Uczelnia zatrudnia pracowników dydaktycznych na umowy o pracę na 9 miesięcy, co oznacza dyskryminację w zakresie świadczeń i wynagrodzeń. Taki pracownik zawsze jest "nowym" pracownikiem i przysługuje mu promil świadczeń dostępnych dla np. pracowników administracyjnych; oczywiście przez 3 miesiące pracownik nie jest objęty świadczeniami ZUS. Prawo pozwala uczelni na zatrudnienie pracownika na takiej śmieciowej umowie,aż trzy razy pod rząd, dopiero później można przejść na umowę na czas nieokreślony. W rezultacie pracuje tu mnóstwo ludzi w "stanie przedemerytalnym", albo w trudnej sytuacji (kredyt, samotni rodzice, osoby bezradne). Kadra wymienia się jak na karuzeli, ludzie o wysokich kompetencjach i proporcjonalnym do nich poczuciu własnej wartości pojawiają się tu na jeden sezon. A szkoda. Poza tym panują tu bizantyjskie, feudalne stosunki pacy. Czołobitność wobec ludzi w poliestrowych togach idzie w parze z ze zwyczajnym chamstwem kierowanym w stronę pracowników zajmujących niższe szczeble hierarchii. Odradzam.
Mogę wiele opowiedzieć o pracy w Kadrach na Banacha. To co tam sie działo, jaki był stosunek Koordynujących, jak pozwalano na mobbing, brak empatii, bałagan w dokumentach, to tak już nie ma w żadnym Warszawskim szpitalu. Jedna Koordynująca wezeszcząca, poniżająca pracowników, ścuągnęła do pracy bratanicę, ktora niczego kompletnie nie potrafiła zrobić, wszystko robiła ciocia. Druga Koordynująca, to taki tłuk w obyciu między ludźmi, że „ dzien dobry” to jest wyczyn aby wypowiedzieć do pracownika, głośno i wyraźnie, nie mówiac juz o zyczeniach swiatecznych, pracownicy jak szli z jakims osobistym problemem do niej, to następnego dnia cały Dział o tym wiedział. Blokowane sa premie, podwyżki, to jest tylko dla tych co bez wazeliny wejdą.
Osobiście uważam że potrzebne są zmiany w prawie pracy, to mobber powinien się bać a nie osoba zastraszana, może wtedy ktoś by ten bałagan ogarnął, odnoszę wrażenie że panuje społeczne przyzwolenie na nadużycia, w momencie kiedy coś nieprawidłowego się dzieje nikt nic nie widział i nie słyszał... Tak trzymajcie, kiedy na was albo na członka waszej rodziny przyjdzie czas też nikt nie będzie nic widział i słyszał..
Na Lindleya w kadrach to samo.... A pani kierownik o wszystkim wie i nic nie robi....
Nie jesteście zbyt wylewni z zamieszczaniem opinii na forum. Ludzie liczą , że tu znajdą coś o atmosferze w pracy.
Rozumiem, że masz niezbyt dobre doświadczenia jeśli chodzi o relacje w firmie. Czy nie ma możliwości, żeby poprawić atmosferę? Może wspólne wyjście integracyjne lub impreza firmowa mogłaby bardziej zgrać zespół i wprowadzić przyjacielskie stosunku. Liczę, że mi odpowiesz.
W tym miejscu pracy nie są mile widziane wspolne wyjścia. W tym samym dziale, nie sa mile widziane znajomosci po pracy. Atmosfera jest rozkręcana przez szefów aby każdy do każdego byl wilkiem.
Problemem nie jest to, że nie jest miło, tylko że akceptowalnym i stosowanym standardem zarządzania jest (usunięte przez administratora), wykorzystywanie pracowników, oraz wewnętrzne układy w wielu dziekanatach, a akceptowalną i stosowaną normą relacji międzypracowniczych jest arogancja i nieuprzejmość. Jest to środowisko pracy, w którym promuje się wiele (oczywiście nie wyłącznie) osób leniwych / niekompetentnych, które brak zaangażowania / kwalifikacji przykrywają agresją i arogancją
Jeśli nie jesteś z tak zwanego polecenia albo pociotem to też będziesz traktowany jak Gów ..no i bez możliwości awansu rozwoju czy podnoszenia kwalifikacji . Będziesz zawsze na cenzurowanym a jak nie daj borze zwrócisz na coś uwagę kierownictwu to potraktują cię jak ostatnią ... k
Jeżeli (usunięte przez administratora)cię przełożony to nie masz ochoty spędzać z nim czasu po pracy, więc w jaki sposób wyjście integracyjne miałoby polepszyć atmosferę? Od razu dodam, że zgłoszenie (usunięte przez administratora) wcale nie oznacza, że przełożony zostanie zwolniony/przeniesiony tylko ty pożegnasz się z pracą. Przełożony został wybrany na podstawie układu więc nic go nie ruszy.
Jak kształtują się widełki zarobków na stanowisku asystenta dydaktycznego w Zakładzie Podstaw Fizjoterapii? Natrafiłam na ofertę ze strony uczelni. Nie był podany zakres wynagrodzenia stąd pytam.
Podstawowym problemem tej uczelni jest brak informacji wiele stron jest nie aktualnych (martwe dusze nieaktualne numery kontaktowe itp)
Wspominaliście w wątku o dodatkach. Właśnie widziałam ofertę dla starszego referenta ds.aparatury medycznej i laboratoryjnej. Czyli co tak naprawdę dostanę jako motywator do pracy?
Beznadzieja. To jest taki relikt przeszłości. Oni wręcz zniechęcają studentów do prowadzenia badań medycznych. Z wielkim trudem była w stanie dokończyć swoje badanie pomimo wielu utrudnień ze strony tego uniwersytetu.
Z zewnętrznego portalu wiem, że prowadzone są teraz nabory dla Specjalisty ds. zapewnienia jakości i bezpieczeństwa badań klinicznych. Proszę o szerszy opis procesu rekrutacyjnego. Jak widać z opisu wymaga się od kandydata minimum 5-letniego doświadczenia w branży. Jak oceniacie poziom rozmowy?
Czy ktoś może sie wypowiedzieć na temat pracy w Dziale Zamówień Publicznych? Co jakiś czas poszukują tam pracowników. Z jakiego powodu?
Warszawski Uniwersytet Medyczny poszukuje osoby na stanowisko Referent. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji i chciałby podzielić się wrażeniami?
Czy firma Warszawski Uniwersytet Medyczny oferuje elastyczne godziny pracy?
W zasadzie to nie. Można złożyć podanie do Dyrekcji, ale musi być ono zaopiniowane i zaakceptowane przez wszystkich koordynatorów i kierowników w danym dziale.
Tak, są elastyczne godziny pracy, nie ma za to koordynatorów, tylko kierownicy.
Oczywiście, że są koordynatorzy działów w trzech lokalizacjach. W dziale w którym jest koordynator danej lokalizacji oraz kierownik to każdy wniosek pracownika musi być zaopiniowany (podpisany) przez wszystkich zanim trafi do dyrekcji.
W kadrach i płacach UCKWUM duża zmiana na plus. Wymieniła się kadra kierownicza i wszystko się zmieniło. Miła atmosfera w zespole, praca do 15:00, podwyżki, szacunek.
Atmosfera w pracy jest toksyczna. Na kierownicze stanowiska w administracji wybierane są osoby poniżej krytyki. Osoby te nie mają odpowiednich umiejętności, a wybrane zostały na zasadzie kolesiostwa i układów. Dalej takie osoby gnębią i zwalczają podległy sobie personel, żeby tylko nikt nie zabrał im stanowiska. Personel jest notorycznie prześladowany i skłócony. Obgadywanie jest na porządku dziennym. Żeby dostać urlop trzeba wygłosić jak na spowiedzi z jakiego powodu chce się urlop. Kadry na Lindleya są największymi plotkarami w całym UCK WUM. Jak pracownik pójdzie o coś zapytać, to zanim jeszcze wyjdzie z pawilonu to już jego przełożony i wszyscy wyżej wiedzą o co pytał. Dalej pracownik jest wzuwany na rozmowę dyscyplinarną, tylko po to żeby powstała notatka z takiej rozmowy, aby pracownika zwolnić. Normalnie zbierają papiery na pracowników jak to było w czasach SB. Kto mądry ucieka od tych (usunięte przez administratora)najdalej jak się da.
Czy Warszawski Uniwersytet Medyczny ma ściśle ustalone godziny pracy?
Tak. Administracja pracuje w godzinach 7:30 - 15:05. Personel medyczny w godzinach 7:00-19:00. Personel gospodarczy 6:00 - 14:05.
Personel medyczny na uniwersytecie? Chyba jakaś pomyłka. Godziny pracy dla administracji na WUM to 8 godzin i można zacząć pracę między 7, a 9, wykładowcy zależy od zajęć.
Nie jesteście zbyt wylewni z zamieszczaniem opinii na forum. Ludzie liczą , że tu znajdą coś o atmosferze w pracy.
Rozumiem, że masz niezbyt dobre doświadczenia jeśli chodzi o relacje w firmie. Czy nie ma możliwości, żeby poprawić atmosferę? Może wspólne wyjście integracyjne lub impreza firmowa mogłaby bardziej zgrać zespół i wprowadzić przyjacielskie stosunku. Liczę, że mi odpowiesz.
W tym miejscu pracy nie są mile widziane wspolne wyjścia. W tym samym dziale, nie sa mile widziane znajomosci po pracy. Atmosfera jest rozkręcana przez szefów aby każdy do każdego byl wilkiem.
Problemem nie jest to, że nie jest miło, tylko że akceptowalnym i stosowanym standardem zarządzania jest (usunięte przez administratora), wykorzystywanie pracowników, oraz wewnętrzne układy w wielu dziekanatach, a akceptowalną i stosowaną normą relacji międzypracowniczych jest arogancja i nieuprzejmość. Jest to środowisko pracy, w którym promuje się wiele (oczywiście nie wyłącznie) osób leniwych / niekompetentnych, które brak zaangażowania / kwalifikacji przykrywają agresją i arogancją
Jeśli nie jesteś z tak zwanego polecenia albo pociotem to też będziesz traktowany jak Gów ..no i bez możliwości awansu rozwoju czy podnoszenia kwalifikacji . Będziesz zawsze na cenzurowanym a jak nie daj borze zwrócisz na coś uwagę kierownictwu to potraktują cię jak ostatnią ... k
Jeżeli (usunięte przez administratora)cię przełożony to nie masz ochoty spędzać z nim czasu po pracy, więc w jaki sposób wyjście integracyjne miałoby polepszyć atmosferę? Od razu dodam, że zgłoszenie (usunięte przez administratora) wcale nie oznacza, że przełożony zostanie zwolniony/przeniesiony tylko ty pożegnasz się z pracą. Przełożony został wybrany na podstawie układu więc nic go nie ruszy.
@Pracodawca WUM od jakiegoś czasu stosuje standardy korporacyjne, ale bez żadnej kultury i etyki. Władze rektorskie oraz częściowo administracyjne są obecnie poniżej krytyki, bez szacunku i zaufania dla pracowników, nawet tych długoletnich. Posiadanych kompetencji oraz wiedzy w ogóle się nie szanuje. Dla szukających pracy na WUM - nie polecam.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Warszawski Uniwersytet Medyczny?
Kierownictwo nie zainteresowane w ogóle swoim działem i pracownikami. Komunikacja tylko mailowa, zasypywanie starymi nie załatwionymi sprawami i rozliczeniami. Skandal !!! Stanowiska po protekcji. Ukrywanie na zewnątrz, że panują nad sytuacją. Tu nic się nie zmieni na lepsze, jeśli nie przyjdzie profesjonalista i nie ułoży pracy. Wszystkie cięgi i negatywne oceny odbierają już i tak nieliczni szeregowi pracownicy. Praca po omacku, bez danych i porządnych narzędzi w dobie cyfryzacji.
Ja jestem zadowolona. Wszystko zależy od działu i ludzi, z którymi pracujesz, jak wszędzie:) Jest stała pensja, dodatki i dzieją się różne ciekawe rzeczy.
Żeby dostać wczasy pod grusza musisz złożyć rozliczony Pit-37 współmałżonka mimo to że nie jest zatrudniony na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Godzie jest przestrzegane RODO? ZOSTALO TO ZGLOSZONE GDZIE TRZEBA WIEC KADROWKI MOZECIE JUZ NIE SPAC SPOKOJNIE
Witam jak wygląda zatrudnienie na stanowiska kasjera?
Uczelnia zatrudnia pracowników dydaktycznych na umowy o pracę na 9 miesięcy, co oznacza dyskryminację w zakresie świadczeń i wynagrodzeń. Taki pracownik zawsze jest "nowym" pracownikiem i przysługuje mu promil świadczeń dostępnych dla np. pracowników administracyjnych; oczywiście przez 3 miesiące pracownik nie jest objęty świadczeniami ZUS. Prawo pozwala uczelni na zatrudnienie pracownika na takiej śmieciowej umowie,aż trzy razy pod rząd, dopiero później można przejść na umowę na czas nieokreślony. W rezultacie pracuje tu mnóstwo ludzi w "stanie przedemerytalnym", albo w trudnej sytuacji (kredyt, samotni rodzice, osoby bezradne). Kadra wymienia się jak na karuzeli, ludzie o wysokich kompetencjach i proporcjonalnym do nich poczuciu własnej wartości pojawiają się tu na jeden sezon. A szkoda. Poza tym panują tu bizantyjskie, feudalne stosunki pacy. Czołobitność wobec ludzi w poliestrowych togach idzie w parze z ze zwyczajnym chamstwem kierowanym w stronę pracowników zajmujących niższe szczeble hierarchii. Odradzam.
Mogę wiele opowiedzieć o pracy w Kadrach na Banacha. To co tam sie działo, jaki był stosunek Koordynujących, jak pozwalano na mobbing, brak empatii, bałagan w dokumentach, to tak już nie ma w żadnym Warszawskim szpitalu. Jedna Koordynująca wezeszcząca, poniżająca pracowników, ścuągnęła do pracy bratanicę, ktora niczego kompletnie nie potrafiła zrobić, wszystko robiła ciocia. Druga Koordynująca, to taki tłuk w obyciu między ludźmi, że „ dzien dobry” to jest wyczyn aby wypowiedzieć do pracownika, głośno i wyraźnie, nie mówiac juz o zyczeniach swiatecznych, pracownicy jak szli z jakims osobistym problemem do niej, to następnego dnia cały Dział o tym wiedział. Blokowane sa premie, podwyżki, to jest tylko dla tych co bez wazeliny wejdą.
Osobiście uważam że potrzebne są zmiany w prawie pracy, to mobber powinien się bać a nie osoba zastraszana, może wtedy ktoś by ten bałagan ogarnął, odnoszę wrażenie że panuje społeczne przyzwolenie na nadużycia, w momencie kiedy coś nieprawidłowego się dzieje nikt nic nie widział i nie słyszał... Tak trzymajcie, kiedy na was albo na członka waszej rodziny przyjdzie czas też nikt nie będzie nic widział i słyszał..
Na Lindleya w kadrach to samo.... A pani kierownik o wszystkim wie i nic nie robi....
Centralna szczujnia, tyle w temacie...
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Zobacz więcej na GoWhistle.comOdpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Warszawski Uniwersytet Medyczny - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Warszawski Uniwersytet Medyczny?
Zobacz opinie na temat firmy Warszawski Uniwersytet Medyczny tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Warszawski Uniwersytet Medyczny?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Warszawa
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Pozostałe firmy - Warszawa
- Gold Deal Sp. z o.o.
- Centrum Logistyki Senagpo Sp. z o.o.
- Kbc Bank Nv (Spółka Akcyjna) Oddział W Polsce
- European Business Software Sp. z o.o.
- Towarzystwo Przyjaciół Woli
- Brent Trade Sp. z o.o.
- Stowarzyszenie Właścicieli Nieruchomości Garaże Literacka
- Fundacja Doc-Art-Forum
- Gbh-Trans Sp. z o.o.
- Gb Group Polska Sp. z o.o.
Popularne
- Bytom S.A.
- Circle K Poland
- WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU
- ArcelorMittal Poland
- Szkoła Morska W Gdyni Sp. z o.o.
- KRUK S.A.
- Śląski Uniwersytet Medyczny
- Sferis Sp. z o.o.
- Grudnik-Nieruchomości Firma
- Gruba Ryba
- Light Home Sp. z o.o.
- Biłgorajskie Stowarzyszenie Opieki Nad Zwierzętami Podaj Łapę
- Ochotnicza Straż Pożarna w Gaszowicach Gmina Gaszowice
- PGE Elektrownia Bełchatów
- Fundacja O Mały Włos
- Stowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu
- Dziesięcina Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o.
- Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność)
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |