Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Orientalna Emma

Pracuję przy obsłudze pacjentów w przychodni. Praca jest ciekawa. Dobrą firmę można docenić właśnie w trudnych czasach. Jeszcze przed wybuchem tego Korona-świrusa myślałam nad zmianą pracy na coś bliżej mojego wykształcenia. Dobrze, że tego nie zrobiłam. Pracodawca o którym myślałam zbankrutował. Zostałam w LUX MED i tego nie żałuję. Koleżanka pracuje w konkurencyjnej firmie medycznej i powiedziała mi że obcięli jej pensję o 20%. U nas nic takiego nie miało miejsca, a wręcz dostałyśmy premię za pracę w czasie epidemii. Brawo LUX MED. Wydaje mi się, że zostanę tu na dłużej.

kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

firma ma w poważaniu potencjalnych pracowników do działu handlowego w Warszawie (biuro relacji z partnerami), nie dają żadnej odpowiedzi w ciągu wielu tygodni, mimo że 'szanowna' pani obiecywała na spotkaniu, że bezwzględnie da swój feedback w ciągu tygodnia. Oni tylko zbierają CV, nic więcej. Strata czasu. Pani z góry informuje że Rozmowa potrwa 20 minut. Czy ten fakt wymaga dodatkowego komentarza ode mnie ? czy 20 minut wystarczy żeby kandydat sie sprzedał pracodawcy i żeby kandydat zdążył zadać pytania i otrzymac odpowiedzi? masakra... Nie polecam. Poza tym Pani kompletnie nie wyrażała zainteresowania moimi aspiracjami, kfalifikacjami, moimi celami zawodowymi. Opowiedziała tylko w kilku zdaniach o stanowisku pracy i zapytała, czemu szukam pracy.

Nowy wpis

Pracodawca

@kandydat

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona w podanym terminie. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.

Bożena Godlewska Nowy wpis
Klient

Od dwóch tygodni nie mogę się umówić na pobranie krwi w sobotę

Nowy wpis

Pracodawca

@Bożena Godlewska

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 33 22 888. Nasi konsultanci sprawdzą dla Pani aktualnie dostępne terminy i postarają się pomóc w umówieniu wizyty. Jeśli z jakiegoś powodu zarezerwowanie wizyty nie będzie możliwe, konsultanci będą mogli zaproponować Pani alternatywne, przewidziane w warunkach pakietu rozwiązanie. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Bożena Godlewska
Klient

Proszę się umówić na pobranie krwi w sobotę Dziękuję od dwóch tygodni i brak miejsc

Kasiamali
Klient
 Pytanie

Dramat!!! Ogólny bałagan, pracownicy mają wgląd do dokumentacji medycznej ale NIE MAJĄ KOMPETENCJ do udostępnienia jej pacjentowi. Przy wysokich składkach które się płaci nie załatwi się nic więc za co tu płacić? Proponuję żeby zarząd grupy luxmed przeznaczył pieniądze na poszerzenie kompetencji pracowników.

Barbara
Pracownik
@Kasiamali

Moja negatywna opinia została usunięta przez administratora! Gratulacje. Można mylić pacjent ów i ich wyniki. To przyzwolenia b abalagan i niekompetencję.

Daniel
Kandydat
 Pytanie
@Barbara

Kobieto droga, to jest forum do oceniania Luxmedu jako pracodawcy. Co Ty tutaj w ogóle robisz? Jak masz problem z produktami firmy to wystaw opinie w google, albo gdzie indziej. Człowiek chce przeczytać opinie na temat samej pracy, bo dostał ofertę, a przedziera się przez stos ludzi, którzy nawet nie raczą doczytać, na jakiej stronie są.

Pacjentka
Klient

Nie polecam! Fatalna obsługa, niestety dzwoniąc na infolinię można umówić wizytę do lekarza, na tym kompetencje i wiedza większości pracowników się kończy. Odpowiedź na pytania to utarte regułki totalnie nie rozwiązują problemu, w sumie jakby rozmawiać z robotem. Najczęstszy problem z uzyskaniem zgody na wizytę u specjalisty poza placówką, ze względu na brak dostępnego terminu w LuxMed. Rozwiązaniem jest wskazanie losowo przez LuxMed placówki na terenie miasta, czyli za każdym razem trafia się do innego lekarza. Co uniemożliwia zwyczajny proces leczenia wymagający więcej niż jednej wizyty.

Klaudia Czerwińska
Klient

Negatywna opinia dziś umówiona wizyta na8:15 Pani doktor (usunięte przez administratora) ulica Górczewska 124 Warszawa nie wywiązała się ze swojej pracy brak kontaktu.Wizyta odwołana o godzinie 10 z powodu nowego zapisu do lekarza.Jest to druga tele porada i niestety druga która niedoszła do skutku.Podobno tak czasem ...Konto mam już rok chciałam skorzystać 2raz i niestety nie wyszło.Zaczynam zastanawiać ,że jednak szkoda kasy na ten abonament ,a miało być tak pięknie

Pracodawca

@Klaudia Czerwińska

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Klaudia Czerwińska
Klient
@Lux Med Sp. z o.o.

Dzień dobry jakie szczegóły imię i nazwisko lekarki zostało podane wraz z adresem .

Karol
@Klaudia Czerwińska

Regulamin serwisu nie pozwala na umieszczanie danych personalnych. Zastanawiam się, czy aby szybciej uzyskać rozwiązanie swojego problemu, nie byłoby wskazane najpierw skontaktować się z Lux Medem, a w dalszej kolejności zamieszczanie posta?

Wioletta
Klient

Coraz bardziej się zniechęcam. Otwieracie nowe placówki przy których brak miejsca parkingowego. Roździeńskiego 1 i Francuska w Katowicach to tylko dwa przykłady. Jeździłam wczoraj godzinę obok Roździeńskiego próbując zaparkować (parkingu dla pacjentów brak) wizyta przepadła a ja straciłam czas. Dojeżdżam do swojej Pani doktor 40km. Brak słów ????

Pracodawca

@Wioletta

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

AnnaK
Klient

Najgorsza opieka medyczna. Nie polecam tracenia pieniędzy na te pakiety. Nie da rady umówić się na termin u lekarza, aplikacja toporna.

Pracodawca

@AnnaK

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Mirek
Klient

Nie grzeczni i malopomocni operatorzy .Dotyczy pomocy przy rejestracji karty pacjenta

Pracodawca

@Mirek

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Irena
Klient
 Pytanie

Dramat. Po zawarciu umowy i natychmiast.iastowy przelew na konto LuxMed podane q linku trzeci dzień czekam na przywrócenie pełnego zakresu funkcji Portalu Pacjenta. Mimo uregulowania wszelkich zobowiązań, nie mogę korzystać z bezpłatnych wizyt, choć mam bardzo szeroki zakres abonamentu. Podobno to usterka w gestii informatyków Czy oni są tam tylko zatrudnieni a nie podejmują pracy?! Skandal

Pracodawca

@Irena

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Marzena
Klient

Zdecydowanie nie polecam. Mam wykupiony pakiet. Dziś chciałam umówić sie na badania. Pani na infolinii bardzo nieprzyjemna, wręcz agresywna. Cutuje "nie jestem od tego by sprawdzać co ma Pani w pakiecie, poszuka Pani sobie w umowie. Ja mogę tylko do internisty umówić". Gorzej niż w NFZ

Pracodawca

@Marzena

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Lidia

W tym oceanie pacjentów dowiem się od kogoś zorientowanego, czy firma ma własny call center, czy podnajmują zewnętrzny? Jakie są stawki na słuchawce?

korposzczur
Były pracownik
@Lidia

takie i takie . 20zł/ h brutto a jak chcesz wiencej to musisz odbierać dodatkowe infolinie

Cc
Pracownik
@Lidia

Jest call center w Białymstoku i Warszawie, zaczyna się od najniższej krajowej ja umowę zlecenie, po 3 miesiącach dają umowę o pracę jak chcesz to bez problemu. W zależności od jakości podnoszą pewnie.

1
Forum
Kandydat
@Lidia

Dobrze by było gdyby ktoś z administracji tego portalu usuwał opinie nie na temat czyli od klientów. Bo to jest strona dla kandydatów do pracy a nie klientów.

monia
Pracownik
 Pytanie
@Forum

Czyżby? To dlaczego w statusie obok pracownika, byłego pracownika, kandydata jest jeszcze klient?

Ella
Klient
@korposzczur

Za taka lwote to nawet nie chcialoby mi sie wstac z lozka. Normalny wyzysk.

Ilona
@korposzczur

To przy takich dodatkowych infoliniach jak zarobki mogą się kształtować?

korposzczur
Były pracownik
@Ilona

do nadal smiesznych 23zl/h br

pielegniarka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad rekrutacją na stanowisko pielęgniarki w gabinecie zabiegowym/punkcie pobrań w Luxmed Wrocław, czy jest tu ktoś, kto pracuje bądź pracował na tym stanowisku? Jakie są wasze ogólne wrażenia, zarobki i atmosfera pracy? Dzięki :)

pielęgniarka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy jest na pokładzie jakaś pielęgniarka, która pracuje w LuxMedzie i mogłaby się podzielić opinią? Zaczynam rozglądać się za nowym miejscem pracy, myslałam o przychodni luxmed na pełen etat, ale chciałam najpierw zaczerpnąć Waszej rady :) Interesują mnie oczywiście zarobki, ale też atmosfera pracy, zakres obowiązków. Jakie są Wasze odczucia?

Bruks
Klient
 Pytanie

Szczęście że umowa kończy mi się wkrótce, chciałem przedłużyć ale niestety żeby do internisty nie było wizyt przez tydzień? Placi człowiek po to składkę żeby nie czekać na państwowe placówki bo tam również tragedia a nie nie bo tam się dostałem w ciągu 2 dni . Lux med już nie jest lux ,ale to chyba efekt ostatniego rozmachu empatii

Pracodawca

@Bruks

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

slawek
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
Klient
 Pytanie

Totalna porażka żałuję że nie poznałem wcześniej opini. Podpisałem umowę z MedicCenter na usługi w Luxmed i teraz pytanie w jakim? Infolinia Luxmed nie zarejestruje Cię do placówki współpracującej. Różnią się podobno logo.Terminów w umowie nie trzymają żadnych do lekarza ortopedy że skierowaniem czekałem 15 dni gdzie w umowie mam 3 dni. Szkoda gadać teraz jestem w kropce bo wypowiedzieć umowę mogę ale z karą 50%. Same słowa się nasuwają co to jest.

KaMi
Klient

W dn. 30.03. i 13.04. lekarz ginekolog nie mogła się do mnie dodzwonić z teleporadą, twierdząc, że nie odbieram telefonu, nagrywając mi się uporczywie na pocztę głosową, gdzie ja tymczasem oczekiwałam na telefon. W obydwu przypadkach dzwoniłam na infolinię informując o zaistniałej sytuacji. 13.04. podałam do kontaktu również inny numer telefonu, bezskutecznie. Na portalu pacjenta widnieje komunikat, że nie odwołałam wizyty, co nie jest prawdą. Nie posiadam również żadnych problemów z łącznością, co zweryfikowałam z moim operatorem sieci komórkowej. Oczekuję kontaktu z Państwa strony w celu usunięcia bezpodstawnych komunikatów. Problem, że tylko ten lekarz nie mógł się do mnie dodzwonić leży po Państwa stronie.

Pacjent
Klient

Nie polecam uslug w Luxmed. Firma ta dyskryminuje pacjentow. Jak probowalem sie zarejestrowac do lekarza przez internetowy portal okazalo sie, ze nie ma wolnych terminow. Jak zalogowalem sie przez konto zony i wpisalem te same wytyczne to okazalo sie ze sa wolne terminy i to w sporej ilosci a najblizszy w nastepnym dniu. Roznica miedzy mna i zona jest taka, ze ja korzystam czesciej z uslug Luxmedu, ale w tej sytuacji rozwazam mozliwosc rozwiazania umowy. Ja i moja firma wraz z pracownikami. Place wysoki abonament co miesiac i jestem w ten sposob traktowany. Nie polecam i bede kazdemu odradzal wspolprace z ta firma.

Pracodawca

@Pacjent

Dzień dobry, bardzo prosimy, aby przekazał nam Pan dodatkowe informacje o okolicznościach danej sytuacji w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl. Pozwoli to nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i udzielenie Panu odpowiednich wyjaśnień.

Karolina
Klient

Posiadam abonamet w firmie Luxmed i jestem zadowolona z obsługi, natomiast ostatnio napotkałam pewny problem który nie jest w stanie żądny/a Pan/i z infolinii pomoc. Mianowicie, chciałam umówić się na rezonans magnetyczny a z portalu pacjenta takiej wizyty nie mogę umówić, zadzwoniłam wiec 28.03 na infolinie w celu umówieni wizyty, otrzymałam informacje, ze placówki w których ów badanie jest przeprowadzone skontaktują się ze mną w ciągu 48h, także czekałam. Po 3 dniach oczekiwań nikt do mnie nie zadzwonił. Ponowiłam kontakt z infolinią i został napisany mail by pilnie placówki się ze mną skontaktowały i znowu oczekiwałam 3 dni i nic, ponownie ponowiłam kontakt z infolinia i Pani poradziła mi zgłosić się w tej sprawie tutaj, ponieważ infolinia nie jest w stanie nic innego zrobić jak tylko wysyłać maile i ponownie wysłała ponaglenie do placówek. Natomiast od czwartku nikt nie zadzwonił. Proszę o pilna odpowiedz bo powinnam zrobić to badanie jak naszybciej. Jeszcze tylko dodam, ze jak dzwonię do placówek które przeprowadzają takie badania to przełączają mnie na infolinie i tak w kółko.

Pracodawca

@Karolina

Dzień dobry Pani Karolino, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić opisane przez Panią okoliczności, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Perła
Były pracownik

Najniższa krajowa dla pracownika z 3 letnim stażem i językiem angielskim. Koordynatorka z ponad 11 letnim stażem w firmie, crypto, mobbingujaca, próby wymuszania dokumentacji medycznej, słowne manipulacje, aby pracownik jak najszybciej wrócił do pracy, bo jest cyfrą która ma zarabiać. Kierownictwo również uciska i zbywa. Zatem na 8h pracy masz 40minut przerwy, a przez resztę czasu cały czas dzwoni Ci telefon. Siedząc w sklepie na kasie mniej się narobisz, a lepiej zarobisz plus mniej awantur, narzekań ze strony klientów. Callcenter na Iłżeckiej, obok 1 sierpnia 8. Pozdrawiam:)

1
Były pracownik
Były pracownik
@Perła

Brzmi jak cc medycyny pracy :))

Pracodawca

 Pytanie
@Perła

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pani odczucia. Nie akceptujemy takich działań, dlatego w przypadku podejrzenia niepokojących zdarzeń i zachowań prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=plza

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 79, z czego 3 to opinie pozytywne, 69 to opinie negatywne, a, 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.