Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Sy
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie chwile, ale powiedziec o niej mozna rozne rzeczy. Po 1 zespol, ktory tam pracuje jest mega super. Pracowalem juz w kilku miejscach, i po nich brakowalo mi pojedynczych osob, a po VCC brak mi 95% pracownikow, z ktorymi mialem stycznosc. Po 2 projekt bankowy jest swietny zeby zaczac kariere w tym temacie, bo absolutnie presja w porownaniu z innymi jest niebo, a ziemia (co nie znaczy ze mozna sobie pofolgowac i odwalac krzywe akcje, bo takowe jak wiadomo predzej czy pozniej wyjda i nie ma co sie spodziewac ze beda nagradzane). Po 3 - pensja jest stanowczo za mala i to nie ma co sie oszukiwac. po 4 - to jak sama nazwa wskazuje jest outsourcer, wiec jest zalezny od widzimisie banku, i chociaz sam mialem troche spraw "kadrowych" to poszedlem, pogadalem i jakos sie udalo dosc do porozumienia, wiec nie jest tak zle.

Voice Contact Center
Pracownik
@Sy

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Szczerą, bez lukru i co najważniejsze bez hejtu.

Gołąb
Pracownik

Firma fajna, ale do czasu aż nie zostaniecie wprowadzeni w błąd .

VCC
Pracownik
@Gołąb

Dziękujemy za pozytywną opinię. Staramy się nikogo nie wprowadzać w błąd. :-) Jeśli pracujesz u nas i chcesz zgłosić jakiś problem, napisz na myvoice@oex-vcc.com

Pyskaty
Pracownik

Projekt bankowy to dno. Omijać z daleka. Życie prywatne haha można sobie wsadzić w zakończenie miednicy. Firma ogólnie porażka.

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

VCC
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Godziny pracy są u nas elastyczne, więc konsultanci mogą dopasowywać grafiki do swoich potrzeb i możliwości.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z managerem, przygotowanie 30 minutowej prezentacji i planu szkolenia. Jedyny problem był taki, że po przygotowaniu tych wszystkich materiałów 2 miesiące temu - dostałam zerowy feedback od firmy. Nic, żadnego dziękujemy za udział w rekrutacji, po prostu ghostują kandydatów.

Pytania

nie pamiętam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Lublin
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat
Kandydat

Nieprofesjonalne podejście rekruterów. Nie dają informacji zwrotnej po rozmowie. Niby ma być kontakt telefoniczny niezależnie od wyniku, ale ostatecznie cisza... nikt nie dzwoni. Wiadomo co to oznacza w praktyce, ale w takim razie mówi się kandydatowi wprost. Oddzwaniamy tylko do osób, które się zakwalifikowały dalej. Dla mnie jako kandydata, szkoda czasu na taką firmę, skoro na pierwszym etapie pokazują, że pracownika się nie szanuje i rzuca słowa na wiatr.

Voice Contact Center
Pracownik
@Kandydat

Drogi Kandydacie Komunikacja z kandydatami jest dla nas bardzo ważna i na każdym etapie kontaktujemy się z informacją zwrotną przekazywaną mailowo lub telefonicznie. W związku z brakiem kontaktu rekruter w Pana/Pani przypadku bardzo proszę o informację w jakiej rekrutacji brał Pan/Pani udział a wówczas zorientujemy się na jakim etapie jest rekrutacja i czy feedback był już przekazywany. Proszę o kontakt bezpośrednio na maila: paulina.zajac@oex-vcc.com

Kandydat
Kandydat
@Voice Contact Center

Na tą chwilę jest to mało istotne i już nic nie zmieni. Znalazłem pracę w innym call center. Natomiast chodzi sam fakt mówienia o czymś, czego się nie robi.

VCC
Pracownik
@Kandydat

Dla nas każdy feedback jest istotny w kontekście dbania o najlepsze relacje z kandydatami i współpracownikami. Faktycznie zawsze staramy się wracać z informacją zwrotną do kandydatów. Jeśli tym razem ktoś o tym zapomniał, przepraszamy. Życzymy wszystkiego dobrego w nowej pracy i dziękujemy za kontakt z VCC.

Anonimowa pracowniczka
Pracownik

Szczerze odradzam współpracę z tą firmą. Jeśli liczycie na to że dadzą wam pracować to się przeliczycie. Sam zespół bardzo miły ale niestety grafik jest tworzony w ten sposób aby pewne osoby miały zawsze godizny a inni nawet miesiąc nie dostają nawet paru godzin. Wszystko w zasadzie zależy od widzimisiow osoby tworzącej grafik. Kończy się to w taki sposób że osoba która ma bardzo słaba jakoś i dużo zlych zgłoszeń ma co tydzień po 20 godzin bo osoba która tworzy grafik ją lubi a inne osoby nie dostają nawet 4 godzin. Szczerze nie polecam

VCC
Pracownik
@Anonimowa pracowniczka

Dzień dobry. Dziękujemy za opinię, szczególnie za pozytywne słowa na temat zespołu. W sprawie grafiku zachęcamy do komunikacji z kierownikiem projektu lub działem HR. Gdy godzin jest mniej, proponujemy szkolenia przygotowujące do innych projektów, z czego chętnie korzystają nasi współpracownicy. Zdarza się też tak, że mało godzin w grafiku otrzymują osoby, które nie uzupełniają swojej dyspozycyjności. Prosimy o kontakt i wszystko wyjaśnimy, ponieważ transparentność jest dla nas kluczowa.

Anonimowa pracowniczka
Pracownik
@VCC

Niestety miałam pełny grafik uzupełniony a nie dostałam ani godziny także nie jest prawdą to co państwo piszecie. Jeśli chodzi o tworzenie grafiku dobrze by było gdyby ktoś inny zajmował się tym obecnie na projekcie empik ponieważ widać na 1 rzut oka, że osoba to robiąca ma swoich faworytów którym godziny daje codziennie a osobom których nie zna dobrze lub nie lubi nie daje żadnych godzin. Nie jest to 1 przypadek takiej faworyzacji i jest to po prostu przykre dla pracownika który się stara. Dodam również że owi faworyci często mają bardzo niską jakość i mają dużo błędnych zgłoszeń. Podsumowując jeśli jesteś faworytem Pani robiącej grafik możesz mieć dużą efektywność partacząc co drugiego maila, mieć jakoś na poziomie 50% a i tak dostawać godziny ponieważ Pani cię lubi.

VCC
Pracownik
@Anonimowa pracowniczka

Prosimy o kontakt na maila myvoice@oex-vcc.pl z opisem sytuacji. Tu trudno będzie nam pomóc, ponieważ mamy za mało informacji. Dziękujemy

pracownik
Pracownik

pracuję w tej firmie od kilku miesięcy, jeśli chodzi o wynagrodzenie to jak nie wypłacą czegoś w jednym miesiącu to zrobią to łaskawie w drugim, szkolenia są bardzo słabe ale idzie się wszystkiego nauczyć w miesiąc czy dwa pracując z klientami, bardzo nierówny podział obowiązków na tych samych skillach są osoby które nic nie robia odbierając jeden telefon na godzinę i takie które nie mają czasu pójść do toalety, zero wsparcia merytorycznego na pomocy wiecznie brakuje osoby która mogłaby pomóc ciągle są zmiany, cele wyśrubowane, liderki (może poza jedną niepalącą) to kółeczko różańcowe gromadzące się przy papierosach mające swoich ulubieńców i ich wspierające, jeśli ktoś szuka zajęcia na chwilę żeby gdzieś się zaczepić idzie wytrzymać i szukać dalej...

Kaka
Były pracownik
@pracownik

Nie wiem skąd ta opinia. Miałam okazje tam pracować, praca lekka przyjemna, szkolenia konkretne jeśli ktoś chce się nauczyć. Wsparcie tez jak najbardziej było a wypłata 10 każdego miesiąca :)

pracownik
Były pracownik

Nie polecam tej firmy! Obiecują dużo godzin po czym jeśli jest słabszy miesiąc to drastycznie ucinają godziny. Z dnia na dzień zostajesz bez pracy bo okazuje się, że dla Ciebie i 100 innych pracowników nie ma godzin a ty zostajesz z wszystkimi opłatami bez żadnych pieniędzy, bo nikt nie raczył poinformować wcześniej, że taka sytuacja może mieć miejsce ( dodatkowo jak juz Cie odsuwają od projektu to mówią, że sytuacja powtórzyła się tez w tamtym roku i dwa lata temu, więc dobrze wiedzieli ze w styczniu wiele osób zostanie bez pracy). Z takim brakiem szacunku do pracowników nie spotkałam się jeszcze nigdy!

1
Voice Contact Center
Pracownik
@pracownik

Dzień dobry. Specyfika naszej branży wiąże się z możliwością zmiany zapotrzebowania u naszych klientów, a co za tym idzie redukcji liczby godzin konsultantów. Zawsze staramy się utrzymać naszych współpracowników proponując rozwiązania polegające na przejściu do innych projektów, dajemy możliwość udziału w innych rekrutacjach, dzięki temu nigdy nie musieliśmy zwolnić wspomnianych 100 osób. Już niebawem rusza kolejny wielki projekt, więc będzie okazja na owocną współpracę.

Anonimowa pracowniczka
Pracownik
@Voice Contact Center

To moje pytanie jest dlaczego pewne wybrane osoby na projekcie takim jak empik dostają godziny co tydzień mając średnie wyniki a inne osoby przez miesiąc nie dostają nic :)).

VCC
Pracownik
@Anonimowa pracowniczka

Dzień dobry. Prosimy o kontakt z kierownikiem projektu lub naszym działem HR. Gdy godzin jest mniej, proponujemy szkolenia przygotowujące do innych projektów, z czego chętnie korzystają nasi współpracownicy. Zdarza się też tak, że mało godzin w grafiku otrzymują osoby, które nie uzupełniają swojej dyspozycyjności. Transparentność jest dla nas bardzo istotna, dlatego zachęcamy do kontaktu.

Proletariusz
Pracownik

Liderzy nic nie mogą. Udają, że jest inaczej stosując wyuczone, uwłaczające rozumowi i godności człowieka formułki takie jak potwierdzenie negacji czy zwykłe miłe słówka o tym, jacy to nie jesteśmy super i są z nas dumni. W rzeczywistości robi się co każe korpo + zasada "klient jest najważniejszy" czyli obrażający cię buc zaskoczony opłatami, zapóźniony technologicznie emeryt, któremu 20 minut tłumaczy się jak coś kliknąć w aplikacji i awanturna, histeryczna zouza.

1
VCC
Pracownik
@Proletariusz

Dzień dobry. Obsługa klientów to niekiedy trudny, ale zarazem fascynujący obszar, ponieważ tak różni są klienci jak różni są ludzie. W branży contact center ważna jest empatia i umiejętność rozmawiania z ludźmi w każdym wieku, z różną świadomością technologiczną, czy różnej natury psychologicznej. Liderzy pomagają w odpowiednim zorganizowaniu naszych zespołów i odpowiedniemu dotarciu do klientów docelowych oraz realizacji zadań w ramach projektów dla klientów VCC.

Proletariusz
Pracownik
@VCC

Wielmożny klient takiej empatycznej umiejętności już nie musi mieć.

1
KAsia nie KAtie
Pracownik

Mooooje kochane Voice :** Pracuję w voisie już ponad 3 miesiące i jestem zachwycona! Praca dość prosta, rekrutacja szybka, kilak dni i zaczęlam pracę! Sama byłam w szoku jak szybko się to potoczyło. Mamy tu super zespół liderów i konsultantów :-)

2
VCC
Pracownik
@KAsia nie KAtie

Dziękujemy za opinię :-)

Xyz
Pracownik

Nie polecam!!! Pracowałam na projekcie Ikea ok. 4 miesięcy. Na początku super. Obiecują dużo godzin, premie itp. Później nagłe obcinanie godzin. Bez żadnego uprzedzenia. Dajesz dyspozycyjnośc 50h w tygodniu a dostajesz 16 przy czym inne osoby maja 50h (co do grafiku sprawiedliwości tam nie ma). I w końcu 11 stycznia informacja ze bardzo im przykro ale nie ma dla nas godzin w Ikea i do widzenia. Bez żadnego uprzedzenia. Człowiek pracuje, utrzymuje się z tej pracy a nagle informacja ze nas zwalniaja (ok 100 osób). Zero szacunku do pracownika. Zostawiają ludzi z dnia na dzień bez pracy. Odradzam i nie polecam!!!

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Dzień dobry. Niestety zmiany zapotrzebowania, a co za tym idzie redukcja liczby godzin konsultantów, to elementy wpisane w specyfikę branży contact center. VCC nie pozostaje obojętne i zawsze staramy się utrzymać naszych współpracowników. Proponujemy rozwiązania polegające na przejściu do innych projektów, dajemy możliwość udziału w innych rekrutacjach. Dopiero gdy wszelkie inne środki nie przyniosą dobrego rozwiązania, jesteśmy zmuszeni rozstać się ze współpracownikiem. Nie jest jednak prawdą, że zwolniliśmy 100 osób.

mp
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Najlepiej znaleźć już coś innego niż pchać się w to. Kierownictwo nie szanuje pracowników, całkowity brak zarządzania, poziom szkoleń - zerowy. Nowi pracownicy muszą sami sobie znajdywać odpowiedzi, bo wsparcie potrafi powiedzieć "znajdź sobie". Ciągła zmiana zapotrzebowania na godziny, raz chcą dużo godzin, zatrudniają ludzi, nagle potem okazuję się, że jest za dużo, ucinają godziny i tylko czekają, aż osoby zrezygnują i zrobią miejsce dla innych w myśl zasady "przecież możesz sobie znaleźć inną pracę, nikt Cię tutaj na siłę nie trzyma". Tłumacząc się, że to ich "klient zleca im godziny", pogrążają się, bo nawet nie walczą o pracownika. Zostawiają z rachunkami z dnia na dzień, nie dając nawet innej możliwości przejścia na projekt. Wymagania mają ponad ludzkie siły, klient ci wrzeszczy, przeklina, rzuca wyzwiskami, a ty musisz mieć stalowe nerwy, bo WYNIKI są najważniejsze. Psychika całkowicie wysiada, nawet tym najsilniejszym.

1
Voice Contact Center
Pracownik
@mp

Dzień dobry. Dziękujemy za opinię. Staramy się zawsze zapewniać naszym współpracownikom możliwość działania na jednym z naszych projektów, choć oczywiście zapotrzebowanie jest zmienne. Wynika to ze specyfiki branży contact center. Nie zawsze relacje z klientami są łatwe, mamy tego pełną świadomość, ale współpraca z contact center potrafi przynosić wiele radości. Ważne jest dla nas to aby członkowie naszych zespół wzajemnie się wspierali, a liderzy byli zawsze pomocni. Jeśli tylko pojawiają się jakieś odstępstwa od przyjętych przez nas najwyższych standardów, prosimy o kontakt na myvoice@oex-vcc.vom

Em
Kandydat
 Pytanie

Po jakim czasie można przejść na pracę w domu?

Pracowniczka
Pracownik
@Em

Hej, zależy od projektu ;) zawsze pytaj się na rekrutacji

Voice Contact Center
Pracownik
@Em

Dzień dobry. Możliwość pracy zdalnej jest uzależniona od projektu. Przy niektórych projektach zaraz po ukończeniu szkolenia można rozpocząć pracę zdalną. Często uzależnione jest to także od tego jak szybko dana osoba wdroży się do projektu. Zapraszamy. Podczas rekrutacji oczywiście udzielimy wszelkich informacji na temat możliwości pracy zdalnej w ramach danego projektu.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak wygląda praca na projekcie EMPIK? Jakie są obowiązki?

Pracownica
Pracownik
@Zainteresowana

Generalnie odpowiadasz na pytania jeśli chodzi o dostępność książek, płyt itp odpisujemy tez na mail praca w miarę spoko, do ogarnięcia :)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Pracownica

A dużo jest telefonów w ciągu dnia? Czy są jakieś normy do wyrobienia? I jak atmosfera w zespole? Słyszałam, że bywa różnie, a szczególnie ludzie skarżą się na to że ciężko wbić się na przerwę.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

No w sezonie to lecisz telefon za telefonem ;) problem z przerwa? Pierwsze słyszę, No masz swoją kolej i idziesz ;) prosta piłka

Maria
Pracownik

Szef tego całego przybytku p. G., faktycznie powinien zatrudnić kogoś kto przeprowadzi mu kontrolę swoich "pracowników" , bo narazie to święte krowy które mam wrażenie za dużo sobie pozwalają a wiedzy brak.

1
oli
Były pracownik
 Pytanie
@Maria

tzn. o kim mówisz?

Ania
Pracownik

Świetne miejsce pracy dl a studentów, w większości projektów jest w miare elastyczny czas rpacy :-) jak miałam zajęcia rano to przychodziłam do pracy na popołudnie więc jak dla mnei super ! Jeśli chodzi o współprace z liderami to raczej nie mam uwag, kiedy jest potrzeba to pomagają. Najważniejsze, że zawsze kasa jest na czas :D Jak macie pytania to piszcie, jestem tu juz ponad 8 miesięcy więc wiem troche:-)

Milka
Inne
 Pytanie
@Ania

Hej jestem bardzo zainteresowana tą pracą ale obawiam sie czy poradze sobie z obsługą komputera nigdy nie miałam pracy która by tego wymagała czy na tym szkoleniu jest się w stanie to ogarnąć czy nawet nie ma co próbować ?

Anula
Pracownik
@Milka

Hej, jeśli w miarę ogarniasz obsługę podstawowych programów na kompie to luz ;)

Viki
Były pracownik

Nadzwyczajną podłością jest wypychanie ludzi na II zmianę, i wpychanie w to miejsce swoich znajomków, pierwszy raz będąc w bardzo wielu firmach spotykam się z procederem niemal zmuszania ludzi do przychodzenia na II zmianę, zamiast wprowadzić rotacyjność jak w każdej innej firmie, to jest meganiesprawiedliwe nie polecam, nie dajcie się wypychać na zmiany po których nie ma życia, bo się czeka pół dnia na robotę, zawsze walczcie o I zmianę, jak ktoś ma trochę oszczędności , to szybko rezygnuje z takich warunków pracy , w nieskończoność przychodzić na II zmianę to szaleństwo, niespotykane nigdzie indziej.

Pracownick
Pracownik
 Pytanie
@Viki

O jakim projekcie piszesz? (usunięte przez administratora)

Viki
Pracownik
@Pracownick

Tak, oto mi chodzi, to realia, pozatym popatrz nawet na ostatnie ogłoszenie, muszą zmienić dyspozycję grafikową na rotacyjność pracy , nikt na rynku tak nie traktuje pracowników.

Nikt
Były pracownik

Wymęczanie pracownika na granicy prawa. Szkolenia to hmm . Sam mówi za siebie. Góry ból jest lepszy niż pracowników niższego szczebla . Omijać łukiem jak najszerszym . Jak divezy pracownicy odejdą to może się coś zmieni .

Piotr G.
Kandydat
 Pytanie

Hej, mam jutro II etap rozmowy do IKEA. Czego mogę się spodziewać na rozmowie? Pani z HR powiedziała, że będzie zadanie na wyszukiwanie informacji na stornie ikea :D Co musieliście wyszukac?? Podpowiedzcie bo bardzo zależy mi na tej pracy :-)

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Voice Contact Center Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Diki
Były pracownik
@Pytanie

nie, weryfikacja znajomości języka jest na późniejszym etapie. Zależy to też od projektu.

Zajefajny@wp.pl
Kandydat
@Pytanie

Nie polecam pracy w Voice zacząłem tam szkolenie w marcu na infolinię banku nie skonczylem,szkolenie słabe na łapy capu prowadzone przez zarozumiala dziewczynę która pracowała na tej infolini niecały rok, ciężko czegokolwiek się dowiedzieć ale płacą mało i nie zawsze tyle ile powinni, ogólnie radzę omijać

Krystyna z Gazowni
Pracownik
 Pytanie
@Zajefajny@wp.pl

Czyli w sumie nie pracowałeś skoro zakończyłeś swoją przygodę na szkoleniu? Wiadomo, że to co nowe to przeraża ;-) ja pracuje w Voice już kilka miesięcy a kasa jest zawsze na czas i ja polecam swoim znajomym :-)

Voice Contact Center
Pracownik
@Zajefajny@wp.pl

Witam dziękujemy za Twoją opinię. Szkoda jednak, że jest ona oparta na odbytych przez Ciebie 2 dniach szkoleniowych a dokładniej 1 dniu wstępnym i 1 dniu szkolenia merytorycznego. Wszystkie pozostałe osoby z tego szkolenia pracują do dziś i pozytywne oceniają pracę na projekcie. Trenerka na tym projekcie prowadzi szkolenia od ponad roku i jest to pierwsza tego typu opinia – nie tylko na GW ale ogólnie. Każdy feedback od uczestników szkoleń i warsztatów prowadzonych przez nią był pozytywny i mogę potwierdzić, że prowadzi je zgodnie z najwyższymi standardami. Taką samą opinię wykazał kierownik działu szkoleń po stronie klienta, który obserwował szkolenia naszej trenerki.

Stanlej
Kandydat
 Pytanie
@Krystyna z Gazowni

Mam pytanie ile można w tej firmie zarobić?

Banshee
Były pracownik
@Pytanie

Nie co ty, rozmowę rekrutacyjną zazwyczaj przeprowadza ich sekretarka XD

Joanna z HR
Pracownik
@Banshee

Aż sprawdziłam ;-) w umowie mam: Specjalista ds. HR ;-) Dział HR Lublin pozdrawia :-)

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 76.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 8 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii