Chyba czas, żeby już w tym oceanie klientów jakiś kierowca z flixa się wypowiedział. Sadzą na Was od najgorszych, A Wy wreszcie napiszcie, jak to Was firma złotem obsypuje i jak to na puchu śpicie.
Racja, to nie portal flixbusa, ani miejsce na gorzkie żale na temat jak się jechało publicznym autobusem, bo to akurat większość użytkowników wie i albo się z tym godzi albo robi prawo jazdy i kupuje auto.
Może tak też jest jak Państwo piszecie ? Myślę, że są to odosobnione przypadki. Firma dba przede wszystkim o Pasażerów i na to nas kierowców i obsługę uczula. Mamy zapewnione godne miejsca wypoczynku w przypadku tras wielodniowych. My ze swojej strony staramy się robić wszystko, aby Klient był zadowolony. Jak Klient jest zadowolony, podziękuje za bezpieczną jazdę, jest uśmiechnięty jak kończy podróż z nami, to dopiero wówczas my " obsługa" jesteśmy zadowoleni. Ale są sytuacje, na które my jako obsługa nie mamy wpływu. Korki na autostradach, wypadki przez które powstają godzinowe opóźnienia. A najbliżej Państwa jest kierowca i to najczęściej na nim się to wszystko skupia. Ale druga strona medalu. Zobaczcie Państwo jak zachowują się niektórzy Pasażerowie ? Zostawiają sterty (usunięte przez administratora) po sobie w miejscu, gdzie jak On wysiądzie na jego miejsce wsiada kolejny Pasażer. Kierowca jak zauważy to te (usunięte przez administratora) sprzątnie o ile czas jemu na to pozwoli. Naszym zadaniem jest BEZPIECZNY przewóz pasażerów, według zasady " najpierw bezpiecznie a potem szybko " i w miarę możliwości zgodnie z rozkładem jazdy. Kochani Pasażerowie bądźmy dla siebie bardziej mili i wyrozumiali a my, jako obsługa Państwa dołożymy wszelkich starań, abyście Państwo byli z naszej obsługi i naszej Firmy FLIXBUS zadowoleni . Życzę Państwu zawsze miłej i przyjemnej podróży z FLIXBUSEM.
Dnia 29 grudnia podróżowalam Flixbusem nr 1303, o godz 04:05-07:15 relacji Łódź Fabryczna - Warszawa Modlin. Przy wsiadaniu do autokaru, kierowca schowal moją walizkę do luku bagażowego. Podróż upłyneła w towarzystwie glośno zachowujących się obcokrajowców. Prawdopodobnie w trakcie podroży któryś z wysiadających pasażerów ukradł mój bagaż. Wysiadając przy lotnisku Modlin mojej walizki już nie było. Obaj kierowcy stwierdzili że to się zdarza i oni nic na to nie poradza. Interwencja na policji z podobnym skutkiem. Zgłoszenie na stronie Flixbus skutkuje automatyczną odpowiedzią z podziękowaniem za opinię. Chat dopiero od godz 09. Na powiadomienie o kradzieży otrzymałam odpowiedż że postarają się rozpatrzyć sprawę w ciągu 30 dni. Bez moich rzeczy osobistych, kosztownych materialów oraz dokumentów naukowych ktore pochlonęły mnóstwo czasu i pracy. Zostałam pozostawiona sama sobie, na dwie godziny przed planowanym odlotem samolotu. Nie otrzymalam żadnej pomocy ani życzliwego słowa. Studiuję na Uniwersytecie Sztokholmskim, przyjechałam w odwiedziny na Święta do Rodziców. Mam wrazenie że przebylam droge wśród trędowatych ...Pogrzebałam swoje wspomnienia o pięknym kraju mego dzieciństwa. Czy można zaufać temu przewożnikowi? Powierzyć swoj dobytek na czas podrózy? Na to pytanie odpowiedżcie sobie sami. Zyczę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku
Trzech kierowców w tym jeden pod wpływem alkoholu ledwo trzymający się na nogach i zataczajac kierował się na przód autobusu, są tam 2 może jeden stopień w dół. Próbując usiąść na tych schodach tak się zataczał że prawie wpadł na kierowcę kierującego pojazdem w po te chwycił to drugi kierowca i posadził na schodach. Jego rzekomy odpoczynek trwał około 15 minut jednak kierowca który chronił od wpadniecie pijanego kierowcę na tego co był za kółkiem nie doprowadził to do bezpiecznego miejsca tylko sobie rozmawiali i się śmiali. Skandal FLIXBUS pełen autobus ludzi a tak ci pijani pracownicy mogli doprowadzić swoim zachowaniem do tragedii. Dopiero po mojej interwencji podniesienia głosu ze zadzwonię na policję to dopiero dprowadzono pjanego na spoczynek. SKANDAL !!! Kurs był 23.12.2022 Poznań-Warszawa
Czy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
W obecnych czasach ciężko dostać do Flixa, rekrutacja przebiega w kilku etapach. Jednym słowem rekrutacja jak PLLOT ????
No co ty? Aż tak trudno? Ty przeszedłeś taką rekrutacje? Powiesz o co pytają i ile osób z tobą rozmawiało? Na każdym etapie ktoś inny?
Tak, każdy kierowca który chce pracować dla Flixa jest zmuszony do przejścia takowej rekrutacji. Spotkania odbywają się w Warszawie, jeżeli jesteś spoza to zwracają za dojazdy. Na pierwsze spotkanie przynosisz dokumenty wszystkie i tyle. Odzywają się w przeciągu tygodnia. Następne spotkanie to szkolenia na wykładach 3x po 8 h. Terminy do dogadania. I ostatnim etapem jazda na torze, płyty poślizgowe itp. Za kończone egzaminem. Jeżeli wszystko pójdzie bez blednie, to witają na pokładzie zielonych ????
Przestań pisać głupoty. Obecnie większość podwykonawców bierze z ulicy, nawet bez języka. Dostajesz login do apki i jeździsz. Nawet zaświadczenia o niekaralności nikt nie wymaga.
poważnie piszesz? a co jakby ktoś był karany właśnie w kontekście prowadzenia pojazdu? firma w ogóle by do czegoś takiego dopuściła? wiadomo co na to pasażerowie?
Czy to prawda że Flixbus ma taki lux socjal?kolega opowiadał że zwracają wydatki na dziecko typu obiady i inne wydatki i na wakacje dostawali 2 tys.?jak słucham jego opowieści to wygląda mi to bardzo kolorowo. Że nadgodziny w biurze płatne itd bardzo doceniają pracownika. Czy ktoś coś?
O obiadach nic nie wiem, ale na urlop dostaje się dodatek urlopowy, w postaci około 2500 brutto, ale urlop musi być ciągiem minimum 7 dni. Nadgodziny płatne 100%. Rozliczane co miesiąc.
Zarobki bardzo fajne, umowa o prace, Na trasach krajowych spokojnie 6500 na rękę wyciągnie. Na trasach zagranicznych 9-10 tys na rękę. Im rzadziej jesteś w domu tym więcej zarabiasz.
EDIT. No cóż trzeba było wsiąść do samochodu i jechać 600 km po syna FlixBus Firma katastrofa. Wykupiony bilet Rostok -Poznań. Autobus z Rostoku opóźniony o 2 h tym samym zero szans na to aby syn zdążył na przesiadkę w Berlinie na autobus do Poznania. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu po godzinie 20 tej , a w sobotę to już nie ma co marzyć. Z informacji na stronie owego przewoźnika wynika ,że w razie wypadku losowego zapewnią dojazd pasażera do celu. Bzdura na kołach. Syn stoi - jak kij od miotły - właśnie na dworcu w Berlinie ,autobus do Poznaia odjechał 2 godziny temu a przewoźnik cóż- śpi w najlepsze- ma w (usunięte przez administratora) pasażera Zero informacji na mailu którym autobusem ma jechać dalej . Najlepiej żeby kupił następny bilet i sprawa załatwiona? Sprawę na pewno zgłoszę do rzecznika praw konsumenta . Jaja sobie drogi Flixbusie robicie? Jak macie przejazdy nocne to należy zapłacić nocną stawkę pracownikowi ,który będzie siedział na infolini i te telefony odbierał. Ale po co?Skandal. W porównaniu do Sindbada jesteście o kilka poziomów niżej. Sinbad może ideałem nie jest ale można się z nimi przynajmniej skontaktować, a nie jak w przypadku "waszej firmy" -glucho . Na pewno pasażer nie liczy się dla Was wcale. LUDZIE JAK NAJDALEJ OD TEGO PRZEWOZNIKA BO MOZE TAK JAK MÓJ SYN I JEGO KOLEGA BEDZIECIE ZOSTAWIENI SAMI SOBIE BEZ DOJAZDU A Z ZAPLACONYM BILETEM I NIKT WAM NIE POMOZE.????
Brak możliwości kupienia biletu ze zniżką honorowego dawcy krwi na przejazd w ciągu dnia w relacji Warszawa Jastrzębia Góra (w swoim regulaminie szczycą się że honorują taką zniżkę)..... Zniżkę dało się włączyć na przejazdy tylko w godzinach nocnych. Słabo to wygląda... Wręcz jak (usunięte przez administratora) Nie polecam.
Witam serdecznie Ostatnio korzystaliśmy w cztery osoby z przejazdu Flixbusem Poznań - Praga i z powrotem Pani która prowadziła autokar była bardzo zaspana, ciągle ziewała i prowadziła autobus w sposób trochę odbiegający od standardowej płynnej jazdy. Ale NAJGORSZE jest to że wiele razy prowadziła rozmowy przez komórkę z telefonem w ręku trzymając kierownicę jedna ręką Myślę że prowadzenie pełnego pasażerów autobusu jednocześnie trzymając komórkę w drugiej ręce stanowczo zagraża wszystkim podróżującym użytkownikom i łamie przepisy ruchu drogowego. Taka rozmowa miała miejsce wiele razy po kilkanaście minut Takie zachowanie jak dla mnie i moich znajomych dyskwalifikuje takie przewoźnika jak Flixbus Zdarzenie miało miejsce 5 lipca 2022 r. wyjazd z Poznania o godz. 6:15 linia N1380 Była to druga Pani "kierowczyni" po zmianie kierowcy w miejscowości Kostomłoty, taka blondyna z krótkimi włosami Zamierzam też złożyć zażalenie do przewoźnika aby zainterweniował w tej sprawie i wyciągnął odpowiednie wnioski
Co do prowadzenia rozmowy przez telefon, to słabo. Może warto było na miejscu zwrócić jej uwagę?
Flixbus Firma krzak! Jeśli zostawicie jakąś rzecz w ich autokarze to jak kamień w wodę przypadnie...! Zero kontaktu i nikt nic nie wie! Nie ma biura ...nie ma nic...formularz online...A pani z centrali ani dyspozytor nie mają numeru do kierowcy...kabaret! Chyba kontaktują się przez gołębie....
A próbowałeś to gdzieś zgłosić? W dzisiejszych czasach to karygodne by tak traktować klientów i w żaden sposób nie przejmować się sytuacją. Czasami człowiek zostawi paczkę chusteczek a innym razem torebkę...
Kierowca Lini 1390 z dn.22.04.2022 kurs,Toruń-Kraków to człowiek który nie powinien mieć kontaktu z pasażerami, ludźmi.Nie dość że spóźnił się do Torunia 15 minut a do Krakowa ponad 40 minut,to nie potrafi udzielić pomocy informacyjnej.Na prośbę o pomoc pytanie odpowiada że go to (usunięte przez administratora)no obchodzi!!!NA prośbę ludzi o chwilę postoju aby rozprostawać warczał że nie ma żadnych przystanków, komu nie pasuje niech wysiada.Wiozł ludzi jak (usunięte przez administratora) Bezczelność kierowcy jest pierszoligowa!!!Jeśli nie musicie starajcie się nie korzystać z tzw.usług Flixbusa.
Ale to chyba mało prawdopodobne, żeby za każdym razem właśnie na tego kierowcę natrafiać? A jeśli to prawda to może trzeba dać jakąś skargę na niego i wtedy może wszystko się poprawi?
(usunięte przez administratora)
A czemu miałaby to robić? Macie jakichś niebezpiecznych klientów czy co?
Masakra. Strona nie działa. Strona zacinająca się. Zabrali pieniądze. Nie dostałam informacji, rezerwacji, nic. Zero kontaktu z firmą. Kontakt telefoniczny można powiedzieć, że nie istnieje. E-mailowo również nie dostałam żadnej informacji. Byłam nawet w punkcie - nie działa. Nie ma ja zgłosić problemu.
Co Ty mówisz... Ale sprawdziłaś czy to na pewno nie wina Twojego komputera / łącza internetowego?
Dramat. 1h 40min spóźnienia Zakopane -Kraków. Arogancka odpowiedź na reklamację:"Zaleca się więc, aby w przyszłości planować przesiadki lub prywatne spotkania z uwzględnieniem możliwych w transporcie opóźnień." Jadąc flixbusem muszę przyjąć 1h opóźnienia. Tragedia!!!!! (usunięte przez administratora) i kilometr mułu
Rozumiem Cię, ale na takie rzeczy nic się nie poradzi, nie przewidzisz wypadków na drodze czy korków, przecież to nie jest wina firmy ani kierowcy. Gdy tramwaj Ci się spóźnia, to też składasz reklamację? Takie rzeczy się zdarzają.
Witam jestem bylym kierowcą w FLIXBUS,a więc, jeśli chodzi o Polskie firmy podwykonawcze to jest tragedia nie polecam nikomu, jeśli chodzi o zagraniczne to pracowałem w czeskim FLIXBUS no i da się jeździć i z pensji wyżyć, tylko jedna rada jeśli chodzi o czeski FLIXBUS, jeśli ktoś z was radzi sobie dosyć dobrze jezykowo (czeski) omijajcie firmy w których jest więcej niż 2 Polaków
Hej, wiecie może jak to wygląda ze zwrotami biletów z flixbus.pl? Zmieniły się plany.... Co w takim przypadku? Można dokonać zwrotu przez stronę, czy w jaki sposób? Zwrócą całą kwotę? Ktoś ma doświadczenia?
TRAGEDIA ! CIAGLE OPOZNIENIA O GODZINE !!!ZERO INFORMACJI
Jedna z osób napisała tutaj, że z powodu pandemii praca stała się uciążliwa pod wieloma względami. Trochę mnie to przeraziło. Czy teraz już jest lepiej?
Nie dziwcie się ,nigdy w GMF-ie nie bylo zgrania ,kazdy sobie ,jeden do drugiego wilkiem ,katastrofa.
Cześć, domyślam się, że piszesz jako pracownik Flixbusa. I wygląda na to, że nieszczególnie jesteś zadowolony z zatrudnienia w tej firmie. Daj znać, co Twoim zdaniem powinno się zmienić, żeby w firmie dobrze się pracowało. Jak oceniasz atmosferę?
Powiedzcie proszę czy polecacie pracę w biurze flixbus na Fabrycznej. Jak atmosfera, ludzie, wrażenia itd. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź!
W czasach przedpandemicznych pracowało się całkiem fajnie. Ludzie mili. Niestety z każdym kolejnym miesiącem pandemii było coraz mniej ciekawie m.in. ze względu na brak zajęcia, obniżane czasowo wynagrodzenie. Jedyną nadzieją jest brak pandemii przez co pojawi się większa ilość pracy. Aczkolwiek sporo fajnych osób przez atmosferę oraz inne działania firmy w ostatnim czasie z firmy odeszło.
Hej, i jak sytuacja wygląda obecnie? Większość obostrzeń zostaje zniesiona i można podejrzewać, że powoli żegnamy się z pandemią. Czy w związku z tym jest szansa, że we Flixbusie wszystko wróci do tego jak było wcześniej? Lub może już wróciło? Napiszesz jakiś update?
Witam. Jestem zainteresowana pewną ofertą pracy (w biurze na powiślu) i chciała bym się dowiedzieć jaka jest atmosfera, jacy ludzie, czy pomocni, życzliwi, jaki klimat panuje w firmie, jacy są szefowie, jakie warunki Flixbus oferuje i jak to się ma do rzeczywistości
Atmosfera jest ok, ludzie mili i pomocni. Wszystko zależy od działu. Warunki są takie jakie sobie wynegocjujesz na początku. :)
@gosciu Nie ma ustalonej minimalnej kwoty, którą FLIXBUS oferuje wszystkim nowym kandydatom? Ty jesteś zadowolony z warunków, które udało Ci się wynegocjować?
Jestem zadowolony. Nie ma. Możesz powiedzieć na rozmowie ile chcesz i jak "wpasujesz" się w wizje to się dostaniesz.
A mapę europy znasz od podszewki? Ile litrów na sto kilometrów spala Irizar rocznik 2018 podwyższony pokład z toaletą? Jaką pojemność ma pojemnik do AdBlue w tym autobusie? Nie wiesz? To jak chcesz tam pracować.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy FLIXBUS POLSKA SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!