W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie SORIGO Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Raczej staramy się by tych nadgodzin było jak najmniej :) Zazwyczaj nie ma takiej potrzeby. Jeżeli się trafiają, godziny można odebrać, ewentualnie jest dopłata.
Jeżeli już ewentualnie jest dopłata za nadgodziny to wypłacane jest za nie coś więcej niż standardowa stawka godzinowa?
Zazwyczaj jest to ustalane wcześniej, zależy od sytuacji, natomiast są takie sytuacje gdy te nadgodziny są w wyższej stawce niż standardowo.
Czy w SORIGO Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Administrator Linux umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 11 października na Pracuj.pl.
W Sorigo są elastyczne godziny pracy. W większości rekrutacji jest możliwość pracy zdalnej.
Elastyczne to znaczy jakie? Można typowo je dopasować pod siebie czy może godzina rozpoczęcia dnia pracy jest do ustalenia? Fajnie, że idą z duchem czasu i umożliwiają pracę zdalną. A wiesz może jakie etaty muszą pracować wyłącznie stacjonarnie?
Na pewno trzeba dopasować godziny pracy do spotkań, które się odbywają :) Natomiast jeżeli ktoś chce zaczynać na przykład o 7:00, nie ma takiego problemu. Na niektórych stanowiskach dobrze jest się spotkać w biurze, by omówić zadania, plany. Model pracy jest omawiany na drodze rekrutacji i raczej wszystko jest do dogadania. Większość osób pracuje hybrydowo, wtorek i czwartek z biura. Nie ma konieczności pracy 100% na miejscu :)
Jak szefostwo w SORIGO Sp. z o.o. Sp. k. traktuje ludzi?
Mam pytanie, jak firma Sorigo zorganizowałaby szkolenie i wprowadzenie do pracy osoby pracującej zdalnie z innego miasta?
Od początku pandemii wszystkie procesy związane z zatrudnianiem nowych osób działają u nas bez zakłóceń. Wprowadzenie do pracy odbywa się najczęściej w ramach konkretnego projektu w którym osoba zaczyna. Korzystamy z Office 365, więc wszelkie potrzebne spotkania / wprowadzenia odbywają się na żywo online przez Teams'y. Jako firma nie mamy szkoleń onboarding'owych (daleko nam do korpo ;) ) , choć czasem takie zdarzają się u naszych dużych klientów. Staramy się, aby zawsze nowa osoba miała kogoś z kim blisko współpracuje i mogła się od niego uczyć / pytać / radzić.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w SORIGO Sp. z o.o. Sp. k.?
Standardowym narzędziem pracy jest laptop dostosowany do potrzeb stanowiska tzn. np. osoby z backoffice gdzie nie ma konieczności posiadania wydajnego sprzętu mogą dostać inny sprzęt niż developerzy. Dla tych ostatnim obecnie kupowanym standardem jest Procesor min i7 4 core'y (8wątków) + min 32 GB RAM + min 512 GB Dysk SSD. Większość osób pracuje na 2 ekranach.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie SORIGO Sp. z o.o. Sp. k.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Generalnie chcemy unikać nadgodzin. Jak się zdarzą, to najlepiej je odebrać, a jak to jest trudne, to są przeliczne na dodatkowe wynagrodzenie.
Czy SORIGO Sp. z o.o. Sp. k. organizuje staże dla studentów?
Co jakiś czas organizujemy taki staż. Najlepiej zwrócić się bezpośrednio z pytaniem na adres pracujznami@sorigo.pl dołączając swoje CV/ link do githuba/ abyśmy mogli zobaczyć czym się zajmujesz, jakie znasz technologie i co Ciebie pasjonuje w IT.