Opinie o XPLUS SA
Pojawiła się oferta pracy na stanowisko Developer D365. Rekrutacja zdalna ale czy praca też w 100 procentach na homme office? Mam dość daleko do firmy i bardziej urządzałaby mnie praca online. Ktoś wie jak często trzeba się pojawić w biurze czy w ogóle tego nie wymagają?
Ile obecnie zatrudnia pracowników Xplus bo dość dużo widać po LinkedIn odchodzi i dlaczego jest taka rotacja czy ma coś to wspólnego z wynikami.
bo management nie potrafi zarządzać ludźmi, niestety wielki bałagan decyzyjny, odradzam zatrudnienie się tutaj. preferowani są lizysy i nieroby jak mają dobre układy z zarządem
To jakim cudem firma działa, skoro zarzucasz, że "nieroby" tu pracują? To zarządzanie ludźmi czego konkretniej dotyczy? Źle dobierają ludzi do zespołów? Czy coś innego jest nie tak?
Njwięksszym problemem firmy jest brak odsiewu kandydatów. Zobaczcie sobie tych dwóch kolesie co ich wzieli w zeszłym miesiącu do sprzedaży zagranicznej: jeden to przekręciarz, dla którego to już trzecia firma w ciągu dwóch lat, drug jego kumpel, zawinął hajs i zostawił ludzi na lodzie. Obaj wielcy biznesmeni w upadłości (usunięte przez administratora)Tacy ludzie mają wami zarządzać i reprezentować firmę!
napisałam wyraźnie - "(usunięte przez administratora)nieroby mają dobre układy z zarządem". tu jest sporo wartościowych ludzi, którzy po zobaczeniu co się dzieje wewnątrz firmy, szybko odchodzą. ot cała tajemnica
Chcesz przez to powiedzieć, że osobom decyzyjnym w firmie nie przeszkadza, że są w firmie ludzie, którzy według Ciebie nic nie muszą robić, a i tak mają płacone? I co z pozostałymi osobami, tymi, które nie mają układów z zarządem, jakie wobec nich są wymagania?
Ktos sie orientuje na jakie wynagrodzenie mozna liczyc na stanowisku konstulant d365 w xplus? Firma oferuje jakies podwyżki po okresie powiedzmy 3 miesięcy czy trzeba to ogarniac we wlasnym zakresie z przelozonym?
Czy firma XPlus przewiduję premie dla pracowników na danym projekcie od wdrozenia lub jakiekolwiek dodatki świąteczne?
Chwilę wcześniej pisano, że to dobre miejsce by się czegoś pouczyć i iść dalej. O kasie wypowiadająca się osoba nie miała dobrego zdania. Co oczywiście zupełnie niczego nie wyjaśnia szukającym pracy. Niechże więc ktoś z firmy odpisze, co by trzeba umieć na stanowisku junior helpdesk specialist, i ile też wynosi pensja zasadnicza? Bo od paru miesięcy nie mogłem się tego dowiedzieć.
Dobra firma zeby się troche pouczyc i isc dalej. Kasa taka sobie, przez kolesiow się nie przebijesz. Szkoda nerwow
A jest od kogo się uczyć? Kilka osób wspominało wcześniej, że jest duża rotacja, ludzie z nieco większym doświadczeniem odchodzą. Czy w takim razie pozostali zdobywają wiedzę w trybie samouczka? Tym bardziej, że większość ofert aktualnie dotyczy pracy zdalnej.
No to też tak średnio, bo co google wie o wewnętrznych procedurach i tak dalej. A tak w sumie to czy ciężko jest zostać leadem w firmie? Ciągle się tu pisze o rotacji, więc ciekawe czy rekrutują takie osoby z zewnątrz czy wewnętrznie zawsze. Wiadomo czy wzorst pensji jest wart tych dodatkowych obowiązków?
Ktoś pisał, że jest rotacja, a to są jakieś może oferty aktualne, skoro zespół się zmienia? Chodzi mi o stanowisko technical writer. Jakie wymogi są? Wyświetla mi się tylko takie ogłoszenie stare z 2010 r. i tam już nie można nic przeczytać.
Zaprosili kogoś na rozmowę na junior helpdesk specialist? Nie napisali w ofercie, ile jest etapów rozmowy, przy okazji też chciałbym wiedzieć, o co pytają i jak testują te umiejętności. To by była moja pierwsza praca, trochę się stresuję.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w XPLUS SA?
Czy takie wymogi, jak ponad 2-3 lata doświadczenia w pracy z systemami ERP, są niezbędne, by objąć stanowisko Microsoft Dynamics 365 F&O Consultanta? Zależy mi też, by się dowiedzieć, na ile miałbym wpływ na projektowanie i wdrażanie procesów kluczowych dla organizacji, skoro jest to jedna z podawanych przez firmę zalet pracy dla nich?
Co się stało ze stanowiskiem technical writer? Były takie rekrutacje dawno temu a potem nic, to by tyle ktoś pracował czy po prostu usunęli to stanowisko, jaka sytuacja?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z XPLUS SA? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Mam pytanie ok dwa lata temu mieli ok 40 pracowników teraz mają ok 214 to jak odchodzą ?
czyli nikt nigdy nie rotował? samoistne odejścia chyba czasem się zdarzają? ogólnie dużo osób w dwa lata widzę się zebrało, dalej się powiększają jeszcze? z czego cały ten rozwój wynika?
Taką strategię rozwoju przyjęliśmy :-) Trzymamy mocne kompetencje, specjalizujemy się, ciągle rozwijamy metody dostarczania najlepszej wartości Klientom.. to i rośniemy :-)
Czy przy takiej liczbie osób zespół jest jakoś konkretnie zintegrowany? Jak zadbać o ich wspólną relację, integrację w formie imprezy chyba trudno zorganizować?
Wyzwanie jest niezłe, to fakt - szczególnie że pracujemy ogólnopolsko (+ mamy ludzi za granicą, od Ameryki Łacińskiej po Azję). W Polsce - Gdańsk, Szczecin, Poznań, Warszawa, Lublin, Kraków, Katowice, część przyjeżdża do biura, część stacjonarnie, jest wesoło :-) Ale okresowe integracje wspólne + inicjatywy lokalne robią swoje :-)
Wiem że bardzo szybko się rozwijacie działacie Anglie, Turcje, Usa, Holandie, Szwajcarie, Brazylie, Danie, Wegry, Hiszpanie, Niemcy, Francje, Rumunie, Ukraine, Litwe oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie czy dalej macie zamiar iść w takim tępie czy może bardziej skupić się na tym co już osiągnęliście bo koszty pracowników dość mocno rosną .
Zwalniaja sporo osob we wszytkich dzialach. przyjmuja za to do sprzedazy, chyba zakladajac ze to im pomoze w trudnej sytuacji. Zarzadzanie za pomoca tabelek exelowych. Widac pogorszenie po odsuneicia sie wlasiciela i przekazanie sterow waskomyslacym kierownikom. Nie polecam.
Te zwolnienia to przez oszczędności? Czy szukają lepszych pracowników na te miejsca? Masz wiedzę czemu właściciel się odsunął? Taki nowy model zarządzania czy o co chodzi?
nic mi nie wiadomo o tym aby właściciel się odsunął, przeszedł raczej do rozmów z inwestorami przy okazji wejścia na giełdę, zwolnienia są korekcyjne, zrezygnowali z nierentownych działek i nieefektywnych ludzi. Lepiej popatrzcie na oficjalne dane giełdowe i to co zarząd pisze w raporcie a nie na "opinie" byłych pracowników
Ciężko po raportach stwierdzić bo 3i4Q były stosunkowo słabe a i przejścia na PG nie widać informacji typu wywiad i co dalej ze spółką zero ,jak by nie LinkedIn to mało kto by wiedział że taka firma istnieje jak na te czasy bardzo słaba komunikacja
Oficjalne dane są jakie są 3i4Q szału nie ma a i informacji od kierownictwa oprócz LinkedIn żadnych firmy typu Suntech,Emplocity na bierząco informują o planach w Xplus brak jakichkolwiek informacji więc nie ma co się dziwić wpisom że coś jest nie tak w firmie.
To chyba jakiś głos zarządu albo kogoś obok zarządu. Wszyscy wiedzą o tym, że obecnie firmą zawiaduje pewna pani która nie znosi sprzeciwu i z nikim się nie liczy. Firma zwalnia ludzi losowo bez jakichkolwiek konsultacji i logicznego uzasadnienia. Powody które dają pracownikom mają się nijak do rzeczywistości. Ewidentnie jest jakiś problem, należy patrzeć z bardzo ograniczonym zaufaniem na dane które podaje XPLUS, bo to wygląda tak, że chcą ukryć zwiększone koszta poprzez zwalnianie pracowników aby inwestorom bardziej się podobało. Warto jednak wiedzieć, że zarządzanie w tej firmie i podejście do ludzi to lata 90' i ich codzienną praktyką jest nieuczciwość wobec pracowników oraz swoich klientów. Z wewnątrz wydaje się jakby palił się grunt pod nogami, klienci nie są nawet informowani, że z dnia na dzień nie będzie nikogo kto mógłby się opiekować ich projektami, bo zarząd nie pomyślał o żadnych alternatywach za zwolnionych pracowników :)
O informowaniu akcjonariuszy Xplus ma bardzo dużo do nadrobienia ,dobrze napisane lata 90 w przeciwieństwie do innych z branży np.Emplocity które cały czas informuje akcjonariuszy co ma w planach a Xplus milczy jak zaklęte kasyna nadzieja wejście na Parkiet Główny choć i to się przeciąga w nieskończoność nie wiedząc czemu
Wytam czy wiadomo cos moze o jakims połaczeniu z inna spółka np xplus .eu lub inną . J tak z ciekawosci czy testujecie moze juz nowe oprogramowanie z dotacj a to zamieszanie nie jest zwiazane z reorganizacja zwiazku z nastawieniem sie na sprzedaz i przejscie na inny rynek gpw czy tez połaczeniem z inna spółką. Tak jak ktos napisał likwiduje sie nierentowny dział na miejsce nowego .
No a jaki wpływ na zatrudnione w firmie osoby ma taki a nie inny styl zarządzania w firmie, który wcześniej opisano? Ile, jako nowy pracownik bym tu zarobił i czy da się uzyskać awans i podwyżkę? Przydałoby się też wiedzieć, jak firma inwestuje w rozwój pracowników, czy i jak ich szkoli.
Ale co potwierdzasz bo raport za 1Q jest tragiczny więc coś jednak jest na rzeczy że spółka ma problemy i przeciągające się wejście pa GP bo jeszcze parę miesięcy i będzie rok od złożenia Prospektu i cisza
Z jakich powodów są takie zwolnienia? Jak tłumaczone jest to pracownikom? Rozumiem, że firma skupiła się teraz na dziale sprzedaży. Jak z zatrudnieniem? Umowa o pracę od początku zatrudnienia? Ile w przeliczeniu na godzinę wychodzi?
Różnie. Ale beton jest nie do przebicia. Firma próbuje robić strategię, zmieniać się, ale w taki sposób, żeby nie powoływać projektów, nie inwestować i nie zmieniać tego, co jest teraz. Sam(-a) więc sobie odpowiedz. Firma robi wszystko, żeby „wyjść z garażu”, tylko bez żadnych zmian. Nie polecam…
No tak to, że już nie mają 214. W sumie nigdy nie mieli. W szczycie było 205, teraz jest pewnie ze 180. Polecam firmę, ale za jakiś czas. Bo mają fajną strukturę, ale muszą do niej dojrzeć. Dajcie im rok i sprawdzajcie dalej. Może to będzie godny polecenia pracodawca.
@raV Tak, wyzwanie jest niezłe. Szczególnie, gdy te egzotyczne osoby są już „poza strukturami firmy”, a sama firma nigdy nie była na nie gotowa. Nowy szef IT zrobił jakieś zmiany, żeby umożliwić międzynarodową strukturę, ale jego też „posunęli”. Już nie ma stanowiska, na którym pracował. Szkoda…
Przeczytałam tu komentarz, że firma się rozwija. No i okej, a jednak patrzę i nie widzę żadnych ofert tutaj, tyle lat temu tylko konsultantów szukali. To potrzebują nowych rąk do pracy teraz? Może zdalnie coś się znajdzie?
Widziałam w necie, że firma poszukuje programisty front-end. Był już ktoś może na rekrutacji? Ciekawi mnie jak to wygląda, ile jest etapów i czy są jakieś zadania do wykonania? I czy mówili coś o warunkach pracy - umowie, zarobkach?
Poratuje ktoś widełkami na stanowisku Project Managera? Widziałam że jest rekrutacja i nie wiem czy wysyłać cv. Tak w ogóle to czy pracownicy moga tu liczyć na jakieś szkolenia i możliwości awansu?
Cześć. Poczytałem trochę o firmie, widzę że można tu się rozwijać i co najważniejsze pracować zdalnie. Ale do rzeczy. Chcę od czegoś zacząć. Czy organizują tu szkolenia albo staż dla osoby, która by chciała w przyszłości sama działać przy projektach? Na stronie nic o tym nie piszą, a oferty pracy widnieją tylko dla osób już mocno doświadczonych. Jak to wygląda, gdy nowicjusz chciałby gdzieś zacząć?
Wszystko fajnie, tylko: 1. Na pierwszym miejscu jest kasa, na drugim jest się kasa, a Klient jest gdzieś na szarym końcu 2. Sztuczna atmosfera 3. dziwne gry i podchody wewnątrz firmy
Dzień Dobry Jak wygląda sytuacja z parkingiem dla przyjeżdżających do pracy samochodem?
Dostałam kontakt telefoniczny i poprosiłam o inny termin ponieważ miałam zaraz później spotkanie. Napisałam SMS aby ustalić na końcówkę tygodnia, zero odzewu i wysłano automatycznego maila, że zostałam odrzucona.
Rozmowa zdalna była przyjemna, natomiast firma nie jest godna zaufania, bo jeśli ktoś Ci mówi, że skontaktuje się mailowo i da odpowiedź, nieważne czy będzie pozytywna czy negatywna, a tego nie robi, to nie mamy o czym rozmawiać. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Bardzo jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Kandydat otrzymywał informację zwrotną o statusie rekrutacji w możliwie jak najszybszym terminie. Niestety z powodu Pana anonimowości oraz braku informacji o projekcie, w którym Pan brał udział trudno nam jest się odnieść i tym samym wyjaśnić sytuację. Prosimy więc o kontakt telefoniczny (511 834 706) lub e-mail (hr@xplus.pl). Z wyrazami szacunku Zespół XPLUS
Muszę przyznać rację, że firma nie daje informacji zwrotnej. Przynajmniej nie ma czego żałować :)
Dzień dobry, Czy mogę prosić o kontakt, abyśmy mogli zweryfikować sytuację? Z wyrazami szacunku Zespół XPLUS Tel: 1 834 706 e-mail: hr@xplus.pl
Witam Czy firma oferuje jakieś premie ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w XPLUS SA?
Zobacz opinie na temat firmy XPLUS SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy XPLUS SA?
Kandydaci do pracy w XPLUS SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.