Twoje konto

Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła
Oświata | Praca dla opiekunek w Niemczech | Forum | Szkoły policealne | Logowanie | Kontakt | Dodaj ofertę pracy
zdjecie uzytkownika
karrollcia11 - 2007-02-22 11:51:52 odpowiedz | cytuj
Jestem ciekawa ile mozna zarobic pracujac jako nauczyciel, począwszy od tego poczatkującego, pozniej z tego co wiem awansuje sie  na wyzsze stopnie i w związku z tym pewnie pensja tez jest wyzsza...czy ktos zna szczegoly?
zdjecie uzytkownika
kaska - 2007-02-22 14:03:32 odpowiedz | cytuj
to jeszcze zalezy w jakim miescie
zdjecie uzytkownika
PPP - 2007-02-24 12:31:52 odpowiedz | cytuj
ja jestem nauczycielem! mam 20 godzin + 2 godziny (to etat a te 2 godziny to jest sks tez platny)- zarabiam 900 zl. hehehe, masakra, co??? dodam ze jestem nauczycielem mianowanym. pozdrawiam i zycze powodzenia. 5 lat nauki na studiach dziennych (uzyskanie MGR i ??? 900 zł!!!)- zyc sie odechciewa...  
zdjecie uzytkownika
kris - 2007-02-25 16:51:00 odpowiedz | cytuj
a wiec tak nauczyciel stazysta ok. 1218 nauczyciel kontraktowy ok 1444 nauczyciel mianowany ok 1829 nauczyciel dyplomowy ok 2195 pomoglo :))
zdjecie uzytkownika
ola - 2007-08-22 20:29:59 odpowiedz | cytuj
skad macie ludzie takie stawki ile zarabia nauczyciel???
zdjecie uzytkownika
maya - 2007-08-23 19:33:37 odpowiedz | cytuj
hehe a skad moze miec :) smutne ale prawdziwe
zdjecie uzytkownika
notakale - 2007-11-27 09:06:56 odpowiedz | cytuj
trzeba pamiętać, że są to stawki brutto
zdjecie uzytkownika
to mało ? - 2007-11-30 10:33:45 odpowiedz | cytuj
22 godziny za 900 zł to 41 zł za godzine albo przeszło 10 € /godz
zdjecie uzytkownika
kati - 2008-05-26 15:40:24 odpowiedz | cytuj