Novotel (Orbis S.A.)

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Novotel

pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Nie poleciłbym tej pracy najgorszemu wrogowi. (usunięte przez administratora) Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, że pracownik był zmuszany do rozpoczęcia pracy wcześniej niż ma w grafiku skoro przyszedł pół godziny wcześniej i jest już na obiekcie, a w recepcji była kolejka. To samo z punktualnym wyjściem - prawie zawsze nadgodziny, których potem nie sposób było odebrać. Wieczna presja na robienie często niewykonalnych targetów poprzez ośmieszanie poszczególnych pracowników na oficjalnych spotkaniach całego zespołu kilkunastu osob, żeby wywrzeć na nich presję. Rozwiązywanie rozlicznych spraw dnia codziennego to dramat bo w całym hotelu panuje jeden wielki chaos. "Nikt nic nie wie", przełożeni też, a Ty walcz pół dnia z problemem pozostawiony sam sobie. I tak dzień w dzień. Liczba pracowników dobrana tak, aby wycisnąć cię jak pomarańcze. Można to przyrównać do sytuacji zakupów w wielkim hipermarkecie znanej sieci z czerwonym owadem w logo gdzie w czasie popołudniowego szczytu kolejki sięgają połowy sklepu, a do dyspozycji jest jeden kasjer, tyle że tu jest tak przez cały dzień. Nikt nie jest w stanie długo tak pociągnąć, z powodu stresu, ogólnie słabej atmosfery, presji, bezsensownej biurokracji w najprostszych sprawach, dodającej jeszcze więcej pracy oraz samego przepracowania. Intensywność pracy jak w kamieniołomie, tyle ze w garniturze. Praca pełna absurdów. Kiedy po zakończonej zazwyczaj bardzo ciężkiej zmianie były jakieś błędy w rozliczeniu kasy cały zespół wbrew swojej woli był przytrzymywany do czasu rozwiązania problemu i dokonania poprawnych wyliczeń. Trwało to zawsze około godzinę, ale zdarzało się 2 lub 3 godziny. Tak dobrze rozumiecie, po skończonej ciężkiej pracy cały zespół musiał zostawać dodatkowo, żeby wyjaśnić problem, którym mogła zająć się jedna osoba w swoim czasie pracy xD - absurdalne! To było dobijające, kompletny brak szacunku do czyjejś pracy jak i do samego człowieka. Dużo mozna by jeszcze pisać, jest to tylko wierzchołek góry lodowej. Napisałem tylko na szybko kilka rzeczy z brzegu które najbardziej zapadły mi w pamięć, żeby przestrzec wszystkich tych, którzy myślą że jest to dobre miejsce na podjęcie zatrudnienia bądź zdobycia pierwszego doświadczenia w hotelarstwie. Zwłaszcza ta druga opcja jest bezsensowna, gdyż to miejsce jest wzorowym przykładem jak NIE powinna wyglądać praca recepcjonisty i jak nie prowadzić hotelu w ogóle. Jest to moja prywatna opinia.

Hugo Nowy wpis
Pracownik
@pracownik

Przecież można iść zmywać gary spokojna praca a nie szukać kariery

Ramirez Nowy wpis
Inne

Pracowałem w Novotelu Airport w Warszawie w dziale szerokopojętej gastronomi. Kierownik tego przybytku Michał Ż. to najmniej kompetentna osoba na jaką kiedykolwiek w pracy trafiłem. Od groma pracy, 150 ludzi na konferencji a w grafiku na ten dzień wpisane 2 osoby z czego jedna to szef zmiany. Gość ogólnie jak mu się coś nie podobało (np. pracownik nie mógł zostać 15 godzin na jednej zmianie) strzelał fochy jak 14 latek. Dla przykładu jeśli się było na umowie zlecenie nie wpisywał Cię cały tydzień w grafik „za karę”. Tak samo zatrudniał imigrantów bez JAKIEJKOLWIEK znajomości języka polskiego i się dziwił dlaczego prace są nie zrobione. Ogólnie reszta działu hotelu jest zadowolona ze swojej pracy jednak w obsłudze gastronomii nie znam osoby która by codziennie nie narzekała na grafiki, jakość ekspresów, natłok obowiązkow czy wypłaty. Odradzam to miejsce, najgorsze miejsce w jakim pracowałem.

Bylem Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Wiadomość dla przyszłych kucharzy tego hotelu...szef kuchni mocno nerwowy....drugi szef widać że tylko go finał targetu interesuje....rzeźnia za (usunięte przez administratora) pieniądze...pomyśl szef zmiany 28 netto? To kucharz po zwykłych restauracjach zarobi między 27 a 35 netto....panie shezab jest pan tylko pionkiem w molochu i to widać....ma krótkie sprzęgło także uważajcie...a 168 do 180h...jestem wwo więc więcej widzę nisz wy gamonie...

Magda
Inne

Bardzo miła i fachowa obsługa. Przemiły Pan na recepcji Jakub K. Z chęcią będę tam wracać i polecam

5
 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Novotel. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
Paulina
Inne

Piszecie że plusami są między innymi benefity - co w takim razie wchodzi w ich skład?

Kępka
Inne

Jestem przyszłą klientką hotelu i chciałam serdecznie podziękować Panu z recepcji-Jakubowi K za bardzo miłą obslugę i dobranie pokoju do moich oczekiwań. Liczę że podczas pobytu będę tak samo miło zaskoczona obsługą jak podczas rozmowy telefonicznej. Do zobaczenia Agnieszka K

3
Alicja
Inne
@Kępka

No i jak oceniasz obsługę hotelową na miejscu?

1
Renata
Pracownik

Pracowałam tu w recepcji prawie 3 lata i bardzo dobrze wspominam te czasy.To był rok 1978-1980.Panowała wspaniała atmosfera wśród pracowników i przełożonych.Hotel często pękał w szwach,ale nigdy nie było napięć.Pensje nie były wygórowane,ale dostawaliśmy regularnie premie,a i goście byli szczodrzy.Odeszłam z pracy z powodów rodzinnych,bo wrócić chciałam do rodzinnego miasta Szczecina.Dyrektor podał mi pomocną dłoń w trudnych chwilach.Dziś brakuje już takich ludzi jakimi była nasza cała załoga.

1
Kamil
Inne

Ile tam zarabiają sprzątaczki ?

Pracownik

W Novotelu Warszawa Centrum pracowałam przez dłuższy czas i szczerze nie polecam tego miejsca pracy. Na recepcji są ciagłe kolejki. W trakcie zmiany ciężko nawet skorzystać z toalety a jeśli się uda to są o to pretensje ze strony kierownictwa. Zapomnieć można o jakiejkolwiek przerwie w trakcie pracy. Polityka overbookingu i downgrade’u są na porządku dziennym. Z takimi sytuacjami musi sobie poradzić zwykły recepcjonista bo kierownictwo nawet nie wychyli głowy zza biurka. Pensja to jakiś żart biorąc pod uwagę tak ogromny hotel i natłok pracy. Zapomnieć można o podwyżce albo awansie. Awansu nie dostają pracownicy, którzy sobie na to zasłużyli tylko Ci co najwiecej krzyczą i wymuszają. reszcie pracowników się obiecuje awanse, które nigdy nie dochodzą do skutku. Panuje tam ogromny chaos, którego nie da się w żaden sposób ogarnąć.

Szczery

Pracowałem jako recepcjonista w hotelu Novotel Warszawa Centrum przez prawie trzy miesiące i muszę powiedzieć, że moje wrażenia są bardzo złe. Osoby znajdujące się na stanowiskach menadżerskich w recepcji kompletnie nie szanują zwykłych pracowników. Ciągle się czepiają najmniejszych szczegółów i wytykają wszelkie błędy. (usunięte przez administratora)Ogólna atmosfera w zespole jest bardzo słaba, a rotacja pracowników ogromna. Ilość osób, które pracują jest zdecydowanie niewystarczająca (typowa polityka oszczędności) dla tak wielkiego hotelu (742 pokoje), dlatego pracy jest mnóstwo.(usunięte przez administratora) Hotel w celu maksymalizacji zysków prowadzi politykę overbookingu, mianowicie sprzedawania więcej pokoi niż jest dostępnych, dlatego też sfrustrowani goście dla których zabrakło miejsca lub zmuszeni zostali do zamieszkania w pokoju niższego standardu wyżywają się na recepcjonistach. Warto również wspomnieć o strasznym grafiku. Zdarzało się nawet pracować w 9 na 10 dni. Po takim maratonie już nawet nie można było patrzeć na ludzi. Ogólnie panuje tam ogromny chaos i dezorientacja. Obieg informacji jest żartem. Kompletnie nie polecam podejmowania pracy w tym hotelu i dla tego pracodawcy.

Dawny pracownik

Novotel Warszawa Centrum to jeden z największych hoteli w stolicy. Jest ogromny, a w związku z tym jest dużo, BARDZO dużo pracy. I na to trzeba się nastawić. Masa obowiązków, dużo stresu, słaba organizacja pracy. Trzeba się szybko uczyć, w mig rozumieć pewne kwestie bo po prostu jest łatwiej. Zarobki? Gdy ja pracowałam w NWC, a było to kilka lat temu, to zarobki były na poziomie 1900 netto PLN. Niewiele, ale takie są początki. Praca tam uczy pokory i szacunku do zawodu hotelarza. Fantastyczne miejsce żeby się wiele nauczyć, rozwinąć i sprawdzić czy ta branża to właśnie to. Gdy już nazbierasz „wiatru w żagle” to warto zmienić firmę. Dobre miejsce do nauki, ale nie do pracy na stałe. Czy warto? Warto. Mój zespół to był prawdziwy zespół. Teraz nie wiem. Konkretnie i zwięźle: MINUSY - korporacyjność - wyścig szczurów - ciągły nacisk na zwiększanie rożnych słupków - kiepska organizacja pracy - praca pod OGROMNĄ presją czasu - wielozadaniowość w pełnym znaczeniu tego słowa - niskie zarobki - niewielkie szanse na awans Plusy. - doskonałe miejsce na start - można się wiele nauczyć, rozwinąć umiejętności - benefity - chociaż to główne argumenty przeciwko podwyżkom - wczasy pod gruszą Miejsce dla ludzi, którzy lubią, potrafią i chcą pracować. Nie dla takich, którzy chcą nic nie robić, a dostawać. Coś za coś. Odporność psychiczna jeśli jej u kogoś brak sama się wykształci po roku pracy. Ja uważam, że warto aplikować i próbować zdobyć pracę w NWC.

Zostaw merytoryczną opinię o Novotel - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Novotel?

    Zobacz opinie na temat firmy Novotel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Novotel?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Novotel
Przejdź do nowych opinii