Voice Contact Center Sp. z o.o.
3 52 6 1

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o.

Zbych

Ile trwa szkolenie, i czy jest możliwość pracy w wybranych godzinach np same popołudnia do wieczoru? I czy ciężko przejść rekrutację

I’AM
@Zbych 16.11.2018 22:17

Rekru spoko, mozna pracowac w takich godzinach, w jakich podasz dyspozycyjnosc. Dlugosc szkolenia jest uzalezniona od tego, na jaki projekt idziesz, takze ciezko stwierdzic, moze byc 4-5 dni a moze byc 10dni...

Zbych
@I’AM 16.11.2018 22:31

Super dzięki, czy szkolenie jest płatne?

I’AM
@Zbych 16.11.2018 23:22

Hajs za szkolenie jest wyplacany po przepracowaniu chyba 120 godzin.

Krystyna
@Zbych 16.11.2018 23:22

Widzę, że jesteś zainteresowany podjęciem pracy w Voice Contact Center. Masz już doświadczenie w pracy w podobnej branży, czy nie pracowałeś jeszcze w takiej firmie? Daj znać, czy zdecydujesz się na wysłanie swojego CV do Voice Contact Center!

007

Jestem studentem. Niedługo mam rozmowę kwalifikacyjną, więc mam jedno pytanie - warto czy nie warto? Opinie tutaj są skrajnie różne.

Krystyna
@007 06.11.2018 11:21

@007, myślę, że zawsze warto spróbować swoich sił i pracy w danym miejscu. Co do dla jednej osoby jest minusem, dla innej może być plusem - i na odwrót. Jakie warunki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące? Daj znać, czy zdecydujesz się wysłać swoje CV do pracy w Voice Contact Center w Lublinie!

Arnold

Jaka stawka godzinowa?

Ferens

Witam. Czy stawka godzinowa rośnie wraz ze stażem pracownika i jego doświadczeniem (nie pytam o kadrę kierowniczą)? Można liczyć na podwyżkę?

aaa
@Ferens 29.10.2018 21:08

Nie

Janusz

Dzień dobry, w firmie VCC pracuje od dłuższego czasu i mogę powiedzieć, że firma jest bardzo rzetelna,wypłata na czas, praca w komfortowych warunkach- zadbane biuro stanowiska pracy, pomieszczenie socjalne, sale coachingowe są wyposażone w nowoczesny sprzęt, dzięki czemu szkolenia z trenerami/liderami są na wysokim poziomie, po nich czujesz się naładowany wiedzą, gdzie później możesz zastosować w rozmowie z klientem. Kadra zarządzająca(ogólnie) jest bardzo cierpliwa, kompetentna i zna się na rzeczy, więc jak przyjdziesz z problemem zawsze Ci pomogą. Jestem im bardzo wdzięczny za pomoc, którą mi udzielają, ponieważ zawsze mogę na nich liczyć. Kierownicy projektów są bardzo profesjonalnymi osobami, nie są typowymi korpo-szefami, tylko osobami, z którymi można porozmawiać nie tylko na temat związany z pracą. Dzięki czemu atmosfera staje się bardzo przyjazna i mogę powiedzieć, że nawet rodzinna. Pani na recepcji jest bardzo ciepłą osobą widać, że jest profesjonalna w tym co robi, zawsze można na nią liczyć, mam wrażenie, że jest Panią tego biura, ponieważ można z nią załatwić wszystkie sprawy, począwszy od dokumentów po polecanie osób do pracy. Dzięki jej profesjonalizmowi poleciłem kilku znajomych, gdzie są bardzo zadowoleni z pracy. Pani K. jest wizytówką VCC i odzwierciedla dobry wizerunek tej firmy. Ostatnio zauważyłem, że w firmie dużo sie dzieje, otworzyli nowe projekty, co pozwala na rozwinięcie firmy, co jak najbardziej plus dla kierowników, którzy potrafią nawiązać współpracę z nowymi partnerami biznesowymi. Podsumowując praca w VCC daje duże doświadczenie, szanują pracowników, widać firma stawia na rozwój ( ścieżkę kariery zawodowej) gdzie osobiście bardzo mi się to podoba.

Krystyna
@Janusz 26.10.2018 20:53

@Janusz, bardzo fajną opinię na temat pracy w Voice Contact Center zamieściłeś, dziękujemy! Dobrze, że jesteś zadowolony ze swojej pracy. Co możesz napisać o projektach w firmie - czy pracownicy mogą się przy nich wykazać albo rozwinąć swoje kompetencje? Jest szansa na awans w Voice Contact Center?

anonim

(usunięte przez administratora)

Początkujacy

Chciałam złożyć CV do Vcc i mam w zwakoz tym kilka pytań, jak wygląda sprawa z weekendami? Czy są jakieś określone godziny? Cz każą przychodzić?

Krystyna

@SZCZERZE I RZECZOWO, Twoja opinia może robić wrażenie. Podjąłeś w niej tak wiele kwestii, że na pewno każda z nich będzie jasna dla osób chcących podjąć pracę w Voice Contact Center. Czy mógłbyś jeszcze napisać, na jaką formę umowy można liczyć i czy jest ona elastyczna? Z góry dziękuję za odpowiedź!

Andrzej

@Rocznypracownik, widzę, że jesteś dość aktywny na forum. Po Twoim nicku wnoszę, że pracujesz już jakiś czas w Voice Contact Center - planujesz związać się z tą firmą na dłużej? @No One, czy takie sytuacje często miały miejsce w Voice Contact Center? Czy podejmowane były jakieś rozmowy/kroki w tej sprawie? Pamiętaj, by nie używać na forum wulgaryzmów.

Andrzej

@Ataman, możesz udzielić nam odpowiedzi jak z terminowością wypłat w firmie Voice Contact Center w Lublinie? Są dopłaty do prywatne opieki medycznej, a co ze zrobieniem sobie czegoś na ciepło podczas przerwy? Chętnie dowiemy się kolejnych wiadomości od Ciebie na temat tej firmy.

Ataman
@Andrzej 16.04.2018 18:57

Płacą regularnie, jakieś tam pakiety były ale nie interesowałem się, grupowego ubezpieczenia brak bo nie umieli ustalić żadnych dogodnych warunków dla pracowników. Jest gdzie przechować jedzenie, gdzie zjeść i odgrzać. Jednak z powodu świńskich zagrań ludzi z czystością bywa różnie, sprzątaczki robią co mogą ale nie dają rady. Zdarza się też że jak zostawi się coś w lodówce np. mleko to jak wrócisz masz pusty karton. Trzeba też wziąć to co robi sama firma, czasem robią prace montażowe lub remontowe a ty masz odbierać telefon mimo że nic nie słyszysz bo obok jest wiertarka. Inna akcja tuż przed moim odejściem odmalowywali ściany jakąś tanią super cuchnącą farbą, i zamiast ludzi do domu puścić albo zamknąć na 1 dzień malowali stawiając czasem drabinę między krzesłami. Jeśli ktoś się źle czuł mógł się przesiąść na inną część sali, chociaż waliło wszystkim. Po tym odszedłem więc nie wiem czy coś z tym remontem było jeszcze coś później.

Ataman
@Ataman 05.06.2018 12:56

Widzę że mimo twierdzenia że nie usuwa się postów to moja opinia zniknęła. Brawo dla serwisu.

aaa
@Ataman 05.06.2018 12:56

ubezpieczenie grupowe jest i sporo osób do niego przystąpiło

Rocznypracownik
@Ataman 05.06.2018 12:56

Trzeba bylo dzwonic na inspekcje pracy a nie teraz sie zalic

D

Witam wysłałam CV do tej firmy jestem zaproszona na rozmowę rekrutacyjna mam spore doświadczenie w tej brązy ale mam kilka pytań odnośnie tej pracy jak wyglądają godziny pracy czy to jest praca od poniedziałku do piątku po 8 godzin czy można więcej oraz wypłata czy jest od każdej godziny przepracowanej wypłacana. Opinie odnośnie tej firmy są różne bardzo mnie do dziwy skoro to PZU.

Rocznypracownik
@D 23.08.2018 07:54

To nie jest PZU. To jest podwykonawca PZU.

Ruda

W życiu nie spotkałam się z takim kolesiarstwem jaki tam panuje. Jeden z liderów ciągle liżący tyłek kierowniczce który załatwił swojej dziewczynie posadkę za przysłowiową (usunięte przez administratora) Na OM i Affidea panuje (usunięte przez administratora) nikt nic nie ogarnia tylko biorą Cię na "coaching" ( sami nie wiedzą co ta nazwa oznacza) i ciągle krzyczą jeśli się nie spełnia wyników no ale tak to jest jak sie dostaje posadki za kolesiarstwo i nie potrafi się zbudować solidnego zespołu- tak tak pozdrawiam panią P... Oczywiście zdarza się ktoś spoko np koordynatorzy wiecznie zapracowani :) ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego.

Jaaaaa
@Ruda 01.09.2018 09:49

Potwierdzam Twoje slowa!

Rocznypracownik
@Ruda 01.09.2018 09:49

Potwierdzam opinie. Na koordynatorce Michal jest spoko!

Andrzej

@bylapracownia, bardzo szczegółową i wartościową opinię zamieściłaś, dziękuję za wypowiedź! Twoje komentarze z pewnością będą brane pod uwagę przez osoby zastanawiające się nad podjęciem pracy w Voice Contact Center. @SZCZERZE I RZECZOWO, takie opinie są mile widziane na forum. Długo pracowałeś w tej firmie?

Andrzej

@Jaaaa, dziękuję za rozbudowaną opinię dotyczącą pracy w Voice Contact Center! Dobrze, że podjęłaś w niej wiele istotnych kwestii, dzieląc je na aspekty zarówno pozytywne, jak i negatywne. Długo już pracujesz w Voice Contact Center? Jeszcze jedna rzecz - prosiłbym o nieużywanie na forum chociażby imion osób trzecich - takie dane podlegają ochronie i nie powinny być publikowane na forum publicznym. @Jaaa, "wtrącam", jak to piszesz, "swoje trzy grosze", bo jestem moderatorem forum i taka jest tu między innymi moja rola - aby dopytywać o różne szczegóły i precyzować różne kwestie. Rozumiem, że ktoś może mieć negatywną opinię czy też wypowiedź, ale prosimy tylko, aby była napisana w sposób rzeczowy i bez wulgaryzmów. Wydaje mi się, że to niewiele.

Jaaaa
@Andrzej 11.09.2018 00:41

To proszę zmoderować komentarz jeśli imion nie można. Nie doczytałem regulaminu. We wczesniejszych kom tez sa imiona, wiec tym sie sugerowalem. Nie moge odpowiedziec Ci ile, ale wystarczajaco dlugo by napisac tak rzetelny opis tego co sie dzieje w VCC. Ludzie - to nic, liczy sie pozycja. Niewygodnych ludzi sie tam eliminuje, po cichutku.

Nick
@Jaaaa 11.09.2018 08:12

Racja. Nie polecam. Starasz się, a i tak tego nie doceniają. Akurat dowiadczylem tego na tym projekcie. Wymyślają takie procedury, których nie sposób przestrzegać.

Jozinka
@Jaaaa 11.09.2018 08:12

Dokładnie tak, ale niestety kierowniczka idaje, ze nie widzi nic no ale jak pani P. tak jej weszla w cztery litery, ze nic dziwnego kolesiarstwo pełną parą!! Reszta projektow jest ok pracowałam na większości i atmosfera ok jednak ciagls ucinaja godziny i w ciagu miesiaca 110h to max :)

SZCZERZE I RZECZOWO

Ja zacznę od minusów, potem plusy, na końcu krótkie podsumowanie ;) Minusy: 1. Sztywne procedury, których VCC nie bardzo może naginać (podwykonawca dla PZU). Możesz wku*wić klienta i wyjść na idiotę, ale musisz się ich trzymać. 2. Brak stałego stanowiska pracy, przez co ciężko utrzymać je w czystości (ja na przykład lubię). 3. Stała stawka dla wszystkich konsultantów, niezależnie od umiejętności i ilości obsługiwanych działów. System motywacyjny to bajka, bo coś trzeba wpisać pod "oferujemy" w ogłoszeniu. 4. Niektórzy są pokłóceni z higieną. Rozumiem, że 200 osób na jednym poziomie bez możliwości otwarcia okien to nie perfumeria, ale jeśli komuś wali spod pachy wali amoniakiem lub nosi kilka dni tą samą koszulkę to warto się nad sobą zastanowić... 5. Kontrola "jakości" rozmów. Musisz nauczyć się, że choćby klient był nad wyraz zadowolony z Twojej obsługi i podejścia do niego to jeśli choć odrobinę odejdziesz od schematu - upier*olą Ci trochę procent podczas, gdy ktoś inny na odwal się wyrecytuje wszystko jak robot (mnie jako klienta by to doprowadziło do szału) będzie miał 100%. Ot, taka JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA :) 6. Nie spodziewaj się jakiegoś rozwoju zawodowego. VCC realizuje konkretne projekty ze sztywnymi ramami narzuconymi przez PZU. Kreatywnością raczej się nie popiszesz. 7. Gdy TY chcesz przeszkolić się na kolejnego skilla - zapomnij. Gdy ONI chcą, byś się przeszkolił na kolejnego skilla - nie masz nic do gadania. I nareszcie plusy!: 1. Elastyczny grafik. Łatwo dopasować sobie godziny do innych zajęć. Bez problemu można też wymieniać się godzinami z innymi ludźmi z działu, gdy chcemy mniej/więcej godzin ;) 2. Sympatyczna office manager K. W miarę możliwości pomoże Ci rozwiązać różne niejasności. 3. Kasa zawsze na czas!!! 4. Kilka razy w miesiącu dostajesz maila od koordynatora z godzinami pracy. Dzięki czemu możesz sprawdzić, czy wszystko się zgadza i wyjaśniać ewentualne niezgodności. 5. Lokalizacja. Biuro w centrum Lublina. Idealny dojazd chyba z każdej części miasta! Pod nosem minimarket polskiej sieci S., pizzeria D.G. czy kilka minut piechotą do knajpy z pysznymi obiadami. 6. Ludzie zwykle są bardzo w porządku i na luzie. Przynajmniej nie znam tam nikogo normalnego kto miałby jakieś problemy. 7. Jadalnia z lodówką, kuchenką mikrofalową, szafkami, zlewem, czajnikiem, automatem z zimną/gorącą wodą. 8. Premia za wkręcenie kogoś do pracy (100 zł po przepracowaniu przez niego 120h i kolejna stówka za kolejne 120h). 9. Od samego początku wszyscy są ze sobą na "ty". 10. Nie obowiązuje żaden dress code. Ubierasz się jak Ci wygodnie. 11. Karta Multisport. Po dofinansowaniu za jedyne 79 zł miesięcznie masz wjazd do kilkudziesięciu klubów fitness, pływalni etc. 12. Nie dyskryminuje się tu osób niepełnosprawnych, które normalnie tu pracują i dają sobie radę. 13. Wbrew obiegowej opinii naprawdę sporo się tu można nauczyć. Cierpliwość, szybkie podejmowanie decyzji, organizacja, obycie i rozmowa z klientem, czasem elementy sprzedaży. Podsumowując - naprawdę polecam tę firmę na początku jako pracę dodatkową, np. podczas studiów. Wspomniane kompetencje miękkie z pkt. 13. to absolutne ABC dla każdego, kto planuje poważną karierę i cokolwiek osiągnąć w życiu. Zwłaszcza na początku polecam pracować możliwie dużo - szybko przyswoisz co masz przyswoić i po miesiącu wchodzisz jak po swoje ;) A nuż widelec praca w VCC Ci podpasuje na tyle, że zostaniesz tu na pełen etat? Na pewno warto spróbować!

bylapracownia

To dalej ja :D Ogólnie podchodźcie na luzie do tej pracy, nie jest ona warta waszych nerwów. Łatwo takie banały pisać, ale taka jest prawda. Jak macie jakieś uwagi to od razu mówcie swojemu liderowi. Status nie jest ogólnie taki zły. Musicie tylko tak naprawdę olewać wszelkie przytyki klientów, nie rozmyślać nad tym, że ktoś nazwał was idiotą. Nie jest to praca, która wymaga od was więcej czasu niż to, co dostaliście w grafiku. Kończycie robotę, macie swój wolny czas i nawet przez głowę nie przechodzi myśl o pracy. Jeszcze słówko o liderach. Mi osobiście nikt nigdy nie odmówił pomocy, więc nie mam powodów, żeby pisać o nich cokolwiek złego. Ogólnie unikałam pytania męskiej części liderów o pomoc, bo oni sprawiali przeważnie wrażenie, że są tam za karę, więc po co sobie i im psuć humor. Po jakimś czasie sami zobaczycie z kim wam się najlepiej układa współpraca i też będziecie po prostu innych unikać. Jeżeli chodzi o dziewczyny, to w sumie dla mnie wszystkie były spoko. Weekendy w pracy zbliżają ludzi, jest mało telefonów, często wtedy można poznać lidera z innej strony, trochę pogadać o sprawach niezwiązanych z pracą i później całkiem inaczej wygląda współpraca. Ogólnie chyba każdy z liderów lubi osoby, które wiedzą co chcą, nie boją się, nie odwracają od nich wzroku. Jak stoi ktoś z nich koło ciebie i coś zaczyna mówić, to nie uciekaj. Byłam świadkiem sytuacji, gdzie dziewczyna praktycznie uciekła z toalety jak zobaczyła, że w kolejce stoi liderka :) Bądźmy poważni, te osoby nie gryzą. Wiem, że nie każdy miał miłe doświadczania z nimi, dlatego nie będę pisać, że tamte osoby kłamią, bo nie robią tego. Inną sprawą jest, dlaczego liderzy zachowali się tak a nie inaczej. Konsultant też musi czasem widzieć swoją winę. Jedna z konsultantek była bardzo nieprzyjemna, ciężko z nią było się każdemu dogadać, ale ona tego nie widziała. Ze strony liderów na pewno też nie wszystko zawsze było ok. Miało się wrażenie, że swoje złe samopoczucie przenoszą na konsultantów. Fajne w tej pracy jest to, że z każdym jest się na ty. Ja nigdy nie odczułam, że któryś z liderów się wywyższa. Ogólnie po jakimś czasie praca staje się bardzo monotonna. Podziwiam osoby, które wytrzymują tam już kilka lat, naprawdę. Po pewnym czasie, mając tylko jeden skill, będziecie czuli, że już wszystko co można wyciągnąć z tej pracy, to wyciągnęliście. Jako praca dla studenta - super. Możecie pracować i dwie godziny dziennie jak chcecie, zawsze coś do kieszeni wpadnie. Rozumiem, że jak ktoś chce za to wyżyć i na dodatek wykarmić rodzinę, to wtedy może się stresować bardziej, ale nie wyobrażam sobie takiej pracy na dłuższy okres. Minusem na pewno jest to, że stawka jest taka sama dla osób obsługujących jeden skill, jak i dla tych co są przeszkolenie z praktycznie wszystkiego. Takie osoby są rzucane tak naprawdę po różnych skillach, w jednej chwili status, zaraz rejestracja itp. Moim zdaniem powinni zarabiać trochę więcej. Ja przynajmniej wiedziałam na czym jestem, bo nie mieli na co mnie przerzucić. Inni przychodzili wg grafiku na rejestrację, a ledwo parę minut na niej byli i przerzucano ich na status. Będąc na statusie nie nastawiajcie się na jakieś ogromne przerwy między telefonami. Prędzej zobaczycie 5 minut kolejki :) Jeżeli chodzi o te słynne przerwy, to w ciągu tych 8 miesięcy tylko parę razy się zdarzyło, że nie puścili mnie od razu, bo mieli maksa. Podsumowując, jeżeli jest wam potrzebna przejściowa praca, chcecie dorobić, nie obchodzi was zdanie osób, których nie znacie - polecam z całego serca. Stresują was rozmowy, przejmujecie się opinią innych - zastanówcie się dwa razy.

bylapracownia

Pracowałam tutaj przez 8 miesięcy. Zajmowałam się obsługą klientów na statusie szkody, okazjonalnie rejestracją na AZI. Uważam, że na lepszą pracę dla studentki, która chce sobie dorobić te 1200-1400 zł miesięcznie, nie mogłam trafić. Może zacznę od początku. Rozmowa kwalifikacyjna to czysta fikcja, żeby kogoś nie zaprosili na szkolenie, to musi być baaaardzo dużo chętnych. Rekrutacją zajmuje się Kasia, którą można spotkać na recepcji. Samo szkolenie teoretyczne za dużo nie daje. Najlepiej zadawać jak najwięcej pytań, ale tak naprawdę dopóki nie pójdziecie na słuchawkę, to nie wiecie o co pytać. Klienci potrafią zaskakiwać i tak naprawdę nie ma takiego stałego "zestawu pytań i odpowiedzi". Część teoretyczna szkolenia kończy się testem, którego chyba nie da się nie zdać (chociaż w którymś miesiącu podobno ktoś go nie zdał, ale to naprawdę musiał się bardzo postarać). Później jest część praktyczna szkolenia, czyli odsłuchy z innymi konsultantami. Każdy konsultant będzie zachęcał was do samodzielnej rozmowy jak najszybciej, bo samym słuchanie nie ogarniecie tego (odnoszę się tylko do statusu). Takich osłuchów są bodajże trzy dni. Ostatniego dnia jeden z liderów was zabiera na egzamin praktyczny. Tak naprawdę jedynym waszym zadaniem jest przeprowadzenie poprawnej identyfikacji. Za dużej wiedzy merytorycznej nikt nie będzie od was wymagał i "egzaminator" bez problemu pomoże w obsłudze klienta. Przez te kilka miesięcy w pracy widziałam, że jak już ktoś dotarł do egzaminu praktycznego, to nawet jak mu tragicznie poszedł, to dostawał szansę i był zatrudniany. Na początku samodzielnej pracy zostaniecie przydzieleni do jednego z liderów. I tutaj się zaczyna temat rzeka :) Możecie trafić naprawdę super, a możecie trafić tak, że szybko przejdzie ochota do pracy. W sumie to chyba tylko jedna z liderek potrafi wywołać takie wrażenia u pracowników. Nie można imionami tutaj rzucać, ale uwierzcie, że na odsłuchach pierwsze co konsultant zrobi, to przedstawi wam pokrótce wszystkich liderów i zwróci uwagę na jedną panią :) Ja osobiście nie miałam z nią nigdy problemów, jak o coś zapytałam, to odpowiedziała i pomogła, ale nie ukrywam, że do niej szłam tylko w ostateczności. Pomijając już jej "przyjazność", to na pewno na bardzo dużą wiedzę o statusie i jeżeli chodzi o kwestie merytoryczne to nie można jej nic zarzucić. Od 8 zawsze była jakaś osoba ktoś na wsparciu. Gdy ja pracowałam to za wsparcie robiły trzy dziewczyny, być może się już coś zmieniło. J. i M. były super, podziwiam je za cierpliwość, bo tyle razy co musiały odpowiadać na te same pytania, często idiotyczne (sama takie na początku zadawałam :D), to świętego by wyprowadziło z równowagi. Trzecia dziewczyna, K., często sprawiała wrażenie jakby nie wiedziała o co chodzi i wielu konsultantów wolało szukać odpowiedzi na pytania u innych konsultantów, niż do niej iść. Poza tym często trzeba było na nią czekać, bo na fajkę sobie musiała wyjść. Z charakteru miła dziewczyna, ale co konsultantom po tym, jak czas rozmowy się wydłuża, a potem jest się z tego rozliczanym. Na statusie mieliśmy wytyczne, żeby średnia rozmów była maks. 5 minut. Na początku patrzą na to z przymrużeniem oka (no może poza panią liderką, o której wspomniałam wcześniej). W pierwszych tygodniach będzie wam się wydawało, że to niemożliwe do spełnienia, ale zobaczycie z czasem, ze i spokojnie te 3-4 minuty wystarczą. Dyspozycyjność podaje się na dwa tygodnie do przodu. U mnie na początku dawali jak podawałam, później zaczęły się lekkie rozbieżności, ale jakoś dawałam radę się wymienić z kimś godzinami, albo po prostu z osobami z koordynatorki się dogadać. W marcu bądź kwietniu było tak, że mimo podania np. 40h w dyspo na tydzień, dostawaliśmy 4h, niektórzy w ogóle. Spowodowane to było małym ruchem na linii (oczywiście jak zostawili 3 osoby na krzyż na statusie to one nie odczuwały tego małego ruchu i były kolejki na kilka minut...). O ile mi to nie przeszkadzało, bo dla mnie to była praca tylko na dorobienie, tak osoby, które się z niej utrzymywały, miały nieciekawą sytuację. Jeżeli chodzi o status szkody, to zdecydowanie najgorszy z działów. Chociaż osoby, które były doszkalane później na rejestrację mówiły, że wolą status, bo coś się dzieje :) Konsultantom obrywa się za niekompetencje osób prowadzących sprawy. Serio ktoś powinien się im przyjrzeć. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy, to jest super. Głównie młodzi ludzie, wszyscy są pomocni. Też dużo zależy od was. Jeżeli sami będziecie siedzieć cicho i się do nikogo nie odzywać, nie oczekujcie, że atmosfera będzie nie wiadomo jaka. Jeżeli będziecie wszystkich normalnie traktować, nie bać się, to zobaczycie, że całkiem inaczej wtedy to wygląda. Dobrze żyć w zgodzie z osobami z koordynatorki, dzięki temu jakieś nieobecności nie będą problemem, a i będziecie dostawać taki grafik, jaki chcieliście :) Rada ode mnie, nie stresować się, jak klient krzyknie to jednym uchem wpuścić, drugim wypuścić, zrobić co macie zrobić i iść do domu :) w kolejnym kom reszta

Andrzej

@Tak, rozumiem, że chciałeś podzielić się swoją opinią na temat tego pracodawcy, ale bardzo proszę o kulturalne, rzeczowe wypowiedzi nie obrażające nikogo. @Ja, widzę, że chciałbyś podjąć pracę w Voice Contact Center. Rozumiem, że bierzesz już udział w rekrutacji, tak? @Pracownica, dziękuję za szczegółową opinię dotyczącą pracy w tej firmie! Planujesz związać się z nią na dłużej?

Pablo

Witam Jestem umówiony tam w sprawie pracy. Myślicie żebym lepiej dał sobie spokój. Po przeczytanych opiniach odechciało mi się tam w ogóle iść

ona
@Pablo 16.02.2018 15:36

nie warto isc i tracic czasu

Pracownica
@ona 21.02.2018 14:50

Pracuje tu juz 8 miesiecy i nie moge uwierzyc w to co ludzie pisza ;D chyba same Karyny i Seby co nie wiedza jak pisac na komputerze i szok, ze ktos cos wymaga haha i dej bo im sie nalezy, a praca fajna. Na urodziny vcc byl poczestunek na ktory kazdy mial 30 min przerwy, wychodzilismy grupkami, by nie zaklucac pracy infolinii. Siadasz robisz swoje i wychodzisz. Jak juz sie nauczysz to nawet zaczyna Ci sie nudzic w pracy. Ludzie tam pracujacy sami robia mila atmosfere przynajmiej na moim dziale. Na kazda godzine w pracy przysluguje Ci 6 min przerwy. Takze jak jestes 8 h to spokojnie mozesz wyjsc i zjesc sb po 15 min cos cieplego w kuchni(jest mikrofalowka). Z tymi przerwami to jest tak, ze na dany dzial moze wyjsc X osob i nie mozna siedziec dluzej niz 30 min, wiec to raptem pare polaczen. A jak chcesz do toalety i wyjdziesz nie dzwoniac do koordynatorow to tez Ci glowy nie urwa jak nie bd cb 3 min, a jak juz boisz sie i musisz zadzwonic to jak powiesz, ze tylko do toalety to puszczaja jak umiesz mowic, a nie Tylko moge na przerwe ? Nie bo jest za duzo osob i odpowiadasz "oki" to sie nie dziw, ze sie posilasz w trakcie polaczenia jak nie masz jezyka w buzi. ;D

Ona
@Pracownica 21.09.2018 21:48

Nie kazdy tak jak Ty lubi sie tlumaczyc ze musi do lazienki ;) jesli Tobie takie klimaty pasuja to spoko udanej kariery w voice zycze ;)

Ja

Hej, czy ktoś mógłby opisać na czym dokładnie polega test po szkoleniu? Jakie są zadania itp :)

Andrzej

@Jaaaa, @Nick, rozumiem, dziękuję za Wasze wypowiedzi i życzę wiele dobrego! @Karolina, a Ty pracujesz jeszcze aktualnie w Voice Contact Center w Lublinie? Możesz napisać coś o kwestiach organizacyjnych pracy w tym miejscu - na przykład, jaką formę umowy oferuje ten pracodawca?

Panfil

Nie wszyscy liderzy są chyba tacy okropni jak czytałem.Ja widziałem ostatnio nawet niespodziankę urodzinową dla jednego z nich. Mój też jest w porządku. Po przejściach z poprzedniej pracy jestem zadowolony- najgorsze co mnie spotkało to niekompetencja. Co prawda pracuję 2 miesiąc, ale z niektórymi z nich można pożartować. Ludzie z którymi siedzę też są sympatyczni. Zarobki nie są zaniżone, tyle ile wypracuje tyle dostanę. Biuro w centrum czego chcieć więcej?

A
@Panfil 05.08.2018 18:35

Czy można pracować 8 godzin czy system jest łatwy w obsłudze i czy pensja jest na czas interesuje mnie praca jako rejestrator szkod

Kkkaaa
@A 22.08.2018 10:48

Możesz pracować dowolna ilość godzin, system dość łatwy ale ciągle nowe wymagania i zmiany. Nie ma czegoś takiego ze interesuje Cię praca na danym dziale. Każdy by chciał na rejke ale póki co nabór są na OM i nie masz wyboru. Jeszcze tydzień temu było nieźle ale teraz jest dramat

Karolina
@Kkkaaa 09.09.2018 14:54

Nie polecam majatku, bo musisz sam w programie policzyć szkodę np.zalanie. Jak osoba która nie ma o tym pojęcia może liczyć taką szkodę? Lepiej znaleźć pracę, która jest wymagająca, ale przyjemna.

Ja

Witam, mógłby ktoś wyjaśnić o co chodzi w pracy na dziale opieka medyczna? Nie mam kogo o to spytać... dzwoni klient i co dalej?

T
@Ja 06.09.2018 12:40

Mam trochę doświadczenia jeśli chodzi o takie sprawy może ten klient ma w polisie zawarte że idzie do lekarza i za nic nie płaci bo to ta polisa obejmuje albo osoba jest poszkodowana i bywa tak że wysyła si na komisje lekarska ta osobę i wtedy będzie opieka medyczna organizowana przez towarzystw ubezpieczeniowe zawsze trzeba pytać klienta w czym masz mu pomóc

Jaaa
@T 07.09.2018 18:23

Umawiasz Klientow na wizyty. Sa to klienci, ktorzy wykupili prywAtna abonamentowa opieke medyczna w PZU. Klienci robia zgloszenia, ze np chce isc do internisty czy dermatologa np w wybrane dni wiec dzwonisz do przychodni z listy w aplikacji, umawiasz go i wysylasz Klientowi sms z terminem wizyty. Ot cala filozofia. Jak sie nie da umowic wedlug preferencji Klienta zawartych w zgloszeniu to dzwonisz, ustalasz z Nim co i jak i umawiasz wizyte.

Julka
@Jaaa 08.09.2018 20:11

Są jakies normy do wyrobienia jak w coltelu np? Ogólnie ten dział z opieka medyczna jest ok? Czy najgorszy ze wszystkich? System trudny czy nie? Szybko się wszystko ogarnia?

wolnyptaszek
@Julka 11.09.2018 20:12

Jest efektywnośc tz. ile spraw wykonasz na godzinę. Czasem jest łatwo to wyrobić, czasem jeśli dostaniesz gorszy przydział spraw to spadasz na dół tableki. :(

Julka
@wolnyptaszek 12.09.2018 21:40

A jak z systemem,Trudny? I jak ten dział, ok czy taki średni i są lepsze? Jeszcze mam takie pytanie, słyszałam ze jeśli nie ma telefonów tzn nikt nie dzwoni to zabierasz notatki czy książkę do pracy bo to infolinia, a tu się okazuje ze to ty dzwonisz, czyli taki coltel, jak to jest??

Nanana
@Julka 13.09.2018 00:09

To jest infolinia wychodzaca, takze nie czekasz sama na polaczenie, tylko Ty dzwonisz po przychodniach i do klientow. System ok, przejrzysty. Nie wpadaja Ci polaczenia ze dzwonisz i jedno za drugim tylko w swoim tempie ale tak zeby zrobic efektywnosc.

Andrzej

@D, i jak, jesteś już po rozmowie kwalifikacyjnej? Jeśli tak, to napisz nam proszę na forum, jak przebiegała! Wszyscy jesteśmy ciekawi, jakie wymagania stawiane są przed potencjalnymi pracownikami przez tego pracodawcę. W jakiej atmosferze przebiegała Twoja rozmowa i czy miałaś do wykonania jakieś szczególne zadania? Zdecydujesz się na podjęcie pracy w Voice Contact Center?

Jaaa
@Andrzej 28.08.2018 21:18

A Ty Andrzej co? Obrońca VCC z wyboru, czy z racji zajmowanego stanowiska w dziale PR/HR? Do kazdego wpisu wtracasz swoje 3grosze. A tak naprawde 3/4 tych komentarzy to sama prawda.

Pa

Czy ktoś mi wytłumaczy zostałam zaproszona na rozmowę a po chwili dostałam SMS że rekrutacja odwołana skontaktuj się w innym terminie

Julka
@Pa 05.09.2018 19:22

Do mnie dziś rano dzwonili w sprawie rozmowy, zobaczymy jutro

T
@Julka 05.09.2018 21:11

I jak byłaś na rozmowie bo ja nadal czekam

Andrzej

@Ruda, rozumiem, że mogłaś mieć jakieś niemiłe doświadczenia dotyczące pracy w Voice Contact Center, ale bardzo proszę o kulturalne, przemyślane i rzetelne wypowiedzi. Pamiętaj też, że na forum szanujmy się zarówno wzajemnie, jak i w stosunku do osób trzecich i nie obrażamy nikogo! Długo pracowałaś w Voice Contact Center?

Andrzej

@A, widzę, że jesteś zainteresowany pracą w Voice Contact Center. Pytasz na forum, ale czy wysyłałeś już swoje CV do pracy w tej firmie? Myślę, że zawsze warto spróbować. Czy ktoś z Was podjął niedawno pracę w Voice Contact Center w Lublinie i mógłby napisać na forum kilka słów na temat przebiegu swojej rozmowy rekrutacyjnej?

Andrzej

@Panfil, planujesz związać się na dłużej z firmą Voice Contact Center? Chętnie dowiem się, czy w firmie jest jakiś socjal dla pracowników - na przykład prywatna opieka medyczna lub dofinansowanie do karty sportowej. Czy ktoś z Was także pracuje w Voice Contact Center w Lublinie? Jak oceniacie tego pracodawcę i oferowane przez niego warunki? Zachęcam do dodawania swoich opinii!

Andrzej

@.... :), a czy możesz powiedzieć coś więcej o rozmowie rekrutacyjnej? Chętnie dowiem się, w jakiej atmosferze przebiegała oraz czy kandydaci do pracy w tej firmie mają do wykonania jakieś szczególne zadania? Wspominasz, że plusem jest grafik - rozumiem więc, że jest on w miarę elastyczny i dostosowany do potrzeb pracowników?

.... :)

Opiszę wszystkie rzeczy które są związane z pracą w VCC. Firma ma kilka projektów głównym jest projekt PZU czyli rejestracja szkód ,status,opieka medyczna.Rozmowa kwalifikacyjna wygląda na zasadzie ładnej buzi nie trzeba mieć jakiś super zdolności by tu pracować .Osobą odpowiedzialną za rekrutację jest recepcjonistka tak recepcjonistka,którą nie interesują kwalifikacje wystarczy mieć ładną buzię i się nie jąkać.Projekty które wymieniłam wyżej są dobre bo dają coś wpisać do CV i to pomaga w szukaniu lepszej pracy bo pracuje się w Voice dla PZU.W Voice nie ma możliwości rozwoju chyba że się jest dziewczyną lub czyjąś siostrą,konsultant to może awansować jedynie na zapoznanie się z procedurami które zmieniają się jak w kalejdoskopie co miesiąc to co innego cóż klient nasz Pan.Kadra hmm wybrany raczej z przypadku liderzy niektórzy są nawet ok a niektórzy to z choinki się urwali pomylili miejsca z niespełnionymi ambicjami.Kilka wypowiedzi wcześniej zostali opisani dosadnie to w 100% prawda .Słodkie poniedziałki są tylko raz na miesiąc,w firmie nie ma premii nie ma nic przychodzisz siadasz i wychodzisz.Jedyny plus to grafik nic więcej.Przerwy trzeba dzwonić na koordynatorkę to takie miejsce gdzie siedzi 3 osoby i ogarniają ten bałagan i oni puszczają na przerwę jak nie ma kolejki to leć a jak jest to czekaj nawet około godzinę.Czystość na biurkach pozostawia wiele do życzenia kurz klejące się klawiatury myszki łazienki hmm to już temat rzeka,są też podjadacze cudzego jedzenia którzy lubią coś za darmo zjeść w pracy nie swojego :). Pozdrawiam Była Pracownica :)

Andrzej

@somebody, rozumiem więc, że obowiązuje stawka godzinowa i nie ma ustawionych żadnych progów dotyczących ilości przepracowanych godzin? @Ataman, jeśli faktycznie Twój komentarz został usunięty przez administratora forum, to najpewniej naruszał zasady naszego regulaminu. Niemniej jednak dziękuję Ci za Twoją odpowiedź na moje pytania.

somebody

Praca sama w sobie nie jest zła :) godziny są dowolne, także można siedzieć i 3 godz i 15 jeśli ktoś chce. Co do grafiku, z reguły dostawałam zgodnie z dyspozycjami. Jeśli dostałam coś ponad co mi nie pasowało, to oddawałam albo mówiłam im że nie mogę i tyle :) mi nikt na siłę nie wciskał dodatków. Co do pracy to standardy trzeba spełniac. Szkolenie może za dużo praktyki nie uczy, ale wszystko jest do opanowania w praktyce. Jest wsparcie, są liderzy i pomogą. Wiadomo każdy jest tylko człowiekiem i nie da sie wiedzieć wszystkiego. Moja liderka jest bardzo pomocna miła, lepiej nie mogłam trafić:) status szkody jest cieżki, ludzie różni. Niektórzy zwyzywają, straszą sądem inni pochwalą. Jedyne do czego można mieć zastrzeżenia to praca osob nad nami - likwidatorami szkód. Zdarzają się sytuacje że konsultantom sie obrywa za niektóre decyzje. W pracy są organizowane konkursy z nagrodami także jakaś motywacja jest. Dodatkowym plusem są ludzie :) firma zatrudnia sporo, także można nawiazać ciekawe znajomości :)

Zostaw opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.