home.pl sp.j.

Szczecin

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 32 ocen.

Opinie o home.pl sp.j.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie home.pl sp.j.

Marta

@Anemii z tego, co zrozumiałam - nie masz za dużego doświadczenia zawodowego (a może nawet w ogóle), ale kończysz technikum, gdzie uzyskujesz certyfikaty? Są one często bardzo ważne, ale trzeba pamietać, że dla wielu pracodawców na rynku pracy, to doświadczenie często stanowi najwazniejszy atut pracownika. Wiele młodych osób w rożnych firmach, początkowo musi nabrać doświadczenia zawodowego, aby móc następnie negocjować warunki. Jak to wygląda w home.pl sp.j.?

Anemii

Janpodszedlem do tego bardziej z glowa. Otwórz na. Rozmowie kwalifikacyjnej jasno powiedziano o dwóch podwyżkach po 3 i 9 mc . Ciekawi mnie jaka jest ok 9 miesiącach. Ja w tym momencie jest na 2 letnim technikum zaocznym gdzie uczą mnie i dadzą certyfikaty Microsoftu z php xhtml5, Joomla i jeszcze jakiś jeden jezyk służący do projektu stron www. Dodatkowa zajęcia z prowadzenia j obsługi baz danych i kurs na aarhiCAD i pozycjonowanie stron www. W dwa lata zdobędę doświadczenie kompetencje i papierki dobrze prosperujące z tą firmę. Ja tam wierzę w to że doceniają indywidualne zdolności pracowników . Rozumiem słuchawka i pomoc techniczna na start .. ale nie musisz robić tego dwa lata możesz się rozwijać sam. Jak wygląda z tymi dwiema premiami? Jak wyglądają szkolenia ? Jaka jest podwyższyła po roku i , czy da się wyrobić ponad 2 tys zł. Netto już drugiego dmoesoaca pracy ?

Marta

@black są u nich aktualne oferty pracy dotyczące konsultanta obsługi klienta i gwarantują tutaj umowę o pracę i wszystkie korzyści, o których pisałeś. Możesz doprecyzować o jakich stanowiskach dokładnie piszesz? Bo są tutaj też oferty na młodszego konsultanta i w zasadzie nie ma między nimi dużej różnicy. Daj znać bo wiele osób korzysta z forum przed rekrutacją i takie informacje na pewno są dla nich ważne.

Black

Firma typowo feudalna, dzieli się na "Panów" i "chłopów". Pierwsza grupa to osoby mówiące dobrze o home.pl. Prowadzą głównie rozmowy na meetingach przy kawkach, zarabiają +3k na rękę, korzystają z pokojów konferencyjnych, biblioteczek, wyjazdów służbowych i wszystkich innych atrakcji opisanych w aplikacji o pracę. Chłopi zaś, pracują w gułagu na uboczu; zwanym potocznie BOKiem. Chłop przez całą swoją 8 godzinną zmianę odbiera telefony i nie mówię tu o kilku telefonach na godzinę. Obsada zaplanowania jest tak, żeby kolejka klientów była ZAWSZE. Tz. po zakończonym połączeniu 5s na zostawienie notatki (najlepiej pisanej pełnymi zdaniami!!!) po czym dzwoni kolejny wkurzony klient i tak 50-80 telefonów podczas jednej zmiany. To co mówią podczas rekrutacji (składającej się z pierdyliarda ilości etapów, głupich pytań HR i obietnic nie z tej ziemi) to totalna bajka, po zakończonym szkoleniu "chłop" trafia do uwłaczającej roboty konsultanta od wszystkiego... Nie wierzcie również że konsultant techniczny ma w home.pl cokolwiek wspólnego z pomocą techniczną!! Home.pl płaci psie stawki, nieznacznie przekraczające minimalną krajową (2000zł brutto), dlatego każdy kto ma wiedzę techniczną ucieka do innej firmy a w home.pl zostały same twarde głowy od dosprzedaży usług. Rotacja jest olbrzymia, ludzie odchodzą po kilku miesiącach, a home.pl na ich miejsce przyjmuje nowych. Wytrzymują tylko najgłupsi (nieumiejący znaleźć innej roboty) albo tacy którzy pracują przez zasiedzenie a ich wymagania od życia zakończyły się na etapie 2500zł na rękę. NIE TRAĆ SWOJEGO CZASU I PIENIĘDZY ! Unikaj pracy w home.pl jak ognia ! Z każdym rokiem jest już tylko gorzej...

Anonim

Pracuje prawie rok w biurze obslugi. Niestety mydlenie oczu na rozmowie. Rzeczywistosc zupelnie inna. Sztywna atmosfera mimo zapowiadanego luzu. Ludzie pracujacy dluzej mowia ,ze kiedys bylo lepiej. Nie polecam i szukam od miesiaca nowej pracy. Zarobki na bardzo slabym poziomie.

daro540

Ja Dariusz Gabruś podpisujący się pseudonimem daro540 przepraszam Klaver sp.z.o.o.z siedzibą w Częstochowie przy ul.Gajcego2 za to że w sposób bezprawny za pomocą środków masowego komunikowania podawałem nieprawdziwe,szkalujące,pomawiające informacje nieuczciwego i niezgodnego z prawem prowadzenia działalności gospodarczej przez KLAVER sp.z o.o.z/s w Częstochowie w zakresie wyszukiwania miejsc pracy i pozyskiwania pracowników,bezpodstawnie zarzucając jej,że wyzyskuje ludzi,mąci im w głowach,wprowadza w błąd co do wysokości i warunków wypłaty wynagrodzenia,składa obietnice bez pokrycia,jest oszustem i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie dotrzymuje warunków umowy,werbuje pracowników do niewolniczej pracy,co skutkowało naruszeniem dóbr osobistych KLAVER sp. z o.o. z/s w Częstochowie m in, w postaci dobrego imienia,reputacji,wizerunkui naraziło KLAVER sp.z o.o.na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania działalności gospodarczej we wskazanym zakresie-oraz wyrażam z tego tytułu ubolewanie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Wiesiek K.

Również pracowale w tym dziale i musze przyznać wiele racji ale w kilku kwestiach mam inne zdanie. Home.pl to swietne doświadczenie dobrze wyglada w CV. Większość ludzi jest naprawdę świetna ale zdazaja się straszne świnie. Co do zarobków to niertety w tesco na kasie zarabia się niewiele gorzej.

mrówka

Czytam te opinie jako potencjalny klient na ich usługi. Po tych wypowiedziach nie zdecyduje się na współpracę z Nimi.

manikdo

@madwiga dobra ze pytasz dla mnie atmsofera jest wazna

Olo

Firma nie dba o pracowników, dba ale o PR. Piękne meble, świetne zdjęcia z imprez i śniadań nie ma to nic wspólnego z atmosferą pracy. Pracownicy BOK pracują zmianowo(zmiany karne za małą dosprzedaż) za najniższą pensje (1600 zł na rękę). Bardzo duże wymagania w stosunku do pracowników a kierownictwo nie daje nic od siebie. Dobrze się bawią przy piłkarzykach jedynie liderzy i pracownicy na wysokich stanowiskach. , na boku nie ma czasu pójść pograć bo masz 30 sekund pomiędzy telefonami na zrobienie notatki z rozmowy!( na przerwy są zapisy.. załapiesz się lub nie zależy od lidera). Ludzie, którzy odeszli są teraz szczęśliwi mimo ze firma wmawia im ze nigdzie im lepiej nie bedzie. Nie polecam

anonim

(usunięte przez administratora)

bfg

Nie. Praca jest stacjonarna. W biurze. Napisane jest że płaca składa się z podstawy i prowizji. Wymiar godzin 6-8 dziennie.

bfg

Teraz trwa rekrutacja na stanowisko Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta. Czy ktoś pracował albo pracuje w home na tym stanowisku? Myślę żeby wysłać CV ale zastanawiam się na czym konkretnie ta praca polega i przede wszystkim ile się zarabia na ww stanowisku.

TECHNIK

Pracuję już prawie pół roku na stanowisku młodszego konsultanta wsparcia technicznego. 2000 brutto, po 3 miesiącach dwieście złotych podwyżki. Oczywiście Brutto. Na rękę przedział niewiele ponad 1400-1600 podstawy. Na rozmowie czarują dosprzedażą, pokazują ludzi, który wyciągają drugą wypłatę. Niestety jest ich maksymalnie trójka na kilkadziesiąt miejsc pracy. Powiedzmy, że jestem ponad średnią, gdzie wyciągam te 150 netto dosprzedaży. Jest niby premia za audyty (procentowe zmieszczenie się w standardach rozmowy) niestety ja jej nie widzę, pomimo uzyskiwania miesiąc w miesiąc 85% albo i więcej. Firma zadbana, konsola (którą zobaczysz tylko podczas szkoleń) czy piłkarzyki (to samo) mają Cię wprowadzić w świetną atmosferę. Pamiętaj jednak, że chodzisz do pracy i nie wiem jak Ty, ale ja wolę dostawać 2500 i pracować przy starym biurku, niż 1500 w kolorowym "wyposażonym" biurze. Dodam tylko, że pracując w kilku sklepach wyciągając te same pieniądze (albo i większe) w sklepach sieciowych. Przerzucając kartony z jednej na drugą stronę. Tutaj możesz usunąć stronę dużej korporacji, ale przecież liczy się ATMOSFERA nie pieniądze, prawda?

anonim

(usunięte przez administratora)

mm

Ta, będą zarabiać tyle samo, tylko w ojro :D

Dżyb

Witam, atmosfera w pracy jest naprawdę bardzo fajna. Warunki (pomieszczenie, miejsce pracy, sprzęt, kuchnia itp.) naprawdę nie ma na co narzekać. Jeżeli chodzi o zarobki to wszystko jest czarno na białym przedstawiane na samym początku Twojej kariery tutaj, wiadomo mogłoby być więcej. Jeżeli się opierdzielasz to nie dziw się, że mało zarabiasz :) system premii jest w porządku, wystarczy się starać. Jest duża przepaść między zarobkami kadry kierowniczej a pracownikami DOK`u (jak ja) ale to chyba w każdej branży w każdej firmie spotykane zjawisko, że osoby na wyższych stanowiskach zarabiają więcej :) praca jest czasem upierdliwa bo ludzie wydzwaniają z idiotycznymi sprawami, które w 90% można załatwić za pomocą strony pomoc.home.pl lub po prostu wujka Google.. no ale cóż. Mam nadzieję, że zarobki się podniosą gdyż firma została przejęta przez niemieckich inwestorów. polecam. a jeżeli ktoś tutaj z home.pl to czyta to chcę podwyżki! NAŁ!

qwe
@Dżyb 27.10.2015 12:21
Witam, atmosfera w pracy jest naprawdę bardzo fajna. Warunki (pomieszczenie, miejsce pracy, sprzęt, kuchnia itp.) naprawdę nie...

Już mi się śmiać chce jak kolejna osoba pisze, że "Jeżeli chodzi o zarobki to wszystko jest czarno na białym przedstawiane na samym początku Twojej kariery". Czy ktoś tutaj z komentujących napisał, że go oszukano, dostając wynagrodzenie mniejsze niż uzgodniono na rozmowie. Przepaść w zarobkach między pracownikami szeregowymi a kadrą kierowniczą jest w każdej firmie. Licz się tylko z tym, że jeśli pracownicy szeregowi mają stosunkowo niskie wynagrodzenie w porównaniu z innymi firmami sektora IT, to kadra kierownicza również. Z Twojej perspektywy kadra kierownicza w home.pl zarabia dużo. Jeśli byś pracował na stanowisku kierowniczym też byś był rozczarowany z zarobków, wiedząc, że w innych firmach w kraju możesz zarobić więcej.

anonim

(usunięte przez administratora)

qwe

Ludzie są różni. Po prostu niektórych rajcuje to, że dostaną od firmy owoce na lunch, kolorowe meble w lobby oraz stół do gry w piłkarzyki i są w siódmym niebie. Tym co zależy na normalnych lub wysokich zarobkach oraz rozwoju w dłuższej perspektywie czasu uciekają.

mm
@qwe 24.10.2015 16:17
Ludzie są różni. Po prostu niektórych rajcuje to, że dostaną od firmy owoce na lunch, kolorowe meble w lobby oraz stół do gry w...

Dokładnie tak jak pisze qwe. To jest firma na start, dobrze wygląda w CV ze względu na markę. Obecnie ponad połowa informatyków uciekła, a właściciele zdają sobie sprawę, że wynagrodzenie jest średnio konkurencyjne w porównaniu z innymi firmami, więc nie sądzę, żeby rozmowa otworzyła im oczy :) ale możesz spróbować, powodzenia :)

anonim

(usunięte przez administratora)

qwe

Zdziwiłbyś się jak bardzo odstają...

misia

Home to bardzo fajna firma. Warunki przedstawiane są już na rozmowie i można spokojnie podjąć decyzję, czy chce się tam pracować czy nie. Zarobki mało czy dużo - dla każdego to może znaczyć inną kwotę. Biuro bardzo ładne i nowoczesne, lobby z kanapami,konsola do gier - pozwala się oderwać od pracy i zrelaksować. Bardzo sympatyczna atmosfera, młodzi ludzie, pozytywnie "zakręceni" jak to w branży IT. Pozdrawiam cały zespół :-)

g.
@misia 03.03.2015 16:06
Home to bardzo fajna firma. Warunki przedstawiane są już na rozmowie i można spokojnie podjąć decyzję, czy chce się tam pracowa...

Z tym, że ustalanie warunków wynagrodzenia jest "jednostronne" (if you know what I mean) na stanowiskach niższego szczebla ;) W homie się dużo nie zarabia, dużo specjalistów m.in. z tego powodu odeszło. Co do atmosfery, rzeczywiście jest bardzo fajna. :)

kaktus z krainy lodowców

co masz na myśli pisząc"zadaniowy czas pracy" i dlaczego twoi znajomi nie są z niego zadowolenie? nie rozumiem jak z pracy we takiej firmie ktokolwiek może nie być zadowolony. zupełnie nie rozumiem co masz na myśi i co to ma wspólnego z organami ścigania? a da się u nich zostać od razu jakimś menadżerem?

maz

Ta firma to obecnie syf. Wydaja bardzo duzo pieniedzy na fotele, wystroj pomieszczen ale nie na ludzi. Jest nastawiona na 20 kilku latkow po studiach , ktorym kojarzy sie z prestizem czy"szczecinskim microsoftem". Ludzi, ktorzy za hot doga i zaproszenie na gokarty czy kregle beda siedziec w pracy od 7 do 19 i nie zapytaja o wyplate. Zarobki 1600-2500. Wiecej maja koledzy obecnego dyrektora finansowego, sciagani z jednej z goleniowskich firm-6 tys. Nie placa za nadgodziny. Zlikwidowali pomiar czasu pracy na bramkach aby nie bylo dowodow dla PiPu i jednoczasnie wprowadzili zadaniowy czas pracy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ladyka

Nie ludz sie ze po studiach ktos Cie zatrudni za niewiadmo jaka kase. Co do Home.pl nie polecam - rekrutowalam tam zaraz po studiach, przeszlam wszystkie 3 etapy rekrutacji po czym Pani z HR zadzwonila do mnie, ze jednak mnie nie zatrudnia, mimo ze na wszystkich etapach byli pod "duzym wrazeniem mojej wiedzy". Na moje pytanie "co bylo powodem takiej decyzji" nie uzyskalam odpowiedzi. Ich hosting pozostawia wiele do zyczenia, w ostatnich latach bardzoe spadla jakosc ich uslug tak jak pisali przedmowcy.

czesiek

nie polecam tam pracy nikomu. kierownictwo myśli, że robi łaskę, że zatrudnia. skoro tacy genialni są, niech tak sobie zorganizują firmę, żeby nie musieli nikogo zatrudniać.(usunięte przez administratora) z home mnóstwo ludzi odchodzi do innych firm. nie dziwię się.

Mirek

zarobki od 1600 zł. do 3.200 oraz w drugiej opcji od 8.000 na ręke do 75.000 tysięcy. 99,8% pracuje w pierwszej opcji. Zauważyliście że na ich stronie wypowiedzi o jakoby cudownej atmosferze w pracy to wypowiedzi ludzi ze stanowisk kierowniczych. Odpowiedzcie sobie sami dlaczego.

tg

a jak wyglądają zarobki brutto ??

były pracownik

Firma jak każda inna, najczęstsze rekrutacje na stanowiska szeregowe - konsultant wsparcia technicznego/sprzedaż - duże wymagania, kilkutygodniowe szkolenia za małe pieniądze. Każdy orze jak może, i płaci jak najmniej (niewiele więcej niż minimalna krajowa) mimo że IT. Nie polecam na te stanowiska.

anonim

(usunięte przez administratora)

Paweł

Powinni zatrudnić nowych pracowników, bo obecnie obsługa to porażka. Jakość usług w home.pl bardzo się pogorszyła w ostatnim czasie. Co jakiś czas przestaje działać formularz poczty w domenach utrzymywanych na serwerze w home.pl. Kilka dni temu zniknęła cała galeria zdjęć w jednej z domen, którymi administrują a konsultant jedynie potrafił zasugerować ponowny upload i backup danych za 58 zł. Moja firma poniosła straty w wyniku zniknięcia całej galerii kilkudziesięciu zdjęć, poniesione zostały koszty transferu danych i czasu, który mogliśmy przeznaczyć na inne ważne zadania. Czyżby w ten sposób firma naciąga swoich klientów na dodatkową usługę? Żadnej pomocy ze strony konsultantów. Warto naprawdę przemyśleć decyzję o dalszej współpracy z firmą home.pl bo usługi jakie obecnie oferuje są na żenująco niskim poziomie.

flow

nie wiem szczerze o jakiej opinii mówisz bo jak dla mnie to zawsze była dość anonimowa firma . Nie mniej jednak w czasach mniejszej konkurencji łatwiej było wiązać im koniec z końcem co w chwili obecnej już nie należy do takich łatwych spraw. Widzę , że kto może to szuka już sobie czegoś w innych firmach z branży

Zostaw opinię o home.pl sp.j. - Szczecin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie home.pl sp.j.