Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Voice Contact Center Sp. z o.o.
2 136 160 5 1
pracownik_voice

Szczerze odradzam tą firmę. Zarobki są niskie, szczególnie dla osób, które planują rozpocząć swoją przygodę pracy ze słuchawką. Szkolenia w porównaniu do innych firm to jakiś żart. Parę godzin spotkania, które nazywają szkoleniem to nieporozumienie. Mam obecnie porównanie z innymi firmami, gdzie szkolenia w zależności od działu trwa 1-3 tygodnie. A nie parę godzin. (usunięte przez administratora). Zero pomocy, jedynie krzyki i wymagania. Nie mówię, że wszystkich, ale z takimi akurat przyszło mi pracować. Reasumując, warto zastanowić się dwa razy zanim rozpocznie się swoją przygodą w tej firmie. Pozdrawiam :)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Voice Contact Center Nowy wpis
@pracownik_voice

Dziękujemy bardzo za Twój feedback i wiedz, że każda opinia jest dla nas ważna. Jeśli chodzi o szkolenia to ich długość jest uzależniona od konkretnego projektu i wymagań klienta. Każda nowa osoba jest informowana o długości wstępnego szkolenia na etapie rekrutacji. W firmie również mamy projekty, na których szkolenie trwa 1-3 tygodnie, 5 dni oraz takie, gdzie drugi dzień jest już praktycznym wdrożeniem do projektu. Dziękujemy za opinię!

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Śmiech na sali

Szczerze odradzam firmę. Znalazłam od nich ofertę na „back office”. Rozmowa trwała 5min co już mnie zdziwiło. Obiecano mi pracę 8-16 od pon-pt oraz podwyżkę proponowanej stawki po nowym roku. Niestety to jest jakaś firma krzak. Ten ich „back office” się tylko tak nazywa a praca polegała na kategoryzacji produktów co można przyrównać do produkcji. Zmarnowałam tylko czas. Na stanowiskach kierowniczych w tym konkretnym projekcie postawiono osoby, które chyba nigdy nie miały do czynienia z corpo. Zero wsparcia i odpowiedzi na pytania odnośnie pracy. Zero pomocy osobom, które po miesiącu robią troszkę błędów, wolą straszyć zwolnieniem a na koniec wywalić prawie wszystkich. Tam jest cyrk na kółkach. Dodatkowo dotrudnili tyle osób, że nagle z 8-16 zrobiły się dwie zmiany (w tym popołudniowe) bo nie starcza miejsc przy biurkach. Każda szanująca się firma woli najpierw pomóc, porozmawiać z pracownikiem, poszukać rozwiązania, ale voice cc woli wywalić pół projektu bo po 3 tygodniach pracy mają 5% błędu. Obiecanej podwyżki również nie ma. Jest to firma krzak ze śmieciowymi umowami, śmiesznym, cwanym kierownictwem, które w ogóle nie wie co tam robi. Projekt pewnie upadnie po miesiącu. Strata czasu.

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
Obama Nowy wpis
Nazwa działu: Marketing
@Śmiech na sali

Co ty bredzisz? :) praca nie na twoje progi intelektualne, to po prostu znajdź ambitniejszą - to dość proste, naprawdę.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Damian Nowy wpis
Nazwa działu: Marketing

Pracowałem w Voice Contant Center przy ulicy Żeligowskiego w Łdz na przełomie 2017/2018 i... widzę, że dużo się tam nie zmieniło z tego co przeczytałem poniżej - a szkoda. Bardzo szkoda mi przede wszystkim ludzi z zespołu z którymi pracowałem i wiem, że część z nich dalej tam pracuje(prawdopodobnie bo muszą albo się po prostu przyzwyczaili i nie mają odwagi rzucić "białej karty"). Poniszczony sprzęt, brudne stanowiska w boxach, nie działające słuchawki itd. - już to widziałem i również słyszałem krzyki liderów: kiedy przeprowadzam rozmowę z klientem a liderka/lider drze się na mnie(podsłuchując jednocześnie rozmowę)-(usunięte przez administratora), zbijaj obiekcje, daawaj,dawaj ... I tak dalej :) Co do nie miłych innych sytuacji ? Przypomina mi się coś co rzeczywiście zmusiło mnie do złożenia wypowiedzenia. A mianowicie jest to początek mojego zatrudnienia (tak, ta sytuacja zaczęła się od początku), kiedy to zostałem przydzielony do projektu sprzedażowego (usunięte przez administratora)My, jako konsultanci na tym projekcie mieliśmy otrzymywać prowizję ze sprzedanych produktów tejże firmy z następną wypłatą. Później okazało się, że prowizję otrzymamy wraz z zamknięciem projektu sprzedażowego. Nic z tego nie zobaczyłem na wypłacie, a na projekcie byłem od początku do końca :) Ot, takie sobie delikatnie ujmując kłamanie żeby utrzymać ludzi przy tej dobrej myśli zarobku i chęci do pracy - nazywajmy rzeczy po imieniu. Dużo mógłbym tutaj wymieniać wiele historii związanych z tym miejscem pracy, ale każda byłaby do siebie podobna. Jesli ktoś z piszacych tutaj opinie uważa, że ludzie którzy dają komentarze podobne do moich są pracownikami 'tygodniowymi', albo wiecznie narzekającymi to odpowiem krótko - NIE, uważam że trzeba wiedzieć na ile mnie stać, na co pracodawca/y może/mogą pozwolić sobię w moim kierunku i nie dawać robić się kolokwialnie określająć "w konia". Pracowałem od tamtego czasu w innych miejscach pracy więc nikt nie zarzuci mi, że niewiem o czym piszę itd. Na koniec krótka adegdotka związana z moim zwolnieniem - jednego dnia postanowiłem, że to koniec mojej 'kariery' w tej firmie i złożę białą kartę. Poszedłem więc do pani która siedziała zaraz po lewej stronie po wejściu na "open space" i poinformowałem ją o mojej decyzji złożenia wypowiedzenia. Pamiętam jak jeszcze kilka dni wcześniej była dla mnie oschła i niemiła w obyciu jednak po otrzymaniu tej arcy ważnej informacji ode mnie zrobiła się nagle milutka i uprzejma[btw nie wiedziałem, że taka ładna jesteś jednak... :)]. Zaczęła mnie namawiać, żebym został jednak itd. Ja uparcie postawiłem na swoim i nie zmieniałem decyzji. Ta osóbka kiedy zorientowała się, że jednak nie zmienię zdania za jej namowami powiedziała jeden z najśmieszniejszych tekstów jakie usłyszałem w swoim zyciu " Ale wiesz, że masz w umowie zawarte dwa tygodnie okresu wypowiedzenia?". Jeśli ktoś z was (liderów, sekretarek itd. czyta to - nabierzcie podstawowej wiedzy przed wypowiadaniem takich bzdur) czyta to, to pozdrawiam :D Nie polecam jesli to miejsce pracy wygląda tak samo jak około 2 lata temu i na stanowiskach kierowniczych znajdują się te same osoby. Ot takie moje zdanie :)

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Trump Nowy wpis
Nazwa działu: Marketing
@Damian

Naucz się najpierw pisać nazwę firmy a dopiero później opowiadaj historię swojego życia.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
jujuja

Pracowałam w firmie kilka lat i śmieszą mnie opinie ludzi, którzy przyszli do Voice'a "na chwilę" i w większości pewnie mieli duży problem z przyjściem do pracy w zadeklarowanych wcześniej godzinach...Prawda jest taka, że jak jesteś w porządku to tak samo zostaniesz potraktowany przez kierownika, lidera, dyrektora itp. Praca "na słuchawce" jest wymagająca i nie każdy sobie tu poradzi, niezależnie od tego gdzie rozpoczniesz karierę. Cieszę się, że miałam okazję tu pracować i zdobyć doświadczenie, które pomaga mi dziś w innej branży! Pozdrawiam zespoły NC+, burdy, Volvo, Alusię i Arlette! Samą pracę polecam ludziom, którzy są otwarci, lubią zmiany i potrafią się adaptować do otoczenia

Pomocna?
Tak12Nie1
Zgłoś1
Depeche
@jujuja

Praca wymagająca, szkoda że pensja niewspółmiernie niska. Do tego na większości projektów umowa zlecenie, czyli o urlopie można pomarzyć.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Jujuja
@Depeche

Jak ktoś jest ogarnięty to zrobi więcej godzin w pozostałych tygodniach danego miesiąca, albo przyciśnie wynik i wypracuję większą prowizję. aby móc wybrać się na beztroskie wakacje :) dla ludzi którzy przykładają się do swojej pracy zawsze się znajdzie miejsce nawet u innego Lidera by robić więcej godzin.... ale oczywiście można siedzieć na goWorku i narzekać...

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś4
Workaholic
@jujuja

Takiej sciemy dawno nie czytałem a voice pracuję od dłuższego czasu... Opinia jak nic pisana przez liderkę, albo koordynatorkę. Sprzęt albo niesprawny albo ledwo sprawny, żeby doprosić się wymiany albo naprawy czeka się tyle, że chyba łatwiej byłoby samemu. Projekty kończą się w kilka dni po rozpoczęciu a potem ludzie wrzucani są na projekt i glodowej stawce (ochroniarz w markecie zarabia więcej) albo wysyłani do domów. A do tego ostatnio problem jest nawet z wypłatą. Np dziś powinna być, ponieważ 10 listopada to niedziela a dziś została wysłana także ludzie zostają bez zarobionych pieniędzy do wtorku.... No naprawdę same luksusy...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Ivvona
Nazwa działu: Marketing
@Workaholic

Każdy ma prawo wyrazić tutaj własną opinię. Obojetne czy Lider, koordynator trener dyrektor konsultant sprzątaczka rekruter czy recepcjonistka! Nie hejtujcie człowieka bo ja też mam pozytywne wspomnienia z dawnych czasów tej firmy!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ranking
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Voice Contact Center Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Jm
Nazwa działu: Marketing
@Pytanie

Tam są ciągle jakieś szkolenia wewnętrzne albo przyjeżdża klient na szkolenie

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
obsługa Back office
 Pytanie

Witam, otrzymałem zaproszenie na rozmowę o prace na stanowisko specjalista ds. Obsługi back office. Czy ktoś wie jak wyglada praca na tym stanowisku ? Jak oceniacie te prace ? Czy to jest tylko kolejna ładna nazwa na słuchawkę ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik
@obsługa Back office

To jest nowy projekt więc nikt Ci na razie nie powie jak go ocenia. Nie jest to słuchawka ale nie wiadomo jak to długo potrwa może się okazać ze 3 tygodnie i faktycznie albo wylądujesz na słuchawce albo zostaniesz bez pracy...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
potencjalny kandydat
@obsługa Back office

Cześć. Byłeś na rozmowie w sprawie back office? Udało Ci się dowiedzieć czegoś konkretnego? Też rozważam opcję zgłoszenia się do nich. Dzięki!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
obsługa back office
@potencjalny kandydat

Hej, dostałem się na szkolenie, w zasadzie trudno nie było, więc mam wrażenie, że miałem te pracę juz od momentu zaproszenia na rozmowę.Za dużo nie jestem w stanie powiedzieć. Póki co wygląda to jak normalna praca, nie najlepiej płatna, ale jak na moje wymagania wystarczająco. Pierwszy dzień szkolenia to takie BHP pitu pitu, które muszą zrobić (oglądaliśmy filmini z yt o gaśnicach i pierwszej pomocy). Kolejne dni szkolenia można by zamknąć w jeden dzień. Zamiast tego otrzymujesz 3 dni po ok.8h gadania o niczym, z czego praktyczna wiedza, która serio ci się przyda to własnie ten jeden dzień. Szkolenie płatne ale dodawane do wypłaty po przepracowaniu chyba 170h. Sama praca polega naklikaniu - dosłownie. Przeklikujesz kolejne rzeczy i tak 8h. Biuro podzielone jest na słuchawki i właśnie na projekt (usunięte przez administratora) gdzie ogarniasz te ogłoszenia. Jestem z pierwszej grupy tego projektu, druga właśnie to projekt (usunięte przez administratora) Nic szczególnego. Darmowa kawa i herbata :D

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
potencjalny kandydat
@obsługa back office

Cześć! Dzięki za odpowiedź. Czy po tym czasie możesz już coś więcej powiedzieć o pracy tam?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
voice operator

rekrutuja na lepiej platne projekty ktore pozniej sie nie materializuja (nikt nie potrafi ci odpowiedziec na zadne pozniejsze pytania patrzac ci w oczy) a pozniej sadzaja cie przy kompie i kaza robic za 14zl brutto. kazdego tygodnia przyjmowanych/szkolonych jest nowych 10-15 osob co powinno powiedziec ci wszystko o firmie tak naprawde. z plusow.. atmosfera jest OK i wyplaty sa na czas. nie polecam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tacowielepiej
@voice operator

To znajdź człowieku lepszą pracę a nie żale wylewasz. Słyszałam że w biedrzeniec dają 2500 na rękę, śmiało, pomóc ci wysłać CV ?

Pomocna?
Tak8Nie4
Zgłoś1
Depeche
@Tacowielepiej

Ale to forum jest miedzy innymi po to aby wymieniać uwagi i wylewać żale. Jak tego nie rozumiesz to opuść tą stronę.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
Workaholic
@voice operator

W tym miesiącu już nie... Powinna być dziś a dziś dopiero zostały wysłane przelewy...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Joasia

Podpisuję się pod negatywnymi opiniami i ostrzegam ludzi podpisujących umowę, najpierw podpisujcie umowę, nie dajcie się wrobić ... ja straciłam czas. Najpierw naobiecywali później zorganizowali szkolenie i po trzech dniach przynieśli umowę do podpisania niezgodną z tym co mówili i inną stawką ... raz przyjechałam do pracy i okazało się że "dzisiaj pracy nie ma" ... SMS-a wysłać było nie łaska ? Na szczęście teraz pracuję w innym call center i mam średnio razem z premiami 20 zł na godzinę na rękę i pomocnych, uczciwych kierowników :) Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
mitsubishi

Nowickiemu pozwolono XC 70 zl. zaleeew pozwolono PZW Okreg Warszawski

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 136 dni.
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
rudy
Nazwa działu: Handlowy

ja oceniacie lidera centrum operacyjnego (usunięte przez administratora)?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nick

Może zacznę od plusów tej firmy. Atmosfera na pewno jest na plus. Elastyczne godziny pracy, które na kampaniach wychodzących są naprawdę elastyczne - przychodzisz o której chcesz wychodzisz o której chcesz masz płacone za godzinę. Możesz konkretnego dnia pracować tylko godzinę lub wyjść w trakcie i przyjść. Niestety to chyba to i tylko to z plusów. Już wcześniej ktoś o tym pisał przyjmują na projekty, które nie ruszają lub popracuje się na nich parę godzin i jest się przerzucanym na inny projekt. Pół biedy jak na tak samo płatny niestety zdarza się tak, że przyjmują ludzi na projekt za rzekomo wyższą stawkę, a ląduje się na ankietach za najniższą, bo "baza danych się wyczerpała" lub jakaś inna ściema. Ludzie się wkurzają, bo mają zaplanowane już jakieś wydatki a tu zonk. Poza tym lepsze stawki są dla wybranych. Jednym mówi się, że baza danych się wyczerpała, a tymczasem inni wciąż siedzą na tym samym projekcie i go wydzwaniają. Podsumowując - praca idealna dla studenta, emeryta, rencisty, jako dodatkowa. Dla kogoś kto ma jakąś podstawę finansową i chce dorobić, a nie zarobić. Ewentualnie jako praca przejściowa, w trakcie poszukiwania innej pracy - ciągłe rekrutacje przyjmują wszystkich, którzy tylko zdecydują się przyjść. Projekt się skończy i może dojść do sytuacji, że bez pieniędzy będziesz siedzieć w domu przez pewien okres czasu. Natomiast nie polecam nikomu, kto chce traktować tą pracę jako stałą. Sprzęt niestety w niektórych przypadkach zdewastowany. Nikt o niego nie dba, bo tak naprawdę każdy nie ma stałego miejsca. Jak przychodzisz do pracy siadasz tam gdzie jest miejsce. Monitory śnieżące, klawiatury rozwalone już nie wspominając o niedziałających słuchawkach, które "będą wymienione jak przyjdzie nowa dostawa". Terminu tej nowej dostawy oczywiście brak. Krzesła i czystość (zakurzone biurka) pozostawiają wiele do życzenia. Brak jakichkolwiek możliwości rozwoju - umowa zlecenie bez możliwości przejścia na umowę o pracę. Kadra zarządzająca - liderzy, it, kierownicy na umowach zleceniu lub na działalności gospodarczej. Jeśli chcesz dorobić w elastycznych godzinach jak najbardziej polecam, lub jeśli szukasz innej pracy a tu potrzebujesz czegoś na szybko w okresie przejściowym tak samo. W innych przypadkach lepiej szukać czegoś stabilniejszego.

Pomocna?
Tak42Nie
Zgłoś
DieAntword
@nick

A co to za różnica czy jesteś na Zleceniu, Umowie o pracę czy DG? I tak cię mogą (usunięte przez administratora) z dnia na dzień....już nie przesadzajmy.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Nick
@DieAntword

Wiem że mogą w dzisiejszych czasach w przypadku każdej umowy, Aśkę powitać bez urlopu przez ileś lat też nie jest zabawnie a przy takiej stawce głodowej nie ma co robić bezpłatnego

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy
@DieAntword

Jest, bo nie masz urlopu

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
pracownik
@nick

Niestety w voice jest tylko gorzej. Coraz czesciej sa przestoje. Tydzien sie popracuje 2 tygodnie przerwy, najgorsze jest to ze mimo braku pracy jeden lider nie chce puscic do drugiego lidera, a w tym samym czasie rekrutuje sie nowe osoby. Czyli stare osoby siedza w domu bez pracy a nowe maja chwilowe zatrudnienie. Projekty kończa sie znienacka jeszcze inna sprawa ze szkoli sie kolejne osoby jest tydzien szkolenia za ktory dostaje sie wyplate po okreslonej liczbie przepracowanych godzin, a pozniej tych godzin dla osoby nie ma. Jesli nie lubisz sprzedawania pozyczek to ie traktuj pracy jako zrodlo zarobku nie znasz dnia ani godziny kiedy projekt sie skonczy i zostaniesz bez pracy. Polecam jedynie osobom ktore maja inne zrodlo utrzymania a ta potraktuja jako dodatkowa.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Zbigniew
Nazwa działu: Marketing

Szkoda strzępić ryj, naprawdę

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Emesa
 Rekomendacja

Teraz jest fajny projekt (usunięte przez administratora). Jestem na nim akurat i w sumie polecam :) Atmosfera też mi się podoba, generalnie wywalone na wszystko, składasz, robisz swoje i wychodzisz :) Co godzinę przerwa na fajeczkę. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tom
Nazwa działu: Handlowy

Jest jeszcze pzu?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tak
@Tom

tak ale nie rejestracja/status szkody tylko opieka medyczna.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Depeche
@Tom

PZU to największa porażka, stawka niższa niż na innych projektach. Teraz są tylko ankiety

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Joel

Dyrektor lodzkiej lokalizacji, ktory rozmawia tylko z kierownikami , pracownikow ma gdzies ani czesc ani dzien dobry do nikogo sie nie odzywa. Liderzy: zarozumialec z kita na glowie i wasem jak Gunther, co uwaza ,ze wszystkie rozumy pozjadal i podlizuje sie ww. Nastepny pan Tomasz , niemota i niemowa , bardzo pomocny , najlepiej nie zawracj mu glowy i tak Cie oleje lub odpowie nie wiem. Lisek Emilek Aronik nie mylic z aronia , podslucha , pojatrzy, pownika.... Nastepnie pan ze zwierzecym nazwiskiem, jak dostal kartony to sie w koncu wzial za robote i musial ruszyc i malo co nie narobil w gacie z przepracowania. Nastepnie Kinga , bardzo mila, rzeczowa i ladna tylko ma faceta co rak nie myje po wc. Nastepny Macius , lider elokwencji, trzyma poziom tej firmy, pomocny , kolezenski uczynny.Uwaga na pania z recepcji, nadety bufon z wielkiej metropoli Radom, wszyscy jej przeszkadzaja , bo nikt nie jest jej godzien, jakby mogla zabilaby wzrokiem. Czasami szczegolnie w poniedzialki ma przeblyski dobroci (po weekendowym bolcu). Asia , zajmujaca sie grafikami spoko babka. Ogolnie po wycofaniu sie pzu brak stabilnych , sensownych projektow. Byly karmy dla psow i kotkow a teraz pozyczki z virusa i papierosy.Dobre dla studentow . Szybka praca dla potrzebujacych .

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś
prawda
@Joel

sama prawda

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Antoni
@Joel

Szkoda ze koleś który się wypowiada jest przerasta opinia z kosmosu firma jak i atmosfera jest na prawdę dobra poza jedną os z loży Panem konradem reszta ludzi jest w pełni życia. Opinia ogólna należy raczej do człowieka horego emocjonalnie niż normalnej osoby która coś powie sensownego ale tak już to bywa opinie Piszą załamani celebryci którzy szybko zgasneli w mroku firm i ludzi. Pozdrów tatę kolego bo widać że wchodził co za młodu do łóżka.

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolo
@Joel

Opinia należy do pana Pawła znanego z ataku na swoja osobę co do kurzy itp Albo do Pana Olacz.. no to może różne bywać w każdym razie człowiek który ma problemy z samym sobą chodzi inwigiluje resztę i patrzy co by tu napisać jak chory umysłowo trzymaj się kolego bo myślę ze tym nowym łysym ciągniesz pale jak ped*** Je**** .Pzd Cw

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Kolo
@prawda

Racja Prawda jak mówili Awemus Papa To i papież (usunięte przez administratora) obrobi :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DieAntword
@Joel

Oooo dawno nic nie było, więc do przewidzenia było że pojawi się nowy malkontent :) nie pasuje? Zmień pracę! Skoro nie umiesz, bo jedyne co w życiu porządnie zrobiłeś, to kupa po obiedzie, to kto tutaj jest idiotą??? Tak! Ty! :)

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kicia róż
@Joel

Pozdrawiamy w im.Kierownika abyś miał same plusy w życiu i był taką nadętą palą jaka pisała tą opinie konkretnie dno ale cóż oczekiwać po człowieku który dał radę tylko kilka miesięcy i jest po podstawówce :) Ps. Pamiętaj że Ip i twój tel dużo o tobie powiedział Kolego.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Gulgulator

Widac , ze w Voice pracuja analfabeci , chory pisza przez h. Widac poziom firmy, siedza po kilka lat na jednym projekcie...albo rzucaja ich z projektu na projekt....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Slu
@Gulgulator

Poziom firmy reprezentuja sami inteligentni ludzie a taki jak ty psaiasty gryby spasiony grzyb poruszający się rowerem jest zwykłym zerem.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Magda

A ktoś wie, na jaki okres jest zawierana umowa?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@Magda

Umowy są teraz zawierane do 30.06.2019r. Później są przedłużane.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niedoscdobra

Ostatnio byłam na rozmowie w tym CC. Zainteresowała mnie oferta pracy, która była udostępniona na pewnym portalu. Niestety okazało się, że oferują tam tylko umowę zlecenie bez jakiejkolwiek możliwości zmiany. W ogłoszeniu było napisane, że jest okres próbny na zleceniu. No niestety straciłam tylko czas. Nie polecam. Dojazd i w ogóle znalezienie tej placówki szkoda gadać.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qwe

Pracowałem tu kilka lat temu. Ciekawe czy liderzy Ci sami? Emil, Paulina (z tego co wiem nie pracuje - mój leader), Kamil (mój kolejny leader po losowaniach), Tomasz, Fryderyk (zwolniony - niepotrzebnie), Przemek (w sumie nie wiem co się z nim stało, ale w trakcie jakoś przepadł) - fajne czasy miło się wspomina ale do pracy bym osobiście nie wrócił. Pozdrawiam ! :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

omijac z daleka

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant

Najgorsza firma w Łodzi. Przerzucają ludzi z projektu na projekt. Niby nowe projekty wchodzą , a potem się okazuje ze nagle nie ma pracy, ani godzin bo projekt, który miał być „ na dłuższy okres czasu” znika po miesiącu . Nie wspominając już o tym jakie marne zarobki są w tej pseudo firmie, wszystkie możliwe prowizje ucięte nawet jest brak premii za jakość rozmów. Kierownictwo to totalne dno. Praca dla osób wytrzymałych, którzy z czystego lenistwa nie chcą poszukać czegoś lepszego . Nie będę nikomu polecał.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Była pracownica.

Cześć , też chętnie podzielę się opinią na temat owej firmy :) Biorąc pod uwagę inne firmy CC - wchodząc tu od razu widać na pierwszy rzut oka - nie trzeba się wysilać - , że atmosfera jest świetna. Ludzie , którzy pracują są w porządku. Projekty są różne , tematyka też. Są projekty biura podróży , sprzedażowe , infolinie , sektora bankowego. Sprzęt jak w każdej firmie , raz lepszy raz gorszy. Wiadomo wymiany na bieżąco. Liderzy są różni na różnych projektach. Wiadomo każdy walczy o swój projekt i wymaga - ale jeśli potrzeba pomocy to ona jest. Jeśli miała bym wrócić do CC - to na pewno wybrała bym ponownie Voice Contact Center.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Willy Wonka

Pracowałem parę miesięcy i nie powiem żeby było źle. Płacą w terminie a Aliora nawet spoko się dzwoni. Jednak kampania Skarbca Mennicy Polskiej to dramat. Krótkie szkolenia i wieczne fochy pseudo liderek. Psujące się słuchawki oraz nie wypłacanie premii są na porządku dziennym. Nie odradzam jednak pracy tam, bo można nabrać doświadczenia i dorobić przy okazji. Nie wyobrażam jednak sb zostać tam na dłużej niż półtora roku bo cię szlag trafi

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hgvdy3

Pracowałam pół roku i powiem tak. Nic szczególnego. Praca dobra dla studentów (elastyczny grafik), ale szans rozwoju za bardzo nie ma. Jeśli chodzi o projekt Pzu i Aliora to bardzo fajnie się na nim pracuje ale sprzedaż to jakiś dramat. Półgodzinne szkolenie i okropne liderki. Często są też problemy ze słuchawkami a premii za sprzedaż to ja nigdy nie widziałam na oczy mimo że miałam dobre wyniki. Voice sprawdzi się jako pierwsza praca, bo przyjmują tam każdego kto tylko wyśle CV. Mocne 6/10

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ilona

Zapraszam Was do podzielenia się nowymi opiniami dotyczącymi pracy w firmie Voice Contact Center, nowe uwagi dotyczące obecnego rozwoju firmy i warunków zatrudnienia, będą niezwykle pomocne dla osób myślących o zatrudnieniu u tego pracodawcy. @Omega5-10-15, Twój komentarz jest bardzo krótki, możesz powiedzieć czy jesteś pracownikiem firmy, czy jesteś zainteresowany/a pracą w firmie Voice Contact Center?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Omega5-10-15

Jaka tutaj cisza :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ilona

Widzę tu wiele nowych komentarzy w tym roku, proszę opiszcie dla nas atmosferę panującą obecnie w firmie Voice Contact Center w Łodzi, chętnie dowiemy się jakie firma Finder oferuję wam dodatki płacowe oraz jaki macie czas przerw? Sądzicie, że są za krótkie? @David, możesz nam przedstawić jak wygląda sprawa urlopów w firmie Voice Contact Center, czy terminy wypłat zawsze są na czas? Będziemy wdzięczni za twoją kolejną opinie w tym wątku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
David

Wkurzają mnie te wszystkie opinie frustratów. CC jak CC. Liderzy są różni, jak wszędzie, ale w sumie raczej na plus. Płacą bardzo mało, ale czego można oczekiwać od CC (a płacą na czas i zgodnie z umową). Wyposażenie - to samo. Jak 200 osób się ciągle przewija przez te same biurka, krzesła i słuchawki, to wyposażenie musi się niszczyć. Jeśli ktoś oczekuje dyrektorskich foteli i kwiatka w doniczce na każdym biurku, to się przeliczy. Co do godzin i grafiku - ja nie narzekam i nie zauważyłem, żeby ktoś narzekał. Ktoś tu narzekał, że śmierdzi - faktycznie, jak zaczynałem pracować, to trochę czułem, teraz już nie. Kible wcale nie jak szalety, a wręcz przeciwnie. Jedna rzecz mi się nie podoba - brak możliwości kumulacji przerw, 10 minut to czasami mało. Ogólnie - pracuję ok. 0,5 roku i nie narzekam.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bajabongo666

Macie za swoje!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Voice Contact Center Sp. z o.o.