Jak wygląda praca hybrydowa w centrali w Warszawie?
Po 4 etapach rozmowy rekrutacyjnej (w tym jednym na który musiałam specjalnie przyjechać do centrali z innego miasta) nie dostałam nawet odpowiedzi na moje maile, w których dopytywałam się czy rekrutacja jeszcze jest prowadzona i czy mogę dostać informacje na temat tego jak mi poszło - to był podobno ostatni etap rekrutacji. Bardzo, bardzo, bardzo nieprofesjonalne zachowanie ze strony firmy, nie myślałam że nadal standardem jest zostawianie kandydatów na lodzie. Trochę wstyd.
4 etapy rekrutacji to standard w tej firmie, ktoś wie? Możesz opisać jak wyglądały te etapy? Tylko ten jeden był w formie stacjonarnej? Mam nadzieję, że jeszcze się do ciebie odezwą z odpowiedzią.
nie licząc screening calla od rekruterki: pierwszy to rozmowa z managerem i rekruterką, drugi: zadanie (o którym dowiedziałam się na spotkaniu z managerem), trzeci to spotkanie z headem działu, a czwarty, stacjonarny, znowu z managerem - wtedy zostałam poinformowana że oprócz mnie jest jeszcze tylko JEDNA osoba. Po tylu etapach nie zostałam nawet poinformowana o wyniku rekrutacji mimo kontaktu i próśb z mojej strony. Minęły miesiące, wątpię zatem że ktoś się do mnie kiedykolwiek odezwie.
Praca w call center to dramat... Ciągle coraz wyższe cele, a wypłaty coraz gorsze. Ludzie pracujący 2x dłużej zarabiają 2x mniej. Na każdym kroku potrącenia lub kary finansowe za cokolwiek się da byle uciąć wypłatę. Ucinają nawet jak się zarabia po kilkaset złotych na działalności!! To jest (usunięte przez administratora) i mam nadzieję, że ktoś się za to w końcu weźmie. I za formy zatrudnienia (tylko b2b w oparciu o sam system prowizyjny lub pod kimś, kto ma działalność) i za wszystko co się dzieje w tej firmie.
Wjechały zmiany na salony na stałe. Wrzucenie absurdalnych planów na światłowód - gdzie ludzie nie wiedzą po zakończeniu już miesiąca czy kasa będzie czy nie, czy się zainstaluje czy nie. To chore Uzależnienie kasy dla wszystkich od 3 czynników to już absurd, a bajki o tym, że wagowo to dla nas korzystniej to jedna wielka ściema. Do ilu instalacji nie dochodzi bo coś tam. Jak podpisałem postpaida to wiedziałem, ze mam klepnięte a teraz stres czy salon zrobi jeszcze tv, jeszcze światło o tylko ciagle rosnące plany. W końcu salony nie beda robicie, dobrzy konsultanci nie beda mieli premii i pożegnają się z ta firma - a P4 zostanie z tymi, którym podstawa wystarcza, a co za tym idzie nie mają ambicji na robienie planów. Ogarnijcie ten system premiowy!
Nie ma szans na potrawę ponieważ Play to typowy korposmiec… człowiek jest tu na ostatnim miejscu, a główny cel to kasa. A na kim najlepiej się wzbogacić? Na głupich konsultantach którym czasami 1 sztuka zabraknie do celu ponieważ tak jak wspomniałeś 1 światłowód się nie zainstalował. Co to powoduje ? A mianowicie olbrzymi zysk dla playa. Salonowi paru tysięcy nie wypłacą ponieważ nie zrealizował celu, a ta jedna sztuka operatorowi generuje olbrzymi zysk….
Dział D2D skończył się w momencie zatrudnienia koleżków po znajomości bez kompetencji, przez których najlepsi ludzie odeszli, a w konsekwencji tego wyniki spadły trzykrotnie. Zanim podejmiecie pracę lepiej zapytajcie PH i liderów co sądzą o Pawle N i Dyrekorze Michalaku i jakie wdrożyli korporacyjne rozwiązania. Pozdrawiam
Dużo prawdy jest w tym co Daniel napisał. D2D od lat był w permanentnej przebudowie i co rusz przychodzili ludzie ze "swoimi koncepcjami", które za zwyczaj były odgrzewanym kotletem, kopią wcześniejszych praktyk które się nie przyjęły, albo kopią rozwiązań z firm z których przychodzili Dyrektorzy i Kierownicy. W ciągu 6 lat było co najmniej pięć zmian na stołku Dyrektora D2D, a kierowników nie jestem w stanie policzyć. To zaczęło się za czasów niejakiego TD, mobbera i bardzo kiepskiego menadżera. Co rok praktycznie następowała zmiana na gorsze. Nie wiem jak jest teraz, ale dochodzą mnie słuchy że jest dramat i rzeczywiście narzekają na tego dyrektora Michalaka. Szkoda, bo to kilka lat temu był fajny zespół.
Paweł Nawrot to tzw. forward manager z Orange który miał wzmocnić dział D2D. Nauczył się excela i trafił dzięki kolejce Michalakowi na stanowisko menegera. Teraz wyciąga swoje tabelki i deleguje różne zadania na team menegerow, przez co komplikuje im wielokrotnie pracę. Pomocy żadnej, jedynie korpo rodem z Orange. Większość team liderów i PH doświadcza quiet quitting. Wiele osób jest na granicy rzucenia papierkiem. W terenie on nigdy nie doorował. Trzymanie stanowiska razem z dyr. Michalakiem za wszelką cenę poprzez notoryczne kłamstwa przekazywane podległym pracownikom. Kto był na wyjeździe w Turcji ten wie co wszyscy o nim myślą. Brak świeżego spojrzenia na dział, rynek doprowadza do ogromnych spadków wyników w porównaniu z ostatnimi latami w tym dziale.
Czy ktoś pracował w magazynie play ja stanowisku pracownika logistyki w magazynie Play na ulicy Działowej 62 w Warszawie?
Praca nastawiona przede wszystkim na wciskanie ludziom (usunięte przez administratora). Okej spodziewałem się tego ale to co działo się w salonie przerosło moje oczekiwania. Karty z 20GB Internetu wciskane klientom jako podstawa do rabatu na telefon jest obrzydliwa (rabatu mimo to ze karta jest nie ma i tak). Kłamanie w żywe oczy o zasięgu jaki to nie jest najlepszy w Polsce to samo. Telewizja internetowa mówienie klientom o tym że telewizja nie pobiera Internetu jak się go ma od PLAY kolejne kłamstwo. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy bardzo gęsta i ponura. Kierowniczka z którą miałem przyjemność pracować nie widziała nic poza PLAY, jedyną ludzką rozmowę jaką mogłeś przeprowadzić z nią to tylko na temat pracy. Spróbuj zażartować że sam jesteś u innego operatora to dostajesz litanie o tym czemu u innego jest gorzej. Wieczny stres i strata czasu poświęcona na naukę ofert nie wspomnę o szkoleniu w Warszawie do której miałem 400km z domu. Wyuczony oferty od deski do deski miałem robić nieszczęsne scenki. Nie spodobały się chyba one kierowniczce i po półtora miesiąca dostałem wypowiedzenie. Przed wypowiedzeniem również była chyba rozmowa z której miałem wywnioskować że mnie zwalniają (cytuję „Idź do lasu i zastanów się czy na pewno tu pasujesz”.). Wytykanie błędów zamiast jak człowiek podejść wytłumaczyć na porządku dziennym. Przyjazd RKS mówi ci o tym że masz się ciągle uśmiechać i grać głupka. Standardowo po przyjeździe RKS kierowniczka idzie z nią na zaplecze na ploteczki i uwierzcie siedzą tam 5h i piją kawkę jedzą ciasteczka, a spróbuj tylko tam wejść. Ogólnie jeżeli lubisz być poniżany, wyśmiewany (nie tylko przez klientów ale i ludzi wyżej od ciebie), traktowany jak szmata jednocześnie ciesząc się z tego to jest to praca dla ciebie. Osobiście nie polecam firmy jako pracownik oraz jako klient.
Radzę uważać, ponieważ gdy się zwolnicie nie wypłaca wam zaległej premii, która mimo wszystko wam się należy i zostaliście zapewnieni, ze zostanie wypłacona :) Naprawdę ta firma jest aż na tyle perfidna, ze próbuje zaoszczędzić na byłych pracownikach?
To chyba stała praktyka, a później tłumacza się pomyłkami systemu… W mojej opinii robią to z premedytacją. Tak się żegna Pracownika. Tylko chyba Play nie ma świadomości, że ludzie później dzielą się opinią o miejscu pracy. A próby frazesami prawniczymi zastraszania są żałosne. Serio myślicie, że tym zakneblujecie ludziom usta???
Pierwsze słyszę- chyba że jakiś dealer coś Ci wisi. Ja od lat pracuję w ownie i kilka odejść widziałem. Kasa zawsze się zgadzała więc to jakiś farmazon
A co gdy nie przepracuje całego jednego miesiąca, bo mi się nie spodoba. Nie wypłacą za szkolenie? Tak dokładniej chodzi o prace konsultant a sprzedaży w salonie własnym
Dostajesz normalnie wszystko co się należy zgodnie z umową o pracę + jest specjalny dodatek finansowy we własnych podczas okresu szkolenia
Dziękuje bardzo. Po dziś dzień nie dostałam informacji na jakim etapie jestem. Niby dają znać do 2 tygodni, czy są zainteresowani bądź nie. Niestety od 28 marca czekam na wiadomość i póki co to jest cisza ????
Jak się zwolniłam z P4 nie dostałam zaległej premii,ani nagrody którą zdobyłam bo wyłączyli mi kartę do logowania. Miałam fajny zespół i spoko KRS ale faktycznie zarobki bardzo kiepskie,a system naliczania premii tragedia. 2 osoby wyrobiły plan ,1 nie i zero premii????To najbardziej denerwowało
A ile konkretnie powinni Ci oddać premii i tej nagrody? To premii nie naliczali indywidualnie tylko zespołowo? Gdyby cały zespół wyrobił plan to jakiej kasy można się spodziewać?
Ja również nie otrzymałam zaleglej premii, na wypłatę też czekam. Odnośnie atmosfery i układów, to RKS i pseudo kierowcy do tyłków sobie wchodzą. JuTro (jedna z RKS) pokazuje to najlepiej. Wedle mnie jest to najlepiej wyszkolona osoba odnośnie technik manipulacji,kłamania i (usunięte przez administratora) przy zachowaniu bezczelnego uśmiechu na twarzy. Bardziej fałszywej osoby nie widziałam.
Jeszcze jestem w stanie zrozumieć że nie zapłacili premii ale chyba wypłatę powinieneś normalnie dostać. Czemu jest opóźnienie? Dawno odszedłeś bo ciekawy jestem jak długo czekasz na pieniądze.
W październiku. Nadal cisza z wynagrodzeniem. Co więcej, nie oddali mi moich rzeczy,o które prosiłem. Ale to już pomijam i zostawiam ich sumieniu. Premii oczywiście również nie ma. W sumie to zastanawiam się, dlaczego ludzie godzą się na takie traktowanie...
mnie już pomijając to ile się czeka bardziej ciekawi to kiedy docelowo zostanie to wyjaśnione / dorównane? Chyba w nieskończoność tak nie da rady? czy w ogóle w takich sytuacjach można sobie naliczyć jakieś odsetki?
Przecież firma przechodzi granice absurdu - obniża stawki od ponad 3 lat z każdą nową ofertą która jest droższa a benefity i płace maleją. Wchłonięto UPC przerzucając całą pracę tych punktów na salony w dużych miastach bez żadnych szkoleń, doprowadzając do zwolnień a jeszcze bardziej podkręcając wymagania i kontrole pracowników którzy nie odczuli żadnych plusów z tego tytułu. Pracując w salonie firmowym, może ok, wychodzi się lepiej. W dealerskim? Jesteś oceniany tak samo a traktowany jak (usunięte przez administratora) Wciskanie kart 20GB, dublowanie rachunków o usługi które są na koncie, niech klient płaci dwukrotność. Nie stoi to na przeszkodzie, aby jednak inwestować w Darie w reklamie Play na Karte, super inwestycja przynosząca niesamowite plusy lub ciągłe kontrole MS na które wydają mnóstwo pieniędzy. Pracując w Wrocławiu lub w każdym innym wielkim mieście, gdzie dotarły te super nowości plus klienci ze wschodu dostało się pracy i wymaganej wiedzy tyle, że próg wejścia do tej branży jest tak duży a nie przekładający się na zarobki (wyglądają fajnie gdy wszystko jest na 100 do 130% - kiedy jednak 90% nie masz nic), że nowych osób będzie coraz mniej, a poziom spadnie. Będzie coraz gorzej więc nie polecam nikomu.
W pełni się zgadzam. Pracy doszło od groma a kasy niekoniecznie. Dziadowska firma nastawiona na maxymalne zyski kosztem konsultantów. Nikomu nie polecam. Plany chore, kasa średnia, atmosfera tragiczna. Rksi zachowują się jak (usunięte przez administratora) w obozie. Szkoda czasu i nerwów.
Bardzo fajna praca. Fajne wyzwania, dobre pieniondze i ogromny rozwój zawodowy. Kierownictwo super na poziomie zawsze pomocne. Praca spokojna nie wymagająca stresu super przygoda dla każdego.
Popieram to lekka praca. Dużo chętnych na jedno miejsce. Jestem szczęściarą, że się dostałam.
Też nie narzekam . Plany łatwe do zrealizowania. Zawsze można liczyć na pomoc z góry. Dobre pensje. Sama praca tam to radość. Mogłabym robić za minimalną.
Kolejny wpis z Centrali - kolejne ruchy wybielające. Rozbawiłaś mnie :D :D „praca tam to radość”! Hahahahaha uśmiałam się po pachy! Nie polecam, stres na ekstremalnym poziomie oraz olbrzymie naciski i parcie na sprzedaż.
RKS jest spoko zawsze pomocny i doradzi. Fachowa wiedza dzięki której łatwiej można funkcjonować.
Popieram. Pracuję tam już 5 lat. Atmosfera jest w porządku. Niektórzy narzekają, że jest źle, a to jest praca i nie ma nic za darmo. Plany są na tyle proste, że łatwe do zrealizowania nie dla leni. Podejście do klienta trzeba mieć. Pensja też jest dobra.
Plusy to: - jest umowa - wypłata zawsze na czas plus premie - elastyczny czas pracy - praca umysłowa, a nie ciężka fizyczycznie - praca w biurze, nie pada na głowę, jest dach nad głową i nie jest zimno jak w niektórych zawodach, co jest ogromnym plusem - bardzo kompetentne kierownictwo, przyjazna atmosfera w pracy na zasadzie wzajemnej pomocy - praca rozwojowa - jest prawo do przerwy i nie trzeba się pytać o skorzystanie z toalety - klienci na poziomie Minusów żadnych nie znam. Jak dla mnie to wymarzone miejsce pracy jako zwykłego pracownika.
Hmmm. ciekawe… czy Operator przegląda dane Klientów? Bardzo merytoryczny wpis, pewnie ktoś wysoko z Plej.
Tak. To super miejsce. Dają pracownikom podwyżki co miesiąc i dodatkowe dni wolne. Możesz pracować tyle godzin dziennie ile chcesz. Wysyłajcie CV szybko żeby załapać się na te warunki.
Należy dodać, że są też fachowe szkolenia, które przydają się nietylko w pracy, ale i w życiu. Dużo można się nauczyć. Oprócz tego łatwa możliwość awansu.
W imieniu pracowników dziękuję firmie za to, że jest. Bez Was tam na górze nie byłoby nas zwykłych pracowników oraz nie byłoby uśmiechu i zadowolonych klientów. Play tworzy historje bardzo pozytywną.
Dziękuję za to, że jesteście. Jestem waszym klientem i zawsze spotykam się z wysoką kulturą, zaangażowaniem, wiedzą i pomocą, aby najlepiej służyć klientowi.
zgadzam się, wszystko super praca na najwyższym poziomie, wszyscy pomagają, sprzęty zawsze są takie jak potrzebuje, firma nie dokłada nowych czynników, od których zależy prowizja, nikt prowizji nie obcina a nawet płacą więcej, jest super ....
Dziwna firma, aplikowałem do działu IT, na moje pytanie o wynagrodzenie...pani z HR powiedziała, że nie może mi określić widełek wynagrodzenia :D pierwszy raz spotykam się z takim podejściem rekrutera...
Dziwne praktyki są w tej firmie. Przesuwanie pracowników do innych salonów aby sobie coś udowodnić. Kontrole, zastraszanie, przekleństwa, wydzwanianie na dniu wolnym. Te i inne praktyki są na porządku dziennym. Brak faktycznego wsparcia a jedynie ciche plany. Praca jest dość stresująca i niepotrzebna nam jest cicha taktyka wobec nas a dobra rozmowa.. Wysyłanie „swoich” na zbadanie terenu jest niedorzeczne. Wszelkie uwagi zgłaszane są uciszane i nie traktowane poważnie. Kiedy jest czas na rozmowę z pracownikiem trwa cisza . Brak zrozumienia, oczekiwania totalnego posłuszeństwa . Zastraszanie i opowiadanie co będzie jak …….
Zgłoś się do związków zawodowych. Przeszły do nas razem z ekipą z UPC. Skoro kierownik i RKS czują się panami świata i myślą że są nietykalni, to mogą się lekko zdziwić...szacunek należy się każdej i każdemu z nas.
Pracowałam w play 2 lata. Był okres w którym byłam jednym pracownikiem przez 5 miesięcy. Byłam zmuszana do nadgodzin, a wypłata taka sama mimo wielu obowiązków. Zostałam poinformowana, że dostanę przedłużenie umowy pod koniec miesiąca, a 28 września o godzinie 15 dowiedziałem się, że nie przedłuża mi umowy, bo „mój wizerunek nie pasuje do ich wizji idealnego salonu i załogi”. Wykorzystali mnie jak mogli, a na koniec wyrzucili mnie na zbity pysk zostawiając bez miejsca praca. Od poniedziałku jestem bezrobotna. Główna rolę odegrała tutaj kierowniczka która ciągle mnie (usunięte przez administratora)i wtykała swój wstrętny nos tam gdzie nie trzeba. Jeśli chodzi o wyniki co miesiąc miałam najlepsze (całe szczęście, robiłam zdjęcia swoich wyników pod koniec miesiąca) Po moim argumencie, że robiłam tutaj najwięcej i miałam najlepsze plany, zostałam ponownie wyśmiana za swoje tatuaże i kolczyki. To nie są ludzie, to są potwory i świnie!! Błagałam ich płacząc, że nie znajdę w 3 dni (w tym weekend) pracy, że mam stałe leczenie, raty i mieszkanie do opłacenia. Usłyszałam, że mam się ogarnąć, bo mam chłopaka. Jeśli ona traktuje męża jak bankomat to spoko, ale takie rzeczy są NIE NA MIEJSCU. Po powrocie do domu miałam myśli samobójcze, bo dawałam z siebie wszystko, a oni dosłownie wyśmiali mnie w twarz pozbawiając miejsca pracy. Jeśli chcecie spać spokojnie, nie polecam pracy (usunięte przez administratora)
Czyli zwolnili cie przez wygląd? A przez da lata pracy im nie przeszkadzał twój wizerunek? Na jakiej umowie byłaś? Terminowej i co roku przedłużali? Wcześniej rozmawiałaś z kierowniczką na temat swojej dalszej pracy i nie było sygnałów ze może być taki problem?
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna?
jeżeli są kontrole w tej firmie to najpierw powinni sprawdzić działalność kierownika Wojtusia z zakopianki w Krakowie i przez zewnętrzny audyt i przed dyrektorstwo gościu znalazł sie tan przypadkiem
Pracuję od roku w Salonie Własnym i jestem bardzo zadowolona. Zarobki są wysokie, jeśli dokłada się choć odrobinę starań do wykonania planu. Kierownicy regionalni dokładają starań do tego, aby każdy konsultant mógł zarobić jak najwięcej, instruują na bieżąco co należy poprawić w swoiej pracy. Istnieje możliwość awansu i podwyżki raz na rok. Nie jest to na pewno praca dla każdego, trzeba na pewno być bardzo wygadanym, aby nie dać sobie wejść na głowę oraz by dobrze sprzedawać. Jeśli chodzi o warunki pracy, to są one bardzo przyjazne: zatrudnienie jest stabilne, firma dba o wyposażenie w odpowiednie narzędzia do pracy. Można też uzyskać dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, ubezpieczenia dodatkowego oraz do karty multisport. Jest mnóstwo konkursów, w których za zdobyte punkty można kupić różnego rodzaju sprzęty, gadżety, bony i karty przedpłacone. Do pracy jako konsultant nie jest wymagane żadne wykształcenie ani specjalistyczna wiedza, dlatego uważam że zarobki jak na takie stanowisko są naprawdę ok.
play Kraków,-zakopianka prawdopodobnie, odradzam pracuje tam kierownik o umyśle rozkapryszonego pięciolatka złodziej(współpracuje ze znajomi złodziejami którzy włamują się do mieszkań i kradną dokumenty wypowiedzenia umowy)i oszust który wyłudza pieniądze od ludzi obsługa to masakra robi wszystko by Kraść gościu jest chory psychicznie dobija pakiety specjalnie bez twej zgody zamiast usuwać anuluje umowę wypowiedzenia specjalnie by dalej ciągnąć kasę zwalając na pracownika że to on i wyłudzać a jak w końcu przyjmie wypowiedzenie jeśli to jest ono a potwierdzenia nie otrzymasz to każe sobie płacić pieniądze za okres nieużywalności internetu który jeszcze sam ci odetnie w środku miesiąca bez info wcześniej a masz zabulić za odsetki które były wcześniej opłacone i za neta którego nie używasz, który wyłączony tanie i jakość jest denna
Ogromna rotacja pracowników. Odeszłam po 3 miesiącach pracy. Ludzie nie są przyjaźnie nastawieni. Może P4 się odniesie czemu przez ostatnie miesiące odeszło więcej osób niż doszło po 3 miesiącach? Stwarzanie nerwowej atmosfery, wieczne czepianie się o wszystko zamiast pomoc... No i zarobki - to chyba kpina jak na Warszawę. Jeśli myślicie, że zarobicie więcej niż 3 tys...to uciekajcie i nie marnujcie swojego czasu. To naprawdę najgorsza praca w jakiej byłam - wiecznie każą się oceniać jaka to świetna firma - a wszyscy wokół sobie obrabiają (usunięte przez administratora)
Tak... To jedyne korpo jakie znam które ma we wszystkich ogłoszeniach w benefitach wyjścia integracyjne, a nikt nie pisze, że firma nic nie sponsoruje. Jakiekolwiek wyjście - z własnej kieszeni. Wyjazd integracyjny? - przygotuj się na to, że zapłacisz połowę ceny. Na miejscu tandetne atrakcje, bo na nic innego niż Turcja i jazda gokartami - nie stać.
Umowa o pracę jest i pod względem prawnym i rozliczeń jest wszystko tak jak powinno być . Nie wiem o jakiej pracy w "obsłudze klienta" pisze osoba wyżej (bo to może call center, albo praca we wsparciu sprzedaży). Ja pracuję w POS w Warszawie i średnia moich zarobków z ostatnich miesięcy z premią to ponad 6,5 brutto. Wiadomo że zawsze chce się więcej, ale uważam że jest ok.
Nie wiem czemu jako rzekomy pracownik oszukujesz na forum. Każdy musi podpisać oświadczenie - że wszyscy zarabiamy tyle samo. Nie ma możliwości, że ktoś dostał więcej/mniej. Cały czas piszę o podstawie. Nie o premii. Jeśli zarabiasz dwa razy więcej - napisz konkretną kwotę ile, bo skoro 2 x 3000 netto to chętnie przekaże swoim znajomym, żeby odwiedzili forum i chętnie się dowiedzą w którym miejscu Na jakim stanowisku otrzymujesz 6000 do ręki :) chyba wszyscy zainteresowani się dowiedzą
Umowa o pracę, każdy ma okres próbny 3msc. Nadgodzin nie ma żadnych, premia kwartalną - loteria czy wyrobisz ją czy nie. Pisze o miesięcznej podstawie. Bo w końcu nie można nazwać wynagrodzenia większego co 4 miesiące czymś co starczy ci na comiesięczne wydatki.
Tu chodzi właśnie o to "średnia". Co miesiąc jest bieda. A wynagrodzenie co 4 miesiące jako premia... Chyba, że nie masz premii kwartalnej? Bo jeśli masz, to 6,5k brutto jest bardzo mocno naciągane. Oczywiście chyba, że jesteś starszym specjalistą.
Powiem tak, nie chce mieć z tamtymi ludźmi nic do czynienia. Nie pracuje tam od prawie roku i nie wiem kto pozostał a kto odszedł. Zresztą nic dziwnego, kiedy widać obiektywne posty krytyki od 3 lat na tym forum i za każdym razem ktoś jako "pracownik" Podważa niskie zarobki, zakłamuje wynagrodzenie, dodaje horrendalne premie i zawsze komentuje jak to w pracy jest super. Jestem ciekawy podadzą tu konkretne stawki bo słyszałem, że były podwyżki Ale za moich czasów 2 lata pracy i nadal 3600 BRUTTO... A tu ktoś wypisuje, że w salonie ma 6,5 miesięcznie albo jeszcze lepiej 6000 netto. Też podpisywałem regulamin, że każdy na danym stanowisku zarabia tyle samo, dlatego latwo Wyczuć kłamstwa. Niestety jak widać - opinie łączne 2,0 mówią same o sobie.
Jak to loteria? To pracownik nie ma na nią wpływu? Nawet jak jest wydajny? Napisałaś że pracowałaś tylko trzy miesiące to chyba nie dotrwałaś do premii kwartalnej. A jak się już udało ją zrobić to inni ile dostawali?
Wiele wydajnych osób ma postawionych inne cele Osoby na tych samych stanowiskach mają inne Są cele o których nie mogę mówić nawet jako były pracownik, ale ocenia cię twój przełożony. Więc wszystko zależy od tego jak się lubicie, co było dziwne bo na to nie masz wpływu Są rzeczy które można zmierzyć i dostać premie, a są rzeczy o których decyduje przełożony Na szczęście nie dotrwałam, bo nie wyobrażam sobie być oceniana przez nie pryzmat pracy ale sympatii
Widzę, ze uplakujesz się identycznie jak mój kierownik ze ma mała podstawę, ale możesz ja sobie wypracowywać co roku aby była ona wyższa ale jak się nie robi planów to sorry żyje się ciagle na podstawie która się otrzymało na start. Podnieść wynagrodzenie możesz sobie rowniez wykonując plan, wiec jeśli ktoś się stara to był jeszcze pół roku temu osiągnąć wynagrodzenie wysokości 6000zl. Na ten moment firma bardzo dziaduje i wszystko jest robione tak aby pracownik otrzymał jak najmniej bądź jeśli chce dostać dobra wypłatę musi na duża skale (usunięte przez administratora) i naciągać ludzi
no i jeśli pracowałeś na premii kwartalnej, to nie pracowałeś w POS. W POS są premie miesięczne, konkursy itp.
Trochę mieszasz - praca w salonie, to praca albo w P4, albo u któregoś z dealerów, albo subdealerów. W zależności od tego kto jest pracodawcą może mieć różnie skonstruowany system premii, benefitów, ścieżek podwyżkowych itp. Ja pracuję w P4 w salonie własnym - kryteria corocznych awansów i podwyżek są jasno określone i zależą od wyników i arkusza gdzie oceniane są kompetencje. Tu nie ma lubię, albo nie lubię i jest możliwość odwołania od oceny jeśli ktoś uważa że nie jest słuszna. Znam inne firmy sprzedażowe i akurat tu przejrzystość jest naprawdę duża
Mówisz o salonach sprzedażowych czy centrali ? Nie uwierzę w to co piszesz. Pracuję 3 lata w średniej wielkości mieście, w salonie. Moje zarobki są zdecydowanie większe niż 3 tys netto. nie wiem w jakim salonie byś musiał pracować i jak długo planu nie robić, żeby zarabiać 3 tys,
A o ile więcej zarabiasz niż 3 tyś? Plany, które masz ustalone są realne do osiągnięcia, ile tak średnio wychodzi premia?
Ciekawe że pracownice salonu Syców mają czas na pogaduszki a nie by mnie klienta obsłużyć porażka.
Czy w firmie P4 Sp. z o.o. praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku Praktykant, na które poszukują na Jobs.pl to dość istotna kwestia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 180.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 139, z czego 17 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.