Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-02-06 11:30:13 odpowiedz | cytuj
Swięte słowa.też tak uważam,jeżdżę od kilku lat,naprawdę do się zarobić.pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-02-06 13:25:14 odpowiedz | cytuj
ok to powiedz mniej wiecej ile idzie tam zarobic na czysto,bo wiesz kazdy jedzie zarobic jakas kase.I ile srednio mozna uzbierac truskawki w ciagu dnia
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-02-06 14:51:23 odpowiedz | cytuj
Srednio w przeciętny dzień ok 120 kg,a jak cię rzucą na dwudniową 170 kg dodam,ze urywam się na papierosa ,ale nie przesiaduję godzinami pod toj-tojem.po prostu zbieram cierpliwie od rana do końca .W sezonie jesli wywiążesz się z umowy możesz i tak spokojny zbieracz zarobi ok 2500 Eu.Są oczywiście chapacze co zarabiają znacznie więcej,ale oni zbierają rodzinami,bądz są mniej sprawdzani z wiadomych powodów.Mi tyle w zupełności wystarczyło wracałam do domu z czystym sumieniem
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-02-06 15:30:08 odpowiedz | cytuj
Witam. Moge prosić namiary na te truskawki? Mój nr gg 13007334
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-02-06 15:40:18 odpowiedz | cytuj
na stronie internetowej Karlsa znajdziesz wszystkie namiary.powodzenia.
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-02-06 20:11:40 odpowiedz | cytuj