Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Sylwester
Klient

Zamość wykupiłem abonament i dzwonie aby umówić wizytę do lekarza np :laryngologa oni podają nr tel nie mogę się dodzwonić wię jadę w dane miejsce które mi wskazali przy rozmowie stałem w kolejce półtorej godziny a przy okienku mówią że u nich nie przejmuję taki specjalista to się w głowie nie mieści .To samo jest w aplikacji lux med nie mogę się zarejestrować

1

Pracodawca

@Sylwester

Dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Lukachu
Klient
@Sylwester

Portal pacjenta to jakaś porażka. Można szukać wizyt a ostatecznie kończy się telefonem i czekaniem na połączenie i o dziwo terminy są .

Sylwia
Klient

W piątek miałam wizytę online dostałam zwolnienie ale nie ma na nim numeru choroby i podpisu lekarza ponieważ potrzebne jest mi to do pracy za granicą nie mogę się doprosić o poprawne zwolnienie wydzwaniam na infolini tylko sobie meile wysyłają i nic przez nich będę mieć same nieprzyjemności w pracy lub nawet zwolnienie

2

Pracodawca

@Sylwia

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych Pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Sylwia
Klient

Nie polecam nie mogę doprosić się o poprawne zwolnienie ponieważ pracuje za granicą potrzebuje nr choroby i podpis lekarza na zwolnieniu ale widzę że to trudność dla Lux Medu na infolini nie mają pojęcia po co chodzi i wysyłają sobie meile pierwszy raz spotykam się z takim czymś że zwolnienie wysyłane jest przez infolinię

3
najnizsza krajowa+UZ ...
Kandydat
 Pytanie

poziom przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej- żadny, Panie nie były w stanie powiedzieć ile potencjalnie ma się zarabiać, podstawowych innych informacji też nie potrafiły udzielić.. szkoda że w ogłoszeniu nie ma informacji że 2 miesiące to zlecenie, nie wiadomo ile będzie godzin bo to zlecenie... patrząc na ludzi pracujących to głównie studenci, czyli widać na czym luxmed głównie się opiera aby oszczedzac, kasa- umowa zlecenie najniższa krajowa bo szkolenie nowego pracownika kosztuje... serio luxmed ?? tak niskie warunki ?

Pracodawca

@najnizsza krajowa+UZ ...

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że nie otrzymała Pani pełnych informacji o możliwościach współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby rekrutujące posiadały kompletne informacje i na etapie rozmów mogły odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości.

Pracownik CC
Pracownik
 Pytanie
@najnizsza krajowa+UZ ...

A jaki ma być poziom rekruterów? Tam taki poziom na wyższych stanowiskach to standard. Dla przykładu na stanowisko ds. jakości i monitoringu nałapali osób 20lat, bez żadnego doświadczenia i takie oto specjalistki potem oceniają rozmowy ludzi z call center z dłuższym stażem pracy. Oczywiście nie mając pojecia ani o specyfice pracy ani o procedurach wewnętrznych. Dramat. Nie polecam tego miejsca. Bez znajomości nie ma szans dostać awans. Szkoda czasu i nerwów. Omijać szerokim łukiem. Zresztą najlepsza reklama jest już to że ogłoszenie do cc wisi na okrągło. Ciągle dorzucają nowych obowiązków. Masz być multi. Od wszystkiego. Pensja w miejscu. Unowę o pracę to też nie każdemu potem proponują po zleceniu. Zreszta, skoro jest taka rotacja to chyba nie jest to godny polecenia pracodawca.

Anna
Kandydat
@Pracownik CC

starałam się o pracę na stanowisku pracownik obsługi klienta na Jasnogórskiej w Krakowie. Nie otrzymałam nawet odpowiedzi zwrotnej a co dopiero mówić o zaproszeniu na spotkanie rekrutacyjne. Pojechałam na miejsce i wszystko zrozumiałam, młodzi ludzie , często obcokrajowcy nie mający dużego doświadczenia w pracy na takim stanowisku. Ja mam , pracowałam w medycynie pracy. Ale mam też wiek który przypuszczalnie firmie się nie podoba. Teraz nowy komunikat o organizowaniu pracy dla Ukraińców. Jestem za... ale w kontekście tego jak się zachowali wobec mnie wychodzę z założenia że ich inicjatywa to zabieg medialny.

Karol
Kandydat
 Pytanie

Jakie są warunki pracy na stanowisku specjalista ds sprzedazy? Pensja podstawowa + prowizja jak sie ksztaltuje? Z gory dzieki za odpowiedz

Wojciech
Klient

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym tj. 25,.03.22 w godz. 11.00-11.15 miałem umówioną konsultację z lekarzem pediatrą dr Izabelą Bartnik. Lekarka zadzwoniła o godzinie 11.18. Niestety nie miałem wtedy przy sobie telefonu, więc nie odebrałem połączenia. Lekarka do końca swojej pracy nie ponowiła kontaktu telefonicznego, co zmusiło mnie do wydzwaniania po infoliniach i próbach kontaktu z pediatrą z mojej własnej inicjatywy. Uważam za bardzo niefajne to, że po jednym kontakcie, który notabene wydarzył się POZA wyznaczonym terminem, lekarka nie kontaktowała się ponownie (i z tego co zrozumiałem na infolinii lekarze są zobowiązani do 3-krotnej próby kontaktu z pacjentem). Nadmienię, że gdyby dr Bartnik dzwoniła w trakcie mojej jakiejś potencjalnej rozmowy telefonicznej to ja bym to widział (połączenia przychodzące w takich sytuacjach wyświatają mi się na ekranie). Oburzenie to może za mocne słowo, ale jednak pozostaje po czymś takim zwyczajny niesmak, tym bardziej, że musiałem się gimnastykowac na własną rękę z konsultacja no i z powyższym tekstem Z poważaniem, Wojciech Kurkowski

Agnieszka
Klient

LUX MED GDAŃSK - brak terminów na wykupiony abonament ale prywatnie są .

1

Pracodawca

@Agnieszka

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

korposzczur
Pracownik
@Agnieszka

na prywatne są inne grafiki, proszę się ogarnąć i zostawić FORUM PRACOWNICZE w spokoju

Barbara
Klient
@Agnieszka

Moja opinia odnośnie usługi jest bardzo negartywna. Dotyczy to opisu ktomografii komputerowej. Otrzymala nie swój wynik, ale z moim imieniem i nazwiskiem. Skandal!!!

1

Pracodawca

@Barbara

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Zosia
Klient

Prawie jak NFZ, przystąpiłam do LUXMED niedawno i już żałuję, długi czas oczekiwania na wizyty, długi czas oczekiwania na opis badań, brak empatii i profesjonalizmu na infolinii LUXMED,

1

Pracodawca

@Zosia

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Rafi0426
Klient

Tragedia przychodzę w poniedziałek na wizytę do internisty a na wejściu okazuje się że jak chcem potwierdzić wizytę to jej nie mam gdzie pani z recepcji rejestrowała mnie osobiście dwa dni wcześniej.Wogle miałem uwowione wizyty na cały tydzień których się okazało że nie mam teraz wcale dramat za co tu płacić za ich bałagan chyba

1

Pracodawca

@Rafi0426

Dzień dobry, bardzo prosimy o przekazanie nam dodatkowych informacji o okolicznościach danej sytuacji przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl. Pozwoli to nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i udzielenie odpowiednich wyjaśnień.

Klient
Klient
 Pytanie

LUX med i NFZ to teraz jakby jedna polska rzeczywistość w usługach medycznych. Nie dość, że terminy niektórych badań są odległe, niczym w NFZ, to jeszcze czas refundacji kosztów badań to jakieś pochrzanione 30 dni (kompletny bezsens) to okazuje się, że to jednak dla LUX med za mało. Dokumentacja wysłana zgodnie z zaleceniami LUX medu, zweryfikowana poprawnie i co? Nic. Zwrotu jak nie było tak nie ma. W kontakcie tylko można usłyszeć, że jeden czy drugi konsultant napisze do działu informacje... Efektu raczej brak. Informacji zwrotnej... Brak. LUX med z przed ok. 1.5 roku to jeszcze była firma z klasą. Dzisiaj niewiele różnie się od NFZ. Ma się wrażenie, że klient (nie mylić z pacjentem) jest ważny, tylko z perspektywy "opłaci abonament". Byc może w zbiorówkach jest trochę lepiej, bo firmy mogłyby rozwiązać umowę, znajdując niekoniecznie tańsze ale na pewno lepsze oferty (na rynku ich nie brakuje), ale abonamenty indywidualne, to jakby (ma się wrażenie gorsza klasa. Wiem, bo korzystałem z usług tej firmy w jednym i drugim przypadku. Szczerze nie polecam!!! SA na prawdę jeszcze firmy, ktore oferują opiekę medyczną na poziomie PACJENT a nie marketingowy bełkot, żeby przyciągnąć klienta.

1
Nie tu
Pracownik
@Klient

Nie tu ze swoją opinia, to jest dla pracowników portal

Xxl
Kandydat
@Klient

Pomocna

1
Anna
Klient
@Klient

Mam podobne doswiadczenia. Korzystanie z uslug jest lekko mowiac flustrujace.

MamaKlient
Klient
 Pytanie
@Nie tu

A gdzie? Bo ja próbuje gdzieś dodać opinie i nie ma takiej możliwości. Wszystko moderowane i musi być cacy. Niestety statek tonie i to mocno. W moim przypadku rok zbywania i wciskanie leków które dodatkowo zepsuły mi zdrowie. Złożyłam reklamacje która miała mieć skutek załatwionych badań i od 8 miesięcy brak odzewu. Pan profesor nie do ruszenia. 80 lat… nikt nie podważy zdania. Kolejna sytuacja z dzieckiem, zostałam wyrzucona z gabinetu z krwotokiem z nosa u córki. Kazano mi opowcic placówkę bo podejrzenie Covid!!! Nie dostałam pomocy żadnej, tylko test. Testu nie mogli wykonać bo krwotok. Dzisiaj znów krwawiła, dostałam skierowanie do lekarza, brak terminów, mówię ze nie ma, Pani twierdzi ze da rade jak wpisze ze na jutro. Guzik. Dzwonie w takim razie na wizyte domową, a Pan mi mówi ze to zagrożenie życia i mam jechac na pogotowie. Tylko nie zapytał czy mam czym i jak kiedy trzymam dziecku ręcznik i uspokajam. Brak slow. Powiedział ze kończy ze mną różowe j biorę na siebie odpowiedzialność za życie i zdrowie dziecka. Znieczulica, brak chęci do pracy i spychologia… ale wypłatę się chce. Mogłabym wymieniać takich akcji cała masę, ale to chyba wystarczy żeby pokazać jak jest. Są jednostki z powołania tylko dostac się do nich to jak wygrać w totka.

1

Pracodawca

@MamaKlient

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych Pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Dan
Kandydat
 Pytanie

Ludzie, czy wy jesteście kompletnymi (usunięte przez administratora)? Szukam opinii o atmosferze, zarobkach i charakterze pracy, ponieważ chciałbym podjąć zatrudnienie, a wylewacie swoje frustracje „BO MI PAKIET NIE DZIAŁA / PAN LEKARZ KRZYWO NA MNIE SPOJRZAŁ / NIE ZROBILI MI USG”. Skargi powinny być kierowane na infolinię LuxMed, nie na stronie opinii o pracodawcach!

mims
Były pracownik
@Dan

Właśnie widzisz jaki jest charakter pracy. Użerasz się z ludźmi, którzy nie mają w zwyczaju przyjmować do siebie informacji, które nie są takie jakich sobie jaśnie szanowny pacjent życzy. Co do atmosfery jest sympatycznie lecz niestety nie rozmawiasz z koleżankami/kolegami/koordynatorami przez całą zmianę, a jeżeli chodzi o zarobki to minimalna + ewentualna premia na którą starasz się cały miesiąc i całkiem łatwo się jej pozbawić gdyż na pełnym etacie będziesz mieć około 2000 telefonów odebranych jeżeli zależy Ci na zielonych rubryczkach w tabeli. Moim zdaniem praca taka na przeczekanie, aby znaleźć coś mniej frustrującego, gdyż nawet jak obsługa klienta i pomaganie jest Twoją pasją to niestety w 90% przypadków masz związane ręce (chyba, że chcesz wyświadczyć sobie niedźwiedzią przysługę i oddzwaniać do Pacjenta, że jednak nie da się czegoś załatwić bo procedury to procedury)

Dan
Kandydat
@mims

Zwięźle i na temat. Dokładnie takich informacji szukałem. Dzięki za podzielenie się opinią:-) Pozdrawiam

Pielcio
Klient

Luxmed na Śląsku to jest jakieś delikatnie mówiąc nieporozumienie. Mam pakiet zapewniający mi termin wizyty u każdego specjalisty w ciągu 2 tygodni, leczy tylko w teorii, bo terminów brak. Pani na infolinii proponuje mi np. termin do innego lekarza niż ten co mnie prowadzi (paranoja) i do tego przyjmującego w placówce np. odległej o 60km od mojego miejsca zamieszkania. Te je....ne słoiki siedzace w Warszawie, chyba nie rozumieją, że to jest dość spora różnica mieszkajac w Zabrzu, czy pojedzie się do Gliwic, czy do Tychów. Druga sprawa to dostęp do rehabilitacji. Na cały Ślask, jedna placówka Luxmed (Katowice, ul. Karłowicza) i 12 rehabilitantów, nawiasem mówiąc rewelacyjni specjaliści, po wypadku bałem się że nie bedę normalnie chodził, a tu pyk, zdziwienie, chodzę, a nawet zaczynam biegać, jednak dostęp do nich, dramat. Kolejny przykład z ostatnich dni, alergolog zlecił mi panel wziewny, i oczywiście mój pakiet za prawie 200 miesięcznie (całe szczęscie płaci pracodawca) nie obejmuje tego badania. Do tego wszystkiego, moje 5 letnie doświadczenie z tym tworem zwanym Luxmed już mnie przyzwyczaiło, ale do tego, że jakże miła hiena w okienku rejestracji chce odemnie 405 zł za badanie które w Śląskich Laboratoriach Analitycznych kosztuje 165 zł już nie. Ogolnie Luxmed na Ślasku to jedno wielkie nieporozumienie.

1

Pracodawca

@Pielcio

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Pytanie
Kandydat

Czy może mi ktoś powiedzieć ile zarabia salowa w lux med na umowę o pracę w Łodzi, dziękuję za odpowiedź.

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, zapraszamy wszystkich zainteresowanych do złożenia aplikacji. W procesie rekrutacyjnym warto poznać wzajemne oczekiwania i porozmawiać o możliwościach pracy w LUX MED.

pacjent
Klient

Nie polecam terminy odległe tylko kasa się liczy.

1
Marta Nowakowska
Klient
 Pytanie

Abonament w grupie LuxMed to jakaś totalna porażka. Dlaczego?: -bardzo długie terminy albo ich brak -konsultacje online zamiast wizyt w przypadku leczenia dzieci (ignorancja) -lekarze nieuprzejmi, mało elastyczni, empatyczni -dziś próbowałam umówić wizytowe dla siebie ku mojemu zdziwieniu kalendarz wizyt popołudniowych w szerszym zakresie dostępny tylko online, w placówce nie szło umówić wizyty u specjalisty z tygodnia na tydzień ponieważ kalendarze są robione wlasnie w ten sposób (grafik przygotowywany na bieżąco) co może świadczyć o braku stałej kadry co z kolei przekłada się na jakoś świadczonych usług. Naprawdę jestem zażenowana na tyle, ze postanowiłam wypowiedzieć umowę pomimo atrakcyjne ceny to są pieniądze wyrzucone w błoto. Ponieważ w przypadku potrzeby o tak ta opieka nie działa. Wole zapłacić więcej a być pewna ze zostanę obsłużona w adekwatny do sytuacji sposób. Nie teleporada a dostęp do lekarza. Wszyscy pogłupieli z tymi teleporadami.

1
Tira
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie jak długo trwa szkolenie na pracownika call center

Pracodawca

@Tira

Dzień dobry, szkolenie standardowe trwa 8-10 dni roboczych. Odbywa się ono codziennie w godzinach 7:00-15:00. Obecnie rekrutujemy także konsultantów ukraińskojęzycznych do obsługi infolinii pomocowej. W tym przypadku szkolenie trwa ok. 3 dni ze względu na węższy zakres obsługi. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do złożenia aplikacji. W procesie rekrutacyjnym przekażemy wszelkie szczegóły i informacje.

krzysiek
Klient
 Pytanie

dzien dobry, kownacki krzysztof z tej strony,niestety zostalem przekierowany do wydluzajacej sie naszej kwestii zwrotow moich pieniedzy poprzez napisanie opini,a nie poprzez wasze dzialanie,poniewaz tylko wy mozecie mi zwrocic moich pieniedzy ja sam tego niezrobie...chodzi mi o refundacje zabiegow fizykalnych jak i zgode refundacji za rezonans magnetyczny,obecnie jest juz 3 miesiac jak niepotraficie mi zwrocic pieniedzy na adres pocztowy jaki podalem na wniosku,a to ze niemacie technicznej mozliwosci zwrotu pieniedzy to jest wasz problem a nie moj,radze skupic sie nie na problemie a na jego rozwiazaniu,ja dzis o godz 15 bede rozmawial z adwokatem i jezeli nie uzyskam aprobaty od was wystawie wezwanie do zaplaty i tez niepodam nr konta tylko adres pocztowy,zaraz sprobuje wyslac aprobate od interris gdzie chca wspolpracowac zanim podejme dalsze kroki prawne,prosze takze o potwierdzenie czy dzisiejszy jako i wczorajszy email dotarl do panstwa,pozdrawiam

1

Pracodawca

@krzysiek

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i wydłużony czas oczekiwania na zwrot kosztów badania. Nasze zespoły pracują, aby rozwiązać Pana sprawę możliwie szybko.

Sylwester
Klient

Nie polecam lux-med ciężko się dostać do lekarza a to co oni obiecują to kłamstwo wysyłają do danej placówki a tam nie ma tego specjalisty. Zamość

1
@Ewa
Klient

Ja również nie polecam Lux-medu jako placówki medycznej mającej za zadanie dbanie o Pacjenta. 13 lutego wykonałam rezonans magnetyczny i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam opisu badania, dwa razy składam reklamacje nt usługi , niestety nadal cisza. Myślę ,że jakbym wykonała badanie jako Klient komercyjny a nie abonamentowy to badanie byłoby zakończone po 5 dniach. Lepiej zrezygnować z abonamentu i znaleźć sobie placówkę dla której Pacjent jest Pacjentem a nie Petentem .

1

Pracodawca

@@Ewa

Dzień dobry, przykro nam z powodu Pani negatywnej opinii. Bardzo cenimy sugestie i uwagi naszych Pacjentów, dzięki którym możemy na bieżąco podejmować działania w kierunku doskonalenia naszych usług. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na opis badania i prosimy o kontakt z nami pod adresem opinie@luxmed.pl - zajmiemy się wyjaśnieniem tej sytuacji.

Stanisław Marciniszyn
Klient

Chce z żoną być na jednym portalu wspólnie ze względu na wizyty w jednym czasie. Mówią nam że jest to niemożliwe. Dlaczego

1

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 6 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 107, z czego 6 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a, 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.