Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

anonym

Kolejny dowód tym razem mam na(usunięte przez administratora) Firma zapomniała że zatrudnia głównie studentów, studentów także Prawa Cywilnego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
z Łodzi

Co za ściema!!! Widać że nie pisał tego konsultant. Potwierdzam wszystkie negatywne opinie na temat VVC. Stawka jest tak niska że śmiać się chce, nawet sprzątaczki zarabiają więcej. Ta cała prowizja to ściema, bo ciężko wyrobić normę aby dostać prowizję- zalezy to od bazy któa bywa różna. Nieraz jest tak że nie da się NIC sprzedaż i lipa! Odliczają ci ten dzień od wypłaty! Przecież to jest chore! Do tego ta cała pożal się boże premia jest często niewypłacana bo się okazuje, że źle policzyli albo wymyślają inny głupi powód żeby nie wypłacić. Mało tego- zapytasz się o COKOLWIEK(usunięte przez administratora)\" każdy odsyła do kogoś innego. A jeśli masz pytanie o kase lub wysokość prowizji to bądź pewien że odpowiedzi nie dostaniesz. Wypłata nie ejst wypłącana na czas. Zwodzą kilka dni. haha! Cyrk na kółkach! Zero motywacji do pracy, po prostu zero! (usunięte przez administratora). Byle robili i(usunięte przez administratora)i jak im coś nie pasuje. Dla mnie to jedno wielkie s(usunięte przez administratora)Nie polecam nikomu, nawet desperatom, ani nawet wrogom. Ludzie, nie dajcie sie tak traktować, każdy z nas zasługuje na szacunek tym bardziej, że zarabiamy na nich grubą, milionową kasę a sami dostajemy żałosne grosze, a \\\\\\\"góra\\\\\\\" wypoczywa sobie na Bora Bora podczas gdy my tyramy na nich w(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Z okazji nadchodzącego nowego roku .(usunięte przez administratora). Oraz życzę z całego serca aby wszyscy KONSULTANCI z voice-a znaleźli lepszą, uczciwą lepiej płatną pracę (min. 10zł netto/h). :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Pracuje od 2 miesięcy :)). Kasa nie jest najwyższa to fakt, system premiowy no taki sobie jeszcze mi sie nie udało żadnej premi wyrobić... Ludzie są bardzo OK... Nieraz mam 15 minut przerwy a mozna mieć 10 wtedy jak ktokolwiek w ogóle podejdzie i zauważy to sie usmiechnie i mówi no to teraz masz mieć 5 aktywacji na ta godzine ( oczywiście to żart). nie ciągne do premi pracuje normalnie wykonuje swoje obowiązki zbijam obiekcje, czasem się uda, czasem nie, czasem mam 4 aktywcje na godzine, czasem przez 2 godziny nie mam nic... jeszcze nikt mnie do domu nie posłał... Polecam praca jest na luzie zero stresu psychicznego... miłe i schludne miejsce pracy, młodzi i śmieszni liderzy. Pomimo iż studiuje dwa kierunki zawsze jest czas na prace i nikt mi nie mówi kiedy mam a kiedy nie mam przyjść do pracy. POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
pracownik

Ogłoszenie pracy V CC: Korzyści *Gwarantowane wynagrodzenie za każdą godzinę pracy - w rzeczywistości jest tak jak im się podoba.Nawet jak przepracujesz 8 godzin mogą zapłacić tobie za 6 godzin. *systematyczne,profesjonalne szkolenia wewnętrzne - niektóre szkolenia są bezsensowne i wcale nie pomagają w podnoszeniu efektywności a niekiedy deprymują. *możliwość indywidualnego ustalania czasu pracy - podlega negocjacji.Nie zawsze jest tak jak chcemy. *szansa na awans.Wystarczy że pokażesz nam swoje umiejętności - jeżeli przepracujesz z rok i pokażesz że potrafisz kablować na innych to dostaniesz awans. *ciekawe, różnorodne systemy motywacyjne - batoniki, szklanki z supermarketu za 0,50 groszy i takie tam inne pierdoły. *praca w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole w którym panuje świetna atmosfera - z tym się zgadzam. Ale tą świetną atmosferę potrafi zepsuć lider grupy lub koordynator projektu. *zdobycie doświadczenia w kontakcie z abonentami - jak w każdym CC.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

zgadzam sie, niestety, liczy sie ilosc rozmow i czas, a nie koncowy efekt ani jakosc. do tego wynagrodzenie wrecz smieszne, zarabiasz polowe lub jeszcze mniej tego, co proponowali na rozmowie rekrutacyjnej. zero premii, badz takie typu \"złotówka za jedną sprzedaż, POD WARUNKIEM, ze w kazdej godzinie pracy będzie minimum 1 sprzedaz) kpina totalna. JEDYNY PLUS, poznalam tam super fantastycznych ludzi, bardzo mile liderki(usunięte przez administratora). pracowalam na projekcie RAABE i, tak naprawde, za ludzmi tylko tesknie. ogolem, nie polecam, chyba, ze szukacie pracy nie ze wzgledow finansowych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

anonim - 2011-10-19 21:43:54 ja od pół roku pracuje w vcc w łodzi, atmosfera super, elastyczny grafik, wsparcie, etreningi, mozna zdobyć doswiadczenie.Wyolbrzymiacie i przesadzacie z tymi opiniami, jak ktos chce pracowac, to bedzie pracowal i ztym wyzyskiem i rotacja to tez przesada.W łodzi jest ok, anie jest to moje pierwsze call center. Macie wypłatę w terminie? Nie ucinają wam godzin pracy za to że serwery się zawieszają tam w Łodzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

to moze u was w Lodzi ale nie tu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

ja od pół roku pracuje w vcc w łodzi, atmosfera super, elastyczny grafik, wsparcie, etreningi, mozna zdobyć doswiadczenie.Wyolbrzymiacie i przesadzacie z tymi opiniami, jak ktos chce pracowac, to bedzie pracowal i ztym wyzyskiem i rotacja to tez przesada.W łodzi jest ok, anie jest to moje pierwsze call center.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly Pracownik

Moja opinia jest taka, voice porownalbym do nowoczesnego (usunięte przez administratora),pracownikow traktują jak (usunięte przez administratora) Szczerze pracujac tam mialem gdzies to co co oni do mnie mowia, a nie raz bylem na granicy aby nie wstac i powiedziec pare slow paru osobom. Niektorzy z was wyrazaja pozytywna opinie o tym miejscu pracy? Jak dla mnie ludzie typu liderzy ktorzy wyganiaja cie do domu bo w ciagu godziny masz 0(usunięte przez administratora) . A nastepnego dnia daja cie na odsluch ? Dlaczego? Proste bo na tobie nei zarabiaja, tylko sam na siebie :) (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
znawca

jak mogą być podpisane umowy o pracę?To żart? Przecież firma jest w(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vcc

cyfra wrocila i umowmy sie obcinaja za wszystko, jaka nie godziny to premie. plusem sa tylko ludzie, ogolenie NIE POLECAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duziamuzina

Dajcie spokój liderom. Gdzie oni robotę znajdą, jak nie tam? Przecież wykształceni słabo, z(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?!

Hehe zejdz na ziemie- nasz Ty wybawco;) teraz to wszystkie CC zamkna i co! Ale fakt telemarketing nie dla Ciebie- zostan bajkopisarzem:D podpiszcie sie jezeli uwazacie tak samo, pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ytdfjhgf

i [usunięte przez moderatora] zgłosiłem dziś sprawę do inspekcji pracy na lindleya. z pocżątku urzędasy się migali, ale nagrania dołączyłem i od razu była inna rozmowa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
trelemorele

rsvtuverj - 2011-07-22 22:10:59hej ludziska! weźmy sie skrzyknijmy i chodźmy do prawnika. zrobimy ściepę i będzie nas stać. zrobimy porzadek z tym gównem. przecież to do wygrania. po pierwsze powinny być umowy o pracę, po drugie to co oni robią(usunięte przez administratora) damy radę. do stracenia nic nie mamy. zgłaszajcie się na adres (usunięte przez administratora) .ahhahahahahahahhahahahahhahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rsvtuverj

hej ludziska! weźmy sie skrzyknijmy i chodźmy do prawnika. zrobimy ściepę i będzie nas stać. zrobimy porzadek z tym gównem. przecież to do wygrania. po pierwsze powinny być umowy o pracę, po drugie to co oni robią, to mobbing. damy radę. do stracenia nic nie mamy. zgłaszajcie się(usunięte przez administratora)

Animka

Ach jeszcze zapomniałam dodać, ze oszukano mnie w umowie i próbowali zrobić w jajo... Gdy dostałam umowę( umowę zlecenie) przed jej podpisaniem spytałam, czy będziemy ubezpieczeni ( niektóre firmy ubezpieczają pracowników na zlecenie) Dostałam odpowiedź, ze tak. Okazało się, ze jednak nie... Jak byłam chora, poszłam do lekarza aby dał mi zwolnienie L4, zawiozłam wiec do pracy ledwo przytomna. A babka z księgowości spytała, dlaczego jej to daje i po co. I powiedziała, zę przecież nie jestem ubezpieczona więc powinnam iść do lekarza znowu, aby anulował L4 i dał mi zwykłe zaświadczenie lekarskie.... Miałam 38 stopni, ledwo mówiłam, bo mnie praca jeszcze doprawiła z gardłem... Było to chamskie, bo w ciągu paru dni kazali mi dostarczyć to zwolnienie... w [usunięte przez moderatora] mieli moje samopoczucie... Potem, gdy rezygnowałam z pracy spytałam ich o Wypowiedzenie i co mam napisać. A oni, że nie muszę, ze mogę sobie pójść i już nie przychodzić...Na co ja zrobiłam wielkie gały. Jak to... podpisali ze mną umowę, gdzie było napisane o konsekwencjach różnych z powodu nie przychodzenia do pracy itp i oni od tak sobie mi pozwalają odejść??? o nie nie... napisałam wypowiedzenie i kazałam im podpisać i wstawić pieczątkę, aby nie było tak, ze ja odejdę, za kilka dni dostanę telefon z pretensją dlaczego nie ma mnie w pracy i ze muszę karę zapłacić... I jakbym wykrakała ten telefon tylko bez groźb płacenia kary. Ale po 3 tygodniach zadzwonili do mnie i proszą o podanie dyspozycyjności na następny tydzień... Gdy powiedziałam, ze od 3 tygodni już tam nie pracuję to wielce zdziwieni... Burdel maja na kółkach tam i tyle...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monis

zgadzam się w 100 % z Tobą. Najgorszemu wrogowi nie życzę takich przeżyć jakie miałam z tą pożal się Boże firmą. Szczerze ODRADZAM i OSTRZEGAM!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asdf

Jeśli kontrola niczego nie wykaże, to będzie znaczyć, że wszystko działa wyśmienicie, a przeciez tylko o to chodzi:) O ile dojdzie do kontroli. Z doświadczenia wiem, że jeśli urzędnik nie musi czegoś robić, to na pewno tego nie zrobi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 73, z czego 10 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii