Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Konsultant
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie ponad rok, na projekcie związanym z meblami. Byliśmy mamieni tak zwanym systemem motywacyjnym który jest niewykonalny w 100%. Oczywiście można coś dostać, jednak jeśli mamy problemy techniczne spowodowane systemem czy programami, to według voice jest nasz problem i wypłatę tracimy my, nie liderzy czy koordynatorzy. Koordynatorzy projektu, cóż, jakby ich nie było. Gdyby nie liderzy, w sumie gdyby nie dwóch młodych chłopaków, to połowie osób nic by nie działało. Na odpowiedź w sprawach ważnych dla nas jak system motywacyjny czy wypłaty od koordynatorów można czekać latami. Jednak jeśli oni potrzebują od nas dodatkowych godzin, to wtedy dzwonią, piszą smsy czy oznaczają na teams. Grafik to kolejny temat, wiecznie ucinany, często nawet nie byłam poinformowana, że danego dnia nie pracuje. VCC udaje, że nie jest korporacją… Jest niestety, cechuje się wyzyskiem i tylko tym. Przejdę do liderów, pomimo pracy z Lublina „pieczę” nade mną sprawowała liderka z Łodzi. Na tym mogłabym skończyć, ponieważ oprócz robienia sielankowej atmosfery poprzez wrzucanie zdjęć kotków i obgadywania klientów, nic więcej się nie działo. Często doświadczeni konsultanci mają większą wiedzę od liderów, wiec nie warto nawet ich pytać o pomoc. @Pracodawca nie jest godny polecenia. Z chęcią podzielę się swoją wiedzą z przyszłymi pracownikami tej firmy.

Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultant

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Uprzejmie informujemy, że system motywacyjny jest opracowywany na podstawie wymagań stawianych nam przez Klienta oraz wskaźników, które są istotne przy realizacji projektu. Samo zapotrzebowanie godzinowe oraz ewentualne modyfikacje grafiku są omawiane na bieżąco, a każda zmiana jest komunikowana. Wszelkie zastrzeżenia co do współpracy z Liderami można przekazać do Koordynatora/Kierownika projektu, bądź do działu HR na skrzynkę My Voice: myvoice@oex-vcc.com.

Dema
Były pracownik

Na projekcie bankowym zwolnili z 10 osób. Pracownicy ostatniego dnia kwietnia dowiedzieli się, że od maja już nie pracują. Wyrzucili nie tylko część osób, które dopiero co przyjęli, ale nawet ludzi z długim kilkuletnim stażem. Chyba powoli będą zamykać ten projekt, skoro zarówno Asia z HR jak i główna trenerka Monia już się ewakuowały z tonącego statku.

Voice Contact Center
Pracownik
@Bomba

Odpisujemy na wszystkie wiadomości i wyjaśniamy, konsultujemy opisane tam sytuacje. W tym przypadku nie otrzymaliśmy żadnego maila związanego z wątkiem. Prosimy o zweryfikowanie adresu, na który został on wysłany - myvoice@oex-vcc.com

anonim
Inne

Cześć, są teraz dwie oferty na takim portalu na obsługę klienta, jedna z nich jest w języku niemieckim i to w tym przypadku nie podany stawki, gdzie przy tym pierwszym ogłoszeniu wskazane są widełki od 23,5 do 26,65 zł. po pierwsze od czego zależą i jak wyceniony jest przy tym tamten niemiecki?

Voice Contact Center
Pracodawca
@Bogusia

Dzień dobry, rekrutacje na lidera są ogłaszane zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie - stawiamy mocny nacisk na rozwój naszych Konsultantów i zachęcamy do sprawdzenia swoich sił, zapoznania się z obowiązkami pełnionymi na danym stanowisku. Odnośnie systemów motywacyjnych, to szczegóły przedstawiamy podczas rozmów oraz szkoleń - dostosowywane są one konkretnie pod dany projekt. :)

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, godziny pracy są uzależnione m.in. od projektu i rodzaju umowy. Informacje podane są najczęściej w ogłoszeniu i dalej w formularzu rekrutacyjnym.

Iwasthere Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie wiem czy to jest zgodne z prawem ale ta firma czasami jest w stanie nie zapłacić ci za twoją pracę argumentując to nie spełnieniem norm a wynika to z niskiego poziomu przeszkolenia. Wyobraź sobie szkolenie jednodniowe na temat technologii rakietowej, gdzie na drugi dzień twój przełożony rozlicza cię z ilości wybudowanych rakiet. Tak to tu wygląda osobiście znam taką sytuację gdzie koledze nie wypłacili 20 godzin ponieważ zasypali go sprawami na które nikt nie był w stanie odpowiedzieć WE DO ! To już nawet nie jest slavery ale (usunięte przez administratora) się nad człowiekiem .

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@Iwasthere

Dzień dobry, na większości naszych projektów obowiązuje stawka godzinowa, która jest rozliczana za każdą przepracowaną godzinę. Jeżeli na projekcie jest dodatkowy system motywacyjny to osiągnięcie bonusu zawsze jest zależne od poziomu kluczowych wskaźników, które osiągnie dany współpracownik. Po każdym szkoleniu staramy się przesyłać anonimowe ankiety satysfakcji, celem wyjaśnienia powyższych kwestii bardziej szczegółowo zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com

Iwasthere Nowy wpis
Były pracownik

Niestety prawda nie może się przebić bo GOWORK usuwa negatywne wpisy. Wczoraj było ich od groma od różnych ludzi a dzisiaj już ich nie ma. Nie było tam żadnych wulgaryzmów tylko opisana sytuacja jaka panuje w tej firmie

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracodawca

Dzień dobry, w zależności od projektu, na niektórych oczekujemy współpracy w ramach pełnego wymiaru godzin, zapraszamy do aplikowania na konkretną ofertę celem otrzymania bliższych informacji w procesie rekrutacji.

Pracownik
Pracownik

Gorsza praca nie istnieje W dodatku zarobić też się nie da bo cały czas ucinają godziny Bardzo nie polecam naprawdę

Voice Contact Center
Pracodawca
@Pracownik

Dzień dobry, celem omówienia konkretnej sytuacji zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z managerem, przygotowanie 30 minutowej prezentacji i planu szkolenia. Jedyny problem był taki, że po przygotowaniu tych wszystkich materiałów 2 miesiące temu - dostałam zerowy feedback od firmy. Nic, żadnego dziękujemy za udział w rekrutacji, po prostu ghostują kandydatów.

Pytania

nie pamiętam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
An
Kandydat
 Pytanie

Kiedy vcc wyśle decyzje w sprawie wyniku rekrutacji? Aplikowałam na jedną z ofert gdzie szkolenie zaczyna się 22 marca i nadal nie mam odpowiedzi. Z wcześniejszych aplikacji również nie dostawałam decyzji.

Voice Contact Center
Pracodawca
@An

Dzień dobry, po przesłaniu CV w odpowiedzi na nasze ogłoszenie - informujemy, że będziemy mogli skontaktować się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jeśli taki konktakt nastąpił z naszej strony, wtedy na kolejnych etapach rekrutacji Nasz rekruter informuje o wyniku telefonicznie lub mailowo. Będziemy mogli dokładniej odpowiedzieć na to pytanie, jeśli otrzymamy więcej informacji, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Hej, zastanawiam się nad aplikowaniem na aktualna ofertę związana z allegro. Czy przyjmują tylko osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta i czy w ogóle warto kandydydowac?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, zapraszamy do aplikowania, doświadczenie nie jest wymogiem koniecznym, jednak zgodnie z informacją zwrotną po przesłanym CV - zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami. Kandydować warto :) Zapraszamy.

Pysia
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Kandydat
 Pytanie

Gdzie mogę znaleźć oferty pracy na vcc?

anonim
Inne

Cześć. :) będę chyba aplikować na specjalistę ds. sprzedaży telefonicznej. Sporo osób z tego co widzę w tej aktualnej ofercie poszukują. Teraz tylko zastanawiam się czy to należy podciągnąć bardziej pod rotacje czy może jednak dalszy rozwój projektu? i jeśli o zarobki chodzi to zawsze będzie to kwota 4 700 zł czy może z czasem więcej?

Voice Contact Center
Pracodawca
@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Obecnie we współpracy z naszym klientem poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży telefonicznej w związku z dynamicznym rozwojem skali projektu realizowanego w lokalizacji łódzkiej. Wynagrodzenie podstawowe jest podawane na chwilę obecną i aktualizacja następuje zgodnie z waloryzacją w danym roku lub stażem, na wysokość wynagrodzenia ma wpływ także system motywacyjny uzależniony od wyników. Zachęcamy do aplikowania, mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku.

anonim
Inne

Mam podobna zagwozdkę co poprzednik. Czemu jest tak, że w niektórych ofertach są podane przedziały płacowe a w innych już nie? myślę teraz o specjaliście ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. jakie wychodzą warunki finansowe? i czy mógłby ktoś polecić pracę na tym stanowisku?

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, aby dowiedzieć się więcej zapraszamy do aplikowania na daną ofertę. Jeśli są pytania związane z rekrutacją na projekty obsługiwane w językach obcych zapraszamy również do kontaktu pod numerem: 574 887 588.

Oki
Inne

Witam, czyli nawet jak są jakiekolwiek niezgodności w wypłacie to wszystko i tak będzie regulowane, wystarczy załapać kontakt? Ciekawi mnie przy tym jakie warunki finansowe są oferowane koordynatorowi projektu allegro cx. Oferta wkrótce wygaśnie i zastanawiam się czy warto spróbować? czy jest szansa na opis z perspektywy osoby koordynującej?

Voice Contact Center
Inne
@Oki

Dzień dobry, jeżeli pojawiają się jakiekolwiek rozbieżności w wypłacie zapraszamy bezpośrednio do kontaktu z Koordynatorem projektu lub na skrzynkę My Voice: myvoice@oex-vcc.com. Warunki finansowe na stanowisko Koordynatora Projektu Allegro CX omawiamy w trakcie procesu rekrutacji, zapraszamy do aplikowania.

Były konsultant
Były pracownik
 Pytanie

Moją pracą przez ponad dwa lata było stanowisko konsultanta reklamacji w dziale meblowym. Co tutaj dużo mówić - obiecują ci gruszki na wierzbie a dostajesz tyle co kot napłakał. Czy są wypłacalni? Są, mimo tego że czasem w twojej wypłacie zabraknie 300 czy 500 zł to po zgłoszeniu zawsze dosyłają. Wypłata zawsze była na czas, kontakt z liderami zawsze był na poziomie i to jedyne za czym będę tęsknić. Koordynatorzy? Jeden z nich wspaniały, kochany ale w sprawach, które nie są związane z projektem. Poza branżą meblowa na głowie kilka innych projektów co chyba trochę przerasta. Drugi koordynator? Aby zestresować na siłę pracownika. Do względów merytorycznych chętnie jeszcze dodam iż firma oferuje awanse, dążenie na szczyt, możliwość rozwoju ale co daje w zamian? KONKURS, w którym dopiero jeżeli zostaniesz laureatem to przejdziesz na stanowisko lidera. Nie obchodzi ich jakie masz umiejętności, jaką wiedzę. Obchodzi ich tylko to jaką masz psychikę. Za moich czasów liderem został ktoś kto kompetencji nie miał, pomagać nie umiał a mimo okresu próbnego i wielu zgłoszeń na stanowisku lidera został - współczuję nowym konsultantom bo pomoc otrzymacie słabą. To są względy po stronie „od kuchni”. Jeżeli chodzi o samą pracę z klientami. Na reklamacjach - jak nie chcesz dostać depresji to nawet się nie pakuj. Jeżeli natomiast propozycja jest sprzedaż to śmiało mogę polecić bo miałam okazję obsługiwać również tego skilla. Rozumiem wszystko, że Voice to firma zewnętrzna i nie ma standardów jak pracownik bezpośredni jakiejś firmy, rozumiem również to że mając skilla czatowego nawet musisz być gotowy do obsługi linii ale jak miotają tobą na lewo i prawo to człowiek się denerwuje i nie ma żadnej przyjemności z wykonywanych czynności. Jedyne za czym będę tęsknić to liderzy, którzy są wspaniali i gdy ktoś z was pójdzie tam do pracy to walczcie o dobry kontakt z liderem - zresztą nie będziecie musieli bo są bardzo kochani. Jednak mimo wszystko czy warto? Jeżeli szukacie pracy z której się będziecie utrzymywać i chcecie zostać na dłużej to nie - nie warto. Prędzej czy później będą takie cięcia godzin że albo będziecie mieć wolne co drugi dzień albo pracować będziecie max 3h.

WiktorTab
Pracownik

Pracowałem w Voice. Brak premii świątecznej lub jakiejkolwiek innej formy docenienia pracy chociażby pracownika z satysfakcjonującymi wynikami. Konkursy na kiju typu przebranie na Halloween lub domek z piernika nie nakarmią pracowników.

hahaha
Były pracownik
@WiktorTab

Ja tam pracowałam 2 lata temu i na święta dostaliśmy po drożdżowym placku :D już bym wolała nic nie dostać, bo to było żenujące

aaa
Inne
@hahaha

Ale to mieliście w ogóle te premie jakkolwiek zapowiedziane czy jak? bo to wygląda jakbyście ich oczekiwali i zastanawiam się czy zostały zadeklarowane? Jest w ogóle tutaj jakaś szansa na poruszane tematu dodatków? Z kim się o tym gada?

Pracownik infolinii
Inne

Cześć chciałabym podzielić się swoją opinią na temat pracy w firmie vcc. Pracowałam kilka miesięcy na projekcie modivo, niestety musiałam zrezygnować ze względów prywatnych. Chciałabym polecić projekt mimo że nie jest on prosty to jest super wsparcie na projekcie. Są dwie liderki na projekcie, które zawsze pomogą. To jakie wsparcie dostałam od samego początku jest nie do opisania. Ludzie są cudowni, a jedna z liderek wspiera w każdym temacie. Czy to techniczne wsparcie, czy merytoryczne, które jest nieocenione. Polecam każdemu ten projekt!

@zainteresowany
Inne
 Pytanie

Czy to prawda, że firma wypłaca wynagrodzenie za szkolenie dopiero po przepracowaniu 160 godzin?

Voice Contact Center
Inne
@@zainteresowany

Dzień dobry, warunki wypłaty godzin szkoleniowych są przedstawiane podczas rozmów kwalifikacyjnych - są one różne - w zależności od realizowanego projektu. :)

anonim
Inne
@Voice Contact Center

Dzień dobry. Czy chodzi tu o godziny spędzone na szkoleniach wstępnych, wdrażających do pracy? Jest taka możliwość, jak zrozumiałam wpis @zainteresowany, że nowy pracownik "nie zarabia" przez jakiś czas? Rozumiem, że to zależy od projektu, ale czy w ogóle są takie projekty? :/

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, chodzi o szkolenia wstępne - wdrażające do pracy. W zależności od projektu wypłata wynagrodzenia za nie jest związane z wymaganiami przedstawionymi podczas rozmów kwalifikacyjnych. :)

K
Pracownik

W firmie rozpoczęłam pracę na projekcie Tauron w Rzeszowie, pracowałam tam około 8 miesięcy, z powodów zdrowotnych zakończyłam współpracę i aktualnie od końca lipca pracuję w VCC w Lublinie na projekcie DEX. Nie rozumiem skąd tyle negatywnych opinii, ponieważ ja zawsze miałam raczej dobry kontakt z liderami i nadal mam - wystarczy być szczerym i nie traktować nikogo z góry jak kogoś złego. Tak samo kwestie wynagrodzeń zawsze można wyjaśnić z odpowiednimi osobami. Nigdy mi się nie zdarzyło, żebym miała z tym jakieś trudności. Co do zwolnień nie jestem się w stanie wypowiedzieć. Na Tauron nigdy się z czymś takim nie spotkałam a DEX ma swoją specyfikę, ale praca zawsze jest, czy to w mniejszym czy większym natężeniu. Godnym pochwały jest też młody lider Adrian z projektu DEX - zawsze pomocny, wyrozumiały i odpowiada na pytania jak tylko może. Wystarczy być człowiekiem, żeby ktoś inny dla nas też był człowiekiem. :) @Pracodawca

Voice Contact Center
Pracodawca
@K

Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Niezmiernie cieszy nas zadowolenie ze współpracy z nami. :)

Mery
Inne

Widziałam wzmiankę odnośnie atmosfery oraz organizowanych eventów. :D opiszecie ten zeszłoroczny który był związany ze świętami? Ciekawi mnie co teraz się szykuje. I jeśli o jakaś inna integracje chodzi, to jaka miała miejsce ostatnio?

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadanie pytania! Atmosfera jest naszym bezdyskusyjnym atutem - nie tylko wewnątrz projektów, ale też między oddziałami. Dzięki projektom rozproszonym poznajemy się między naszymi Centrami Operacyjnymi, a w każdym z nich staramy się zawsze zorganizować jakiś event związany z obchodzonymi świętami, czy też po prostu - dla umilenia czasu. :)

Pracownik
Były pracownik

Jeden wielki bajzel w firmie, (usunięte przez administratora) ludzi, na moim projekcie conajmniej 2 osoby zostały oszukane na 400zl

Voice Contact Center
Pracodawca
@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie - bardzo prosimy o nadesłanie szczegółów do działu HR na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com, żebyśmy mogli zapoznać się ze sprawą, ponieważ system wynagradzania jest u nas transparentny i wszystkie niezgodności wyjaśniamy na bieżąco (czy to ilość przepracowanych godzin, czy też prospekcje systemów motywacyjnych). Co miesiąc też wysyłamy informacje o otrzymanym wynagrodzeniu, przez co taka sytuacje nie powinna była zaistnieć.

anonim
Inne
@Voice Contact Center

Czym są prospekcje systemów motywacyjnych? Pracowałem jako konsultant na niejednej infolinii i z podobnym określeniem nie spotkałem się, choć oczywiście mieliśmy systemy motywacyjne...

Voice Contact Center
Inne
@anonim

Dzień dobry, już wyjaśniam. :) Staramy się na bieżąco informować Konsultantów jak w obecnej sytuacji kształtuje się ich System Motywacyjny, żeby mogli działać ze wskaźnikami i np. poprawić wynik, żeby móc dostać wyższą kwotę wskazaną w SM.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii - czy moglibyśmy prosić o jej rozwinięcie? Jeśli nie tutaj, to zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem HR poprzez skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

anonim
Inne

Tez mnie to zaciekawiło, że opinia negatywna tym bardziej, że aktualnie są powystawiane oferty pracy. tylko nie wiem o jakie stanowisko mogło chodzić? Jest tu ktoś kto pracował może jako trener wewnętrzny (Allegro)? Ciekawa jestem opinii, zwłaszcza ze jest to praca 100% z domu, a akurat z Lublina nie jestem.

anonim
Inne

Cześć, są teraz dwie oferty na takim portalu na obsługę klienta, jedna z nich jest w języku niemieckim i to w tym przypadku nie podany stawki, gdzie przy tym pierwszym ogłoszeniu wskazane są widełki od 23,5 do 26,65 zł. po pierwsze od czego zależą i jak wyceniony jest przy tym tamten niemiecki?

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszymi ofertami. Uprzejmie wyjaśniamy, że przedstawione widełki od 23,50 zł brutto do 26,65 zł brutto wynikają z rodzaju podpisywanej z nami umowy (a dokładniej - odprowadzanych składek). Serdecznie zachęcamy do aplikacji na interesujące stanowisko, podczas rozmowy kwalifikacyjnej z chęcią omówimy szczegóły. :)

anonim
Inne
@Voice Contact Center

Czy występują też jakieś premie? niby nie ma wprost wzmianki na ich temat ale w ofercie można przeczytać o dodatkowych systemach motywacyjnych. Co można przez nie rozumieć? I jeśli o kwestie awansów chodzi to na jakie stanowiska jest szansa?

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, spieszymy z odpowiedzią. :) Systemy Motywacyjne są zależne od realizowanego projektu i wskaźników, na których tam bazujemy. Szczegóły dot. konkretnego projektu wyjaśniamy podczas rozmów kwalifikacyjnych oraz na samym szkoleniu prowadzonym przez osoby bezpośrednio powiązane z projektem. Aktualne oferty są dostępne na naszej stronie w zakładce kariera - poszukujemy osób na stanowiska nie tylko doradców, ale też liderskie, czy też specjalistyczne, w praktycznie wszystkich naszych lokalizacjach (Lublin, Warszawa, Łódź, Rzeszów).

Bogusia
Inne
@Voice Contact Center

Czuli jak to jest z takim stanowiskiem liderskim? Pracując już bezpośrednio musze obserwować oferty i wtedy mogę aplikować? Nikt na podstawie moich wyników sam nie zaproponuje ewentualnego awansu? Co do jeszcze wspomnianych premii, lider wyrabia sobie swoją poprzez pracę własną czy jedynie ma ją opartą o zespół?

Voice Contact Center
Pracodawca
@Bogusia

Dzień dobry, rekrutacje na lidera są ogłaszane zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie - stawiamy mocny nacisk na rozwój naszych Konsultantów i zachęcamy do sprawdzenia swoich sił, zapoznania się z obowiązkami pełnionymi na danym stanowisku. Odnośnie systemów motywacyjnych, to szczegóły przedstawiamy podczas rozmów oraz szkoleń - dostosowywane są one konkretnie pod dany projekt. :)

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 76.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 8 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii