Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Żyrafa
Były pracownik

Typowa firma żeby złapać pracę na szybko i potem uciec z niej jak tylko coś się znajdzie innego. Nigdy nie było problemu z wypłatą na czas, a jak termin wypadał np na niedzielę to wypłacali już w pt.

nie polecam
Były pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

Pracownik
Pracownik
@nie polecam

Nie zgodzę się z Twoje opinią, na szczęście to tylko Twoja opinia. Pracujesz na zlecenie - więc jak jest zlecenie to go dostajesz. Zachęcam do zapoznania się czym jest umowa zlecenia. Atmosfera jest dobra, liderzy, kierownik bardzo pomocni. Nigdy nie zostałam bez pomocy. Zachęcam też do zapoznania się z definicją mobbingu. Pozdrawiam

Na szczęście była pracownica
Były pracownik

Żenada, kierownicy mają wszystko w du*ie. Brak profesjonalizmu pod każdym względem. Szkoleniowcy, każą szukać informacji na własną rękę w googlach, a jak system nie chce się uruchomić to każą dzwonić nam do warszawy bo w Łodzi nie pomogą (bo np. są z dzieckiem na placu zabaw) ....

Damian

Pracowałem w Voice Contant Center przy ulicy Żeligowskiego w Łdz na przełomie 2017/2018 i... widzę, że dużo się tam nie zmieniło z tego co przeczytałem poniżej - a szkoda. Bardzo szkoda mi przede wszystkim ludzi z zespołu z którymi pracowałem i wiem, że część z nich dalej tam pracuje(prawdopodobnie bo muszą albo się po prostu przyzwyczaili i nie mają odwagi rzucić "białej karty"). Poniszczony sprzęt, brudne stanowiska w boxach, nie działające słuchawki itd. - już to widziałem i również słyszałem krzyki liderów: kiedy przeprowadzam rozmowę z klientem a liderka/lider drze się na mnie(podsłuchując jednocześnie rozmowę)-(usunięte przez administratora), zbijaj obiekcje, daawaj,dawaj ... I tak dalej :) Co do nie miłych innych sytuacji ? Przypomina mi się coś co rzeczywiście zmusiło mnie do złożenia wypowiedzenia. A mianowicie jest to początek mojego zatrudnienia (tak, ta sytuacja zaczęła się od początku), kiedy to zostałem przydzielony do projektu sprzedażowego (usunięte przez administratora)My, jako konsultanci na tym projekcie mieliśmy otrzymywać prowizję ze sprzedanych produktów tejże firmy z następną wypłatą. Później okazało się, że prowizję otrzymamy wraz z zamknięciem projektu sprzedażowego. Nic z tego nie zobaczyłem na wypłacie, a na projekcie byłem od początku do końca :) Ot, takie sobie delikatnie ujmując kłamanie żeby utrzymać ludzi przy tej dobrej myśli zarobku i chęci do pracy - nazywajmy rzeczy po imieniu. Dużo mógłbym tutaj wymieniać wiele historii związanych z tym miejscem pracy, ale każda byłaby do siebie podobna. Jesli ktoś z piszacych tutaj opinie uważa, że ludzie którzy dają komentarze podobne do moich są pracownikami 'tygodniowymi', albo wiecznie narzekającymi to odpowiem krótko - NIE, uważam że trzeba wiedzieć na ile mnie stać, na co pracodawca/y może/mogą pozwolić sobię w moim kierunku i nie dawać robić się kolokwialnie określająć "w konia". Pracowałem od tamtego czasu w innych miejscach pracy więc nikt nie zarzuci mi, że niewiem o czym piszę itd. (usunięte przez administratora) Ot takie moje zdanie :)

Trump
@Damian

Naucz się najpierw pisać nazwę firmy a dopiero później opowiadaj historię swojego życia.

Tomi
@Damian

Potwierdzam !!

Warszawa
@Damian

W oddziale Warszawakim jest to samo.

Magdalena
Inne
@Warszawa

Nadal płacą przy obsłudze infolinii 19,98 zł brutto/h + premia? Czy coś się zmieniło? Czy w Voice Contact Center w Warszawie jest inna stawka?

Voice Contact Center
@Magdalena

Cześć, W sprawach dotyczących warunków na konkretnym projekcie w danej lokalizacji prosimy o kontakt z działem HR. Dziękujemy.

Damian
@Trump

Wkradła się literówka(literka "N" zamiast "C" w nazwie firmy), dopiero teraz zauważyłem. Według mnie jak i wiele innych osób które odwiedzają ten portal ważne jest aby opinie były rzetelne i poparte konkretnymi sytuacjami [ponadto chcę zauważyć, że tworząc posta mamy do wykorzystania 5000 znaków :)]. Czy opisałem historię swojego życia powyżej ? Nie wydaje mi się szanowny Panie, jest to jedynie jego skrawek . Pozdrawiam !

Nico
Były pracownik
@Trump

Polonista się odezwał...No to napisz wolaku jak się pisze poprawnie nazwę tej pseudo firmy.

Ruda
Były pracownik

W życiu nie spotkałam się z takim kolesiarstwem jaki tam panuje. Jeden z liderów ciągle liżący (usunięte przez administratora)kierowniczce (usunięte przez administratora)Na OM i Affidea panuje .......nikt nic nie ogarnia tylko biorą Cię na "coaching" ( sami nie wiedzą co ta nazwa oznacza) i ciągle krzyczą jeśli się nie spełnia wyników no ale tak to jest jak sie dostaje posadki za kolesiarstwo i nie potrafi się zbudować solidnego zespołu(usunięte przez administratora) Oczywiście zdarza się ktoś spoko np koordynatorzy wiecznie zapracowani :) ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego.

Mariola
Inne

Czyli nie ma opcji na umowę o prace ?

Voice Contact Center
Pracownik
@Mariola

Oczywiście jest

.
Pracownik
@Voice Contact Center

Na pewno nie dla konsultantów ...

Angelika
Były pracownik

Moim zdaniem ta firma powinna zostać rozwiązana, gdyż osoby na wyższych stanowiskach mają wszystko gdzieś, nie traktują swoich obowiązków poważnie, wobec konsultantów źle się zachowują.Często dochodzi do nadużywania "władzy", a pani na recepcji non stop rozmawia o ploteczkach przez słuchawkę, zamiast prawidłowo wypłacić pensje(nigdy się ona nie zgadza). Słuchawki oraz sprzęt służący do pracy jest w fatalnym stanie.

VOICE NA NIE
Były pracownik

Nie radzę podejmować współpracy z tą firmą !!!!!!! Ludzie są bardzo fałszywi. Liderki obgadujące innych oraz wysmiewanie instruktora szkolenia nie dosłownie ale w przenośni że jego nauka jest do niczego i śmianie się !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nikt nikomu nic nie mówią w twarz tylko za plecami a później się uśmiechają do siebie.

star trek
Były pracownik

Pracowalam tam kilka miesiecy kasa jaka zarabialam to katastrofa!! Liderzy sa niemili

wrong way
Były pracownik

straszne naciski na wyniki, stresującą atmosfera

1
pracująca w ccp
Pracownik

Jesli chodzi o atmosfere to nie jest ona rewelacyjna. Ciagle naciskaja na sprzedaz i karza wciskac ludziom na sile , za wszelka cene rzeczy ktorych nie chca.

Malwina
Były pracownik

Ostatnio byłam na rozmowie w tym CC. Zainteresowała mnie oferta pracy, która była udostępniona na pewnym portalu. Niestety okazało się, że oferują tam tylko umowę zlecenie bez jakiejkolwiek możliwości zmiany. W ogłoszeniu było napisane, że jest okres próbny na zleceniu. No niestety straciłam tylko czas. Nie polecam. Dojazd i w ogóle znalezienie tej placówki szkoda gadać.

BEZ ZMIAN
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w Voice Contant Center przy ulicy Żeligowskiego w Łdz na przełomie 2017/2018 i... widzę, że dużo się tam nie zmieniło z tego co przeczytałem poniżej - a szkoda. Bardzo szkoda mi przede wszystkim ludzi z zespołu z którymi pracowałem i wiem, że część z nich dalej tam pracuje(prawdopodobnie bo muszą albo się po prostu przyzwyczaili i nie mają odwagi rzucić "białej karty"). Poniszczony sprzęt, brudne stanowiska w boxach, nie działające słuchawki itd. - już to widziałem i również słyszałem krzyki liderów: kiedy przeprowadzam rozmowę z klientem a liderka/lider drze się na mnie(podsłuchując jednocześnie rozmowę)-, zbijaj obiekcje, daawaj,dawaj ... I tak dalej :) Co do nie miłych innych sytuacji ? Przypomina mi się coś co rzeczywiście zmusiło mnie do złożenia wypowiedzenia. A mianowicie jest to początek mojego zatrudnienia (tak, ta sytuacja zaczęła się od początku), kiedy to zostałem przydzielony do projektu sprzedażowego My, jako konsultanci na tym projekcie mieliśmy otrzymywać prowizję ze sprzedanych produktów tejże firmy z następną wypłatą. Później okazało się, że prowizję otrzymamy wraz z zamknięciem projektu sprzedażowego. Nic z tego nie zobaczyłem na wypłacie, a na projekcie byłem od początku do końca :) Ot, takie sobie delikatnie ujmując kłamanie żeby utrzymać ludzi przy tej dobrej myśli zarobku i chęci do pracy - nazywajmy rzeczy po imieniu..

Była pracownica
Były pracownik

Niepoważne traktowanie pracowników. Stanowczo odradzam mimo, że na początku wydaje się obiecująco i miło.

zombie
Były pracownik

Praca: mordega straszliwa, tylko dla wytrwalych komandosow przyzwyczajonych do ciaglych atakow biurowych zombies.

Voice Contact Center
Pracownik
@zombie

Zapraszamy do działu marketingu. Umiejętność tworzenia dowcipnych przenośni może oznaczać dryg do tworzenia reklam. ;-)

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam. Kierownictwo to jakiś żart. Zero pomocy tylko straszenie zwolnieniem. Wsród kierowników jest osoba uzależniona od alkoholu. Jestem w szoku jak ta firma wgl jeszcze działa.

kasiula
Były pracownik

Ponad 2lata spędziłam w Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź i nie będę pracy tam wspominać chyba najmilej. W firmie są przełożeni, którzy wiecznie problemy stwarzają. Ogólna atmosfera jednak jest dramatyczna ! Nigdy bym tam nie wróciła...

Alina
Były pracownik

Kierownictwo - koordynatorzy zmian to modele reprezentujący przerost formy nad treścią. Brak kompetencji i doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Są to byli telemarketerzy którzy w ten czy inny sposób dochrapali się takiego stanowiska i za bardzo nie wiedzą co z tym fantem zrobić. Rozpacz ogólna nad formą wypowiedzi, składni zdań, etc. Bez kartki (skryptu rozmowy z pracownikiem) nie są wstanie wyartykułować jakiegokolwiek poglądu czy zwięzłej myśli.

to ich rap
Były pracownik

chore zasady, nieludzkie traktowanie,

Nie Hejter
Pracownik

Nie polecam. nie płacą za szkolenie jak nie uzyskasz 90% na teście. nawet jak masz 89% to i tak ci nie podciągną a nawet mogą podziękować za pracę zaraz po szkoleniu i oczywiście bez wynagrodzenia.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii