48h prob oplacenia konczacej sie domeny, dziesiatki prob logowania, tyle samo zmian hasel. Proby na 3komputerach, i komorce... nie mozna sie zalogowac. Rozmowa z konsultantem po 10min czekania, ze juz resetuje mi haslo. Znowu nie działa. Starania kontaktu z "pomoca techniczna", skonczyły sie otrzymaniem meila z... mozliwoscia zmiany hasla. NIC NIE DZIAŁA!! Zeby dzisiaj zamiast odpowiedzi na reklamacje, otrzymac fvat proforma z suma powiekszona o kare, za... nie odnowienie umowy. Kolejny kontakt z konsultantami, skonczyl sie pytaniem "w regulaminie firmy widnieje informacja o potrzebie oplacenia domeny 7dni wczesniej"... 0.o (usunięte przez administratora) Nagle opcja "oplac" w meilu, na sume z kara dziala bez potrzeby logowania sie... Dla siebie i klientow, mam ponad 20 domen utrzymywanych w az.pl przez sentyment - bo serwery sa mega nie ciekawe. A teraz czas na zabranie wszystkich do innej firmy, ktora chociaz nie bedzie utrudniac oplacenia abonamentow przed uplywem terminu. NIE POLECAM!
ten sam problem, mimo zabierania sie za to wczesniej - ale w moim przypadku, po otrzymaniu proformy z kara, zadzwonilem przypominajac ze domena konczy mi sie za 42dni :D wysylaja to z automatu? kiedy nie mozesz oplacic domeny, i kontaktujesz sie z BOK. - przynajmniej tak to wyglada. 04.2023 maja jakas akcje odzywania sie do starych klientow, z pytaniem o zadowolenie. Rozmowa mila, ale przypomnialem Pani ze nie jestem ich klientem od 1.5 roku przez to ze nic nie dziala, a ceny juz od dawna nie sa konkurecyjne.
Nie pracowałam ale uczestniczyłam w rozmowie rekrutacyjnej. Okazało się, że szukają osoby marketingowej od wszystkiego, znającej bardzo dobrze wszystkie mierniki marketingowe (GA, Hotjar, Tag Manager itp.). Dużo było pytań z tego zakresu. Być może tam tylko takie osoby pracują - nie wiem. Ja w swojej karierze nie spotkałam jeszcze marketingowca, który by znał praktycznie wszystkie możliwe narzędzia do mierzenia działań marketingowych. Prawda jest taka, że firmy najczęściej używają GA jako głównego narzędzia. Ale ok, być może mi tego brakuje. W każdym razie, miałam otrzymać odpowiedź niezależnie od decyzji do 2 tygodni i oczywiście już dawno minęło, a odpowiedzi jak nie było, tak nie ma. Bardzo to słabe, bo jednak człowiek poświęca godzinę dla nich, a im ciężko jest nawet jakiś automat wysłać.
Wobec tylu negatywnych opinii zaczęłam się zastanawiać jak tu wygląda praca na infolinii. Rozmowy z klientami pewnie do najprzyjemniejszych nie nalezą? :/ Ogólnie to ludzie są tu obeznani w temacie czy dość często pojawiają się nowe problemy, na które nie wiadomo jak zareagować?
AZ to fatalna obsługa klienta. Podczas dwóch lat korzystania z usług dwa poważne zaniedbania ze strony AZ i wiele mniejszych. W tym udostępnienie danych dostępowych do panelu klienta nieuprawnionej osobie zewnętrznej, która przez telefon podała numer telefonu i nazwisko osoby od dawna zgłoszone jako nieautoryzowane, co spowodowało utratę dostępu do panelu administracyjnego i dalsze straty. Osoby na infolinii mówią sprzeczne rzeczy - sprawy uzgodnione telefonicznie przez infolinię mają się nijak do komunikacji mailowej. Kilkukrotnie zdarzyło się, że zmiany ustawień poczynione w panelu klienta nie zostały aktywowane. Usługi omówione mailowo po zakupieniu okazywały się niemożliwe do zrealizowania, zwrotu pieniędzy do dziś nie dostaliśmy. Nie wspomnę już o awariach które uniemożliwiają dostęp do poczty i działanie stron.

Dużo tu opinii od uzytkownikow (niezbyt pozytywnych:P) No a co powiedzą o firmie pracownicy? Spoko praca, warunki są okej? :)
Nie ma możliwości uzyskania kodów authinfo, aby od nich uciec, nawet listy polecone nie pomagają. Konieczna interwencja przez NASK! Stanowczo odradzam wdepnięcie do az.pl, bo potem ciężko się stamtąd wydostać...
Panel to jakaś porażka. Nie działa poczta. Instrukcja https://pomoc.az.pl/kategorie/gdzie-znajde-adresy-serwerow-pocztowych-smtp-imap-pop3/ jest nieadekwatna to panelu - w panelu nie mam takich przycisków jak w instrukcji. Dopiero niedawno łaskawie na hostingu doinstalowali mi PHP 7.0, a tak miałem max 5.6 (a mamy sierpień 2020). Nie ma szans na 7,2 bo "serwer go nie wspiera". W samym panelu mają literówki np "stornę" zamiast "stronę". Prestashop nie działa, za mało pamięci a u konkurencji nie ma problemu. Miałem kontakt z serwerami cyberfolks, nazwa, home, webd i wiele innych i uważam że az.pl to totalne (usunięte przez administratora) Brak darmowych SSL, jakieś ograniczenia na hostingu, żeby założyć pocztę muszę logować się do starego panelu (dla klientów zarejestrowanych przed 2014 a przypominam że mamy rok 2020)
Adamie, wszelkie Twoje sugestie dotyczące działania usług oraz panelu zostały przez nas odnotowane i zapewniam, że będziemy pracować nad ich ulepszeniem. Jeśli możemy jakoś pomóc w kwestii konfiguracji lub optymalizacji Twoich usług, skontaktuj się z nami poprzez e-mail lub telefonicznie pod numerem 570 510 570. Zrobimy co w naszej mocy, aby Twoje zadowolenie z korzystania z usług AZ.pl wzrosło.
Cześć, bardzo nam przykro, że doszło do takiego nieporozumienia. Myślę, że jeśli jesteś chętny możemy zaproponować jakieś rozwiązanie indywidualne w ramach zadośćuczynienia i przyjrzeć się tej sprawie dokładniej, aby więcej takie sytuacje nie miały miejsca. Proszę skontaktuj się z nami drogą mailową podając nazwę domeny oraz wspomnij o tej konwersacji na portalu gowork. Pozdrawiam, zespół AZ.pl
oszukali mnie na ponad 300 zl nie polecam ,
Strona nie odpowiada na maile , kupilem zabezpieczenie prywatnosci strony za 50 zl a potem musialem na chwile je zdezaktywowac i gdy chcialem wlaczyc spowrotem kazali mi zaplacic kolejne 50 zl , DOMENE kupilem na rok z czego na odpowiedz od supportu trzeba czekac miesiącami aż łaskawie odpiszą ..
Bardzo drogo, 500 zł za mało popularną domenę i hosting z prostą stroną informacyjną i jedną skrzynką mailową. Obsługa fatalna, ceny podnoszone z roku na rok o 100 proc. A im dłużej jest klient, tym gorzej jest traktowany.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Az.Pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Az.Pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Az.Pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Az.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Az.Pl Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.