Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Vladimir Putin
Pracownik

(usunięte przez administratora) эту компанию. не в состоянии оставаться на месте

10
The Notorious B.I.G.
Kandydat

Praca słaba jak nic czarny bracie,daj sobie spokój i przemysl 2 razy zanim tam pójdziesz, east coast rzadzi, pece

14
Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

1
Janusz
Były pracownik
@Pytanie

Mocne strony: 22,80 zł Umowa zlecenie, inflacja prawie 20 procent VCC daje 0 zł podwyżki, premia /bon świąteczny możesz pomarzyć - firma która jest na giełdzie, gorzej niż Januszex. Praca bardzo niestabilna, dzisiaj pracujesz jutro już nie koniecznie- klient zmienił zapotrzebowanie. Ty decydujesz, czy chcesz pracować w takiej firmie.

1
Magdalena
Inne
@Janusz

często to się zdarza z tymi klientami, żeby tak sobie warunki zmieniali czy to raczej sporadycznie tak? i w takiej sytuacji nie pomagają po prostu szukać kogoś nowego? ciekawa jestem ile najdłużej ktoś pod firmą tu pracuje i z jakim wynikiem, wiadomo?

1
.
Były pracownik
@Janusz

.

1
konsultant
Pracownik

Niestety nie polecam. Z dnia na dzień dowiadujesz się, że wziąłeś udział w losowaniu, które zadecydowało o tym, że zostajesz na danym stanowisku, albo jesteś przeniesiony. Nie ma w tym w zasadzie nic dziwnego, poza tym, że kompletny brak organizacji w tej firmie pokazuje totalny brak szacunku do niższych szczeblem. Wiadomo, winnych nie ma, a jak już jakiś jest to zazwyczaj klient dla którego świadczona jest usługa.

4
Monika
Inne
@konsultant

Nie do końca rozumiem co masz na myśli pisząc ' brak firmy w firmie oferuje całkowity brak przyszłości' mógłbyś to wytłumaczyć? Nic dziwnego że ci się nie podoba to że z dnia na dzień się dowiadujesz że jesteś następnego dnia no ale czy udało Ci się to jakoś załatwić, porozmawiać z kimś?

Konsultant
Były pracownik
@konsultant

Oj, prawda. Firma jest bardzo niezorganizowana i niepoważna. Wprost powiedziano,że sytuacja, o której wspominasz wyniknela z nieporozumienia na linii firma- klient a ucierpiała na tym połowa projektu. Wieczne straszenie narzuceniem stałych godzin za niewyrabianie godzin w terminie, podczas gdy "zleceniobiorca nie ma obowiązku wykonywania zlecenia w ściśle określonym miejscu ani czasie, nie jest też zależny od zleceniodawcy". Przekraczanie granic, dużo wymogów mało korzyści zero raportów a potem nagle po premii. Kierownik i lider w sprawach do wyjaśnienia nie informuje konsultanta prywatnie tylko publicznie wypisują osoby i proszą o kontakt, tu z kolei właśnie ten brak szacunku na niższych szczeblach. Januszowo, nie polecam

1
stara wyjadaczka
Były pracownik
 Pytanie
@Konsultant

a to przypadkiem nie jest tak, że sam na cały miesiąc albo tydzień zależnie od projektu składasz swoje godziny w jakich chcesz pracować a oni to ewentualnie obcinają jeśli potrzeba mniej czy coś? No to ja się nie dziwię, że potem oczekują, że będziesz robić godziny które podasz... temat chyba tak stary jak Voice

Magdalena
Inne
@stara wyjadaczka

ale to wymagają tej określonej liczby godzin do wyrobienia czy nie w końcu, bo jakby nie patrzeć to od tego mogłoby wiele zależeć i się teraz nad tym zastanawiam. minimum jakieś pewnie jest?

stara wyjadaczka
Były pracownik
@Magdalena

no jak pamiętam to raczej tak, to działa na takiej zasadzie że masz np. infolinie jakieś proste czy back office i pytają się o liczbę godzin na następny miesiąc wraz z rozpisaniem na dni, potem wysyłają że mają tyle i tyle ludzi no więc jest to w jakiś sposób wiążące, co do minimum no to jest, od samego początku o nim mówią, no przynajmniej mówili kiedy ja pracowałam, mam wrażenie że ludzie uważają że będą sobie mogli przyjść kiedy będą chcieli, wyjść kiedy będą chcieli czy tam zalogować się do pracy zdalnej, nawet w środku nocy, no a to tak nie do końca, raczej nic się nie zmieniło od tamtego czasu, ktoś z aktualnych albo niedawno opuszczających może pewnie potwierdzić

Justyna
Inne
@stara wyjadaczka

To przepraszam, jak w takim wypadku wygląda umowa, jeśli to jest takie ruchome, że tak to ujmę? Macie w ogóle jakąś podstawę ustaloną, czy raczej np. umowę z wynagrodzeniem prowizyjnym, bo też takie w życiu spotkałam? Daj znać, jak to wygląda dokładnie.

stara wyjadaczka
Były pracownik
@Justyna

pewnie nadal umowa zlecenie ze stawką godzinową

Danio
Były pracownik

Ta firma jest żartem. Miałem "przyjemność" pracować na jednym z projektów. Ucinanie godzin jest na porządku dziennym, później wymuszane jest (oczywiście w bardzo przyjazny sposób) przejście na inny dział i obiecywanie, że tam jest duże zapotrzebowanie godzin, ale po ok 2 miesiącach godziny są cięte znowu. Z teamleaderów pomocnych jest maxymalnie dwóch, reszta robi wszystko od niechcenia, prawie z wyrzutem ze trzeba ci pomóc. Nie polecam tej firmy dla osób które się szanują i chcą mieć stałą pracę. To jest dobre dla ludzi którzy są po szkole i chcą dorobić albo dla osób które już nic więcej w życiu nie osiągną. Nawet leaderzy pracują na umowie zlecenie, co dużo mowi o pracodawcy. Omijać szerokim łukiem. :)

2
Magdalena
Inne
@Danio

Czyli upatrujesz się w tym tego, że Ci teamleaderzy po prostu nie lubią swojej pracy tutaj i stąd niby ten efekt, który opisujesz? :/

1
bloomberg
Były pracownik

Pracowałem w tym miejscu przez 2 lata, podczas których wykonywałem obowiązki ze znamionami stosunku pracy, niestety przez cały ten okres byłem zatrudniony (jak wszyscy z nielicznymi wyjątkami na niektórych projektach) na zasadach UZ. Jest to jawne łamanie prawa pracy i aż dziwne, że jeszcze PIP nie zrobił z tym porządku biorąc pod uwagę ilość pracowników.

1
Magdalena
Inne
@bloomberg

No a skąd pip ma o tym wiedzieć? Na czole macie napisaną swoją formę umowy? Takie rzeczy się zgłasza a nie dziwi. Czemu więc nie wyszedłeś z inicjatywą? Chyba, że ściemniasz? ;p

1
Voice Contact Center
Pracownik
@bloomberg

Cześć Jesteśmy dużą firmą, jak sam wskazujesz, częścią grupy kapitałowej notowanej na giełdzie, a więc jesteśmy regularnie kontrolowani przez wszystkie instytucje. Nie odnotowały one nieprawidłowości.

1
rudy
Były pracownik

Firma beznadzieja Minimalna krajowa ale wymogi jak za średnią krajową. Wprowadzili system motywacyjny który po pierwszym miesiącu został zmodyfikowany dlatego, że kilka osób dostało premię. W kolejnym miesiącu już nikt jej nie dostał. Ludzie boją się, że ich z roboty wyrzucą. Sam zrezygnowałem bo dla mnie to strata czasu i energii.

1
Współpracownik
Były pracownik
@rudy

Wcale nie zrezygnowałeś, zostałeś pożegnany po paru szansach jak zamiast pracować wolałeś sobie gadać z kim się dało :)

1
XD
Były pracownik
 Pytanie

Jak czytam te wypociny obrońców voica to mi się (usunięte przez administratora)chce. Na palcach stolarza można wskazać osoby, które są pomocne jako dyżurni czy liderzy. Na resztę absolutnie nie ma co liczyć, chyba, że nie macie za grosz szacunku do samych siebie. Awans? Chyba żartujecie, klika tak zamknìeta i zadufana w sobie, że szkoda w ogóle próbować. (usunięte przez administratora)Dalej organizujecie ustawione konkursy? Róbcie tak dalej, powodzenia.

4
XD
Były pracownik
@XD

Oho. Minęło kilka minut i już usunięte. Dobrze-wiecie-co: jest świadomym, uporczywym nękaniem psychicznym pracownika w sposób werbalny lub niewerbalny przez przełożonego lub współpracownika, a nawet większą liczbę osób lub całą organizację (osoby nią zarządzające).

Malcolm X
Pracownik
@XD

Komentarz wstawiony o 3 w nocy ???? przestań pić i używać internetu jednocześnie ???? nic z tego co napisałeś/napisałaś nie jest prawdą. Jak masz problemy z radzeniem sobie w stresujacych sytuacjach to idź do psychologa, to można leczyć, tylko nie obwiniają o to wszystkich na około ????

XD
Były pracownik
 Pytanie
@Malcolm X

Nie wszyscy pracują 'w ciągu dnia'. Ale miło, że od razu macie skojarzenia ze swoimi doświadczeniami alkoholowymi. Po niektórych liderach widać nadużycia nocnych maratownów alkoholowych co nie mateuszek?

1
Malcolm X
Pracownik
@XD

Oho, argumenty słabe to teraz prywata :) żenujące.

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pracowalam tam od września był nabór zatrudniali bardzo dużo osob, początek był ciekawy nowe doświadczenie szkolenie hm wiele trzeba się nauczyć samemu bo nawet połowy wiedzy nie przekażą a potem przed klientem świecisz oczami. Praca dość stresująca na początku z czasem jest lepiej, grafik jest elastyczny jak wpiszesz w dyspo tak pracujesz jeśli tylko są godziny , niestety zaraz po świętach z projektu odpadło.100 osób ponad bo nie było zapotrzebowania także praca na zleceniu w poniedziałek pracujesz, we wtorek już okazuje się że jesteś na początku stycznia beż pracy do marca może kwietnia chcesz, możesz czekać aż befzie więcej godzin do rozdania. Stawka śmieszna wyrobic premie wcale nie jest łatwo musisz mieć 140 godzin np a potrafią dać tydzień gdzie masz 2 albo trzy na cały tydzień więc jak ? Plusem jest praca zdalna i elastyczny grafik dostajesz laptopa ładowarkę i mysz Ale na moim.szkoleniu słuchawek nie dali.trzeba było juz samemu.sobie zapewnić ????. Znajomym pracy bym nie polecała, ale jeśli jesteś pod kreska a są przyjęcia na trochę można iść zdobyć doświadczenie. Liderzy są różni Marlena , Kasia to anioła pomocne, ale są też i inni liderzy gdzie jak coś zrobisz potrzebujesz pomocy to licz na siebie takie życie.

VCC
Pracownik
@Były pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Cieszy nas, że doceniła Pani elastyczny grafik w VCC. Przykro nam, że musieliśmy zredukować liczbę godzin - taka jest specyfika pracy w contact center, ale zawsze staramy się rekompensować takie sytuacje proponując działania przy innych projektach. Przed nami kolejne ciekawe projekty, do współpracy przy których serdecznie zapraszamy. Jeśli chodzi o słuchawki w projektach głosowych - wypożyczamy je wszystkim którzy nie mają słuchawek. Jeśli jednak chcą korzystać ze swoich własnych słuchawek to nie dostarczamy firmowych. Jeśli Pani przypadek był inny, prosimy o zgłoszenie go na myvoice@oex-vcc.com

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Umowa-zlecenie

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Na okresie próbnym w VCC obowiązuje taka sama umowa na jaką podpisujemy współpracę. 3 miesięczny okres próbny dotyczy umów o pracę. Mamy różne formy współpracy - umowa zlecenie, umowa zlecenie z ZUS, umowa o pracę, umowa o świadczenie usług. Forma współpracy uzależniona jest od stanowiska i realizowanego projektu. Obowiązująca forma współpracy zawsze komunikowane jest podczas procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do rekrutacji.

odradzam
Były pracownik

zabierają ludziom kasę

Bober
Pracownik
 Pytanie
@odradzam

Ale jak to? Wyjmują ci z portfela? :D

Kurtyzana
Były pracownik
@Bober

Bo jest zabawny

anonim
Były pracownik

Ciągłe wymagania, brak możliwości rozwoju (ciągłe klepanie tego samego). Najniższa krajowa. Umowy śmieciowe. Zwalniają ludzi po przejściu na L4, bo "blokuje się sprzęt". Oczekuje się niemożliwego momentami, a gdy masz potknięcie to miesza się ciebie z błotem.

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dziękujemy za postawienie opinii. Przykro nam, że negatywnie oceniasz współpracę z VCC. Na większości projektów, ze względu na ich specyfikę, proponujemy umowy zlecenie, w ramach których uzgadniamy konkretne grafiki dogodne dla zleceniobiorcy i uwzględniające potrzeby klientów. W sprawie wątpliwości związanych z zakończeniem współpracy, prosimy o bezpośredni kontakt z managerem centrum operacyjnego. Decyzje o rozwiązaniu umowy podejmowane się zawsze indywidualnie, z uwzględnieniem uzgodnionych zasad współpracy, konkretnych okoliczności, potrzeb biznesowych oraz informacji zwrotnej od zleceniobiorcy. Za sprzęt do pracy zdalnej ponosimy określone koszty i osoby na długotrwałym L4 musza się liczyć z koniecznością jego zwrotu.

M
Kandydat
 Pytanie

Praca back office - czy podzielicie się wiedza na czym polega? Planuję wziąć udział w rekrutacji.

Pracowniok
Pracownik
@M

to zalezy na jakim projekcie, bo teraz jest kilka, ale back office to np. kopiowanie danych z maila do systemu, albo uzupełnianie formularzy na podstawie danych które masz, albo danych z netu, zazwyczaj biegłe posługiwanie się komputerem i podstawy angielskiego są wystarczające, żeby ogarniać

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. VCC to dobre miejsce na start i rozwój kariery. Zapraszamy serdecznie do zespołu????

tak
Były pracownik
@Pytanie

tak, śmiało

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

1234
Pracownik
@Pytanie

Tu są tylko umowy zlecenie

Maciek Z.
Pracownik

A ja walę negatywne wpisy życie pokaże. Na razie zacząłem pracę i zobaczymy. (usunięte przez administratora)

było minęło
Były pracownik

Praca okej, dla ludzi bez większych ambicji, czy też w trakcie szukania innej pracy. Firma szczyci się awansami wewnętrznymi i elastycznością. No nie byłabym taka pewna. Kadra liderska, czy wspierająca tak samo zatrudniona na zleceniu. Jak już zapuścisz korzenie, to może umowa w oparciu o kontrakt (ale to już na wyższych stanowiskach). Natłok obowiązków w porównaniu do wynagrodzenia, formy zatrudnienia i ewentualnych bonusów (prawie nieosiągalnych) w przypadku lidera zespołu to paranoja. Lider zespołu powinien działać z zespołem merytorycznie, a robi wszystko i to dosłownie. Tłumaczenie, ze to w ramach rozwoju jest rażąco nieodpowiednie. Nikogo nie obchodzi, że pracujesz w tych, a nie innych godzinach. Odsłuch to odsłuch i wywalone jajca, czy wcześniej zawalili cię robotą, która nie należy do ciebie.

NIE POLECAM !!
Były pracownik

Pracowałem kilka miesięcy. W tym właśnie miejscu po raz pierwszy zobaczyłem kim są tzw. korporoboty Co z tego, że masz możliwość zarobienia fajną kasę kiedy ludzie tam pracujący to chodzące blade zombie, bez radości życia, walczące każdego dnia o wyrobienie utargu. Oddajemy własną wolność, aby i tak z tego świata zejść bez niczego. Nie polecam!!!

czym hata bogata
Pracownik

bardzo słaba firma, nędzne pensje, dyrektor centrum operacyjnego non stop się urlopuje na zagranicznych wakacjach, a pracownicy ledwo co wiążą koniec z końcem

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dzień dobry. Mamy w Łodzi jedną kierowniczkę która jest osobą niepijącą, więc wpis ten jest pomówieniem i godzi w dobre imię kadry. Gdyby jednak zdarzyła się w którymś z zespołów jakakolwiek niepożądana sytuacja, prosimy o zgłaszanie na myvoice@oex-vcc.com. Nie mieliśmy tego typu zgłoszeń, a dbamy o najwyższą jakość naszych ludzi.

Voice Contact Center
Pracownik
@Voice Contact Center

Uściślając: Mamy w Łodzi tylko jedną kierowniczkę. Jest ona osobą niepijącą.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii