Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Ilona
Inne

Zapraszam Was do podzielenia się nowymi opiniami dotyczącymi pracy w firmie Voice Contact Center, nowe uwagi dotyczące obecnego rozwoju firmy i warunków zatrudnienia, będą niezwykle pomocne dla osób myślących o zatrudnieniu u tego pracodawcy. @Omega5-10-15, Twój komentarz jest bardzo krótki, możesz powiedzieć czy jesteś pracownikiem firmy, czy jesteś zainteresowany/a pracą w firmie Voice Contact Center?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Omega5-10-15

Jaka tutaj cisza :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ilona
Inne

Widzę tu wiele nowych komentarzy w tym roku, proszę opiszcie dla nas atmosferę panującą obecnie w firmie Voice Contact Center w Łodzi, chętnie dowiemy się jakie firma Finder oferuję wam dodatki płacowe oraz jaki macie czas przerw? Sądzicie, że są za krótkie? @David, możesz nam przedstawić jak wygląda sprawa urlopów w firmie Voice Contact Center, czy terminy wypłat zawsze są na czas? Będziemy wdzięczni za twoją kolejną opinie w tym wątku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
David

Wkurzają mnie te wszystkie opinie frustratów. CC jak CC. Liderzy są różni, jak wszędzie, ale w sumie raczej na plus. Płacą bardzo mało, ale czego można oczekiwać od CC (a płacą na czas i zgodnie z umową). Wyposażenie - to samo. Jak 200 osób się ciągle przewija przez te same biurka, krzesła i słuchawki, to wyposażenie musi się niszczyć. Jeśli ktoś oczekuje dyrektorskich foteli i kwiatka w doniczce na każdym biurku, to się przeliczy. Co do godzin i grafiku - ja nie narzekam i nie zauważyłem, żeby ktoś narzekał. Ktoś tu narzekał, że śmierdzi - faktycznie, jak zaczynałem pracować, to trochę czułem, teraz już nie. Kible wcale nie jak szalety, a wręcz przeciwnie. Jedna rzecz mi się nie podoba - brak możliwości kumulacji przerw, 10 minut to czasami mało. Ogólnie - pracuję ok. 0,5 roku i nie narzekam.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bajabongo666

Macie za swoje!

Bernardyn85

Świetna firma. Wychodzą do szarego pracownika. Remont na plus. Kierownicy zwykli ludzie, z otwartymi rękami do pracownika!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obecny pracownik.

Do voica przyszedłem bardzo niechętnie. Jednak teraz wiem, że niepotrzebnie w ten sposób. Voice to świetna firma, pełen luz, wypłaty w terminie, świetna atmosfera, szkolenia (świetnie robione), mili i pomocni kierownicy, zarobki nie są na najwyższym poziomie jednak dla osoby uczącej się powinno wystarczyć w zupełności. Polecam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elena

witam . czy ktos pracowal na kampani informacjnej dla marki Volvo w vvc w Lodzi ? jak wyglada praca ? jakie sa normy ? prosze o informacje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obecny pracownik
Inne

Voice to dobra firma . Organizują szkolenia ale oczywiście nie wszystkim się to podoba, straszne!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zenek

zarabiają na szkoleniu ludzi i dlatego robią te rekrutacje,później taki konsultant jest niepotrzebny, każą mu iść po 3 godzinach lub nie przychodzić przez ileś dni.A mają cały czas swoich.Ktoś przychodzi,szkoli się, myśli żeby pracować a zabierają mu niepotrzebnie czas .Podczas tego czasu osoba może pójść gdzie indziej pracować normalnie i zarabiać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ANIA
@zenek

ZGADZAM SIĘ Z WYPOWIEDZIĄ W 100%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bartosz
@zenek

organizowanie masowych spędów bo szkoleniowcy maja płacone za szkolenia i muszą wykazać się w dokumentacji że przeprowadzają rekrutację i szkolenia .A później pracy dla ciebie nie ma, maja cię w d.pie bo maja swoich stałych .Ludzie,nie potrzebujecie pracowników to przestańcie rekrutować.Jedna panna osobiście mówiła że musi szkolić bo ma mieszkanie kupione u dewelopera i musi raty płacić,chyba wyszkoli całą Łódź zanim to mieszkanie spłaci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Teresa
@zenek

Wyssane z palca .... pracuję w Voice i nie zauważyłam ani jednego przypadku , żeby kogoś odsyłano do domu. Co najwyżej jak się kończy projekt to proponowany jest inny. Dlatego są szkolenia dla chętnych na kilka projektów a jak się komuś pracować nie chce to zawsze znajdzie wymówkę. Projekt Mennicy trwa od 2 do 3 tygodni kilka razy w roku a póżniej się przechodzi na inny na którym się pracowało a gdy ktoś chce go zmienić kierownictwo idzie na rękę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anendzi

Pracuje tutaj prawie rok. Czasem wychodzi mi 100 a czasem 10h miesięcznie ze względu na szkołę - więc to z mojej winy ilość godzin. Grafik ustalany według tego, o co poproszę (oczywiście też mają odgórnie podawaną ilość godzin do wyrobienia w danych godzinach). Jeżeli nie ma godzin na moim projekcie dają możliwość przejścia na inny (np. doszkolenie na podobny czy przejście na ankiety) - takie tymczasowe rozwiązanie w kryzysowych czasach :) liderzy mili, sympatyczni i nie wynoszący się, z chęcią pomagają. Płaca taka jak wszędzie, czyli 13zł brutto. Brak możliwości umowy o prace - minus dla tych co się nie uczą. Sprzęt jak sprzęt - wystarczający - jak coś popsute jest wymieniane. Remont łazienki był, socjal w porządku. Atmosfera raczej luźna i dobra (ah ci studenci XD). Ogólnie jak ktos poszukuje pracy na rok-dwa w trakcie nauki to na prawde warto, ale na stałe to lipa (słabe możliwości rozwoju i awansowania, no i brak umowy o prace, nie ma benefitów ani premii). To cc w porównaniu do poprzedniego, w którym pracowałam (Coltel) to świetne miejsce pracy! Ogólnie to zapraszam :D

Łukasz

Firma jak firma, gdzie jest ogromna rotacja. Jest spoko, ale bez fajerwerków. Najgorsze są dziury w grafiku. Jest kasta, co dostanie 180-200h a jest grupa, co dostanie 60h w miesiącu mimo iz zgłasza dyspozycyjność jak na 1 etat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Kompletne dno i żenada. Najgorszy z tego wszystkiego jest kierownik. Oszukuje ludzi,nie wypłaca należnych pieniędzy za szkolenia,a potem udaje debila. Zdecydowanie nie polecam tej placówki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jasmina

Nie narzekajcie bo chyba nie wiecie co to jest prawdziwa harówa w innych miejscach . Ja niedawno przestałam pracować w pewnym call center w Łodzi , gdzie na 2 godziny pracy było 5 minut przerwy przynajmniej 3 soboty lub 3 niedziele w pracy w miesiącu i non stop wpadały połączenia , po 8 godzinach czułam się tak jakbym pracowała 12 godzin w polu , a płaca najniższa krajowa .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bajabongo666

W listopadzie mina 2 lata pracy. Powiem tak: projekt rejestracji szko swietny i faktycznie jak ktos chce to sie rozwinie. Pensja? Zal! Przyszlam na rejestracje, a teraz obsluguje status i wyliczamy szkody. Tylko przy tej samej pensji...Bez premii. Nierowne traktowanie pracownikow: a) grafiki - dadza ci ledwo 100h/mc a pokatnie zaslyszysz ze ktos robi ich 180. Hmmm i to ciagle ci sami, b) glupkowate konkursy na gotowki - niemal dzien w dzien zbieram ich 95 - 100% za ktore jest 4 pkt, dostaje 1, max 2 a na prowadzeniu ciagle te same osoby, c) niepisane podkladanie swini przepinajac na projekty z ktorymi radzisz sobie gorzej taka eliminacja pracownikow jest zgodna z prawem? Nie sadze. Liderzy - porazka. Jeszcze niedawno sami siedzieli i pierdzieli w te same krzesla a teraz olewatotstwo i nie podchodz bo jestem kims. Beka. Sprzet - zdewastowany i niebezpieczny (!) - bujajace sie monitory krzesla z ktorych mozna spasc i kopiace pradem sluchawki...i najgorsze, niedopuszczalne przy tylu ludziach: brak podstawowych zasad BHP - u*ne dywany, zakurzone biurka, w kiblach gorzej niz w szalecie (mala sala) - zlapanie parcha to naprawde nie problem (rachunki za leki o zwrot to do kogo?), klimatyzacja popsuta i oswietliki w oknach - temp w sali spokojnie grubo 40+ - ciuchy mokre. Wali grzybem a lider powie ze to z rur...rece opadajo. Klima nieczyszczona (osoby uczulone na plesnie zwesza to od razu duszac sie - litosci!!!). Pozytyw? Atmosfera i sam projekt dzieki ktoremu wiem w jakim kierunku chce kreowac swoja sciezke zawodowa. Tyle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mayhem

Radzę omijać szerokim łukiem tą firmę...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimka

Zacznę od tego że dostałam telefon z Warszawy żebym poszła na rozmowę na Żeligowskiego w Łodzi . Pani od rekrutacji przyszła do pracy w ten dzień co ja miałam z nią rozmowę . Żenada! Pracowałam u nich 3,5 miesiąca . Na wstępnym szkoleniu mówili żeby czytać ze skryptów z komputera , a pod koniec zmiany pracy , powiedzieli mi że miałam nie czytać ze skryptów . Team leaderzy chodzą jak "śnięte ryby" , zmieniają zdanie co chwila i tylko ich zdanie jest najważniejsze . Samo biuro też do życzenia wiele zostawia : krzesła biurowe , biurka obklejone - wszystko się rozwala . Większości ludzi którzy pracują jako Wsparcie dla konsultantów i główni kierownicy - biorą narkotyki żeby się utrzymać na stanowisku . NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bajabongo666
@Anonimka

@anonimka - narkotyki w pracy. Tez to odkrylas? Przykre to.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ex konsultantka.

Polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
socheń

jak zaczynałem w lutym, to do teraz już prawie nikt z tamtych ludzi nie pracuje na rejestracji szkód. Wszyscy rezygnują. cały czas ciśnienie, czepiają się o jakieś wymyślone czasy rozmów czy wciskanie klientom rozliczeń gotówkowych. Robią te swoje śmieszne rankingi i zestawienia. Ja to olewam, za taką śmieszną kasę jak zarabiam niech się bujają, jak coś znajdę lepszego to odejdę z dnia na dzień. Dofinansowują kartę multisport 20 zł. Ludzie, którzy przychodzą to głównie studenci, więc atmosfera miła. Minus to głodowa stawka godzinowa, więc miesięcznie trudno wyciągnąć więcej niż tysiaka. Niby obiecują jakieś pemie, ale przez pół roku nic takiego nie dostałem. Klienci rożni, czasem upierdliwi. Ogólnie nie polecam. Kible straszne, socjal denny, śmierdzi papierochami, można się porzygać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Firma ,która nie daje sie rozwijać .Pracuje sie na złamanych śmierdzących krzesłach ,urwanych słuchawkach i starych monitorach przylepianych na tasmy klejace do ścianek biurka.O przerwy trzeba prosic ,stawki dla studentów tragiczne .Kazdy ucieka do innej firmy gdzie płaca normalne stawki .Atmosfera .....tragedia ,liderzy patrzą tylko na siebie i pod siebie zbieraja plony.Przerwy krótkie ,czas ruchomy jesli chodzi o grafik.Nie polecam !!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii