Witam,
Jestem zainteresowana podjęciem pracy przy koniach. Mam 31 lat. Doświadczenie jeździeckie oraz startowe w zawodach regionalnych. Cały czas staram się rozwijać umiejętności treningiem pod okiem doświadczonych szkoleniowców. Jestem gotowa podjąć pracę za granicą:)
Pozdrawiam
mój nr tel. 514-954- 990
witam jestem zainteresowana panskom ofertom pracy przy koniach od dziecka mam stycznosc z tymi zwierzentami sama je hoduje ukladam mlode konie startuje w zawodach muj numer 669515787 e-mail marcinjankowicz@op.pl prosze o szybkom odpowiedz
jestem zainteresowany praca przy koniach własnie wróciłem z niemiec gdzie pracowałem w stadninie zajmowałem sie lążowaniem czyszczeniem wyjazdami w teren, wyprowadzaniem sprzataniem .wczesniej pracowałem w USA, Austrii,sam mam konie prosze o kontakt
MAGDA LAT 24 JESTEM STUDENTKA WETERYNARII JESTEM ZAINTERESOWANA PAŃSKA OFERTA PRACY PRZY KONIACH. POSIADAM DOSWIADCZENIE PRZY PRACY Z KONMI ORAZ U MIEM JEZDZIC KONNO. PROSZE O ODPOWIEDZ NA NUMER669833136
witam mam na imie Michał mam 21 la od dziecka jestem zwiazany z końmi ,umiem jeżdzi konno a także bryczką jestem chetny na podjecie pracy przy koniach muj nr 721337350
witam jestem zainteresowana praca w stajni , kocham konie mam w jakimś stopniu doświadczenie związane z koniami, umiem jeździć konno. mój nr tel 796183916