Szanowny Flixbusie... Weź się za (usunięte przez administratora) kierowcom z GMF... Busy jada spóźnione, a kierowcy chodzą do knajp po drodze. Trasa Wrocław-Berlin. Słyszałam jak jeden drugiemu tłumaczył, jak mają korzystać z darmowych obiadów na trasie. Chora sytuacja ja place za bilety!!! PS. Słyszałam imię Michał. Jeśli to pomoże to proszę to sprawdzić. 31.07.2019 kurs 7:00 1361
Szanowni Panstwo, jak czytam te wypociny to odechciewa sie wszystkiego, z perspektywy bylego pracownika powiem tak, jeśli ktoś decyduje się na podróż ponad 12 godzin autobusem musi być gotowy na wszystko, kierowcy jeżdżą w takim stresie, że to o pomstę do nieba woła, ten chce siku, ten kupke tamten by sobie zapalił, ktoś jest glodny bo zapomniał kanapki wziąść bo myślał że wszystko w autobusie dostanie, wszyscy chcą pezerwy na stacjach paliw a potem pretensje, że spóźniony, najlepiej skasujcie ta aplikację nie korzystajcie i jezdzijcie taxówkami, wszystko wina kierowcy, że wasz przyjaciel ze wschodu wejdzie do toalety zapcha ja i jeszcze nasika do umywalki to też wina kierowcy, serdecznie was pozdrawiam koledzy kierowcy
Czy ktoś z klientów powie mi jakie są zarobki, jaki socjal i czy warto utrzymywać rodzinę z pracy w tej firmie? Ciężko się doszukać tych informacji przewijając Wasze wypociny na temat podróży...
Jeśli o dogadywaniu się mowa to jak tu wygląda jakiś poziom integracji? Zazwyczaj jak patrzę po ogłoszeniach do firm to piszą właśnie o wspólnych wyjściach i innych inicjatywach. Tutaj to w ogóle ci kierowcy jakoś lepiej się znają? Jak to wygląda?
Witam i odradzam podróży z flixbus ponieważ kierowcy są nie uprzejmi pozdrawiam
Cześć, opowiecie mi o szkoleniu Flixbusa? Jakie teraz jest, jak ogólnie wygląda i czego można się nauczyć? Jak czytałem ostatnio ofertę pracy u jednego przewoźnika to właśnie to szkolenie zostało wskazane w mile widzianych. Faktycznie warto je mieć?
Pracuję we Flixbusie już dwa lata, zaraz trzy. Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to słaby kontakt jeśli chodzi o odpowiedzi ze strony centrali, wydłużające się projekty i przeciąganie niektórych kwestii w nieskończoność. Aczkolwiek atmosfera, przełożeni, pomoc w każdym aspekcie powierzonego zadania - na wysokim poziomie.
Dostępna teraz jest oferta dla dyspozytora. Zastanawiałem się już trochę wcześniej nad tym jak w zasadzie tu płacą, ale do teraz nie widzę byście bezpośrednio o tym stanowisku pisali. w ofercie też widełek brakuje. na ile więc warto starać się o ten wakat?
Drodzy przyszli klienci Flixbusa-Nie podruzujcie z nimi!!!Odjazd z Warszawy ze stanowiska nr.8 odjezdza ze stanowiska nr.12. Kiedy dzwonimy z prosbą o interwecje.Powiedziano ze nie moga,a kiedy składamy reklamacje Pani kaze nam przeslac zdjęcie odjezdzajacego autobusu....???? (usunięte przez administratora)!!!Nigdy wiecej.Wolalbym kucykiem
Czy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Po nie wpuszczeniu nas z małym pieskiem zima w dodatku nocą (bilety były opłacone),braku człowieczeństwa już nie ,odradzam każdemu.
jest jeszcze dostępna oferta dla młodszego specjalisty ds. autoryzacji. Komentarza w zakresie tego stanowiska raczej nie widzę, więc czy mógłby ktoś opisać aktualna sytuacje w biurze przy Fabrycznej? Planuje aplikować przy czym liczę na dobra atmosferę
Odkopał się temat darmowych obiadów na trasie? zdaje sobie sprawę z tego, że zostało to napisane w okolicach 2019tego ale czy do dziś taka forma benefitu byłaby ważna? Jak te trasy macie obecnie rozplanowane co z przerwami? Sami o nich decydujecie?
Czy kros pracował na stanowisku Junior Business Development Menager? Na jakie zarobki można liczyc na początek?
Szanowny Flixbusie... Weź się za (usunięte przez administratora) kierowcom z GMF... Busy jada spóźnione, a kierowcy chodzą do knajp po drodze. Trasa Wrocław-Berlin. Słyszałam jak jeden drugiemu tłumaczył, jak mają korzystać z darmowych obiadów na trasie. Chora sytuacja ja place za bilety!!! PS. Słyszałam imię Michał. Jeśli to pomoże to proszę to sprawdzić. 31.07.2019 kurs 7:00 1361
Opinie Klientów danej firmy również sobie tu bardzo sobie tu cenimy, ponieważ wnoszą wiele istotnych informacji. Myślę jednak, iż tego typu problem warto byłoby zgłosić bezpośrednio do jakiegoś Przedstawiciela firmy FLIXBUS POLSKA. Myślałaś może o tym? Jeśli jeszcze nie, to podaję Ci stronę, na której znajdziesz główny kontakt do firmy: https://www.flixbus.pl/uslugi/kontakt
Bo kierowcy mają ograniczenia prędkości i limity prędkości a ci w biurach nie więc kierowcy którzy się spóźniają jeżdżą wolniej niż zakładają to ci w biurach. (oczywiście nie wszyscy kierowcy tak robią bo są tacy co gnają na złamanie karku i stratę prawka). Kierowcy chodza do knajp po drodze bo co mają robić jak musza przerwę wykręcić po pewnym czasie prowadzenia pojazdu? Na ciebie patrzeć przez 45 minut? (usunięte przez administratora) lecą do knajpy na jedzenie bo tez są ludźmi i jeść musza żołądki mają a że czasu nie ma poza pracą bo jak wróci do domu to często nawet dobrze się nie wyśpi a już musi do roboty wracać z powrotem.
Widzę, że wiesz nieco o pracy kierowcy, czy byłeś lub jesteś pracownikiem FLIXBUS POLSKA? Chciałabym się dowiedzieć, jakie jest Twoje zdanie o tym pracodawcy. Czy zatrudnione osoby mogą korzystać ze zniżek pracowniczych, bądź też otrzymują inne benefity?
Pewne jest, że rozkłady jazdy są wyjęte z kosmosu, aby przyjechać na czas kierowca musi ścigać się z osobówkami na trasie, wszystko fajnie, do czasu, jak będzie poważny wypadek to taki pirat drogowy dostanie wyrok za zabójstwo bo inaczej nie mozna tego nazwać jak autobusem którym można jeździć o ile pamietam (pewien kierowca mi mówił kiedyś) 70 km na godzinę i nie szybciej a taki pędzi (sprawdzone na smartfonowej aplikacji z gps) 100 km na godzinę? Pirat drogowy, potencjalny zabójca, wystarczy małe dziecko albo jakas sarna wybiegnie z lasu i katastrofa gotowa. Stary kierowca na moje pytanie, dlaczego tak nagminnie łamią przepisy zwłaszcza te związane z prędkością, odpowiedział, że to flixbus takie rozkłady wymyśla, tak mało dczasu na przejazd ustala, a jak jeżdżą wolniej, to pasażerowie skargi piszą że się spóźniają kierowcy.
Kierowca musi zjeść obiad na trasie w knajpie ,przecież z kanapką w jednej ręce a kawą w 2 nie będzie prowadził -zastanów się człowieku co piszesz .Nie wspomnę o toalecie i chwili rozprostowania kości i przewietrzenia głowy.To że płacisz to twoja sprawa możesz jechać swoim autem jak cie stać i nie trzeba się mazać jak rozkapryszone dziecko! A co do opóźnień to do planistów rozkładu miej pretensje nie do Panów kierowców .
Konfidentka.. Boli, że zjedzą obiad za free? Co za... Najwidoczniej jeszcze za mało placi za bilety żeby kierowcy mogli swobodnie zarabiać na te obiady
Autokar może jechać maksymalnie 100km/h. Takie są przepisy. Te 70km/h to jakaś bzdura. Podróż trwałaby w nieskończoność.
Kierowcy nieuprzejmi agresywni Na moje oko naćpani Płacimy za bilety kasę a traktują nas jak śmieci żadnej wiedzy kierowcy nie mają żeby pomóc pasażerowi PORAŻKA Ostatni raz takim transportem jechałem
Kierowca to człowiek, nie maszyna i też musi zjeść gorący posiłek i odpocząć. Tak jak Pani szanowna pasażerka!!!
Ludzie ogarnijcie się! Kierowca też czlowiek i też potrzebuje mimo wszystko zatrzymać się i zjeść posiłek, musi czuć się dobrze i świeży żeby dowieźć was z punktu A do B bezpiecznie, to jest priorytet. A to że jest spóźniony, wynika to z wielu innych czynników jak np. korki na drodze, ma przeskoczyć korek? Wy ludzie umiecie tylko narzekać, ale brak wam jakiegokolwiek pomyślunku...
Kierowca to człowiek i musi spożywać pokarm i nawadniać organizm, tak samo jak pasażerowie. Taka uwaga świadczy o kompletnym lekceważeniu tego zawodu i braku empatii. A poza tym kierowcy też mają prawo do przerwy w pracy. A pani jest bezczelną roszczeniową egoistką.
Miałabym pytanie. Jeśli chodzi właśnie o tego typu sytuacje jak ta na forum, to tylko ludzie w komentarzach tak narzekają czy w trakcie pracy również kierowcy tu spotykają się z takimi docinkami słownymi itp?
Co się dzieje w takiej sytuacji? mam na myśli te pozwy zbiorowe, które tak sugerujecie. Czy wtedy sam kierowca może mieć jakiś problem z tym związany? Firma normalnie będzie dawać prace czy to nieco skomplikuje warunki?
Nie zamierzam tutaj bronić Flixbusa, ale obowiązuje ich takie same zasady jak kierowców ciężarówek czyli pause !!!!!!! 45 minut na trasie po przejechaniu 4,5 h . Jeżeli kierowca jedzie sam. Oczywiście inaczej wygląda to jeżeli jadą w podwójnej. Nie mniej jednak każdemu należy się odpoczynek więc sory , może trzeba było wziąć i pojechać dalej jeśli się nie podoba ?
Odnośnie tego komentarza o tym, że pasażer miał sugerowaną przez kierowcę toaletę w autobusie zamiast te na postoju, to jak sam kierowca ma to rozpisane w jakimś swoim regulaminie? Nie powinien robić niepotrzebnych postojów? To była zasadna odmowa?
W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK; w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie.
Szanowni Panstwo, jak czytam te wypociny to odechciewa sie wszystkiego, z perspektywy bylego pracownika powiem tak, jeśli ktoś decyduje się na podróż ponad 12 godzin autobusem musi być gotowy na wszystko, kierowcy jeżdżą w takim stresie, że to o pomstę do nieba woła, ten chce siku, ten kupke tamten by sobie zapalił, ktoś jest glodny bo zapomniał kanapki wziąść bo myślał że wszystko w autobusie dostanie, wszyscy chcą pezerwy na stacjach paliw a potem pretensje, że spóźniony, najlepiej skasujcie ta aplikację nie korzystajcie i jezdzijcie taxówkami, wszystko wina kierowcy, że wasz przyjaciel ze wschodu wejdzie do toalety zapcha ja i jeszcze nasika do umywalki to też wina kierowcy, serdecznie was pozdrawiam koledzy kierowcy
Czuję się rozczarowany,jadę 12h,kierowca nie przyjemny zwyzywał mnie i nie chciał mnie wpuścić do toalety. Mówił że tylko podczas jazdy, SKANDAL! Ostatni raz...
A tu często na jakiejś podwójnej jeżdżą? Chyba nie rzuciło mi się w oczy teraz takie ogłoszenie a Pani cos takiego przytoczyła w jednej z wypowiedzi. Jak bardzo restrykcyjnie podchodzi się do tego czasu pracy kierowcy? zdarza się jakieś przymykanie oka czy jednak wszystkiego pilnują?
Zainteresowało mnie to zapytanie z kiedyś o to czy zarobki w firmie są adekwatne do obowiązków. nie mam pewności tylko o jakie stanowisko mogło być mowa? jeśli o kierowcę chodzi to ma on te same co inni prowadzący pojazdy pasażerskie? Co natomiast z biurem / obsługą klienta?
Tragedia, kierowcy chcieli mnie wyrzucic przy autostradzie w Niemczech i oskarzyli mnie o klamstwo i probe oszustwa. Moj bilet dzialal w aplikacji, ale pracownicy flixbusa po skanowaniu go natrafiali na jakis problem, ale mimo tego oni jak i kierowca powiedzieli mi ze moge wsiadac. Potem po 30 min podorzy podszedl do mnie kierowca i powiedzial "Klamstwo nie poplaca wysiada pani na nastepnej stacji". Kompletny brak szacunku. Okazalo sie ze flixbus anulowal moj bilet ale mail znajdowal sie w spamie, a na aplikacji nie pojawiala sie zadna informacja o tym, nie dostalam tez zwrotu pieniedzy. Panstwo kierowcy zachowali sie bezczelnie i nieodpowiedzialnie ukazujac mnie jako oszustke na tle calego autobusu. Na szczescie bylo jeszcze jedno wolne miejsce wiec moglam u nich kupic bilet po 30 minutach proby wyjasnienia sytuacji. Podczas tego wyjasniania kierowca wylaczyl reszcie pasazerow klime i powiedzial im ze beda sie gotowac przeze mnie (byla koncowka lata). Zaplacilam o 100 eur wiecej i okazalo sie ze kierowcy wcale nie przydzielili mi miejsca wiec podczas mojej kilkunasto godzinnej podrozy musialam je zmienic jeszce kilka razy. Nie wydrukowali mi tez biletu. Walka o zwrot pieniedzy trwala przez 2 miesiace. Odzyskalam zwrot kosztow, ale ta sytuacja spowodowala u mnie lek przed transportem publicznym i ataki paniki przed wyjazdami. Nie wiem jak ta firma moze jeszcze funkcjonowac.
Flixbus stosuje nieuczciwe praktyki. Wraz z moja partnerka zarezerwowalismy i oplacilismy bilety z miesiecznym wyprzezdzeniem po to zeby dostac 3h przed odjazdem informacje ze anulowano nasza rezerwacje. Gdy zadzwonilismy na infolinie dowiedzielismy sie, ze Flixbus sprzedal za duzo biletow, wiec nas po prostu skreslili z listy. W zwiazku z tym nagle bylismy zmuszeni do poszukiwania alternatywnego transportu. Gdy poprosilismy o pomoc pana z infolinii ten odmowil i powiedzial ze to nasza sprawa. Aktualnie czekamy na zwrot pieniedzy. Awaryjna organizacja drogi powrotnej zepsula nasze plany. Stanowczo odradzam, jesli nie otrzymamy rekompensaty finansowej jestem otwarty na pozew zbiorowy
Dostaliście zwrot za bilety z Flixbusa?? Ja czekam DWA Miesiące i już wiem że jest to walka z wiatrakami. To nie jest firma tylko piramida finansowa.
Witam Państwa.Też mam nieprzyjemne doświadczenia z tą firmą i straty. Pozew zbiorowy dobra myśl. Skarga do ministerstwa by się przydała, niestety ministry teraz o czym innym myślą(z przeprowadzką)
Proszę omijać te fimę szerokim łukiem. Przejazd z Warszawa Okęcie na lotnisko w Modlinie miał ruszyć o 13:30 przy czym kazano być ma przystanku o 13:13, w drodze z hotelu otrzymałam wiadomość o 13:00 ze autobus będzie opóźniony o 90 min. Zmuszona byłam wykupić kolejny bilet u pierwszej lepszej firmy która jechała do Modlina przez wzgląd na nadchodzący lot, 90 min jest to długo czas jeśli ktoś ma wylot. Poprosiłam o zwrot po czym odmówiono mi ze zwroty się nie należą i ze mam czekać na ich autobus! Dodałam paragon z innej firmy gdzie zakupiłam drugi bilet jako potwierdzenie ze ich autobusem nie jechałam z opóźnieniem niestety nic to nie dało. Firma (usunięte przez administratora), nigdy w życiu nie kupię u nich usługi i ostrzegam ludzi aby czytali opinie, bo jak widać lubią się spóźniać i pomoc klientom maja gdzies.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy FLIXBUS POLSKA SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!