Stokrotka Sp. z o.o.

Adres: Projektowa 1, 20-209 Lublin

NIP: 7121008323 REGON: 430452634 KRS: 0000016977

Stokrotka Sp. z o.o.
2 661 3014 5 1

Opinie o Stokrotka Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Krzysztof
 Opinia

Nie polecam mięso jest stare i nie świeże po zakupie udek w stokrotce w Płocku(w sobotę) w niedzielę przed zrobieniem obiadu sięgam po w/w mięso które tak smierdziało że nie dało się oddychać w kuchni,co gorsza to nie pierwszy raz w którym dostałem mięso takiej jakości na moją reklamację pani z mięsnego odpowiedziała że mięso jest świeże mimo tego iż ludzie z kolejki definitywnie wyczuwali zepsute mięso i rezygnowali z kupna w tym sklepie szczerze nie polecam stokrotki w Płocku

Pomocna?
Tak3Nie2
Dorota
 Opinia
@Krzysztof 16.06.2019 12:22

Niestety muszę przyznać Panu rację mieszkam na przeciwko sklepu stokrotka w Płocku i niestety mąż kupił śmierdzącego kurczaka mimo zapewnień iż jest świeży przyniósł aby zrobić dzieciom obiad na drugi dzień, po powrocie z pracy po wyjęciu z lodówki bardzo śmierdział dodam że zjeść go miały dzieci a na to nie pozwolę poszłam i oddałam mięso do sanepidu zgłaszając adres sklepu, paragon bo tak być nie może. Dodam tylko że obsługa jest miła i panie wykonują swoją pracę, jednak należy pamiętać iż jest to sieć tańszych sklepów więc jakość =cena PS. Życzę Panią aby wasi bliscy poczestowali się tak świeżym kurczakiem o jakim zapewnia sieć.

Pomocna?
Tak2Nie3
M
 Opinia

Cześć....mam pytanie ile w tej chwil zarabia nowo zatrudniony pracownik na kasach ? W stokrotce ?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Elka
 Opinia
@M 03.12.2018 20:14

1700

Pomocna?
Tak5Nie1
martys88xxx
 Opinia
@Elka 04.12.2018 11:17

czy do tej pensji są jakieś dodatki ?

Pomocna?
TakNie1
Elka
 Opinia
@martys88xxx 04.12.2018 18:10

To już ze wszytkimi ddodatkami, bez nich jest minimalna

Pomocna?
Tak3Nie
martys88xxx
 Opinia
@Elka 04.12.2018 18:58

A jakie są dodatki?

Pomocna?
TakNie
robert
 Opinia
@martys88xxx 04.12.2018 19:07

Dodatek absencyjny, co znaczy, że nie wolno ci chorować nawet jednego dnia. Jeśli zachorujesz nawet jeden dzień to zabierają 200 zł. CHORE.

Pomocna?
Tak5Nie
Zawiedziona
 Opinia
@robert 04.12.2018 20:40

masz rację to jest chore ;/ a każdemu zdarzy się zachorować i ta osoba nie robi specjalnie.

Pomocna?
TakNie
Ola
 Opinia
@M 03.12.2018 20:14

2850 na renkę Warszawa

Pomocna?
Tak1Nie8
Gosc
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ola 08.05.2019 19:02

No tak to Warszawa bo w lubelskim 1850 na reke i zdziwienie ,ze nie ma chetnych. A co z tym sporem zbiorowym co zwiazki zapowiedzialy?

Pomocna?
Tak4Nie
Mika
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ola 08.05.2019 19:02

Chyba nie w stokrotce i nie sprzedawca tyle zarabia

Pomocna?
Tak2Nie1
quinlan vos
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@M 03.12.2018 20:14

Ja dostaję 2110 razem z premią w poznaniu

Pomocna?
Tak2Nie
Pracownik
 Opinia
@quinlan vos 12.05.2019 08:06

Z premia? W lubelskim oprocz absencji nie ma premii, zadnej.

Pomocna?
Tak5Nie1
Mima
 Opinia
@M 03.12.2018 20:14

Na kasie zarabia się ok 1900. Podstawa 2250+250 premia absencyjna+ 100 zł dodatek stały ale z tego co wiem to nie we wszystkich sklepach jest ten dodatek. Plus parę zł za pracę w godzinach nocnych.

Pomocna?
Tak2Nie1
Nowypracownik
 Opinia
@Gosc 09.05.2019 18:04

Na mięsie 2500 tys ponoć

Pomocna?
TakNie
pracownik sano
 Opinia

Chce się zwolnić tu i teraz ! Mam nowa lepsza pracę gdzie ludzi szanują i dobrze płacą. Gdzie co roku jest podwyżka,pełny socjal.Nie to co tu. A regionalna nie wyraża zgody bo jest za mało ludzi do pracy .Za mało było zanim staliśmy się Stokrotką więc to nic nowego. Trzeba było myśleć o ludziach wcześniej zanim zaczną odchodzić i dac im godne warunki i ludzkie pieniądze a nie fundowac to co mamy teraz. To pokazuje że pracodawca myśli tylko i wyłącznie o sobie i o swoim interesie nie patrząc na to kto ten interes dla niego robi.

Pomocna?
Tak16Nie1
obca38
 Opinia
@pracownik sano 28.05.2019 23:24

Pewnie będzie podobnie u mnie, gdy znajdę inną pracę, ale czy nie jest tak, że ona musi przyjąć wypowiedzenie? Nie ma prawa odmówić, chyb że chodzi ci o to, że musisz robić tam jeszcze cały okres wypowiedzenia. U mnie dziewczyny robiły cały 3 miesięczny okres, bo nie pozwolono im odejść za porozumieniem stron. Ciekaw czy to można gdzieś zgłosić.....

Pomocna?
Tak2Nie10
dfsd
 Opinia
@obca38 05.06.2019 17:32

A co chcesz zgłosić? To, że pracodawca nie chce się rozstać za porozumieniem? Niezłe żarty. Okres wypowiedzenia obowiązuje każdą ze stron, a porozumienie, jak sama nazwa wskazuje, oznacza, że się porozumieliście i rozstajecie się z konkretnym dniem i tyle.

Pomocna?
Tak3Nie1
rko
 Opinia
@pracownik sano 28.05.2019 23:24

Grażyna wstawaj zesrałaś się

Pomocna?
TakNie8
anonim
 Opinia
@rko 06.06.2019 17:09

niedługo będziesz sama robiła pod siebie .. jeszcze chwila..

Pomocna?
Tak2Nie
Bbbb
 Opinia

Dajcie nam wode pitną na takie upały

Pomocna?
Tak7Nie1
xxzv
 Opinia
@Bbbb 10.06.2019 11:40

Upominaliście się? My dzisiaj powiedzieliśmy, że jak nie zapewnią nam czegoś do picia to mamy w nosie pracę w taki upał. Od razu w socjalnym było 4 zgrzewki niegazowanej i 2 gazowanej wody. Pracodawca ma obowiązek zapewnić wodę, jak temperatura przekroczy na sklepie bodajże 27*C.

Pomocna?
TakNie
okr
 Opinia
@Bbbb 10.06.2019 11:40

masz w kranie i kiblu

Pomocna?
Tak1Nie10
Kolcok
 Opinia
@okr 10.06.2019 17:07

Biorąc pod uwagę poziom owej wypowiedzi wnoszę, że to ktoś z "góry". Uśmiecham się tedy jeno z politowaniem...:)

Pomocna?
Tak8Nie
Kadry
 Opinia
@xxzv 10.06.2019 16:37

Masz mały błąd! Woda musi być dla pracowników jeśli w pomieszczeniu jest powyżej 28'C, zaś jeśli praca jest wykonywana na zewnątrz to przy temperaturze powyżej 25'C

Pomocna?
TakNie4
Jonas
 Opinia
@Bbbb 10.06.2019 11:40

Nie ma wody i Nie ma wyplaty...

Pomocna?
Tak5Nie
Kasia
 Opinia
@Jonas 10.06.2019 19:11

no właśnie co z tą wypłatą dlaczego nie ma ??

Pomocna?
Tak7Nie1
Ela
 Opinia
@Bbbb 10.06.2019 11:40

Woda dla pracowników jest dawana gdy w pomieszczeniu jest 30 stopni i wiecej W sklepach z klimą jest ponizej

Pomocna?
TakNie2
ja
 Opinia
@Ela 11.06.2019 15:18

nebus pašalinimų polaczki

Pomocna?
TakNie2
ANA
 Opinia

Witam,pracowałam w Stokrotce na stanowisku starszy sprzedawca koordynator sali,praca jak każda inna jak ktoś chce coś osiągnąć to trzeba dac coś od siebie,włożyć w to wysiłek i jest ok.Daje możliwość rozwoju i awansu.Wypłata zawsze na czas,paczki dla dzieci,talony na święta i wiele innych dodatkowych atutów.Chętnie bym wróciła do Stokrotki ale zmiana miejsca zamieszkania zmusiła mnie do zmiany pracy .

Pomocna?
Tak13Nie44
xx
 Opinia
@ANA 03.02.2019 09:54

Wypłata zawsze na czas to nie jest żadna łaska i nic nadzwyczajnego. Tego wymaga prawo.

Pomocna?
Tak79Nie5
Ewa
 Opinia
@ANA 03.02.2019 09:54

Proszę nie wciskać ludziom kitu i nie obrażać pracowników. To, że wypłata jest na czas to nie przywilej, to obowiązek pracodawcy, który w razie niespełnienia można zaskarżyć do sądu pracy. Totalna bzdura te twoje wypociny, albo typowe gadanie człowieka z zarządu lub kierownictwa Stokrotki. Myślenie prymitywne i zakładające łamanie praw pracowniczych. Ludzie ciężko pracują, wysiadają psychicznie i fizycznie, bo Stokrotka oszczędza na etatach, a na kierowników sklepów obsadza się ludzi pani regionalnej, którzy są wrednymi manipulatorami, fanatykami, uważającymi innych ludzi za idiotów. Twoja wypowiedz jest typowym cytatem z podręcznika do PR. W Stokrotce kombinuje się z grafikiem i godzinami pracy. Uważajcie jak idziecie na chorobowe, bo kierownictwo praktykuje zamienianie chorobowego w części na dni wolne (w ten sposób zaoszczędza na godzinach). To tylko kwestia czasu, kiedy zajmie się tym Inspekcja Pracy. Kobieto daruj sobie, przyjdzie czas, że tę firmę zasypią pozwy sądu pracy. Ludzie naprawdę mają świadomość i żadna pokrzykująca kierowniczka tego nie zmieni. Ludzie walczcie o swoje, bo naprawdę warto. Te twoje ględzenie, że trzeba dać coś od siebie - wystarczy popatrzeć na grafik, jak ludzie pracują po 6 i więcej dni (Kodeks Pracy zakłada, że po 6 dniach należy się przerwa) po 12 godzin. To twoim zdaniem nie dają niczego od siebie??? Może powinni jeszcze sobie przynieść materac i zostawać więcej niż 12 godzin??? Może powinny jeszcze wysyłać laurki z podziękowaniem, że na 10 dostali wypłatę? Twoja wypowiedz pokazuje, że jesteś bardzo ograniczoną i intelektualnie skarlałą, a także zmanipulowaną przez Stokrotkę. Żałosne i groteskowe.

Pomocna?
Tak119Nie4
marcin
 Opinia

O, frustracja władz Stokrotki sięga zenitu. Żałosny poziom intelektualny także się potwierdza:)

Pomocna?
Tak67Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
dyrektor
 Opinia
@Ewa 03.02.2019 10:22

zamknij jape śrciero do mycia podłogi w kibli

Pomocna?
Tak2Nie38

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ewa
 Opinia

No proszę, jaka piękna egzemplifikacja tezy o intelektualnym spauperyzowaniu sympatyków Stokrotki. Jak widać po raz kolejny warunkiem sine qua non bycia zwolennikiem tej kuriozalnej sieci jest (usunięte przez administratora) i indolencja. Groteskowe zachowanie rodem z panopticum. "Uderz w stół, a nożyce się odezwą". Dokładnie o taką reakcję mi chodziło. Dziękuję za "merytoryczną" odpowiedź. Skoro jest taka reakcja to znaczy, że jest coś na rzeczy. Pozdrawiam i jeszcze raz serdecznie dziękuję:) Odpowiedz ta tylko utwierdza mnie w przekonaniach.

Pomocna?
Tak68Nie3
edzia
 Opinia
@Ewa 03.02.2019 18:43

zjec kał

Pomocna?
Tak2Nie25
maga
 Opinia
@edzia 03.02.2019 19:47

Zadziwiające, że administrator nie interweniuje i nie usuwa tych żenujących, skrajnie prymitywnych postów pełnych wulgaryzmów. Widać jest zajęty natychmiastowym usuwaniem takich wyrażeń jak obóóz praacy, a wulgaryzmy mu nie przeszkadzają, bo reprezentuje taki sam poziom.

Pomocna?
Tak65Nie3
Arkadiusz
 Opinia
@Ewa 03.02.2019 18:43

Brak urody próbujesz nadrobić "wyszukanym" językiem?

Pomocna?
Tak4Nie39
ANA
 Opinia
@Arkadiusz 04.02.2019 18:44

Jeśli to dla ciebie jest wyszukany jezyk to jasno pokazuje jaki poziom umysłowy reprezentujesz:) Poza tym zwracać się w ten sposób do kobiety... Braki anatomiczne widzę spooore...

Pomocna?
Tak53Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Arkadiusz
 Opinia
@ANA 04.02.2019 21:33

Ana całe osiedle wie żeś studnia bez dna

Pomocna?
Tak2Nie35
ANA
 Opinia
@Arkadiusz 05.02.2019 13:01

Przykre tylko jest to, że żeby zmieścić twój organ musiałabym być naparstkiem.

Pomocna?
Tak40Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
dupa
 Opinia
@ANA 03.02.2019 09:54

Witam ta firma to dziad nawet zaczeli już oszczędzać na woreczkach dla klientów tzw kosztówce w sklepie było brak woreczków na rolce przez 4 dni a klienci byli nie zadowoleni i pretensja do pracowników i kierowników ze jak to nie ma, jeszcze trochę to zacznie brakować papieru do wycierania rąk i toaletowego czy rolek do kas bo ktoś wymyślił cięcie kosztów i limity kosztówki .Bardzo udane oszczędności wprowadzają jakieś gamonie to na pewno nie wpływa korzystnie na wizerunek sklepu i na utargi

Pomocna?
Tak57Nie3
Arkadiusz
 Opinia
@ANA 05.02.2019 19:27

no ale jesteś rowem marjańskim i nic tego nie zmieni

Pomocna?
Tak2Nie22
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mika
 Opinia
@dyrektor 03.02.2019 18:00

Jak można tak się odzywać totalny brak kultury okropność

Pomocna?
Tak35Nie3
Sowa
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@dupa 06.02.2019 08:42

A to jeszcze tak nie ma, hmmm przecież juz koszykówki nie przyjeżdżają takie jak sie zamawia, panie z mięsnego nawet własną ostrzalke do chińskich noży musiały kupić a panie ze sklepu własne nozyki do kartonów jeszcze chwila i bedzie własny papier toaletowy

Pomocna?
Tak10Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Roczny
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Sowa 14.02.2019 18:16

Czas przew -jak powyżej. Masz na 8 rano, wiadomo jesteś wcześniej bo okej masz już siedzieć tyłkiem na kasie schodzisz zawszelkie 15 przed końcem zmiany czyli 15:45 i po tym czasie masz przeliczenie pieniądze i kierownik to w klepuje w kompa w momęcie drukowania dokumętów czas pracy oficjalnie się kończy bo maszyna już nie liczy bo jesteś wylogowany z systemu. A jeśli nie byłeś w ogóle zalogowany i umownie nie przekroczyłeś czasu pracy (8-16) to o tych minutach extra twoich możesz zapomnieć bo nigdzie nie jest rejestrowany ten czas no chyba że kamery.... ale nikt tego nie liczy tylko patrzą czy sklepu nie (usunięte przez administratora)!

Pomocna?
Tak1Nie2
krycha
 Opinia
@Roczny 18.02.2019 19:57

Napisz to jeszcze raz, po polsku.

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kazimierz
 Opinia
@Roczny 18.02.2019 19:57

i przez takich intelektualnych i roszczeniowych troglodytów Firma schodzi na psy

Pomocna?
TakNie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
rt
 Opinia
@Kazimierz 19.02.2019 11:02

Firma już dawno zeszła na psy i to z powodu :zarządzających" nią dyletantów na stołeczkach u góry.

Pomocna?
Tak16Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Skoczek
 Opinia
@Roczny 18.02.2019 19:57

Czy to znaczy że nadgodziny nie są wypłacane ? Pracuje od niedawna ( 2 tyg). Wcześniej pracowałam w innym markecie i nadgodziny były płacone. Był obowiązek odnotowania godzina przyjścia i wyjścia. Tutaj tylko podpis. Teraz mamy braki kadrowe i często pracujemy powyżej czasu podstawowego. Czy mam rozumieć że ten czas to prezent ode mnie dla Stokrotki?

Pomocna?
Tak5Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
maria
 Opinia
@Skoczek 22.02.2019 08:06

Dokładnie. Litwini będą Ci bardzo wdzięczni za Twoje poświęcenie :-)

Pomocna?
Tak10Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
x
 Opinia
@Skoczek 22.02.2019 08:06

Zgadza się, nadgodziny są niepłatne. Dobrze też radzę - sprawdzaj ewidencję czasu pracy, tam odchodzą takie matactwa, że głowa mała.

Pomocna?
Tak22Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Eva
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ewa 03.02.2019 10:22

Całkowicie się zgadzam z twoją wypowiedzią, nie warto dawać z siebie więcej niż wymaga tego twoja praca. Nie warto robić nic ponad programowo , bo nic z tego nie ma, oni nie potrafią docenić pracownika. Powinna ich dokładnie przetrzepać Państwowa Inspekcja Pracy, a najbardziej powinni się wziąć za RKO, są niby naszym głosem, ale do szefostwa wyżej raczej nic od nas nie dociera. Ja jestem cierpliwa , mogę poczekać może się coś zmieni, ale cierpliwość ma granicę.

Pomocna?
Tak34Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
iza
 Opinia
@ANA 03.02.2019 09:54

koordynator sali ? lol od kiedy jest cos takiego bo nie słyszałam o tym w zadnej "stokrotce" chyba że jest to kierownik zmiany. Poza tym skończ pieprzyć bzdury, teraz "stokrotki" sa wszędzie, więc spokojnie znajdziesz swoją wymarzoną pracę.

Pomocna?
Tak2Nie4
Pruszcz 255
 Opinia
@dupa 06.02.2019 08:42

2 tygodnie zrywek nie było ba doszło do tego że wyprzedaliśmy wszystkie torby nawet te bożonarodzeniowe aż w końcu klijęci zaczeli kupować torby papierowe do prezentów bo już nic nie był po za woreczkami z okienkiem...

Pomocna?
Tak1Nie2
Mima
 Opinia
@xx 03.02.2019 10:01

Chyba nie masz pojęcia jaki wygląda rynek pracy i jak (usunięte przez administratora) Szczególnie w jakiś prywatnych sklepikach, gdzie nawet często umowy nie masz. A jak już masz na czas i jak to niektórzy się chwalą że zarabiają ponad 2 tys. To masz tylko wolne niedzielę bez handlu.

Pomocna?
Tak5Nie36
xx
 Opinia
@Mima 16.05.2019 15:43

Doskonale wiem jak wygląda rynek pracy, co więcej - większa część moich koleżanek pracuje w sklepach, w tym u tak zwanych prywaciarzy i wszystkie otrzymują wypłatę na czas. Powtarzam zatem - wypłata na czas to nie jest żaden przywilej tylko zakichany OBOWIĄZEK pracodawcy. Nie wmawiaj więc dziecka w brzuch i nie staraj się rozmywać kuriozalnych warunków jakie panują w tej pseudofiremce zwanej Stokrotką.

Pomocna?
Tak39Nie7
Mima
 Opinia
@xx 16.05.2019 18:57

No cóż mało w życiu jeszcze przeszłaś skoro polegasz na opinii koleżanek. Zgodzę się że wypłata to obowiązek pracodawcy, jak i wiele innych rzeczy, ale z doświadczenia wiem że bywa z tym różnie. Ludzie się latami sądzą o zaległe wynagrodzenie, no ale cóż na pewno wiesz lepiej. Nie rozumiem po co się tak unosisz. Jeżeli nie odpowiadają ci warunki pracy, to idź do prywaciarza. Sorry ale nie rozumiem ludzi, którzy narzekają i piszą wszędzie jaki im źle. Nie podoba się to się zwolnij.

Pomocna?
Tak5Nie38
xx
 Opinia
@Mima 16.05.2019 22:34

Aha - czyli najpierw piszesz: "Szczególnie w jakiś prywatnych sklepikach", formułując wnioski z jak mniemam jakichś ekstrapolacji opartych na relacjach osób trzecich, a gdy ja zrobiłam to samo - opierając się na opinii koleżanek - zaczynasz ironizować, że polegam na opinii koleżanek. PORAŻAJĄCY WPROST BRAK LOGIKI i doskonała egzemplifikacja twojej hipokryzji. Cóż, biorąc pod uwagę ową argumentacyjną niemoc i twą erystyczną nieporadność, obawiam się, że nie będziemy mogli porozmawiać, albowiem nie zwykłam prowadzić rozmowy na takim poziomie. Tym bardziej, że zdajesz się nie rozumieć, że po to powstała ta strona - by dzielić się opiniami; tak pozytywnymi jak i negatywnymi. Mamy więc pełne prawo narzekać. Tym bardziej na coś co jest de facto skrają aberracją. Na tym kończę, jak bowiem powiadam - twój porażający brak logiki jest dla mnie jednoznacznym wskazaniem, że rozmowa nie ma sensu. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak36Nie10
Fff
 Opinia
@xx 17.05.2019 18:08

@xx "dzielić się opiniami; tak pozytywnymi jak i negatywnymi." Szkoda, że jak ktoś ma pozytywne zdanie to jest mieszany z błotem. Ale widzę, że szykuje się kolejna gównoburza. Idę po popcorn.

Pomocna?
Tak11Nie35
Dżek
 Opinia
@Fff 17.05.2019 18:41

Za pozytywne komentarze mieszani z błotem? BZDURA. Widzę, że mamy tu do czynienia z myśleniem podobnym do katolickiej zarazy - oni też twierdzą, że są w Polsce prześladowani. Mimo, że to właśnie ta katolicka hołota torpeduje wydarzenia kulturalne - w których de facto nie uczestniczą, zakłada kaganiec każdemu, kto ma odmienne zdanie i nie uznaje ich bajeczek dla dzieci do lat 3, w końcu dokonuje niewiarygodnych zbrodni na dzieciach. I też wiecznie skamlą, że są prześladowani. Nikt tutaj nie prześladuje tych, którzy piszą pozytywnie; znamienite jest, że jest ich niewielu, bo Stokrotka to chora pseudo firma łamiąca prawo na każdym kroku.

Pomocna?
Tak34Nie10
Mima
 Opinia
@xx 17.05.2019 18:08

No i u kogo brak logiki:) krytycznie podchodzisz do każdej pozytywnej opinii. Przemawia za tobą z pewnością wykształcenie, ale z wychowaniem to już u Ciebie na bakier- jak możesz osądzać kogoś ze prowadzi rozmowę na takim czy też na innym poziomie. Takim zadartym z noskiem panienkom to wszędzie będzie źle. Jak to mawiają " że gów.o to i w puchu zmarznie" . Więc wysuwam wniosek że nie tyle chodzi tutaj o stokrotkę, tylko o nieustanne narzekanie na własną egzystencję.

Pomocna?
Tak7Nie30
czak
 Opinia
@Mima 21.05.2019 22:57

Boże, przeczytałem waszą dyskusję i jestem rozwalony twoim brakiem rozumienia czytanego słowa. Skasowała cie kobieto konkretnie, a ty brniesz dalej w swoje głupie racje. Udowodniła brak logiki a ty oczywiście - "to u ciebie brak logiki". Nie obraz sie Mimo, ale chyba nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i logicznie rozumować.

Pomocna?
Tak15Nie2
nela
 Opinia
@Ewa 03.02.2019 10:22

Ładnie to napisałaś.

Pomocna?
Tak10Nie1
Mała mi
 Opinia
@xx 03.02.2019 10:01

Widać wlasnie jak na czas płacą,teraz prosimy o odszkodowania

Pomocna?
Tak7Nie
Ona
 Opinia
@Mała mi 10.06.2019 18:31

Jakie odszkodowanie? Puknij się w łepetyne. Wyraźnie firma napisała, że problemy leżą po stronie banku. Nawet bank oświadczenie wydał, a wy dalej w kółko to samo.

Pomocna?
TakNie7
dolores
 Opinia
@Ona 11.06.2019 19:50

Bzdura, nie ma żadnego oświadczenia. Dzwoniłam do banku i nic o tym nie wiedzą.

Pomocna?
Tak10Nie
wkurzona pracownica - Słupsk
 Opinia

Jest 10 czerwca, dzień wypłaty, a u mnie w sklepie nikt jej jeszcze na oczy nie widział. U was też tak z wypłatą ? Jak jej nie dostanę , to idę na L4, albo z miejsca kładę wypowiedzenie. Godzina 17:40 , żeby nic na koncie nie było ? Czy oni sobie jaja z nas robią ?

Pomocna?
Tak6Nie1
Szarak
 Opinia
@wkurzona pracownica - Słupsk 10.06.2019 17:40

Nikt niema wypłaty.Nie Ty jedna.Pewnie mają wolne z powodu upałów, a my szaraki mamy sobie radzic sami

Pomocna?
Tak4Nie
Klaudia
 Opinia
@Szarak 10.06.2019 17:57

Witam tu Koszalin u nas też nikt do tej pory nie dostał wypłaty jest 18.10 .

Pomocna?
Tak1Nie
Kadry
 Opinia
@wkurzona pracownica - Słupsk 10.06.2019 17:40

Moi drodzy. Zgodnie z art.55 KP jest to ciężkie naruszenie pracodawcy wobec pracownika. Kara dla pracodawcy to rząd od 1 do 30 tysięcy złotych, jeśli dowie się o tym PiP. W tym przypadku pracownik ma prawo odejść z pracy w trybie natychmiastowym lub wskazanym w wypowiedzeniu, a pracodawca nie ma nic do powiedzenia. Więc jeśli ktośz Was jest na wypowiedzeniu to może skorzystać z tego i jutro dać w/w wypowiedzenie z 1 dniem i odejść pojutrze.

Pomocna?
Tak3Nie
Ona
 Opinia
@Kadry 10.06.2019 19:05

Tak jeśli wina leży po stronie Stokrotki. Bank wydał oświadczenie i w tym wypadku firma jest kryta.

Pomocna?
TakNie
Marta
 Opinia

Ja pier.... Gdzie jest kasa? (usunięte przez administratora) i wyzyskiwacze. Paszoł won z takim pracodawcą.

Pomocna?
TakNie1
Mika
 Opinia
@Marta 11.06.2019 12:26

Jest już kasa firma się postarała

Pomocna?
TakNie
Żona kierowcy.
 Opinia
@Marta 11.06.2019 12:26

Wynagrodzenie powinno być już na koncie.

Pomocna?
TakNie
GównianiaStokrotka
 Opinia

Wypłata zawsze na czas - zdaje się, że jacyś idioci tutaj tak twierdzili? Buahahahahahahaha. Żałosna pseudofirma, oszukująca na każdym kroku, łamiąca nagminnie przepisy prawa pracy, a teraz jeszcze nie wypłacająca pieniędzy.

Pomocna?
Tak9Nie7
Gość
 Opinia
@GównianiaStokrotka 10.06.2019 21:24

To może nie otworzymy sklepu jutro ? Niech zobaczą ile wtedy stracą

Pomocna?
Tak11Nie
Niezdecydowana
 Opinia
@Gość 10.06.2019 22:04

U nas w Siemianowicach Śląskich dziś stanowisko mięsne nieczynne, nikogo nie było na nim. Na cały sklep jedna osoba na kasie, a druga chodzi z telefonem i chyba ogarnia wszystko. Chyba się zbuntowaly pracownice ????

Pomocna?
Tak3Nie
Mama
 Opinia

Nie ma żadnego problemu z serwerami dzwoniłam do Banku na infolinię i pan powiedział że nie mają żadnej informacji o problemach

Pomocna?
Tak3Nie
Pracownik
 Opinia
@Mama 11.06.2019 10:31

Problem moze byl ale wczoraj. Pieniadze dostali ci co maja konta "żubrze" a reszta nie.

Pomocna?
TakNie
biala
 Opinia

Jest 11 czerwca wyplaty brak. Wedlug umowy kazdego 10 lub wczesniej jesli 10 przypada sob lub niedz powinna byc.

Pomocna?
Tak1Nie1
Pracownik
 Opinia
@biala 11.06.2019 10:00

Skoro jest problem z przelewami powinni nakazac wyplate z kasy. Utargi przeciez sa.

Pomocna?
Tak2Nie
Matka
 Opinia

Ludzie, jak można nie wypłacić pieniędzy na czas pracownikowi?! Nas nie obchodzą awarie! Mamy kredyty! Musimy za nie płacić na CZAS, jeżeli będę miała problemy z tytułu nie opłacenia raty to autentycznie sprawa trafi na odpowiednie biurko, a my się pożegnamy.

Pomocna?
Tak1Nie
Prawnik
 Opinia

Do sądu pracy z dziadami trzeba iść odsetki się należą (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie
zniechęcony pracownik
 Opinia

Stokrotka w Słupsku na 11 listopada, totalna masakra, nie dość że ciężko z pracownikami, dla tej nędznej firmy, to jeszcze przychodzi tam najgorsza, najbardziej chamska i roszczeniowa klientela. Mam wrażenie, że to miejsce jest przeklęte. Nikt by się nie zmartwił, nawet ja pracownik, jakby ten bajzel zamknęli. Na samą myśl , że trzeba iść do pracy, robi mi się nie dobrze. Szukam już innej, bo tam nie da się wytrzymać.

Pomocna?
Tak4Nie
Niezdecydowana
 Opinia

A jak wygląda z pracą w Siemianowicach Śląskich? Ile dostajecie wynagrodzenia. Kartka z ofertą pracy ciągle widnieje na drzwiach. Dziewczyny się zmieniają, chyba same rezygnują...

Pomocna?
TakNie
Ona
 Opinia
@Niezdecydowana 23.05.2019 14:29

Praca jak wszędzie , trzeba sie narobić. Zmiany po 3 osoby ( kasjer, pani na mięsie plus kierownik). Najgorsze są ciągle nadgodziny - masz wypisane do 14 a wychodzisz o 16 ( oczywiście info takie dostajesz w dniu pracy bądź dzień wcześniej :/) Ciągłe zmiany w grafiku i których nikt z tobą nie uzgadnia i notoryczne ściąganie z dnia wolnego Ot codzienność stokrotki ......

Pomocna?
Tak3Nie
adrian
Nazwa działu: IT
 Opinia

witam. Mam pytanie co robi się na sklepacn z żywmością której termin przydatności upĺywa oraz z warzywami i owocami które po,prostu szybko się psują??

Pomocna?
Tak1Nie1
ada
 Opinia
@adrian 26.05.2019 11:11

zjada

Pomocna?
Tak2Nie
Fragles
 Opinia
@adrian 26.05.2019 11:11

Z owoców i warzyw sprzedawca na zapleczu robi sałatki i surówki, które później sprzedajemy na wagę na lądzie mięsnej. A z nabiału robimy twarożek. Jak przeterminuje się coś słodkiego to na zapleczu mamy ogromny piekarnik i robimy tam ciasto czekoladowe. A jak rozwali się coś z chemii to myjemy tym mięso na koniec dnia. Co za kretyńskie pytanie, oczywiście, że większość się utylizuje, część wymienia przedstawiciel handlowy na produkty pełnowartościowe. Jeżeli coś jest blisko terminu ważności to się to przecenia.

Pomocna?
Tak4Nie
Mika
 Opinia
@adrian 26.05.2019 11:11

Do kosza się wyrzuca ????????

Pomocna?
TakNie
Pruszcz Gdański 255
 Opinia
@adrian 26.05.2019 11:11

Pierwsza zmiana przebiera owoce i warzywa ,ciasta, nabiał w lodówkach codziennie. produkty z nadrukowaną datą są przeceniane na 2 dni przed końcem terminu a reszta jest przebierana te : z pieśnią, pokaleczone, za miękkie, za małe, zwiędłe, obite, przejżałe it. są ważone i odpisywane w straty a potem wyrzucane do kosza BEZ RECYKLINGU.

Pomocna?
Tak1Nie
Zawiedziona
 Opinia

Dla mnie ta sytuacja nie jest normalna,że dostaję umowę na 3 miesiące a po miesiącu dostaję wypowiedzenie. Ucinanie etatu? Co to ma znaczyć ?

Pomocna?
Tak2Nie
Kiki
 Opinia
@Zawiedziona 08.05.2019 13:15

zwyczajnie nie nadawałaś się, robota cię przerosła,

Pomocna?
TakNie4
Zawiedziona
 Opinia

mnie jest przykro bo serio spodobała mnie się ta praca. Ale no cóż sprawiedliwości nie ma.

Pomocna?
TakNie
Zawiedziona
 Opinia

A potem się dziwicie,że nie ma ludzi do pracy :D

Pomocna?
Tak1Nie
Zawiedziona
 Opinia

to była umowa na okres próbny Ale faktem jest to,że się starałam nawet chodziłam chora do pracy anie powinnam.

Pomocna?
Tak1Nie
niekompetentna
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Praca do lekkich nie należy, niezależnie od stanowiska. Wynagrodzenie nie pokrywa się z ilością obowiązków. Stara zastępczyni kierownika od 10 lat się panoszy i wprowadza mobbing jak jej się w domu nie układa. Umowę ma na czas x, będą ją trzymać do emerytury zamiast znaleźć odpowiednią osobę na to stanowisko. Poniżanie pracowników idiotycznymi komentarzami, wytykanie błędów na każdym kroku i siedzenie z (usunięte przez administratora) na krześle przed komputerem udając, że ratuje się sytuację, hahha od 10 lat zero zmian na plus. Jak dalej tak pójdzie sklep będzie do zamknięcia. Sklep od ponad pół roku bez kierownika głównego, bo po co płacić komuś najwyższą pensję jak można zrobić wyzysk z zastępców, którzy zarabiają dwie stówki więcej od kasjera... Kierownik regionalny nie ma nic do powiedzenia na skargi pracowników. Dyrektor regionu ciągłe roszczenia i pretensje, a pomocy nie udziela żadnej. Biedna firma, sprzęt na którym dane jest pracować działa źle i wolno. Wyposażenie socjalne to jakaś katastrofa. Brak premii, nie docenia się wieloletnich pracowników, przychodzą nowi młodzi nie wiedzą co robić, pracę trzeba po nich poprawiać, a kasę dostają tą samą co doświadczeni pracownicy.

Pomocna?
Tak17Nie1
na_wypowiedzeniu_dzięki_Bogu
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

W stokrotce pracuję już jakiś czas i po tych paru miesiącach mam dość. Nie dość, że za choćby dzień urlopu na żądanie, czy dzień zwolnienia nie dostajesz premii 250 zł brutto o której na umowie nic nie ma :) to dodatkowo, gdy tak jak w moim przypadku poprosisz o zwolnienie parę godzin wcześniej do domu bo Cię zwyczajnie tak łamie, że ledwo łazisz, czy siedzisz; usłyszysz zapewne tak jak ja, ze kombinujesz i już się zaczyna wielki problem. Za byle co dostajesz ochrzan, za byle co słuchasz, że Cię zwolnią, albo przeniosą, a jak jeszcze śmiesz się sprzeciwić i powiedzieć np. żeby sprawdzono na kamerach, że musiałeś siedzieć na kasie w momencie kiedy Ci kierownik wyznaczył inne zadanie do zrobienia i nie miałeś jak tego zrobić to jest jeszcze gorzej niż jakbyś się słowem nie odezwał. Napisałabym znacznie więcej, ale zrobię to dopiero w momencie jak zmienię pracę, czyli lada moment bo jestem już na okresie wypowiedzenia. Śmiesznym jest, że ogłoszenie o poszukiwaniu pracowników krąży już od paru miesięcy, a chętnych brak, a jak ktoś przychodzi i ma styczność z podobnym jak u mnie traktowaniem zaraz rezygnuje. Tych co robią przez interkadre traktują nieco łagodniej. Ale do jasnej Anielki darcie się na pracownika przy klientach czy przeklinanie przy klientach do pracownika co też miało miejsce to już gruba przesada. Nie polecam i zdania nie zmienię, a najlepsze jest to, że mało kto śmie zwrócić kierownikowi uwagę bo się boją o pracę, ale nie ma co się dziwić bo większość co pracuje tam bo albo nie ma wykształcenia, albo miała problem ze znalezieniem pracy gdziekolwiek indziej i chcąc , nie chcąc trafiła na stokrotkę.

Pomocna?
Tak8Nie
VELPIT2000
 Opinia
@na_wypowiedzeniu_dzięki_Bogu 12.04.2019 13:57

Nagraj klnienie na dyktafon obelżywe odzywanie się do pracownika pomogę załatwić prawnika i do sądu pracy =ODSZKODOWANIE ZA MOBING I ROZTRÓJ NERWOWY ZAPŁACĄ PASOWAŁO BY TO ZAPISAĆ Wygrana sprawa

Pomocna?
TakNie1
1
rozczarowana
 Opinia

Witam, Czy ktoś może się orientuje odnośnie godzin pacy kiedy pracownik skorzystał ze zwolnienia lekarskiego? Pracuję na cały etat. Mój tydzień pracy składa się z 5dni po 9godz i 1dzień 12godz co daje w sumie 57 godzin. Kiedy poszłam na zwolnienie lekarskie kierownik zmienił mi grafik tak, że jestem na zwolnieniu na dniach wolnych, a z zmian 9 godzinnych zmienił na 8. W sumie wyszło, że muszę odpracować 17godzin z jednego tygodnia. Czy to jest zgodnie z prawem? Czy to pracodawca nie ponosi kosztu w związku z tym, że kierownik uszczęśliwił mnie taką ilością godzin przy 40g normie tygodniowej? Wiem, że niektórzy mi napiszą, że pracodawca ma prawo nas zatrzymać do 12 godzin ale niech to będzie raz, dwa razy na miesiąc czy kwartał, a nie codziennie, bo oszczędza na etatach!!!

Pomocna?
Tak4Nie1
karolina w.
 Opinia
@rozczarowana 12.04.2019 16:44

Jeśli masz dowód, że grafik wyglądał tak jak mówisz to możesz grzecznie porozmawiać z kierownikiem i mu wyjaśnić o co chodzi. Jeśli Cię oleje to zgłaszasz to do inspekcji pracy. Innej drogi chyba nie ma. U nas też takie sytuację się zdarzały ale wszystko ustało kiedy koleżanka zgłosiła to do sądu pracy. (usunięte przez administratora)Walcz o swoje i się nie dawaj. Powodzenia

Pomocna?
Tak8Nie
Kasia
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@rozczarowana 12.04.2019 16:44

to Ty niestety "tracisz"; rozumiem, że chciałaś zrobić na złość kierownikowi i pójść na zwolnienie w tygodniu, gdzie miałaś zwiększoną liczbę godzin, ale nie pykło- na L4 dzień normuje sie do 8 godzin. Tak samo jak w tygodniu, w którym miałaś udzielone 4 "DW" idziesz na chorobowe, to te "DW" przechorowujesz, czyli po prostu Ci przepadają, nie zostają przeniesiona na okres po zwolnieniu lek Osobiście zwolniłabym Cię z pracy po takim numerze

Pomocna?
Tak5Nie13
ada
 Opinia
@Kasia 14.04.2019 07:24

Ha ha. Weź nie żartuj. Mogłabyś co najwyżej wysłać mail do biura. Ze stokrotki nikogo się nie zwalnia. Pracownicy sami to robią bo nie mogą w tym miejscu wytrzymać. Jesteś strasznie naiwna i g.łup.ia. Stokrotka to rak toczący rynek pracy w Polsce.

Pomocna?
Tak11Nie2
Stara
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@rozczarowana 12.04.2019 16:44

A tu pracodawca ma pecha bo mu nie wolno zmienić godzin w utworzonym harmonogramie na 8 h. Mamy niedoskonały PECP w którym inaczej nie idzie wyprowadzić L4 . Ale to jest bezprawnie. Pani w kadrach z kierowniczką muszą znaleźć rozwiązanie. Tracisz DW na L4 , pracodawca wypisane godziny. To działa w dwie strony.

Pomocna?
Tak2Nie
Skoczek
 Opinia
@ada 14.04.2019 17:49

A tu sie nie zgodze. Na okresie probnym pracowałam w Stokrotce która aktualnie funkcjonuje od frudnia 2018 r. Ja zaczęłam od 1.02. Do tej pory kierowniczka zwolnila chyba z 6 pracowników w tym 4 od 1.02 do 31.03. Ja jestem jak dotąd pierwszym pracownikiem ktory podziękował xa prace w Stokrotce. Koszmar. Stołowka w szatni między ciuchani i butami. W tym samym miejscu liczą kasę kasjerzy. Najfajniej bylo z rannej zmianie. Tu liczenie kasy a w tym czasie przychodzi druga zmiana i atmosfera niczym w ulu. Czy to są warunki w ktorym liczy sie kase? Teraz poszłam do innego marketu. Rożnica jest. Market wysoko obrotowy, więcej pracy i ciężej ale tu inne warunki. Szatnia damska i męska, wc damskie i męskie, stołówka a tam chłodziarka. Czas pracy odliczany elektronicznie. W Stokrotce zaś tylko podpis czy pracujesz 8 czy 10 godz czy robisz nadgodziny bo nie wyrobiłeś sie w czasie. Nigdzie to nie było rejestrowane. Wyzysk totalny. Na ironię wpisuje sie czas przerwy od..do szkoda słów

Pomocna?
Tak3Nie
Mima
 Opinia
@ada 14.04.2019 17:49

A tu cię zaskoczę, bo zwalniają pracowników ze stokrotki. Ludzie nikt nikogo nie trzyma na siłę. Rynek pracy spory jest w czym wybierać. A co do L4 to zwolnienie obejmuje automatycznie 8 godzin, i mimo że masz 5 dwunastek pod rząd to i tak idzie jako 8 godzin, a resztę trzeba opracować i to nie wymysł stokrotki tylko ustawy.

Pomocna?
Tak1Nie
VELPIT2000
 Opinia
@rozczarowana 12.04.2019 16:44

kierownik nie ma prawa zmieniać nic w dokumentacji , kopia grafiku i do inspekcji pracy dostanie po uszach że nie będzie fałszował dokumentów. Zapraszam damy panu (nie czyń drugiemu blizniemu swemu co tobie nie miłe). Pozdrawiam serdecznie VELPIT2000

Pomocna?
Tak2Nie1
1
Rrr
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Mam pytanie czy w stokroce można wziąć pożyczke bez oprocentowania

Pomocna?
TakNie4
xyz
 Opinia
@Rrr 26.04.2019 21:21

Nie, nie ma takiego benefitu.

Pomocna?
Tak3Nie
Bolo
 Opinia

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników? Jakieś informacje dodatkowe?

Pomocna?
Tak1Nie
renia
 Opinia
@Bolo 16.04.2019 15:50

Pracowników nie. (usunięte przez administratora)jak najbardziej.

Pomocna?
Tak13Nie2
Kryśka z gazowni
 Opinia
@Bolo 16.04.2019 15:50

Jeżeli szukasz pracy w sklepie to raczej na 100 % będą szukać, mało jest sklepów z pełną obsadą. Jeżeli gdzieś w centrali w Lublinie to musisz przeglądać portale(usunięte przez administratora)Jeżeli się zdecydujesz to musisz się przygotować na ciężką pracę za niezbyt dobre pieniądze. Jak nie masz noża na gardle to polecam poszukać gdzieś indziej, byle nie w Żabkach, Lewiatanach, Sparach oraz dużych hipermarketach, bo tam o dziwo zarabia się jeszcze mniej. Podobno bardzo dobre stawki oferuje Kaufland po pewnym czasie, jak pozwolą pracownikowi wziąć cały etat, jednak sugeruję się tylko informacjami z internetu.

Pomocna?
Tak1Nie
Adam
 Opinia

Witam czytam o tych stokrotkach przecież tam jest wyzysk nauczyciele chcą tyśiąc niech przyjdą do stokrotki po tygodniu będo chcieli trzy a związkowcy że stokrotki to pic są na usługach szefostwa biorą kasę i się śmieją pewnie na imprezie u szefostwa walczymy o500 zł dla pracownika a naprawdę mają to w (usunięte przez administratora) powiedzą walczyliśmy jak lwy ale się nie da bo ja dostałem 6000 nagrody czy zle pisze

Pomocna?
Tak4Nie2
czarna
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Adam 11.04.2019 18:31

Związki w stokrotce są jak ufo. Podobno ktoś je widział ale nie wiadomo czy istnieją i po czyjej tak naprawdę są stronie. Nie wierzę w jakiekolwiek podwyżki w tej firmie. Oczywiście po za ustawową podwyżką płacy minimalnej. Jeśli ktoś ze związków będzie za bardzo kozaczył to zaraz "koledzy" ze wschodu spalą mu dom albo samochód i tak się skończy walka naszych bezużytecznych związkowców. Kto miał trochę oleju w głowie to już dawno nie pracuje w tej firmie. A tym którzy pracują serdecznie współczuję i radzę jak najszybciej się ewakuować.

Pomocna?
Tak4Nie
Stara
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@czarna 11.04.2019 22:57

Hahahaha. Ale głupoty piszesz !!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Romek
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Byłem z żoną na zakupach w Sano, chcieliśmy kupić patelnię firmy Ambition, kosztowała ok 100 zł. w normalnej cenie a z naklejkami miała kosztować ok połowy gdzie te naklejki można zdobyć, bo po zrobionych zakupach nie zaproponowano nam nawet ów naklejek ani że jest taka promocja. A jesteśmy stałymi klientami firmy.

Pomocna?
Tak1Nie12

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Romek
 Opinia
@Romek 24.03.2019 15:49

Chodzi o Słupsk koło szkoły budowlanki

Pomocna?
TakNie6

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
quinlan vos
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Romek 24.03.2019 15:49

A jak się nie umie poprosić o naklejki to kogo to jest wina,jeśli się przypomni to dadzą,no,ale jeśli ktoś się nie umie odezwać to już jego prblem,kasjer,nie maszyna i może zapomnieć,nikt nie jest nieomylny

Pomocna?
Tak6Nie3
Maja
 Opinia
@quinlan vos 26.03.2019 18:42

Po to kasjerowi wyświetla się monit, aby nie zapomniał. Mi jakoś nigdy nie zdarzyło się o tym zapomnieć.

Pomocna?
Tak6Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ala
 Opinia
@Romek 24.03.2019 15:49

Wydawane przy zakupach są! Znaczek = 20 zł oczywiście z wyłączeniami które są wymienione na karcie kolekcjonerskiej - 1 strona na dole. Karty są dostępne zawsze przy kasie albo na tym metalowym regale z produktami firmy ambition. Promocja trwa do maja br. Spokojnie ma Pan czas????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
iza
 Opinia
@Maja 27.03.2019 22:28

po 8 godzinach lub 12 na kasie juz kasjer ledwo widzi kwotę do wydania, która sie wyświetla a jeszcze musi obserwowac czy 3-cia osoba nie podchodzi do kolejki zeby zadzwonić na następnego kasjera także monit jak monit. Niektórzy ten moment wykorzystują by spojrzec na coś innego niz stary monitorek kasy, by oczy odpoczeły.

Pomocna?
Tak4Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
255
 Opinia
@Romek 24.03.2019 15:49

Kasjer ma obowiązek wydać ! Przy zakupach od 20 zł z wyłączeniami jak np: mocny alkohol czy papierosy

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Masza
 Opinia

Pracuje w stokrotce od 7 lat. Pierwsze 3 lata jako kasjer . Obecnie jestem zastępcą kierownika. Powiem szczerze ,że jest ciężko ale mimo to pracuje tu nadal bo lubię tą pracę. Mimo ,że obowiązków i wymagań jest ogrom. Oczywiście mogła bym pracować gdzie indziej bo skończone mam studia,ale jak się ma fajną załogę i wszyscy starają się by wszystko było zrobione w czasie. Tak jak pisałam wcześniej, jestem zastępcą kierownika i powiem ,że trochę dziwi mnie zachowanie innych kierowników i zastępców ze stokrotek. U nas w stokrotce nie na takiego czegoś jak siedzenie w biurze i picie kawy i nic nie robienie co ma miejsce w większości Stokrotek. W mojej Stokrotce wszystkie 4 kierowniczki wykonujemy codziennie obowiązki , które powinny nas nie interesować ale je robimy bo nam zależy. Same robimy 92, wykladamy fiszki,wykladamy pieczywo, pieczemy bułki, robimy planogramy, wykladamy dostawę , nawet pomagamy w rozładowaniu warzyw bo jak przyjeżdża codziennie 4 palety samych warzyw to wiadomo że trzeba pomóc, na mięsnym jak jest kolejka to oczywiście też jesteśmy zawsze pomocne. Również siadanie na kasie nie jest dla nas problemem. No i oczywiście to co w biurze trzeba zrobić to też codziennie na naszej głowie. Więc nie gadajcie, że wszystkie stokrotki są takie same i wszędzie (usunięte przez administratora) a kadra kierownicza tylko stosuje mobbing. Dlatego serdecznie zapraszam wszystkich niedowiarków do SS064 .

Pomocna?
Tak17Nie1
Anon
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

Ile etatów macie?

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Obiektywna.
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

Ja powiem tak, moje kierownictwo jest bardzo dobre nigdzie nie widziałam lepszego ale system pracy w stokrotce nawet dobrej kadrze potrafi zepsuc dzień. Nie ma czasu na przerwy, nie ma czasu na towar a chwila nawet na klienta powoli pracownicy zaczynają głośno o tym mówić! I skończy się ten cyrk !

Pomocna?
Tak3Nie
Obiektywna.
 Opinia
@Anon 16.03.2019 16:03

Chyba za dużo ????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KEJTLIN
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

Wątpię, żeby Pani była po studiach, wnioskuję z jakości napisanego postu ????

Pomocna?
TakNie8
Masza
 Opinia
@KEJTLIN 21.03.2019 20:01

Napisałam najprościej jak się dało, byś mógł zrozumieć.????

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Masza
 Opinia
@Anon 16.03.2019 16:03

Nadal za mało

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anon
 Opinia
@Masza 22.03.2019 22:11

Jak by wam ucieli z 30 tak do 24 to poznalibyście prawdziwe życie w tej firmie...Macie ponad dziesiec etatow wiecej od sklepow ktore srednio robia 150-200tys. obrotu mniej, więc sprawiedliwości w tym brak ;)

Pomocna?
Tak3Nie11
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tres
 Opinia
@Anon 23.03.2019 13:16

W Łodzi regionalny też daje więcej etatów do sklepu gdzie pracuje jego narzeczona

Pomocna?
Tak2Nie8

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Murzyn
 Opinia
@Anon 23.03.2019 13:16

O jakie typowe polskie podejście. Jak komuś się coś udaje to mu zabrać, niech nie ma tak dobrze...

Pomocna?
Tak7Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ruda
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

Zgadzam się z tobą Masza u nas na stokrotce też tak jest pozdrawiam SS116 kto chce pracować to będzie pracował

Pomocna?
Tak1Nie
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
iza
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

W "mojej" Stokrotce tez kierownicy sie nie opieprzają, tak samo panie jak i panowie. Kierownicy oprócz swoich obowiązków biurowych i panowaniem nad sklepem i pracownikami i klientami wywożą palety, wykładają towar, siadają na kasę jesli jest taka potrzeba, ogarniają piekarnię. Nawet nasza Główna też wykłada towar niejednokrotnie! Robią wszystko to co my, pracownicy. Powaznie piszę. Jak czytam większośc komentarzy to zastanawiam się, czy tylko ja trafiłam do sklepu w którym jest normalna w miarę obsada? Poprzednie zastępczynie też były ok... nowe są ok. Jedynie co nie jest OK to płaca i praca ponad siły. Bo załogi zawsze za mało.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Loka
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

To szczerze zazdroszczę kadry kierowniczej.! Pozdrawiam

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
255
 Opinia
@Masza 16.03.2019 10:40

Potwierdzam w Pruszczu Gdańskim też jest fajna rodzinna atmosfera ! Kierownicy zajmują się wszystkim mają też swoje dyżury mycia socjalnego szatni i wc na zmiane z nami. Tylko ludzi nam brakuje ;-((( na zmianie porannej tj 6:30 do 15:30 : 2 kasjerzy w tym jeden robi za magazyniera jak nie ma kolejki, 1 kierownik , 1 magazynier, 1 do 2 na stoisku miesnym a palet po kilka przybywa codziennie!!! ????????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mary
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

A w stokrotce ciągle(usunięte przez administratora) Ciekawe kiedy(usunięte przez administratora)znani jako litwini dadzą jakąkolwiek podwyżkę. Spodziewam się, że nigdy. Uciekajcie z tej piramidy finansowej jak najszybciej bo jak padnie (a padnie dość szybko, przekonacie się) to nigdy nie zobaczycie pieniędzy za pracę.

Pomocna?
Tak6Nie4
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mika
 Opinia
@mary 10.04.2019 19:05

Oby padła jak najszybciej bo już nie wyrabiamy a samemu zwolnic się po tylu latach pracy to za duża strata /odprawa,bezrobocie a potem na świadczenie przedemerytalne

Pomocna?
Tak3Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
quinlan vos
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@mary 10.04.2019 19:05

Dali w styczniu tego roku.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Cierpliwy i uśmiechnięty
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Galeria Katowicka. Szaleństwo zakupowe każdego dnia, duży ruch i spory obrót w każdym sklepie, również w stokrotce. Natomiast tutaj tez są bardzo duże kolejki. Dlaczego? Przy średnim ruchu otwarta jest jedna kasa, przy bardzo dużym dwie. Stanowisk dokładnie jest siedem ale nigdy nie wykorzystywane. Za ważenie owoców każdy klient odpowiada sam, często są pomyłki, chociażby dlatego, ze w galerii robią zakupy obcokrajowcy, w takiej sytuacji cała kolejka czeka aż warzywa lub owoce zostaną poprawnie zważone. Sam również popełniłem ten mały błąd. Bardzo utrudnia to sprawę, tym bardziej kiedy w firmie jest rotacja pracownicy na kasie z wiecznym napisem „uczę się”. No cóż przykład minimalizacji kosztów działającej w odwrotny sposób. Ja już na szczęście nie jestem klientem, chociaż czasem wstępuje kiedy nie ma innej alternatywy, wtedy obiecuje sobie, zawsze, ze jestem ostatni raz.

Pomocna?
Tak4Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia
@Cierpliwy i uśmiechnięty 08.04.2019 11:02

Cóż, realia Stokrotki. Jeden pracownik ma za zadanie zrobić wszystko na sklepie, a między czasem obsłużyć klienta. Mamy tyle zadań, że nasz czas powinien wynosić 24h a nie 9 czy 12. Jako pracownik nie robię w swojej firmie zakupów, gdyż jako klient przeszkadzam :( wiem, że to obłęd ale z naszych obserwacji wynika, ze to nie liczy się człowiek jako pracownik czy klient tylko ZYSK !!!

Pomocna?
Tak7Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jolanta
 Opinia

STOKROTKA : zalety: wynagrodzenie na czas (zastanawiam się co jeszcze...) i to tylko tyle. ; wady: firma bardzo oszczędza na etatach! Pracownik Stokrotki wykonuje pracę, którą powinny wykonywać co najmniej 2 osoby. Efektem tego jest, że ogólnie nie ma czasu aby sklep był czysty i odpowiednio zatowarowany na półkach, bo brakuje na to czasu, a nieraz i sił. Po ośmiu godzinach (zdarza się i 12) przychodzę do domu i po prostu "padam na ryj". Wykonanie wszystkiego czego żąda RKO jest najnormalniej w życiu -NIEMOŻLIWE !! Można zgłaszać RKO, że brakuje rąk do pracy i słychać w odpowiedzi tylko szyderczy śmiech: "sklep jest otwarty? -jest!, funkcjonuje? - tak!, prowadzona jest sprzedaż? - tak! Czyli jest tyle osób ile być powinno" Tylko jakim kosztem ? Nie dziwię się wcale, że ludzie uciekają ze Stokrotki. Kierownicy ? Akurat mam bardzo dobrą kierowniczkę i zastępcy też są OK. Żal jest mi najbardziej kierowniczki, która jest bardzo pomocna i tworzy miła atmosferę w pracy, a najbardziej jej się obrywa od RKO. Firma powinna pomyśleć o dołożeniu etatów . Wtedy sklep byłby doprowadzony do wymagań RKO, a wykończeni pracownicy by nie szukali innej pracy. Generalnie : praca ponad ludzkie siły i możliwości! Obecnie szukam innej pracy. Łudziłam się tylko, że to tymczasowe braki personelu, że jakoś wytrzymam. Po prosu - nie daję już rady! Unikajcie STOKROTEK ! Moje sugestie dla Stokrotka Sp. z o.o.: Sugestie dla STOKROTKA? Zatrudnić pomocnych RKO, a nie takich, którzy bezpodstawnie szykanują ludzi. Brakuje rąk do pracy! Przede wszystkim: zatrudnić więcej osób. Wówczas personel byłby stabilny bo by nie odchodził do innej pracy , jak również byłaby należycie wykonana praca.

Pomocna?
Tak52Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuza
 Opinia
@Jolanta 11.01.2019 20:03

Czy jakies sklepy pisały do zarządu o podwyżki bo mize w jedności siła

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuza
 Opinia
@Zuza 11.01.2019 20:08

Może warto spróbować

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
stokrotka
 Opinia
@Jolanta 11.01.2019 20:03

tak jak sama pisałaś wyrabiają sie wiec niech sie wyrabiają z językiem na brodzie

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aneta
 Opinia
@Zuza 11.01.2019 20:08

Przecież zarząd doskonale o tym wie. Naszym rzekomo głosem jest RKO. I co z tym robią? NIC ! Ja już dałam wypowiedzenie. Jeszcze tydzień i kończę z tą ponad ludzkie siły pracą. Ludzie, omijajcie Stokrotkę z daleka!

Pomocna?
Tak18Nie
Zuza
 Opinia
@Aneta 13.01.2019 16:18

Rko sam kazał nam napisac do zarzadu bylo spotkanie z dyrektorem ale tylko trzy sklepy napisało formalnie bezpośrednio do zarządu wiec nas olali powiedzieli ze gdyby wiecej sklepów pisało to zaczeli by dzialac .Napisalismy ze będziemy strajkować .

Pomocna?
Tak10Nie
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aneta
 Opinia
@Zuza 13.01.2019 17:52

To macie normalnego RKO. Nasza RKO zwolniła jedną kierowniczkę, za to że poparła na zebraniu personel i domagała się przyznanie chociaż jednego etatu więcej. RKO ma przecież premię za oszczędności na sklepie. Budżet musi się zgadzać.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Szczecinianka
 Opinia
@Zuza 11.01.2019 20:08

W ubiegłym roku pisaliśmy do zarządu o podwyżki skończyło się zebraniem z Dyrektor Regionu która rozwiała nasze nadzieje na jakieś zmiany! Jako że w naszym sklepie są bardzo wysokie obroty chcieliśmy jakiś procent od obrotu w formie premii ale okazało się że nie można bo we wszystkich sklepach są takie same zasady- słowa pani Dyrektor.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuza
 Opinia
@Szczecinianka 14.01.2019 17:10

Ale jak juz w tym wszystkim tkwimy to moze warto spróbować cos zrobic tylko wiecej sklepów musi pisac do zarzadu bezpośrednio anie przez rko są tez zwiazki zawodowe i my spróbujemy sie z nimi skontaktować zobaczymy co z tego wyjdzie .spróbujcie i wy

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Szczeciniankaaaaa
 Opinia
@Zuza 14.01.2019 18:04

To jest prawda co to jest 1850 zł powinno być 2100 na rękę

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuza
 Opinia
@Szczeciniankaaaaa 23.01.2019 16:57

My z siedlec namy spotkanie ze zwiazkami zawodowymi w poniedziałek 28 stycznia

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Whisky
 Opinia
@Zuza 24.01.2019 15:29

Witam. Ponieważ u nas jest identyczna sytuacja z etatami powiedz mi proszę jak zorganizowaliście to spotkanie. Może osobę kontaktową że związku lub tel. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Kasia. Lublin

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
krycha
 Opinia
@Zuza 24.01.2019 15:29

I co wam związki powiedziały?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
rena
 Opinia
@Szczeciniankaaaaa 23.01.2019 16:57

Powinno być 2800 na rękę.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
dupa
 Opinia
@Jolanta 11.01.2019 20:03

jeszcze trochę to będą oszczędzać na papierze toaletowym dla personelu i zielonych ręcznikach jak już wprowadzili limity na woreczki w rolkach i plastry miodu, rolki do kas bo mają swój przelicznik ile można zużyć ta firma to dziad i bida tylko sobie nie żałują ale pracowników traktują gorzej jak szmatę do podłogi jakie podwyżki to wymuszone przez państwo płaca minimalna robią sobie jaja z pracowników ludzie czas na strajk i pokazać burżuazji kto na nich (usunięte przez administratora) ….

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
kacha
 Opinia
@dupa 30.01.2019 23:56

Już tak jest. U nas kierowniczka powiedziała, że dobrze byłoby żebyśmy same przynosiły swoje środki czystości. Oto są standardy zatrudniania pracowników w w polsce (celowo z małej litery) w 21 wieku.

Pomocna?
Tak8Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuza
 Opinia
@Whisky 27.01.2019 10:26

Nr telefonu do zwiazkow zawodowych 662 961 454 umówcie sie na spotanie

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zuza
 Opinia
@Whisky 27.01.2019 10:26

Zwiazki zawodowe 662 961 454

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Whisky
 Opinia
@Zuza 31.01.2019 13:32

Dziękuję,a jakieś efekty tego spotkania ze związkami? Pozdrawiam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nowa
 Opinia
@Jolanta 11.01.2019 20:03

Czy są markety sieciówki gdzie zarabia się mniej niż lub tyle samo co w Stokrotce. Niedawno się zatrudniłam. Co prawda traktuję tę pracę tymczasowo z powodu właśnie niskiego wynagrodzenia. Nie mogę jeszcze nic powiedzieć bo to mój 3 dzień. Przyszłam z innego marketu gdzie nieco więcej się zarabia ale wysiłek warunki pracy ekstremalne i obciążenie psychiczne i fizyczne nadgodzinami zmusiło mnie do odejścia

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pruszcz gd
 Opinia
@Szczeciniankaaaaa 23.01.2019 16:57

Minimalna +400 zł premia + 7 h/35 = niecały rok pracy bez nadgodzin i nocek . Ale trzeba być pracowitym, pomocnym, elastycznym, uśmiechniętym i miłym a przede wszystkim trzeba chcieć.... to zyskasz . NIE MA NIC W ŻYCIU ZA DARMO PIERW TRZEBA DAĆ BY SIĘ ZWRÓCIŁ!

Pomocna?
Tak1Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna