

W oko wpadł mi wpis o najniższej na zleceniowce i myślę ze jaja chyba sobie ktoś robił . Przecież nikt na takie warunki raczej by już nie przyszedł . Chyba ze mimo wszystko praca jest stabilna i dobra premia wszystko nadrabia ?
Prowadzę spór już prawie 3 miesiące w związku z wadliwą kartą graficzną. Za każdym razem przekraczany jest czas 14 dni na reklamację, jak i gwarancję. Za pierwszym razem wysłałem kartę do gwarancji. Po 21 dniach od przyjęcia podzespołu, Sferis nie zrobiło nic w związku z naprawą i wysłali go w takim samym stanie. Podejrzewam nawet, że nie została wyciągnięta z opakowania, ponieważ porównując do filmu, który nagrałem przy odsyłaniu - jest tak samo zapakowana. Kartę wysłałem od razu, oczywiście wcześniej testując ją ponownie, tym razem do reklamacji z prośbą o zwrot pieniędzy - mija już 16 dzień od przyjęcia. Nie ma możliwości kontaktu z działem reklamacji, a Panie z obsługi rozkładają ręce. Cytuję: “Może się Pan dodzwoni, może nie”. Nie twierdzę, że jest tak przy każdym zamówienia, ale w moim wypadku firma straciła w moich oczach i nie będę w stanie jej polecić, a nawet odradzę takiego zakupu. Jedyne czego oczekiwałem to rzetelnego podejścia do sprawy i działania zgodnie z regulaminem. Podsumowując - Obsługa i dbanie o klienta na fatalnym poziomie, wyczuwalne jest “zlewcze” podejście. Nie przestrzeganie regulaminu, a konkretnie 14 dni kalendarzowych na gwarancję, jak i reklamację. Oczywiście podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem - Szymon (usunięte przez administratora) w sprawie karty graficznej Asrock RX 6750 XT Phantom Gaming D 12G
To ogłoszenie na E-commerce menadżera, jest już chyba nieaktualne? Zresztą i tak, jakbym aplikował, to do działu obsługi klienta. Wiem, że firma ma doradców, bo to w sieci widać, po wpisach w CV. Pytanie tylko, ile taki doradca ma pracy, ile telefonów dziennie odbiera i jakie są choćby godziny pracy? No i czy zdarza się zostać w pracy dłużej? Podany na stronie nr. tel. nie ma zaznaczonych godzin funkcjonowania. Kolejna kwestia, to jak się jest za tę pracę wynagradzanym. Czy zaglądają tu osoby, które znają choć część odpowiedzi?
Firma Sferis Pl to najgorsza firma z jaka miałam doczynienia. Komputer zepsuł się w 11 miesiącu, wysłałam reklamacje, czekałam miesiąc i wrócił noe naprawiony, wysłałam jeszxs raz to napisali ze działa dobrze. A ja na ekranie same paski. Odradzam!
Rekrutacja odbyła się punktualnie w siedzibie firmy. Osobą prowadzącą rekrutacje wydawała się osoba będąca przełożonym - dokładnie nie wiem, gdyż nie przedstawiła się z pełnionej funkcji w strukturze firmy. Sama rozmowa przebiegała spokojnie na sali konferencyjnej, bez zakłóceń i niepotrzebnych napięć. Jedynie co dało się zauważyć to bardzo mocna autorytatywna postawa osoby prowadzącej rekrutacje na zasadzie "to ja tu żądzę", po za tym trochę błądzenia w pytaniach, nadmierne skupianie się nad tym co było u kandydata w poprzedniej pracy, a dlaczego odszedł i trochę gdybania. Prezentacja firmy, miejsca pracy, ogólnych warunków pracy odbyła się dość pobieżnie, a przy zakresie obowiązków duży nacisk został położony na metody, sposób i sprzedaż produktów dodatkowych jak abonamenty na telefon, gwarancje itd. Odniosłem wrażenie, że dla firmy sprzedaż docelowych produktów komputerowych nie jest chyba aż tak istotna jak sprzedaż produktów wirtualnych. Ogólne wrażenia raczej pozytywne, choć trochę poirytowany wyszedłem, gdyż zostałem jak gówniarz odpytany z nowinek technicznych, które chyba były wykładnikiem tego czy ktoś jest techniczny czy nie i nie ważne, że przez x lat ktoś pracował w branży gdzie wiedza techniczna odgrywała kluczową rolę. Pisząc to z perspektywy czasu należy dodać iż firma Sferis pozostawiła po sobie jedynie wspomnienie firmy mało poważnej i nieprofesjonalnej jeśli chodzi o rekrutacje, gdyż w ciągu dwóch tygodni miałem otrzymać odpowiedź pozytywną lub mailem negatywną, a nie otrzymałem żadnej.
- dlaczego zmienia Pan pracę - jakie ma Pan wady - czy interesuje się Pan nowinkami technicznymi - jak podzieliłby Pan plan sklepu między pracowników - na jakiej zasadzie przydzielałby Pan obowiązki i je kontrolował - jak zarządzał Pan sklepem - czy sprzedaż dodatkowych usług stanowi problem - jak podzieliłby Pan premie sklepu na pracowników itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Zakupiona pralka 6.05.2022 przyszła uszkodzona , co więcej ,z węża pralki wylała się woda . Moim zdaniem pralka przyszła z oddana lub zwrotu od innego klienta ,na dodatek używana. Na pytanie jakim cudem,trochę wody było w pralce , "nowej ".,czego nie powinno mieć miejsca abolutnie.Powiedziano mi że ona była testowana czy jest ok. Pierwszy raz w życiu słyszałem o takich praktykach jak żyje!!! Dla mnie to była próba znalezienia jelenia. Chwała Bogu że oddali mi kasę.Skuislem się konkurencyjna ceną pralki. Nie polecam ,brak zaufania absolutny do tego sklepu. Kupiłem pralkę Candy slim mała ,bo taka niestety mi do chaty wejdzie w Neonet prosti z siedziby magazynu ,i powiedziano mi że nigdy w życiu z nowo zakupionej pralki nie ma prawa woda wylatywać ot co. Nigdy więcej ,nie polecam .
Mam podobną sytuację. Czekam prawie miesiąc na rozpatrzenie reklamacji. Ponoć sprzęt jest w porządku ale zwrotu tableta brak nadal. Brak kontaktu telefonicznego a na e-maile lakoniczne odpowiedzi z tygodniowym poślizgiem. Omijajcie jak możecie najszerszym łukiem.
Pralka jest testowana w firmie produkcyjnej. Więc wiele rzeczy nie wiesz i się nie znasz i odrazu negatywny komentarz. I zawsze wody trochę będzie w pralce lub w zmywarce.
Co do samego sklepu nie wyrażam opinii ale sam Sprzęt AGD jest testowany. Wszelkie pralki suszarki i zmywarki przychodzą z resztkami wody. Jesteś głupi jak but i nie potrafisz przeczytać instrukcji.
Zamówiony okap po wyciągnięciu z pudełka okazał się uszkodzony, a mimo szerokiego materiału video i fotograficznego sklep uznał to za uszkodzenie mechaniczne, gdyż pudełko było nienaruszone. Odesłany do reklamacji z tytułu rękojmi okap wrócił do mnie ponownie, z informacją serwisu o odmowie uznania roszczenia i co ciekawe wyglądając jakby ktoś uderzył go kilkukrotnie młotkiem. Podsumowując, po dwóch miesiącach bardzo nieprzyjemnej korespondencji mailowej (brak możliwości kontaktu telefonicznego), w ktorą zaangażowani byli po mojej stronie radca prawny i rzecznik ochrony konsumentów, sprzedawca zwrócił w końcu pieniądze, ale chyba tylko i wyłącznie dlatego, że wiedział iż sprawa skończy się w sądzie.
Po prostu dramat. Nowy telefon przyszedł używany (m.in. sprasowana plomba, folie na telefonie krzywo naklejone i z bąblami), ponadto z dystrybucji koreańskiej, a więc brak kompletnie gwarancji producenta. Kontaktowałem się z producentem i potwierdza, że jest to dystrybucja azjatycka oraz że telefon jest używany - tj. aktywowany miesiąc przed zakupem. Sklep wymiguje się od przyznania się do winy. Trudny kontakt z tym sklepem.
Tragedia, kazali nam sprzedawac uzywane telefony jako nowe. Na szkoleniach uczyli zeby zdenerowowanych klientow informowac, ze przypisy EU nakazuja otwarcie opakowania i sprawdzenie numeru IMEI co oczywiscie jest nieprawda. Telefony byly albo powystawowe albo poserwisowe. Same zarobki za uczestnictwo w tym precederze smieszne male, zarabialem 2700 zł na reke.
Tragedia, nie polecam. Przysłali niesprawny komputer. Od miesiąca czekam na naprawę/zwrot cokolwiek. Kontakt z klientem tragiczny, nikt nic nie wie, cały czas informacja, że sprawę przekazano do serwisu.
Sferis to (usunięte przez administratora) Problemy z reklamacja komputera za ponad 10.000zl. Przysłany komputer z uszkodzona karta graficzna. Twierdzą teraz ze powinnam byla wymontować karte i wyslac ja osobno. Sprawa trafi do sądu. Nie polecam tam zakupów!!!! Inne opinie świadczą o tym samym
Własnie ostatnie dwa salony na dniach zostaną zamknięte Łodz i Warszawa Firma jest na wykończeniu x-kom nas wykończył
Szkoda, bo x-kom średnio na przykładzie kart graficznych dał radę a po 3 zwrocie za piszczące cewki niczego nie chcą mi już sprzedać (wywnioskowałem po kilku rozmowach na czacie apropo zakupu sprzętu apple), ze sferisu w 2016 kupiłem kartę jako jedyna nie piszczała była też nieco inaczej zapakowana jak by była z innej beczki opakowanie było oryginalne na 100%. Karta działa do dziś i do dziś nie piszczy. Może to przypadek że na 5 kart które miałem tylko ta nie piszczy?
Generalnie nie polecam. Najgorsza firma jaką znam, a całe ACTION S.A (siedziba w Piasecznie) to totalne dno.
Uważajcie na sklep Sferis sa problemy z reklamacjami. Kupiliśmy w Sferis Iphone po 13 miesiącach powstała usterka clik-screen (odkleił się ekran )odesłaliśmy na reklamacje niestety okazało się że telefon pochodzi z Czech i nie ma gwarancji Sferis odrzucił reklamację pojadając powód ingerencje użytkownika. ta firma to jakiś żart. Nie polecam omijać szerokim łukiem.
ty jesteś żartem i przy okazji totalnie żałosny. daj jeszcze ogłoszenie do gazety (usunięte przez administratora)
Ooo witamy osobistość z firmy Action ;) Już po samej wypowiedzi widać że jesteś z kółeczka wzajemnego opierdalania gały.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Sferis Sp. z o.o.?
Zakupiłam smartphona. Wybrałam sklep świadomie bo informacja przy telefonie była, że gwarancja od producenta polskiego, co niezbędne do gwarancji. Niestety mocno się rozczarowałam. Po 5 m-ce ekran telefonu przestał działać, bez powodu. Wybrałam się do serwisu i okazało się że producent zagraniczny, gwarancja nie obejmuje. (usunięte przez administratora) że strony sprzedającego. I oczekiwanie na reklamacje.
Zakupiłam w Sferis laptopa Lenovo Yoga 730-po 11 miesiacach (na gwarancji)nie działały klawisze w rzędzie od "q do p" po wcisnięciu shift. Wysłałam laptopa w idealnym stanie do firmy: kurier zamówiony przez Sferis, laptop zapakowany solidnie, w firmowe pudło z zabezpieczeniami, kurier znał zawartośc i wartość przesyłki. Otrzymałam z serwisu zdjecie pękniętego zawiasu i wygiętej klapy -podobno pudło nie było uszkodzone i UPC odmówiło odszkodowania. No cóż-drugi miesiąc jestem bez narzedzia pracy. Podobno mają mi odesłać laptopa z usunieta awarią klawiszy, za to zmasakrowanego mechanicznie. Wiem w jakim stanie wysłałam sprzet-nie zrobiłam niestety zdjęć przed wysyłką. PRZESTRZEGAM. jestem pewna, że laptopa uszkodzono w serwisie-nie da sie zrobic takich uszkodzeń bez otwarcia klapy i w takim pudle. NO jestem w plecy sporo pieniędzy.
Niepoważny sklep. Oddałem telefon na reklamację i po 2 tygodniach braku kontaktu odpisano mi że niby śrubki były wykręcone więc była ingerencja w telefon i reklamacja nie może być uznana. Nic więcej tam nie kupię. Unikać z daleka!!!!
Szanowany Panie, ta strona zbiera opinie o pracy w firmie a nie prywatne opinie o obsłudze posprzedażowej.
Jaki dress code obowiązuje w Sferis Sp. z o.o.?
@Iwona To jest forum pracownicze więc tu z pewnością trudno będzie coś wyjaśnić. Poza tym warto sprawdzić bo: Informujemy, iż jesteśmy w trakcie zmian technicznych i występują problemy z komunikacją
Nie polecam, dział reklamacji w absurdalny sposób odrzuca roszczenia. Nie ma możliwości skontaktowania się telefonicznie , jedynie można odwoływać się na e-mail. Rozszczelnił się telefon Xiaomi mi a1, gwarancja do czerwca 2020r , nie uznano ponieważ hipotetycznie zmoczyłam go co spowodowało usterkę. Smartfon był użytkowany w zabezpieczającym etui, nigdy! nie miał kontaktu z wilgocią.


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sferis Sp. z o.o.?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sferis Sp. z o.o.?
+ -
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sferis Sp. z o.o.?
+