Opinie o Arturo Obuwie (Arturo Sp. Z O.O.) w Puszczykowo

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Arturo Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Arturo Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Arturo Sp. z o.o. w Puszczykowo

Anonimowy Nowy wpis
Inne

Słabo bo wysyłka miała się spóźnić 2-3 dni a nie 7 dni LUDZIE!!!!!!!!!!

Agata Nowy wpis
Inne

Żeby docenić dobrego pracodawcę trzeba samemu być dobrym pracownikiem

Kasjerka Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Dawno się tu nikt nie wypowiadał, ale może jak ktoś będzie szukał pracy i tu zerknie to moja opinia się przyda :) Ogólnie - nie polecam. Sklep z perspektywy klienta wydaje się naprawdę na wysokim poziomie, ale jest to opłacone zgnębieniem pracowników. Większość osób obecnie tam pracujących ma serdecznie dość tej pracy. Dla ludzi o słabej psychice może to być naprawdę wykańczająca praca. Chyba najłatwiej będzie wymienić: - dla kasjerów najniższa krajowa, mimo że w ogłoszeniu podana jest wyższa kwota. Na okresie próbnym mówią Ci, że po przejściu go dostaniesz więcej, ale gdy już przychodzisz podpisać normalną umowę, to okazuje się, że nie ma żadnej podwyżki, że nic takiego nie było nigdzie mówione, że coś Ci się przesłyszało - zero benefitów poza kartą upoważniającą do(usunięte przez administratora) zniżki (szefostwo ma (usunięte przez administratora)%) na zakupy w sklepie, gdzie jest tak drogo, że w większości supermarketów bez żadnej zniżki kupisz taniej. Na święta wyjątkowo zniżka (usunięte przez administratora)%, żeby zachęcić do zrobienia zakupów w tym wspaniałym sklepie, żeby dać zarobić skąpemu i (usunięte przez administratora)szefowi. Jest też premia kwartalna (usunięte przez administratora)coś tam zł za nie chorowanie, o której nie ma nic w umowie. Hitem jest to, że osoby, które tam dłużej pracują mówiły mi, że kiedyś ta premia wynosiła ponad 1000zł. Z roku na rok, gdy zwiększała się minimalna krajowa, szef zabierał z premii, tak że wychodziło w sumie zawsze na to samo - atmosfera stresu, niepokoju, spowodowana częstymi wizytami szefa i małżonki, którzy zawsze starają się znaleźć dziurę w całym i (usunięte przez administratora)ludziom, którzy naprawdę się starają. Doczepiają się do najmniejszych szczegółów, ostatnio chyba coraz bardziej, chyba zdesperowani, bo klientów im ubywa - nie można tam być sobą. Jest ogromny nacisk na sztuczną uprzejmość, dla klienta trzeba być jak piesek, a rozmawiać jak robot. Jak jesteście klientami to zapewne nie raz słyszeliście "czy coś jeszcze Pan sobie życzy?" "pierdyliard złotych pisiont groszy poproszę uprzejmie". To słynne Pansobieżyczy to obowiązkowa formułka, powtarzana do zarzygania, bo nie daj Boże szef będzie obok i usłyszy zamiast tego "coś jeszcze dla Pana?" i zaraz przekaże kierownikom, że trzeba temu kasjerowi wytłumaczyć że tu uprzejmym trzeba być. Na początku mojej pracy tam chyba z 10 razy dziennie słyszałam, że mam być miła i się uśmiechać, ładnie składać zdania. Ale ja naprawdę jestem miła, tylko sądzę, że więcej naturalności w zachowaniu lepiej wpłynęłoby na relacje z klientami - szef gra sympatycznego gościa, ale tak naprawdę jest wredny i skąpy. Wszelkie uwagi jakie ma dla pracowników (ma ich zdecydownie za dużo) przekazuje kierownikom, żeby nie musiał dawać poznać pracownikom swojej cudownej osoby od tej zgryźliwej i uszczypliwej strony. Kierownicy dopiero zwracają uwagę kasjerom. I często widać, że tak naprawdę totalnie nie zgrywa się z nimi to co mówią i nie zgadzają się z tym, no ale tylko wypowiadają słowa szefa jak usłużne pieski - kierowniczka (usunięte przez administratora) jest osobą nieomylną i często wywołuje konflikty, które oczywiście są winą pracowników. Nie potrafi normalnie ich załatwić więc od razu wykonuje telefon do kadrowego i skarży jacy to inni są be (usunięte przez administratora)Bardzo oszczędza na swoich pracownikach, którzy w tym pięknym stroju - koszuli, muszce i miłym uśmiechu - są przecież wizytówką sklepu. Klientom jak zimą wejdą tam na chwilę w kurtkach wydaje się, że w sklepie jest ciepło, ale pracownicy chodzą (lub gorzej - siedzą na kasie) trzęsąc się z zimna. Jedyne ogrzewanie na sklepie (do góry w biurze oczywiście lato, na krótki rękaw można chodzić) to dmuchawa przy wejściu, którą włącza się tylko jak jest poniżej -15 stopni na zewnątrz. Co by pracownikom zimno było, to będą ciężej i szybciej pracować, żeby się rozgrzać. Kierownicy działów mogą chociaż ubrać polar. Natomiast kasjer siedzący blisko drzwi musi świecić białą koszulą, bo jak nie to zaraz szef na kamerze zobaczy i zadzwoni. Pod koszulę wiadomo wielu warstw się nie da wcisnąć. Jest naprawdę mega zimno. Nie możesz się nawet rozgrzać herbatą, bo czajnik jest w jadalni na piętrze, a tam można chodzić tylko na 15to minutową przerwę. Gdy zostały wprowadzone godziny dla seniorów, jedna osoba musiała stać przy drzwiach (od środka na szczęście) i pilnować. Jedna koleżanka dostała takie zadanie, stała w kurtce ale i tak marzła. Podszedł szef, popatrzył na nią czule, wyłączył nad jej głową dmuchawę i spytał - "po co to?" i sobie poszedł - kasjerzy płacą za dodatnie manko. Za ujemne - jak najbardziej, bo przyczynili się do strat, ale za dodatnie (każde powyżej 5 zł) ró(usunięte przez administratora) - mimo sporego personelu często jest niewyróba i ściąga się pracowników, którzy są na urlopach i jest to notoryczne To takie najważniejsze minusy :) pozdrawiam

2
Daniel Nowy wpis
Inne

Mam zamiar aplikować więc moje zainteresowanie dotyczy zarobków, umowy oraz atmosfery w pracy, podpowiecie coś?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Arturo Sp. z o.o., to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Junior Specialist Finance & Accounting
Warszawa
Quanta Energy S.A.
(103 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Super praca

Witam. Pracowałam w Arturo na poznańskiej długi czas.. Ludzie pracują tu przeważnie po 6dni w tygodniu. Ciągle za mało jest ludzi, każdy kto przychodzi odchodzi po paru dniach. Na początku jest miło, ze wszystkim idą Ci na rękę a potem się okazuje że jak nie ma kto przyjść do pracy to w twój dzień wolny wydzwaniaja że musisz przyjść w tej chwili. Nawet przyjeżdżają pod dom żebyś tylko przyszła do pracy jak brak ludzi. W weekendy masz jakieś chore dyżury. Musisz czekać za telefonem i nie możesz się ruszać z miejsca zamieszkania bo może ktoś zadzwonić. Będąc kierownikiem przenosisz tony towaru którego nie ma w ogóle gdzie magazynować. Szef z żoną oraz kadrowa chodzą całymi dniami i pastwią się nad pracownikami. A to źle poukładane, a to zbyt wolno, a to brakuje jednego kiślu na 40możliwych. Chodzą z analizami o sprawdzają. Ciągle Robisz za mało, za wolno, nie dobrze.. Szef ma wymagania z kosmosu. Nie da się ujebać fizycznie, a psychicznie to już w ogóle. Masz tak zrytą głowę że jak przychodzisz do domu to masz ochotę wyskoczyć z okna. Pracownicy chodzą smutni, ale muszą być mili dla rozwydrzonych klientów, którzy najchętniej stanęli by w drzwiach i mówili co im podać.. Dla klientów trzeba być miłym do zrzygania, nawet jeśli napluli by Ci w twarz. Kierownicy podważają zdanie kasjerek oraz poniżają personel przy klientach. Kłótnie roztrząsane są na sklepie. I kadrowa bez żadnej szkoły która nawet nie umie ułożyć grafiku. Nie dziwne że nigdy nikt tam nie chciał robić. To zwykły kołchoz. Szef tak oszczędny że nawet cukierka na święta nie da. Chwalą się pensja z kosmosu a potem zie okazuje ze połowa do ręki, połowa na konto, premia po 3miesiącach. A na końcu się okazuje że jej nie Dostaniesz bo " decyzja szefa ". Przyjdź i zobacz jak robi się w Arturo.

Było minęło
@Super praca

Bardzo dobrze napisane. Widzę że od 7 lat nic sie tam nie zmienilo-kiedys tam pracowalam , swoje wiem i duzo widzialam. A Ci klienci którzy nie wierzą jak wyglada od środka to niech sie tam zatrudnia☺.

Gemma
@Super praca

Pracowałam tam kilka miesięcy w 2001 czy 2002 roku. Widzę że od tego czasu nic się nie zmieniło. Wtedy była umowa na 3 miesiące, druga na 2 lata i wypad. Miałam taką sytuację, poszłam na dział wędlin, kompletnie niedoświadczona. Koleżanka miała mi pomagać wdrożyć się. Coś źle zrobiłam i klientka zwróciła mi uwagę. W tym momencie koleżanka biegiem do kierowniczki i widzę jak centralnie pokazuje na mnie palcem i coś mówi. Donoszenie na koleżanki było mile widziane. Kilka dni pod rząd zostałam ok 10 min dłużej żeby skończyć wykładać towar na półkach. Żaden problem, te kilka minut mnie nie zbawi. Ale jednego dnia zeszłam ze sklepu z koleżanką trochę wcześniej i poszłyśmy do szatni przebrać się. Po chwili był już kierownik i nawrzeszczał na nas że opuściłyśmy sklep 3 minuty przed czasem. Nie patrzyłam na zegarek. Z jego krzyków dowiedziałam się że 3 minuty wcześniej skończyłam pracę. Kiedy szef powiedział że nie przedłuży ze mną umowy to się tym wcale nie zmartwiłam. Mimo że w tym czasie z pracą było kiepsko, to tam nie chciałam dłużej pracować.

Leszek
Inne

Tak dobrze się pracuje, że zapomnieliście czasami zamieścić swoją opinię na forum?

Kuba
Inne

A jak macie rozwiązana sprawę premii? Dlaczego piszesz, że jej prawie nie ma?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arturo
@Kuba

Proszę o dokładne czytanie ze zrozumieniem "prawNie"...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arturo

Wszyscy pracownicy zatrudnieni na najniższa krajową! Nieważne czy jesteś kasjerem czy kierownikiem sklepu. Różnice w pensjach wypłacane są pod stołem, tak samo jak premie. Za każdy błąd grozi pisemne upomnienie ze wpisem do akt i kara finansowa z premii, której prawnie nie ma. Nie istnieje coś takiego jak benefity. Czy z okazji świąt, czy tak hucznie obchodzonych imienin czy urodzin sklepu. Nie ma zniżek dla pracowników, bonów... NIE POLECAM

Pracujacy
Inne

Nie narzekajcie, zawsze może być gorzej!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidka8021962@gmail.com

Zawsze wysoko ceniłam Arturo na Ul.Poznańskiej w Puszczykowie ale dzisuaj mnie zawiedli od lat kupuje pączki z ekspresowej ale te co dzisiaj mi sprzedano to stare wstrętne pączki i na pewno nie były z espresowej.Wstyd naprawdę że taki sklep coś takiego robi!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monika129

Nie często mam tę niewątpliwą "przyjemność" robić zakupy w Arturo, ale gdy już mi się to zdarzy, żałuję tego od pierwszego kontaktu z obsługą. Najgorsza sytuacja ma miejsce na dziale wędlin, gdzie panie ekspedientki mają zbyt wiele na głowie i nie udaje im się od razu obsłużyć klienta. Moja "ulubiona" Szanowana Pani L. nie potrafi szybko podejść do klienta, odchodzi, wynajduje sobie nowe ważniejsze zajęcie, informuje, że "za chwileczkę" podejdzie, kiedy reagujemy i pytamy ile jeszcze musimy czekać mając szczęście w końcu podejdzie, obsłuży nas "za karę" i wróci do symulowania swojego zabiegania a może właśnie jego kompletnego braku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WR

Jeśli komuś nie pasuje praca w Arturo, może po prostu tam nie pracować. Są inni pracodawcy. Można też postawić na własny interes, jak zrobili właściciele Arturo i zapewnić innym komfortowe warunki pracy.. Otóż problem w tym, że większość nie stać, nie mają kwalifikacji lub też zwyczajnie się do tego nie nadają. Krytykować łatwo.. a może trzeba się wziąć do roboty? Z punktu widzenia klienta sklep jest na wysokim poziomie

Maja
Inne

Widzę, że obecnie pojawiło się ogłoszenie do pracy w firmie jako Kasjer-sprzedawca. Co nadal nie tak często spotykane, wysokość wynagrodzenia została wymieniona w treści oferty. Podawanie takiej informacji z góry znacznie ułatwia decyzję o aplikacji. Wspomniany jest również system w jakim się w sklepie pracuje. Wiecie jak ten 2 zmianowy system pracy wygląda w praktyce?

Klient

Nigdy nie pracowalem w tym sklepie lecz z zewnatrz wyglada dobrze :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maja
Inne

@Super pracadalej pracujesz w firmie? Czy w ostatnich miesiącach coś się w firmie zmieniło?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

estem stałym klientem sklepu, Arturo w zasadzie codziennym, chciałbym serdecznie podziękować za profesjonalizm obsługi, zatowarowanie sklepu jest wzorowe, Panie zawsze chętnie służą pomocą, w dziale mięsnym i serów doradzą, pomogą, są bardzo miłe i uczynne. Okazjonalnie kupuję w innych sklepach, jak np. Piotr i Paweł, ale Arturo przebija ich wszystkich. Przy kasach kolejki jeśli są to są natychmiast rozładowywane przez uruchomienie kolejnej kasy, także nie trzeba długo czekać. Tak trzymać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
on

Często chodzę do tego sklepu wszystko było by ok gbyby nie pracownice które tam pracują. Oczywiście nie wszystkie lecz jest tam kilka ale zwrócę się odnosnie jednej która jest tak beszczelna że zaczepia klientów i opowiada im brednie na temat innych ludzi wpierdala.ac się w czyjeś życie prywatne taka osoba powinna zostać zwolniona ponieważ jej zachowanie jest kary godne i nie powinno miec miejsca w sklepie . Powiem tylko ze ta kobieta ma krótkie ciemne włosy i pracowała od rana wczoraj w Puszczykowie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dfg

@hej ciężko w sumie coś na ten temat napisać z tego względu że od dawna w firmie nie była prowadzona żadna rekrtuacja z tego co ja się orientuje no ale może jednak mimo wszystko ktoś Ci na ten temat coś więcej napisze chociaż od tego czasu mogło się coś zmienić

bbf

do...klientka zaraz napiszesz,ze przerwy na siusiu tez wliczaja sie do pozstałych przerw????? bzdury!!!!! Tak moze napisac tylko ktos od środka bedacy w tym kołchozie.szkoda czasu na te firmę!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bf

zatrudnij się ,a sama sie przekonasz jak to wygląda od środka.Polecam Iza!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Arturo Sp. z o.o. - Puszczykowo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Arturo Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Arturo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Arturo Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 17 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Poznańska 74 B
    62-040 Puszczykowo
  • NIP: 7772954022 KRS: 0000273476
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Arturo Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii