Zakupiłam smartphona. Wybrałam sklep świadomie bo informacja przy telefonie była, że gwarancja od producenta polskiego, co niezbędne do gwarancji. Niestety mocno się rozczarowałam. Po 5 m-ce ekran telefonu przestał działać, bez powodu. Wybrałam się do serwisu i okazało się że producent zagraniczny, gwarancja nie obejmuje. (usunięte przez administratora) że strony sprzedającego. I oczekiwanie na reklamacje.
Zakupiłam w Sferis laptopa Lenovo Yoga 730-po 11 miesiacach (na gwarancji)nie działały klawisze w rzędzie od "q do p" po wcisnięciu shift. Wysłałam laptopa w idealnym stanie do firmy: kurier zamówiony przez Sferis, laptop zapakowany solidnie, w firmowe pudło z zabezpieczeniami, kurier znał zawartośc i wartość przesyłki. Otrzymałam z serwisu zdjecie pękniętego zawiasu i wygiętej klapy -podobno pudło nie było uszkodzone i UPC odmówiło odszkodowania. No cóż-drugi miesiąc jestem bez narzedzia pracy. Podobno mają mi odesłać laptopa z usunieta awarią klawiszy, za to zmasakrowanego mechanicznie. Wiem w jakim stanie wysłałam sprzet-nie zrobiłam niestety zdjęć przed wysyłką. PRZESTRZEGAM. jestem pewna, że laptopa uszkodzono w serwisie-nie da sie zrobic takich uszkodzeń bez otwarcia klapy i w takim pudle. NO jestem w plecy sporo pieniędzy.
Niepoważny sklep. Oddałem telefon na reklamację i po 2 tygodniach braku kontaktu odpisano mi że niby śrubki były wykręcone więc była ingerencja w telefon i reklamacja nie może być uznana. Nic więcej tam nie kupię. Unikać z daleka!!!!
Szanowany Panie, ta strona zbiera opinie o pracy w firmie a nie prywatne opinie o obsłudze posprzedażowej.
Jaki dress code obowiązuje w Sferis Sp. z o.o.?
Rekrutacja odbyła się punktualnie w siedzibie firmy. Osobą prowadzącą rekrutacje wydawała się osoba będąca przełożonym - dokładnie nie wiem, gdyż nie przedstawiła się z pełnionej funkcji w strukturze firmy. Sama rozmowa przebiegała spokojnie na sali konferencyjnej, bez zakłóceń i niepotrzebnych napięć. Jedynie co dało się zauważyć to bardzo mocna autorytatywna postawa osoby prowadzącej rekrutacje na zasadzie "to ja tu żądzę", po za tym trochę błądzenia w pytaniach, nadmierne skupianie się nad tym co było u kandydata w poprzedniej pracy, a dlaczego odszedł i trochę gdybania. Prezentacja firmy, miejsca pracy, ogólnych warunków pracy odbyła się dość pobieżnie, a przy zakresie obowiązków duży nacisk został położony na metody, sposób i sprzedaż produktów dodatkowych jak abonamenty na telefon, gwarancje itd. Odniosłem wrażenie, że dla firmy sprzedaż docelowych produktów komputerowych nie jest chyba aż tak istotna jak sprzedaż produktów wirtualnych. Ogólne wrażenia raczej pozytywne, choć trochę poirytowany wyszedłem, gdyż zostałem jak gówniarz odpytany z nowinek technicznych, które chyba były wykładnikiem tego czy ktoś jest techniczny czy nie i nie ważne, że przez x lat ktoś pracował w branży gdzie wiedza techniczna odgrywała kluczową rolę. Pisząc to z perspektywy czasu należy dodać iż firma Sferis pozostawiła po sobie jedynie wspomnienie firmy mało poważnej i nieprofesjonalnej jeśli chodzi o rekrutacje, gdyż w ciągu dwóch tygodni miałem otrzymać odpowiedź pozytywną lub mailem negatywną, a nie otrzymałem żadnej.
- dlaczego zmienia Pan pracę - jakie ma Pan wady - czy interesuje się Pan nowinkami technicznymi - jak podzieliłby Pan plan sklepu między pracowników - na jakiej zasadzie przydzielałby Pan obowiązki i je kontrolował - jak zarządzał Pan sklepem - czy sprzedaż dodatkowych usług stanowi problem - jak podzieliłby Pan premie sklepu na pracowników itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
@Iwona To jest forum pracownicze więc tu z pewnością trudno będzie coś wyjaśnić. Poza tym warto sprawdzić bo: Informujemy, iż jesteśmy w trakcie zmian technicznych i występują problemy z komunikacją
Nie polecam, dział reklamacji w absurdalny sposób odrzuca roszczenia. Nie ma możliwości skontaktowania się telefonicznie , jedynie można odwoływać się na e-mail. Rozszczelnił się telefon Xiaomi mi a1, gwarancja do czerwca 2020r , nie uznano ponieważ hipotetycznie zmoczyłam go co spowodowało usterkę. Smartfon był użytkowany w zabezpieczającym etui, nigdy! nie miał kontaktu z wilgocią.
Dramat i porażka stracony czas.Omijajcie szerokim łukiem.nawet szkoda czasu na pisanie bo inni zrobili to wcześniej ale takiego bałaganu w żadnej firmie jeszcze nie widziałam.
Nie polecam sklepu, tragiczna obsługa, dział reklamacji to śmiech na sali. Omijać szerokim łukiem. Nie chcesz kłopotów i tracić nerwów nie rób tu zakupów.
Nie polecam sklepu, tragiczna obsługa, dział reklamacji to śmiech na sali. Omijać szerokim łukiem.
Ogólnopolska dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów nowoczesnych technologii mobilnych, ekspert sprzedaży detalicznej oferujący urządzenia IT i RTV/AGD, zdobywca wielu wyróżnień w tym "Laur Konsumenta Dekady 2004/ 2014"; "Złoty Laur Klienta" w kategorii "Sklepy Komputerowe" (2010,2011,2012,2013), Gazela Biznesu 2013, poszukuje osoby na stanowisko :D :D :D
"Ogólnopolska dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów nowoczesnych technologii mobilnych..." a gdzie te sklepy :))))))))
Mogę znać szczegóły?Zadzwonił koordynator regionalny i zaprosił do współpracy,jednak dobrze byłoby wiedziec przedtem cokolwiek żeby się nie nadziać :/
potwierdzam. Odradzam wszystkim pracę w tej firmie na wyspach . Gdzie nie ma szacunku do pracownika. Kierowniczek z przypadku,który nie ma żadnych kompetencji . Gdzie jest stronniczy i liczy się tylko podlizywanie się. Plan zakładany do nie realnej sprzedaży. ZArobki-kpina!!!Można sie nabawić choroby psychicznej i tylko stracić swój czas
** Dokładnie jak kolega wyżej pisze. Brak szacunku do pracowników mimo że dział handlowy robi tam najwięcej.Plany sprzedażowe chyba tworzone tylko pod kątem Warszawy.Procedury mają ale ich nie przestrzegają..cóż więcej dodać.
Niech kierownik regionalny se sam tyra za psie pieniądze. Najniższa krajowa i nic poza tym. Dochodzi również do dyskryminacji. !!!!! (usunięte przez administratora)Co za błazen. Kultury osobistej za grosz nie ma,chamski,jeździ po wyspach obmawia ludzi -wymyślając nie stworzone rzeczy. Kuleje w byciu kierownikiem nie zna się na rzeczy-kieruje do nieodpowiednich działów jak trzeba coś załatwić. I uwaga: pracownik sam sobie szuka zastępstwa na czas urlopu -jeśli go sobie nie znajdziesz w czasie urlopu przychodzisz do pracy. Dla tego małego ,śmiesznego ,nie poważnego człowieka liczy się tylko obłuda,chamstwo,podlizywanie się ,obmawianie. W taką osobę firma inwestuje......../SZok....brak słów. Doszły na wyspach zamówienia internetowe a dla parcowników za to ani 1gr ,więc praca charyrtatywna. Ot i cały sferis.
Nie polecam . (usunięte przez administratora) Nie idżcie do tej firmy. szkoda czasu. Obrażają pracowników. Poziom kultury (usunięte przez administratora)warszawskiego jest na jak najniższym poziomie. Nikt do tej pory kultury osobistej nie nauczył.Szok,że firma pozwala na trzymanie kogos takiego kto jest nieuczciwy.!!!!
UWAGA! Nigdy więcej SFERIS !!! 4 marca kupiona klimatyzacja ścienna z montażem. Klima przyszła szybko – 6 marca. Montaż miał być wykonany w terminie 14 dni roboczych. Mimo telefonicznych i pisemnych (reklamacja) upomnień nie tylko, że klima w kartonach leży mi w sypialni, to nikt nawet nie raczy się skontaktować i ustalić termin montażu. Sferis wybrałem właśnie z uwagi na montaż! Teraz będę musiał zatrudnić inną firmę do wykonania zastępczego (art480 KC) i tyrać po sądach o zwrot kosztów. ODRADZAM SFERIS - po sprzedaży towaru olewają klienta !!!!!!
Zastanawiam się dlaczego tak rzadko piszecie?
A Kto ma pisać?? Sferis sp.zoo.o nie istnieje od tamtego roku, cały majdan to teraz Action S.A. Zostały 3 salony które pewnie znikną w ciągu max 6m-cy i 3 punkty odbioru zamówień(Co do nich nie wiadomo jakie są plany). Oczywiście są jeszcze wysepki active jet ale jak ktoś nie będzie miał sensownego pomysły co dalej z nimi to pewnie tez polikwidują(a potencjał w nich jest bo nie generują takich koszów)
O jakich zmianach piszecie?
O co chodzi, czy to zmiana nazwy firmy?
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
No to drodzy państwo GAME OVER gdzie jest ten wiatr co rozgoni......... PDK
Sklep internetowy sprzedający psią karmę i żwirek dla kota :) może warto dodać coś do koszyka i wskazać pkt. odbioru, są aż 2 wiec na pewno ma się dobrze, z prestiżowego dystrybutora sprzętu it wyrośli na sklep dla Januszy(tropem konkurencji jedni byli dla idiotów teraz ci są dla Januszy), może warto zobaczyć konkurencję na x jak to wygląda. https://www.crn.pl/aktualnosci/zaufane-opinie-maja-x-kom-sferis-i więc tak jest to GAME OVER!!! Sklepy stacjonarne już nie są punktami odbioru, to po co są one potrzebne? Tak pyzatym Sferisa już tez nie ma bo to marka własna Action a spółka została wchłonięta jak dobrze się orientuję w tamtym roku. Fakt wyniki sklepu internetowego mogą dawać do myślenia, ale sprzedając wszytko i nic w dobrych cenach to ie problem, problem jest stąd skąd mają te produkty, ostatnio na pewnym portalu buła akcja o samsunga z Węgier, Huaweia z Hiszpanii(plus taki że przynajmniej ludziom serwisy uznały gwarancjię)
Przecież taka jest strategia o której mówił właściciel. "Europa z otwartymi rękami powitała nas jako kupujących".Produkty z innych krajów są dużo tańsze bo nie zawierają marży producentów - w efekcie czego klient końcowy może kupić taniej taki sam produkt - kwestia serwisu jest znana i skoro pracujesz/pracowałeś to powinieneś wiedzieć,że nie ma znaczenia dla klienta kto jest gwarantem-zwłaszcza w przypadku samsunga,który naprawia wszystko. DZISIAJ HANDLUJE SIĘ WSZYSTKIM CO MA MARŻĘ - w tym żwirki dla kotów i karmy dla psów, JEST MARŻA-JEST PENSJA. Nie kumasz tego to poszukaj sobie innej pracy jako ekspert w branży IT- dalej są sklepy "specjalistyczne".Światło nie gaśnie- marka zostaje i dobrze sobie radzi.
Widzę że ciśnienie ci poskoczyło ostro, tak poszukałem sobie innej pracy, no oczywiście, że nie ma znaczenia do czasu jak sprzęt się nie wysypie.
HAHAHA, kup sobie Xiaomi albo lepsze...Cubota w Sferisie i oddaj go na serwis. Powodzenia :)) aha, "marka pozostaje i ma się dobrze" - dobre sobie. Zobacz sobie na mapę i powiedz mi ile jest punktów odbioru?
Właśnie sobie czytam co piszesz, i twoja forma odpowiedzi potwierdza to co niżej pisza. Przez takich pajaców warto szukać pracy gdzie indziej. Nie mówię że tu niektóre komentarze są przegięciem. Ale komu chcesz wejść w (usunięte przez administratora)
Co od czasu dodania ostatniej opinii zmieniło się w Sferis Sp. z o.o.? Podzielcie się swoim zdaniem!
Wynagrodzenie najniższa krajowa. Premii brak. Salony pozostawione same sobie. Kadra kierownicza nieszanująca pracowników. (usunięte przez administratora) nikt nic nie wie, przerzucanie odpowiedzialności, brak chętnych do podejmowania decyzji. Ogromna odpowiedzialność za śmieszne pieniądze. Wiecznie, puste salony, zamykane jeden za drugim, robiące za punkty wydań sklepu internetowego. Kłopoty właściciela Action z Urzędem Skarbowym.
Tak, Action zwalnia pracowników Sferis w centrali i zamyka salony.
Nie wiem kto tam jeszcze pracuje... Nie szanujecie ludzi - to Wasz nawiększy problem... Pozdro A.N
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sferis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sferis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sferis Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sferis Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sferis Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.