Maniek

Generalnie nie polecam. Najgorsza firma jaką znam, a całe ACTION S.A (siedziba w Piasecznie) to totalne dno.

MICHAL

Uważajcie na sklep Sferis sa problemy z reklamacjami. Kupiliśmy w Sferis Iphone po 13 miesiącach powstała usterka clik-screen (odkleił się ekran )odesłaliśmy na reklamacje niestety okazało się że telefon pochodzi z Czech i nie ma gwarancji Sferis odrzucił reklamację pojadając powód ingerencje użytkownika. ta firma to jakiś żart. Nie polecam omijać szerokim łukiem.

3
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 43 dni.
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Sferis Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Były pracownik

Własnie ostatnie dwa salony na dniach zostaną zamknięte Łodz i Warszawa Firma jest na wykończeniu x-kom nas wykończył

afgadgsasdf
@Były pracownik

Szkoda, bo x-kom średnio na przykładzie kart graficznych dał radę a po 3 zwrocie za piszczące cewki niczego nie chcą mi już sprzedać (wywnioskowałem po kilku rozmowach na czacie apropo zakupu sprzętu apple), ze sferisu w 2016 kupiłem kartę jako jedyna nie piszczała była też nieco inaczej zapakowana jak by była z innej beczki opakowanie było oryginalne na 100%. Karta działa do dziś i do dziś nie piszczy. Może to przypadek że na 5 kart które miałem tylko ta nie piszczy?

2
Czarli Nowy wpis
Były pracownik
@Były pracownik

Tak to jest że profesjonaliści w swojej branży wygryzają taki narybek

Maniek

Generalnie nie polecam. Najgorsza firma jaką znam, a całe ACTION S.A (siedziba w Piasecznie) to totalne dno.

Jolka
@Maniek

Maniek a co ty taki nerwusek? Podziękowano ci za współpracę? Najgorsze firmy przed Tobą.

1
Tobiasz
@Jolka

Jolka rozumiem, że należysz do grupki wzajemnej adoracji. Tam wazeliny nigdy nie za mało.

Jolka
@Tobiasz

co złego we wzajemnym szacunku ?

kevin
@Jolka

hm..szacunek-nazywasz podlizywaniem się ? i graniem kogoś kim się nie jest...Ciekawa teoria

Maja
@Jolka

Wow szacunek nazywasz podlizywaniem się....!!!

Czarli Nowy wpis
Były pracownik
@Maniek

Janusz exe jakich pełno, omijaj z daleka!

Czarli Nowy wpis
Były pracownik
@Jolka

Jolka Ty chorągiewko na wietrze. Zatańczysz jak Ci zagrają. Na co dzień wysmarowana wazeliną żeby można było gładko wejść komuś w (usunięte przez administratora)

MICHAL

Uważajcie na sklep Sferis sa problemy z reklamacjami. Kupiliśmy w Sferis Iphone po 13 miesiącach powstała usterka clik-screen (odkleił się ekran )odesłaliśmy na reklamacje niestety okazało się że telefon pochodzi z Czech i nie ma gwarancji Sferis odrzucił reklamację pojadając powód ingerencje użytkownika. ta firma to jakiś żart. Nie polecam omijać szerokim łukiem.

3
zepsul_mu_sie_ajfon
@MICHAL

ty jesteś żartem i przy okazji totalnie żałosny. daj jeszcze ogłoszenie do gazety (usunięte przez administratora)

kevin
@MICHAL

potwierdzam

Czarli
Były pracownik
@zepsul_mu_sie_ajfon

Ooo witamy osobistość z firmy Action ;) Już po samej wypowiedzi widać że jesteś z kółeczka wzajemnego opierdalania gały.

1
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Sferis Sp. z o.o.?

Adam
Pracownik
@Pytanie

W Action S.A. zawierane są najczęściej umowy o pracę lub rekomendowane B2B

Koyo
Były pracownik
@Adam

Warto wspomnieć też umowie zlecenie ????

Krystyna

Ostatnio pojawiają się same wpisy od osób robiących zakupy w Sferis. Czy nikt z obecnych pracowników tu nie zagląda? Chętnie poczytałabym Wasze opinie o pracy w firmie. Napiszcie coś.

Zuz
Klient

Zakupiłam smartphona. Wybrałam sklep świadomie bo informacja przy telefonie była, że gwarancja od producenta polskiego, co niezbędne do gwarancji. Niestety mocno się rozczarowałam. Po 5 m-ce ekran telefonu przestał działać, bez powodu. Wybrałam się do serwisu i okazało się że producent zagraniczny, gwarancja nie obejmuje. (usunięte przez administratora) że strony sprzedającego. I oczekiwanie na reklamacje.

1
Dorota
Klient

Zakupiłam w Sferis laptopa Lenovo Yoga 730-po 11 miesiacach (na gwarancji)nie działały klawisze w rzędzie od "q do p" po wcisnięciu shift. Wysłałam laptopa w idealnym stanie do firmy: kurier zamówiony przez Sferis, laptop zapakowany solidnie, w firmowe pudło z zabezpieczeniami, kurier znał zawartośc i wartość przesyłki. Otrzymałam z serwisu zdjecie pękniętego zawiasu i wygiętej klapy -podobno pudło nie było uszkodzone i UPC odmówiło odszkodowania. No cóż-drugi miesiąc jestem bez narzedzia pracy. Podobno mają mi odesłać laptopa z usunieta awarią klawiszy, za to zmasakrowanego mechanicznie. Wiem w jakim stanie wysłałam sprzet-nie zrobiłam niestety zdjęć przed wysyłką. PRZESTRZEGAM. jestem pewna, że laptopa uszkodzono w serwisie-nie da sie zrobic takich uszkodzeń bez otwarcia klapy i w takim pudle. NO jestem w plecy sporo pieniędzy.

1
DZIAL REKLAMACJI

Niepoważny sklep. Oddałem telefon na reklamację i po 2 tygodniach braku kontaktu odpisano mi że niby śrubki były wykręcone więc była ingerencja w telefon i reklamacja nie może być uznana. Nic więcej tam nie kupię. Unikać z daleka!!!!

1
Bezrobotny
Pracownik
@DZIAL REKLAMACJI

Szanowany Panie, ta strona zbiera opinie o pracy w firmie a nie prywatne opinie o obsłudze posprzedażowej.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Sferis Sp. z o.o.?

Action
Pracownik
@Pytanie

Sferis Sp. z o.o. nie istnieje od dawna. Teraz to Action S.A.

Reni

@Iwona To jest forum pracownicze więc tu z pewnością trudno będzie coś wyjaśnić. Poza tym warto sprawdzić bo: Informujemy, iż jesteśmy w trakcie zmian technicznych i występują problemy z komunikacją

Iwona

Nie polecam, dział reklamacji w absurdalny sposób odrzuca roszczenia. Nie ma możliwości skontaktowania się telefonicznie , jedynie można odwoływać się na e-mail. Rozszczelnił się telefon Xiaomi mi a1, gwarancja do czerwca 2020r , nie uznano ponieważ hipotetycznie zmoczyłam go co spowodowało usterkę. Smartfon był użytkowany w zabezpieczającym etui, nigdy! nie miał kontaktu z wilgocią.

2
Jjjjj

Dramat i porażka stracony czas.Omijajcie szerokim łukiem.nawet szkoda czasu na pisanie bo inni zrobili to wcześniej ale takiego bałaganu w żadnej firmie jeszcze nie widziałam.

Grazias PorFavor
@Jjjjj

a byłeś w innej firmie ? czy świeżo po gimnazjum tutaj ?

1
Piotr

Nie polecam sklepu, tragiczna obsługa, dział reklamacji to śmiech na sali. Omijać szerokim łukiem. Nie chcesz kłopotów i tracić nerwów nie rób tu zakupów.

1
binko

Nie polecam sklepu, tragiczna obsługa, dział reklamacji to śmiech na sali. Omijać szerokim łukiem.

1
Marek
@binko

binko ? weź leki

Karol

Ogólnopolska dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów nowoczesnych technologii mobilnych, ekspert sprzedaży detalicznej oferujący urządzenia IT i RTV/AGD, zdobywca wielu wyróżnień w tym "Laur Konsumenta Dekady 2004/ 2014"; "Złoty Laur Klienta" w kategorii "Sklepy Komputerowe" (2010,2011,2012,2013), Gazela Biznesu 2013, poszukuje osoby na stanowisko :D :D :D

2
Gargamel
@Karol

To już jest koniec, nie ma juz nic. Najbardziej mi się podoba ich rozwój ;)

Michał
@Karol

"Ogólnopolska dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów nowoczesnych technologii mobilnych..." a gdzie te sklepy :))))))))

kevin
@Gargamel

Odradzam wszystkim pracę w tej "firmie".

KOYOO
@kevin

Mogę znać szczegóły?Zadzwonił koordynator regionalny i zaprosił do współpracy,jednak dobrze byłoby wiedziec przedtem cokolwiek żeby się nie nadziać :/

kevin
@kevin

potwierdzam. Odradzam wszystkim pracę w tej firmie na wyspach . Gdzie nie ma szacunku do pracownika. Kierowniczek z przypadku,który nie ma żadnych kompetencji . Gdzie jest stronniczy i liczy się tylko podlizywanie się. Plan zakładany do nie realnej sprzedaży. ZArobki-kpina!!!Można sie nabawić choroby psychicznej i tylko stracić swój czas

juzniedlugo
@kevin

** Dokładnie jak kolega wyżej pisze. Brak szacunku do pracowników mimo że dział handlowy robi tam najwięcej.Plany sprzedażowe chyba tworzone tylko pod kątem Warszawy.Procedury mają ale ich nie przestrzegają..cóż więcej dodać.

Maja
@kevin

Odradzam

Maja
@KOYOO

Niech kierownik regionalny se sam tyra za psie pieniądze. Najniższa krajowa i nic poza tym. Dochodzi również do dyskryminacji. !!!!! (usunięte przez administratora)Co za błazen. Kultury osobistej za grosz nie ma,chamski,jeździ po wyspach obmawia ludzi -wymyślając nie stworzone rzeczy. Kuleje w byciu kierownikiem nie zna się na rzeczy-kieruje do nieodpowiednich działów jak trzeba coś załatwić. I uwaga: pracownik sam sobie szuka zastępstwa na czas urlopu -jeśli go sobie nie znajdziesz w czasie urlopu przychodzisz do pracy. Dla tego małego ,śmiesznego ,nie poważnego człowieka liczy się tylko obłuda,chamstwo,podlizywanie się ,obmawianie. W taką osobę firma inwestuje......../SZok....brak słów. Doszły na wyspach zamówienia internetowe a dla parcowników za to ani 1gr ,więc praca charyrtatywna. Ot i cały sferis.

juzniedlugo
@Gargamel

Już dwie kolejne wyspy w Polsce zostały zamknięte..prężnie się rozwijają ????????

viktor
@juzniedlugo

Nie polecam . (usunięte przez administratora) Nie idżcie do tej firmy. szkoda czasu. Obrażają pracowników. Poziom kultury (usunięte przez administratora)warszawskiego jest na jak najniższym poziomie. Nikt do tej pory kultury osobistej nie nauczył.Szok,że firma pozwala na trzymanie kogos takiego kto jest nieuczciwy.!!!!

mstaw1

UWAGA! Nigdy więcej SFERIS !!! 4 marca kupiona klimatyzacja ścienna z montażem. Klima przyszła szybko – 6 marca. Montaż miał być wykonany w terminie 14 dni roboczych. Mimo telefonicznych i pisemnych (reklamacja) upomnień nie tylko, że klima w kartonach leży mi w sypialni, to nikt nawet nie raczy się skontaktować i ustalić termin montażu. Sferis wybrałem właśnie z uwagi na montaż! Teraz będę musiał zatrudnić inną firmę do wykonania zastępczego (art480 KC) i tyrać po sądach o zwrot kosztów. ODRADZAM SFERIS - po sprzedaży towaru olewają klienta !!!!!!

2
Igor

Zastanawiam się dlaczego tak rzadko piszecie?

były pracownik
@Igor

A Kto ma pisać?? Sferis sp.zoo.o nie istnieje od tamtego roku, cały majdan to teraz Action S.A. Zostały 3 salony które pewnie znikną w ciągu max 6m-cy i 3 punkty odbioru zamówień(Co do nich nie wiadomo jakie są plany). Oczywiście są jeszcze wysepki active jet ale jak ktoś nie będzie miał sensownego pomysły co dalej z nimi to pewnie tez polikwidują(a potencjał w nich jest bo nie generują takich koszów)

Były pracownik
@były pracownik

Update. Nie ma już salonów. Szkoda że idzie w ta stronę

Odyseusz

Ale was musi boleć, że rozprawiacie o firmie,której nie ma.

Apollo
@Odyseusz

Skoro firmy nie ma, to czego Ty tu szukasz. Odyseusz wazelina i do przodu... :)

odyseusz
@Apollo

dbam o dobro. departament ds dobrego pr w sieci. myślę, że Ty musisz wreszcie zapomnieć, że cie wywalili. zostawić przeszłość za sobą i zrobić krok do przodu. poszukać specjalisty,który ci w tym pomoże. pozwoli zapomnieć

Zainteresowany

O jakich zmianach piszecie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Zainteresowany

A jakie zmiany zamyka się ten bałagan

Zostaw merytoryczną opinię o Sferis Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Sferis Sp. z o.o.