Opinie o Home.Pl S.A. w Szczecin

Home.Pl S.A.
1 69 119 5 1
Bartosz
Nazwa działu: IT

Pierwsze miesiące pracy w home były świetne. Dokładnie 9 miesięcy. Wszystko zepsuło się w październiku 2018, kiedy dołączył trzeci lider, do działu o śmiesznej nazwie "Web presence". Wyobraźcie sobie sytuację że szukając nowej pracy nowy potencjalny szef pyta was co robiliście. Hmm.. byłem specjalistą ds. Web Presence. Wyobraźcie sobie jego minę? Mniejsza o to. Ten trzeci lider był też moim liderem. O nim później. Od wspomnianego października wszystko zaczęło się psuć. Zaczęto masowo zatrudniać pracowników, którzy nic nie wiedzieli bez szkolenia albo byli po prostu głupi i ciężko było o atmosferę na dziale. Ale ok, to pomińmy, może ja jestem dzikusem i tak uważam (wiem, że nie bo o tym rozmawiałem z innymi, dodam też, że nie chodzi mi o wszystkich. Są wyjątki ;)) Cele sprzedażowe zaczęły rosnąć, wymagania audytowe również i tutaj mamy śmieszną kwestię. Wyobrażacie sobie, że jednego miesiąca dostaniecie w audytach minus za brak pytania klienta czy możecie jakoś jeszcze pomoc, a drugiego miesiąca już nie, mimo że tego nie robicie? Przykładów tego typu jest mnóstwo. To teraz pomyślcie sobie jakie tworzy to absurdy wśród pracowników, gdzie możesz mieć takie same plusy i minusy z innym, a on będzie miał lepszy procent? Nie powiem o co można ten audyt potłuc. Liderzy nic z tym nie robili mimo wielu próśb i żądań. Aaa, zapomnialbym. Wraz ze wzrostem wymagań, które rosną szybciej niż inflacja w naszym kraju, pensja ta sama. Ogólnie jak się nie starasz zarobisz 2200-2300, jak zrobisz wszystko co każą, a z miesiąca na miesiąc jest tego coraz więcej to te 3000 zrobisz. Ale to maksymalnie. Polecam Amazon, stawka taka sama a nie trzeba się użerać z klientami i dać im obrażać ;) Zabawne jest to, że nagle możesz dostać telefon od lidera że masz odebrać telefon angielski, gdzie nie posługujesz się tym językiem na co dzień więc sobie nie poradzisz, to lider cię podsumowuje - masz sobie jakoś poradzić (przerabiałem to). Podwyżka za odbieranie po angielsku oczywiście 0 brutto, jak za wszystko inne dodatkowe. Z czasem takiej pracy się po prostu nie chce. Ile można patrzeć na to, że ktoś Twojej pracy jawnie nie szanuje, a liderzy potrafią przekazać, że ciul ze starymi pracownikami, można zatrudnić nowych to będą się bali i robili cele. Awansowanie osób które pracują krotko, na najwyższe pozycje, które nic nie wiedzą ale liżą tyłki to śmieszna sprawa. Jak masz ogromną wiedzę ale potrafisz się sprzeciwić to szykuj się na ogromne indywidualne cele, albo wypad z firmy. Ja tak miałem. Moja kochana liderka A. do inteligentnch osób niestety nie należała. Nie wiem w jaki sposób dostała się na tę pozycję, ale kiedy każdy inny lider potrafił w firmie zapytać nie zrobiłeś tego, albo zrobiłeś tak i tak i dlaczego, to ona mówiła zrobiłeś tak i tak, jesteś taki i taki i nie mam do ciebie zaufania. Brak jakichkolwiek liderskich predyspozycji i badania tematu. Jak kogoś nie lubi, to stawia mu cele praktycznie nierealne do spełnienia i jak zabraknie ci 1% do wykonania to wylatujesz. Potem znajdzie sobie kolejną osobę i tak dalej, i tak dalej. Jak padnie u Ciebie tekst o zaangażowaniu to wiesz o czym piszę ;) Z jednej strony trochę przykro, że bierze się człowieka który nie wie o co chodzi w tej branży i pracy, bo sama to stwierdzić potrafiła, a jak widać że morale pracowników spadają to nikt nie zapyta co jest nie tak. Niestety w firmie rządzi teraz kolesiostwo, lizanie tyłka, więc jak nie zależy ci na bananach, ładnym widoku z okna (ps. nudzi się po dwóch dniach) i kawie to możesz pracować u zwykłego "Janusza". Kiedyś pracę w firmie bym polecił, teraz już kompletnie nie. Krótkie podsumowanie: Chcesz pracować w home dla: - pieniędzy - tu ich nie zarobisz - atmosfery - jak znajdziesz sobie kilka znajomych to jak najbardziej. Atmosfera w całym dziale na minus - jasne obowiązki - nie - bilet do rozwoju - fajne, aczkolwiek aby dostać się do innego działu musisz mieć mega wiedzę, więc bilet jest fajny, bo możesz sobie uciec gdzieś indziej -banany - tak - kawa - tak Drogi HR, Szkoda, że po wypełnieniu ankiety na koniec pracy nic z tym nie zrobiliście. Żadnego pytania o co chodzi, mimo że dostaliście praktycznie taki sam opis jak wyżej na tacy. Polecam wziąć na spotkania kilka pracowników spod liderki A. i ich zapytać jak się czują. Trochę zaangażowania, to może to miejsce pracy się polepszy dla młodych. Ja nie prowadzę tak dużej firmy, nie jestem też prezesem firmy która zatrudnia ok. 300 osób, a mimo tak ogromnego budżetu jakim operuje home.pl, nie zatrudniłbym ludzi niekompetentnych psujących morale pracowników, bo to się przekłada na obsługę klienta i cele jakie są do wykonania.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Bartosz

Bartoszu, dziękujemy za opinię. Ponieważ poruszyłeś w niej kilka interesujących wątków, odniesiemy się do nich po kolei ponieważ uważamy, że całą sytuację przedstawiłeś z nagięciem kilku faktów lub informacjami, które w ogóle nie miały miejsca. "Wyobraźcie sobie sytuację że szukając nowej pracy nowy potencjalny szef pyta was co robiliście. Hmm.. byłem specjalistą ds. Web Presence. Wyobraźcie sobie jego minę?" Bartosz, nazwa stanowiska wynika z wewnętrznej struktury firmy oraz zespołu. Dla Twojego przyszłego pracodawcy będzie to miało marginalne znaczenie ponieważ kluczowy jest zakres obowiązków, a te były dokładnie opisane w samej umowie o pracę i są one bardzo czytelne. W samej branży IT termin Web Presence jest jak najbardziej zrozumiały i gdybyś chciał w przyszłości obrać taki kierunek rozwoju – Twój pracodawca będzie wiedział czym się zajmowałeś. "Zaczęto masowo zatrudniać pracowników, którzy nic nie wiedzieli bez szkolenia albo byli po prostu głupi i ciężko było o atmosferę na dziale. Ale ok, to pomińmy, może ja jestem dzikusem i tak uważam (wiem, że nie bo o tym rozmawiałem z innymi, dodam też, że nie chodzi mi o wszystkich. Są wyjątki ;))" Bartoszu, szkolenia są dla wszystkich pracowników. Są to szkolenia zarówno wstępne, jak i rozwijające kompetencje. Ponadto w trakcie rekrutacji zwracamy uwagę na 2 kryteria : - po pierwsze, jaką wiedzę merytoryczną/techniczną prezentuje kandydat (w przypadku Twojego stanowiska liczy się: doświadczenie w obsłudze klienta oraz wiedza z zakresie funkcjonowania usług internetowych). - po drugie, jakie umiejętności miękkie prezentuje dana osoba. O ile wiedza techniczna jest ważna (aby zrozumieć potrzeby klientów), tak można się jej nauczyć. Umiejętności miękkie tj. jak szacunek wobec ludzi, otwartość, czy empatia to umiejętności wrodzone, które się posiada albo się nad nimi pracuje w toku szkoleń. I to one są też dla nas bardzo istotne. Połączenie tych dwóch kryteriów w przypadku konkretnego pracownika daje nam obraz jego postawy – czy szuka rozwiązań zamiast problemów, czy jest otwarty na nowe wyzwania, czy jest komunikatywny i chce posiadać inicjatywę na swojej ścieżce rozwoju itd. Na samej wiedzy pisząc kolokwialnie „daleko nie zajdziemy”. Oprócz wiedzy technicznej trzeba jeszcze lubić ludzi i pracę z nimi. Nazywając natomiast pracowników „głupimi” obrażasz koleżanki i kolegów z Twojego byłego zespołu – warto zastanowić się, czy to jest postawa, którą warto dalej prezentować.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Bartosz

"Cele sprzedażowe zaczęły rosnąć, wymagania audytowe również i tutaj mamy śmieszną kwestię. Wyobrażacie sobie, że jednego miesiąca dostaniecie w audytach minus za brak pytania klienta czy możecie jakoś jeszcze pomoc, a drugiego miesiąca już nie, mimo że tego nie robicie?" Bartoszu, nikt nie jest nieomylny. Każdy konsultant ma możliwość zgłaszania konsultacji do każdego audytu. Wielu z nich to czyni. Nasz zespół audytorów jest złożony z osób charakteryzujących się otwartością oraz profesjonalizmem. Po takim zgłoszeniu organizowane jest wspólnie spotkanie, gdzie w trakcie rozmowy wyjaśniane są wątpliwości i w razie konieczności – zmieniana jest ocena audytu. Każdy konsultant otrzymuje również feedback bezpośrednio od swojego lidera, z którym również może porozmawiać na temat błędnego audytu. "Awansowanie osób które pracują krotko, na najwyższe pozycje, które nic nie wiedzą ale liżą tyłki to śmieszna sprawa. Jak masz ogromną wiedzę ale potrafisz się sprzeciwić to szykuj się na ogromne indywidualne cele, albo wypad z firmy. Ja tak miałem. Moja kochana liderka A. do inteligentnch osób niestety nie należała." Kryteria awansu są jasno zakomunikowane wszystkim pracownikom. Awans nie jest uzależniony od stażu pracy, ale od wymiernych kryteriów tj. realizacja celów (sprzedażowe, jakościowe), sposób obsługi klienta i chęć do podejmowania nowych wyzwań/nowych rzeczy. Osoba o której wspominasz w niecenzuralnych słowach spełniała te kryteria. "kiedy każdy inny lider potrafił w firmie zapytać nie zrobiłeś tego, albo zrobiłeś tak i tak i dlaczego, to ona mówiła zrobiłeś tak i tak, jesteś taki i taki i nie mam do ciebie zaufania. Brak jakichkolwiek liderskich predyspozycji i badania tematu. Jak kogoś nie lubi, to stawia mu cele praktycznie nierealne do spełnienia i jak zabraknie ci 1% do wykonania to wylatujesz. Potem znajdzie sobie kolejną osobę i tak dalej, i tak dalej. Jak padnie u Ciebie tekst o zaangażowaniu to wiesz o czym piszę ;)" Bartoszu, warto tutaj rozgraniczyć 2 kwestie i przytoczyć pewne fakty, które pominąłeś (czy celowo? – zostawiamy to Tobie do namysłu). Cele sprzedażowe i ilościowe są dla wszystkich jednakowe, każdy startuje z takiego samego pułapu. Druga sprawa – niektóre cele wynikają z indywidualnych ustaleń. Zweryfikowaliśmy Twoje cele i zaobserwowaliśmy, że rzeczywiście te cele były wyższe. Pominąłeś jednak fakt, że cele te wynikały z Twojej indywidualnej deklaracji na spotkaniu z liderem. Z uzyskanych informacji wynika, że Twój lider sugerował, aby te cele były niższe i łatwiejsze do zrealizowania. Nie przystałeś na taką propozycję i samodzielnie „podniosłeś” sobie poprzeczkę, dlatego Twoja opinia w tym miejscu jest zwyczajnie krzywdząca i ma się nijak do rzeczywistości. "Drogi HR, Szkoda, że po wypełnieniu ankiety na koniec pracy nic z tym nie zrobiliście. Żadnego pytania o co chodzi, mimo że dostaliście praktycznie taki sam opis jak wyżej na tacy." Ankieta została wypełniona (zapoznaliśmy się z jej treścią), natomiast osobną kwestią jest możliwość i dostępność osób z kadry HR oraz pracownika. Nie ukrywamy, że oba te elementy nie zbiegły się w czasie ponieważ okres urlopowy utrudniał bieżące weryfikacje ankiet, a dodatkowo byłeś w tym czasie nieobecny. Dziękujemy jednak za poświęcony czas, ponieważ każda ankieta jest sprawdzana przez kadrę HR i opinie pracowników są jak najbardziej brane pod uwagę. Jeszcze raz pragniemy podkreślić, że dla nas wiedza techniczna to jedna z wielu cech, które decydują o tym kto awansuje lub nie – możesz mieć inne zdanie na ten temat, być może jednak przyznasz nam rację gdy za kilka lat będziesz samodzielnie kierował swoim biznesem i zatrudniał ludzi. My kadrę budujemy w oparciu o ludzi, którzy… zwyczajnie lubią innych ludzi, a swoją postawą mogą służyć za wzór i realizują swoje obowiązki zgodnie z ustaleniami przełożonych. Mamy nadzieję, że naszej odpowiedzi na Twoją opinię nie potraktujesz jako „atak”. Naszym zamiarem było rzetelne opisanie sytuacji i przyznanie się do błędów, które mogliśmy popełnić. Nie możemy jednak pozostawiać bez reakcji komentarzy prezentujących wybiórcze spojrzenie na pewne fakty. Pozdrawiam, Adam [home.pl]

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Bartosz Nowy wpis
Nazwa działu: IT
@[home.pl]

Drogi Adamie, dziękuję za odpowiedź. Już się odnoszę do kwestii które poruszyłeś. Wspomniałeś, że audytorzy home.pl są nieomylni. Zgadza się. Natomiast, jeżeli w jednym miesiącu, i właściwie w kilku kolejnych konsultanci zgłaszają dany problem, gdzie racja jest po ich stronie a on w dalszym ciągu występuje w kolejnych miesiącach, to raczej nie jest nieomylność a po prostu niedbałość o wewnętrzne procedury, czyli po prostu olewanie pracowników. Tak się składa, że prowadzę firmę i miało to miejsce już będąc Waszym pracownikiem. Wiem, w jaki sposób należy pracować z klientem, czy ze współpracownikami. Wiem też, że Wy jesteście ogromną marką, więc jak będziecie olewać poszczególne tematy czy płacić niskie pensje, to pracownicy i tak się znajdą, bo jak napisałem, jesteście marką. A studenci pierwszego roku się nie starzeją :) Kolejna kwestia. To, czy moja była liderka zasługiwała na wskazaną pozycję to nie moja kwestia. Ona też ma szefa, natomiast ja jako osoba pod nią, mam prawo wypowiedzieć się o tym, w jaki sposób zachowywała się w moim kierunku podczas mojej pracy w home.pl. Dodam, że nie zachowywała się tak tylko w moim kierunku, bo osoby które mi o tym mówiły, że miały podobnie, jestem w stanie wymienić obudzony pośrodku nocy ;) W chwili obecnej ta osoba mnie nie interesuje, bo tam nie pracuję. Natomiast myślę, że z czasem jak zaczniecie wreszcie zauważać to, jaki (usunięte przez administratora) dzieje się z osobami pod nią i w dziale, to może zrozumiecie o co mi chodziło. Kwestia celów. To, że ja sobie ustaliłem cel prawie 2,5 raza wyższy od innych to jest jak najbardziej prawda. Akurat nie o ten cel mi chodziło, ale z chęcią się do tego odniosę. Od początku pracy w home dążyłem do tego, aby osiągać jak najwięcej. Stąd pojawiały się moje pozytywne wyniki sprzedażowe itd. Natomiast po tak długim czasie pracy i niedocenianiu znudziło mi się to, bo mam swój honor i nie mam zamiaru robić coś dla kogoś, skoro ktoś tego nie odwzajemnia. Stąd właśnie prowadzę firmę, bo to co ja robię, zwraca mi się po mojemu. Natomiast brak wykonania wspomnianego celu raczej powinien spowodować pytanie ze strony liderki dlaczego tak się stało, a nie zarzut i tekst "zostałam przez Ciebie oszukana", "nie angażujesz się", "nie robi się tak". Kurde! ludzie nawet z natury się potykają i coś może nie wyjść, a nie że jakieś oszustwa czy inne bzdety. Powyższe kilka zdań to jest kolejny argument dlaczego mam nastawienie do mojej byłej liderki takie jakie mam. A cel który został ustalony wg. mnie specjalnie aby się mnie pozbyć, był celem indywidualnym, innym od wszystkich pracowników, narzucony odgórnie od lidera. Poza tym, nie jest tak, że każdy ma taki sam cel. Każdy ma taki sam cel aby dostać premię, ale aby cokolwiek osiągnąć, lider ustala cele indywidualne. Myślę, że jakieś dwa tygodnie które byłem w pracy zanim odszedłem to sporo czasu aby zabrać mnie na 30 minut i zapytać o co chodzi, ale to już mnie nie interesuje. Napisałem jak było, dalej takie zdanie będę utrzymywał, myślę że moglibyście zabrać obecnych pracowników na szczere rozmowy, to się dowiecie o co chodzi. A jak nie, to z chęcią przyjmę 1/4 etatu jako specjalista ds. dbania o jakość pracy ;)) Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
W Nowy wpis
Nazwa działu: IT
@[home.pl]

No cóż. Szkoda tylko że opinie przedstawiane na żywo są zlewane, a po odejściu i umieszczeniu tych samych informacji na Goworku nagle pojawia się odpowiedź o którą nikt nie prosił do tego wymijająca znaczne szczegóły. Knaga wyklęta w boxie zamknięta. Pozdrawiam. Waldek.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś2
gbl Nowy wpis
@W

troche glupio wyglada sytuacja w ktorej zeby otrzymac szczera opinie na temat swojej pracy trzeba sie zwolnic i napisac na goworku

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
K Nowy wpis
Nazwa działu: IT
@Bartosz

Zgadzam się z częścią związana z liderką. Był to powód mojego odejścia. Osoba A. się do tego najzwyczajniej nie nadaje. Pomijając podstawowe kompetencje, to ma ona problemy z uczciwym osądem, a to chyba kluczowe na takiej pozycji

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Andrzej Poznan

Znowu skrzynka nie dziala (usunięte przez administratora) jaja sobie robicie seriooooo

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Andrzej Poznan

Panie Andrzeju, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi pod bezpłatnym numerem 504 502 500 - konsultanci od razu sprawdzą status danej skrzynki email. Prosimy o kierowanie takich zgłoszeń bezpośrednio do naszego BOKu, pozwala to szybszą weryfikację usługi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Szkoda

Zatrudnianie dziewczyny bez szkoły wystarczy tylko gimnazjum

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Karol
@Szkoda

Jaki Twój komentarz ma związek z pracą w firmie Home.Pl? Zastanawia mnie, dlaczego zdecydowałeś się dodać go w tym właśnie wątku? Wątek przegląda wiele osób, które rozważają zatrudnienie w tej firmie, dlatego chciałbym, abyś napisał, czego dotyczy Twój komentarz.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Kacper
@Szkoda

Ma taki zwiazek ze pokazuje kogo zatrudnia Home. Wszysykich. Nawet niewykształconych. Szukają rak do pracy. To opinia o firmie

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Michał
@Kacper

Slabe jak Ukrainiec dzwoni do klienta :/

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Michał

@Kacper uprzejmie informujemy, że w naszej kadrze nie ma obecnie osoby o narodowości ukraińskiej, dlatego prosimy abyś nie wprowadzał ludzi w błąd. Nie wynika to z naszej niechęci do obywateli z tego kraju - po prostu na etapie rekrutacji potrzebujemy kandydatów, którzy prezentują podstawowe umiejętności miękkie i dobrze znają j. polski tu i teraz. Dla nas wykształcenie ma drugorzędne znaczenie, liczą się umiejętności i chęć rozwoju. I nie deprecjonuj osób z niższym wykształceniem - na obecnym rynku pracy gdzie na CV możesz wpisać wszystko bo "papier wszystko przyjmie" rzeczywistość udowadnia, że są osoby z wykształceniem średnim które mają świetne perspektywy rozwoju i chętnie się uczą oraz przyswajają wiedzę na szkoleniach oraz w trakcie pracy. Dlatego na Twoje stwierdzenie "kogo zatrudnia home. Wszystkich." wzruszamy ramionami ponieważ nasz mechanizm rekrutacji temu przeczy. Polecamy większa otwartość na innych i szacunek do drugiej osoby, bez względu na wykształcenie.

Pomocna?
Tak1Nie8
Zgłoś
Michał
@[home.pl]

Ale marketing leje wode...od 17 dni nikt z dzialu technicznefgo nie raczy mi odpisac a wy pier....na forum jakies zlote gory

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Michał

Michał, jaki jest numer zgłoszenia na które nie odpowiedzieliśmy?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adrian
@[home.pl]

hehe, wygląda na to, że zmasowana akcja konkurencji ;) Nic tylko się cieszyć - to znaczy, że HOME jest zbyt dobry, by uczciwie z nim konkurować ;D

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Michał
@Adrian

Konkurencja to sa niezadowoleni klienci ktorych sie olewa np. ja. Proponuje abys zadzwonil na infolinie home i zycze powodzenia jak sie dodzwonisz i co z tego ze Ci email firmowy nie dziala nie? No proste. Konkurencja OVH pozyskala dzis mnie bo nie pozwole na sparalizowanie sobie firmy

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś2
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Monika

Jeśli chodzi Ci o opinie dodawane na forum to musisz wiedzieć, że tylko administrator GoWork.pl ma prawo je usuwać oraz moderować. I robi to jedynie wtedy, gdy w sposób znaczący łamią one regulamin serwisu. Skoro twierdzisz, iż w firmie Home.Pl stosuje się wobec pracowników (usunięte przez administratora) to wypadałoby zgłosić ten problem odpowiedniej instytucji. Skorzystasz zatem z mojej rady, czy niekoniecznie? Czekam na Twoją odpowiedź.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@Monika

Szkoda że firmy aby usunąć opinie muszą u was płacić abonament. Czyli co z tego że napisana została prawda, jak i wy i firma to usuwacie. Skoro jesteście tak rzetelni i wszystko jest w porządku to niech ta opinia tu widnieje. Jest moją osobista wypowiedzią, a obowiązuje wolność słowa.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
[home.pl]

Witaj. Pragniemy zapewnić, że żadne z komentarzy nie są przez nas moderowane. Być może zadziałała tu automoderacja serwisu, na co wpływu nie mamy. Przechodząc jednak do sedna - jest nam bardzo przykro z powodu opublikowanej opinii. Jak zwykle w tego typu przypadkach osoby wystawiający negatywną opinię i oskarżający o złe praktyki nie podpisują się z imienia i nazwiska - oczywiście jest to ich decyzja, być może czują się w ten sposób bardziej bezpieczne (bo oskarżenie o mobbing to na tyle poważna sprawa, że może skończyć się sprawą karną). Niestety, podważa to rzetelność samej opinii - taką notatkę mógłby opublikować każdy, nawet ktoś kto nie pracuje w firmie X czy Y. Zachęcamy do sprawdzenia definicji mobbingu, ponieważ czym innym jest długotrwałe nękanie i zastraszanie, a czym innym cykliczne rozliczanie pracownika z wykonywanych obowiązków, wpisanych w umowie o pracę, którą zarówno pracodawca jak i pracownik zaakceptowali. Zgodnie z przysługującym prawem pracodawca ma możliwość stosowania odpowiednich środków nadzoru i oceny pracownika (np. w formie rozmów rozwojowych lub interwencyjnych). Jeżeli mimo wszystko w dalszym ciągu czujesz się pokrzywdzony, niesłusznie oceniony przez nas - skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci na merytoryczną rozmowę poza goworkiem, poza forum publicznym. Mamy wrażenie, że powyższa opinia została przez Ciebie wystosowana pod wpływem emocji, a nie po przeanalizowaniu stanu faktycznego oraz całej ścieżki próby poprawy sytuacji przez przełożonych.

Pomocna?
Tak1Nie7
Zgłoś
Kacper
@[home.pl]

A Home to imię czy nazwisko? Hahaha czy już mobbing

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Kacper

Proponuje żeby dział marketingu jednak czytał ze zrozumieniem, a nie wklejał regułek jakie im "góra" napisała bo to żałosne az boli, poczytajcie komentarze osób które się zwolniły trudno żebyście się do mobbingu przyznali hahahhaha

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Kacper

Kacper, biorąc pod uwagę charakter tego serwisu każdy może pisać negatywne opinie o każdej firmie bez potwierdzenia w rzeczywistości. Również konkurencja może to robić ;) Tym bardziej czujemy się zaintrygowani, że robisz to pod fałszywym imieniem i zapraszasz do tego kolegów lub koleżanki, które podbijają opinię.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
:)

Najnowszy lider w dziale technicznym stosuje (usunięte przez administratora) na spotkaniach rozwojowych i straszy wyrzuceniem z pracy. Dzięki niej już nie pracuję. Przychodzenie do pracy było katorgą.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Kacper
@:)

Normalka przychodzisz obiecują złote ogrody po tygodniu czysty wyzysk. Haruj ile wejdzie i tak zjebke dostaniesz. Kto tym zarządza ? Samo się zarządza.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Kacper

Panie "Kacprze", widzę że miał Pan wieczorem dużo wolnego czasu i wykorzystał Pan go do zaspamowania gowork negatywnymi opiniami. Jeżeli ma Pan jakiekolwiek wątpliwości lub przykre doświadczenia związane z pracą - zapraszam do kontaktu poza gowork. Porozmawiamy, wyjaśnimy nieporozumienia, ponieważ niepotrzebnie Pan spamuje i wprowadza w błąd innych sugerując m.in. wielonarodowościową kadrę ;) Myślę, że jest to nie fair w stosunku do koleżanek i kolegów z którymi Pan pracował.

Pomocna?
TakNie9
Zgłoś
Kacper
@[home.pl]

Chyba nie występujemy w programie zerwane więzi. Chyba że wy występujecie, wasze taktyki "pod publiczkę" na nikim już nie robią wrażenia. Więc niech dział marketingu Home czymś sie zajmie. Skoro SAM SIĘ ZWOLNILEM to chyba zakończyłem z Wami kariere i GORĄCO OSTRZEGAM przed tym szczecińskim pracodawcą. To jest koszmar i jak słyszę i czytam tutaj nic się nie zmieniło. Jeśli chodzi o godziny dodawania komentarzy to praca w HOME nauczyła mnie nie spać i leczyć się na depresje w związku ze znęcaniem się przełożonych na mnie.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
:)
@Kacper

Dział mrketingu home - przemilczeć. Może dajcie czadu i postraszcie ludzi tak jak robicie to na codzień.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@:)

Panie Kacprze, przyznaję że jestem pod wrażeniem Pana kreatywności w kontekście wypisanych nieprawdziwych informacji na temat firmy. Dział Marketingu zajmuje się wieloma kwestiami w obszarze wizerunku marki i wyjaśnianie takich sytuacji jest naszym obowiązkiem. Pomówienia o mobbing i znęcanie się na pracownikiem są niezwykle i jako pracodawca nie możemy przejść obok tych słów obojętnie - tym bardziej, że nie mają one związku ze stanem faktycznym. Z uwagi na odnotowane "polubienia" tych opinii w ilości hurtowej śmiem twierdzić, że to wygląda na zaplanowaną akcję, niekoniecznie w wykonaniu byłego pracownika home.pl. Ale w tym kontekście można już się skonsultować z administracją serwisu.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Bob Sentry

Przez miesiąc maile firmowe prawie w ogóle nie docierały do klientów - problem w tym, ze przez prawie cały ten okres moja firma nie miała informacji na ten temat. Dlaczego? Ponieważ Home.pl nie poradziło sobie z wysyłaniem spamu z kont na współdzielonych IP i postanowiło to zataić. Pół roku pozycjonowania strony w piach i trzy duże zlecenia, ponieważ klienci nie dostali potwierdzeń z naszej strony o akceptacji terminów i warunków - informacje potwierdzone bezpośrednio u klientów. Dopiero po tygodniu użerania się i wymuszonemu zakupów dedykowanego IP problem został rozwiązany. A skąd wiemy, że był problem z współdzielonymi IP? Przypadkiem wygadała się pomóc techniczna...

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Były pracownik

Firma chwaląc się konkurencyjnymi zarobkami, mierzy się z takimi gigantami jak Lidl czy biedronka. Tam zarobi się więcej o 100-300zł, a wiedza techniczna nie jest potrzebna.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Przemysław
@Były pracownik

Wypowiadasz się jako były pracownik (tak przynajmniej wynika z Twojej nazwy użytkownika), więc chciałbym dowiedzieć się, czy poziom wynagrodzenia wpłynął na to, iż nie jesteś już obecnie pracownikiem firmy Home.Pl? Ciekawi mnie, czy wraz z upływem czasu od zatrudnienia możliwe jest, aby wynagrodzenie wzrosło? Pracodawca daje podwyżki? Mam nadzieję, że odpowiesz, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Były pracownik
@Przemysław

Zapomnij o tym że czas równa sie awans, bo nie wytrzymasz 6 miesiecy rotacja jest straszna

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kamil

Wytrzymać ponad 2 lata w tej pracy to i tak nie lada osiągnięcie, początki były dużo lepsze niż końcówka - jasno określone cele oraz priorytety w ostatnich miesiącach zmieniały się jak pogoda, zakres obowiązków z "nie wspieramy", na "chętnie Panu pomogę", aż po "zrobimy to dla Pana, ale zapłać Pan". W przypadku pracowników niższego szczebla w hierarchii korporacji jaką jest Home.pl S.A. są to wartościowi ludzie, którzy w większości swoją wiedzę techniczna zdobywali w zaciszu domowym, ponieważ wstępne szkolenia techniczne trwają krótko z racji szybkiego puszczenia konsultanta na infolinię, aby rozładowywać kolejki i w tym momencie wiele osób zdaje sobie sprawę że rozmowa z klientem bez wystarczającej wiedzy nie należy do najłatwiejszych i jest bardzo stresująca... za to szkolenia ofertowe, z poprawnej dosprzedaży oraz języka korzyści są powtarzane co pół roku jak nie częściej. Audyty rozmów oceniane na podstawie zachowania norm oraz standardów rozmowy Home.pl z oczywistym uwzględnieniem dosprzedaży, spotkania z przełożonymi, którzy proszą o rzetelny feedback, a potem nic z nim nie robią, albo mówią wprost "skoro ci się coś nie podoba to co ty tutaj jeszcze robisz", postulaty złożone przez konsultantów w celu zmian wymagań na bardziej normalne w całości zostały obalone - bo najzwyczajniej firmie się to nie opłaca - 'wymagamy więcej nie płacimy więcej'. Zatrudniając się należy pamiętać, że to KORPORACJA nastawiona na zysk, mamią benefitami jak darmowa kawa, owoce, multisport - coś co mamy w innych firmach w Home.pl jest sposobem na przyciągniecie młodych ludzi. Chwalą na początku, aby potem wymagać więcej i więcej, a kiedy osiągasz swój limit zaczynają się rozmowy o braku zaangażowania i chęci dalszego rozwoju. Jest to praca dla ludzi odpornych na stres, którego w pierwszych miesiącach jest sporo ze strony klientów, jak i liderów którzy wygrali posady chyba w loterii kiedy dział był tworzony, działem wsparcia technicznego zajmują się osoby bez odpowiedniej wiedzy, a dla nich nie liczy się twoja wiedza bo sami nie maja pojęcia o tym co robisz lub mówisz klientom tylko słupki dosprzedaży czy zaproponowałeś bezużyteczną usługę i czy ją opłaci, oraz czy 'niedogodność' została rozwiązana podczas kontaktu. Jeśli chodzi o zarobki w branży IT wystarczy, aby się pobawić lub kupić coś fajnego - dla ludzi młodych bez większych zobowiązań finansowych, jeśli chciałbyś odłożyć parę groszy polecam dietę 'chocoszokową'. Rzadko, który konsultant wytrzymuje tutaj na tyle długo, aby faktycznie wiązać przyszłość z tą firmą, brak możliwości awansu i rozwoju duże wymagania oraz stres związany z pracą. Wysyłając CV-ke pamiętaj że zostaniesz tylko trybikiem w maszynie gdzie łatwo cię zastąpić, a jeśli się boisz to znaczy że już zostałeś niewolnikiem.

Pomocna?
Tak27Nie
Zgłoś
Byly pracownik
@Kamil

Szkoda ze sie dzial marketingu nie odniosl :D nie wiedza co napsiac.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Marta

Obecnie firma home.pl sp.j. poszukuje pracowników na kilka stanowisk, które wymagają zatrudnienia nowych osób https://welcome.home.pl/ Ktoś z Was rozważa bądź rozważał podjęcie zatrudnienia u tego pracodawcy? Macie zamiar brać udział w procesie rekrutacyjnym? Zachęcam do opisania swoich sytuacji.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Kacper
@Marta

Ja pracowałem. Odradzam. Jest mobbing i wyzysk pracownika za minimalna pensje. Atmosfera katastroficzna. Ukraińcy, cała mieszanka wschodu nie wiesz z kim gadać. Kierownicy maja wywalone na wszysyko

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś1
Michał
@Kacper

Może dlatego ja nie otrzymuje odpowiedzi może pracownicy home po polskiemu czytać nie potrafio

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Kacper
@Michał

Nie ziomek nie otrzymujesz odpowiedzi bo techniczny ma gleboko w d@@@@ klientow. Nie jestes pierwszy i ostatni. Raczej sie nie doczekasz czytanie korespondencji od wkur@@@@ klientow nie nalezy w firmie HOME do rutyny

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Michał

Wsparcie techniczne bardzo słabe, mam wrażenie, że osoba techniczna nawet nie przeczytała żadnej mojej wiadomości do końca.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Michał

Michał napisz do nas na FB (poprzez Messengera). Sprawdzimy w czym problem i pomożemy.

Pomocna?
TakNie12
Zgłoś
Michał
@[home.pl]

A przepraszam ja mam się z wami kontaktować na facebooku? (usunięte przez administratora) gorzej niż OVH profesjonaliści jesteście. Czekam az zaproponujecie kontakt przez whatapp

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
klient home.pl

Wiadomo już, kiedy ta je#$%ana ch#$%nia zacznie z powrotem działać? Od 12 godzin nie możecie sobie z padaką serwerów poradzić?! Adminów macie spod budki z piwem czy zgarnęliście ich jak stali na ulicy i kierowali ruchem?

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Kacper
@klient home.pl

O standardzik wpisany w prace awarie.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Przem
Nazwa działu: Handlowy

Ddno nie firma. Pensja najniższa a wymagania niebotyczne. Ddo tego pranie mózgu przez psychologa i słuchanie lidera zze jesteś najgorszy z sugestią żeby szukać pracy gdzie indziej. Wieczny monitoring i ocena.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Kacper
@Przem

Niestety ociera się to o mobbing jaki w Home jest.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Vvv
Nazwa działu: Produkcja

Stylus Szczecin uciekać radzę praca stojącą ciężka płaca godna pogardy i ta kierowniczka lata jak oparzona zero klasy bez przygotowania nie umie kierować ludźmi dlatego taka jest rotacja (usunięte przez administratora)wybierając na halę krzyczy szybciej ludzie tragedia sami Ukraińcy którzy też oSchodzą Do zarządu pisze teraz zmienię kierowniczke bo firma pójdzie z torbami ta dziewczyna nie ma pojęcia o produkcji i zarządzaniu ludźmi Haos (usunięte przez administratora)brak zasad i przepisów prawa poza tym warunki pracy to barak Hala w strasznym stanie ludzie czytajcie i uciekajcie z tamtad

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś1
Kacper
@Vvv

Niestety warunki pracy urągają godności i to jest bezapelacyjne. Niestety dobór osobowy pozostawia wiele do życzenia. Ukraińcy. Serbowie. Hmn....

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Były pracownik

Jakiś dramat decyzyjny. Chaos. Wszystko by chcieli a ludzi brakuje i się próbuje gwiazdorzyć jak biedra czy coś w tym temacie. Kasa słaba. Nie ma szału. Odszedłem na zastój wynagrodzenia. Zero awansu. Każdy jak przyjdzie zaczyna od śmiesznej kasy i tak kończy...albo zostaje

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Nowa

Czy ktoś z pracowników może się wypowiedzieć na temat tego jak wygląda w praktyce "Bilet do rozwoju"? Czy rzeczywiście zaczynając w dziale obsługi klienta można się wyszkolić na programistę? Jeszcze ciekawi mnie jak w praktyce wygląda praca w dziale obsługi. Czy jest czas na spokojne pójście do toalety albo na normalne przerwy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Przemysław
@Nowa

Również ciekawią mnie kwestie o które pytasz, liczę że niedługo ktoś Ci odpowie. Jeśli jednak uda Ci się uzyskać informacje na własną rękę to podziel sie proszę tym co wiesz, będę wdzięczny.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Nowa

Cześć :) Bilet do rozwoju to nasz program szkoleniowy (wewnętrzny) dla pracowników i od tego roku dotyczy on nie tylko Biura Obsługi Klienta, ale wszystkich działów. W praktyce i skrótowo wygląda to tak, że raz w tygodniu masz po godzinach pracy zajęcia dodatkowe w ramach wybranego kierunku np. administrowania serwerami, programowaniem PHP, a nawet... zaawansowanym kursem Excela. Semestr trwa mniej więcej tak samo jak w szkole, z przerwami na wakacje i święta ;) W ramach kursu przechodzisz przez kolejne etapy - od podstaw (jeżeli to Twój pierwszy semestr) do bardziej zaawansowanych tematów (jeżeli np. to 2 lub 3 semestr w którym bierzesz udział). W trakcie BdR otrzymujesz również zadania domowe oraz zadania do zrealizowania na podsumowanie semestru. Co ważne, nasz program nie w żaden sposób wiążący - wiedzę wyniesioną z naszych lekcji możesz wykorzystać gdzie indziej. Do dzisiaj za pomocą programu już 9 osób zmieniło dział na inny, powiązany z tematyką szkoleń. Nie musi to być zawsze programowanie, ale np. administracja serwerami lub online marketing ;) W całym kursie uczestniczy kilkudziesięciu pracowników.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nowa
@[home.pl]

Czyli każdy chętny pracownik może wziąć udział?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
[home.pl]
Nazwa działu: Marketing
@Nowa

Tak, każdy może wziąć udział. Przed startem semestru są organizowane tzw. lekcje-demo które służą do zapoznania się z daną tematyką kierunku. Po tym pracownik musi zdecydować się, którą specjalizację chce wybrać w semestrze.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
pracownik
@Nowa

Bilet do rozwoju daje możliwość przejścia do innego działu, ale z reguły wymaga to też własnej inicjatywy. Czyli w tych szkoleniach trzeba też się bardzo dużo samodzielnie uczyć. Świadczy o tym choćby częstotliwość spotkań - z reguły jedno spotkanie na 2 tygodnie. Jeśli chodzi o wyjścia do toalety, to jest to infolinia, więc jak robi się gorąco (dużo osób dzwoni), to liderzy proszą, żeby ograniczyć wyjście do np. 3 osób w danym momencie. Przy czym nie ma raczej tak, że ktoś ci zakaże, albo będą kary. Panuje koleżeńska atmosfera i jak ktoś nie nadużywa przerw, to nie ma problemu z wychodzeniem na przerwę.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Mateusz

Przepracowane ponad 3 lata, piękne początki - miło będę wspominać pierwszy rok. Od drugiego roku zaczął się proces intensywnych zmian, w tym okresie zaczął dziać się istny bajzel ale zgrana ekipa liderów i pracowników dawała radę to ogarnąć. W 3 roku zaczęło się piekło - usuwanie dotychczasowych liderów posiadających wiedzę i doświadczenie, zastępowanie luk osobami z zewnątrz bądź os. które nie powinny nigdy znaleźć się w tej roli. Zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania starano się budować relacje, jednak w dalszym okresie okazało się to niemożliwe. Nagłe zmiany wymagań, strategie "rób więcej za mniej" bądź insynuacje dotyczące możliwości odejścia z pracy gdy "coś Ci się nie podoba" podczas spotkań 1:1 na porządku dziennym. To był ten moment w którym wiedza, doświadczenie i pomoc klientów przestały się liczyć a wprowadzona została filozofia - nie robisz mi słupków dosp. - nie jesteś tu potrzebny, w drugą stronę - robisz słupki a nic nie ogarniasz? nie ma sprawy - jesteś świetny. W ostatnich miesiąc wyglądało to na czystą eksploatację i chęć zwiększenia rotacji, osoby pracujące dłuższy czas wiedzą jak wszystko wygląda i jak powinno działać, na złe zmiany nie reagują z entuzjazmem, a młody świeżo z rekrutacji nie będzie narzekał i jeszcze pocałuje w rękę za owoce i pyszną kawę z firmowego ekspresu :) Bez "ekhm" dobrego ułożenia się z górą delikatnie mówiąc, marne szanse na zmianę stanowiska / działu . Jeśli szukasz czegoś na początek aby załapać się na chwilę w IT - idź śmiało, jeśli szukasz pracy w IT w której chcesz zarobić i jednocześnie chcesz się rozwijać - szukaj dalej, to nie firma dla Ciebie. Kiedyś home.pl wyglądało świetnie w CV, dziś raczej powoduje śmiech.

Pomocna?
Tak26Nie
Zgłoś1
reks
Nazwa działu: Finanse

odradzam z korzystania z usług tej firmy. (usunięte przez administratora)swoich klientów, naciągają na (usunięte przez administratora)usługi, wysyłają fikcyjne ponaglenia o zapłatę na coś czego nie zamawiałeś. Nie daj Boże zapłać - pieniądze stracone, kontakt beznadziejny. Swoich klientów nie szanują. Odradzam. Zmieniam na inną firmę.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Kinga

Zarobki 2500 zł brutto hahah jakaś kpina!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
idź-na-studia-mówili
@Kinga

Ale zaczyna się wcześniej, już w podstawówce. Pogoń za piątkami była ważna. Bo nauczyciele mówili, że trzeba się uczyć aby znaleźć dobrą pracę i dobrze zarabiać. Tak! nauczyciele! To Ci specjaliści od dobrych zarobków ;) No i dzieciaki się uczą. Każdy chce iść na studia bo podobno się po nich dobrze zarabia. I mamy absolwentów więcej niż ustawa przewiduje. Każdy mądrzejszy od drugiego. Szkoda tylko, że w swojej mądrości nie pomyśleli, że to robi każdy z ich rocznika. Ale ja nie mam byle studiów tylko tylko informatykę - myśli sobie każdy z nich. Przecież po nich się zarabia kupe hajsu - wszędzie o tym piszą! To musi być prawda! A potem jest rozczarowanie. Jak to, 2.5 tyś???!!! BRUTTO??!! Miało być 5, 10 tys. NETTO i to na start! A potem jeszcze więcej!... Na studiach może i mieli prawo popytu-podaży ale że ono dotyczy także rynku pracy to już nie pomyślał nikt :D No nic... dają 2.5 to biorę, na pewno będzie podwyżka. No i jakaś jest po roku.... o inflację. Przynajmniej tyle bo koledzy z firmy obok nawet tego nie mają. Po kilku latach zaczyna do jednego i drugiego docierać, że tak już będzie zawsze. Ale jest za późno żeby coś zmienić. Zaczyna się odliczanie do emeryturki. Podobno będzie. Tak mówią.... ;)

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol
@Kinga

Na jakim konkretnie stanowisku firma Home.Pl oferuje podane przez Ciebie zarobki - informatycznym? Brałeś udział w procesie rekrutacji i pracodawca zaproponował Ci taką stawkę? Jeżeli tak, to napisz proszę, czy przyjęłaś propozycję pracy na takich warunkach?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Endi
@Kinga

Witam pracę w home.pl uznałem za mało ciekawą ciągle by dopytywali o przetwarzanie danych osobowych a zgodnie z art 107&1Ustwy o ochronie danych Kto przetwarza dane osobowe, choć ich przetwarzanie nie jest dopuszczalne albo do ich przetwarzania nie jest uprawniony, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał

Porażka faktura za hosting pakiet podstawowy 130,-zł przyszła po terminie, mimo iz data adania był trzy tygodnie wcześniej, w ubiegłym roku zrobiono ten sam trik, hicior ponowna aktywacja wzrosła do kwoty 100 procent i kosztuje 126,-zł . Daleko od współpracy z Tą firmą. Plus wpychają faktury z pośrednictwo i płacisz podwójnie . Przy nieuwadze domena wynosi prawie 400,-zł. Uważaj na Tą firmę.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

@Zadowolony pracownik ;), fajnie, że zdecydowałeś się podzielić swoim zadowoleniem wynikającym z tego, że pracujesz w firmie home.pl sp.j. Chciałabym, abyś dokładniej sprecyzował możliwości rozwoju zawodowego w tej firmie. Czy firma pomaga pracownikom i organizuje szkolenia dzięki, którym mogą podnieść swoje kwalifikacje? Opisz szczegółowo, jak wygląda ten aspekt pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ma.
@Marta

Widze, ze HR prężnie działa na gowork. Cenzura opinii w pełni.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol
@ma.

Dlaczego tak twierdzisz? Każdy użytkownik może w dowolny sposób wypowiedzieć się na temat pracy w firmie Home.Pl S.A. Ważne jest, aby opinia była zgodna z prawdą i co najważniejsze zgodna z regulaminem, który obowiązuje na forum, więc nie wiem, dlaczego tak napisałeś.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

@FreeMan, może podzielisz się z nami tym, jak oceniasz pracę w firmie Home.Pl? Pracowałeś w tej firmie bądź masz informację, które mogą być pomocne dla czytelników, czy tylko obserwujesz ten temat z jakiś innych przyczyn? Odpowiedz, proszę, jak to wygląda w Twoim przypadku.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

@Max Wspomniałeś, że w firmie home.pl w momencie, w którym zaczynałeś tam pracę, atmosfera była wręcz rodzinna, jak to ująłeś. Potem nagle zaczęła się ona pogarszać. Możesz wskazać moment, jakieś wydarzenie w życiu firmy, w którym ta atmosfera faktycznie zaczęła się Twoim zdaniem pogarszać?

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Max
@Marta

Po około roku od zatrudnienia dostałem po uszach za błędy innego pracownika, bo mój przełożony - a raczej przełożona - nie potrafiła odróżnić mnie od innego pracownika. Za powstałą pomyłkę nie usłyszałem żadnego przepraszam. Mniej więcej w tym samym czasie ustaliłem z innym przełożonym, że w ciągu jednego tygodnia będę przychodził 20 minut przed czasem i wychodził o ten czas szybciej. Miało to związek z awarią samochodu, zmianą późno-popołudniową i koniecznością czekania na autobus 2 godziny w zimę. Jak wielkie było moje zdziwienie gdy okazało się, że te wcześniejsze przyjścia i wyjścia zostały mi policzone na minus w trakcie oceny podsumowującej pracę. Przez błąd przełożonego zabrakło mi 0,5 punktu do otrzymania podwyżki, pomimo zapewnień że błąd ten nie wpłynie negatywnie na podsumowanie mojej półrocznej pracy. Całe starania z okresu 6 miesięcy poszły w nicość, przepraszam w tym przypadku również nie usłyszałem. Natomiast wygrała wszystko podwyżka, którą dostawało się na piśmie za wyróżnianie się na tle grupy pracowników. Jak się później okazało wynagrodzenie po podwyżce było takie samo jak przed nią, za ten błąd słowa przepraszam także nie było. Za to było stwierdzenie "skoro nie dostałeś podwyżki to widocznie Ci się nie należy". Prawdziwe jaja zaczęły się natomiast wówczas gdy firmę sprzedała trójka założycieli, Panowie Kapcio, Jurczyk i Stypuła. Wtedy ze smyczy zerwał się dyrektor BOK, który nie szanował i do tej pory nie szanuje swoich pracowników. Więcej nie będę pisał, bo musiałbym książkę napisać. Firma może mamić nowych pracowników piłkarzykami czy konsolami stojącymi w lobby firmy, super wyglądem lobby remontowanym 4 razy w roku - co kwartał. Prawda jest natomiast taka, że ludzi się szanuje i ludzie pracują za pieniądze. W tej firmie nie ma natomiast ani poszanowania człowieka ani możliwości zarobienia pieniędzy.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
FreeMan
@Max

To co Cię spotkało to kara za pójście na łatwizne (etat). Jak się robi to co większość to się ma to co większość czyli pensję na wegetacje i życie od pierwszego do pierwszego. Jesteś etato-niewolnikiem. To co w życiu osiągniesz to co najwyżej wiek emerytalny. W przeciwieństwie do Twoich kolejnych pracodawców, których problemy życiowe ograniczają się do koloru lakieru na kolejnym w tym roku nowym samochodzie :-) o ile nie leżą w tym momencie na hamaku w tropikach, popijają drinki, liczą słupki i są przekonani że otwarcie własnej firmy (zamiast zatrudnieniu się u kogoś) to była najlepsza decyzja w ich życiu.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

@klient home.pl, proszę, aby na forum publicznym nie używać słów, które są niecenzuralne, ponieważ łamie to zasady regulaminu, który obowiązuje na forum https://www.gowork.pl/regulamin Co do działania serwerów firmy home.pl sp.j., to myślę, że najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się bezpośrednio z działem obsługi klienta, ponieważ tutaj na forum możesz nie uzyskać rozwiązania swojego problemu.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony pracownik ;)

Czytam i czytam to opinie i chyba warto abym też się wypowiedział. Pracuję w firmie od kilku lat i muszę powiedzieć, że płacz w opiniach mnie trochę bawi. Praca w home.pl to jest praca z klientem na wszystkich kanałach komunikacji , więc jeśli ktoś uważa, że będzie się rozwijał w konkretnej ścieżce to zdecydowanie nie polecam home.pl Atmosfera to jest aspekt dla którego pracownikom z przykrością się odchodzi z tej firmy, ponieważ nie ma co się okłamywać jest bardzo luźna i spokojna (opinia że nie można wyjść na przerwę do toalety to zdecydowanie nagięcie rzeczywistości bądź gorszy dzień piszącego. Zarobki oczywiście mogłyby być wyższe i tutaj z biciem się w pierś przyznaję , że zarobki nie są wysokie jak na branżę IT. Pomimo niskich zarobków z tego co czytam w opiniach kolega pracował 9 lat , jeśli tak źle to dlaczego 9 lat nadal uczestniczył w życiu danej firmy? Reasumując atmosfera jest bardzo fajna, ludzie fantastyczni , piłkarzyki czy konsola to są tylko dodatki , z których na dobrą sprawę się rzadko korzysta, bo przypominam jest to praca. Gdyby zarobki były wyższe to na bank więcej osób aplikowałoby na wszystkie dostępne stanowiska. Od siebie jeszcze dodam, iż nie znam drugiej takiej firmy, w której jest taka swoboda w relacjach przełożony -- pracownik .

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

@Max Jeżeli dobrze rozumiem, to te pomyłki wpłynęły na Twoją karierę w firmie home.pl. Niemniej, czy próbowałeś się jakoś od nich odwołać? Jeżeli tak, napisz jak się to skończyło, proszę.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Trader
@Marta

To co dzieje się w home.pl to jakaś masakra odkąd przejęła ich ta firma. Mam awarie serwera od wczoraj. Zero kontaktu. Chociaż zapewniają, że skontatkują się w ciągu godziny. Czas oczekiwania na infolinii wynosi do dwóch godzin. Programiści mają w (usunięte przez administratora) że poświęciłeś trzy lata na zrobienie strony a oni odpowiedzą po kilkudziesięciu dniach. Spróbujcie się do nich dodzwonić lub cokolwiek załatwić. Jest to niemożliwe!!! Mimo, że mają najdroższe usługi w Polsce

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam [home.pl]
@Trader

Pani Marto, prosimy o opisanie zgłoszenia oraz podanie nazwy posiadanej usługi w wiadomości prywatnej na naszym Messengerze - m.me/homepl . Postaramy się pomóc, nasi konsultanci podejdą do Pani zgłoszenia kompleksowo i priorytetowo, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam [home.pl]
@Trader

Prosimy o opisanie zgłoszenia oraz podanie nazwy posiadanej usługi w wiadomości prywatnej na naszym Messengerze - m.me/homepl . Postaramy się pomóc, nasi konsultanci podejdą do Pani zgłoszenia kompleksowo i priorytetowo, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

@Pedro udało Ci się zdobyć informacje na temat pracy home.pl? Może ktoś z innych użytkowników forum Gowork.pl posiada informacje na temat zarobków i warunków pracy u tego pracodawcy? Podzielcie się swoimi przemyśleniami na temat w sposób merytoryczny, nie łamiący regulaminu forum https://www.gowork.pl/regulamin

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pedro

Mam zamiar aplikować i proszę o kilka wskazówek

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
katy p

Czy pracował ktoś w dziale rozliczeń? Czy mógłby ktoś powiedzieć jakie mniej więcej są zarobki na stanowisku młodszy specjalista ds. rozliczeń? Jak atmosfera? Czytam opinie i serio w tej firmie na początku zarabia się 2 tys ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Max

Pracowałem w tej firmie przeszło 9 lat. Uczestniczyłem w jej rozwoju od momentu gdy zatrudniała około 40 osób do czasu, gdy pracowało ich ponad 300. Niestety szczerze muszę powiedzieć, że czas tam spędzony to czas stracony. Początki były niezłe, przyjacielska - niemalże rodzinna - atmosfera. Z czasem wszystko zmieniło się jednak na jedno wielkie korpo, jako pracownik BOK obsługiwałem Klientów 10 firm córek za jedną pensję 2000 zł na rękę. Miałem siedzieć i odbierać telefony, w przerwie pomiędzy którymi obsługiwać czat online i pisać maile. Doszło nawet do tego, że pracownicy nie mogli skorzystać z toalety z powodu ciągłej kolejki na infolinii. W firmie zarabiają Ci co mają zarabiać, cała ta śmietanka dyrektorów, kierowników i innych magików od niczego, którzy nawet nie widzą czym zajmują się na co dzień ich podwładni pracownicy. Podzielam opinię o Panach i Chłopach, która tu już wcześniej się pojawiła. Na kasie w Lidlu zarobicie więcej, tam też będziecie mieli większe możliwości rozwoju. Home.pl natomiast sugeruję omijać szerokim łukiem.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Marta

@Nick Dziękuję za tę informację. Mógłbyś jeszcze opisać, jak wyglądają same warunki pracy oprócz wspomnianej przez Ciebie atmosfery? Na co pracownik może liczyć w firmie? Zachęcam Cię do odpowiedzi, pomożesz tym na pewno wielu osobom.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Home.Pl S.A. - Szczecin

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Home.Pl S.A.