Sferis Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 87 ocen.

Opinie o Sferis Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sferis Sp. z o.o.

Obecny i punktualny

Dzisiaj 5. I pracujemy. Jesteśmy. Nie zniknelismy jak pisano kilka postów wyżej.

RZ3 :)
@światowy 2 dni temu
A kolega to może z salonu w Bełchatowie? Bielska? Gdyni?Lodzi?, a zanosi się że lista się nie zamyka

Salony są zamykane systematycznie zgodnie z zawartymi umowami z galeriami, np. salon w Rzeszowie zamykają do 8 listopada. :)

Jeden
@RZ3 :) przedwczoraj, 10:58
Salony są zamykane systematycznie zgodnie z zawartymi umowami z galeriami, np. salon w Rzeszowie zamykają do 8 listopada. :)...

Oczywiście,że salony zamykają. Przecież handel przeniósł się do internetu. Może otworzą nowe a może nie. Nie pracujesz? Po co plujesz? Jesteś szczęśliwy zawodowo to się realizuj. Podpisz się z imienia i oddziału to czytelnicy poznają druga stronę. Straciliśmy mnóstwo fantastycznych osób, które odeszły lub zostały zwolnione. Jakoś nie wyobrażam sobie, że ktoś z nich pluje tutaj.

Wasz były najlepszy pracownik

Witam. Nie polecam firmy Sferis - Syf totalny! Minimalna płaca- maksymalny wyzysk! Zero perspektyw! Zero szans na podnoszenie kwalifikacji, płacy czy też awansu. Wiecznie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br />

jeszcze obecny pracownik
@Wasz były najlepszy pracownik 3 tygodnie temu
Witam. Nie polecam firmy Sferis - Syf totalny! Minimalna płaca- maksymalny wyzysk! Zero perspektyw! Zero szans na podnosze...

Ale dowaliłeś, Niestety prawdę chłopak powiedział

swiderek

to już jet koniec. całe szczęście.

swiderek
@Peter 25.09.2017, 13:13
Koniec czego? Bo właśnie zamierzałem wysłać do nich CV

firmy 30.09 już nie będzie

Peter
@swiderek 25.09.2017, 16:40
firmy 30.09 już nie będzie

Czy to pewne? Powiedzieli ze rozmowa w pierwszym tygodniu października. Zbankrutowali?

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Grzesiu, potwierdzam, rzeczywiście tutaj jest wpisana taka lokalizacja, ale została ona przeniesiona do Warszawy. Natomiast firma Sferis nadal prowadzi działalność, jest zarejestrowana w KRSie i wszelkie informacje na jej temat są ogólnodostępne w Internecie.

Król Julian

@Zuzanna na 100% Piaseczno. Szwankowało to coś w głowie bezpośredniego przełożonego salonów, który mówił co przelać a co pominąć kadrowym ☺️ Bo same kadrowe mi się wygadały jak rozmawiałem w sprawie wyjaśnień tych niedogodności w rozliczeniach. Poza Poznaniem aż takich jaj nie ma, ponieważ tam są ludzie bardziej lojalni przez mniejszą ilość potencjalnych miejsc zatrudnienia itd.

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

To rzeczywiście dość osobliwe @Król Julian, bo teraz do końca nie wiadomo czy Warszawa, czy jednak Piaseczno. Odnośnie systemu zarządzania to na pewno coś musiało szwankować skoro tak się z Tobą obeszli, ciekawe czy teraz się unormowało i czy inni mogą w Sferisie liczyć na zatrudnienie?

Grzesiu
@Zuzanna 06.09.2017, 13:52
To rzeczywiście dość osobliwe @Król Julian, bo teraz do końca nie wiadomo czy Warszawa, czy jednak Piaseczno. Odnośnie systemu...

Właściwie temat można zamknąć bo firma Sferis nie istnieje. Została całkowicie przejęta przez Action S.A. Siedziba jest w Piasecznie a w Warszawie istnieje tylko punkt odbioru zamówień internetowych.

Tomek
@Grzesiu 13.09.2017, 15:33
Właściwie temat można zamknąć bo firma Sferis nie istnieje. Została całkowicie przejęta przez Action S.A. Siedziba jest w Piase...

Istnieje. Siedzibę spółki przenieśli do Piaseczna z Warszawy tam gdzie ich właściciel.

Król Julian

@Zuzanna jak pracowałem tam ostatnie 2-3 miesiące to miałem zmieniany adres siedziby na pieczątce chociażby z dolnej w Warszawie na Piaseczno Zamienie czy jakoś tak ???? A co się dzieje z firmą? Jak wcześniej wspominałem z innymi osobami jest jeden, wielki BAJZEL! Jak w innych miastach firma miała takie szczęście, że nie było takiego bałaganu bo kierownicy byli stali i nie było sporych rotacji to w Poznaniu te kwestie zaniedbali co tylko z miesiąca na miesiąc powiększało zamieszanie jakie tam było. Myśleli, że jak wyślą raz na jakiś czas ochotnika lub dwóch to to wystarczy do utrzymania lub przywrócenia porządku. Szkoda, że góra sama nie próbowała zobaczyć ile wychodzi niejasnych tematów sprzed 6 miesięcy czy nawet roku. Proszę wszystkich o wybaczenie, że tyle pisze na ten temat ale nawet formalnie nie rozstałem się jak należy i to kosztowało mnie sporo czasu i stresu, żeby to wyjaśniać. Co też oczywiście nie było dla mnie i dla firmy potrzebne ???? Pozdrawiam

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

Jesteś pewien @Król Julian, że nie ma tej lokalizacji w Warszawie? W KRS-ie są nadal w tej lokalizacji, a to przecież wiarygodne źródło informacji. Czy ktoś z bardziej zorientowanych może się odnieść do tego i dać znać co ze Sferisem?

Obiektywny

Jak to nie ma sensu, łatwiej ukryć że coś jest nie tak. Prawdą jest że dało się zarobić ale to się skończlo po tym jak zaczęły się problemy Action. Z premią? raz na wozie, raz pod, ale ostatnio ogólnie krucho, powód opisany wyżej. Na konkursach prawdą jest że można było dobrze zarobić, ale od 6 miesięcy nie było konkursu na którym można było zarobić(od lipca nie pracuje). Jak ktoś chce pracować nie będzie narzekać ale nie zmienia to faktu że łatwo nie jest. Co do zarządzania firma czytając komentarze niestety opinię wyżej są prawdziwe. Jak to się czyta mogę potwierdzić że nie są wyssane z palca, niestety sporo tam prawdy. Dodatkowo zamykane są salony. Ostatnio doszły mnie słuchy że Action ma przejąć w całości sferisa, co niestety może się skończyć śmiercią firmy, trzeba przyznać że są tam ludzie którzy o firmę walczą a co z tego będzie? Obiektywnie powiem że nie jest mi smutno że tam nie pracuje ale narzekać nie mogę

Król Julian

@Zuzanna z tego co wiem Sferisu w Warszawie już nie ma, przenieśli siedzibę do Piaseczna i wszystkie ich sklepy firmowe są zlikwidowane. Po drugie nie ma sensu robić nowych wątków dla każdego salonu z osobna.

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Król Julian, ten wątek jest jednak podporządkowany lokalizacji Warszawa, dlatego upomniałam użytkownika, który pisze na temat innych miejsc, ze względu na to, że może to zaciemnić obraz Sferis w stolicy.

Król Julian

@Marcel 1) Osoba rekrutująca pracowników powinna rozpoznać czy ktoś jest sztuczny czy nie. Nie wspominając o jakiejś weryfikacji! 2) Nie powiedziałem, że w Sferisie są wszyscy beznadziejni! Poznałem tam kilka fajnych osób. A beznadziejna to jest góra, że pozwoliła funkcjonować salonowi pół roku bez kierownika i powierzała obowiązki w tym syfie osobom, które nie miały doświadczenia z takim zakresem obowiązków. 3) Dzięki za troskę ale jakoś Sobie radzę pomimo kłód pod nogi jakie otrzymałem ze strony firmy. Także jeżeli nie znasz 100% prawdy od wewnątrz jak to wyglądało to się za dużo nie wypowiadaj bo sam byś nie chciał zasmakować tych nieprzyjemności! @Zuzanna tutaj trwa dyskusja ogólnie na temat salonów Sferis. A nie specjalnie pochlebne opinie z mojej strony z innej lokalizacji wynikają z dużego zaniedbania ze strony firmy. Prawdopodobnie nigdzie indziej w Polsce nie było aż takiego zaniedbania co umożliwia koledze łatwość wypowiadania się na podstawie tego co usłyszał. Pozdrawiam!

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Marcel rozumiem, że kiedy firmy ma więcej niż jedną lokalizację to można pomylić wątki, ale warto sprawdzać przed dodaniem opinii, o który salon chodzi. Piszemy w wątku Sferis dotyczącym Warszawy, Poznań zatem nie ma większego znaczenia.

Marcel

Anonimowo napisze jako, że znam sytuację od drugiej strony powyższego autora. Człowieku cała Polska się z was śmiała bo nie potrafiliscie zrobić najprostszych rzeczy. Połowa Polski jeździła do Was do Poznania Was szkolić bo był ewidentny problem z przyswajaniem wiedzy i systematycznościa. To druga strona medalu. Wszyscy którzy pracujemy znamy doskonale sytuację w salonie w Poznaniu.

Król Julian
@Marcel 31.07.2017, 21:20
Anonimowo napisze jako, że znam sytuację od drugiej strony powyższego autora. Człowieku cała Polska się z was śmiała bo nie pot...

Takie osoby były wybierane przez firmę. A z osobami, które nie miały kompetencji i nie potrafiły robić tych najprostszych rzeczy jak to nazwałeś nie zrobiono totalnie nic! Kolejna sprawa, myślisz że bez kierownika/przełożonego było kolorowo? Sam fakt, że do tych sytuacji firma dopuściła to jeden, wielki skandal. Pozdro

Marcel
@Król Julian 01.08.2017, 08:36
Takie osoby były wybierane przez firmę. A z osobami, które nie miały kompetencji i nie potrafiły robić tych najprostszych rzecz...

Tak się kończy jak na rozmowach kwalifikacyjnych kandydat udaje kogoś kim nie jest. Tu kadra może popełniła błędy - niewykluczone. Ale mam nadzieję Królu Julianie, że się sprawdzasz i realizujesz już zawodowo skoro w Sferis wszyscy tacy beznadziejni. Czuję, że twoja gwiazda wreszcie rozbłyskuje pełnią blasku. Powodzenia na nowej drodze życia.

Król Julian

Firma jedna, wielka porażka! Pracowałem tam 7 miesięcy i to były moje najbardziej stracone miesiące w moim życiu! Brak szkolenia/przygotowania do pracy jaką miałem wykonywać, multum obowiązków nie do ogarnięcia na tak małą ilość osób, współpraca z niekompetentnymi osobami, zrzucanie braków/błędów w towarze na pracowników a o wypłatach aż szkoda wspominać bo nie wiem czy się śmiać czy płakać! Tym wszystkim steruje tam banda kłamców, którzy obiecywali lepsze jutro, które zobaczyłem jak świnia niebo. Oczywiście jak mówiłem to kierownikowi regionalnemu, szanownemu dyrektorowi i kilku innym osobom "z góry" to jedyne co potrafili powiedzieć "Jesteście leniwi", " za mało z siebie dajecie", "nie macie bazy klientów", " cieszcie się, że macie pracę" czy też wkręcali, że mamy szansę na kierownika. Baza klientów? Bardzo śmieszne! Jak tam z salonu w Poznaniu robią punkt do odbioru zamówień internetowych, gdzie trzeba było napier... kilkadziesiąt wysyłek dziennie niczym poczta polska! Nie wspomnę już o serwisach, porządku na magazynie, terenie salonu, ogarnianiu kas itd. , gdzie błędy innych, nieprzeszkolonych współpracowników kosztowało odkręcanie sprawy godzinami.| I jeszcze jakby tego było mało firma się rozpada, stopniowo uciekają stąd kierownicy, osoby wyżej itd. Reasumując nikomu nie polecam współpracy z tą firmą bez względu na stanowisko, na które byłby wakat! Dorobiłem się tam więcej nerwów i stresu niż pieniędzy. To wszystko co napisałem, jest to tylko namiastka tego co tam przeżyłem i zobaczyłem! Przykre ale prawdziwe. Pozdrawiam!

xXx

Nie polecam, wręcz odradzam, wypłaty są okrojone z powodu: bo cośtam..., pracodawca jest nieuczciwy i ciągła presja jak przedmówcy opisali. Jak czegoś nie zrobisz z marszu dostajesz opierdziel a szkolenia wprowadzającego do pracy nie widziałem na oczy. Jednym słowem szkoda nerwów i zdrowia na te firmę, w żabce więcej zarabia się niż w tym sklepie.

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Mirek czy dobrze rozumiem, że to co firma przedstawia w ogłoszeniach i oferuje na rozmowie w Twoim przypadku nie miało pokrycia w rzeczywistości? Mógłbyś powiedzieć coś więcej na ten temat? Co konkretnie okazało się inne?

Bloom
@Zuzanna 21.06.2017, 12:58
@Mirek czy dobrze rozumiem, że to co firma przedstawia w ogłoszeniach i oferuje na rozmowie w Twoim przypadku nie miało pokryci...

Tak jak napisałam, tylko raz był poślizg i pieniądze były z jednodniowym opóźnieniem. Można całkiem przyzwoicie zarobić, jasne można powiedzieć, że mogłoby być lepiej ale naprawdę źle nie jest. Do tego jest to praca raczej spokojna, trzeba zrobić co ma się do zrobienia i nikt nad nami nie widzi, jest generalnie nacisk na sprzedaż ale z drugiej strony na tym ta praca polega

Mirek

Sieć sklepów się kurczy, zamyka salony. Wszystko przez kłopoty właściciela Sferisu z fiskusem. To co obiecują w ogłoszeniach i na rozmowach nie ma zastosowania w praktyce. Ogólnie nie polecam.

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@Łukaszkażdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii. W ramach jednej firmy w zależności od działu w jakim się pracuje oraz lokalizacji warunki pracy mogą się znaczenie różnić. Wspominasz o nieterminowych wynagrodzeniach. Czy często się taka sytuacja zdarza? @Agnieszka rozumiem, że Tobie odpowiada praca w Sferis. Możesz powiedzieć jakie są największe jej plusy?

Łukasz

Nie wypłacają wynagrodzenia na czas. Czytam te wszystkie negatywne komentarze i niestety muszę się z nimi zgodzić. Jest tu kilka pozytywnych komentarzy ale jak to tu ktoś napisał zostawionych przez osoby opłacane przez Sferis.

bloom
@Łukasz 16.05.2017, 18:10
Nie wypłacają wynagrodzenia na czas. Czytam te wszystkie negatywne komentarze i niestety muszę się z nimi zgodzić. Jest tu kil...

Pracuję w sferisie 4 lata i tylko raz wynagrodzenie nie było "na czas" i to podobno z winy banku. Tak jak Agnieszka napisała, jeśli wykonuje się prawidło to, co jest do zrobienia to praca nie jest zła, finansowo mogłoby być ale też nie m dramatu...

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@pytajnik chętnie usłyszymy więcej na temat Twoich doświadczeń z procesu rekrutacji. O co pytał rekruter?

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

Pracujesz w Sferis Sp. z o.o.? Podziel się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej! Jakie pytania usłyszałeś/usłyszałaś podczas rekrutacji?

pytajnik
@Zuzanna 01.03.2017, 12:28
Pracujesz w Sferis Sp. z o.o.? Podziel się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej! Jakie pytania usłyszałeś/usłyszałaś podczas re...

Usłyszałem pytania różne

bart

Ja z pracy zadowolony jestem, ostatnimi czasy nawet premię wyrabiam (to wcale nie jest takie trudne), a wystarczyło, że zmieniłem podejście i przestałem siedzieć z założonymi rękami i czekać na mannę z nieba. Wam też polecam. Jak na pierwszą pracę i dobry start myślę, że jest ok. Wypłata zawsze w terminie!

AD

Jestem pracownikiem jednego ze stoisk,wymagania mają ale nie potrafią docenić pracownika ,płaca -na umowe zlecenie ok1200 zł,na umowe o prace -najniższa krajowa i ta fantastyczna premia której nie ma albo w dobrym miesiącu jak wyrobi sie target to dostanie się z 50 zł-dodam że targety takie ustalają żeby ich nie wyrobić!!!Stoiska które zajmują sie sprzedażą tuszy i tonerów jeszcze troche a staną sie straganami z bazarów-takie głupoty dają do sprzedaży a my mamy jak głupki wciskać to ludziom .Pracujemy na stoiskach po 12 godzin,pójście w razie choroby na l4 lub na urlop graniczy cudem,zmuszają ludzi z innych stoisk do chodzenia na zastępstwa bo brak ludzi.Brak organizacji,remanenty-choć byś pilnował nie wiem jak ,to zawsze sa braki i nie mamy pewności ani możliwości sprawdzania czy cały towar dobrze na księgują.

Gość
@AD 04.01.2017, 01:36
Jestem pracownikiem jednego ze stoisk,wymagania mają ale nie potrafią docenić pracownika ,płaca -na umowe zlecenie ok1200 zł,na...

Ja również jestem pracownikiem wyspy. Jeśli chodzi o inwestycje, to jeśli wszystko jest ok to braków nie na, co najwyżej zamiana z winy pracownika braki nie biorą się z znikąd :) wystarczy sumiennie sprawdzać zgodność towary z fv i problem z głowy... Co do wymagań, jak w każdej pracy, podpisując umowę zgadzasz się z warunkami a bez wątpienia nie są to wymagania jakieś wygórowane. Jedynie o co fabrycznie można się przyczepić do umowy zlecenie, dobra opcja dla studenta ale na dłuższą metę jest to kiepsko. Ogólnie uważam, że praca nie jest zła, bezstresowa, jak wszędzie, trzeba wypełniać swoje obowiązki, które nie są jakieś skomplikowane i jest ok

Maciej

Kadra kierownicza nieszanująca pracowników, broniąca swoich stołków ich kosztem. Burdel nikt nic nie wie, przerzucanie odpowiedzialności, brak chętnych do podejmowania decyzji. Ogromna odpowiedzialność za śmieszne pieniądze. Wiecznie, puste salony robiące za punkty wydań sklepu internetowego. Kłopoty właściciela - Action S.A. z Urzędem Skarbowym.

Haker69

Genialnym posunięciem na miarę chorego umysłu był nowy salon w Poznaniu w Posnani postawiony obok Euro RTV AGD. Ten sklep nigdy nie zrobi założonych obrotów, zwłaszcza z wiecznymi brakami personalnymi, bo wszyscy stamtąd uciekają jak tylko mogą.

Marek

Duże wymagania za śmieszne pieniądze. Co innego obiecują na rozmowie kwalifikacyjnej, a co innego dają na papierze - umowie. Ich stała taktyka stawiania pod ścianą.

Damian

mam mieszane uczucia. jedni narzekają, inni wychwalają. Poszukują Kierownika do Poznania i Doradcy. Warto aplikować?

Xnek
@Damian 26.10.2016, 22:02
mam mieszane uczucia. jedni narzekają, inni wychwalają. Poszukują Kierownika do Poznania i Doradcy. Warto aplikować?...

Sytuacja wygląda tak na przeciwko Saturn a obok Rtv euro agd kawałek dalej Komputronik. Klientów przeważnie w tym sklepie brak często bywam w Pestce. Dziś też byłem rolety zasunięte. Jako klient z branży IT myślę, że nie warto - na rozmowę można się przejść, ale podejrzewam że kokosów nie będzie z jakieś 1800 netto na rękę plus premia typu virtual. Pozdrawiam.

Majka

Często odwiedzam kolegę z gdyńskiego salonu i raczej tamtejsza ekipa nie narzeka na pracę. Ciężko zatem uwierzyć w niektóre powyższe opinie.

Jan

Praca w Sferis to wyzysk na maksa, praca za śmieszne pieniądze w stosunku do obowiązków, premie to żart, ciągłe poniżanie przez przełożonych. Oferta pracy - rubryka oferujemy to kłamstwo na kłamstwie. Praca dla desperatów.

Remik
@Jan 03.10.2016, 22:53
Praca w Sferis to wyzysk na maksa, praca za śmieszne pieniądze w stosunku do obowiązków, premie to żart, ciągłe poniżanie przez...

Janie zgadzam się z Tobą całkowicie: "Praca w Sferis to wyzysk na maksa, praca za śmieszne pieniądze w stosunku do obowiązków, premie to żart, ciągłe poniżanie przez przełożonych. Oferta pracy - rubryka oferujemy to kłamstwo na kłamstwie. Praca dla desperatów." Widzę, że po Twoim wpisie ludzie opłacani przez Sferis za wystawianie w internecie pozytywnych komentarzy o firmie - zadziałał.

Agnieszka
@Remik 12.10.2016, 00:51
Janie zgadzam się z Tobą całkowicie: "Praca w Sferis to wyzysk na maksa, praca za śmieszne pieniądze w stosunku do obowiąz...

Guzik prawda - pracuję już 6 rok. I jeśli się ktoś stara i prawidłowo wykonuje swoją pracę to naprawdę nie ma co narzekać. Chyba, że oczekujesz, że będziesz leżeć i brać kasę - to szukaj odpowiedniej pracy dla siebie jak Ferdek Kiepski.

Magda

Niska podstawa, jeszcze gorsza premia, nie szanowanie pracownika. Ludzie zatrudnieni przez Sferis do wypisywania pozytywnych komentarzy na wszelkich forach. Jak widzę nawet tutaj.

Ola

Sferis zamknął salon firmowy na Targówku. Konkurencja ich zmiotła? Teraz firma z Warszawy nie ma żadnego salonu w galeriach warszawskich.

Kamyk
@Ola 14.09.2016, 07:04
Sferis zamknął salon firmowy na Targówku. Konkurencja ich zmiotła? Teraz firma z Warszawy nie ma żadnego salonu w galeriach wa...

Jest na Dolnej, i będą kolejne, w Poznaniu np.

Kamyk
@Ola 14.09.2016, 07:04
Sferis zamknął salon firmowy na Targówku. Konkurencja ich zmiotła? Teraz firma z Warszawy nie ma żadnego salonu w galeriach wa...

Jest na Dolnej, i będą kolejne, w Poznaniu np.

długo pracujący

A ja pracuję w Sferis od bardzo dawna i nie narzekam. Bo gdybym narzekał to bym nie pracował. czy to logiczne czy też weźmiecie mnie za PR ?

Ania
@długo pracujący 07.09.2016, 11:28
A ja pracuję w Sferis od bardzo dawna i nie narzekam. Bo gdybym narzekał to bym nie pracował. czy to logiczne czy też weźmiecie...

Normalne jest że w necie głównie pojawiają się komentarze z narzekaniami. Zadowoleni nie chodzą i nie wypisują peanów na cześć pracodawcy. Mam kolegę w krakowskim Sferisie i nie słyszałam z jego ust narzekań. Więc pracodawca chyba jak każdy inny.

Klient
@Ania 07.09.2016, 11:48
Normalne jest że w necie głównie pojawiają się komentarze z narzekaniami. Zadowoleni nie chodzą i nie wypisują peanów na cześć...

W Krakowie nie narzekają , bo wymienili całą załogę. Byłem u nich na rozmowie, warunki finansowe kiepskie, wymagania duże, sporo obowiązków i odpowiedzialność materialna.

Adrian

Słabe wynagrodzenia, kadra kierownicza bez kompetencji, patrząca tylko na swoje benefity, nieszanująca pracowników, nie potrafiąca przyznać się do błędów. Upadające salony, to Sferis dziś.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Jacek

Iwonka każdy szeregowy pracownik ma dostęp do danych związanych z premiami innych pracowników. Takie zestawienia(za udział w konkursach i rzeczy premiowane) o których tu mowa przychodzą na skrzynkę mailową do której każdy ma dostęp oraz widnieją na specjalnym portalu tam też każdy pracownik ma dostęp. To taka taktyka mobilizująca pracownika przez centrale ale te zestawienia nie wyglądają ostatnio najlepiej :( Czytam te wpisy i racje tu mają Ci co piszą tutaj, że tej firmie nie zarobisz tylko naładujesz kasę korporacji. Prawdą jest, że tu zarabiasz najniższą krajową, a premii... tu nie ma. Osoby tu piszące opisują jak dobrze się pracowało i dobrze zarabiało w 2008 roku w latach gdy ta branża kwitła. Teraz mamy 2016 rok i branża przechodzi kryzys i nic nie zapowiada, że w najbliższym czasie coś się zmieni, aby dostać premie potrzebny jest klient, a o tych coraz ciężej niż 2008 roku przez dużą ilość sklepów konkurencji i sprzedaż przez internet. Więc nie jest tak kolorowo jak kiedyś.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Pojmany

"Iwonka" z działu marketingu firmy - widze że próbujecie ale coś wam to nie idzie.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Irek

1350zł netto + premia a której nie było.

Irek

Pracowałem w Sferis , wynagrodzenie jak i premie tak jak ludzie piszą - słabe. Ciągłe telefony "ile masz" a następnie wylewanie wiadra pomyj na głowę :( Kierownik w domu nie ma wolnego. Praca 24h. Ogłoszenia pojawiają się ciągle, bo jest duża rotacja i ludzie nie wytrzymują ciągłego naciskania. Za tą kasę nie warto, żyć ciągle z wysokim ciśnieniem na wysokich obrotach. Ogłoszenie o pracę tak pięknie wygląda, a kryje się za tym jedna wielka farsa. Dziś pracuje w konkurencji. Kasa lepsza, spokój i szacunek do pracownika.

Olek

Oferta z Bydgoszczy pokazuje się i znika od kilku miesięcy.... Czyli coś z tą ofertą nie tak....

Łukasz

Przez kłopoty właściciela Action i odmówienie przez 2 banki kredytowania, Sferis ma obecnie kłopoty z płatnościami i regulowaniem swoich zobowiązań.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Michał
@Filip 03.09.2016, 00:17
Chyba mówimy o dwóch różnych firmach. Jakie premie 600 zł. Widziałem nie jedną listę, i takich kwot tam nie było. Raczej same...

Piszemy o tej samej firmie. Moje obserwacje pochodzą z roku 2009. Powtarzam jeszcze raz, nie było tragedii pod warunkiem, że człowiek chciał pracować.

Adam
@Filip 03.09.2016, 00:17
Chyba mówimy o dwóch różnych firmach. Jakie premie 600 zł. Widziałem nie jedną listę, i takich kwot tam nie było. Raczej same...

Ja widziałem tam na biurku kadrowej kiedyś listę bonów świątecznych. Zwróciła moją uwagę jedna kwota 40000(czterdzieści tysięcy) przy nazwisku jednego z prezesów. Kadrowa szybko zakryła kartkę, ale na tle tabelki gdzie były kwoty 200-400pln premii dla pracownikow (max 400- ) 600 to miałem premii kwartalnej oczywiscie po podbiciu planu po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Im sie wydaje ze sa panami świata a to zwykle buraki siłą od pługa oderwane. Prezes w różowych adidasach i ta cała jego banda.

Michał

Hej Pracowałem kiedyś w salonie Sferisu i nie mogę złego słowa powiedzieć. Owszem pensja nie należała do rewelacyjnych ale też nie była głodowa jak niektórzy tu twierdzą. Premie były osiągalne, zdarzyło mi się też kilka razy wygrać fajny sprzęt który potem odsprzedałem za kilka stówek. Tylko jedna uwaga, nikt mi tej premii nie dał za darmo, sam na nią uczciwie zapracowałem razem z kolegami z salonu. Ogólnie polecam Sferis młodym osobom, które chcą nabyć doświadczenia w pracy z klientem. Starsi handlowcy nie będą raczej zainteresowani ze względu na średnią wysokość wynagrodzenia.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Magda

Premie za obrót są tak ustalane, aby ich nie otrzymać. Premie za usługi to małe kwoty, aby uzbierała się solidna kwota nie ma szans.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Magda

Ciekawe jak Ty byś nie dostał przez tydzień wypłaty na którą pracowałeś cały miesiąc, czy też taki post byś napisał. W Sferis zarabiasz najniższą krajową. Więc żyjesz od pierwszego do pierwszego. Teraz przez kłopoty - Action, Sferis ma odcięty dopływ gotówki. Jest nieciekawie.

Patryk

Nie wypłacają wynagrodzenia na czas. Ostatnie otrzymałem z tygodniowym poślizgiem.

Tom

Według danych Sferisu na koniec czerwca br. większość salonów sieci stanowią sklepy partnerskie – jest ich 70, podczas gdy własnych salonów – 17. Do tego dochodzi 27 „wysp” – stoisk znajdujących się głównie w centrach handlowych. Oznacza to, że sieć w ciągu minionego roku wyraźnie się zmniejszyła - w czerwcu 2015 r. liczyła 212 punktów sprzedaży, w tym 159 salonów partnerskich, 20 własnych oraz 33 „wyspy”.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Rikki

Czyli wychodzi na to że Sferis tylko do budowania CV - dobrze wiedzieć.

ciekawy

zaobserwowałem bardzo dużo narzekań na kadrę kierowniczą więc albo faktycznie nie posiada właściwych kompetencji albo to zwykły hejt wymierzony w przełożonych. jak jest naprawdę ?

Arek

"Właściciel sieci sklepów Sferis Action S.A. starał się o wszczęcie postępowania sanacyjnego przez sąd w związku decyzjami organów skarbowych, które naliczyły spółce zaległości VAT w łącznej wysokości 58,5 mln zł. " "HSBC Bank zwrócił się do spółki z prośbą o wyjaśnienie jej sytuacji płynnościowej oraz poinformował ją o odmowie dalszego udostępniania kredytu." "Drugi Pekao SA obniżył kwotę kredytu przyznanego spółce i jednocześnie odmówił jego dalszego udostępniania." Action S.A. przeprowadzi restruktyryzacje: "1) rezygnację lub znaczne ograniczenie niskorentownych kontraktów oraz projektów," Według opublikowanych danych przez Action salony Sferis są niskorentowne. Czyli zostaną sprzedane lub zamknięte. Czyli praca, zatrudnienie jest pod wielkim znakiem zapytania.

Marcin

Wynagrodzenie podstawa + premia, czytaj najniższa krajowa oraz premia za wyniki sprzedaży i usługi. Premia za wynik tak ustawiona, że nie do zdobycia. Chcesz otrzymać premie musisz spełnić tak zwane dwa warunki konieczne, które też są kosmiczne. Za niespełnienie warunków koniecznych: za każdy -50% mniej zdobytej premii za obrót. Premie za poszczególne usługi też śmieszne kwoty. No i kasa za konkursy, czyli sprzedaż poszczególnych produktów (99% towar który się nie sprzedaje) wybranych przez centrale. Nie bierzesz udziału w konkursach, jesteś zwalniany. Funkcjonuje specjalna lista takich osób. Praca 7 dni tygodniu w godzinach otwarcia centrum handlowego. W stosunku do konkurencji Sferis nie reklamuje się w mediach (oprócz wklejania swojego loga w reklamy producentów). Widziałeś reklamę Sferisu w TV czy w radiu jak słynnej konkurencji na „K” z gwiazdkami. Z stąd mała znajomość marki przez klientów. Liczenie przez centrale, że bycie w centrum handlowym załatwi tłumy klientów, to za mało. Ciągła wymiana kierowników i doradców, bo to oni są winni za wyniki, a nie sytuacja lokalna oraz na rynku IT i wiele innych czynników. Ciągłe gnębienie pracowników telefonami „motywującymi” wyrafinowanym i wyszukanym słownictwem ;-) Szkolenia organizowane przez producentów, a nie Sferis. Brak możliwości rozwoju. Sporo obowiązków, duża odpowiedzialność, notoryczne braki na inwentaryzacjach pokrywają - oczywiście pracownicy, Źle spojrzysz, coś źle powiesz niewygodnego dla centrali, i już kończysz karierę „Pokażcie mi człowieka, a znajdę na niego paragraf”. Słaba kadra kierownicza martwiąca się o swoje stołki. W centrali brak osób do podejmowania decyzji. Nikt nie chce się podłożyć. Nie raz pracownik pozostawiony z problemem sam sobie. Nie wywiązywanie się przez centrale z obietnic lub z nich wycofywanie się. Praca w Sferis wygląda dobrze tylko w ogłoszeniu o pracę. Nie polecam. Cenisz swoje umiejętności, wiedzę oraz swoją godność omijaj Sferis szerokim łukiem.

Zostaw opinię o Sferis Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sferis Sp. z o.o.