Opinie o flixbus.pl - FlixMobility GmbH w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie FLIXBUS POLSKA SP Z O O. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O o rekrutacji.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FLIXBUS POLSKA SP Z O O w Warszawa

baner wywiady
Pasażerka

Szanowny Flixbusie... Weź się za (usunięte przez administratora) kierowcom z GMF... Busy jada spóźnione, a kierowcy chodzą do knajp po drodze. Trasa Wrocław-Berlin. Słyszałam jak jeden drugiemu tłumaczył, jak mają korzystać z darmowych obiadów na trasie. Chora sytuacja ja place za bilety!!! PS. Słyszałam imię Michał. Jeśli to pomoże to proszę to sprawdzić. 31.07.2019 kurs 7:00 1361

17
Ilona
@Kierowca

Miałabym pytanie. Jeśli chodzi właśnie o tego typu sytuacje jak ta na forum, to tylko ludzie w komentarzach tak narzekają czy w trakcie pracy również kierowcy tu spotykają się z takimi docinkami słownymi itp?

Marek
Były pracownik

Odinstalowałem aplikację. FlixBus. Nigdy więcej. Smród, brud, i zamknięta toaleta na trasie z Bonn do Wrocławia. Kierowcy nie noszą maseczek. Bo po co?

1
Ilona

Po tylu miesiącach w zasadzie jak ten temat jest obecnie przez firmę traktowany? Kierowcy w pewnych obszarach wciąż mogą mieć jakieś ograniczenia? Sama pandemia jak do dziś odbiła się na ich warunkach pracy tutaj?

Pytanie
 Pytanie

Czy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

Ilona
@Krzychu

poważnie piszesz? a co jakby ktoś był karany właśnie w kontekście prowadzenia pojazdu? firma w ogóle by do czegoś takiego dopuściła? wiadomo co na to pasażerowie?

Aspirant
Inne
 Pytanie

Czy ktoś z klientów powie mi jakie są zarobki, jaki socjal i czy warto utrzymywać rodzinę z pracy w tej firmie? Ciężko się doszukać tych informacji przewijając Wasze wypociny na temat podróży...

Kris Nowy wpis
Były pracownik
@Aspirant

Glowna siedziba jest w Monachium, Flixbus nie ma ani jednego autobusu, to sa wszystko podwykonowcy np. W Polsce Inter, Fabisiak w czechach Umbrella, Gumdrop,jesli chodzi o prace jako kierowca to mogę książkę napisać, jesli chodzi o Polski oddział Flixbus to mialem z nimi kontakt ale sporadycznie

Patka Nowy wpis
@Kris

Dzięki za info, bo podobnie jak poprzednik dopiero co tu przyszłam. To czekaj, jakbym chciała dołączyć, rzecz jasna nie za kółko tylko biurko, to czy jest taka możliwość? Firma jest bezpośrednim Pracodawcą wobec biurowych? Jakie są stanowiska do wyboru i czy współpraca zdalna wchodzi w grę?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

jbo Nowy wpis
Inne

Najgorszy przewoźnik jaki istnieje w EU, (usunięte przez administratora) którzy zmieniają rzeczywisty czas dojazdu i odjazdu w systemie na stronie online aby nie oddawać pieniędzy, powinnien się wami zająć sąd. Unikać albo robić zdjęcia wszystkiego co tam się dzieje, (usunięte przez administratora) myślący że nie mają żadnej odpowiedzialnośći.

Lena
Inne

Chciałbym złożyć opinię na temat kierowcy rejsu 1301, który miał miejsce o godzinie 18:50 z pl. Grunwaldzkiego 45 do Łodzi. Kupiliśmy 3 bilety Wrocław-Łódź z zarezerwowanymi miejscami (za co zapłaciliśmy dodatkową opłatę), jednak podczas wejścia na pokład okazało się, że nasze miejsca są zajęte, a pasażerowie odmawiają przesiadki. Na próżno zwróciliśmy się do kierowcy o pomoc, gdyż ten zaczął krzyczeć na nas i powiedział że nie kupiliśmy biletów u niego osobiście dla tego on nic nie wie i niema nic do tego. Młodszy kierowca zaproponował nawet, żeby nas wysadzić. W trakcie rozmowy z kierowcami, ten za kierownicą ruszył w drogę, narażając nas na niebezpieczeństwo, gdyż staliśmy obok, a nie na swoich miejscach. Mogliśmy się przewrócić i dostać traumę. Ostatecznie musieliśmy sami rozwiązać ten konflikt. To był ostatni raz, kiedy korzystaliśmy z usług tej firmy. Takie niegrzeczne traktowanie pasażerów i narażanie ich na niebezpieczeństwo podczas podróży jest niedopuszczalne w jakiejkolwiek firmie transportowej. Proszę przeprowadzić szkolenie dla kierowców dotyczące przepisów BHP i zachowania wobec pasażerów. (Przepraszam, ale ze względu na ograniczenie długości odpowiedzi, nie mogłem uwzględnić wszystkich szczegółów w zgłoszeniu. Jeśli są jeszcze jakieś ważne informacje, które chciałbyś dodać, proszę daj mi znać.)

logo firmy Praca dla taksówkarzy
Warszawa
ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.
(17 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Specjalista Obsługi Klienta
Skawina
Volvo Trucks Polska
(93 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E OBSADA PODWÓJNA
Katowice
Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.
(48 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Klienta Biznesowego
Gliwice
EMAIL2TMS PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kogel
Inne

Miałam wątpliwą przyjemność podróżowania w obie strony - do Pragi i z powrotem do Poznania. Zarówno w pierwszą stronę jak i drugą nie podjechał autobus flixbusa, tylko firmy SOBOLEWSCY. O ile w pierwszym przypadku jako tako dało się tym autobusem podróżować, tak powrót z urlopu to był jeden wielki żart. Brak Wi-fi (które oczywiście było obiecane przez firmę flixbus) da się przeżyć, jednak brak toalety na 8 godzin trasy to jest już żart. Toaleta w autobusie była, tylko nieczynna! Kierowca na trasie zjeżdżał na parkingi i coś majstrował przy tej toalecie, smród z niej wydobywał się i pozostawał w autobusie na kolejne długie kilometry. Bilety wcale nie były tanie, jak na tak niski komfort podróży. Kierowca jechał niebezpiecznie, co chwila ostre hamowanie czy trąbienie. Z racji braku toalety robiliśmy częstsze postoje, na których kierowcę kompletnie nie interesowało czy wszyscy wrócili na swoje miejsca, obcy ludzie w autobusie krzyczeli, żeby nie odjeżdżał bo jeszcze nie wszyscy zdążyli wrócić! Gdyby ten bilet kosztował mniej niż połowę swojej ceny to bym to wszystko zrozumiała, jednak przy tych cenach stanowczo odradzam komukolwiek podróżowanie z flixbusem, pomijam fakt opóźnień jakie kierowcy generowali na obu trasach.

NIE CHCE BYC POLAKIEM
Pracownik

(usunięte przez administratora)to wy utrzymujecie flix-busa. To wy sie zgodziliscie na funkcjonowanie niemieckiej firmy w polsce. Chciales miec ladny, nowoczesny, kolorowy autobus to teraz nie narzekaj. Biedota lecaca za nowoczesnoscia.

Pasażerka ????
Inne

Bardzo dziękuję za super kolejną podróż z Poznania do Hamburga 1320 kierowca Janusz Marczyk - mam nadzieję że zapamiętałam nazwisko świetny dowcipny kulturalny.. mega poziom ..Oby tak dalej

Leon Wędrowiec
Inne

Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety. Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru. Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała"). Generalnie nie polecam.

Iwo
Inne

MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!

Kacper
Inne

Flixbus stosuje nieuczciwe praktyki. Wraz z moja partnerka zarezerwowalismy i oplacilismy bilety z miesiecznym wyprzezdzeniem po to zeby dostac 3h przed odjazdem informacje ze anulowano nasza rezerwacje. Gdy zadzwonilismy na infolinie dowiedzielismy sie, ze Flixbus sprzedal za duzo biletow, wiec nas po prostu skreslili z listy. W zwiazku z tym nagle bylismy zmuszeni do poszukiwania alternatywnego transportu. Gdy poprosilismy o pomoc pana z infolinii ten odmowil i powiedzial ze to nasza sprawa. Aktualnie czekamy na zwrot pieniedzy. Awaryjna organizacja drogi powrotnej zepsula nasze plany. Stanowczo odradzam, jesli nie otrzymamy rekompensaty finansowej jestem otwarty na pozew zbiorowy

Józek
Inne
 Pytanie
@Kacper

Dostaliście zwrot za bilety z Flixbusa?? Ja czekam DWA Miesiące i już wiem że jest to walka z wiatrakami. To nie jest firma tylko piramida finansowa.

Magda
Inne

3 godziny przed odjazdem dostałam maila, że mój przejazd został odwołany. Bilet kupiłam z miesięcznym wyprzedzeniem, było wtedy jeszcze wiele wolnych miejsc. Gdy zadzwoniłam do konsultanta, dowiedziałam się, że Flixbus sprzedał za dużo biletów (overbooking), więc anulowano moj przejazd. Gdy poprosiłam o pomoc w organizacji transportu alternatywnego odmówiono mi. Flixbus postawił mnie w bardzo niewygodnej sytuacji bez żadnego wsparcia. Nie wywiązał się z umowy. Aktualnie czekam na zwrot kosztów biletu i transportu alternatywnego, który według konsultanta ma być darmowy.

Aka
Inne

TRAGEDIA, dziś jechałam i autobus się zepsuł (pomijajac fakt, że to już był zastępczy), nie pojawił się żaden zastępczy autobus. Każdy musiał sobie poradzić na własną rękę i znaleźć alternatywny dojazd, w dodatku w majówkę, kiedy wszystkie pociągi i autobusy są porezerwowane ;)

!
Pracownik

niech ktoś przekaże kierowcy jadącego z Frankfurtu nad Menem do Dortmundu żeby nie gonił jak wariat są złe warunki pogodowe

Grzesiek
Inne
@!

Nie da sie wszystkim dogodzić, jeden marudzi że za szybko jedzie inny bedzie narzekać że autobus spóźniony

Ilona
@Grzesiek

a nie wystarczy, żeby kierowcy jeździli po prostu przepisowo? tu chyba trudno narzekać wtedy? swoją drogą czy pracownicy tutaj mają na co tak właściwie się poskarżyć? widziałam negatywy od klientów. jak tu w biurze się pracuje tak właściwie, jakie wszystkie stanowiska są do obsdzenia?

Marek
Były pracownik

Odinstalowałem aplikację. FlixBus. Nigdy więcej. Smród, brud, i zamknięta toaleta na trasie z Bonn do Wrocławia. Kierowcy nie noszą maseczek. Bo po co?

1
Jerzy
@Marek

Kierowcy tak jak pasażerowie powinni mieć maseczki. Przecież to zamknięta przestrzeń. Szczególnie, że teraz wracają wysokie mandaty za brak maseczki. Powinieneś do zgłosić to do centrali firmy.

Janeczka
Inne
@Jerzy

Tym bardziej skoro taki "brud smród"....

Jerzy
@Janeczka

Czyli co? Autobusy nie są posprzątane i odpowiedni odkażone? Przecież firmę obowiązują nakazy sanitarne. Ja nie spotkałem się żeby było tak brudno ale jeśli tobie to nie odpowiada to jako pasażer napisz skargę i tyle.

podróżna
Inne
@Jerzy

Przepisy sobie a firma sobie. Nikogo to nie interesuje.

Jerzy
@podróżna

Myślę, że jednak interesuje, bo na pewno są jakieś kontrole, które mogą firmę trochę kosztować jak wyjdą niepomyślnie.

podróżna
Inne
@Jerzy

Akurat kontrola coś pomoże. Na chwile.

Jerzy
@podróżna

To już nie wiem co ci poradzić? Może należy zmienić środek transportu jak masz takie obiekcje, a kontrola moim zdaniem na pewno przyniesie zmiany.

młoda
Inne
@Jerzy

ławo powiedzieć żeby zmienić środek lokomocji jak w moje miejsce zamieszkania tylko ten jeden dojeżdża.

Sprawiedliwy
Inne
 Pytanie
@Marek

A chciałbyś w maseczce kilka godzin prowadzić pojazd? Zastanów się człowieku, co piszesz! I poczytaj sobie, jaki to ma druzgodzący wpływ na zdrowie.

Sprawiedliwy
Inne
 Pytanie
@Jerzy

Człowieku, uważasz, że kierowca ma 7-10 godzin prowadzić pojazd w maseczce??? Wiesz w ogóle, co piszesz???!!! Poczytaj sobie o zasadach używania maseczek. W autobusach jest odpowiednia wentylacja.

M
Inne
@Marek

Transport publiczny ma swoje minusy

solo777
Inne
@Marek

Sam jedź z kagańcem na ryju po 500 kilometrów a ja zasłabnie kierowca przez machę to dowiezie cię do świętego Piotra

Jarosław
@Sprawiedliwy

A kasjerki w sklepie jakoś ten czas wytrzymują, i co mi teraz powiesz?

Wanda
@M

No oczywiście, że tak. A Twoim zdaniem jakie są minusy?

Ja
Pracownik
@Jarosław

Powiem ci że kasjerka a kierowca to dwie inne kwestie gdzie masz na sobie 50ludzi czy w ciężarówkach zestaw 40 ton ...

Ja
Inne
@Marek

To samo na trasie Dubrownik Split.

Marekzegarek
Inne
@Marek

A po co maja kagańce nosić, są normalnymi ludźmi. Jeśli jesteś faszystą, to sobie noś, ale innych zostaw w spokoju. :-)

Ilona
@Ja

A przyłbica? Bo to istotne

Ilona

Po tylu miesiącach w zasadzie jak ten temat jest obecnie przez firmę traktowany? Kierowcy w pewnych obszarach wciąż mogą mieć jakieś ograniczenia? Sama pandemia jak do dziś odbiła się na ich warunkach pracy tutaj?

JAe
Inne

Kierowca przyjął bagaż na pokład zamknął drzwi przed nosem i odjechał, nie reagując na machanie by się zatrzymał. Do tej pory nie można odzyskać walizki. Zgłoszenia na infolinię nic nie dają, udają tylko że szukają a po 2 tygodniach przysyłają informację, że nie znaleźli. Nie chcą udzielić żadnej informacji, żeby samemu można było podjechać do ich magazynu i starać się odszukać, albo zadzwonić do pracownika. Jak kamień w wodę. Na zasadzie nie mamy pańskiego bagażu i co nam zrobisz. Dramat. Nie są zainteresowani by pomóc w odzyskaniu bagażu. Klient pozostaje bez jakiegokolwiek pomocy.

Ilona
@JAe

Z tego wynika, że jakiś inny pasażer mógł zabrać ten bagaż? Nie do końca rozumiem, jak mogło do tego dojść w kontekście samego początku. Czemu Pan dał bagaż i nie pojechał tym autobusem? Kto tutaj tak naprawdę ponosi wtedy odpowiedzialność za ten bagaż? Dalej pasażer czy przechodzi to w jakikolwiek sposób na kierowcę?

Bob
Inne

Kiedyś w 2020 roku pracując w największym magazynie świata, czekałem jak co dzień na swojego przewoźnika z racji tego iż była pandemia gigant wynajął dodatkowe autokary, czekałem tak z dobre 15 minut aż zadzwoniłem do Warszawy dowiedzieć się co oni odwalają za numery, ktoś tam odebrał telefon mówił mi że nie poda numeru do kierowcy okey że wszystko się dowie i oddzwoni i tak dalej stoję sam na przystanku z dobre 40 minut i pan chyba zapomniał bo po godzinie zadzwoniłem spowrotem na ten numer do Warszawy pan się zbulwersował tam z biura i krzyczy do mnie że autokaru nie będzie, że jak mi tak ważna praca to mam iść na PKP zgłosiłem to wszystko w kącie transportowym magazynu na literę ,,A" i nie tylko ja i tak gigant wykopał Flixbus-a nie polecam firmy, 6 lat temu za przejazd w jedną stronę do Andory kierowca we Wrocławiu powiedział mi że bilet kosztować będzie 1400 zł gdzie za busa zapłaciłem 500 zł.

Rekrutacja Warszawa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda obecnie rekrutacja na stanowisko HR?

Pasażerka

Szanowny Flixbusie... Weź się za (usunięte przez administratora) kierowcom z GMF... Busy jada spóźnione, a kierowcy chodzą do knajp po drodze. Trasa Wrocław-Berlin. Słyszałam jak jeden drugiemu tłumaczył, jak mają korzystać z darmowych obiadów na trasie. Chora sytuacja ja place za bilety!!! PS. Słyszałam imię Michał. Jeśli to pomoże to proszę to sprawdzić. 31.07.2019 kurs 7:00 1361

17
Izabela
@Pasażerka

Opinie Klientów danej firmy również sobie tu bardzo sobie tu cenimy, ponieważ wnoszą wiele istotnych informacji. Myślę jednak, iż tego typu problem warto byłoby zgłosić bezpośrednio do jakiegoś Przedstawiciela firmy FLIXBUS POLSKA. Myślałaś może o tym? Jeśli jeszcze nie, to podaję Ci stronę, na której znajdziesz główny kontakt do firmy: https://www.flixbus.pl/uslugi/kontakt

2
Pasażerka
@Izabela

Zgłosiłam to do Flixbusa. Dziękuję

5
NIK
Inne
 Pytanie
@Pasażerka

Bo kierowcy mają ograniczenia prędkości i limity prędkości a ci w biurach nie więc kierowcy którzy się spóźniają jeżdżą wolniej niż zakładają to ci w biurach. (oczywiście nie wszyscy kierowcy tak robią bo są tacy co gnają na złamanie karku i stratę prawka). Kierowcy chodza do knajp po drodze bo co mają robić jak musza przerwę wykręcić po pewnym czasie prowadzenia pojazdu? Na ciebie patrzeć przez 45 minut? (usunięte przez administratora) lecą do knajpy na jedzenie bo tez są ludźmi i jeść musza żołądki mają a że czasu nie ma poza pracą bo jak wróci do domu to często nawet dobrze się nie wyśpi a już musi do roboty wracać z powrotem.

Dorota
@NIK

Widzę, że wiesz nieco o pracy kierowcy, czy byłeś lub jesteś pracownikiem FLIXBUS POLSKA? Chciałabym się dowiedzieć, jakie jest Twoje zdanie o tym pracodawcy. Czy zatrudnione osoby mogą korzystać ze zniżek pracowniczych, bądź też otrzymują inne benefity?

Anka
Inne
 Pytanie
@Dorota

Pewne jest, że rozkłady jazdy są wyjęte z kosmosu, aby przyjechać na czas kierowca musi ścigać się z osobówkami na trasie, wszystko fajnie, do czasu, jak będzie poważny wypadek to taki pirat drogowy dostanie wyrok za zabójstwo bo inaczej nie mozna tego nazwać jak autobusem którym można jeździć o ile pamietam (pewien kierowca mi mówił kiedyś) 70 km na godzinę i nie szybciej a taki pędzi (sprawdzone na smartfonowej aplikacji z gps) 100 km na godzinę? Pirat drogowy, potencjalny zabójca, wystarczy małe dziecko albo jakas sarna wybiegnie z lasu i katastrofa gotowa. Stary kierowca na moje pytanie, dlaczego tak nagminnie łamią przepisy zwłaszcza te związane z prędkością, odpowiedział, że to flixbus takie rozkłady wymyśla, tak mało dczasu na przejazd ustala, a jak jeżdżą wolniej, to pasażerowie skargi piszą że się spóźniają kierowcy.

Miro
Inne
@Pasażerka

Donosicielka

Lucky Driver
Były pracownik
@Pasażerka

Kierowca musi zjeść obiad na trasie w knajpie ,przecież z kanapką w jednej ręce a kawą w 2 nie będzie prowadził -zastanów się człowieku co piszesz .Nie wspomnę o toalecie i chwili rozprostowania kości i przewietrzenia głowy.To że płacisz to twoja sprawa możesz jechać swoim autem jak cie stać i nie trzeba się mazać jak rozkapryszone dziecko! A co do opóźnień to do planistów rozkładu miej pretensje nie do Panów kierowców .

Jimi
Inne
 Pytanie
@Pasażerka

Konfidentka.. Boli, że zjedzą obiad za free? Co za... Najwidoczniej jeszcze za mało placi za bilety żeby kierowcy mogli swobodnie zarabiać na te obiady

Driver
Kandydat
@Anka

Autokar może jechać maksymalnie 100km/h. Takie są przepisy. Te 70km/h to jakaś bzdura. Podróż trwałaby w nieskończoność.

John
Inne
@Pasażerka

Kierowcy nieuprzejmi agresywni Na moje oko naćpani Płacimy za bilety kasę a traktują nas jak śmieci żadnej wiedzy kierowcy nie mają żeby pomóc pasażerowi PORAŻKA Ostatni raz takim transportem jechałem

Driver uk
Inne
@Driver

Heh może gadala z angielskim kierowca bo tam limit do 70 tylko mil :)

Urszula
@Lucky Driver

To jasne że musi mieć przerwę na jedzenie i w ogóle. To ile jest tej przerwy tam?

Sprawiedliwy
Pracownik
@Pasażerka

Kierowca to człowiek, nie maszyna i też musi zjeść gorący posiłek i odpocząć. Tak jak Pani szanowna pasażerka!!!

Sprawiedliwy
Inne
@Pasażerka

Wredna i roszczeniowa osoba myśląca tylko o sobie bez jakiejkolwiej empatii.

M
Inne
@Pasażerka

To ,nie miejsce na skargi

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Pasażerka

Ludzie ogarnijcie się! Kierowca też czlowiek i też potrzebuje mimo wszystko zatrzymać się i zjeść posiłek, musi czuć się dobrze i świeży żeby dowieźć was z punktu A do B bezpiecznie, to jest priorytet. A to że jest spóźniony, wynika to z wielu innych czynników jak np. korki na drodze, ma przeskoczyć korek? Wy ludzie umiecie tylko narzekać, ale brak wam jakiegokolwiek pomyślunku...

Sprawiedliwy
Inne
@Pasażerka

Kierowca to człowiek i musi spożywać pokarm i nawadniać organizm, tak samo jak pasażerowie. Taka uwaga świadczy o kompletnym lekceważeniu tego zawodu i braku empatii. A poza tym kierowcy też mają prawo do przerwy w pracy. A pani jest bezczelną roszczeniową egoistką.

Donald T.
Inne
@Pasażerka

Mogłeś się włączyć do rozmowy i darmo się nażreć

Ilona
@Kierowca

Miałabym pytanie. Jeśli chodzi właśnie o tego typu sytuacje jak ta na forum, to tylko ludzie w komentarzach tak narzekają czy w trakcie pracy również kierowcy tu spotykają się z takimi docinkami słownymi itp?

Maja

Chyba czas, żeby już w tym oceanie klientów jakiś kierowca z flixa się wypowiedział. Sadzą na Was od najgorszych, A Wy wreszcie napiszcie, jak to Was firma złotem obsypuje i jak to na puchu śpicie.

M
Pracownik
@Maja

Racja, to nie portal flixbusa, ani miejsce na gorzkie żale na temat jak się jechało publicznym autobusem, bo to akurat większość użytkowników wie i albo się z tym godzi albo robi prawo jazdy i kupuje auto.

Wiesław
Pracownik
 Pytanie
@Maja

Może tak też jest jak Państwo piszecie ? Myślę, że są to odosobnione przypadki. Firma dba przede wszystkim o Pasażerów i na to nas kierowców i obsługę uczula. Mamy zapewnione godne miejsca wypoczynku w przypadku tras wielodniowych. My ze swojej strony staramy się robić wszystko, aby Klient był zadowolony. Jak Klient jest zadowolony, podziękuje za bezpieczną jazdę, jest uśmiechnięty jak kończy podróż z nami, to dopiero wówczas my " obsługa" jesteśmy zadowoleni. Ale są sytuacje, na które my jako obsługa nie mamy wpływu. Korki na autostradach, wypadki przez które powstają godzinowe opóźnienia. A najbliżej Państwa jest kierowca i to najczęściej na nim się to wszystko skupia. Ale druga strona medalu. Zobaczcie Państwo jak zachowują się niektórzy Pasażerowie ? Zostawiają sterty (usunięte przez administratora) po sobie w miejscu, gdzie jak On wysiądzie na jego miejsce wsiada kolejny Pasażer. Kierowca jak zauważy to te (usunięte przez administratora) sprzątnie o ile czas jemu na to pozwoli. Naszym zadaniem jest BEZPIECZNY przewóz pasażerów, według zasady " najpierw bezpiecznie a potem szybko " i w miarę możliwości zgodnie z rozkładem jazdy. Kochani Pasażerowie bądźmy dla siebie bardziej mili i wyrozumiali a my, jako obsługa Państwa dołożymy wszelkich starań, abyście Państwo byli z naszej obsługi i naszej Firmy FLIXBUS zadowoleni . Życzę Państwu zawsze miłej i przyjemnej podróży z FLIXBUSEM.

Paula
Inne
 Pytanie

Dnia 29 grudnia podróżowalam Flixbusem nr 1303, o godz 04:05-07:15 relacji Łódź Fabryczna - Warszawa Modlin. Przy wsiadaniu do autokaru, kierowca schowal moją walizkę do luku bagażowego. Podróż upłyneła w towarzystwie glośno zachowujących się obcokrajowców. Prawdopodobnie w trakcie podroży któryś z wysiadających pasażerów ukradł mój bagaż. Wysiadając przy lotnisku Modlin mojej walizki już nie było. Obaj kierowcy stwierdzili że to się zdarza i oni nic na to nie poradza. Interwencja na policji z podobnym skutkiem. Zgłoszenie na stronie Flixbus skutkuje automatyczną odpowiedzią z podziękowaniem za opinię. Chat dopiero od godz 09. Na powiadomienie o kradzieży otrzymałam odpowiedż że postarają się rozpatrzyć sprawę w ciągu 30 dni. Bez moich rzeczy osobistych, kosztownych materialów oraz dokumentów naukowych ktore pochlonęły mnóstwo czasu i pracy. Zostałam pozostawiona sama sobie, na dwie godziny przed planowanym odlotem samolotu. Nie otrzymalam żadnej pomocy ani życzliwego słowa. Studiuję na Uniwersytecie Sztokholmskim, przyjechałam w odwiedziny na Święta do Rodziców. Mam wrazenie że przebylam droge wśród trędowatych ...Pogrzebałam swoje wspomnienia o pięknym kraju mego dzieciństwa. Czy można zaufać temu przewożnikowi? Powierzyć swoj dobytek na czas podrózy? Na to pytanie odpowiedżcie sobie sami. Zyczę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku

Zostaw merytoryczną opinię o FLIXBUS POLSKA SP Z O O - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

    Zobacz opinie na temat firmy FLIXBUS POLSKA SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w lipcu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 684 366
  2. pracuj.pl 3 489 318
  3. olx.pl - praca 2 904 336
  4. Jooble 1 942 704
FLIXBUS POLSKA SP Z O O
Przejdź do nowych opinii