Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Asd
Pracownik

Jedna z najbardziej (usunięte przez administratora) firm na łódzkim rynku pracy. Myślą, że mogą wszystko robić z ludźmi jak im się tylko podoba, a dają śmieszną umowę zlecenie i minimalną krajową. Tam nawet liderzy mają umowę zlecenie, także gratulacje dla tej firmy. Na projekcie allegro robią z ludzi (usunięte przez administratora). Najpierw zakazują robić nadgodzin, a po chwili płaczą, żeby ludzie robili nadgodziny, bo dużo produktów wisi i trzeba podgonić i oferują im śmieszną konkurencję, w której chodzi o to, żeby zrobić z siebie największego(usunięte przez administratora), który zrobi największą liczbę nadgodzin, a nagrodą jest (UWAGA!!!) 50zł i to pewnie brutto. Co chwilę podnoszą normy, jakby ludzie byli jakimiś robotami, a przypominam jeszcze raz, że ten (usunięte przez administratora) oferuje umowę zlecenie i minimalną krajową! Wstyd.(usunięte przez administratora)

2
Łdz miastem życia .
Pracownik

Rekrutacja , organizacja , kadra naprawdę na 5 ! Miejsce pracy na wielki plus , czysto , pachnie , kawa i herbata . Szkolenie bardzo fajne. Praca , zobaczymy w praniu. Narazie naprawdę same plusy , czas pozwoli napisać więcej :) Tym czasem wielkie pięć za atmosferę i podejście ludzi z którymi miałem styczność .

Voice Contact Center
Pracodawca
@Łdz miastem życia .

Serdecznie dziękujemy za dodany komentarz. Jest nam niezmiernie miło czytając pozytywne opinie na nasz temat????

była pracownica Nowy wpis
Były pracownik

Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia - nie polecam. Projekt jest wymagający i szkolenie zdecydowanie do niego nie przygotowuje, większości rzeczy uczysz się już dopiero na obsłudze, co we mnie generowało sporo stresu. Znikoma tolerancja na błędy pracownika, o które nie jest trudno pod presją czasu każdej rozmowy i wyników. Podsumowując - duże wymagania przy niestabilnej i słabo płatnej pracy. Z godzinami też jest różnie. Na plus na pewno atmosfera. Liderzy się starają i pomagają w miarę możliwości.

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@była pracownica

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Dokładamy starań aby każde szkolenie zawierało po części teoretycznej, część praktyczną. Po szkoleniu odbywa się tzw. okres wdrożenia, który również przygotowuje do dalszej pracy. Celem przekazania bliższych szczegółów uwag zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com.

anonim Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, w odpowiedzi na komentarz informujemy, iż treści zawarte w ogłoszeniu oraz przekazywane na spotkaniu rekrutacyjnym są tożsame z zapisami w umowie (dot. rodzaju umowy, stawki godzinowej, zakresu wykonywanych obowiązków). System motywacyjny jest wypłacany na podstawie spełnienia określonych wskaźników projektowych, co również jest komunikowane . W celu wyjaśnienia nieścisłości zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub mailowego na adres: myvoice@oex-vcc.com

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Voice Contact Center Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, stawki waloryzujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pozostałe wzrosty wynagrodzeń są zależne m.in. od rodzaju projektu i stanowiska.

Skutki
Pracownik

Trzeba pochwalić firmę. Dzięki potężnej podwyżce mogę sobie pozwolić aż na dwie sesje terapii miesięcznie w związku z wypaleniem zawodowym. Od kilku lat żadnych porządnych wakacji, bo przy zleceniu szkoda żyć następny miesiąc z oszczędności, żadnych możliwości rozwoju ani awansu. Gorszy dzień to nie weźmiesz uż jak w normalnej firmie, bo potem żeby nikt się nie czepiał musisz siedzieć 12h żeby to odrobić. Ciekawe, że przy tylu osobach pracujących w ramach pełnego etatu umowa o pracę jest niemożliwa, bo hehe "dynamiczna branża". Pozdrawiam cieplutko

Voice Contact Center
Inne
@Skutki

Dzień dobry, możliwości rozwojowe i możliwość awansu są w naszej firmie na szeroką skalę, ze względu na dużą ilość konkursów organizowanych często tylko i wyłącznie wewnętrznie. Serdecznie zapraszamy do udziału w przyszłości. W każdej sprawie służymy również pomocą pod adresem: myvoice@oex-vcc.com

logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Łódź
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta
Łódź
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Łdz miastem życia .
Pracownik

Rekrutacja , organizacja , kadra naprawdę na 5 ! Miejsce pracy na wielki plus , czysto , pachnie , kawa i herbata . Szkolenie bardzo fajne. Praca , zobaczymy w praniu. Narazie naprawdę same plusy , czas pozwoli napisać więcej :) Tym czasem wielkie pięć za atmosferę i podejście ludzi z którymi miałem styczność .

Voice Contact Center
Pracodawca
@Łdz miastem życia .

Serdecznie dziękujemy za dodany komentarz. Jest nam niezmiernie miło czytając pozytywne opinie na nasz temat????

Ef
Były pracownik

Bardzo dużo wymagają i ciągle się trzeba uczyć na niektórych projektach typu Tauron a płacą słabo i wciskają śmieciowki zleceniowki

Voice Contact Center
Pracodawca
@Ef

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Informujemy, iż infolinie przez nas obsługiwane są odpowiedzią na potrzeby klientów. Komunikaty przekazywane na infoliniach są adekwatne do zmian w ofertach, taryfach, cennikach, czy kalendarzach. Odnosząc się do kwestii rodzaju umowy i płacy: są one transparentne w procesie rekrutacyjnym począwszy od zamieszczenia ogłoszenia. Osoby chcące pracować na Umowie o pracę zapraszamy na nasz projekt, na którym dajemy i tę możliwość. W razie dodatkowych pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu poprzez skrzynkę mailową: myvoice@oex-vcc.com

Jojo
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam projektu Tauron. Nieustanne ucinają godziny, przychodzisz do pracy każą ci wyjść nagle po kilku przepracowanych godzinach. Mniejszy ruch na Lini? To losowanie kto idzie do domu. Przychodzisz do pracy i nagle dowiadujesz się że jednak masz zacząć pracę godzinę później. No te 120 h ciężko wyrobić. I te szkolenie które trwa prawie 2 tygodnie... do takiej pracy..... Mnóstwo obowiązków, często niezadowoleni ludzie dzwonią i do tego niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracownik
@Jojo

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie opinii. Branża CC cechuje się dynamicznością i częstymi zmianami, stąd też zmiany grafiku. Szkolenia są modyfikowane w oparciu o informację zwrotną od uczestników przekazywaną w ankietach przeprowadzanych po każdym jednym dniu szkolenia, natomiast sam czas jego trwania i tak pozwala na przekazanie wiedzy w sposób ścisły, konkretny. Zarówno podczas rozmów kwalifikacyjnych, jak i podczas szkolenia uczulamy na specyfikę tego typu pracy i klientów, którzy dzwonią w celu rozwiązania swojej sprawy.

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie! Nasza firma wciąż się rozwija i pozyskuje nowych Klientów, a dzięki temu możemy zwiększać nasz zespół konsultancki. Obecnie liczymy ok. 1,5 tysiąca osób w naszych oddziałach (Warszawa, Łódź, Lublin oraz Rzeszów, a wiele z nas działa zdalnie!). :)

X
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna słaba. Dużo wymagają, jednak o tym co oni oferują już nie mówią. Umowy śmieciowe by jak projekt nie wypali mogli szybko człowiekowi podziękować.

Voice Contact Center
Pracownik
@X

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Uprzejmie wyjaśniamy, że oferta jest zamieszczana zarówno w ogłoszeniach, jak i przedstawiana podczas rozmów kwalifikacyjnych. Forma zatrudnienia podobnie - związane jest to z dynamiką branży CC, w której działamy oraz pozwala ona na dużą elastyczność podczas podawania dyspozycyjności i układania grafiku.

Asd
Pracownik

Jedna z najbardziej (usunięte przez administratora) firm na łódzkim rynku pracy. Myślą, że mogą wszystko robić z ludźmi jak im się tylko podoba, a dają śmieszną umowę zlecenie i minimalną krajową. Tam nawet liderzy mają umowę zlecenie, także gratulacje dla tej firmy. Na projekcie allegro robią z ludzi (usunięte przez administratora). Najpierw zakazują robić nadgodzin, a po chwili płaczą, żeby ludzie robili nadgodziny, bo dużo produktów wisi i trzeba podgonić i oferują im śmieszną konkurencję, w której chodzi o to, żeby zrobić z siebie największego(usunięte przez administratora), który zrobi największą liczbę nadgodzin, a nagrodą jest (UWAGA!!!) 50zł i to pewnie brutto. Co chwilę podnoszą normy, jakby ludzie byli jakimiś robotami, a przypominam jeszcze raz, że ten (usunięte przez administratora) oferuje umowę zlecenie i minimalną krajową! Wstyd.(usunięte przez administratora)

2
Konsultantka
Były pracownik

Niedawno zakończyłam prawie roczną współpracę z firmą, na jednym z projektów. Moje opinie są raczej pozytywne poza kilkoma aspektami.. Kierownicy byli niesamowicie profesjonalni i zawsze pomocni, tutaj z całego serca mogę polecić projekt (usunięte przez administratora). Bardzo łatwe możliwości wyrobienie premii, większość konsultantów otwarta na pomoc innym (z wyjątkami osób, które ślepo pracują tylko na swoje wyniki kosztem pracy innych). Lider zespołu.. Hmm.. Pominę ten temat;) Sama atmosfera w pracy również pozytywna, dodatkowo zawsze można liczyć na konstruktywny feedback. Do samej firmy mogłabym się tylko przyczepić do typu umowy, ale wiedziałam co podpisuje więc po prostu szkoda, że nie ma innych możliwości umów. Dziewczyny z HR również pomocne i zawsze można się z nimi dogadać.

Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultantka

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za mile słowa i okazane zrozumienie! :)

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Voice Contact Center Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadanie pytania. Nie udzielamy pożyczek pracowniczych, nasi Konsultanci oraz Kadra mogą liczyć na różne benefity m.in. dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie zdrowotne, pakiety medyczne, system poleceń. Wszelkie informacje przedstawimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, zachęcamy do aplikacji. :)

Była konsultantka
Były pracownik

Po półrocznej pracy na jednym z projektów (usunięte przez administratora) zostałam zwolniona ze względu na transfobię. Przyczyną były rzekomo godziny, ale nie ośmieszajmy się, to zleceniówka, ponadto były na projekcie osoby ze znacznie mniejszą ilością godzin, a akurat ja zostałam wyrzucona "dla przykładu". Informację o rozwiązaniu umowy dostałam pod koniec dnia, po wypełnieniu swoich obowiązków, tuż przed weekendem majowym. Zostawili mnie bez niczego, z dnia na dzień, wiedząc, że dopiero wynajęłam mieszkanie i musiałam zapłacić za nie kaucję i jestem teraz w ciężkiej sytuacji finansowej. Na projekcie byłam lubiana, a zostałam potraktowana jak obca. Nie polecam

Voice Contact Center
Pracownik
@Była konsultantka

Dzień dobry, po skonsultowaniu sprawy przychodzimy z odpowiedzią - rozwiązanie umowy zostało spowodowane brakiem realizacji dyspozycyjności (na co była zwracana uwaga) oraz planu naprawczego. Podczas rozmowy omawiającej również zostało to przez Panią przyznane. Bycie sobą oraz szacunek do drugiej osoby jest dla nas kwestią niezmiernie ważną, a sam zarzut o transfobię krzywdzący. Jeśli tylko coś zostało przedstawione na rozmowie w sposób niejasny, to prosimy o nadesłanie wiadomości na skrzynkę mailową My Voice obsługiwaną przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

'Szacunek dla drugiej osoby jest dla was ważny' - jedno z najbardziej zakłamanych zdań jakie można od was usłyszeć. Wystarczy, że ktoś posiada IQ wyższe od podłogi i jest z zasady traktowany z nienawiścią i niechęcią. Szczególnie jeśli walczy o swoje prawa. Tak z ciekawości: dyżurni wciąż wychodzą tłumem na papierosa zostawiając pracowników? Treserki (szumnie zwane 'trenerami personalnymi') dalej są oderwane od rzeczywistości? Kierownictwo dalej kłamie w żywe oczy i nie pozwala na jakąkolwiek krytykę na głównym teamsie (tak żeby reszta pracowników mogła zauważyć np. Jak bardzo ustawione są wszelkie 'konkursy'?). Dalej leaderami są osoby 'po znajomości' (często zakrapianej) np krasnalica z krzywozębym na reklamacjach?

Voice Contact Center
Pracownik
@Były pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Uprzejmie informujemy, że nie dotarły do nas żadne informacje wskazujące na zaistnienie opisywanych sytuacji. Zasady konkursów, rekrutacji są publikowane dla wszystkich, tak samo jak i schemat przyznawania punktów, nagród - są to informacje ogólnodostępne. W przypadku poczucia niesprawiedliwego traktowania, czy też niewłaściwego, prosimy o zgłaszanie takich spraw na bieżąco, czy to bezpośrednio do przełożonych, czy też do działu HR na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, forma współpracy zależy od stanowiska. Zachęcamy do aplikacji i zadania pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej. :)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Chcielibyśmy wyjaśnić, że nie kończymy współpracy z dnia na dzień, odsuwamy od realizacji konkretnego projektu osoby, które nie realizują wyznaczonych celów. Co więcej, w ramach możliwości, proponujemy przejście na inny projekt, by móc zachować ciągłość zatrudnienia.

Michał
Były pracownik

Od ponad pol roku nie moga skompletowac ekipy na infolinie taurona. Rekurutacja, wlasciwie lapanka, przeprowadzana jest w sposob ciagly, ogloszenia na olx sa dodawane praktycznie codziennie. Prawie kazdy, krotko po "szkoleniu" odchodzi sam. Powodem jest wlasnie "szkolenie", a w zasadzie jego brak. Mialem juz niejedno szkolenie w zyciu, to co jest w VCC szkoleniem zdecydowanie nie jest. Ciagla rekrutacje tlumacza tym, ze projekt sie rozrasta, a tak powaznie to nie daja mu sie rozrosnac sami. Proponuje, zeby osoby "wyzej", zanim zaczna wymagac czegos od kogos, zaczely od siebie i uporzadkowaly ten bajzel, ktory tam panuje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Michał

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Wspomniany przez Pana projekt stale się rozwija, stąd też zwiększające się zapotrzebowanie i konieczność wprowadzania nowych osób do jego obsługi. Po szkoleniu przeprowadzamy ankiety, w których to osoby uczestniczące w nim mogą wyrazić swoje zdanie - wskazać mocne strony, czy też elementy do poprawy. Z udzielonych odpowiedzi wyciągamy wnioski, które przekładają się na nasze dalsze działania. Wszelkie uwagi można skierować bezpośrednio do działu HR, nawet w formie anonimowej, poprzez skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Michał
Były pracownik
@Voice Contact Center

Wypelnianie ankiety jest nieskuteczne, naglasnianie sprawy rowniez. Panstwa odpowiedz to jak zwykle, pozbawiony sensu, propagandowy belkot.

Voice Contact Center
Pracownik
@Michał

Uprzejmie prosimy o przesłanie szczegółów na skrzynkę My Voice. Bez dokładnych informacji ciężko nam się odnieść do opisywanej przez Pana sprawy. Zapewniamy, że każdorazowo dokładamy wszelkich starań do zwiększania poziomu zadowolenia z uczestnictwa w szkoleniach.

Konsultant
Pracownik

Trzymajcie się z daleka. Jak nie będziesz na projekcie wyrabiał chorych celów statystycznych które firma dostaje od swoich klientów to koordynator wezwie cie do swojego biura i będzie wymachiwał wypowiedzeniem, dodajac, że jak chcesz to możesz odejść, bo zaraz znajdą sie kolejni na twoje miejsce. Odradzam i nie polecam.

1
Voice Contact Center
Pracodawca
@Konsultant

Dzień dobry, przed każdym rozwiązaniem umowy są prowadzone rozmowy oraz tworzone indywidualne plany naprawcze dostosowane do wyników Konsultanta i tych wymaganych na projekcie. Nie stosujemy praktyki "wymachiwania wypowiedzeniem", ani tym bardziej sugerowania odejścia. Zachowania koordynatorów, liderów, które są naszym zdaniem niewłaściwe, można zgłosić nawet anonimowo na skrzynkę My Voice obsługiwaną przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com

były pracownik
Były pracownik

to prawda, a podczas wypisywania rozwiązania umowy podkreślają, że rozwiązanie było "za porozumieniem stron" - tylko dlatego, że nie chcą żeby ktoś wykorzystał 10 dniowy okres wypowiedzenia

pracownik
Pracownik

Nie jest to dopuszczalne, by takie sytuacje miały miejsce. Przy zmianie grupy trafiłam do liderki, która jest na tym stanowisku w wyniku jakiegoś nieszczęśliwego przypadku. Schemat rozmowy z liderką jest bardzo prosty. Zapytać, otrzymać oschłą, nic nie wnoszącą do życia odpowiedź, zebrać opierdziel i poczuć się jak śmieć. Merytorycznie odstaje od pozostałych. Notorycznie nie odpisuje, bo posiada teraz super ważne i nikomu dj szczęścia nie potrzebne obowiązki. Jak sobie nie radzimy to zajmij się jedna rzeczą. Każdy ma swoje obowiązki i nikogo nie interesuje do ile ty masz tabelek do zrobienia. To dość istotna kwestia, bo ta osoba to wisienka na torcie mojej opinii o tej firmie. Wielce Pani liderka, władczyni decyzji, które myśli ze podejmuje sama, księżniczka z jakimś mylnym zdaniem na temat relacji ze współpracownikami (nie, nikogo nie bawi, jak napierdzielasz na innych liderów i podjudzasz). Okazywanie swojej „wyższości” nad konsultantami będąc na tej samej zleceniobiorczej ścierze jest niemal tak samo żałosne jak poziom tej firmy. Ratujcie się.

+1
Były pracownik
@pracownik

znam i nie polecam szczególnie tych odzywek a kierowniczka nic z tym nie robi i nie reaguje. inni liderzy tez nie reagują jak się zgłasza sytuacje. daje błędne odpowiedzi cały czas a jak jest błąd w audycie to jest najmądrzejsza.

Voice Contact Center
Pracodawca
@+1

Dziękujemy za naświetlenie zaistniałej sytuacji. Wszelkie przypadki niewłaściwego zachowania liderów powinny zostać zgłoszone do kierownika danego projektu, który to zajmie się wówczas ich wyjaśnianiem. Istnieje też skrzynka mailowa, na która można wysłać anonimową wiadomość ze szczegółami - My Voice.

Voice Contact Center
Pracownik

Uprzejmie prosimy o niewprowadzenie w błąd - nie usuwamy komentarzy, zapoznajemy się z każdym i podejmujemy działania, które mają na celu wyjaśnić opisane sytuacje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Voice Contact Center

Doprecyzowując jeszcze kwestię skrzynki My Voice - jej dokładny adres to myvoice@oex-vcc.com. Zachęcamy do zgłaszania tam bieżących spraw związanych nie tylko z obsługiwanym projektem, ale też i z całą firmą. Jest ona obsługiwana przez dział HR. :)

Voice Contact Center
Pracownik

Opinie niezgodne z regulaminem są kasowane przez administrację tego portalu. Jeśli opinia została usunięta, to musiała właśnie taka być.

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. zatrudnia studentów?

1
Htvjj
Pracownik
@Pytanie

Tak, w tym czasie co 2 tyg jest rekrutacja

1
Sylwia
Inne
@Htvjj

Czemu taka częstotliwość? Możesz napisać czy przez dużą rotację czy aż tak się forma rozrasta że ciągle szukają nowych osób?

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Sylwia

Dzień dobry, projekt na który są prowadzone rekrutacje bardzo szybko się rozrasta, stąd coraz większe zapotrzebowanie i częste szkolenia. :)

1
Pracownik
Pracownik
@Sylwia

Szukają nowych bo ludzie się ciągle zwalniają i taka jest prawda. A nie że się projekty rozrastają ????????

Karolina
Inne
@Htvjj

hej. Mnie interesuje właśnie praca dla studentów. A konkretnie, jak wygląda ustalanie grafiku? Jest elastyczne podejście i można dostosować go do planu zajęć w tygodniu? Jest w tym dowolność pracownika, czy pod tym kątem to dobra praca studencka?

Voice Contact Center
Pracownik
@Karolina

Dzień dobry, godziny działania projektów są zależne od ich specyfiki (szczegóły zamieszczamy w ogłoszeniach, wyjaśniamy też dokładnie to podczas rozmowy). Jesteśmy firmą otwartą na studentów, do grafików (jeśli tylko wybrany projekt na to pozwala) również podchodzimy elastycznie. Zachęcamy do śledzenia naszych ofert publikowanych na bieżąco na stronie firmy w zakładce Kariera -> Kogo szukamy. :) https://oex-vcc.com/kogo-szukamy/

Kaz Bałagane
Były pracownik

Na korytarzu sam (usunięte przez administratora) bona Nagle znikąd przełożona wie, to twoja pula Podsumowałem robę twoją w jednym zdaniu, byczku Choć mówisz wszystkim, że tam fajnie i tramwajem blisko Chciałeś samych bystrych fanów, było nagrywać se jazz Żaden pieniądz mi nie śmierdzi, podpisano Bedogie

12

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii