Jestem stałą klientką sklepu Stokrotka przy ulicy Niemcewicza na osiedlu Niebuszewo. Chciałabym pochwalić panie blondynkę,czarną i różową :-;ze stoiska mięso-wędliny oraz panie kasjerki a w szczególności blondynki i jedną młodą czarną oraz 2 kierowniczki sklepu (nie wiem czy mogę wymieniać po imieniu ,ale na pewno beda wiedziały ,że to chodzi o nie).Zatowarowanie uważam,że jest na poziomie a towar,który ja kupuję jest zawsze dostępny.Jeśli chodzi o warzywa i owoce to nie uważam żeby odbiegały od towaru kupowanego przez wielu klientów w dyskontach.Kiedy bym nie przyszła z tatą,to zawsze wymienione panie są pomocne i doradzą. Uważam,że opinie negatywne wystawione są przez sfrustrowanych emerytów,bo nie sądzę żeby te panie były miłe tylko dla wybrańców.W Stokrotce bywam nawet 3 razy dziennie właśnie po to żeby porozmawiać z moimi ulubionymi paniami. Myśle,że większość klientów podzieli moją opinie,bo to jest jedyny osiedlowy sklep,w którym wszystkie miesa i wędliny są zawsze świeże. Pozdrawiam Lenka z tatą :-)
DO PREZESA,KIEROWNICTWA SIECI SKLEPU STOKROTKA. DZISIAJ 13-09-2019 BYŁAM ŚWIADKIEM SKANDALICZNEGO ZACHOWANIA PERSONELU, A WŁAŚCIWIE DWÓCH PAŃ, JEDNA TO KIEROWNICZKA ZMIANY, DRUGA TO PANI PRACUJĄCA W TYM DNIU NA KASIE MONOPOLOWEJ W GODZ 11-12-TEJ. SKLEP ZNAJDUJE SIĘ W SZCZECINIE NIEMCEWICZA 26 NA DZIELNICY NIEBUSZEWO OPISUJE ZDARZENIE: PRZY KASIE MONOPOLOWEJ (BO OCZYWIŚCIE GŁÓWNA KASA MAŁO KIEDY CZYNNA) STOI DWÓCH KLIENTÓW, PIERWSZY TO PAN, DRUGA TO PANI, PAN ZWRACA UWAGĘ PANI kasjerCE, ŻE KOLEJNY RAZ PRZYCHODZI DO SKLEPU Z ZAMIAREM KUPIENIA WODY I TEJ WODY NIE MA PO CZYM PANI MÓWI, ZE SKLEP OD DAWIEN DAWNA MA KŁOPOT Z BRAKAMI TOWARÓW WSZELKICH, NA CO KASJERKA ODPOWIADA, ŻEBY ZMIENILI SKLEP. PO CZYM PANI I PAN MÓWIĄ, ŻE TO JEST SKLEP OSIEDLOWY I BARDZO MIESZKAŃCOM JEST POTRZEBNY I NIE BĘDĄ ZMIENIAĆ SKLEPU, ZE WZGLĘDU NA PANI KASJERKI ZACHOWANIE. PANI PRZYPOMINA KASJERCE ,ŻE TO ONA I CAŁY PERSONEL SKLEPU JEST DLA KLIENTA, A NIE ODWROTNIE. PANI ŻALI SIĘ DALEJ, ZE DZIEŃ WCZEŚNIEJ CZYLI W CZWARTEK ,ZAKUPIŁA KURCZAKA Z ROŻNA (A OBOK KASJERKI W TYM MOMENCIE JUŻ STOI KIEROWNICZKA CHYBA ZMIANY,CZYLI DRUGA Z PAŃ PRACOWNIC) , KLIENTKA MÓWI, ŻEBY NAUCZYŁA PERSONEL PIEC KURCZAKA, BO TEN KTÓRY ZAKUPIŁA W OGÓLE NIE NADAWAŁ SIĘ DO ZJEDZENIA, TAK BYŁ SUCHY, I ŻEBY NIE TO, ŻE ZGUBIŁA PARAGON TO BY GO ODDALA! OBIE PANIE ZACZYNAJĄ GŁUPIO SIĘ ŚMIAĆ I LEKCEWAŻYĆ KLIENTKĘ A ZA CHWILĘ WDAJĄ SIĘ W "PYSKÓWKĘ" ,ZAMIAST ZAŁAGODZIĆ ZDARZENIE! PRZY OKAZJI CHCĘ NADMIENIĆ, ŻE NIE WSZYSTKIE PANIE EKSPEDIENTKI W TEN SPOSÓB SIĘ ZACHOWUJĄ, BO NAPRAWDĘ SĄ RÓWNIEŻ I BARDZO MIŁE.JAKO DRUGA OSOBA CO RÓWNIEŻ JESTEM STAŁĄ KLIENTKĄ I NIE CHCIAŁABYM BYĆ TAK POTRAKTOWANA PRZEZ PERSONEL TYM BARDZIEJ ŻE TA PANI I PAN MIAŁA RACJĘ, A JEŻELI CHODZI O DOSTAWY TOWARU TO PO PROSTU SZOK ! WSZYSCY SĄDZILIŚMY, ŻE PO REMONCIE BĘDZIE LEPIEJ, ALE NIESTETY NIE!- I TO NIE WINA EKSPEDIENTEK TYLKO KIEROWNICTWA! DLATEGO PROSIMY PRZEŁOŻONYCH SIECI SKLEPÓW STOKROTKA O KONTROLE TEGO SKLEPU (NIEMCEWICZA 26 SZCZECIN) I NAUCZENIA PRACOWNIKÓW TRAKTOWANIA NALEŻYCIE SWOICH KLIENTÓW. PROSIMY O TO ŻEBY ZAOPATRZENIE A ZWŁASZCZA W WARZYWNIAKU BYŁO DOBRZE I ŚWIEŻO ZAOPATRZONE NP W PIETRUSZKĘ, MARCHEWKĘ, SELER, BO BARDZO CZĘSTO SIĘ ZDARZA, ŻE O GODZ 13-14 TYCH TOWARÓW NIE MA! .A ZIEMNIAKI NA WAGĘ ZWŁASZCZA PÓZNYM POPOŁUDNIEM TO PORAŻKA JAK I NABIAŁ BARDZO CZĘSTO WYKŁADANY JEST PO GODZ 13-TEJ I DLATEGO MUSIMY KORZYSTAĆ Z INNYCH SKLEPÓW, A SZKODA, BO KONKURENCJA DUŻA I NIE TYLKO UTARG MOŻNA ROBIĆ NA ALKOHOLU! PRZYKRO, ZE W TAK DOBRYM PUNKCIE TAK POTRZEBNY SKLEP OSIEDLOWY TAK MARNIE DZIAŁA I JEST NIEZBYT DOBRZE WYKORZYSTANY!Z POWAŻANIEM JEDNA Z WIELU KLIENTEK KTÓRA CHCIAŁABY ZMIANY NA LEPSZĄ!