Voice Contact Center Sp. z o.o.
2 293 6 1

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

tłusty
 Opinia

jak tam pączusie?

Pomocna?
TakNie
Mira
 Opinia

Jaką macie atmosferę w pracy? Na jaką umowę można liczyć na starcie?

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
podporek
 Opinia
@Mira 15.08.2018 12:59

Wyłącznie umowa zlecenie.

Pomocna?
TakNie
Ryszard
 Opinia
@podporek 21.12.2018 02:15

Mając dłuższy staż pracy można negocjować warunki zatrudnienia i zmienić umowę na bardziej korzystną dla pracownika? Jak wygląda praca na stanowisku konsultanta telefonicznego? Czy komunikatywność i zdolności interpersonalne są według Ciebie atutem? Na stronie http://www.voicecc.pl/dlaczego-my.html pracodawca zachęca osoby, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe i planują rozwijać się w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, do składania CV.

Pomocna?
TakNie
ania
 Opinia
@Ryszard 08.01.2019 12:27

Typowy przemiał jak w kazdym call center (przynajmniej na projekcie Affidea)- pierwszego dnia pracy rekruterka pokazuje sale na ktorej bedziesz pracował. Była pełna ludzi. Jak zaczynałam po 1,5-tygodniowym szkleniu, to sala byla w 2/3 pusta i z tygodnia na tydzie sie zapelniala nowymi pracownikami. 1/3 to stali pracownicy - z reguly babki 40-50-60 lat. Predzej czy pozniej sie do czegos doczepia, dlatego staramy sie przepracowac 160h, zeby zalapac sie na odplatne szkolenie. Liderzy od samego poczatku daja nieironicznie znac, ze jestesmy tutaj na max "1-3 miesiace, bo jest to czas kiedy pracownik ma najwieksza wydajnosc" - cytat jednego z liderow ze szkolenia wstepnego . Praca na tzw przetrwanie. Staracie sie jak najdluzej pracowac, dopoki wam nie podziekuja, albo sami sobie dacie spokoj.

Pomocna?
TakNie
ISEGAWA
 Opinia
@ania 10.01.2019 01:51

Ile można realnie zarobić w miesiącu ? Jak wygląda praca w dniu wolne i popołudnia, wieczory?

Pomocna?
TakNie
ania
 Opinia
@ISEGAWA 25.01.2019 14:23

pracowac mozna od 7 do 20. Po 16-tej jest mniej telefonow (ludzie dzwonia z pracy czesto), tak samo w soboty i niedziele, ale z reguly dzwonia ci bardziej zdeterminowani, ktorzy sie nie mogli dodzwonic w ciagu dnia. Czesto z reklamacjami (brak opisu badania w terminie) zdarzaja sie bardziej nerwowe telefony. Na szkoleniach mowili, ze reklamacjami sie nie bedziemy zajmowali, a w praktyce to wyglada odmiennie. Balagan organizacyjny ogolnie.

Pomocna?
TakNie
Ona1232139414
 Opinia

Czy ktoś z Was może napisać, jak wygląda szkolenie na projekcie Empik? Szkolenie jest kilkudniowe czy dłuższe? Rozumiem, że jest w stu procentach płatne oraz jest jakiś test później? Jest on trudny? Chciałabym również wiedzieć czy grafik nie jest napięty na weekendy? Będę wdzięczna za odpowiedz, bo myślę nad złożeniem CV.. Naprawdę będę wdzięczna za odpowiedz:)

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
podporek
 Opinia
@Ona1232139414 11.10.2018 22:59

Szkolenie trwa łącznie 7 dni - 5 dni to faktycznie czysto teoretyczne szkolenie + 2 dni luźniejsze, gdzie jeden spędzasz na odsłuchu przy którymś z pracujących konsultantów. Testy są po każdym zagadnieniu, teoretycznie jest jakiś próg zdawalności, no ale ... ;) Na koniec ogólny, duży test. Z grafikiem jest różnie, w zależności od tego jakie akurat zapotrzebowanie ma Empik - grafik w pełni elastyczny, układany zgodnie z Twoim dyspo. Niedziela + 2zł brutto do stawki godzinowej. Jeżeli mogę dodać coś od siebie, to pamiętaj, że Empik to nie praca z książkami, a głównie opóźnionymi zamówieniami na pralki i telefony oburzonych z tego powodu klientów, dlatego odradzam ten konkretnie projekt. Voice ma inne, przyjemniejsze projekty za taką samą stawkę - np. Circle K. Praca na Empiku jest 24/7

Pomocna?
TakNie
mkfjfirgj
 Opinia

Jeżeli komuś zależy szczególnie na zarobkach to zdecydowanie odradzam. Atmosfera na duży +, liderzy wyrozumiali, grafik rzeczywiście elastyczny (zgodny ze składanym dyspo, można pracować nawet 1 dzień w miesiącu). Osobiście radzę unikać projektu Empik - roboty jest ogrom w porównaniu z innymi projektami, a stawka taka sama... najniższa krajowa za taką pracę to trochę śmiech na sali. Za nocki +2 zł do przepracowanej godziny.

Pomocna?
Ewa
 Opinia

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Pomocna?
TakNie
Lilka
 Opinia

Polecam w 100% projekt Affidea liderzy fantastyczni, pomagają, można na nich liczyć w każdej chwili. Atmosfera bardzo fajna. Słodkie (i nie tylko) poniedziałki. Klimatyzacja. Mogliby ciut więcej zaproponować stawkę finansowa, ogólnie rzecz biorąc praca super!

Pomocna?
TakNie
Administrator
 Opinia

Jak dziś przedstawia się sytuacja Voice Contact Center Sp. z o.o. na tle innych przedsiębiorstw? Przekazane przez Ciebie informacje, dotyczące chociażby benefitów pozapłacowych mogą okazać się bardzo istotną wskazówką dla osób pochodzących z Warszawa i okolic oraz będących w trakcie poszukiwania pracy.

Pomocna?
TakNie
Irek
 Opinia

Czy trudno jest przejść przez rekrutację w firmie?

Pomocna?
TakNie
Były pracownik
 Opinia

Jeśli chodzi o projekt CircleK to mogę polecić.Maly zespół i fajna atmosfera

Pomocna?
TakNie
Karol
 Opinia

Podpowiedzcie czy warto aplikować? Jaka atmosfera?

Pomocna?
Pokaż odpowiedzi
Anonymous
 Opinia
@Karol 02.01.2018 22:22

Atmosfera podejrzanie miła z początku, szybko wychodzą na jaw początkowe kłamstwa z rozmowy wstępnej. Nie polecam.

Pomocna?
TakNie
Normalny
 Opinia
@Karol 02.01.2018 22:22

mobbing można było odczuć już na szkoleniu. Pracuje się za darmo jak nie przepracujesz 160 godzin!!! Jestem pod wrażeniem że w dzisiejszych czasach takie kołchozy jeszcze istnieją.

Pomocna?
Gugo
 Opinia
@Normalny 18.02.2018 20:31

Chyba mówisz o szkoleniu, za które dostaje się pieniądze po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin ? Gdyby płacili od razu to ludzie mogliby tylko przychodzić na szkolenia i po tygodniu rezygnować :)

Pomocna?
elza
 Opinia
@Karol 02.01.2018 22:22

odradzam, na rozmowie kwalifikacyjnej proponują 11 zł a już każdy wie że krajowe minimum to ponad 13 zł a na pytanie o prowizję rekrutantka spytała: " to gdzieś jeszcze płacą prowizję?". Tandeta.

Pomocna?
TakNie
Wiki
 Opinia

Takie szukanie dziury w całym. Idealnych firm nie ma!!!!

Pomocna?
Nika
 Opinia

A czy ktos z Panstwa pracowal/pracuje na stanowisku rejestratorka medyczna/opiekun pacjenta? Czy to infolinia sprzedazowa?

Pomocna?
Pokaż odpowiedzi
bobolino
 Opinia
@Nika 26.02.2018 11:27

NIby nie ale i tak sprzedajesz, jest tam na to cichy nacisk. Nie jest to aż tak denerwujące, bo pacjent może spokojnie odmówić. Ciągle jednak musisz tą płatną usługę oferować.

Pomocna?
Rycerz
 Opinia

Firma trudna i zawiła, niby wszystko ok i wszyscy ciebie kochają. Jest wiele szczególnie technicznych niedociągnięć. System rekrutacji daje szansę ale jest straszliwie nieumiejętny. Więcej rekrutują niźli stanowisk, szczególnie na projektach medycznych, człowiek czuje się jakby miał wylecieć z dnia na dzień a oni "głaszczą" i mówią że to przejściowe. Wielu rezygnuje po paru dniach. Przynajmniej kiedy ja byłem to co rusz były błędy, niektóre stanowiska przez rok nie działały. Niektóre, były 2 razy wolniejsze od innych. Wiele razy przekonywano mnie że to nie prawda ale ja wiem swoje....Łatwo wejść łatwo wylecieć. Sama praca ciekawa acz trudna i źle zorganizowana. Wiele by mówić...Praca na przetrwanie. Są tam wspaniali ludzie ale niektórzy czują jakby praca była jedynym ich życiem, na tych uważać najbardziej. Twoim zadaniem jest obsługa informacyjna osób zapisujących się na Tomografy i Rezonanse. Materia niezwykle trudna i skomplikowana, pełna zaułków i meandrów. Często pacjenci składają reklamacje, więc uważajcie.

Pomocna?
Alinka
 Opinia

a jak jest z praca e projekcie Empik? Ktoś coś wiecej?? :)

Pomocna?
Pokaż odpowiedzi
gugo
 Opinia
@Alinka 24.11.2017 16:06

Ludzie w biurze sympatyczni, a z klientami różnie bywało (jak w czymś pomogłaś to bardzo dziękowali, ale też zdarzały się nie przyjemne rozmowy). Jak dla mnie najgorsze było to, że wiele spraw trzeba było zgłaszać do innych działów lub salonów i czekać na odpowiedź od nich, a klient dzwoni i się niecierpliwi. I było naprawdę dużo informacji do przyswojenia, bo nie było podziału- ty jesteś od tego a ty od tego tylko każdy musiał mieć wiedzę na temat reklamacji, promocji, realizacji zamówień, programu lojalnościowego ... Mi osobiście ciężko było przyswoić taki ogrom informacji, ale jeżeli chodzi o atmosferę w biurze- było naprawdę w porządku i generalnie miło wspominam :)

Pomocna?
NIeinterereAnonymous
 Opinia

Szybko wychodzą na jaw kłamstwa przekazywane na wstępnej rozmowie. Słodkie poniedziałki istnieją na niby (dostaniesz max mały jogurt, ew. ciastko z opakowania gdzie ich 30). Podejście do pracownika pozostawia wiele do życzenia, jest on okłamywany. Biurka są malutkie. Szkolenie trwa dwa tygodnie, a nie jak informują, że 7 dni. Ważniejsze niż umiejętność rozmowy z klientem jest zaliczenie sprawdzianu na 90%, gdzie czeka się na wynik i się nie wie, a się przychodzi, siedzi. Szkolenie NIEpłatne! Chyba, że przepracujesz 160 godz więc czeka Cię miesiąc głodówki. Po teście zdanym nie koniec mogą Cię wkopać na rozmowie testowej która ostatecznie dopuszcza Cię do pracy. MASAKRA NIE IŚĆ TU!

Pomocna?
Pokaż odpowiedzi
xoxo
 Opinia
@NIeinterereAnonymous 17.01.2018 13:37

Nie usuwaj moich komentarzy. Wszyscy znają prawdę.

Pomocna?
TakNie
sebastain gałecki
 Opinia
@NIeinterereAnonymous 17.01.2018 13:37

@NIeinterereAnonymous mowisz o tym projekcie infolinii medycznej? duza jest rotacja pracownikow? ile tam pracowales?

Pomocna?
TakNie
anonymous
 Opinia

Hej, czy na akcji empik pracują głównie studenci ? Są trochę starsze osoby ?

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
Alinka
 Opinia
@anonymous 28.11.2017 17:02

są i starsze osoby, ale głównie studenci

Pomocna?
TakNie
Radek
 Opinia

Ja chcę podkreślić, że Voice Contact Center to spoko firma

Pomocna?
TakNie
Hanna
 Opinia

@Pozdrawiam 4 piętro, wiadomo, że nastawienie pracowników i ich motywacja są ważne w każdej tego typu firmie. Wiadomo, że największy motywator to pieniądze, tak jak napisałeś, ale dla wielu liczą się też inne pakiety, np. socjalne, o które wcześniej pytałam, wiesz coś na ten temat?

Pomocna?
Pokaż odpowiedzi
ona
 Opinia
@Hanna 25.09.2017 12:00

nic takiego w tej firmie nie ma

Pomocna?
Pozdrawiam 4 piętro
 Opinia

Ja pracuje w tym miejscu i na rozmowie rekrutacyjnej powiedziano mi jaka jest stawka godzinowa, 11 zl ,wiem że są call centery w ktorych mozna zarobić wiecej , i nic nie stoi na przeszkodzie by tam sie wybrać. Myślę że firma trochę traktuje z góry pracownika ale to wynik umowy zlecenia gdzie ani ja ani firma nie traktuje takiej umowy poważnie. Moge przyjsc kiedy chce jak nie chce nie przyjde ,oczywiscie wiadomo że to moze laczyc sie z podziekowaniem takiemu pracownikowi. Mysle ze w wiekszosci miejsc szkolenie jest rózne od samej praktyki. Co innego wiedza bazowa która mamy sie posługiowac ale juz jakosc rozmowy wiadomo ze szybko z bycia milym konsultantem stanie sie nie milym z wzgledu na ludzi z ktorymi sie te rozmowy prowadzi a wiadomo ze glownym motywatorem jest kasa a jesli nie kasa to, to jak sie ludzie traktuja w zespole . Jak ktos olewa prace nie przychodzi i tak dalej wiadomo ze tez sam pracuje na swoją rzepke. I już nie marudzić bo każdy swój język ma.

Pomocna?
TakNie
Radek
 Opinia

Można zrozumieć, że komuś nie odpowiada taki charakter pracy. Może rozstanie z firmą jest lepsze niż jej oczernianie?

Pomocna?
TakNie
Hanna
 Opinia

@gregory czyli w firmie nie funkcjonują żadne dodatkowe pakiety dla pracowników? Zdania na ten temat są trochę podzielone - może zostały one wprowadzone po twoim odejściu z firmy?

Pomocna?
TakNie
Radek
 Opinia

@Gregory Widocznie byłeś słabym pracownikiem i tak Cię oceniano.

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
......
 Opinia
@Radek 17.08.2017 23:12

Albo Ty masz zero ambicji i jesteś niedowartościowany że bronisz tego miejsca...

Pomocna?
Milena
 Opinia

Ciągle piszecie o najniższych stawkach ale takie mają ludzie zaczynający pracę. Chyba, że to jest stawka połączona z premią od sprzedaży czyli nie piszcie , że tak mało zarabiacie. Firma musi motywować pracowników i płacić dobrze pracującym. Mnie się tu dobrze pracuje.

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
Gregory
 Opinia
@Milena 14.08.2017 14:47

,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....

Pomocna?
Gregory
 Opinia
@Milena 14.08.2017 14:47

,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....

Pomocna?
TakNie
Hanna
 Opinia

Empik rzeczywiście stawia na nowatorskie rozwiązania @gregory, proponuje słodkie i słone dni ale też dość rozbudowany pakiet socjalny - tak wynika z aktualnych ofert. Co zatem wywołuje takie niezadowolenie? Dla osób, które chcą się zatrudnić to bardzo ważne informacje, żeby mogli porównać wcześniejsze warunki o obecne.

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
Gregory
 Opinia
@Hanna 09.08.2017 14:12

Uhm, a jakie są to rozbudowane pakiety??? oprócz 9,5 za godzinę

Pomocna?
TakNie
Riotrek
 Opinia

Czy praca na infolinii w firmie jest w miarę godziwie wynagradzana? Może ktoś napisać kilka informacji o firmie? Aplikuję i chciałbym więcej wiedzieć. Czy jakieś wymagania na starcie firma stawia?Dzięki

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
Gregory
 Opinia
@Riotrek 31.07.2017 22:24

Czytaj wyżej....

Pomocna?
Mania
 Opinia

Z tego co wiem, to jak się wykaże dobre wyniki to jest więcej!

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
Gregory
 Opinia
@Mania 25.07.2017 15:52

To jestes źle poinformowana albo od niedawna tam pracujesz wnioskuję bo wcześniejszym komentarzu, owszem kiedyś tak było od 1 stycznia wszystko ucieli, teraz w nagrodę dostajesz cukierka lizaka czy 10 minut przerwy jak w przedszkolu albo szkole specjalnej troski śmiech na sali i jedna wielka żenada...

Pomocna?
Bartek
 Opinia

Może na początek to nie jest duża stawka ale myślę, że po okresie próbnym dają jakieś podwyżki o ile wykaże się człowiek pracą. Czy są jeszcze jakieś dodatki?

Pomocna?
TakNie
Radosłąw
 Opinia

Czy ktoś się orientuje jakiej kasy można oczekiwać na pracy w infolinii? Generalnie lubię takie zajęcia chodzi mi jedynie żeby jeszcze zarobić odpowiednio.

Pomocna?
TakNie
Ciekawy :)
 Opinia

Mam pytanie odnośnie projektu empik, wiem, że praca ma polegać na odbieraniu telefonów i odpisywaniu na maile. Jak to wygląda, czego jest więcej, telefonów czy maili? Jak liderzy? Czy grafik rzeczywiście jest elastyczny? Czy dużo jest połączeń i ile trwa szkolenie?

Pomocna?
TakNie
Mania
 Opinia

Czy jest jeszcze aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. rejestracji szkód? Bardzo zależy mi na kilku informacjach, może ktoś mógłby coś dodać o atmosferze w firmie? Może coś jeszcze powinnam wiedzieć?

Pomocna?
TakNie
Pokaż odpowiedzi
ja
 Opinia
@Mania 18.06.2017 22:05

Tutaj nie uzyskasz żadnych rzetelnych informacji. Tutaj każdy hejtuje, a obiektywne oceny są szybko przekrzykiwane. Przyjdź na szkolenie, popracuj trochę i wyrobisz własne zdanie.

Pomocna?

Zostaw opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.

Nie bądź obojetny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dot. mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.