Bardzo nam miło powitać wszystkich użytkowników platformy GoWork.pl poszukujących informacji o pracy w firmie home.pl S.A.
Serdecznie dziękujemy za wszystkie Państwa opinie. Staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie podejmowane są kwestie dotyczące naszej firmy oraz zespołów.
Korzystając z nowej płaszczyzny komunikacji, za cel stawiamy sobie przedstawienie kompleksowego, obiektywnego obrazu pracy, a także warunków zatrudnienia w home.pl. Jako solidne, godne zaufania przedsiębiorstwo, pragniemy odpowiedzieć na wszystkie pojawiające się pytania oraz rozwiać wszelkie wątpliwości.
Ufamy, że szczera rozmowa sprawi, że poznają Państwo home.pl, cenione przez nas wartości oraz wizję firmy.
Wierzymy, że tylko wykorzystywanie zdobytego doświadczenia, a także ciągły rozwój prowadzą do podnoszenia naszych kwalifikacji, a na tym szczególnie nam zależy.
Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem e-mail: hr@home.eu.
Prowadzona jest ciągle rekrutacja do Home.Pl S.A.. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę? Dużo umieszczają ogłoszeń na Pracuj.pl, ostatnie dodali 4 grudnia.
Osobiście polecam jako pracę na chwilę, jeśli lubisz sprzedaż i w miarę szybko się uczysz to na BOK'u się odnajdziesz. Stawka nie jest zła, premie też w porządku, da się sporo zarobić.
Czemu tylko na chwilę? I ile taka chwila mniej więcej może trwać? Zaczęłam się zastanawiać po ile mniej więcej ludzie się zatrudniają? Jest jakiś średni staż? Na premie wpływa tylko praca własna w kontekście wyniku czy są też inne czynniki? Sezonowość czy coś w tym stylu?
Na stanowisko specjalisty ds. kluczowych klientów oferują wewnętrzny program szkoleń z ekspertami. A co z zewnętrznymi szkoleniami, która pracownik sam znajdzie i uzna je za warte odbycia? Firma partycypuje w kosztach?
W odpowiedzi na Pani/Pana pytanie informujemy, że firma home.pl poza wewnętrznymi programami szkoleniowymi przewiduje również możliwość udziału pracowników w szkoleniach zewnętrznych, których koszty pokrywa. Program i harmonogram szkoleń na dany rok jest ustalany indywidualnie z szefami poszczególnych obszarów biznesowych.
Bardzo nam miło powitać wszystkich użytkowników platformy GoWork.pl poszukujących informacji o pracy w firmie home.pl S.A.
Serdecznie dziękujemy za wszystkie Państwa opinie. Staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie podejmowane są kwestie dotyczące naszej firmy oraz zespołów.
Korzystając z nowej płaszczyzny komunikacji, za cel stawiamy sobie przedstawienie kompleksowego, obiektywnego obrazu pracy, a także warunków zatrudnienia w home.pl. Jako solidne, godne zaufania przedsiębiorstwo, pragniemy odpowiedzieć na wszystkie pojawiające się pytania oraz rozwiać wszelkie wątpliwości.
Ufamy, że szczera rozmowa sprawi, że poznają Państwo home.pl, cenione przez nas wartości oraz wizję firmy.
Wierzymy, że tylko wykorzystywanie zdobytego doświadczenia, a także ciągły rozwój prowadzą do podnoszenia naszych kwalifikacji, a na tym szczególnie nam zależy.
Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem e-mail: hr@home.eu.
Cześć, czy mógłby ktoś opowiedzieć coś więcej na temat pracy specjalisty ds. obłsugi klienta? Jak wygląda dzień pracy? Czy na trójkę podsatwy można liczyć? Czy od początku można pracować hybrydowo?
Pracować możesz jak chcesz - zdalnie, hybrydowo, stacjonarnie. Ty wybierasz jaka forma Ci pasuje i nikomu nic do tego. Wypłata jest wyższa od minimalnej, czy jest odpowiednia - to raczej kwestia indywidualna. Mi odpowiada. Jako specjalista obsługujesz klientów, telefonicznie/na czacie/mailowo.
Rozwoju w dziedzinie obsługi telefonu, zdobyciu nowej wiedzy itp. - Tak. Rozwój w strukturze firmy(awanse, lepsze zarobki itp.) - Nie do końca. (Niby tak ale zarobki zwiększają się o 300zł na "lepszymi" stanowisku).
ByłyPracowniku, firma jak najbardziej organizuje rekrutacje wewnętrzne i umożliwia transfery pracowników między działami, również w formie awansów na stanowiska. Każda taka rekrutacja jest organizowana zgodnie ze standardami. W latach 2021-2022 takich zmian na stanowiskach było 80, co wówczas odpowiadało 1/4 całej kadry pracowniczej.
Oczywiście, że można awansować. Aktualnie awansują osoby z teamu tylko jednej liderki. Mało tego te same osoby w ciągu pół roku biorą udział w różnych rekrutacjach i je przechodzą zamiast dać szansę innym. Oczywiście liderka ta sama :)
Odpowiadając też na pytanie dotyczące pracy zdalnej to w home odchodzi ona do lamusa. Obecnie praca odbywać się będzie hybrydowo, by w pełni wrócić do biura.
Zdecydowanie tak, każdemu polecam zacząć pracę w home.pl, bo pracują tam na prawdę dobrzy specjaliści, którzy dobrze przekazują swoją wiedzę. Dlatego warto popracować tam rok, maks 2 i uciekać do innej firmy, która z chęcią Cię przyjmie i na dodatek zapłaci ( w home.pl nie ma co liczyć na dobre wynagrodzenie) :)
Jakoś nie przypominam sobie specjalistów lub ekspertów na boku... Mało tego żeby skonsultować coś z ekspertem to nie ma szans, bo ciągle czymś zajęci i tylko "konsultacje off".
Wcześniejszy mój komentarz dotyczył pracowników backoffice. Prace na telefonie traktowałem jako bramę do awansu na stanowisko developera w rekrutacji wewnętrznej. Uczęszczanie na bilety do rozwoju pomaga. Gdy już załapiesz się na stanowisko backoffice, popracujesz rok lub dwa tak jak wcześniej wspomniałem i zmieniasz miejsce pracy, bo przechodząc z doku czy wp nie dostaniesz normalnego wynagrodzenia, ale doświadczenia nikt Ci nie odbierze :)
Rozmowa nie byla przeprowadzona w przyjaznej atmosferze. Dalo sie wyczuc nerwy moze brak czasu po stronie zatrudniajacego, nie wiem. To jest moja subiektywna ocena, ale czulem sie jak na egzaminie na prawo jazdy. Gdyby to byla jedyna firma w Szczecinie to moze jeszcze kiedys zdecydowlabym sie na aplikowanie.
-
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Home.pl polecam z calego serca, super firma, super atmosfera i bardzo dobre wynagrodzenia, pozdrowienia dla mojego ulubionego lidera web PS, jestes najlepszy !
Kto dokładnie z imienia i nazwiska dokonuje wpisów w imieniu Home.pl tutaj?
Jeżeli chodzi o nasze odpowiedzi i stanowiska w konkretnych sprawach, to są one dziełem kilku osób ;) Jeżeli chcesz z nami porozmawiać, zachęcamy do kontaktu na email zh@home.net.pl lub poprzez stronę welcome.home.pl.
Akurat wszystkie działania są tutaj realizowane wewnętrznie, w firmie ;) Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi i pytania to zapraszamy do kontaktu pod adresem zh@home.net.pl lub w dziale HR, który jest dostępny w naszym biurze. Jesteśmy otwarci na dyskusję w cztery oczy i zawsze staramy się pomóc w wyjaśnieniu spraw pracowniczych.
W firmie zatrudniłem się jeszcze w 2008 roku, pracowałem w niej przez 10 lat w Dziale Obsługi Klienta. Atmosfera między pracownikami SUPER! Atmosfera między pracownikiem i bezpośrednim przełożonym (w moim przypadku liderem) i dalszym przełożonym (wcześniej Kierownikiem, później Dyrektorem) masakra. Blokowanie migracji między-działowych to norma, brak reakcji na zgłoszenia kierowane do HR dot. nierównego traktowania pracowników. Osoby ogarnięte technicznie są zawalane robotą, inny w zespole za tą same pieniądze robią o połowę mniej, a czasem nawet 1/3 tego co ty. Do tego faworyzowanie poszczególnych osób, brak wypłacanych nadgodzin! Pensja nieadekwatna do umiejętności, wykształcenia i doświadczenia! Pomimo uzyskanych wyników jakościowych przekraczających 99,0% przez wiele lat po 10 latach pracy moja pensja wynosiła 2300 zł netto. Śmiechem chichem dla człowieka bez zobowiązań ale jak przychodzi czas na założenie rodziny i kredyt to śmiesznie już nie jest. W godzinę znalazłem nową pracę (na znacznie lepszych warunkach finansowych, do tego w miejscu zamieszkania) i uzgodniłem warunki zatrudnienia, 20 minut zajęło mi napisanie i wysłanie wypowiedzenia do Dyrektora BOK. Najlepsza decyzja w życiu, pracy w home.pl nie polecam, chyba że ktoś lubi odwalać wolontariat. Jak ktoś chce poznać fajnych ludzi to OK, potem lepiej szybko się z tej firmy zwijać.
Nie polecasz a pracowałeś w firmie ponad 10 lat? Było źle- jak piszesz, a mimo to dalej pracowałeś wiele lat, tzn że jednak coś cię w firmie trzymało...? Trochę tego nie rozumiem... Zarobki w ostatnim czasie bardzo wzrosły.
Jeżeli chodzi o przeszłość, a już szczególnie okres sprzed 5 lat, to ciężko nam ustosunkować się do Twoich zarzutów i indywidualnych relacji z kierownikiem/dyrektorem. Wynika to z prostego faktu - od tamtego czasu wiele się zmieniło, nie tylko, jeśli chodzi o liczbę zatrudnionych osób (która wzrosła do prawie 400), czy nowy Zarząd firmy, ale przede wszystkim strukturę organizacji oraz kulturę pracy. Jednym z wyraźniejszych przykładów tych pozytywnych zmian będzie liczba przejść pracowników do innych działów, która miała miejsce w latach 2021-2022 - a było ich aż 80. Nie blokujemy w żaden sposób "migracji", co więcej - promujemy takie zmiany, bo rozwój pracowników uważamy za ważny aspekt, wpływający na progres całej firmy. Jeżeli chodzi o kwestie wynagrodzenia, to home.pl była jedną z pierwszych firm IT w Polsce, która zareagowała na inflację. Zmieniliśmy warunki finansowe wszystkim pracownikom (bez względu na doświadczenie, dział itd.), aby nie odczuli oni negatywnych skutków czynników ekonomicznych. Jest to kolejny z wielu przykładów, które świadczą o home.pl, jako przyjaznym miejscu pracy.
A czy zarobki bardzo się zmieniły? Zastanawiam się nad pracą, ale przy obecnej drożyźnie na półkach ta stawka ma kluczowe znaczenie. Można coś więcej wiedzieć o zarobkach, proszę?
Cześć. Jeżeli chodzi o pensje pracowników to możemy napisać, że dużo się zmieniło w ostatnich latach. Opisane przez autora wątku sytuacje są trudne do zweryfikowania, ponieważ powołał się on na relacje, które przestały istnieć. Jeśli zaś chodzi o podanie konkretnych kwot - omawiamy je bezpośrednio z zainteresowanym na rozmowie rekrutacyjnej, ponieważ poziom wynagrodzenia jest zależny od kilku czynników tj. dział, stanowisko, czy dodatkowa premia wynikająca ze sprzedaży usług. Zachęcamy do kontaktu i zgłoszenia się na stronie https://welcome.home.pl.
Masz absolutną rację, że w ciągu ostatnich 5 lat wiele się u Was zmieniło. Byłem z Wami, jako klient, ponad 20 lat - gdy home.pl zaczynała jako spółka cywilna - i patrzyłem jak w ostatnim czasie przestaliście być firmą hostingową a producentem pustych faktur. Bez żalu Was żegnam, trochę szkoda, że tak późno.
Home.pl może napiszecie jak było naprawdę? Czy wasze 1200 zl podwyżki inflacyjnej dla wszystkich, którą się tak chwalicie, to naprawdę gest zarządu na trudne czasy czy może deska ratunku, której trzeba było się chwycić? Zarobki w niektórych działach były tak niskie, że nawet Biedronka, Lidl oferowały więcej! Za chwilę nie miałby kto u was pracować. I to nie dotyczy tylko call center. +1200 to raczej próba dogonienia konkurencji, która wykrada wam ludzi.
Ludzie piszą, że nie polecają ale podają też że pracowali przez wiele lat, co więc wpływa na to że zostają przy tej firmie? Co masz na myśli mówiąc, ze szkolenia są na poziomie 0 ? Nie ma ich w ogóle ?
Każdemu zawsze mało. Wiadomo, że konsultanci w biurze obsługi klienta zarabiają niewiele i właśnie na takich stanowiskach zarabia się w okolicach najniższej krajowej, w każdej firmie - ostatnio te stawki wzrosły, ale widząc po komentarzach dalej zbyt mało (patrz zdanie numer 1) Opisywane tu konkurencyjne firmy, które rzekomo płacą tak dobrze zatrudniają wyłącznie pracowników, którzy w home zdobyli już doświadczenie (to nie były pierwsze lepsze osoby). Trzeba mieć na uwadze, że próg wejścia na to stanowisko był zawsze niski - czy to źle? Wystarczy mieć minimalne zainteresowanie produktami. Zero szkoleń? Szkolenie wstępne na stanowisku konsultanta w BOK trwa 3 tygodnie i odbywa się po zatrudnieniu na umowę o pracę (ręka do góry, kto na stanowisku konsultanta nie ma umowy o pracę od pierwszego dnia). Dodam, że to co teraz opisałam dotyczy podstawowych warunków, bez premii jakościowych, premii rocznej, benefitów pozapłacowych. Zgadzam się z @Julia że to dziwne, że ktoś pracuje 10 lat i nagle mu się nie podoba. Uważam, że to świetne miejsce dla każdego, kto chce się zmierzyć z obsługą klienta (która nie jest łatwa), sprzedażą ciekawych produktów (które zawsze mogą być lepsze) oraz technologią, bo co by nie mówić masa ludzi zaczynała w obsłudze home, a teraz siedzi w różnych firmach IT i się rozwija - no ale tak... przecież home im nic nie dał.
@Obecna Ale niestety tutaj firma kłamie(albo nie niedopowiada. Jak zwał tak zwał). Obiecuję, że można w firmie się rozwijać, awansować i zmieniać działy. Np. z obsługi klienta na inny dział - e-commerce, WEB'y itd. Co z tego, że faktycznie można, jak pensja pozostaje dokładnie ta sama lub różni się może o 100zł netto? To samo w przypadku "AWANSU" z młodszego specjalisty, przez "regulara" do wielkiego, "starszego" specjalisty. Nie dość, że faktycznie trzeba na awans się wykazać, to pieniądze są nieznacznie większe (może kilkaset zł) a obowiązków znacznie więcej. Do tego działy w jakiś 90-95% techniczne (głównie zajmują się zgłoszeniami typu "mi nie działa - napraw Pan/Pani"), zmuszane są do wyrabiania dosprzedaży(ILOŚCIOWĄ), aby uzyskać premię. Dla mnie jest to nieporozumienie. Patrząc od strony klienta: Dzwonię, bo nie działa mi hosting. Już jestem wściekły, bo nie działa z winy Home'a. Ok, udało się - naprawili. I nagle konsultant zaczyna mi gadać o jakiś dodatkowych SSL'ach, zmianie hostingu itd, których w ogóle nie potrzebuję. Osobiście bym się zdenerwował, a tego wymaga od pracowników firma. Masz minimalny limit np. 25 dosprzedaży, a zrobisz 24. Żegnasz się z całą premią. Czy to jest normalne? Sami sobie udzielcie odpowiedzi. Przez to firma zamiast działać dobrze, szkoli tylko pracowników dla konkurencji a sama zatrudnia nowych, którzy w 1/5 nie nadają się do kontaktu z klientem. Błędy ortograficzne w pisowni, nie stosowanie interpunkcji itd. podważając profesjonalizm firmy, który na tym cierpi. Cierpią na tym również pracownicy, którzy naprawdę się starają. Muszą świecić oczami za niekompetencje innych, lub słuchać od klientów wyśmiewanie mojego "poprzednika", że na czacie nie mógł go zrozumieć bo pisał gorzej, niż robot-automat... Podsumowując: Mi się nie podobały pieniądze - zrezygnowałem i nie żałuję. Pomimo tego, mam prawo głośno wyrażać swoją opinie, tak samo jak pozostali. Pozdrawiam.
To juz dawno tu nie pracujesz, bo teraz na premie masz zrobic 48 sztuk i jeszcze muszą byc to konkretne sztuki, nie nabijesz juz sobie premie samymi sslami ????
15 lat wspolpracy i koniec. Tym razem miarka sie przebrala. Zero szacunku, zero obslugi ze strony Home... Jeden dzien opoznienia w platnosci, bo wyslali na zly adres przypomnienie i wylaczony dostep do skrzynek z dnia na dzien. Pomimo natychmiastowego oplacenia - 3 dni “walki” o przywrocenie dostepu. Zero wsparcia, zero pomocy. Balagan informacyjny, przeksiegowania wewnetrzne itp, itp, a klient w “czarnej d….”. Narazilo to nasza firme na konkretne straty. Jest wiele firm szanujacych klientow i do tego tanszych. Omijajcie Home z daleka nie tylko jako klienci ale przede wszystkim jako potencjalni pracownicy. Nie obnizajcie swoich standardow!! Poczytajcie opinie innych klientow. Jedna wielka tragedia!!
Panie Tomaszu, prosimy o szczegółowe informacje na temat numeru ID konta lub numeru zgłoszenia, którego dotyczy ta sytuacja. Dokładamy starań, aby klienci byli informowani o wygasających usługach z wyprzedzeniem w formie maila lub wiadomości SMS. W niektórych przypadkach aktywacja usług nawet po automatycznej wpłacie przez e-płatności może się wydłużyć - dotyczy to domen, które potrzebują około 24 godzin, aby ich konfiguracja rozpropagowała się w sieci internetowej. Po uzyskaniu numeru zgłoszenia lub ID konta wyjaśnimy to i pomożemy.
Prosimy o informację, na jakie stanowisko aplikowałeś i kiedy odbyła się wspomniana rekrutacja.
Pomożecie?! A jak konkretnie chcecie pomoc Panu Tomaszowi? Człowiek pisze, że nie miał dostępu do poczty elektronicznej przez 3 dni. Jak chcecie mu pomóc? Przedsiębiorcy powinni wiedzieć, jak firma reaguje w takich sytuacjach. Przeczytałem wpis Pana od konserwacji zabytków. Słabo to wygląda. A i jeszcze jedno. Kto konkretnie pisze tutaj w imieniu home.pl?
Lata dobrej współpracy przekreślił Pan Emil - pracownik home.pl. Zorganizował coś w rodzaju gry w trzy karty, znanej z bazarów z lat 90 minionego stulecia. Jak wiadomo - rozdający zawsze wygrywa. Tak samo było w tym przypadku a mechanizm jest prosty: klient zamawia domenę i wykupuje dla niej usługę certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Następnie wysyłana jest faktura i klient płaci. Później okazuje się, że rejestracja domeny nie jest mozliwa (chociaż w systemie przedstawiana jest jako wolna, do rezerwacji) i zwracane są zapłacone za rezerwację domeny środki jednak nie są zwracane środki za rezerwację certyfikatu SSL dla zamówionej domeny. Sprytne? Ale mało tego - kiedy dzwonisz do biura obsługi, by stanowczo zażądać zwrotu opłat za certyfikat (gdyż w korespondencji e-mail Pan Emil T. stanowczo odmawia ci zwrotu zapłaconych środków, zasłaniając się regulaminem, w którym czytasz, że za zarezerwowane domeny i certyfikaty forsa nie jest zwracana - tylko dlaczego zwrocili kasę za domenę a za certyfikat nie?? wtf?) i powołujsze się na numer korespondencji - w moim przypadku jest to #UKAN-61966-192 - okazuje się, że sprytny Pan Emil zablokował innym pracownikom dostęp do naszej korespondencji (taka informację otrzymałem dzisiaj od Pana z działu faktur). Na home.pl jestem od lat. do tej pory wszystko było w porządku. mam tam zaparkowanych kilkadziesiąt domen, cztery biznesowe hostingi - ale dzięki wytężonej pracy Pana Emila, dzięki jego indywidualnemu zaangazowaniu, jego talentom w dziedzinie obsługi klientów premium (tak, tak jestm w home.pl klientem premium - o tym mnie informuje automat w słuchawce telefonu, gdy dzwonię na infolinię) rezygnuję z usług home.pl dziękuję za współpracę właściciel firmy Konserwacje Zabytków
Przeczytajcie! Zamówiłem usługę budowy sklepu internetowego. W trakcie ustaleń firma home.pl poprosiła mnie o przykładowe realizacje, inspirację a także strony konkurencji, aby mogli ocenić jak taki sklep powinien wyglądać. Wielokrotnie rozmawiałem z osobą prowadzącą moją sprawę, jak powinien wyglądać taki sklep, posługując się również przykładem ze strony home.pl, aby każda ze stron wiedziała na co się umawia. Co ciekawe, byłem uspokajany przez swojego opiekuna, wręcz było mi to gwarantowane, że sklep będzie właśnie tak wyglądał. Przelałem pieniądze i to był mój błąd. Po kilku dniach otrzymałem link do strony, gdzie miałem zapoznać się z tym, co firma home.pl dla mnie przygotowała. Okazało się, że zamówiłem stronę, gdzie nie ma żadnych podstron, nie ma przejścia do podstrony z produktem, cały materiał, który im podesłałem, firma home.pl zamieściła na jednej stronie, nie było żadnych odnośników, regulaminu, polityki prywatności, podstrony o nas, podstrony kontakt kompletnie nic. Była to strona, która przypominała BLOG kulinarny, cały stos informacji na jednej stronie. Czy ktoś z Was był kiedyś na sklepie internetowym, gdzie nie ma żadnych podstron? Serio, to są jakieś żarty? Mało tego przecież każdy sklep internetowy ma panel klienta, gdzie można się zalogować i koszyk, gdzie wrzucamy wybrane produkty. U mnie nic z tych rzeczy! Podpięli mi aplikację pod stronę o nazwie 1koszyk, która nie jest kompletnie zintegrowana ze stroną, wygląda jak jakiś dziwny odłam czegoś, co próbuje wyłudzić od ludzi pieniądze. Odstąpiłem od umowy w trybie natychmiastowym, wysyłając pismo z rezygnacją. Na następny dzień, zadzwonił do mnie lider zespołu sprzedaży, który chciał zapytać, co się stało, ponieważ pracownik, który mnie obsługuje, znajduje się obecnie na urlopie. Opowiedziałem całą sytuację, że zostałem (usunięte przez administratora) że wyłudziliście ode mnie pieniądze i odstępuje od umowy. Lider zespołu odparł, że jestem w dobrych rękach, wprowadzą należne zmiany, że musiało dojść do nieporozumienia, a wszystkie zmiany zostaną wprowadzone bezpłatnie. Kilka dni później dostałem maila, że firma home.pl może wprowadzić zmiany, przy dopłacie kilku tysięcy!!!!!!!!!! Obecnie jestem na etapie otrzymania pisma od prawnika home.pl, z informacją, że odstąpienie od umowy jest bezpodstawne i niezasadne. Tylko, że pismo otrzymałem wczoraj a w mailu pisali, że odpowiedz z ich stanowiskiem przyjdzie w poniedziałek. Kolejne kłamstwo z ich strony a raczej ustalenia, do których nie muszą się stosować. Jeszcze poniosą za to pełną odpowiedzialność.
Jaka umowa obowiązuje w Home.Pl S.A. podczas okresu próbnego?
Jeżeli chodzi o kwestie przedłużeń umów to wszystko odbywa się zgodnie z kodeksem pracy. To znaczy - kolejna umowa może być na czas określony (np. na rok) lub nieokreślony. Długość umowy jest zawsze ustalana indywidualnie w rozmowie między pracownikiem i przełożonym, w oparciu o osiągane wyniki oraz postawę. Najczęściej jest to wariant roczny, ale jeśli widzimy u pracownika chęć rozwoju, ambicję i otwartość to oferujemy od razu umowy bezterminowe. Jeżeli masz dodatkowe pytania - zachęcamy do kontaktu poprzez naszą stronę welcome.home.pl.
Umowa o pracę proponują ale jak po 3 tygodniach nie zdasz u nich testów po okresie szkoleniowym to kończą z Tobą współpracę z dnia na dzień.
A czego Ty się spodziewasz? Te testy są banalne. Wystarczy raz, czy dwa zerknąć w materiały. Dziwię się, że ktoś jest w stanie ich nie zdać.
stres? atmosfera to jaka tak w sumie jest. i co w tym teście można zobaczyć, że podobno takie łatwe?
Test dotyczy materiałów, które masz udostępnione wcześniej w trakcie szkolenia. Jeśli je przeczytasz to wiesz o co chodzi. Nie ma tu skomplikowanej filozofii, że trzeba przez tydzień uczyć się wszystkiego na pamięć i modlić o oświecenie. Co do atmosfery zdania są podzielone. Ja nie mam żadnego.
super, dzięki za te informacje. no właśnie te podziału wspomniane mogą martwi, w poprzedniej pracy słabo z tym miałam... ktoś tu konfliktami zarządza czy raczej ludzie między sobą musza załatwiać wszystko?
Tak, masz zespół HR otwarty na komunikacje, więc w przypadku konfliktów możesz się z nimi skontaktować.
(usunięte przez administratora)
@Były Pracowniku, zgodnie z naszymi wartościami oraz kodeksem etyki, nie możemy i nie chcemy zostawiać opisanej przez Ciebie sprawy bez odpowiedzi. Zależy nam na tym, aby każdy - bez względu na stanowisko - mógł się realizować, rozwijać i przede wszystkim czuć dobrze w home.pl, bo wiemy, że siłą każdej firmy, także naszej, są ludzie. Dlatego też organizujemy cyklicznie szkolenia antymobbingowe, po to, by pracownicy wiedzieli kiedy i komu zgłaszać nieprawidłowości w zachowaniu koleżanek i kolegów. Regularnie przypominamy o tych drogach rozwiązania niekomfortowych sytuacji. Z przedstawionych przez Ciebie przykładów wynika, że opisana kwestia, bądź kwestie nie zostały zgłoszone do Działu HR. Nie mniej jednak, nie zamierzamy ignorować takich sygnałów, dlatego też prosimy Cię o kontakt pod adresem email zh@home.net.pl z dokładnym opisem sprawy oraz zdarzeń, o których wspomniałeś/aś w swojej opinii. Cała korespondencja zostanie przeanalizowana z zachowaniem dyskrecji.
Cześć, mój komentarz odnosić się będzie do stanowisk obsługowych i sprzedażowych, bo z takimi miałem doświadczenie podczas mojego stażu pracy. Omówię kilka kwestii punktowo: 1. Wynagrodzenie. Home nie jest firmą wiodącą na rynku, jeśli chodzi o stawki wynagrodzeń. W zespołach obsługowych premie są po prostu niskie i nawet przy wartościach maksymalnych pensje są najczęściej niższe niż sama podstawa na podobnych stanowiskach w innych firmach. W zespołach sprzedażowych można zarobić więcej, ALE zależy to od tego, który jest to zespół. Paradoksalnie w zespołach zatrudniających typowych handlowców, nawet tych pracujących na produktach o niskich marżach, można zarobić więcej niż w zespole gdzie pracownicy są jednocześnie handlowcami i obsługą techniczną, a dodatkowo sprzedają produkty wysokomarżowe. Problemem był też próg minimalny otrzymania premii i warto o to dopytać podczas rekrutacji. Przykładowo można było zrobić 70% planu sprzedaży i nie otrzymać żadnej premii sprzedażowej i także obsługowej, nawet jak doszło do gigantycznej awarii i nie było właściwie czasu na działania sprzedażowe, a osiągało się rekordowe wyniki obsługowe . Podsumowując da się zarobić, ale tylko w wybranych działach. Na obronę Home wskażę jednak, że można uzyskać zatrudnienie praktycznie bez żadnego doświadczenia i zostać we wszystkim douczonym. 2. Mobbing i temu podobne. Nie łączyłbym hasła na "M" globalnie z całą firmą, bo w Home pracuje wielu dobrych menadżerów, którzy prowadzą swoje zespoły kompetentnie i byłoby to nieuczciwe względem nich. Niepokojące jest jednak, że oprócz tych wielu dobrych są też tacy, którzy stosują zachowania karygodne. Mam tu na myśli szkalowanie podwładnych za plecami, nastawianie innych członków zespołu przeciwko konkretnemu pracownikowi, niestosowne komentarze, podpisywanie się pod wynikami innych, nieuzasadnione podnoszenie głosu, a także obrażanie się na pracownika odbijające się zmianą sposobu komunikacji. Takie rzeczy jednak się w firmach zdarzają i są często zależne od konkretnych jednostek, a nie całej firmy. Jeśli też nawet taka sytuacja się trafi to kluczem jest umiejętność okazania skruchy i dążenie do wyjaśnienia sprawy, a nie udawanie, że nic się nie wydarzyło (tego zabrakło). Najbardziej niepokojące jest dla mnie jednak to, że mimo komunikowania takich sytuacji do HR i Zarządu właściwie nic nie zostało zrobione, a przynajmniej nic przynoszącego efekty (i nie mówię tu o zwalnianiu człowieka, które jest dla mnie ostatecznością). Niby HR robi ankiety zaangażowania i zadowolenia pracowników, ale człowiek zadaje sobie pytanie "po co?". 3. Zakres obowiązków. Obowiązki na każdym stanowisku są wskazane jasno. Niektórzy mają ich więcej, a niektórzy mniej i jak wskazałem wcześniej nie ma to niestety przełożenia na pensje. Zaczynając pracę trzeba nastawić się na to, że będzie się pracowało na wielu systemach, a nauki zwłaszcza w początkowym okresie jest bardzo dużo. Firma zapewnia szkolenia i sprzęt do pracy, więc bez obaw. Podkreślę jednak jeszcze raz, że trzeba traktować to jako rozwój własny na przyszłość, bo pensja nie będzie adekwatna do ilości nauki. 4. Rozwój. Zmiany stanowisk wewnętrznie są możliwe i jest ich wiele, ale nie zawsze odbywa się to uczciwie i występuje kolesiostwo. Jeśli ktoś robi dobrą robotę to może spodziewać się awansu, ale czasem trzeba być bardzo cierpliwym. Trzeba też się liczyć z tym, że przełożony może zablokować zmianę stanowiska, ale to bardzo sporadyczna sytuacja i najczęściej kończąca się tym, że "ok zmienisz dział, ale najpierw zatrudnimy twojego następcę". 5. Benefity: Sprzęt do pracy, praca zdalna, opieka medyczna, multisport,kursy rozwojowe. 6. Atmosfera: Między zwykłymi pracownikami bez zarzutów, jest to duży plus, a przynajmniej w ramach mojego doświadczenia. Gorzej było, jeśli chodzi o moje doświadczenia z przełożonym, ale to już opisywałem. Cała firma jako ogół jest przyjazna i pracuje w niej wielu super ludzi, których będę dobrze wspominał. 7. Podsumowanie: Mimo wszystko polecam dla tych, którzy chcą się nauczyć nowych rzeczy. To fajne miejsce jako początek swojego "przebranżowania", ale bardziej odskocznia dla dalszej kariery. Ja swoją pracę będę wspominał dobrze, niezależnie nawet od sytuacji z przełożonym. Może powinienem mu podziękować za danie impulsu do zrobienia dalszego kroku w mojej karierze. Dzięki Home za współpracę, ale błagam przyłóżcie większą wagę do tego, co zgłaszają pracownicy, bo po pewnych zmianach mogłoby to być w pełni dobre miejsce pracy i to nie tylko jako odskocznia. Ignorowanie pewnych sytuacji może też się kiedyś skończyć tragicznie. Pozdrawiam
Ja dopytam jeszcze bo widzę że wiesz sporo i realnie oceniasz. Czy stanowisko młodszego specjalisty obsługi Klienta można zarobić więcej niż najniższa krajowa? Mam na myśli samą podstawę. I co w sytuacji jeżeli proponujesz Klientom podczas rozmowy telefonicznej dodatkowe usługi,ale mimo to masz słabe wyniki sprzedażowe, a dobre obsługowe za jakość, czy grozi Ci i tak zwolnienie? Pytam w kontekście ciśnienia na sprzedaż jak duże jest. Pozdrawiam
Dzień dobry, czy na stanowisku młodszy specjalista obsługi Klienta rzeczywiście można pracować zdalnie? W ogłoszeniu jest informacja o zmianowej pracy, jakie to są zmiany i czy pracuje się w sobotę i niedzielę? Ogólnie czy jest to typowa obsługa czy też sprzedaż? Pozdrawiam
W dziale obsługi klienta pracuje się zmianowo 24/7, nawet w weekendy i święta. Nocki zazwyczaj robią bardziej doświadczeni pracownicy
Z tego co mi wiadomo są chyba zespoły które pracują tylko od poniedziałku do piątku? Np. ten dotyczacy e-commerce.
dlaczego akurat ci doświadczeni je robią? i ile to płatne, mam na myśli głównie święta teraz, większa stawka niż za weekend?
Nocki robią doświadczeni pracownicy, ponieważ jesteś na nich sama. Jeśli zdazy się awaria musisz sobie poradzić.
Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Home.Pl S.A. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Jak oceniacie tego pracodawcę?
A to te premie jakiej wysokości są, że aż tyle idzie się na nie narobić? I te potencjalne cele, bo ciekawa jestem jak poprzeczkę stawiają?
Cele robi 10% osob, dotego musisz zrobic konkretne usługi, co jeszcze bardziej komplikuje, cele nie realne = nie robisz celow = out i tak co 3 miesiace sie zmieniają młodsi specjalisci..
Jesteś administratorem na gowork? Nie boisz się pisać na stronie pracodawcy, że szukasz nowej pracy?
Aha... A te 10% osób to jak to robią? Mają jakieś specjalnie umiejętności po prostu? Jakiś rodzaj predyspozycji? Jak tak to jaki?
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ! W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie. Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony. Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto. Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji. Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe. Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej. Nie pozdrawiam
Co do tej współpracy, jaki jest okres wypowiedzenia? Z tego co rozumiem musisz zapłacić firmie tę kwotę?
Czy w Home.Pl S.A. są szkolenia zewnętrzne?
Cześć, w naszej firmie są szkolenia zarówno wewnętrzne (prowadzone przez pracowników) jak i zewnętrzne (prowadzone przez specjalistów z innych firm) - w tym drugim przypadku zazwyczaj wybieramy formę szkolenia w biurze, wówczas dany specjalista przyjeżdża do naszej siedziby. O szczegóły warto pytać przełożonych, ponieważ to oni organizują rozwój pracowników w swoich zespołach.
(usunięte przez administratora)
A czemu nie podają widełek? Najniższą krajową potem proponują czy co?
Odbyłem w sumie 2 rozmowy kwalifikacyjne. Nie ukrywając, chce pracować w Home.pl o czym Pani Karolina z rekrutacji została poinformowana od razu. Obie rozmowy oceniam bardzo pozytywnie i czy prace dostanę, czy tez nie, to nie uważam aby był to stracony czas. Mam jasno określony cel, który przedstawiłem Panu Marcinowi na rozmowie i jeśli zdecydują się na mnie będę dążył do jego realizacji. Cały proces rekrutacji jak na razie oceniam bardzo dobrze i polecam próbować swoich sił
czy druga rozmowa to byly jakies testy umiejetnosci ? bo zakladam ze pewnie do jakiegos dzialu IT startowales ?
(usunięte przez administratora)
W naszej firmie przestrzegana jest procedura antymobbingowa a każdy pracownik przechodzi szkolenie z ww procedury aby wiedział jakie ma prawa i jak postępować gdyby zauważył lub doświadczył niewłaściwych zachowań ze strony innych osób. Jeżeli uważasz, że natknąłeś się na zachowania, które nie powinny mieć miejsca - prosimy o kontakt. Każde zgłoszenie jest dokładnie weryfikowane i nie pozostawiamy go bez odpowiedzi. W odniesieniu do kwestii ilości pracy - w home.pl, bez względu na dział, pracujemy zgodnie z zasadami kodeksu pracy, który jasno wskazuje czas pracy i czas przerw jakie przysługują każdemu pracownikowi. Ponownie, jeżeli posiadasz konkretne przykłady związane z łamaniem tych zasad - prosimy o kontakt. W rekrutacjach wewnętrznych i zewnętrznych, ofertę pracy/zmiany stanowiska składamy najlepszemu kandydatowi, pod kątem umiejętności i postaw, a termin zmiany stanowiska jest ustalany indywidualnie w zależności m.in. od zadań/dostępności pracownika. W home.pl mocno inwestujemy w rozwój ludzi oferując wewnętrzne szkolenia i kursy, dzięki którym zyskują oni nowe umiejętności.
Witam, czy na stanowisko specjalista ds. Obsługi Klienta zatrudniają Państwo tylko studentów czy również osoby 30+? Czy praca to 7 dni w tygodniu, infolinia 24h? Czy płaca jest wyższa niż najniższe krajowa i czy są do wyrobienia plany sprzedażowe?
Każdy pracownik przy rozpoczęciu pracy odbywa cykl szkoleń wdrożeniownych. W zależności od działu mają różny zakres tematyczny. Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi lub potrzeby związane ze szkoleniami technicznymi i chcesz zyskać wiedzę w danym obszarze - zgłoś to swojemu liderowi/przełożonemu. Uwierz nam, nie pozostajemy obojętni na akie sygnały :) A jeżeli masz jeszcze większy głód wiedzy to zawsze możesz skorzystać z naszego wewnętrznego programu "Bilet do rozwoju", gdzie w cyklu semestralnym uczestniczysz w normalnych zajęciach teoretycznych i praktycznych z doświadczonymi pracownikami.
Szkolenia są źle prowadzone nie daj Boże śmiesz to zgłosić swojemu liderowi lub w trakcie trwania szkolenia zapytać o coś bo czujesz brak informacji trafisz na dywanik, że przeszkadzasz w szkoleniu, jesteś złośliwy, wprowadzasz negatywna atmosferę i tak dalej???? Obietnice, że naczyny Cię wszystkiego są bez pokrycia, poziom szkoleń ciężko określić dlaczego ktoś je prowadzi kiedy wprost mówi Ci, że test po tym szkoleniu zrobił wczorja wieczorem na ostatnią chwilę cytuje - bo mu się nie chciało ????♀️uzwanie wulgaryzmów na szkoelniach już świadczy o poziomie tej firmy skoro na szkoleniowców wybierają osoby bez kultury językowej. Autorytetów zero i nawet prestiżowy budynek w centrum Szczecina tego nie zmieni.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Home.Pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Home.Pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Home.Pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Home.Pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Home.Pl S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.