LUX-MED

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o LUX-MED

Aleksandra Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, od jakiegoś czasu szukam pracy na rejestracji medycznej w Poznaniu i LUX-MED było pierwszą firmą, którą się zainteresowałam. Widzę, że do niektórych placówek poszukują Państwo pracowników na ilość godzin 80-100, stąd moje pytanie czy przewidują Państwo uruchomienie rekrutacji na taki wymiar pracy w Poznaniu w najbliższym czasie, lub w ogóle? Czy może pracownik jest w stanie się wypowiedzieć jak to wygląda lub czy istnieje jakiś system poleceń?

Nowy wpis

Pracodawca

@Aleksandra

Dzień dobry, najnowsze oferty publikujemy na https://www.luxmed.pl/kariera Natomiast jeśli ma Pani jakieś szczegółowe pytania, zapraszamy do kontaktu mailowego: kacper.dziwota@luxmed.pl.

Ola Nowy wpis

@LUX-MED jaki poziom języka jest wymagany?

Stella

Podpowiedzcie czy firma prowadzi teraz rekrutacje do recepcji i jak ona przebiega?

Nowy wpis

Pracodawca

@Stella

Obecnie prowadzimy rekrutacje do Działów Obsługi Pacjenta w Warszawie, Wrocławiu oraz Krakowie. Rekrutacja przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie nasi rekruterzy kontaktują się z wybranymi kandydatami i przeprowadzają z nimi wywiady telefoniczne. Drugi etap to spotkanie z bezpośrednim przełożonym w Centrum Medycznym po którym zapada decyzja o wyborze danego kandydata. Zachęcamy do śledzenia ofert pracy w obsłudze Pacjenta w zakładce Kariera na naszej stronie internetowej. link https://www.luxmed.pl/kariera

Anonim
Były pracownik

Ciekawe jest to jak ludzie mało wiedzą a dużo mówią. Umawianiem klientów przez infolinie nie zajmuje się tylko placówka, od tego są call center z różnych części polski. Zawsze znajdzie się niezadowolony klient a zazwyczaj pracownik stara się pomoc pacjentowi i znaleźć wyjście z sytuacji. To ze luxmed to prywatna opieka zdrowotna nie znaczy ze można tylko wymagać i krzyczeć na pracowników z czym wiele razy się spotkałam. Niestety firma bardziej stoi za klientem niż pracownikiem. Bo często są pacjenci, którzy krzyczą i obrażają. A my jedyne co możemy zrobić to prosić o nie używanie wulgaryzmów. Łatwo oceniać ale pan w recepcji jest kilka a pacjentów setki. A terminy się nie mnożą same. Lekarze pracują w godzinach otwarcia placówki i maja pacjenta nawet co 7/10/15 min. To niestety ale zdążają się odległe terminy. Ale chyba każdy normalny człowiek wie ze poza nim są jeszcze setki innych. Uważam, ze jednak to pacjenci są roszczeniowi i obraźliwi bo nikt na infolinii nie obrazi pacjenta czy nie przeklnie bo zostanie zwolniony tak samo jest w placówce. Większość tych co się tutaj wypowiadają jako pacjenci są zwyczajnie chamscy. Wewnętrzne ustalenia firmy wymagają od pracownika weryfikacji danych a jeśli pacjent podpisuje umowę to jest zobligowany by podać takie inf pracownikowi. Ludzie szanujmy się i nie będzie takich problemów

Kornel

A na repecji osoby czym się dokładnie zajmują ?

Pacjent

Fatalna oblsuga na recepcjach!!!! Panie chyba za kare tam pracuja

Justynka

Czy ten filmik pokazujący dzień pracy w LUX MED faktycznie obrazuje rzeczywistość? Czy jest podkoloryzowany?

Artur - pacjent - zawiedziony

Miałem dzisiaj umówioną wizytę z córką do okulisty, rezerwacja dokonana telefonicznie, wizyta umówiona na 20.11.2019 godz. 11. Nie przyszedł sms informujący o numerze gabinetu,, musieliśmy stanąć w kolejce. Problemem nie jest, że stoimy w kolejce, ale taka możliwość obsługi, którą zapewniła nam Rejestratorka. Pani Rejestratorka pyta mnie o pesel dziecka, ja pytam do czego jest potrzebny i dlaczego teraz mnie o to pyta, a nie przy rezerwacji telefonicznej jak mam dokumenty w domu. No nie przyjmą mnie. Po przepychankach słownych jednak przyjmą, kolejka rośnie, napięcie też, prosi o mój dowód osobisty, ja pytam do czego jest potrzebny - do ustalenia czy jestem opiekunem prawnym dziecka, daję , pani spisuje dane, pytam jak ustaliła czy jestem opiekunem - nie odpowiedziała, nie dała mi żadnego ,,papieru" do podpisania o zgodzie na przetwarzanie moich danych i do jakiego celu wszystko na ,,słowo" oraz potwierdzenia, że jestem opiekunem prawnym. No ale idę, zdenerwowany pod gabinet, punkt 11, czekam, czekam o 11,18 zrezygnowałem, poprosiłem o zwrot 180 zł i rozmowę z dyrektor placówki Luxmed Poznań ul. Półwiejska 42. Pytam - jestem klientem-pacjentem płace 180 zł za wizytę, wymagam jakości, dlaczego tak się traktuje w tej placówce klientów? Nie otrzymałem odpowiedzi, pani dyrektor ma pod sobą 30 lekarzy i nie wie. Na żadnym etapie nie usłyszałem - przepraszam, naprawimy naszą wtopę. NIE POLECAM USŁUG LUXMEDU. Córka nie była w szkole, musimy nadrobić lekcje i nie została zbadana, - wybrałem opiekę prywatną bo liczyłem na profesjonalne podejście za które płacę i ŚMIEM WYMAGAĆ JAKOŚCI JAKO PACJENT.

Karolina

Tutaj osoby zainteresowane pracą w LUX-MED znajdą informacje na temat rekrutacji w firmie: http://www.luxmed.pl/grupa-lux-med/kariera/rekruta.html A tu macie możliwosć zobaczenia filmiku pokazujący dzień pracy w LUX-MED: http://www.luxmed.pl/grupa-lux-med/kariera/poznaj-nas.html Czy teraz jesteście zainteresowani pracą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina

Ostatnio wypowiadano się na temat LUX-MED z perspektywy klienta. A jakim firma jest pracodawcą? Chętnie użytkownicy forum dowiedzą się więcej od obecnych pracowników firmy. Co możecie powiedzieć o warunkach zatrudnienia? Jakie są mocne strony tego pracodawcy? Takie dodatkowe informacje mogą być bardzo pomocne, ponieważ firma rekrutuje na wiele stanowisk http://www.gowork.pl/praca/lux-med;pr.

elmara

Jestem w szoku. Chciałam dzisiaj /31.01.17/ zamówić wizytę u internisty. Mam temperaturę /38,4/ i ogólny zły stan. zaproponowano mi termin na 06.02.17r. A co mam zrobić przez tydzień. To jest karygodne, miesięczne honorarium nie jest takie małe. Zawiodłam się i wymowie umowę. Elżbieta

epil

Świetne jest to co mówisz, @zygzak, wcale się nie dziwię, że zatrudnienie u nich jest tak popularne. W końcu za te 3 tysiące można się całkiem dobrze urządzić, bo pewnie i tak dorzucają jeszcze jakieś benefity socjalne do tego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kejt

jak wygląda praca w Poznaniu jako Contact Center? Jakie zarobki? I gdzie sie pracuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poznanianka

Ludzie świetni? To chyba coś się tam mocno zmieniło. Albo też lubisz wizyty w gabinecie "zapracowanego" lekarza Bolko. Moja ocena-dno. Ale na szczęście od prawie 2lat już mnie tam nie ma.

anonim

Możliwość rozwoju w pracy oceniam jako niska, natomiast ludzie z którymi sie tam pracuje sa świetni

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Masakra firma nie przyjazna pracownikowi. Zarobki nieciekawe, zero premi nagród czy bonów na święta. Jeszcze do tego atmosfera wspólnego szpiegostwa i kablowanie na współpracowników. Awans wiedzie tylko przez wizyty w okreżlonym gabinecie

Zostaw merytoryczną opinię o LUX-MED - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej