TUI Poland Sp. z o.o.

Adres: Domaniewska 41, 02-672 Warszawa

NIP: 7792048522 REGON: 639552348 KRS: 0000083435

TUI Poland Sp. z o.o.
2 184 264 5 1

Opinie o TUI Poland Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

FreeBird
Nazwa działu: Handlowy

Absolutnie nie polecam, wręcz przestrzegam! Ludzie nie dajcie się nabrać na te kolorowe bajeczki opowiadane podczas rozmowy kwalifikacyjnej!!! Tui to firma dla telemarketerów, gdzie sprzedaż przybiera formę nękania ludzi przez telefon. Atmosfera pracy TRAGICZNA - panuje donosicielstwo, plotkarstwo i kolesiostwo. Polityki personalnej nie ma, a rotacja w biurach i w centrali jest ogromna! Plany są indywidualne, a sama sprzedaż wycieczek kompletnie się nie liczy - żeby dostać premię do każdego wyjazdu należy upchnąć ubezpieczenia, rozszerzenie all inclusive, wycieczki fakultatywne, tui cars, gwarancje niezmienności ceny, rezerwacje miejsc w samolocie, promocję najtaniej w first minute itp. Już po paru miesiącach pracy człowiek zaczyna odczuwać maksymalne zmęczenie tym co robi. Tui to firma gdzie nawet pracownik z bardzo wysokimi wynikami sprzedażowymi musi bronić swojej pracy poprzez wpisywanie każdego kontaktu z klientem do systemu. Każdy telefon, każda nieudana próba kontaktu, każdy sms, każdy mail i każda rozmowa - wszystko to musi być opisane w ramach "podkładki". Jak dla mnie to w ten sposób firma wyraża kompletny brak szacunku dla swoich pracowników i ich pracy! Ciesze się, że miałem okazje tam pracowac - bo wiem, że juz nigdy wiecej nie pozwolę sobie na takie traktowanie!!!

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Anonim
@FreeBird

Zgadzam się w 100%. Szkoda zdrowia na pracę w tej firmie. Wszystko pięknie na rozmowie kwalifikacyjnej, a potem w miarę upływu czasu coraz większe ciśnienie i parcie. Te wszystkie dodatkowe benifity typu karta multisport, prywatna opieka medyczna czy zniżki pracownicze jakimi zasłania się firma to nic w porównaniu do stresu jaki generuje praca w Tui. Śmieszna podstawa za którą człowieka stać na przysłowiowe waciki + premie, których wysokość uzależniona jest planu zmienianego co miesiąc, żeby przypadkiem nie zarobić za dużo.. Nie dajcie się na to nabrać!

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
J38ać GoWork
@FreeBird

Skąd wiesz jaka jest rotacja w biurach skoro pracowałeś w CallCenter?

Pomocna?
Tak1Nie8
Zgłoś1
Tokio
@FreeBird

Zgadzam się w 100% z tym co napisałeś. Kolesiostwo i jeszcze raz kolesiostwo. Jeśli nie plotkujesz i nie donosisz to nie masz co robić w tej „firmie”. Do tego wciskanie wszystkich dostępnych usług dodatkowych - przypomina to pracę w jakimś podrzędnym call center a nie w firmie, która się szczyci tym jak dba o pracownika. Radzę omijać szerokim łukiem chyba, że ktoś lubi za śmieszne pieniądze być wyciśnięty i wymemłany na 100%.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Ktos

Panie w Elblągu chamskie i niegrzeczne. Zakupiłam wycieczkę waszej firmy ale w iwakacje pl to pani bardzo niemiło mi powoedziala, że skoro nie kupiłam u niej nie będzie mi udzielaćwiczenia żadnych informacji.ze trzeba było przyjść sobie niej.No wiecie co???! Jakiś skandal jak dla mnie. Wycieczka TUI to TUI . I można grzecznie odpowiadać.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
Casablanca
@Ktos

panie/pani "ktoś" czy to jest portal na temat obsługi w biurze podróży czy raczej portal dla osób szukających odpowiedzi o potencjalnym pracodawcy? Proszę przemyśleć swój wpis.....

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franciszek
@Casablanca

Masz rację. Forum Gowork.pl służy do merytorycznych opinii pracowników firmy. Niemniej jednak opinie klientów, też się tu zdarzają i wnoszą pewne informacje do wątku. Czy mogłabyś napisać jak wygląda zatrudnienie i atmosfera w firmie? Można się rozwijać i z czasem liczyć na awans? Na stronie TUI w zakładce kariera https://kariera.tui.pl/#rekrutacja są oferty pracy w centrali firmy, sieci sprzedaży i w dziale kontakt center. Napisz, co sądzisz o tych propozycjach i czy według Ciebie te oferty są satysfakcjonujące?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Casablanca
@Franciszek

Franciszek polecam pracę w TUI, sam pracuje w biurze podróży i jest ok. Masz zniżki raz na rok 50% na dowolny kierunek, kartę multisport, opiekę medyczną w LUXmed itp. jak masz wyniki w sprzedaży to i zarobisz. W centrali nie wiem jak jest, ale jak wszędzie jest to korpo, więc i parcie na wyniki. Atmosfera pewnie różna jak wszędzie zależy od działu i ludzi tam pracujących. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rychu
@Franciszek

Przyjmują stażystów? Można się później załapać na stałe?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gr
@Ktos

To akurat ma racje. Nie zarobila, zarobil agent. Informacji nalezy zasiegac u swojego sprzedawcy!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
XYZ
@Ktos

bo istnieje coś takego jak ochrona danych osobowych ? nie TUI to TUI - bo to POŚREDNIK CO JEST DIAMETRALNA RÓZNICĄ

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Filip

Jest tak dobrze i dlatego przestaliście pisać opinie na forum?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Aaaaaaaaaaaa

Warunki pracy w TUI są naprawdę bardzo dobre. Zarobki są uzależnione od wyników sprzedażowych, nie ma nic za darmo. Jeśli wykonujesz założony plan 3000 netto możesz zarobić, czasami nawet więcej - kwestia wykonania planu. Plan jest przydzielany na każdą z osób w biurze, nie ma sytuacji że jedna osoba sprzedaje 5 a druga 20 rezerwacji w miesiącu. Chcesz zarobić, musisz się starać nie ma nic na piękne oczy. Jest duży nacisk na telemarketing, szczególnie w promocji first minute, trzeba się z tym liczyć. Zniżki pracownicze 50 % od aktualnej ceny, niezależnie czy to promocja first minute czy last minute. Zniżka jest na dowolny kierunek czy hotel. Firma docenia pracowników, organizuje mnóstwo szkoleń sprzedażowych, produktowych jak i wyjazdy study tour, których w porównaniu z innymi touroperatorami jest naprawdę bardzo dużo, mnóstwo egzotyki. Jest szansa 2 razy w roku polecieć na study tour. Dodatkowo benefity tj. opieka medyczna Lux Med, ubezpieczenie grupowe na życie, multisport itp. Praca dla osób, które chcą pracować i potrafią dać z siebie wszystko.

Pomocna?
Tak14Nie10
Zgłoś
Szenrok
@Aaaaaaaaaaaa

3000brutto? To ile zarabiacie? W jakim mieście.... Specjalista ma 2900 zł brutto i premia nie jest wyższa niż wynagrodzenie.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Aaaaaaaaaaaa
@Szenrok

Nie rozumiem ??? Napisałam 3000 netto razem z premia

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Aśka
@Aaaaaaaaaaaa

Drogie Panie, bardziej tandetnej opinii się nie dało wystawić? Mogłyście się chociaż uczciwie podpisać. Po co tylko tak ściemniać? Chętnych nie ma, czy odczuwacie już zwolnienia? 80% osób szuka już nowej pracy, przeglądają na oczy.

Pomocna?
Tak16Nie2
Zgłoś
angryshak
@Aaaaaaaaaaaa

A pączkach zapomniałeś/zapomniałaś :D :D :D :D :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KS

Praca dobra na maksymalnie rok. Po tym czasie zaczynasz odczuwać okropne zmęczenie. Zmęczenie stresem związanym z realizacją coraz wyższych planów sprzedażowych, ciśnieniem na dosprzedaż ubezpieczeń, miejsc w samolocie, parkingów, wycieczek fakultatywnych, tui cars oraz szeregu innych. Do tego dochodzi praca w głośnej galerii handlowej bez dostępu świeżego powietrza i dziennego światła, praca w godzinach późnowieczornych, w weekendy. Bajką jest, że plany są na biuro. Plany są absolutnie indywidualne. Połowa sukcesu jeśli się trafi do biura, gdzie jest dobra atmosfera. Z biegiem czasu dostrzegam większą rotację. Pracuje się coraz ciężej. Faktem jest, że firma inwestuje w szkolenia i study tour. Faktem jest, że przy dobrych wiatrach zarobi się około 3000 tys netto, a czasem więcej (Warszawa). Wszystko zależy na jakim poziomie jest sprzedaż. Uważam jednak, że ta kasa nie jest warta ciśnienia i stresu jaki za nią idzie. Polecam, ale na jakiś czas tylko, jeśli szanuje się swoje nerwy.

Pomocna?
Tak36Nie
Zgłoś
Handlowiec
Nazwa działu: Handlowy
@KS

To prawda, ewakulowalem się bo bym, miałem stres straszny, wycieczka to tylko załącznik do niej musisz upchac wszystko

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś
Ada
Nazwa działu: Handlowy
@KS

To prawda, zmęczenie maksymalne. Miałam wrażenie że non stop jestem w pracy. A żeby dostać premię to milion kryteriów do spełnienia - plan na wycieczki, ubezpieczenia, ubezpieczenia all inc, fakultety, tui cars itd itd. Study fajna sprawa ale wymagana lojalka na jakieś pół roku. Nie ma szans na awans, dlatego praca dobra na - przeczekanie i trampolinę do lepszej!

Pomocna?
Tak31Nie
Zgłoś
Ala
@Ada

Study są ok, ale dokładnie trzeba podpisać lojalkę, że w ciągu 6 miesięcy od powrotu ze study nie zwolnisz się z pracy. Inaczej bulisz 3 tys. Ponadto na najlepsze study jeżdżą wyłącznie kierownicy lub ich zastępcy. Wrażenie jakby było się non stop w pracy - znów prawda. Poza pracą jesteś non stop na @. Nie da się inaczej dopilnować sprzedaży. Benefity? Miałam kartę muli sport, ale udało mi się pójść 2 x na siłownie w ciągu roku. Jest się zrąbanym pracą i wraca w której spędza się czas do 21/22... Stres jest cały miesiąc. Calutki.

Pomocna?
Tak28Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tola
Nazwa działu: Handlowy
@Ala

Dziwne, jakoś nie siedzę na poczcie cały czas. Kierownik wręcz zabrania. Pisz o konkretnym biurze bo nie wszędzie jest tak samo. Lojalka mnie nie przeraża bo chce tu pracować. Co do usług są bo są - Kierownik tego pilnuje my się cieszymy z każdej rezerwacji. Wydaje mi się, że trochę za dużo wymagań maja teraz młodzi ludzie :)

Pomocna?
Tak12Nie10
Zgłoś
Karolina

TUI zmieniło się od kiedy jest juz w rękach brytyjskich. Nie ma już tej klasy i poziomu co kiedyś. Pracowałam 7 lat jako rezydent i na początku myślałam że złapałam Pana Boga za nogi. Z roku na rok, od około 5 lat zmiany na gorsze. Praca w stresie o pod presją czasu. Targety na sprzedaż. Odeszłam jak wiele moich koleżanek bo jesteśmy dla nich za madre i za drogie. Nowy rezydent ma 30% niższa stawkę i kwaterują teraz po kilka osób w mieszkaniu. Każdy ma swój pokój ale to jest fajne przed 30tka a nie po. Ogólnie Tui Poland się już w sprawy rezydentów niestety nie miesza o pracują jakieś młode niedoświadczone i niewykształcone młodziaki szukającego zabawy. Rezydenta musi mieć FUN ale pamiętajmy że reprezentuje biuro i często jego zachowanie szczególnie w sytuacjach trudnych jest istotne bo czasem rozchodzi się o spora kasę która biuro potem wypłaca z tytułu reklamacji bo rezydent nie był profesjonalny. Ciesze się ze juz w tym cyrku korpo nie jestem. Dla osób 20+ to fajna sprawa i polecam.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Nazwa działu: Produkcja
@Karolina

Dodam ze na ten sezon letni czekali z umowami do lutego. Starej gwardii obniżyli wynagrodzenie o 20% wiec jak sie nie podoba to wypad bo ci nowi z rekrutacji mają jeszcze mniej. Ludzie . Koszmar.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abudabi

Powiem tak najgorszy pracodawca u jakiego pracowalam , każdy z liderów call center ma jakieś plecy a zero inteligencji pomocy wsparcia jedyne co potrafią to zrzucać odpowiedzialność na innych i oglądać mecze i facebooka lub podrywać konsultantki z call center gratuluje każdy żonaty z dzieckiem ale wykorzystywać władze jak widać można . (usunięte przez administratora),plotki , brak szacunku . Radze nie tracic czasu na wyrachowane korpo szczury . Szczegolnie nie polecam kontaktu i szkolenia z Panem M .K , porażka brak podstaw technik sprzedazy , produktu oraz umiejetności coachingu - pozniej pretensja czemu nowa osoba nie umie danej zeczy polecam zmiane szkoleniowca a nie wymiane co 3 miesiace 8 osob w dziale . Ja na szczescie nie muszę się juz tam męczyć najgorszy czas w moim życiu . Nie polecam !!! I pozdrawiam liderow serdecznie srodkowym palcem

Pomocna?
Tak31Nie1
Zgłoś
Dolores
@abudabi

abudabi Skoro wszystko o tym wiesz to trochę słabo zaczynać od młodszego w cc? Osoba o której się wypowiadasz akurat ma jeden z lepszych warsztatów!! Nie każdy nadaje się do sprzedaży, może poszukaj pracy w szkoleniach? Podstawy technik już znasz. Good luck and enjoy the adventure!

Pomocna?
Tak10Nie6
Zgłoś
Karolina
Nazwa działu: Handlowy
@abudabi

Pracowałam w Centrali w WAW. Koleżanki i koledzy super i z wiedzą. Przełożeni z łapanki, bez wiedzy ale za to z władzą. Kiedy można iść do wc itp. Korpo masakryczne. A szkoda bo fajna marka . Zarobki tragiczne. Rotacja totalna bo ze tak to ujeme wycisną z ciebie wszystko co najlepsze a potem cie wyrzygaja i wręcza wypowiedzenie.

Pomocna?
Tak14Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian

Praca dobra na 2-3 lata po studiach. Wady: - Bezsensowny system realizowania celów, wymyślanych na siłę, które w żaden sposób nie podnoszą kwalifikacji. - Mała szansa na jakąkolwiek rotację obowiązków i awans. - Brak szkoleń - Regulaminy i zasady nie obowiązują wszystkich, chociaż coś takiego wmawia się pracownikom.

Pomocna?
Tak47Nie
Zgłoś
:)
@Adrian

brak możliwości awansu ? dla ludzi pracujących w biurach awansowac można co rok ,jeżeli spełni sie podstawowe kryteria

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Bigi
@:)

brak szkoleń? Pracuje od wakacji 2018 i byłam JUŻ na 9 szkoleniach, a w w najbliższych planach jest jeszcze kilka. Chyba nie do końca wiesz o czym piszesz ;)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian
@Bigi

Nie miałem na myśli pracy w szeroko rozumianej sprzedaży, bo gdyby tam nie byłoby szkoleń to nie byłoby też wyników :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian
@:)

A jakie są możliwości poza BW i CC?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bigi

Pracuje w TUI od kilku miesięcy. Podkreślę, że w biurze własnym (bo to nie jest bez znaczenia). Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła bardzo sprawnie - 2 dziewczyny, rozmowa o wcześniejszych zajęciach - szybko, łatwo i PRZYJEMNIE. Dużo zależy od atmosfery w biurze - wiadomo, że atmosfera w pracy to połowa sukcesu. Akurat mi udało się trafić na super zespół, miłe i pomocne osoby. Przez te kilka miesięcy w TUI nauczyłam się bardzo dużo - jest nieskończenie wiele możliwości rozwoju, liczne szkolenia produktowe, sprzedażowe, prezentacje hoteli, prezentacje produktu, study toury. Rzeczywiście jest duży nacisk na sprzedaż produktów dodatkowych, telemarketing - zwłaszcza gdy wejdzie nowy sezon do sprzedaży - taka specyfika pracy. To nie jest praca dla każdego - albo się ją pokocha albo znienawidzi. Osobiście polecam pracę w TUI :)

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eks pracownik
@Bigi

Ale biuro własne to inna bajka. Tu nie ma porównania. Nie ma tłumaczenia centrali tylko kierownikowi oddziału. Ciut inne zależności. Inne pieniądze na wstępie. Przynajmniej w Warszawie.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Expracownik

Gdyby ktoś się zastanawiał nad praca w Tui polecam przeczytać wywiad. Oddziały będą znikać.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pozdrów wszystkich
@Expracownik

Trzeba czytać ze zrozumieniem, artykuły tym bardziej.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rezygnacja

Proces rekrutacji to jakaś tragedia. Najpierw spotkanie w ich biurze na Domaniewska. Oprowadzenie po całym piętrze, dla ciekawych, jeden wielki bajzel. Żadnych ścian działowych, biurko przy biurku. Na rozmowie są 2 bardzo młode dziewczyny. Zadają pytania bardziej o specyfikę ex branży niż o doświadczenie. Jakby chciały się poduczyć. Na hasło 3-4 tyś lekki uśmiech z ich strony, czyli wiadomo, że nierealne co wyczytałam poniżej. Chciałam o 2 tyś za dużo???? 2 spotkanie z kierownik, która kompletnie nie wie o co pytać. Przeczytałam jej moje CV z pamięci. I to by było na tyle. Żadnych konkretów. Nic o pracy w oddziale. Sama rezygnuje, konkurencja jest duża i naprawdę w stolicy jest praca za LEPSZE pieniądze.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Kinga
@Rezygnacja

Tam coś musi być źle. W Warszawie w centrach handlowych siedzi tylko 1 osoba, a są 4-5 stanowiska. Albo kasa tragiczna, albo cele bez szans na realizację.

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bigi
@Kinga

Są 4 biurka bo jest np 4 pracowników w danym biurze i każdy ma "swoje" biurko, a że to praca zmianowa, to zdarza się że tylko jedno biurko jest zajęte. Nie widzę w tym nic dziwnego :) W innych biurach jest dokładnie tak samo.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
turbo

nie polecam, komunikacja i podejscie do człowieka to porazka

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
@turbo

Szczególnie w Jankach. Normalnie pracuje przedszkole. Człowiek wchodzi do salonu i czuje się jak intruz. O kompetencji już nie wspomnę.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
jerzy

Firma beznadziejna .Wakacje na Kos mialy trwać 7 dób hotelowych , było 6 . Odpowiedż na reklamcje . - było 7 dób. 25.09. byłem w Polsce ale pani wie lepiej i pisze , że byłem na Kos (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Omg
@jerzy

To nie miejsce do takich opisów. Tu chodzi o warunki pracy nie wakacji. Zasmieca Pan wątek.!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AleksandraB

Najgorsze biuro turystyczne, do ktorego nie mozna miec zaufania. Oferty są niezgodne z opisem. (usunięte przez administratora) Wszelkie uzasadnione reklamacje odrzucają. Moje sugestie dla TUI Poland Sp. z o.o.: Najgorsze biuro turystyczne, do ktorego nie mozna miec zaufania. Oferty są niezgodne z opisem. (usunięte przez administratora) Wszelkie uzasadnione reklamacje odrzucają. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Najgorsze biuro turystyczne, do ktorego nie mozna miec zaufania. Oferty są niezgodne z opisem. (usunięte przez administratora) Wszelkie uzasadnione reklamacje odrzucają.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona

Pracuje w salonie własnym Tui już od 3 lat, powiem szczerze, ze nie żałuje ze zmieniłam biuro w którym pracowałam poprzednio. Owszem mamy duże parcie na sprzedaż dodatków, ale za to często dostajemy dodatkowe premie typu 300,500 zł , a ostatnio firma w prezencie wszystkim pracownikom dała 1500 za dobra sprzedaż. Jeśli chodzi o study toury to wszystko zależy od kierownika biura czy chce puścić dana osobę, każde biuro dostaje przydzielone z góry Study i kierownik wybiera kto ma jechać, choć u nas jest po prostu kolejka każdy ma szanse wyjechać spokojnie minimum 2 razy w roku na wiosnę i jesień-zima. Zależy ile pracowników jest w danym biurze. Moim zdaniem to jest praca dla osób, które chcą pracować i potrafią dać z siebie wszystko. Za darmo nic nie ma !!! Mamy mnóstwo szkoleń, firma daje bardzo dużo możliwości podnoszenia kwalifikacji i stanowisk od młodszego specjalisty do zastępcy kierownika czy tez na kierownika . Zarobki są ok nie ma co narzekać przedział 2000-4500 jeśli wyrobi się plany, pewnie jest to tez uzależnione od miasta, jeszcze jak dojdzie dodatkowa premia to nie rozumiem czemu ludzie narzekają. Plany są realne, jak przez cały rok nie uda się wyrobić 1-2 planów to max. Trzeba pracować i wszystko jest do osiągnięcia. Dla przyszłych zainteresowanych, jeśli nie lubisz telemarketingu, robienia planów sprzedażowych czy tez ciężkiej nauki produktu, systemów itd. to nie aplikuj.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
lena
@Zadowolona

Dla was liczą się tylko zrealizowane plany. Za to macie premie. A ludzie dla Was nic nie znaczą.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eti
@Zadowolona

Zarobki 4500? Chyba jednak nie masz pojęcia o czym piszesz. Ja tam pracuję i nawet z najwyższą premią aż tyle nikt nie wyciągnie ale 2000 owszem:)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
:)
@Eti

skoro z maksymalna premią ''wyciagnelas'' 2 tys to przepraszam ale musia byś zarabiac z 1100 zł ...podstawy i to max

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eciepecie
@Eti

Może pracujeszu agenta lub franka? W TUI zarobki rzędu 4500 zł Brutto to nic nadzwyczajnego plus premia. aaaaaa bardzo ceniony jest rozwój i można awansować (wystarczy chcieć i się wykazywać).

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Pracuje w firmie od kilku lat. Bardzo dużo zmieniło się na plus w tym czasie. Jesteśmy doceniani za pracę, naprawdę nie ma tu nic za darmo. Czasem poprostu ludzie aplikuja na stanowiska do których się nie nadają i z tego tworzą się problemy. Myślę, że jeśli ktoś czuje się źle w swoim miejscu pracy to poprostu powinien je zmienić, albo stanowisko (jest wiele działow) albo pracę. Nie można oczerniac innych i uważać, że jest się ofiarą jeśli nic się z tym nie robi. Gdyby mi np nie podobałby się mój szef, zainteresowałabym się innym działem. Jednak jeśli komuś nie podoba się dosłownie wszystko i szuka mafii w naszej firmie to przykro mi, ale coś tu nie gra.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justa

Co to za wydzwania nie do mnie? Przez tydzień miałam chyba z 10 polaczen od was . Pojechałam na jedną wycieczkę a jakieś biuro do mnie wydzwania. Dajcie wy mi spokoj. Jak będę chciała to kupię sobie wycieczkę.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lola

Pracowalam w Tui kilka lat. Z początku było fajnie- zespół fajny; normalne cisnienie na prace. Po jakims czasie zaczęła robić sie mega jazda na konwersje na wszystko (ilosc wyslanych maili; opcji do rezerwacji; ile zgod na slynnej niebieskiej karteczce, footfalle itp). Telemarketing przybieral wersje akwizycji niż aktywnej sprzedazy. Wypychanie lastow i telefony do tych samych ciagle klientow. Nieważne; że mielismy dzwonic a roboty bylo sporo- ale kogo to interesuje" dzwoncie w weekend". Ile klientow mialo o to pretensje to wiemy tylko my. Miarka sie przebrala jak notorycznie były promocje na stronie. Polityka rożnych cen i walka o klienta. Np. rezka za 30 tys. Promocja na stronie www -3%. Czyli u mnie cena nadal 30 tyś a przez strone 900 zl taniej. Wg centrali dobry sprzedawca sprzeda wszystko i klient nie bedzie patrzec na cenę. Serio? Ilu bylo takich klientow; którzy kupowali na cc czy online. Takie mieli prawo a my w salonach odwalalismy syzyfowa prace i raptem po założonej opcji i wrzuconej do crm dostalismy raptem z tego 20% do planu. Wow! Notoryczne zwolnienia pracownikow za byle g i maile do DW wszystkich w ramach ostrzeżen. Kompletny brak szacunku dla pracowników i to ile poswiecali dla tej firmy. Pracowalismy na pełnych obrotach a czasem prowizji nie bylo kilka miesiecy. No sorry; ale za marne podstawy czlowiek sam nawet mieszkania nie wynajmnie nie mowiac o reszcie. Może i sa ludzie; ktorym sie dobrze pracuje; ale znam sporo osob, ktore sie tam zasiedzialy i znoszą ta chorą atmosfere; bo im sie nie chce szukac; nie mają perspektyw albo ambicji. Dla wielu osob bez doswiadczenia ta praca może byc szczytem marzeń. Ale po kilku latach to męka pańska. Z mojego salonu tylko ja odeszłam bo mialam dość; reszta została w ciagu kilku miesiacach zwolniona. Powody abstrakcyjne. Kierownika można wywalic czy zdegradowac za byle co. Np. raz nie wyrobisz planu i to wystarczy. Szukają haka i znajdą. Teraz pracuje w innym biurze i jest niebo lepiej. Nie ma psychozy. Robimy swoje; tez jestesmy rozliczani z pracy ale jestesmy szanowani i nikt by sobie nie pozwolil na takie maile czy odzywki jakie byly w TUI. Ja odeszlam w momencie; kiedy powiedzialam sobie- albo zmienie biuro albo branżę. A; że kocham turystykę to nie pozwolilabym abo pasja do pracy zmienila sie w niechęć czy nienawiść do zawodu. W tui jest straszne plotkarstwo; donoszenie na innych (moglabym wymienic kilka osób- część nie pracuje już- karma dopada w najmniej odpowiednim momencie). Ciesze sie; ze mialam okazje tam pracowac- bo wiem; ze juz nigdy wiecej nie pozwolilabym sobie na takie traktowanie.

Pomocna?
Tak25Nie
Zgłoś
Turystka25
@Lola

A mogę zapytać w jakim biurze teraz pracujesz? Co polecasz ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wiolka

Stanowczo odradzam kupno wycieczki w tym biurze a zwłaszcza przez internet. Zostałam oszukana bezpośrednio po dokonaniu zapłaty za wycieczkę. Szukałam oferty z porannym wylotem (bardzo mi na tym zależało) odrzucałam fajne oferty z lotem wieczornym ponieważ nie chciałam zawitać do hotelu w środku nocy czy też nad ranem. Kupiłam drogą wycieczkę przez internet na stronie travelplanet.pl organizatorem TUI. Aby dostać umowe najpierw trzeba zrobić przelew. Wszystko miało być zgodnie z ofertą a otrzymałam umowę z wylotem około 20.00 wieczorem zamiast 8.10 rano. Tym samym w hotelu miałam być o około 13:00 a będę około 1:00 w nocy (cały dzień krócej). Z góry było to wiadomo że jest taki późny wylot ale aby zwabić klienta mozna przecież oszukać że jest wylot wczesny. Co gorsze telefonicznie TUI oraz travel odmawia wyjaśnienia, więc pojechałam do biura podróży TUI tu mi powedzieli że internetowe rezerwacje ich nie obchodzą bo to nie ich działka, więc pojechałam do biura travel. Travel w mojej obecności skontaktował się z TUI które stwierdziło że chcą ode mnie 480 zł zwrotu kosztów manipulacyjnych! Jakby ktoś mi wylał wiadro zimnej wody na głowę. I zostałam z wycieczką na którą już wogóle nie mam chęci jechać. Aż się boje czy będę miała jak wrócić z Egiptu.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Nico
@wiolka

Godziny wylotu mogą ulec zmianie, jest to zastrzeżone w umowie, niestety. Moja wycieczka na Teneryfę się wydłużyła, wylot miał być o 17:40, jest tego samego dnia o 8:00 rano, powrót bez zmian.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
@wiolka

Szanowna kobieto, TO NIE JEST STRONA o opiniach na temat wycieczek tylko o pracodawcy dla osób które pracują w ww. firmie lub chcą podjąć tam zatrudnienie. Jestem osobą, która rozważa złożenie tam CV i czytanie takich wypocin na temat Pani odczuć dt. wycieczek jest tu nie na miejscu. Gdybym chciał wyjechać z tym biurem na wakacje to poszukałbym w internecie forum o wycieczkach z tą firma. Czy ktoś sprawdza te i komentarze bo wyłącznie co robią to zabierają czas ludziom, którzy chcą poczytać o firmie, zarobkach czy atmosferze w pracy? Jeżeli chce Pani wypłakać żale na temat wycieczki proszę znaleść odpowiedniejsze miejsce bo jedyne co to utrudnia Pani sprawę zainteresowanym pracą zaśmiecając stronę!!! Chyba sama nazwa strony sugeruje że to portal dla osób zainteresowanych praca LUDZIE!!

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@Sprzedawca

Tutaj wrzuć opinie o wycieczce - http://mrfashion.pl/tui-poland-opinie

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robinpl1974

Odradzam latanie z Tui korzystają z przewoźnika Enterair, chyba tylko dwupłatowce są starsza, obsługa w samolocie nastawiona na sprzedaż i na tym koniec. Proponuję sprawdzać z kim lecicie ale Enterair odradzam.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Mądry Polak
@Robinpl1974

Czy to jest portal o pracodawcy czy portal „wycieczki, zalety i wady”. Chyba Robinpl1974 pomylił strony, wielka szkoda, że tych komentarzy nikt z załogi gowork nie wychwytuje i odrazu nie usuwa. A tak apropo tego co autor napisał w swoim jakże merytorycznym dla portalu komentarzu- Enterair to normalna linia lotnicza, bywają gorsze ;) Co do sprzedaży „znawco” w każdej linii sprzedają różne rzeczy co większość osób cieszy, bo można kupić produkty w dużo lepszych cenach niż na strefie bc. No cóż... nic dodać nic ująć. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
J3bacg0w0rk

To jest portal o pracodawcy czy miejsce na wymiociny osób które nie maja się już komu pożalić bo są januszami turystyki i na ten temat wiedza tyle co małpa o fizyce kwantowej? Ten portal powinien nazywać się tusiepoplacz.pl

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiek

Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!!

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Grzesiek

tui firma idealna - gdzie dozwolone jest molestowanie sexulane kobiet przez przełożonego. no może dla kogos to jest ideał...

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zmeczona
@Grzesiek

Jestem pracownikiem tak zwanego hejtdesku. Praca mordercza i coraz wiecej dziewczyn ucieka. Sama szukam intensywnie i mam nadzieje ze szybko uda mi sie odejsc. Nie polecam pracy. Kasa taka jak wszedzie ale wymagania i atmosfera porazka. Glowna zarzadzjaca krolowa SJM nie potrafi zarzadzac grupa. Mamy na fejsbooku grupe gdzie wymieniamy sie inormacja w jakim humorze przyszla dzia do pracy. Sama zainteresowana smieje sie z tego chodz nam wcale nie jest do smiechu. Tysiace telefonow i maili a zero wsparcia tylko krzyk, grozby i mobbing. SJM i AD z wyzszoscia na pytanie pracownika odpowiadaja to ty tego nie wiesz. Boimy sie podjesc zeby nie zostac wysmiani i zgnojeni. Wiec lepiej popelnic blad i liczyc ze sie nie wyda. Ostanio firma sponsoruje pizze, ciasteczka, batoniki. Fajny bylby to gest tyle ze pusty bo mam nam myslic oczy. A nikt z nas nie jest idiota. Na najlepsze study jezdza osoby ktore pija wodke u SJM w ogrodzie. Nie kazda z nas dotwpuje tego „zaszczytu” bycia ulubienica krolowej. Po takiej firmie jak TUI nie spodziewalabym sie ze dopuszcza do mobbingu i zarzadzania przez humorku nadetych dziewczyn z kompleksami. Szkoda bo w poprzednim roku byla fajna atmosfera w helpie ale teraz klotnie, nienawisc i obozy.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@sztyrbi
@Zmeczona

Chyba należymy do innego działu...

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@paula.d
@@sztyrbi

Tez to czytam i nie wierzę???? może zmęczona byla tak zmeczona ze pomylila nazwe firmy????

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paula.D
@Zmeczona

Licze, ze dowiemy sie kto to napił i że ta osoba sama podejmie decyzje o zmianie firmy - Jeśli faktycznie napisal to ktoś pracujący w HD. Nasi kierownicy daja z siebie wszystko bo mamy mega ciezki sezon i pisanie takich glupot jest poprostu smieszne. Pracyje w firmie ponad rok i nie bylo dnia zebym czula się wykorzystywana. Ja daje coś od siebie i tez duzo dostaje w zamian. Lubia moja prace i nie zamierzam jej zmieniać. A jak komuś sie nie podoba to droga wolna ;)

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Werka
@Zmeczona

zmeczona wydaje mi się że pomyliłaś firmy. pracuję w HD TUI od prawie 3 lat i nigdy nie odczułam braku wsparcia że strony liderów. mobbing groźby krzyki?! użyte w twoim poście określenia utwierdzają mnie w przekonaniu że nie pracujesz w tym dziale pozdrawiam i życzę sukcesów zawodowych

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
@Zmeczona

pracuje prawie rok w HD i mam wrażenie, że czytam o zupełnie innym dziale... zespół jest zgrany a liderzy sprawiedliwi. Study jest przydzielane po równo, nie ma mobbingu. Żaden "argument" w tej wypowiedzi nie ma pokrycia w rzeczywistości...Przykre, że ktoś psuje opinie innym chyba tylko po to, żeby poprawić sobie humor...

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klaudia Wnukiewicz
@Zmeczona

Bzdura przez duże B ! Pracujemy w turystyce. Jest sezon i jest dużo pracy. Normalka. TUI poszerzyło bardzo współpracę agencyjną, otworzyło się bardzo dużo nowych biur własnych- to o czymś świadczy i świadczy pozytywnie! Bardzo personalnie odbieram to, co napisałaś, ponieważ pracuję w tej firmie już dobrych kilka lat (przez cc i sprzedaż po Helpdesk właśnie) i próbuje się doszukać choć jednego prawdziwego słowa w tym co napisałaś. Totalne bzdury. Krzyki? Mobbing? Oskarżanie Sylwii o kolesiostwo względem study ?! Agata Ci grozi? To już na prawdę są oszczerstwa i mam nadzieję, że w jakikolwiek sposób uda się zweryfikować Twoją tożsamość. Stwierdzasz, że z Helpdesku wszyscy uciekają a ja zawsze będę polecać pracę w TUI Poland, bo mamy świetnych i odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zmęczona
@Klaudia Wnukiewicz

Dziewczyny uważam że kazdy ma prawo miec swoja opinie i ją wyrazac. Rozumiem to pospolite ruszenie - wielka obawa przed podejrzewaniem SJM kto smiał napisac prawe. @Klaudia Wnukiewicz nigdzie w mojej wypowiedzi nie ma słowa ze ktos mi grozi, wczytaj sie z uwaga. Napisalam ze nie mam wsparcia a dziewzyny zachowuja sie jak ksiezniczki. AD jeszcze nie dawno jak pracowala w iz byla super koleznka a teraz nie wiem co sie stalo chyba woda sodowa uderzyla i zachowanie o 180 stopni inne. ja oczekuje od przelozonego wsparcia merytorycznego a nie rozprawiania czego i ile dni nie mogla jesc czy jak duze kompleksy na temat swojej wagi ma. i mam prawo tak myslec, najlepsze jest to e Wy tez niejednokrotnie wypowaidalyscie sie negatywnie na co mam dowod w postaci zrzutow ekranu z fejsa. Jak tylko uda mi sie zmienic prace na pewno wasi "wspaniali i wspierajacy" przelozeni je dostana zeby porownac z tymi laurkami ktore tu wystawiacie. Co do tego ze sezon jasne wiem i zdaje sobie sprawe ze pracy duzo ale patrzac na to jak sie zatrudnia dziesiatki osob do zespolow siedzacych obok a do nas nikogo to mam prawo czuc frustracje. SJM po powrocie na pewno doceni Wasza obornę. A tymczasem do zobaczenia w pracy gdzie bedziemy udawac świetny zgrany zespol.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paula.d
@Zmęczona

Widzisz tylko kazda z nas sie podpisala pod swoją wypowiedzią a ty jestes taki kozak w necie bo jesteś anonimowa, jak dział sie nie podoba to droga wolna nikt nie trzyma Cie tu na sile, mysle ze jak odejdziesz to HD tylko zyska.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zmeczona
@Paula.d

Gdyby przelozeni byli otwarci moglabym nawet z nimi porozmawiac szczerze a teraz boje sie szykan. Nie martw sie ujawnie sie jak zloze wypowiedzenie

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paula.d
@Zmeczona

Tez jestem czlowiekiem i tez mam problemy i to wlasnie z Sylwią o nich rozmawialam i dostalam mega duzo wsparcia, odrazu wolne w pracy i zmiana grafiku żeby było okej dla mnie. Wiec naprawde może rozmawiamy i innym HD i innej firmie. Zerknij w umowe i sprawdz gdzie jestes zatrudniona????

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Zmęczona

Zmęczona: Zdajesz sobie sprawę, że to co robisz teraz może się nie spodobać potencjalnemu pracodawcy? W obecnej sytuacji robisz pod siebie niestety.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wypoczęty
@Zmeczona

Warto zwrócić uwagę też na to, że serwis goWork działa ściśle z TUI tak jak z innymi firmami, które de facto też mają swoje lepsze/gorsze opinie. To czy teraz podasz swoje dane czy póżniej (przy wypowiedzeniu) nie ma znaczenia. To wszystko jest do przejrzenia :) z jakiej miejscowości pisałaś, kiedy itd. Powodzenia!

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sztyrbi
@Zmęczona

Jakie Ty masz smutne życie....

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
DG
@Zmęczona

@Zmeczona - mam nadzieję, że te oszczerstwa jakie skierowałaś w stronę Sylwii się na Tobie kiedyś zemszczą, bo nie da się tego określić inaczej, niż pospolite świństwo. Choć i to jest zbyt delikatne określenie. Spróbuj się zamienić z Sylwią stanowiskiem i ogarnąć wszystko to co ona musi codziennie ogarnąć i może wtedy zrozumiesz dlaczego czasem być może nie uśmiechnie się do Ciebie na tyle szeroko, jakbyś tego oczekiwała. Helpdesk też nigdy nie będzie sielanką bo to jest naprawdę ciężka praca i do tego trzeba się nadawać. Tobie sugeruję jak najszybszą zmianę pracy, gdyż nie dosyć że skopałaś Sylwię tak, że ciężko przejść nad tym do porządku dziennego, to jeszcze popsułaś prawdopodobnie atmosferę w HD, czyli nie nadajesz się do zespołowej pracy. I zaznaczam, że nie pracuję w HD więc nie muszę się bać że to na mnie padnie podejrzenie o autorstwo Twoich brednii.

Pomocna?
Tak22Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hejter
@Zmeczona

@zmeczona podejmij tą męską decyzję i odejdź z tej pseudo firmy. Po co się męczyć? Lizusy i obrońcy księżnej S pójdą za nią w ogień bo nie mają własnego zdania...

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
dzasta143

To były moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym pożal się Boże biurem. Kompletna dezorganizacja, po rezydencie ani widu ani słychu. Nawet nie zostawił po sobie numeru telefonu. Stąd moje pytanie: po jakiego grzyba TUI wysyła go? Wraz z chłopakiem kupiliśmy wyjazd do Turcji na 10 dni, z czego 3 dni zostały nam obcięte. Pierwszy dzień nam odpadł, ponieważ wylot mieliśmy o 21:40 przy czym beznadziejne linie Enter Air się spóźniły o godzinę. Na miejsce dotarliśmy dopiero przed śniadaniem (dla nas to był pierwszy dzień pobytu, lecz Tui liczył go już jako drugi). Transfer z lotniska trwał nie półtorej godziny, a dwie. Najgorsze było to, że przedostatniego dnia pobytu nikt z biura nas nie poinformował, że doba hotelowa kończy się o 12:00, a bus na lotnisko mieliśmy dopiero o 23. Oczywiście z rezydentką nie dało rady się skontaktować i ja musiałam się w nią zabawić i wszystko załatwiać w hotelu. Na szczęście cudowny pan manager pozowolił nam zostać te 11 godzin w pokoju, ale nie chcę myśleć, co byłoby ze mną, gdybym musiała tułać się tyle godzin po Alanyi w 38 stopniowym upalre. Kompletny idiotyzm ze strony tui. Nie wiem kto siedzi w dziale planowania, ale sam powinien zobaczyć jak to miło wracać spoconym, wykończonym i z przegrzanym organizmem na lotnisko. Także odeszły kolejne dwa dni pobytu- jeden właśnie przez kończącą się dobę, a drugi przez powrót w nocy samolotem następnego dnia, gdzie TUI normalnie dopisuje sobie ten dzień do pobytu. Kolejny skandal- ceny wycieczek fakultatywnych są tak wygórowane, że tylko idiota by z nich skorzystał. Na szczęście załatwialiśmy sobie wszystko na własną rękę i wiemy ile takie atrakcje kosztowały. NIE POLECAM TEGO BIURA I JEŚLI DALEJ BĘDZIE TAK OBOJĘTNE NA KLIENTÓW TO NIE WRÓŻĘ MU DŁUGIEJ KARIERY.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antoni

Nikomu nie polecam TUI. wszystko bardzo źle, począwszy od samolotu, do czystości hotelu. nic nie odpowiada do tego co obiecuje biuro Tui.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii na forum i każdy może ze swojej perspektywy inaczej postrzegać różne sytuacje. Przypominam jednak, że na forum publicznym mogą być tylko prawdziwe informacje. @Zmęczona proponuję argumentować stawiane przez Ciebie zarzuty przytaczając konkretne sytuacje, wtedy być może nie będą odbierane jako niewiarygodne insynuacje. Sugeruję także nie skupiać się na konkretnych osobach, pracujących w firmie, gdyż obmawianie osób trzecich na forum publicznym jest również nie na miejscu. W razie wątpliwości odsyłam do regulaminu: https://www.gowork.pl/regulamin

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ninka

Mobbing, niewybredne żarty podchodzące pod molestowanie sexulane ze strony lider sprzedaży Pana T., kolesiostwo, układy, plotki, brak pomocy tylko coraz większe wymagania. Zatrudnianie ludzi z zerowa inteligencją. Kierownik sprzedaży w call center bez wiedzy merytorycznej za to ślizga się jak wąż i doskonale liże tyłek szefostwu na górze. Ja pracuje tam tylko bo są zniżki na wakacje. Resztaw firmie o dno i wodorosty. Koleżanki liderki wyżej już chyba nosa zadrzeć nie mogą, zero szacunku dla kogokolwiek. Najgorsze ze nikt tego nie zauważa i pewnie nie zauważy bo tematy te same od lat.

Pomocna?
Tak40Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dwa
@Ninka

Ktoś ewidentnie chce narobić szumu.. Łatwo jest pisać pomówienia. Ciekawe jak duże parcie masz koleżanko na to zeby awansowac i zająć ich miejsce?! Nie tędy droga, weź sie do pracy pokaz co potrafisz-tylko tym sposobem osiągniesz cos więcej.

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kinga

Ludzie sa w Tui doceniani za pracę, jestem tego przykładem! Nie ma nic na ładne oczy

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

@Iza, najwięcej informacji z pewnego źródła dostaniesz na rozmowie kwalifikacyjnej. Jeśli zdecydujesz się aplikować, napisz na forum jak przebiegła rozmowa, co oferowali, a czego wymagali. @Adrian, może sam zaproponujesz przełożonemu, żeby poszerzył zakres Twoich obowiązków? Zawsze warto podnosić kwalifikacje i nauczyć się czegoś nowego, wtedy jest szansa na awans. Jeśli chodzi o szkolenia to merytoryczna rozmowa z pracodawcą poparta dobrymi argumentami może przynieść skutek.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza

Słyszałam, że dobrze się pracuje. Warto aplikować?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

@DługoletniPracownik, długo już pracujesz w TUI Poland? Rozumiem, że pracownikom przedstawiane są zbyt wysokie pułapy do osiągnięcia - może trzeba porozmawiać na ten temat z odpowiednimi osobami? @Cd, czy wysokość wynagrodzenia wzrasta na przykład wraz ze stażem pracy lub ze względu na dokształcanie się pracowników?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o TUI Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

TUI Poland Sp. z o.o.