoli ścisłości, posiadam spore doświadczenie w branży, natomiast naprawdę nie mam ochoty, ni czasu, by odnosić się do całości Pani wypowiedzi, jakże emocjonalnej zresztą. Widać, że profesjonalne i życzliwe podejście do zupełnie obcych ludzi, tak przecież ważne w tym zawodzie, ma Pani opanowane do perfekcji. :-) Życzę dużo zdrowia i pogody ducha.

Baśka

@Konsultant Czy możesz napisać coś więcej na temat tego konkursu? Zainteresowałam się tym tematem ale nic nie wiem więc dobrze gdybyś coś dodał? Gdzie to ma być?

Konsultant

Czy na Waszej lokalizacji na projekcie PZU również został cofnięty konkurs kierowalności z dnia 1 stycznia 2017?

Konsultant

Czy na Waszej lokalizacji na projekcie PZU również został cofnięty konkurs kierowalności z dnia 1 stycznia 2017?

Norbert

@pracownik i @on12 Zupełnie zbytecznie tak się denerwujecie. Każdy może pisać i czytać co chce. Może lepiej wymienić się opiniami o firmie, jak sobie radzi, co się tam dzieje?

Hanna

@pracownik, co w takim razie zdecydowałbyś się zmienić w firmie? Co według Ciebie wymaga poprawy?

pracownik
@Hanna 19.04.2017 10:18
@pracownik, co w takim razie zdecydowałbyś się zmienić w firmie? Co według Ciebie wymaga poprawy?

Ty jestes jakaś dziwna... przeczytaj dokłądnie mój komentarz powyżej, chyba że czytać nie potrafisz ze zrozumieniem, pisze w nim ze już tam nie pracuje, więc nie będe odpowiadał na twoje głupie pytania typu co bym zmieniał... męcz innych ludźmi swoimi durnymi pytaniami

on12
@Hanna 19.04.2017 10:18
@pracownik, co w takim razie zdecydowałbyś się zmienić w firmie? Co według Ciebie wymaga poprawy?

Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to zachowaj choć odrobinę honoru i nie zadawaj śmiesznych pytań na które już kilka razy otrzymałaś odpowiedź.

Ewka

Hej A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik? Ktos pracował lub pracuje?

Ewka

Hej A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik? Ktos pracował lub pracuje?

Lila

Voice Contact Center jest doceniany w najważniejszych konkursach branżowych: Call Center Awards, Outsourcing Star, Golden Arrow, Telemarketer Roku i zastanawiam się dlaczego tyle hejtu wylewa się na firmę? Czyżby konkurencji sprawiało to przyjemność?

hih
@MK 16.07.2017 22:03
Może tylko dlatego, że gdzie indziej jest jeszcze gorzej przynajmniej jeśli chodzi o stosunek do pracownika? Bo zarobki, 13 br...

Netto dają 11,13 zł + zapewniają zus z tego co wiem :)

Gregory
@hih 24.07.2017 00:51
Netto dają 11,13 zł + zapewniają zus z tego co wiem :)

To chyba mówisz o innej lokalizacji bo w Lublinie jest 9,40 czy 9,5 netto żenada

pracownik

jesteś taka dociekliwa? prosze atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja)- no nie wiem czy atrakcyjne wynagrodzenie to 13 zł brutto a 9,5 na ręke to jest raczej najniższe wynagrodzenie na umowę zlecenie,którą obowiązkowo podniósł rząd, więc firma się nie wysiliła pod tym względem a słowo atrakcyjne wynagrodzenie to raczej iluzja, jeśli chodzi o prowizję nie ma żadnej prowizji.... jedna została zabrana z dn1 stycznia a druga z końcem lutego, nic takiego nie otrzymałem chociaż wyniki miałem w miarę dobre - elastyczny grafik- to jest śmiech na sali, dając dyspozycyjność na 8-9 godzin dostaje 3-4 godziny lub dwa dni wolnego, lub wpisuje 8-16 a dostaje 9-17, niestety szanowne wsparcie woli nie naprawiać swoich błędów, więc winą obarcza konsultanta, karząc mu szukać na siłę zastępstwa, co do pomniejszania godzin są osoby, które mają rodziny więc pracując po 3-4 godziny w tygodniu nie wyżywią za taką płacę swoich bliskich, jeśli chodzi o moją osobą to musiałem zrezygnować z wynajmu pokoju bo niestety za takie wynagrodzenie nie było mnie stać się utrzymać samemu - szkolenia- szkolenia bardzo powierzchowne ,,ciekawe kwiatki'' wychodzą w trakcie rozmowy z klientem i jeśli chodzi o szkolenia to dają wiedzę w 30% -- miłą atmosferę- jeśli chodzi o miłą atmosferę spotkałem się z opryskliwością większości liderów, oraz kierowniczki jedynie1-2 osoby w jakimś stopniu coś pomogły podpowiedziały, reszta to chamstwo i prostactwo włącznie z nią - słodkie poniedziałki- szczerze? od początku mojej ,,kariery'' tam były chyba ze dwa razy, więc to jest jak dla mnie takie mydlenie oczu, a przecież w ogłoszeniu pisze ,,zapewniamy co tydzień słodkie niespodzianki'' Jedynie co będę dobrze tam wspominać to będą koledzy i koleżanki konsultanci, z którymi się zakolegowałem, co do reszty i zarządu tego miejsca, to nie mam w zupełności dobrego zdania

Hanna

@pracownik, powiesz coś więcej o swoich doświadczeniach?

pracownik

byłem tam, pracowałem tam i przekonałem się na własnej skórze jaka panuje atmosfera i jakie są warunki zatrudnienia w tej firmie , nie wierzyłem wcześniej w to co ludzie negatywnego o tej firmie piszą, po moim doświadczeniu z tą firmą w zupełności się zgadzam z wcześniejszymi komentarzami, jakie piszą koledzy i koleżanki na tym forum

Hanna

@rozbawiony dziękuję za Twój komentarz. Pracujesz w firmie?

Justin The Beaver

Praca w gronie fajnych ludzi – kiedy pozna się tam fajne osoby i chce się nimi otaczać, to stosowane są przesadzanki i różnego typu działania niefajnej pani przedszkolanki, aby odebrać ten 1‰ tego, co mogłoby być w tej firmie miłe. Co do działań motywacyjnych, to są to 'obiecanki cacanki, a głupiemu radość', bo jeśli tylko jakieś osoby zaczną, w jakimś niewielkim zakresie te pomysły realizować, to się to zabiera i traktuje, jako oczywistą oczywistość w tej pracy. Pracownicy to studenci lub ludzie świeżo po studiach, skąd więc ich kilkunastoletnie doświadczenie, albo raczej w czym...;) skoro 'Menedżerów i specjalistów poszukujemy w gronie aktualnych pracowników'. Kilkanaście lat doświadczenia, to ma może prezes, no ale nie o tym 'poziomie' kariery tu mowa. Ciekawe też, kto zatrudnia ludzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w najgorszej możliwej formie? Jakie talenty można łowić permanentnie demotywując ludzi do pracy? Realna szansa awansu odbywa się po znajomości. 'Osoby wykazujące zdolności w kierunku zarządzania zespołem mogą liczyć na system szkoleń wzmacniających kompetencje niezbędne do objęcia nowego zakresu odpowiedzialności.' - strach pomyśleć, co to za system szkoleń, skoro większości z tych ludzi później coś uderza do głowy, zapominają kim jeszcze niedawno byli, co robili i jak należy traktować współpracowników... 'ciekawe zmiany w projektach' odbierają resztki poczucia stabilizacji, jeśli ktoś je w ogóle ma przy takim podejściu i formie zatrudnienia. Ponownie o doświadczeniu – kto odpowiedzialny zmienia doświadczonemu pracownikowi obsługiwaną branżę i zakres obowiązków... ? Stabilność zatrudnienia... a rekrutacja kilka razy w miesiącu, gdzie na rozmowę wchodzi po kilka osób razem i to w obrębie 500 stanowisk we wszystkich lokalizacjach – interesujące:). 'Dbamy, aby nasi konsultanci mieli poczucie wsparcia liderów projektu.' - w przypadku braku zwykłej uprzejmości na elementarnym poziomie to raczej niemożliwe... Na koniec miły akcent - duch zespołu, z którego firma Voice jest dumna to naprawdę DUCH, straszy doskonale, co widać na powyższym forum:))). Drodzy studenci zatem, powodzenia w szukaniu innej pracy.

rozbawiony

"Voice Contact Center tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży contact center. Voice Contact Center tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży contact center" - czy aby napewno? ;]] "Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka." - no chyba raczej nie ;] "Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami." - rozumiem, że programy motywacyjne polegają na zabraniu wszystkich możliwych premii i konkursów które istniały przed podwyższeniem stawki godzinowej (obowiązkowym podwyższeniem wg. ustawy) ? "Jesteśmy idealnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy: Chcą pracować w grupie fajnych ludzi" - kto z liderów/kierowników jest w firmie taki fajny? bo nie znam ;]]

Hanna

@kdjld, które informacje są według Ciebie nieprawdziwe?

Hanna

@jakka w zupełności się z Tobą zgodzę. Uważam jednak, że warto również zapoznać się z informacjami zawartymi na stronie firmy.

kdjld
@Hanna 06.03.2017 13:57
@jakka w zupełności się z Tobą zgodzę. Uważam jednak, że warto również zapoznać się z informacjami zawartymi na stronie firmy....

Informacje na stronie firmy to żenujące kłamstwa

Hanna

Dla zainteresowanych - chcecie dowiedzieć się więcej na temat firmy? Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy - http://www.voicecc.pl/o-nas.html :)

jakka
@Hanna 06.03.2017 12:26
Dla zainteresowanych - chcecie dowiedzieć się więcej na temat firmy? Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy - http:...

Na temat firmy tutaj najwięcej można się dowiedzieć, ponieważ pracownicy i byli pracownicy raczej najwięcej o firmie wiedzą. A swoją drogą ciekawe kiedy z tej strony po cichu zaczną znikać negatywne komentarze.... ;)

Hanna

@dzek z pewnością pracownicy mają różne opinie na temat firmy, w której są zatrudnieni. Skoro jednak pracują w danej firmie to znaczy, że nie mogą być takie złe warunki pracy, o których Ty wspominasz.

mmmm
@Hanna 06.03.2017 11:38
@dzek z pewnością pracownicy mają różne opinie na temat firmy, w której są zatrudnieni. Skoro jednak pracują w danej firmie to...

A tak nawiasem mówiąc firma nie jest pro studencka, firma poszukuje raczej robotów komputerowych do pracy którzy zmieszczą się w chorych wskaźnikach wymyślanych przez firmę, a nie szuka ludzi do pracy....

Konsultant
@Hanna 06.03.2017 11:38
@dzek z pewnością pracownicy mają różne opinie na temat firmy, w której są zatrudnieni. Skoro jednak pracują w danej firmie to...

Wiadomą sprawą jest sytuacja na rynku pracy, z pracą jest ciężko więc ludzie godzą się na pracę nawet w takich warunkach. Ty rozumiem, że wolałabyś być bezrobotna? Dżek ma 100% racji, mimo że nie wiem na temat jakiej lokalizacji się wypowiadał. Ja mogę wypowiedzieć się odnośnie lokalizacji w Lublinie, gdzie firma jest na bardzo niskim poziomie a tak zwana kadra zarządzająca to dzieci które na niczym się nie znają i powinni najpierw nauczyć się wypowiadać w języku polskim i rozmawiać z innymi ludźmi.

Hanna

Kwestie dotyczące sukcesów firmy, oczekiwaniach firmy wobec pracowników, informacji, gdzie znaleźć aktualne oferty pracy itp.

dzek
@Hanna 06.03.2017 09:44
Kwestie dotyczące sukcesów firmy, oczekiwaniach firmy wobec pracowników, informacji, gdzie znaleźć aktualne oferty pracy itp....

Proponuję przeprowadzić wywiad z drugiej strony czyli z pracownikami firmy. Chętnie poinformujemy jakie są oczekiwania wobec pracowników, jakie są warunki pracy, jaka atmosfera i jak ogromny szacunek którym darzą nas przełożeni. Firma to dno i po przeczytaniu słusznych opinii na tym portalu postanowili wybielić się wynajmując osobę która będzie starała się to zrobić. Proponuję Redaktorowi "zaciekawionemu" firmą Voice Contact Center zatrudnić się tam choć na jeden dzień i sprawdzić czy firma rzeczywiście jest taka pro-studencka i pro-pracownicza za jaką się podaje w wywiadach.

Hanna

@A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, oczywiście, każdy ma prawo do swojej opinii. Mi sam wywiad podobał się i myślę, że poruszone jest w nim wiele ciekawych kwestii!

Dzek
@Hanna 01.03.2017 08:42
@A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, oczywiście, każdy ma prawo do swojej opinii. Mi sam wywiad podobał się i my...

Hahaha ciekawe jakie ciekawe kwestie moze poruszac ta zalosna firma. Chyba tylko kwestie pod tytulem; ile mozna jeszcze wyzyskac z pracownikow?

Hanna

Zaglądaliście już w wywiad udzielony dla naszego portalu przez firmę Voice Contact Center Sp. z o. o.? Można się z niego dowiedzieć, że firma jest pro-studencka. Macie jakieś doświadczenia z tym związane?

A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono,
@Hanna 27.02.2017 15:13
Zaglądaliście już w wywiad udzielony dla naszego portalu przez firmę Voice Contact Center Sp. z o. o.? Można się z niego dowied...

Firma uczy studentów, że są śmieciami, niewolnikami i do niczego się nie nadają. Firma uczy studentów, że ich praca jest nic nie warta (najniższa możliwa stawka). Firma uczy studentów, że ich czas wolny nie ma żadnego znaczenia (grafik jest elastyczny, ale dla koordynatora, który wpisuje godziny jak chce, a nie dla studenta, którego chęci do pracy w danych godzinach są olewane). Firma uczy studenta, że jego rozwój jest nic nie warty (liderzy podpinają kolejne skille pracownikom aż ci nie mają sekundy oddechu między połączeniami, ale nowe skille, czyli obowiązki nie łączą się z podwyżką, nadal stawka jest minimalna). Firma uczy studentów strachu przed przełożonym (liderzy to też młodzi ludzie, którzy wiedzą tyle samo co pracownicy, ale się wywyższają, bo ktoś dał im inną nazwę stanowiska i 50 gr (!!!) więcej stawki godzinowej). Nazywanie tej firmy firmą to jak nazywanie kupy czekoladą.

mmmm
@A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, 27.02.2017 23:37
Firma uczy studentów, że są śmieciami, niewolnikami i do niczego się nie nadają. Firma uczy studentów, że ich praca jest nic ni...

Zgadzam z powyższym komentarzem,takie są realia niestety:/ ja natomiast zostawiam to bez komentarza,ponieważ brakuje mi słów do opisania tego miejsca i atmosfery,która tam panuje....

Remik

Jestem w firmie zwykłym pracownikiem i wiem, że firma jest spoko. Skąd w ludziach tyle złości?Myślę, że sami są sobie winni a potem oskarżają pracodawcę.

Kris
@Remik 16.02.2017 13:58
Jestem w firmie zwykłym pracownikiem i wiem, że firma jest spoko. Skąd w ludziach tyle złości?Myślę, że sami są sobie winni a p...

Co chciales udowodnic tym komentarzem ? Twoje kolejne nieudolne proby przedstawienia firmy w pozytywnych barwach sa smieszne. W zadnym z przedstawionych tu przez Ciebie komentarzy nie uzasadniles swojej odpowiedzi ani jednym argumentem ;) jesli masz do powiedzenia cos wnoszacego do dyskusji to naucz sie popierac swoje "racje" argumentami - oczywiscie jezeli wiesz co to oznacza.

xy6
@Remik 16.02.2017 13:58
Jestem w firmie zwykłym pracownikiem i wiem, że firma jest spoko. Skąd w ludziach tyle złości?Myślę, że sami są sobie winni a p...

Nie dziwie się że spoko jak siedzisz zapewne na jednym skillu i się nudzisz, a przerwę między połączeniami masz 20-30min,mina Ci zrzednie i zmienisz zdanie jak przeszkolą Cię z kilku projektów i podepną Ci trzy skille w ciągu jednodniowej zmiany,że nie będziesz mieć czasu aby podrapać się po brodzie :) a co drugie połączenie będzie z pretensjonalnym klientem :)

nowy

Ta firma to jedno wielkie żałosne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tyle mam do powiedzenia na temat Voice Contact Center.

Stały

VCC to dobry pracodawca i nie zmienią tego "opinie" pracowników.

xyz6
@Stały 08.02.2017 18:04
VCC to dobry pracodawca i nie zmienią tego "opinie" pracowników.

to w takim razie powodzenia, życzę ,, awansu i podwyżki'':D , myślę że niejeden prezes i dyrektor pozazdrościł by takich zarobków jakie są w tej firmie, włącznie z dodatkami 100 zł brutto których nie ma(ucieto z dn.1 stycznia), bo konsultanci i tak dostają duże wynagrodzenia( wymuszona podwyżka z rządu). VCC jest ,,tak dobrym pracodawcą" iż zadbała o swoich najdroższych pracowników żeby nie zostali najbardziej zarabiającymi pracownikami w Polsce no bo przecież woda sodowa może uderzyć od tak obfitej wypłaty:P

chwost
@Stały 08.02.2017 18:04
VCC to dobry pracodawca i nie zmienią tego "opinie" pracowników.

LOL, niezły żart. Jak sama nazwa wskazuje „pracodawca”vto podmiot, co daje pracę, więc, kto ma oceniać, czy dany pracodawca jest dobry, jak nie pracownicy, których firma zatrudnia, bo chyba nie pan Gienek spod budki z piwem. Mam wątpliwość, co do umiejętności posługiwania się językiem polskim przez autora komentarza...

fff

Pisanie zgadzam się lub ciężka praca popłaca nie wnosi nic do treści dyskusji. Konkrety więc albo odpuście sobie takie komentarze, bo widać, że jest to jedynie nieudolna próba odpowiedzi na słuszne pretensje, a komentarze są pewnie wstawiane przez osoby, co do których te krytyczne uwagi są. To jest miejsce, gdzie każdy chciałby przeczytać rzetelną opinię nt. pracodawcy, a nie jakieś bzdury:/

Stały

Ja się zgadzam z Radkiem. Firma jest ok. i potrzebuje jedynie dobrych pracowników. Ludzie którym nie odpowiada taka praca mogą ja zmienić, po co się zmuszać

fan
@Stały 25.01.2017 10:27
Ja się zgadzam z Radkiem. Firma jest ok. i potrzebuje jedynie dobrych pracowników. Ludzie którym nie odpowiada taka praca mogą...

zgadzasz się bo sama napisałaś ten komentarz wiec dziwne jakbyś się z nim nie zgodziła ;)

fair

Siedzę i trochę z niedowierzaniem czytam Wasze opinie.. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych lokalizacjach i na innych piętrach, ale w mojej lokalizacji (Wawa Równoległa) praca naprawdę nie przypomina tego o czym piszecie ;) Faktycznie, żeby zarobić trzeba coś robić- jedni przychodzą do pracy pracować, inni z kolei przychodzą być.. Ze swojej strony mogę dodać, że jeżeli rzetelnie wykonujesz swoją pracę, nie odstawiasz jakiś większych cyrków itd, to nie widzę problemów jeśli chodzi o docenianie pracownika, nawet finansowe... Atmosfera jest naprawdę bardzo dobra, nie ma żadnych krzyków, żadnego mobbingu, żadnych gróźb.. Rozwijać swoje umiejętności i wiedzę też można, a i mogą być one wykorzystywane.. Jeśli chodzi o zarobki, nie ma może rewelacji, ale nie oszukując się- w innych firmach tego typu zarobki są podobne.. Jak to mówią, ciężka praca popłaca- z tym, że tu nie jest aż tak ciężka, a żeby do czegoś dojść w życiu, trzeba sobie na to po prostu zapracować.. I można, tylko trzeba chcieć.. Jak na razie w tej firmie utrzymałem się najdłużej ze wszystkich innych dotychczasowych i jak na razie nie widzę powodów, aby coś w tym zmieniać.. Także ze swojej strony polecam ;) Pozdro!

ja
@fair 20.01.2017 20:09
Siedzę i trochę z niedowierzaniem czytam Wasze opinie.. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych lokalizacjach i na innych piętra...

Absolutnie się z Tobą zgadzam :)

zażenowany
@fair 20.01.2017 20:09
Siedzę i trochę z niedowierzaniem czytam Wasze opinie.. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych lokalizacjach i na innych piętra...

Być może w Warszawie jest inaczej chociażby pod względem atmosfery bo jak wiadomo atmosferę kształtują ludzie - szczególnie Ci którzy noszą zacne miano "osób zarządzających-liderów/koordynatorów". Ja wypowiadam się tylko i wyłącznie o lokalizacji w Lublinie gdzie warunki pracy i atmosfera są na poziomie niższym niż zero. Z jednej strony dziwię się, że w firmie gdzie pracują sami dorośli ludzie mają miejsce takie sytuacje jak np. notoryczne skarżenie na konsultantów, brak szacunku do konsultantów tylko branie na bezsensowny couching w celu postraszenia na dzień przed zabraniem dodatkowej kasy, niepuszczanie na przerwę o godzinie np 12 mimo, że osoba pracując od 8 jeszcze nie była na przerwie, konieczność pytania czy można wyjść do toalety podczas gdy większości telefonów z takim zapytaniem od konsultantów osoby ze wsparcia poprostu nie odbierają mimo że siedzą na koordynatorce. Ciekawe czy jak konsultant po nieudanym dodzwonieniu się na koordynatorkę dostanie sraczki (bo przecież nie będzie mógł bez pozwolenia wyjść do toalety) na stanowisku pracy to wsparcie posprząta? ;]. Z drugiej strony nie ma się co dziwić, że takie rzeczy mają miejsce skoro na liderów i wsparcie są wybierane osoby najgorsze z najgorszych tylko dlatego że włażą w tyłek kierownikom. Nie mówię tutaj o wszystkich ponieważ są w tym gronie ze 2 osoby które są w porządku i potrafią pomóc i zachować się na poziomie, ale większość (szczególnie jedna osoba wylewająca w pracy na konsultantów swoje żale za niepowodzenia w życiu prywatnym ) to zwykła chołota z ulicy bez kultury i z niezrównoważeniem psychicznym. Jeżeli tacy ludzie wybierani są na "zarządzające" stanowiska (chociaż w tej firmie nie jest sukcesem być liderem czy wsparciem, bo każde stanowisko to wstyd) to nigdy o firmie nie będzie pozytywnych opinii.

Zostaw opinię o Voice Contact Center Sp. z o. o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o. o.