Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Mirek
Klient

Nie grzeczni i malopomocni operatorzy .Dotyczy pomocy przy rejestracji karty pacjenta

Pracodawca

@Mirek

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Irena
Klient
 Pytanie

Dramat. Po zawarciu umowy i natychmiast.iastowy przelew na konto LuxMed podane q linku trzeci dzień czekam na przywrócenie pełnego zakresu funkcji Portalu Pacjenta. Mimo uregulowania wszelkich zobowiązań, nie mogę korzystać z bezpłatnych wizyt, choć mam bardzo szeroki zakres abonamentu. Podobno to usterka w gestii informatyków Czy oni są tam tylko zatrudnieni a nie podejmują pracy?! Skandal

Pracodawca

@Irena

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Lidia

W tym oceanie pacjentów dowiem się od kogoś zorientowanego, czy firma ma własny call center, czy podnajmują zewnętrzny? Jakie są stawki na słuchawce?

korposzczur
Były pracownik
@Lidia

takie i takie . 20zł/ h brutto a jak chcesz wiencej to musisz odbierać dodatkowe infolinie

Cc
Pracownik
@Lidia

Jest call center w Białymstoku i Warszawie, zaczyna się od najniższej krajowej ja umowę zlecenie, po 3 miesiącach dają umowę o pracę jak chcesz to bez problemu. W zależności od jakości podnoszą pewnie.

1
Forum
Kandydat
@Lidia

Dobrze by było gdyby ktoś z administracji tego portalu usuwał opinie nie na temat czyli od klientów. Bo to jest strona dla kandydatów do pracy a nie klientów.

monia
Pracownik
 Pytanie
@Forum

Czyżby? To dlaczego w statusie obok pracownika, byłego pracownika, kandydata jest jeszcze klient?

Ella
Klient
@korposzczur

Za taka lwote to nawet nie chcialoby mi sie wstac z lozka. Normalny wyzysk.

Ilona
@korposzczur

To przy takich dodatkowych infoliniach jak zarobki mogą się kształtować?

korposzczur
Były pracownik
@Ilona

do nadal smiesznych 23zl/h br

pielegniarka
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad rekrutacją na stanowisko pielęgniarki w gabinecie zabiegowym/punkcie pobrań w Luxmed Wrocław, czy jest tu ktoś, kto pracuje bądź pracował na tym stanowisku? Jakie są wasze ogólne wrażenia, zarobki i atmosfera pracy? Dzięki :)

pielęgniarka
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy jest na pokładzie jakaś pielęgniarka, która pracuje w LuxMedzie i mogłaby się podzielić opinią? Zaczynam rozglądać się za nowym miejscem pracy, myslałam o przychodni luxmed na pełen etat, ale chciałam najpierw zaczerpnąć Waszej rady :) Interesują mnie oczywiście zarobki, ale też atmosfera pracy, zakres obowiązków. Jakie są Wasze odczucia?

Bruks
Klient
 Pytanie

Szczęście że umowa kończy mi się wkrótce, chciałem przedłużyć ale niestety żeby do internisty nie było wizyt przez tydzień? Placi człowiek po to składkę żeby nie czekać na państwowe placówki bo tam również tragedia a nie nie bo tam się dostałem w ciągu 2 dni . Lux med już nie jest lux ,ale to chyba efekt ostatniego rozmachu empatii

Pracodawca

@Bruks

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

slawek
Klient
 Pytanie

Totalna porażka żałuję że nie poznałem wcześniej opini. Podpisałem umowę z MedicCenter na usługi w Luxmed i teraz pytanie w jakim? Infolinia Luxmed nie zarejestruje Cię do placówki współpracującej. Różnią się podobno logo.Terminów w umowie nie trzymają żadnych do lekarza ortopedy że skierowaniem czekałem 15 dni gdzie w umowie mam 3 dni. Szkoda gadać teraz jestem w kropce bo wypowiedzieć umowę mogę ale z karą 50%. Same słowa się nasuwają co to jest.

KaMi
Klient

W dn. 30.03. i 13.04. lekarz ginekolog nie mogła się do mnie dodzwonić z teleporadą, twierdząc, że nie odbieram telefonu, nagrywając mi się uporczywie na pocztę głosową, gdzie ja tymczasem oczekiwałam na telefon. W obydwu przypadkach dzwoniłam na infolinię informując o zaistniałej sytuacji. 13.04. podałam do kontaktu również inny numer telefonu, bezskutecznie. Na portalu pacjenta widnieje komunikat, że nie odwołałam wizyty, co nie jest prawdą. Nie posiadam również żadnych problemów z łącznością, co zweryfikowałam z moim operatorem sieci komórkowej. Oczekuję kontaktu z Państwa strony w celu usunięcia bezpodstawnych komunikatów. Problem, że tylko ten lekarz nie mógł się do mnie dodzwonić leży po Państwa stronie.

Pacjent
Klient

Nie polecam uslug w Luxmed. Firma ta dyskryminuje pacjentow. Jak probowalem sie zarejestrowac do lekarza przez internetowy portal okazalo sie, ze nie ma wolnych terminow. Jak zalogowalem sie przez konto zony i wpisalem te same wytyczne to okazalo sie ze sa wolne terminy i to w sporej ilosci a najblizszy w nastepnym dniu. Roznica miedzy mna i zona jest taka, ze ja korzystam czesciej z uslug Luxmedu, ale w tej sytuacji rozwazam mozliwosc rozwiazania umowy. Ja i moja firma wraz z pracownikami. Place wysoki abonament co miesiac i jestem w ten sposob traktowany. Nie polecam i bede kazdemu odradzal wspolprace z ta firma.

Pracodawca

@Pacjent

Dzień dobry, bardzo prosimy, aby przekazał nam Pan dodatkowe informacje o okolicznościach danej sytuacji w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl. Pozwoli to nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i udzielenie Panu odpowiednich wyjaśnień.

Karolina
Klient

Posiadam abonamet w firmie Luxmed i jestem zadowolona z obsługi, natomiast ostatnio napotkałam pewny problem który nie jest w stanie żądny/a Pan/i z infolinii pomoc. Mianowicie, chciałam umówić się na rezonans magnetyczny a z portalu pacjenta takiej wizyty nie mogę umówić, zadzwoniłam wiec 28.03 na infolinie w celu umówieni wizyty, otrzymałam informacje, ze placówki w których ów badanie jest przeprowadzone skontaktują się ze mną w ciągu 48h, także czekałam. Po 3 dniach oczekiwań nikt do mnie nie zadzwonił. Ponowiłam kontakt z infolinią i został napisany mail by pilnie placówki się ze mną skontaktowały i znowu oczekiwałam 3 dni i nic, ponownie ponowiłam kontakt z infolinia i Pani poradziła mi zgłosić się w tej sprawie tutaj, ponieważ infolinia nie jest w stanie nic innego zrobić jak tylko wysyłać maile i ponownie wysłała ponaglenie do placówek. Natomiast od czwartku nikt nie zadzwonił. Proszę o pilna odpowiedz bo powinnam zrobić to badanie jak naszybciej. Jeszcze tylko dodam, ze jak dzwonię do placówek które przeprowadzają takie badania to przełączają mnie na infolinie i tak w kółko.

Pracodawca

@Karolina

Dzień dobry Pani Karolino, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić opisane przez Panią okoliczności, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Perła
Były pracownik

Najniższa krajowa dla pracownika z 3 letnim stażem i językiem angielskim. Koordynatorka z ponad 11 letnim stażem w firmie, crypto, mobbingujaca, próby wymuszania dokumentacji medycznej, słowne manipulacje, aby pracownik jak najszybciej wrócił do pracy, bo jest cyfrą która ma zarabiać. Kierownictwo również uciska i zbywa. Zatem na 8h pracy masz 40minut przerwy, a przez resztę czasu cały czas dzwoni Ci telefon. Siedząc w sklepie na kasie mniej się narobisz, a lepiej zarobisz plus mniej awantur, narzekań ze strony klientów. Callcenter na Iłżeckiej, obok 1 sierpnia 8. Pozdrawiam:)

1
Były pracownik
Były pracownik
@Perła

Brzmi jak cc medycyny pracy :))

Pracodawca

 Pytanie
@Perła

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pani odczucia. Nie akceptujemy takich działań, dlatego w przypadku podejrzenia niepokojących zdarzeń i zachowań prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=plza

Wojtek
Klient
 Pytanie

Luxmed!!!!!!od godziny próbuję znalezć przez strone internetową wolny termin dla dziecka do pediatry!!!! coś koszmarnego!!! dlaczego mozna rezerwowac tylko terminy do 2 dni???....oczywiscie miejsc brak, i tak sobie siedze i klikam odświez...i nic!!!!tylko co chwile pojawia sie komunikat czy nie jestem robotem:))))!!!!! o co chodzi??? ale jak sie nie zoplaci w terminie abonamentu , od razu telefon....płacić!!!! tylko za co? za konsultacje online???? hahaha przez telefon usłyszy czy dziecko ma zapalenie płuc??? nie polecam!!!!!!!!!!

Nick
Pracownik
@Wojtek

Klienci Luxmed to chyba (usunięte przez administratora) to serwis dotyczące pracy w firmie i rekrutacji a nie opinii od strony klienta.

monia
Klient
@Wojtek

bo nie ma lekarzy, abonamenty sprzedają, firmy płacą a pracownicy i tak się nie dostaną

m.chojnicka@wp.pl
Klient

Dzień dobry, uprzejmie proszę o wystawienie zgody na zwrot kosztów związanych z wykonanymi badaniami. Niestety w placówce Lux -med Toruń ul. Kosciuszki nie ma możliwości zarejestrowania się u ginekologa.(brak terminów) Potrzebowałam pilnej konsultacji lekarza z powodu menopauzy i innych schorzeń okołomenopauzalnego . Na dwie wizyty otrzymałam zgody na zwrot kosztów natomiast odmówiono mi zwrotu kosztów za badanie krwi (283 zł). Badania te musiałam wykonać szybko w odpowiednim czasie zaraz po okresie i nie mogłam czekać na zgodę. Zdecydowanie chciałabym się leczyć w placówce lux med mam pakiet z którego chciałabym korzystać ale nie mogę. Uprzejmie proszę o rozpatrzenie mojej prośby o zwrot kosztów za badania. Z poważaniem Magdalena Wiśniewska tel.508101275

Pracodawca

@m.chojnicka@wp.pl

Dzień dobry, dziękujemy za Pani sygnał w tej sprawie. Prosimy o kontakt z nami pod adresem opinie@luxmed.pl - zweryfikujemy Pani zgłoszenie.

dip
Klient
 Pytanie

Próbowałem skorzystać z usług tej sieci, mając abonament w ramach bonusów w firmie, w której pracuję. Recepcja: proszę założyć maseczkę Ja: nie mogę założyć maseczki, zgodnie z rozporządzeniem mam na to stosowny dokument Recepcja: proszę pokazać ten dokument Ja: nie ma pani prawa żądać ode mnie okazania tego dokumentu, zawiera on moje dane wrażliwe (dokument wystawiony przez psychiatrę) Recepcja: to ja muszę poprosić panią kierownik Pani Kierownik: co panu szkodzi założyć maseczkę? Ja: mam prawo nie nosić maseczki Pani Kierownik: jak pana przyjmiemy bez maseczki, to nas wszystkich zwolnią Ja: jak będziecie tak traktować pacjentów, to i tak prędzej czy później was zwolnią koniec rozmowy

2
Barbara
Klient
@dip

Założenie maseczki na pobyt w przychodni - jest krótki okres czasu-, jest to odpowiedzielność za zdrowie innych. Cały personel medyczny nosi maski przez tyle godzin na każdej zmianie bez względu na przeciwwskazania. Masz rzeczywiście duży problem ze sobą i postrzeganiem otoczenia. Pozdrawiam

1
Sylwester
Klient

Zamość wykupiłem abonament i dzwonie aby umówić wizytę do lekarza np :laryngologa oni podają nr tel nie mogę się dodzwonić wię jadę w dane miejsce które mi wskazali przy rozmowie stałem w kolejce półtorej godziny a przy okienku mówią że u nich nie przejmuję taki specjalista to się w głowie nie mieści .To samo jest w aplikacji lux med nie mogę się zarejestrować

Pracodawca

@Sylwester

Dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Lukachu
Klient
@Sylwester

Portal pacjenta to jakaś porażka. Można szukać wizyt a ostatecznie kończy się telefonem i czekaniem na połączenie i o dziwo terminy są .

Sylwia
Klient

W piątek miałam wizytę online dostałam zwolnienie ale nie ma na nim numeru choroby i podpisu lekarza ponieważ potrzebne jest mi to do pracy za granicą nie mogę się doprosić o poprawne zwolnienie wydzwaniam na infolini tylko sobie meile wysyłają i nic przez nich będę mieć same nieprzyjemności w pracy lub nawet zwolnienie

1

Pracodawca

@Sylwia

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych Pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Sylwia
Klient

Nie polecam nie mogę doprosić się o poprawne zwolnienie ponieważ pracuje za granicą potrzebuje nr choroby i podpis lekarza na zwolnieniu ale widzę że to trudność dla Lux Medu na infolini nie mają pojęcia po co chodzi i wysyłają sobie meile pierwszy raz spotykam się z takim czymś że zwolnienie wysyłane jest przez infolinię

2
najnizsza krajowa+UZ ...
Kandydat
 Pytanie

poziom przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej- żadny, Panie nie były w stanie powiedzieć ile potencjalnie ma się zarabiać, podstawowych innych informacji też nie potrafiły udzielić.. szkoda że w ogłoszeniu nie ma informacji że 2 miesiące to zlecenie, nie wiadomo ile będzie godzin bo to zlecenie... patrząc na ludzi pracujących to głównie studenci, czyli widać na czym luxmed głównie się opiera aby oszczedzac, kasa- umowa zlecenie najniższa krajowa bo szkolenie nowego pracownika kosztuje... serio luxmed ?? tak niskie warunki ?

Pracodawca

@najnizsza krajowa+UZ ...

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że nie otrzymała Pani pełnych informacji o możliwościach współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby rekrutujące posiadały kompletne informacje i na etapie rozmów mogły odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości.

Pracownik CC
Pracownik
 Pytanie
@najnizsza krajowa+UZ ...

A jaki ma być poziom rekruterów? Tam taki poziom na wyższych stanowiskach to standard. Dla przykładu na stanowisko ds. jakości i monitoringu nałapali osób 20lat, bez żadnego doświadczenia i takie oto specjalistki potem oceniają rozmowy ludzi z call center z dłuższym stażem pracy. Oczywiście nie mając pojecia ani o specyfice pracy ani o procedurach wewnętrznych. Dramat. Nie polecam tego miejsca. Bez znajomości nie ma szans dostać awans. Szkoda czasu i nerwów. Omijać szerokim łukiem. Zresztą najlepsza reklama jest już to że ogłoszenie do cc wisi na okrągło. Ciągle dorzucają nowych obowiązków. Masz być multi. Od wszystkiego. Pensja w miejscu. Unowę o pracę to też nie każdemu potem proponują po zleceniu. Zreszta, skoro jest taka rotacja to chyba nie jest to godny polecenia pracodawca.

Anna
Kandydat
@Pracownik CC

starałam się o pracę na stanowisku pracownik obsługi klienta na Jasnogórskiej w Krakowie. Nie otrzymałam nawet odpowiedzi zwrotnej a co dopiero mówić o zaproszeniu na spotkanie rekrutacyjne. Pojechałam na miejsce i wszystko zrozumiałam, młodzi ludzie , często obcokrajowcy nie mający dużego doświadczenia w pracy na takim stanowisku. Ja mam , pracowałam w medycynie pracy. Ale mam też wiek który przypuszczalnie firmie się nie podoba. Teraz nowy komunikat o organizowaniu pracy dla Ukraińców. Jestem za... ale w kontekście tego jak się zachowali wobec mnie wychodzę z założenia że ich inicjatywa to zabieg medialny.

Karol
Kandydat
 Pytanie

Jakie są warunki pracy na stanowisku specjalista ds sprzedazy? Pensja podstawowa + prowizja jak sie ksztaltuje? Z gory dzieki za odpowiedz

Wojciech
Klient

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym tj. 25,.03.22 w godz. 11.00-11.15 miałem umówioną konsultację z lekarzem pediatrą dr Izabelą Bartnik. Lekarka zadzwoniła o godzinie 11.18. Niestety nie miałem wtedy przy sobie telefonu, więc nie odebrałem połączenia. Lekarka do końca swojej pracy nie ponowiła kontaktu telefonicznego, co zmusiło mnie do wydzwaniania po infoliniach i próbach kontaktu z pediatrą z mojej własnej inicjatywy. Uważam za bardzo niefajne to, że po jednym kontakcie, który notabene wydarzył się POZA wyznaczonym terminem, lekarka nie kontaktowała się ponownie (i z tego co zrozumiałem na infolinii lekarze są zobowiązani do 3-krotnej próby kontaktu z pacjentem). Nadmienię, że gdyby dr Bartnik dzwoniła w trakcie mojej jakiejś potencjalnej rozmowy telefonicznej to ja bym to widział (połączenia przychodzące w takich sytuacjach wyświatają mi się na ekranie). Oburzenie to może za mocne słowo, ale jednak pozostaje po czymś takim zwyczajny niesmak, tym bardziej, że musiałem się gimnastykowac na własną rękę z konsultacja no i z powyższym tekstem Z poważaniem, Wojciech Kurkowski

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 90, z czego 5 to opinie pozytywne, 78 to opinie negatywne, a, 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.