Nie polecam lux med!!! Dla mnie to (usunięte przez administratora) Co konsultant to inaczej mówi. Człowiek odwiedza placówki współpracujące z lux med i wychodzi na głupka, bo okazuje się że nie zrobią mi badań bardzo ważnych, które mogą uratować mi życie ponieważ nie mają umowy z kardiologiem. Tylko z internistą. Mało tego, połączyli mnie z guru lux med, wyjaśniłem mu o co chodzi, jakie badania itd. również przekazał mi że placówka musi wykonać mi badania. Miał się skonsultować on sam bezpośrednio z placówką i tego samego dnia miał dać mi odpowiedź. Niestety nie oddzwonił. Poczekałem i na drugi dzień zadzwoniłem do lux med, i od nowa tłumaczenie co i jak. Poprosiłam o przesłuchanie rozmowy bo są nagrywane i co się okazuje że te rozmowy nie są widocznie nagrywane. Pani konsultant zaś mnie przełączała na jakieś działy które nie miały one nic do czynienia z moimi badaniami. Więc poprosiłem o połączenie spowrotem na infolinię. I wtedy odnowa tłumaczenie i tłumaczenie, jak (usunięte przez administratora) dzieciom. W końcu się rozliczyłem. Bo już nie mailem sił, bo zdrowie mi nie pozwalało na rozmowę. Także ostrzegam przed tym śmiesznym lux med aby unikać. A i jak ktoś wie gdzie można zgłosić skargę na te lux med to proszę o informację. Dowiem się czy rozmowy są nagrywane i poproszę aby przeszkolili pracowników bardziej szczegółowo!
Czy w LUX-MED możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Pani Aleksandra prowadząca rekrutację, w mojej ocenie jest wzięta (usunięte przez administratora), ponieważ robi to nieudolnie i w sposób amatorski, który nie przystoi stanowisku HR. Nie zadaje sobie nawet trudu by przed wcześniejszą rozmową chociaż wstępnie zapoznać się dobrze z CV kandydata do pracy. Nie zna specyfiki ani dokładnego zakresu pracy na oferowanym stanowisku. Zadaje tendencyjne pytania, momentami obnażajace jej iloraz inteligencji oraz nie słucha aktywnie drugiej strony. Na sam koniec jest niesłowna. Jestem zażenowany tak niskimi kompetencjami tej Pani na tym stanowisku. Radzę omijać z daleka. Odradzam. Szkoda czasu na aplikację.
Na jakie benefity można liczyć w LUX-MED?
Całkowicie odradzam. Lekarz specjalista u którego brak terminów na najbliższy miesiąc, PRYWATNIE ma termin ZA CZTERY DNI w CENTRUM LUX MED! Po co ja płacę wysoki abonament skoro i tak muszę jeszcze dodatkowo płacić za wizytę?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w LUX-MED? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Na stronie internetowej można kupić badanie składające się z 3 szczepionek za kwotę 449zl. Po ustaleniu terminu okazuje się, że za każdą szczepione należy dopłacić po 110 zł za to że lekarz ją wykonuje. Jeśli jest obowiązkowe by lekarz dokonał szczepienia to cena ta powinna zawierać szczepione w 3 dawkach wraz z podaniem jej. Gdybym chciał kupić samą szczepionkę to poszłabym do apteki i kupiła za 89zl za 1 dawkę. Odradzam. Na szczęście można odstąpić od umowy. (usunięte przez administratora) Nie polecam!!!
Oczekiwanie na opis rezonansu magnetycznego 28 dni przy opłacanym abonamencie przez pracodawcę to kpina, od tego uzależnione jest wdrożenie prawidłowego leczenia i odpowiedniej rehabilitacji. Człowiek męczy się z chorą nogą i przez ponad miesiąc nie wiadomo co jest uszkodzone. Brak opisu to brak rehabilitacji i brak leczenia. Masakra
Nie polecam nikomu tej pseudo opieki zdrowotnej! Kompletny brak fachowego podejścia do klienta, brak terminów, nieprawidłowa komunikacja na poziomie recepcja-lekarz (kilka moich wizyt były zapisane w inny sposób, gdyż Pani zapisała mnie na zabieg wycięcia, a okazało się, że to jednak jest zwykła „konsultacja”), a wszystko podsumowują kolosalne cent. Już lepiej jest zapisać się prywatnie!
Ubezpieczenie w LUX MED to strata pieniedzy. Do lekarza dostać się trudniej niż na NFZ. LUX MED jest to maszynka do robienia pieniedzy. Im zalezy tylko na tym. Pomocy medycznej zero
Od 3/4 miesiecy probuje się umówić do dermatologa.. nie można sie dodzwonić.. na stronie nie ma dni z lekarzami a jak już jest to nie ma wolnych terminów. Żałuje ze brałem i jestem uwiązany na rok.
Czy cokolwiek od publikacji Pana komentarza może się zmieniło? Bo ciekawa jestem czy była na niego jakaś reakcja?
Niestety potwierdzam. Mam tak samo. Od poczatku roku nie moge dostac sie do dermatologa a problem jaki mam to właśnie dzieki termatologowi, do którego udalo mi sie dostac rok temu. Lux med to porazka. Oni chca nas leczyc telefonicznie
Po dzisiejszej wizycie Poznań Rosvelta jakaś tragedia. Czas oczekiwania na okulistę blisko godzina bo się szwędał za swoimi sprawami i pacjenta mając gdzieś . Jeszcze na dodatek zdolności do pracy nie dali,bo pani doktor zza biurka kolejne pół godziny się zastanawiała wydając dźwięki typu hmm, hmm co ja mam tu wpisać hmm jakby za przeproszeniem na coś czekała a że nic nie wyczekała to zdolności nie dała . Bo ponoć wzrok słaby gdzie połowa Polski w okularach pracuje. Szczyt i hańba
Halina i Edward Warych. Zdecydowalismy się na wykupienie pakietu senior i mija rok, a nam nie udało się umówić na żadną wizytę, a analizy i kontakt z lekarzem były możliwe jedynie w Poznaniu. Głównym powodem podpisania umowy była bliskość placówki w Przeźmierowie. Jesteśmy emerytami i nie stać nas na opłacanie następnego roku za nic. Kwota jest niebagatelną, a mija rok i zgłosicie się Państwo po kolejne pieniądze. Prosimy zwolnić nas z tego obowiązku. Proszę o odpowiedź mailem (waryche@wp.pl) lub na piśmie. Do wiadomości - Rzecznik Praw Pacjenta.
Co za (usunięte przez administratora) Naprawdę żałuję że spotkałem ich na swojej drodze. Przez telefon wszystko pięknie a w rzeczywistości nie są w stanie zapewnić mi wizyty diabetologa. Szkoda tylko że nie biorą odpowiedzialności za swoją nieudolność. Ps. Do wymuszenia opłaty są pierwsi. Tylko za co ?
Hej. Widzę, że firma szuka nowych pracowników, a nie ukrywam, że zainteresowała mnie oferta na młodszego specjalistę do telefonicznej sprzedaży. Tak się składa, że w call center pracowałem rok, ale wkurzało mnie to, że był próg minimalnej sprzedaży co miesiąc a nie kwartalny. Jak to jest tutaj? Wymagają, aby sprzedać pakiety w takiej i takiej ilości? Bo nie wiem, czy warto aplikować.
Coraz gorzej! Od 15 lat posiadam pakiet ale to co się dzieje na ten moment ciężko opisać!!!! Trudno się zapisać, lekarze, przepraszam, bez komentarza, wiecznie problem z samym zapisaniem....brak grafików, brak lekarzy, brak możliwości uzyskania pomocy. Na ten moment, odradzam.
Masakra mąż próbuje dostać się do urologa jedna wizyta odwołana bo lekarza żona poważnie zachorowała to rozumiem, druga wizyta odwołana z przyczyn technicznych co to do cholery jest? Żadnego esemesa . Jazda do Poznania na darmo mamy 80 km. Po co płacić pakiet skoro nie można się nigdzie dostać, brak słów.
To może warto zgłosić ten problem w sensie zareklamować, może akurat tak się zdążyło…pierwszy raz korzystałaś z tego pakietu? Drogi jest ?
Tragedia panie recepcjonistki bez kultury nie polecam
Powiesz, co dokładnie się stało? Może warto gdzieś to zgłosić, jeśli dobrze pamiętam to poprzez stronę internetową można kontaktować się z firmą, jeśli masz negatywne doświadczenia to dobrze byłoby dać jakąś opinię.
Odradzam korzystanie z usług okulistki Pani (usunięte przez administratora). Od początku rozmowy odnosi się do pacjenta po chamsku, krzyczy. Niestety po 30 sekundach u tego babska musiałem wyjść z gabinetu. Poznań Roswelta
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl
porażka badania wstępne do pracy miesiąc kiedyś załatwiałem w jeden dzień teraz 4 terminy wszystkie możliwe badania w 3 placówkach na terenie Poznania nie polecam tej firmy
Kurcze, ciekawe skąd takie komplikacje teraz z tym. A kiedy dokładnie robiłeś te badania co Ci je w jeden dzień ogarnęli? Może jakieś zmiany procesowe mieli u siebie, albo to jakiś kolejny dziwny efekt po pandemii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LUX-MED?
Zobacz opinie na temat firmy LUX-MED tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LUX-MED?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!