Voice Contact Center Sp. z o.o.
counter
2 61 205 5 1
K.
Kandydat
 Pytanie

Ze swoich osobistych doświadczeń nie polecam tej firmy jako pracodawcę! Piszę tu o oddziale w Lublinie. W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Miałam być pracownikiem
Kandydat

NIE POLECAM PROSZĘ TRZYMAĆ SIĘ JAK NAJDALEJ. Zostałam zaproszona na spotkanie rekrutacyjne tam poinformowano mnie o wszystkich warunkach i po mojej zgodzie powiedziano że skontaktują się ze mną w celu umówienia spotkania i podpisania umowy. Po weekendzie dostaje email gdzie piszą że jednak nie mogą mi zaproponować dalszej współpracy bez jakichkolwiek wyjaśnień. Nie wiedziałam czy wierzyć we wszystkie opinie które tu czytałam ale jednak aktualnie jestem przekonana że to w 100% prawda.

dkoncewicz

Pracowałam w VCC w Lublinie kilka miesięcy i mam same pozytywne spostrzeżenia. Największym plusem jest atmosfera w pracy. W żadnej poprzedniej firmie nie spotkałam się z taką życzliwością i autentyczną pomocą ze strony współpracowników. Przebywanie z nimi było przyjemnością. Na początku przeszłam solidne szkolenie, które przygotowało mnie w teorii do telefonicznej obsługi klienta. Podczas pracy nieocenieni okazali się liderzy, którzy odpowiadali na każde moje pytanie. W razie wątpliwości zawsze mogłam liczyć na współpracowników. Atutem jest również wypłata zawsze na czas. Generalnie podsumowując polecam pracę w tej firmie.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Voice Contact Center Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Diki Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

nie, weryfikacja znajomości języka jest na późniejszym etapie. Zależy to też od projektu.

K.
Kandydat
 Pytanie

Ze swoich osobistych doświadczeń nie polecam tej firmy jako pracodawcę! Piszę tu o oddziale w Lublinie. W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Voice Contact Center
Pracownik
@K.

Dzień dobry. Firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

2
Paulina
Kandydat
@K.

Mialam podobną sytuację,dwa lata temu. Bez komentarza

VCC Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry. W jaki sposób czuje się pani oszukana przez VCC?

Miałam być pracownikiem
Kandydat

NIE POLECAM PROSZĘ TRZYMAĆ SIĘ JAK NAJDALEJ. Zostałam zaproszona na spotkanie rekrutacyjne tam poinformowano mnie o wszystkich warunkach i po mojej zgodzie powiedziano że skontaktują się ze mną w celu umówienia spotkania i podpisania umowy. Po weekendzie dostaje email gdzie piszą że jednak nie mogą mi zaproponować dalszej współpracy bez jakichkolwiek wyjaśnień. Nie wiedziałam czy wierzyć we wszystkie opinie które tu czytałam ale jednak aktualnie jestem przekonana że to w 100% prawda.

Voice Contact Center
Pracownik
@Miałam być pracownikiem

Dzień dobry. W naszym procesie rekrutacyjnym ostateczną decyzję o zaproszeniu kandydata do współpracy podejmujemy po odbytych spotkaniach - nie potwierdzamy jej na spotkaniu. Po spotkaniu wysyłamy drogą mailową zaproszenie na szkolenie lub odrzucenie po spotkaniu. Na spotkaniu kandydat wykonuje test szybkości pisania, przeprowadzamy dodatkowe zadanie rekrutacyjne (w zależności od projektu), przeprowadzamy wywiad rekrutacyjny, sprawdzamy dyspozycyjność i na podstawie ww. kryteriów dokonujemy selekcji. Przykro mi, że nie zakwalifikowała się Pani do tego projektu, ale niestety ze względu na duże zainteresowanie przeprowadzamy bardzo dokładną weryfikację. Zachęcam do aplikowania na inne projekty.

Kłamstwa
Kandydat
@Voice Contact Center

To następnym razem niech pani która przeprowadza spotkanie nie mówi wprost że mam czekać na SMS z adresem na który mam się udać aby podpisać umowę. Jakby wspomniała że odezwie się jeśli mnie wybiorą lub nie to by było wszystko jasne a nie najpierw mówi co innego a wychodzi zupełnie inna rzecz.

Karolina Nowy wpis
Kandydat
@Kłamstwa

Miałam taka sama sytuację w 2018!!! Chciałabym spróbować pracować tam, ale takie traktowanie kandydatów i pani rekruterka z recepcji mnie odstraszają.

aleks
Pracownik

Nie polecam aplikowania. Szkoda cennego czasu na rekrutację i na słabe szkolenia. Wszystkie negatywne opinie są zasadne, chociaż sama na początku nie chciałam w to wierzyć.

Aka
Kandydat
 Pytanie
@aleks

Hej, a na czym dokładnie polega praca , jak czasowo , kasowo i wogole możesz coś bliżej ? Dzieki :)

Voice Contact Center
Pracownik
 Pytanie
@Aka

Dzień dobry. @Aka - które stanowisko Cię interesuje? Chętnie odpowiemy na pytania. @Aleks jakie było Twoje stanowisko w Lublinie? Pozdrawiamy serdecznie. Zespół VCC

Aka
Kandydat
 Pytanie
@Voice Contact Center

Witam, na czym dokładnie polega praca i czemu są tu aż tak sprzeczne opinie ?:)

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
Kandydat
Użytkownicy czekają na odpowiedź 105 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie będą organizowane w najbliższym czasie rekrutacje? Jeszcze przed świętami było sporo ogłoszeń.

M
Kandydat

Oddział Lublin- po rozmowie telefonicznej i spotkaniu rekrutacyjnym w siedzibie nie informują o wynikach rekrutacji.

Antoni
@M

Brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym, dlatego chciałbym w tym momencie dowiedzieć się od Ciebie jakie pytania zadawała Ci osoba prowadząca tę rekrutację? Zdradzisz mi co dokładnie było w trakcie tej rozmowy sprawdzane? Był jakiś test wiedzy albo przykładowe zadania na stanowisku, którego dotyczył cały proces? Serdecznie proszę Cię o informację.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 203 dni.
 Pytanie

Ciężko jest w systemie 12/12 w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Bartek

Generalnie firma to dobry pracodawca ale jak każdy wie potrzebuje dobrych pracowników a o takich nie jest łatwo

Lingofreek
Pracownik

Pracowałam w Voice na projekcie międzynarodowym, LinGo na stanowisku Customer Service. Dwutygodniowe szkolenie poprzedzające pracę na każdym z dwóch projektów na których miałam okazję pracować. Myślę, że największym plusem jest możliwość rozwijania się językowo i miła atmosfera w firmie - wsparcie tak ze strony przełożonych, trenerów, jak i od kolegów i koleżanek. Spokojna praca, godzinna przerwa, spotkania integracyjne, wesoła atmosfera- polecam firmę, zwłaszcza jako pierwszą pracę po studiach- to dobry start na rynku pracy dla językowców :)

Lubie
Pracownik

A ja polecam pracę, luźna atmosfera, sporo się można nauczyć, szczególnie cierpliwości do Klientów..

Akkkk
Klient
 Pytanie
@Lubie

A możesz dokładniej opisać na czym polega praca ? Chodzi mi o stanowisko Specjalista ds obsługi klienta z jez angielskim .....

L.
Były pracownik

Pracowałam przed kilkoma laty. Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz, chyba jeszcze gorzej. Jedyny plus tej pracy to super ekipa ludzi, reszta leży. Firma jako zleceniobiorca większych podmiotów nie za bardzo interesuje się swoimi pracownikami a jedynie wyrabianiem normy narzucanej przez zleceniodawcę o ile to jest całkiem logiczne tak wszystko inne w tej firmie niezbyt. Nikła szansa na rozwój o podwyżce nie wspominając. Szkolenia na kilka różnych projektów, po to być dostawać 5h pracy dziennie. Nie polecam, najwyższy czas żeby kadra zarządzająca wyciągnęła refleksje z komentarzy które tu czyta. Piękne hasła nijak się maja do rzeczywistości, interes konsultanta to ostatnia rzecz jaka interesuje firmę. Nie polecam

t.n.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 275 dni.
Kandydat
 Pytanie

dzień dobry! czy muszę posiadać jakieś doświadczenia, żeby podjąć pracę w call center? dziękuję

dkoncewicz

Pracowałam w VCC w Lublinie kilka miesięcy i mam same pozytywne spostrzeżenia. Największym plusem jest atmosfera w pracy. W żadnej poprzedniej firmie nie spotkałam się z taką życzliwością i autentyczną pomocą ze strony współpracowników. Przebywanie z nimi było przyjemnością. Na początku przeszłam solidne szkolenie, które przygotowało mnie w teorii do telefonicznej obsługi klienta. Podczas pracy nieocenieni okazali się liderzy, którzy odpowiadali na każde moje pytanie. W razie wątpliwości zawsze mogłam liczyć na współpracowników. Atutem jest również wypłata zawsze na czas. Generalnie podsumowując polecam pracę w tej firmie.

Voice Contact Center
@dkoncewicz

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię, szczególnie że pozytywne słowa są rzadkością na tym forum. Takie słowa zdecydowanie dodają nam skrzydeł szczególnie gdy jesteśmy postrzegani jako miejsce, w którym fajnie się pracuje i gdzie można liczyć na pomoc innych.

Anette

Pracuję ponad rok. Umowa o pracę, wynagrodzenie na czas, świetny zespół, pomocni przełożeni, perspektywy awansu, stabilny projekt międzynarodowy. W obecnej sytuacji zapewniono nam bardzo szybko możliwość pracy zdalnej.

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Gość
@Pytanie

Całe na konto

Ggggg
@Pytanie

Pół w gotówce na konto a reszta w dywanach

Patka
 Pytanie

Jak się pracuje na projekcie bankowym? Lublin. Jakie wynagrodzenie? Jaka premia? Na ile elastyczny grafik? Jaka atmosfera?

Voice Contact Center
@Patka

Witam, według wyników z ostatniej ankiety satysfakcji pracuje się bardzo dobrze :-) Na tym projekcie konsultanci są zatrudnieni na Umowę o Pracę więc elastyczność w ramach postrzegania prawa pracy- równoważny system czasu pracy. Min. 2 weekendy w miesiącu pracujące ale wówczas dni w tygodniu są wolne od pracy. Wynagrodzenie podstawowe + plus co miesiąc do zdobycia premia uzależniona od frekwencji i indywidualnych wyników. Projekt rozpoczyna się szkoleniem, trwającym ok 3 tygodnie. Projekt bardzo ciekawy merytorycznie ale też ze względu na swoją specyfikę odpowiedzialny. Osoby zainteresowane pracą dla jednego z największych banków w Polsce , prosimy o kontakt z naszym działem HR w Lublinie.

xyz
@Voice Contact Center

a kiedy w ogole taka ankieta wspod pracownikow byla przeprowadzona??

Benek

@X Możesz jakoś uzasadnić swoją opinię? Zupełnie inne zdanie mam o pracy w firmie.

Pati
@Benek

A czy Ty @Benek możesz coś więcej powiedziec ?

X

Jak dobrze, że tu już nie pracuję!!!

Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

Kxy
@Pytanie

Premia w postaci jogurtu lub batonika

Voice Contact Center
@Pytanie

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą i chcielibyśmy odnieść się do Twojego pytania. Część projektów u nas posiada systemy motywacyjne, które są zmienne w cyklach miesięcznych i uzależnione od realizacji celów projektowych. Mamy również ogólnofirmowy program referencyjny, gdzie za polecenie nowej osoby do pracy można uzyskać dodatkowy ''zastrzyk pieniężny." W firmie organizujemy również konkursy i programy motywacyjne, gdzie do wygrania są atrakcyjne i cenne nagrody. Naszym pracownikom oferujemy oczywiście dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń. Zapraszamy do Nas!

K

Rozmowy o pracę są Recepcjonistką :)

ula
@K

uuu to słabo, nie mają nawet działu HR??

Maria
@K

Nie wiem jak w Warszawie ale w Lublinie Pani, która siedzi na recepcji jest menagerem biura :)

K
@ula

Mają w wawie dział HR ale to recepcjonistka przyjmuje do pracy śmiech na sali

Voice Contact Center
@K

Dzień dobry. Dziękujemy za Wasze opinie. Wszelka forma feedbacku jest dla nas wartościowa. W każdej lokalizacji VoiceCC jest osoba odpowiedzialna za rekrutacje. Potwierdzamy, że osoba zajmująca się rekrutacją w VCC w Lublinie jest również office managerem. Osoba ta posiada odpowiednie kwalifikacje do prawidłowego wywiązywania się z powierzonych obowiązków, a jej przełożony jest zadowolony z efektów jej pracy. Nie widzimy przeciwwskazań do pełnienia przez jedną osobę dwóch funkcji.

K
@Voice Contact Center

Ktoś musi zamawiać papier do drukarki a rozmowy o pracę trwają chwilę dosłownie bo trzeba jak najwięcej osób zatrudnić by spełnić wymogi klienta

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
Voice Contact Center Sp. z o.o.