Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Tragedia. Człowiek płaci mnóstwo pieniędzy za badania a oni olewają klienta. Najpierw nie da się dodzwonić, potem czekasz tygodniami na wyniki badań które mają być gotowe w 7 dni . Nie polecam nikomu.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Od dwóch tygodni nie mogę się umówić na pobranie krwi w sobotę
Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 33 22 888. Nasi konsultanci sprawdzą dla Pani aktualnie dostępne terminy i postarają się pomóc w umówieniu wizyty. Jeśli z jakiegoś powodu zarezerwowanie wizyty nie będzie możliwe, konsultanci będą mogli zaproponować Pani alternatywne, przewidziane w warunkach pakietu rozwiązanie. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Proszę się umówić na pobranie krwi w sobotę Dziękuję od dwóch tygodni i brak miejsc
Nie polecam! Fatalna obsługa, niestety dzwoniąc na infolinię można umówić wizytę do lekarza, na tym kompetencje i wiedza większości pracowników się kończy. Odpowiedź na pytania to utarte regułki totalnie nie rozwiązują problemu, w sumie jakby rozmawiać z robotem. Najczęstszy problem z uzyskaniem zgody na wizytę u specjalisty poza placówką, ze względu na brak dostępnego terminu w LuxMed. Rozwiązaniem jest wskazanie losowo przez LuxMed placówki na terenie miasta, czyli za każdym razem trafia się do innego lekarza. Co uniemożliwia zwyczajny proces leczenia wymagający więcej niż jednej wizyty.
Coraz bardziej się zniechęcam. Otwieracie nowe placówki przy których brak miejsca parkingowego. Roździeńskiego 1 i Francuska w Katowicach to tylko dwa przykłady. Jeździłam wczoraj godzinę obok Roździeńskiego próbując zaparkować (parkingu dla pacjentów brak) wizyta przepadła a ja straciłam czas. Dojeżdżam do swojej Pani doktor 40km. Brak słów ????
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Najgorsza opieka medyczna. Nie polecam tracenia pieniędzy na te pakiety. Nie da rady umówić się na termin u lekarza, aplikacja toporna.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Nie grzeczni i malopomocni operatorzy .Dotyczy pomocy przy rejestracji karty pacjenta
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Dramat. Po zawarciu umowy i natychmiast.iastowy przelew na konto LuxMed podane q linku trzeci dzień czekam na przywrócenie pełnego zakresu funkcji Portalu Pacjenta. Mimo uregulowania wszelkich zobowiązań, nie mogę korzystać z bezpłatnych wizyt, choć mam bardzo szeroki zakres abonamentu. Podobno to usterka w gestii informatyków Czy oni są tam tylko zatrudnieni a nie podejmują pracy?! Skandal
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
W tym oceanie pacjentów dowiem się od kogoś zorientowanego, czy firma ma własny call center, czy podnajmują zewnętrzny? Jakie są stawki na słuchawce?
Jest call center w Białymstoku i Warszawie, zaczyna się od najniższej krajowej ja umowę zlecenie, po 3 miesiącach dają umowę o pracę jak chcesz to bez problemu. W zależności od jakości podnoszą pewnie.
Dobrze by było gdyby ktoś z administracji tego portalu usuwał opinie nie na temat czyli od klientów. Bo to jest strona dla kandydatów do pracy a nie klientów.
Czyżby? To dlaczego w statusie obok pracownika, byłego pracownika, kandydata jest jeszcze klient?
Zastanawiam się nad rekrutacją na stanowisko pielęgniarki w gabinecie zabiegowym/punkcie pobrań w Luxmed Wrocław, czy jest tu ktoś, kto pracuje bądź pracował na tym stanowisku? Jakie są wasze ogólne wrażenia, zarobki i atmosfera pracy? Dzięki :)
Hej. Czy jest na pokładzie jakaś pielęgniarka, która pracuje w LuxMedzie i mogłaby się podzielić opinią? Zaczynam rozglądać się za nowym miejscem pracy, myslałam o przychodni luxmed na pełen etat, ale chciałam najpierw zaczerpnąć Waszej rady :) Interesują mnie oczywiście zarobki, ale też atmosfera pracy, zakres obowiązków. Jakie są Wasze odczucia?
Szczęście że umowa kończy mi się wkrótce, chciałem przedłużyć ale niestety żeby do internisty nie było wizyt przez tydzień? Placi człowiek po to składkę żeby nie czekać na państwowe placówki bo tam również tragedia a nie nie bo tam się dostałem w ciągu 2 dni . Lux med już nie jest lux ,ale to chyba efekt ostatniego rozmachu empatii
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Totalna porażka żałuję że nie poznałem wcześniej opini. Podpisałem umowę z MedicCenter na usługi w Luxmed i teraz pytanie w jakim? Infolinia Luxmed nie zarejestruje Cię do placówki współpracującej. Różnią się podobno logo.Terminów w umowie nie trzymają żadnych do lekarza ortopedy że skierowaniem czekałem 15 dni gdzie w umowie mam 3 dni. Szkoda gadać teraz jestem w kropce bo wypowiedzieć umowę mogę ale z karą 50%. Same słowa się nasuwają co to jest.
W dn. 30.03. i 13.04. lekarz ginekolog nie mogła się do mnie dodzwonić z teleporadą, twierdząc, że nie odbieram telefonu, nagrywając mi się uporczywie na pocztę głosową, gdzie ja tymczasem oczekiwałam na telefon. W obydwu przypadkach dzwoniłam na infolinię informując o zaistniałej sytuacji. 13.04. podałam do kontaktu również inny numer telefonu, bezskutecznie. Na portalu pacjenta widnieje komunikat, że nie odwołałam wizyty, co nie jest prawdą. Nie posiadam również żadnych problemów z łącznością, co zweryfikowałam z moim operatorem sieci komórkowej. Oczekuję kontaktu z Państwa strony w celu usunięcia bezpodstawnych komunikatów. Problem, że tylko ten lekarz nie mógł się do mnie dodzwonić leży po Państwa stronie.
Nie polecam uslug w Luxmed. Firma ta dyskryminuje pacjentow. Jak probowalem sie zarejestrowac do lekarza przez internetowy portal okazalo sie, ze nie ma wolnych terminow. Jak zalogowalem sie przez konto zony i wpisalem te same wytyczne to okazalo sie ze sa wolne terminy i to w sporej ilosci a najblizszy w nastepnym dniu. Roznica miedzy mna i zona jest taka, ze ja korzystam czesciej z uslug Luxmedu, ale w tej sytuacji rozwazam mozliwosc rozwiazania umowy. Ja i moja firma wraz z pracownikami. Place wysoki abonament co miesiac i jestem w ten sposob traktowany. Nie polecam i bede kazdemu odradzal wspolprace z ta firma.
Dzień dobry, bardzo prosimy, aby przekazał nam Pan dodatkowe informacje o okolicznościach danej sytuacji w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl. Pozwoli to nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i udzielenie Panu odpowiednich wyjaśnień.
Posiadam abonamet w firmie Luxmed i jestem zadowolona z obsługi, natomiast ostatnio napotkałam pewny problem który nie jest w stanie żądny/a Pan/i z infolinii pomoc. Mianowicie, chciałam umówić się na rezonans magnetyczny a z portalu pacjenta takiej wizyty nie mogę umówić, zadzwoniłam wiec 28.03 na infolinie w celu umówieni wizyty, otrzymałam informacje, ze placówki w których ów badanie jest przeprowadzone skontaktują się ze mną w ciągu 48h, także czekałam. Po 3 dniach oczekiwań nikt do mnie nie zadzwonił. Ponowiłam kontakt z infolinią i został napisany mail by pilnie placówki się ze mną skontaktowały i znowu oczekiwałam 3 dni i nic, ponownie ponowiłam kontakt z infolinia i Pani poradziła mi zgłosić się w tej sprawie tutaj, ponieważ infolinia nie jest w stanie nic innego zrobić jak tylko wysyłać maile i ponownie wysłała ponaglenie do placówek. Natomiast od czwartku nikt nie zadzwonił. Proszę o pilna odpowiedz bo powinnam zrobić to badanie jak naszybciej. Jeszcze tylko dodam, ze jak dzwonię do placówek które przeprowadzają takie badania to przełączają mnie na infolinie i tak w kółko.
Dzień dobry Pani Karolino, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić opisane przez Panią okoliczności, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl
Najniższa krajowa dla pracownika z 3 letnim stażem i językiem angielskim. Koordynatorka z ponad 11 letnim stażem w firmie, crypto, mobbingujaca, próby wymuszania dokumentacji medycznej, słowne manipulacje, aby pracownik jak najszybciej wrócił do pracy, bo jest cyfrą która ma zarabiać. Kierownictwo również uciska i zbywa. Zatem na 8h pracy masz 40minut przerwy, a przez resztę czasu cały czas dzwoni Ci telefon. Siedząc w sklepie na kasie mniej się narobisz, a lepiej zarobisz plus mniej awantur, narzekań ze strony klientów. Callcenter na Iłżeckiej, obok 1 sierpnia 8. Pozdrawiam:)
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pani odczucia. Nie akceptujemy takich działań, dlatego w przypadku podejrzenia niepokojących zdarzeń i zachowań prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=plza
Luxmed!!!!!!od godziny próbuję znalezć przez strone internetową wolny termin dla dziecka do pediatry!!!! coś koszmarnego!!! dlaczego mozna rezerwowac tylko terminy do 2 dni???....oczywiscie miejsc brak, i tak sobie siedze i klikam odświez...i nic!!!!tylko co chwile pojawia sie komunikat czy nie jestem robotem:))))!!!!! o co chodzi??? ale jak sie nie zoplaci w terminie abonamentu , od razu telefon....płacić!!!! tylko za co? za konsultacje online???? hahaha przez telefon usłyszy czy dziecko ma zapalenie płuc??? nie polecam!!!!!!!!!!
Dzień dobry, uprzejmie proszę o wystawienie zgody na zwrot kosztów związanych z wykonanymi badaniami. Niestety w placówce Lux -med Toruń ul. Kosciuszki nie ma możliwości zarejestrowania się u ginekologa.(brak terminów) Potrzebowałam pilnej konsultacji lekarza z powodu menopauzy i innych schorzeń okołomenopauzalnego . Na dwie wizyty otrzymałam zgody na zwrot kosztów natomiast odmówiono mi zwrotu kosztów za badanie krwi (283 zł). Badania te musiałam wykonać szybko w odpowiednim czasie zaraz po okresie i nie mogłam czekać na zgodę. Zdecydowanie chciałabym się leczyć w placówce lux med mam pakiet z którego chciałabym korzystać ale nie mogę. Uprzejmie proszę o rozpatrzenie mojej prośby o zwrot kosztów za badania. Z poważaniem Magdalena Wiśniewska tel.508101275
Dzień dobry, dziękujemy za Pani sygnał w tej sprawie. Prosimy o kontakt z nami pod adresem opinie@luxmed.pl - zweryfikujemy Pani zgłoszenie.
Próbowałem skorzystać z usług tej sieci, mając abonament w ramach bonusów w firmie, w której pracuję. Recepcja: proszę założyć maseczkę Ja: nie mogę założyć maseczki, zgodnie z rozporządzeniem mam na to stosowny dokument Recepcja: proszę pokazać ten dokument Ja: nie ma pani prawa żądać ode mnie okazania tego dokumentu, zawiera on moje dane wrażliwe (dokument wystawiony przez psychiatrę) Recepcja: to ja muszę poprosić panią kierownik Pani Kierownik: co panu szkodzi założyć maseczkę? Ja: mam prawo nie nosić maseczki Pani Kierownik: jak pana przyjmiemy bez maseczki, to nas wszystkich zwolnią Ja: jak będziecie tak traktować pacjentów, to i tak prędzej czy później was zwolnią koniec rozmowy
Założenie maseczki na pobyt w przychodni - jest krótki okres czasu-, jest to odpowiedzielność za zdrowie innych. Cały personel medyczny nosi maski przez tyle godzin na każdej zmianie bez względu na przeciwwskazania. Masz rzeczywiście duży problem ze sobą i postrzeganiem otoczenia. Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 6 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 107, z czego 6 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a, 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.