Opinie o Carrefour Express (Carrefour Polska Sp. z o.o.) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Carrefour Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Carrefour Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carrefour Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Serwisy ;)
Pracownik
 Pytanie

Po ponad 10 latach pracy w tej firmie mogę w końcu powiedzieć to, co o niej myśle. Nie mogę się wprost doczekać, aż ta tandetna firma skończy podobnie jak skończyło Tesco. Lata pracy za najniższa krajowa, awans na specjalistę (po 10 latach pracy, ponad!), a na koniec ponowna degradacja do pozycji „doradcy” - traktujecie, szanowni „dyrektorzy” ludzi jak śmieci. Ludzi, którzy mieli - MIELI - jakaś lojalność wobec firmy. Starali się. Teraz? Powiem wam szczerze, mam na tą waszą nowa strukturę dosłownie (usunięte przez administratora) ;) przepracować 8h i do widzenia. Nawet niech zaden regionalny nie pyta mnie „dlaczego to, dlaczego tamto” - gadaj sobie ze swoim podwładnym, dyrektorem lub dyrektorka którzy chętnie wyliżą Ci (usunięte przez administratora) z obawy przed zwolnieniem;) Naprawdę szkoda, ze ponad polowe pracowników potraktowaliście jak zera - menadżerów niektórych zdegradowaliscie do poziomu „ekspertów” tylko na podstawie tego co widzieliście w papierkach a nie na podstawie stażu i starań włożonych do tego, żeby ten gowniany sklep trzymał poziom ;) Zapraszamy Was teraz szanowni regionalni i szanowni dyrektorzy Hipermarketów - zakasajcie rękawy i pomagajcie w przebudowach, bo pytać „kiedy będzie skończone” każdy z was potrafi, ale żeby coś konkretnego zrobić, pomoc. Ciężko, prawda, uderzy to w wasze mikroskopijne ego ;) ????

Serwisy
Były pracownik
 Pytanie
@E!

To, że pracowników traktują jak (usunięte przez administratora) to w tej firmie jest normą. Prawie 15 lat przepracowałem tylko po to, by dla firmy skończyć jak (usunięte przez administratora) Dlaczego? Bo miałem w kieszeni polara uszkodzone baterie z reklamacji klienta, które miałem sprawdzić, czy faktycznie takie są i albo je zareklamować, albo pójść do kierownika przemysłówki aby decydował, czy zestratowac, czy oddać chłopakom by mieli, gdyby ktoś chciał zabawkę czy RTV sprawdzić. Jedyny mankament tej historii był taki, że z powodu obowiązków jakie miałem wtedy narzucone, (pomoc przy zamówieniach internetowych, a baterie wyjąłem z uszkodzonej zabawki, która trafiła na straty) zapomniałem o nich, a szanowny Szef Ochrony zamiast kwestie wyjaśnić, jak ta (usunięte przez administratora) która zresztą jest wypłakał się Dyrektorce, a ta w konsekwencji stwierdziła, że (usunięte przez administratora) wyjaśnień składać nie musi. Dla niej zdanie (usunięte przez administratora)z Ochrony było istotniejsze. Teraz bawi mnie ta ich udawana uprzejmość, choć w moich oczach (usunięte przez administratora)pozostaną. Pozdrawiam Szanowne Bemowo ;)

Piekarnik
Pracownik
 Pytanie

Hej, czy ktoś z was pracuje na piekarni? Macie swoją produkcję czy jedynie odpiek mrożonek? Jak stawka i ile was jest?

Kara
Pracownik
@Piekarnik

Najniższa krajowa, nie ma cudów

Hmm
Pracownik
 Pytanie

Cześć , Jest już pewne że od czerwca u mnie na sklepie będą zwolnienia . (4etaty) , Ciekawi mnie jak tam u Was ?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Hmm

I co są u was jakieś zwolnienia

Lll
Pracownik

Czy wiadomo kiedy eksperci dostaną aneksy bo narazie dostali tylko doradca klienta i koordynatorzy

nick
Pracownik
@Lll

Też się podpinać pod pytanie, bo nie ma na razie żadnego info

Crf1
Pracownik
 Pytanie
@nick

Może nie ma do czego aneksów robić?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Lll

A ile tej podwyżki , wynika z aneksów ?

Demi Nowy wpis
Pracownik
@Lll

Ja dostałam w poniedziałek 22.07.24

Mi Nowy wpis
Pracownik
@Demi

Ile i jakie stanowisko

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

nick
Pracownik

jak Ci tak źle, to się zwyczajnie w świecie zwolnij i szukaj pracy w innych miejscach. Problem rozwiązany ;)

Olo Nowy wpis
Pracownik
@nick

To sam się zwolnij biala koszulo bo stawiam że jesteś z tej ekipy tych mondralinskich co wszystkie rzeczy zrobią za Ciebie inni a ty dostajesz kasę za nic nierobienie

Crff
Pracownik

Ocena kompetencji hahaha ???? Zacznijmy od tego że każdy dostał już aneksy. Nikt nie wie jak był oceniony. Żadnej rozmowy o tym co robi źle czy dobrze. Ile procent dostał. Miały być różne oceny ale że odsyłali to w końcu menadżerka się zdenerwowała i wszystkim walnęła tą samą. I tak osoby co miały wywalone dostały tyle samo podwyżki co ci co robili więcej. Zgadnijcie kto się z kogo śmieje teraz. I kto będzie mieć też wywalone od teraz. (usunięte przez administratora) jakąkolwiek produktywność to motto tej firmy.

Bolek
Pracownik
@Crff

Jak to się mówi miej wyj....ne a będzie Ci dane ha ha

Olo
Pracownik
@Bolek

W tej firmie to najlepsza metoda chcesz tam przetrwać tak rób czy mmniej robisz lepiej zarabiasz i lepiej ciebie traktuja więcej umieszi robisz mniej zarabiasz

student
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy jako student mogę pracować w carrefourze? Studiuje zaocznie.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wysłałem CV i po jakimś tygodniu zaproszono mnie na rozmowę kwalifikacyjną na Żeromskiego 17A w Warszawie do Carrefour Express. Na szczęście nikt się mnie nie pytał o stan zdrowia, w przeciwieństwie do Kierownika Arhelana koło mnie (jak się wczoraj dowiedziałem, jest to nawet niezgodne z Kodeksem Pracy). Rozmowa była dość krótka, bo to moja pierwsza praca, ale na szczęście raczej na luzie i Rekruter powiedział, że zapraszają na dni próbne, więc czekać na informację zwrotną początkiem następnego tygodnia a następnie jeśli Kierownik mówi, że jest ok i kandydat mówi, że jest ok, to możemy podjąć dalszą współpracę. Dni próbne oczywiście w 100% płatne, ale nie powiedziano mi ile ich jest (z resztą sam też zapomniałem się zapytać). Wychodzę natomiast z założenia, że minimum to tydzień. Zobaczymy po weekendzie jak się udała rekrutacja, bo rozmowy były wczoraj od 18:00 do 19:30 oraz odbędą się dzisiaj od 12:00 do 14:30. Nastawiam się raczej pozytywnie skoro Rekruter raczej wykazywał zainteresowanie moją osobą, więc obym się nie przeliczył. Dlatego też zaznaczyłem "Dostałem pracę", ale tak naprawdę dopiero się tego dowiemy. PS. Co najlepsze - przygotowywałem się do rozmowy kwalifikacyjnej, gdzie pytają się o zalety, wady, umiejętności, wcześniejsze doświadczenia, całą otoczkę tak naprawdę a w Carrefourze pytali się tylko o te podstawowe pytania, nawet o mocne i słabe strony nie, ale pewnie jest to spowodowane faktem, że szukam pierwszej pracy, o czym Rekruterowi wspomniałem w odpowiedzi na pierwsze pytanie. Zaznaczyłem poziom rozmowy "Przeciętna", bo jednak minimalnie musiałem poczytać w Internecie jak odpowiadać na pytania o kandydaturę w firmie, żeby nie zrobić wtopy.

Pytania

- Opowiedz coś o sobie. - Czy już gdzieś wcześniej pracowałeś (po liceum mnie nie chcieli nawet do Cinema City, ale rok temu udało mi się dostać na praktyki absolwenckie w Sądzie Okręgowym w Warszawie) - Dlaczego myślisz, że odnajdziesz się w naszej firmie - Gdzie mieszkasz (oczywiście nie podawałem dokładnego adresu, tylko w dość dużym przybliżeniu, bo wyczułem, że chodzi o dojazd) - Na jaki okres czasu (odpowiedziałem, że chociaż miesiąc, ale na dłużej też będzie ok) - Czy na matematyce było trudno (powiedziałem mu o obronie pracy licencjackiej we wrześniu) - Czy potem planuję magisterkę (nie, mam trochę dość, ale zrozumiał i powiedział, że chcę odpocząć od studiowania)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(187 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Kierownika Projektu
Katowice
Egis Poland Sp z o. o.
(106 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Sales Support
Warszawa
RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(160 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Technicznych
Lubliniec
Lentex S.A.
(304 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Cuda
Były pracownik

Atmosfera do kitu, krzyki i poniżanie. Lata 2000.

Megi
Użytkownicy czekają na odpowiedź 8 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jaki przedział wynagrodzenia może liczyć koordynator działu w hipermarkecie?

stały klient
Inne

Jestem waszym klientem od kilkunastu lat to co się dzieje w Legnicy przechodzi ludzkie wyobrażenie, co wizyta to towary są rozproszone w innych miejscach . Aby zrobić zakupy trzeba się nachodzić i trwa to co najmniej 2 razy dłużej. Trwa to od kilku miesięcy. Zauważyłem, że jest co raz mniej klientów bo mają tego dosyć. Jak długo to będzie jeszcze trwać

Crf1
Pracownik
@stały klient

Szanowny , kliencie już jedne informowanie, że jest to strona dla pracowników, którzy z jednej strony zgadzają się z pana opinią, a z drugiej nie mają najmniejszego wpływu na pomysły Centrali. Problem w tym , że klienci zamiast zgłaszać problemy w POK lub pisać do Centrali , piszą do pracowników , którzy nic nie mogą

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pozdrawiamy Carrefour
Pracownik

Pracownik był jak najbardziej zainteresowany każdym klientem ,rozmowa z ochroną też jest jego obowiązkiem ,przekazują oni istotne informacje sobie na temat złego zachowania klientów na sklepie . Proszę następnym razem nacisnąć na pulpicie prośbę o pomoc lub po prostu słownie poprosić klienta bo stanie i rozglądanie się o niczym nie świadczy,dziękujemy i zapraszamy na kolejne zakupy ...

Gizmo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Czy jako kasjerzy macie obowiązek kontrolować, co klient ma w reklamowce z którą wchodzi do sklepu ? Albo czy przy wychodzeniu dprawdzavie zawartość?

Ona
Inne

W ogłoszeniu dla eksperta ds.BHP wspominali o wsparciu zespołu. Mnie najbardziej interesuje proces onboardingu. Można liczyć na pełne wdrożenie w obowiązki i właśnie - wsparcie - na początku i później?

xxxx
Pracownik

To co podwyżka dla spcejalistów ma być taka sam jak dla doradców czy jak bo nic nie wiadomo z tej nieczytelnej matrycy

xxxxx
Pracownik
 Pytanie

są tam procenty , ale wiadomo że specjalista nie dostanie 4 procent tylko więcej , tak przynajmniej wszyscy mówią a czy to prawda to nie wiem , druga sprawa procenty są liczone od pensji brutto ? czy jak ?

@gosc
Inne

W zależności jak zostałeś/as oceniony przy ocenie końcowej pracownika, czyli jeśli zostałeś oceniony powyżej oczekiwań to otrzymasz podwyżkę według tej piramidy ale pytanie w jakim przedziale % się zmieścisz bo nikt nie wie jakie widełki zarobkowe musisz mieć aby dostać ten dany %…myślę że firma doskonale wie co robi i nawet wybitny dostanie najmniejszy % bo takie widełki zarobkowe ustalili.

xxx
Pracownik
@@gosc

a dyrektorzy tylko mówią do kierowników żeby oceniali jako zgodny , oby nie dawali wybitny czy powyżej oczekiwań , chora firma , i dyrektorzy którzy nie umieją zarządzać sklepem , pracowników garstka jeden L4 drugi urlop i nie ma komu robić to ściągają z innych działów ale już widzą że tak się nie da , sami robili grupowe zwolnienia to tak mają , teraz tylko czekać na zamkniecie sie tego bajzlu w Polsce i odprawy

Crf1
Pracownik
@@gosc

Podobno w naszej firmie nie ma już specjalistów, a co róż słyszę o nich, a ocena miała być skończona do połowy maja, ktoś słyszał , że był oceniany i jak

Crf1
Pracownik
@xxxxx

To włąśnie problem ze specjalistami, nie wiedzą od czego te 4 %, tak dostaniesz podwyżkę 4 % od 1 Pln

Crf1
Pracownik
@@gosc

No przecież firma pochwaliła się, że przy okazji słabych podwyżek wydała ciężką kase na udowodnienie że zarabiamy więcej niż inni w tej klasie

Crf1
Pracownik
@xxx

Rany , o jakich dyrektorach piszesz, w sklepach nad nadzorcy, a nie dyrektorzy. Dyrektor ma wpływ na działanie sklepu, organizację, podwyżki, itd. Nadzorca tylko pyta efekty

Car
Pracownik
@Crf1

A specjaliści działu Kas Punktu obslugi klienta i skanujące to co. Gorszy sort. Kategoria A . Tak jak doradcy . Masakra. Wiedzy ogrom ,więcej obowiązków i najniższa krajowa. A specjaliści grupy B to już lepszy sort mają więcej bo od 4600 i więcej procentów . Docenienie pracowników . Porażka przez duże P

Ado
Pracownik
@Car

tu nie ma normalnego doceniania. Tu jest docenianie kolesi.

Zzz
Pracownik
 Pytanie
@Ado

Niestety to prawda... Ci, którzy nic nie robią dostają pensje taką samą, jak osoby, które jeszcze się starają... A " kolesiostwo ' było, jest i będzie. To widać. Wniosek: robić tyle co ci pierwsi. Nie warto się starać.Bo i po co?

Crf1
Pracownik
@Car

Nikogo nie miałem zamiaru obrażać, tylko podobno 3/4 lata temu wszedł nowy system, Doradcy, eksperci ,,, specjaliści znikneli. sam dowcipkowałem z kolegą, czy to ja awansowałem, czy to on zdegradowany, z tąd pytanie z kąd specjaliści się biorą

Crf1
Pracownik
@Car

A specjaliści działu Kas Punktu obslugi klienta i skanujące to co. Gorszy sort. Kategoria A . Tak jak doradcy którzy całe 8 godzin zasuwają bez stołka po tylkiem w nagrzanym magazynie

xxxx
Pracownik
@Crf1

normalnie są specjaliści

ado
Pracownik
 Pytanie

Już dawno. Ale wciąż i wciąż to mnie irytuje. Są kierownicy, którzy bardziej polegają na opinii ,tak zwanych,informatorów,niż na własnych obserwacjach . Ktoś kogoś nie lubi,to tak będzie się podlizywał,kapował i plotkował że kierownik też znielubi. Wszystko zależy od kierownika. Niektórzy lubią kapusi i ploktarzy ,bo są tacy sami. Nagradzają ich w postaci premii uznaniowych . Nie jeden Kierownik,jak nie lubi jakiegoś pracownika,wysługuje się takim właśnie donosicielem . Ten szczuje innych przeciwko temu jednemu .Udając fajnego,a tamten to be. Często takich szczujni jest więcej i wtedy robią spisek i nagonkę. Kierownik niby o niczym nie wie,jak by co. Tacy ludzie tylko psują akmosferę pracy,a jak ich nie ma to jest jakby przewietrzone. Takie rzeczy dzieją się na wielu sklepach.Ciche podchody.w imię czego,paru judaszowych srebrników?. A będzie gorzej. Są ludzie żyjący plotkami i nienawiścią.Ona przysłania im normalne podejście do wszystkiego. Są ludzie którzy dla ,paru groszy zrobili wszystko. Zapytam O inną sprawę. Ile czasu kierownik jest na danym sklepie?

On
Pracownik
 Pytanie
@Crf1

U nas nikt nie wie w jaki sposób został oceniony. Podobno aneksy mają być w drugiej połowie miesiąca. Czego można się spodziewać … ?? Wszystkiego… należy czekać. A od czego ten % będzie zalezny - u nas plota poszła - że będzie mizerna podwyżka - także nienastawiam się na nic pożywej 3% … niestety…. Po co się nastawiać i być gorzko rozczarowanym, kiedy można się choć trochę pod nosem uśmiechnąć… że niby jest okej

Kk
Pracownik
@On

U nas było tylko tyle, że aneksy mają być od 15.07...poza tym niby centrala przeznaczyła na podwyżki mniej niż rok temu... Zyski są choć wiadomo mniejsze niż rok czy dwa lata wstecz, ale co się dziwić, że jest jak jest skoro wszystko idzie do Francji... Góra musi zarabiać konkretne kwoty, mieć dywidendy a szaraki zarabiają na (usunięte przez administratora)..w Polsce.

Mała
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy w waszych sklepach kierowniczki, koordynujące siedzą na kasie w razie potrzeby i zmieniają osoby za ladą na przerwę?

TYTANIK
Były pracownik

20 lat pracy za najniższą krajową GORĄCO POLECAM ????

Brtyk
Były pracownik
 Pytanie

Niby nie ma stałych dni już, ale pupilki mają tak zrobiony grafik, że mają stałe dni; tak jak dawniej a Ty masz wtedy robić. Spotkał sid ktoś z tym kiedyś?

Mimi
Pracownik
@Brtyk

Nie jestem pupilkiem szefostwa a mam dalej stałe dni czasami są oczywiście zabierane ale dalej są ale takie zachowanie w tej firmie mnie nie dziwi

Bryqu
Były pracownik
@Mimi

Ja też mam zabrabe wszystkie a pupilek ma każdy stały wolny. Jeszcze wypomniane chorobowe z marca. (usunięte przez administratora)

Kk
Pracownik
@Bryqu

Bo są " równi i równiejsi". Zdarza się, że mam zabrany stały wolny dzień, nawet nie mam informacji. Dowiaduję się przez przypadek...Rozmowy z przełożonym na ten temat nic nie dają, powodują tylko obrazę i robienie później na złość.

KONIEC CARREFOUR
Były pracownik
 Pytanie

CZY ktoś wie kiedy będzie koniec CRF w Polsce ? moim zdaniem 2 lata to max , przy podwyżkach tłumaczą się że odpływ klientów .... no odpływ klientów a co Oni myśleli jak mała bułka 1.70 , wędliny po 60 zł kilo , cisowianka chyba 2.70 , chipsy lays 12 zł . Jak myślicie ile ten bajzel pociągnie nim dostaniemy odprawy ?

Z
Pracownik
@KONIEC CARREFOUR

Może być z 2 lata max... Ceny kosmos, pracowników mało, popołudniu 1 osoba na 3 działy... Jak klient widzi pracownika popołudniu jadącego z paletą, wózkiem to wręcz wola z daleka bo nikogo nigdzie prawie nie ma... Na dodatek " dziwne ' nieraz, głupawe wymysły Centrali...jakie sami wiecie...przestawianie towaru z miejsca jednego na drugie...klienci nie mogą nic znaleźć, bo stało tu a jest w innym miejscu...to też ich zniechęca. I pretensje do pracowników.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

nick
Pracownik
 Pytanie

też mi gdzieś to przemknęło, to jakaś ściema czy faktycznie jest opcja że sie zamknie???

Gizmo
Były pracownik
 Pytanie

Warto czekać do zamknięcia firmy? Czy czekać na odprawę?

X
Pracownik
@Gizmo

W sytuacji kiedy firma kończy działalność gospodarczą, pracownicy mogą otrzymać odprawę. Zasady, kto, jak, ile...definiuje Kodeks Pracy. Jeśli przed ew likwidacją zakladu pracy, upadłością, ktoś się zwolni sam, nie otrzyma nic.

??
Pracownik
@X

Oczywistym jest że lepiej czekać aż się firma zamknie, bo dostaniesz odprawę. A jak się zwolnisz to zostaniesz bez niczego.

HaniaS
Były pracownik
 Pytanie

Tragedia. Co to za chore zasady? Odradzam pracę Carrefour Wrocław magnolia. Praca 8 godzin i nie należy Ci się przerwa, jeśli jednak chcesz na nią iść musisz zostać dłużej. Umowa zlecenie a na umowie widnieje okres wypowiedzenia dwutygodniowy. Okropne traktowanie pracowników i pomiatanie nimi. Najgorsza praca w jakiej miałam (nie)przyjemność pracować.

Gosia
Były pracownik
@HaniaS

A co w Carrefour Morena Gdańsk jest jeszcze gorzej zero poszanowania dla Pracownika mają ludzi za nic na kasach na działach tragedia kierownicy ze hey a cała kadra kierownicza to jedna klika w jeden kij pierdzi włącznie z szefową tej budy

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Gosia

Wiecie co ? Nie wiem skąd opinia ale uważam że jest odwrotnie chociaż problemem jest brak pracownikow na działach. Pracuje to wiem jak wyglądają sprawy między pracownikami .Niektórzy lubują się w pisaniu bzdur .Dyrektor to nie koleżanka z podwórka.

Crf1
Pracownik
@HaniaS

Jakie chore zasady to jest wszystko rozliczane , sami sobie w timemaster możecie obejrzeć. nie dają przerwy już podpada pod PIP, a do tego robią się nadgodziny które muszą oddać

Zzz
Były pracownik
@Crf1

Nic nie jest rozliczane. Nie wypisuj proszę głupot. U nas było tak że nie ma przerwy. To znaczy możesz na nią iść (15 min) ale jeśli pójdziesz musisz zostać potem 20 minut dłużej w pracy. Chyba wiem jak jest bo pracowałam. I nie, nie jest to normalne. + Wypłata 21 a nie 10, dla ludzi z Ukrainy tylko 10 była wypłata. Dodatkowo na umowie widnieje 2 tygodniowy okres wypowiedzenia przy umowie zlecenia ???????? i kobieta usiłuje wszystkich przekonać że to normalne.

Zzz
Były pracownik
 Pytanie
@Crf1

Poza tym jaki timemaster? My jako pracownicy nieoficjalnie z Carrefour tylko z ,,zewnątrz,, nie odbijalismy się na żadnych systemach kartami, bo chyba o tym mówisz.

Mimi
Pracownik
@Zzz

Timemaster jest tylko dla pracowników carrefour nie firmy zewnętrznych

Ozzy
Pracownik
@HaniaS

Jak pracujesz dla GTS itp.... to tak masz , więc żale wylewaj tam na ich opiniach ,bo Carrefour zatrudnia na umowę o pracę z pełnymi zasadami przestrzegania kodeksu pracy

Crf5
Pracownik
 Pytanie
@HaniaS

To firma która cię zatrudnia nie poinformowała cię o zasadach umowy zlecenie ?

Zzzzzz
Były pracownik
@Crf5

Już tam nie pracuje, ale wyobraź sobie że nie. Nikt nas nie poinformował o tym że nie ma przerwy, a jak chcesz iść na 15 minut zostajesz 20 min dłużej. O innych sprawach tez nikt nie informował, oprócz wypłaty i stawki. :))

klient
Inne

WITAM. TO NIE JEST TYLKO MOJA OPINIA, LECZ WIELU OSÓB, W TYM STARSZYCH. DLACZEGO W CHOJNICKIM MARKIECIE CERFUR PRZY UL BAJEUKS , SZAFKI KTÓRE POWINNY BYĆ BLISKO WEJŚCIA. TO KIEROWNICTWO SKLEPU PRZENIOSŁO, JUŻ DAWNO, NA KONIEC WEJŚCIA. A, NA MIEJSCE SZAFEK POSADZIŁO OCHRONĘ. TO NIE JEST NAJLEPSZY POMYSŁ. PONIEWAŻ KLIENCI ZWŁASZCZA STARSI, WYCOFUJĄ SIĘ Z ZAKUPÓW W DANYM SKLEPIE, PONIEWAŻ Z PRZYCZYN ZDROWOTNYCH, NIE SĄ W STANIE ZAJŚĆ, ŻEBY ZOSTAWIĆ BAGAŻ. A, TYMCZASEM OCHRONA, NIE ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA JEST TUTAJ POD DRZWIAMI. A, TYLKO DLATEGO ŻE MA LEPSZĄ MOŻLIWOŚĆ, POGAWĘDKI Z PERSONELEM. Widać że nie jest ważny klient tylko PERSONEL.

pracownik
Pracownik
 Pytanie

I jak po tych negocjacjach?

Crf1
Pracownik
@pracownik

Jak zwykle , kierownicy pod karą premii mają uznać , że są jedynymi pracownikami, a reszta to statyści

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Crf1

Czyli z podwyżką mogę się pożegnać? U mnie dziś na 2 zmienię zero kogoś kompetentnego. Zero przepływu informacji

Xyz
Pracownik
@Ona

U mnie to samo - nikt nic nie wie. Pewnie nici z tych podwyżek.

Zostaw merytoryczną opinię o Carrefour Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carrefour Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carrefour Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1065.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 997, z czego 99 to opinie pozytywne, 422 to opinie negatywne, a 476 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carrefour Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carrefour Polska Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 933 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii