Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

MM

Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.

Piotr
Pracownik
@MM

Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam

Były Players
Były pracownik

Pracowałem w Play 5 lat. Ostatnie lata tylko pokazują jak firma stacza się na (usunięte przez administratora) Pracownicy są poniżani przez kierowników i RKS. (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym i tak jak było pisane wyżej wszystko zamiecione przez Kadry. Stawki premiowe obniżane co nową ofertę. Na szczęście udało mi się uwolnić z tego fioletowego g***a mimo że zarabiałem 6-8 tysięcy to pieniądze nie są warte atmosfery która panuje w firmie. Powodzenia innym w zmianie pracy. Nie dziwcie się że Play rekrutuje tyle nowych osób to po prostu efekt tego, że wiele starszych pracowników się zwalnia bo nie akceptuje tego jak zaczyna wyglądać ta praca. Z zasady na porządku dziennym jest wciskanie nieświadomym klientom ubezpieczeń, dodatkowych Kart do Internetu 20GB i oczywiście TV która ostatnio jest nowym przebojem w Play. Jednym zdaniem jeszcze raz nie polecam i radze jak najdalej od tej firmy.

wojtek z Częstochowa
Inne
@Były Players

Gość napisał prawdę, konsultanci wciskają telefonicznie kit, to co było w UPC nie jest już w Play, internet się ścina, programy nie są przesyłane kablowo a przez internet, ogólnie jest źle.

Ocalony
Były pracownik

Jeżeli chodzi o warunki pracy to firma nie odbiega od standardu na rynku. Dobre benefity pozapłacowe, wysokie premie sięgające nawet 25% zarobków rocznych. Jest jednak inna strona medalu. Ja osobiście odszedłem z takiego powodu, że czułem się mobbowany przez jedną z ważniejszych osób z managementu Play, a także obserwowałem to zjawisko na niektórych moich przyjacielach, którzy podzielali moje odczucia. W obawie o brak ochrony przy ewentualnym poruszeniu tej sprawy w sposób formalny postanowiłem odejść z firmy i w ten sposób rozwiązać swój problem. Odchodząc już od części merytorycznej mam osobiście odczucie, że firma w ciągu ostatnich kilku lat zamieniła się w typowe korpo znane z memów. Okazuje się, że te memy są inspirowane rzeczywistością. Nie polecam pracodawcy.

Spadochroniarz z UPC
Kandydat
@Ocalony

W UPC też mieliśmy (usunięte przez administratora) i nie tylko, ale to zniknęło wraz z zawiązaniem się związków zawodowych. Po kilku zwolnieniach za takie praktyki, sytuacja była już ok.. Nie wiem, czego spodziewać się po przejściu do P4, ale wiem do kogo się zwrócić, jak któryś z przełożonych ujawni swoje zapędy związane z (usunięte przez administratora) i innymi przejawami nierównego traktowania. Związki zawodowe przeszły do P4 wraz z pracownikami. nawet nazwa już się zmieniła na RAZEM W PLAY - co widać na stronie www.razemwplay.org. Oni są naprawdę w porządku, nikomu nie odmawiają pomocy.

Wzorowa pracownica
Pracownik

Bardzo fajna praca. Fajne wyzwania, dobre pieniondze i ogromny rozwój zawodowy. Kierownictwo super na poziomie zawsze pomocne. Praca spokojna nie wymagająca stresu super przygoda dla każdego.

2
MK
Pracownik
@Wzorowa pracownica

zgadzam się, wszystko super praca na najwyższym poziomie, wszyscy pomagają, sprzęty zawsze są takie jak potrzebuje, firma nie dokłada nowych czynników, od których zależy prowizja, nikt prowizji nie obcina a nawet płacą więcej, jest super ....

1
Wera
Inne

Hej, interesuje mnie stanowisko typu Konsultantka ds. Sprzedaży w Salonie Własnym, jednak kwestia jest taka, że szukam czegoś na dłużej, a tam na stronie w ofercie jest podane, że jest umowa na zastępstwo. No i nie rozumiem, znaczy to jest coś naprawdę na chwilę? Wyjaśni ktoś?

Pracownik
Pracownik
@Wera

Formalnie oczywiście jest to umowa na zastępstwo, w praktyce jeśli jesteś bardzo dobrym konsultantem to na 100% Cię zostawią w tym własnym bądź przesuną jeśli masz w mieście kilka salonów, bądź osobę, która wróci. Bo umowy masz np na Poznań, Warszawa, Wrocław i jego ramach może dojść do przesunięcia pracownika - nie koniecznie Ciebie, może być osoby, która wróci. Pamiętaj - jeśli się wykażesz, że jesteś dobrym i opłacalnym pracownikiem, firma zawsze będzie się starać żeby znaleźć dla Ciebie miejsce

karo Nowy wpis
Pracownik
@Wera

Umowa na zastępstwo jest najczęściej na czas, kiedy jakas osoba jest w ciąży albo na długim chorobowym. Z założenia nie na stałe, a do czasu aż tamta osoba wróci.

Jadźka Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Wow, rozumiem, że takie przesunięcie jest za zgodą pracownika? Wiesz, o co mi chodzi: na przykład wraca ta konsultantka po macierzyńskim, mnie jako zastępującej zależy, żeby zostać w P. Ale mówią mi, że chcą mnie, ale mogę tylko na drugim końcu Warszawy, gdzie mam dojazd lichy. I co wówczas, jakaś pomoc finansowa na dojazd, czy coś?

były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora) coraz większe plany i coraz mniejsza kasa. Tak w skrócie można opisać pracę w tej firmie krzak. Pożegnanie się z Playem i świadomość, że nie będę musiała więcej tam przychodzić przyniosło ogromną ulgę. Stres związany z tą pracą mocno odbił się na moim zdrowiu i fizycznym i psychicznym. Jeśli cenicie swoje zdrowie, to szukajcie gdzie indziej, naprawdę.

Fioletowa Nowy wpis
Pracownik
@były pracownik

To tak jak u nas , wszyscy psychicznie siadają

Nowa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie. Składałam Cv na opiekuna sieci play i po zrobieniu testu dostałam sms zwrotnego że zostałam przyjęta i kiedy jest szkolenie . Może mi ktoś powiedzieć jak wyglądać to będzie teraz ? Czy to jest dalszy etap rozmów kwalifikacyjnych czy faktycznie i już wdrożenie ?

anonim
Inne

Jak aktualnie wygląda wdrożenie na stanowisko Specjalistka ds. Testowania? Próbowałam uzyskać informacje ale tu są same stare ogłoszenia z tamtego roku. Bo w zasadzie to widziałam, że wymagają szkoły średniej i takich ogólnych umiejętności, no a jak nie pracowałam na takim stanowisku to naprawdę nauczą ogólnie, żebym sobie poradziła? Tego się obawiam...

logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(33 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rejestratorka medyczna / Rejestrator medyczny
Warszawa
Reh-Medica Centrum Rehabilitacji
(17 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
albkam
Pracownik

Opis: około roku karta sim od Play na numer ********* nie działała większość czasu w ogóle, w czasie działania rzadko kiedy udawało mi się rozmawiać dłużej niż 3 minuty. Nie wiedziałem często że ktoś w ogóle do mnie dzwonił, to samo smsy.Gdy przestałem płacić dostawałem informacje że wyłączą mi usługę, co byłoby dla mnie dobre bo i tak z niej nie korzystałem, ale nie zrobili tego. Gdy ich karta nie działała, wielokrotnie kontaktowałem się z czatem Playa,który nic nie dał, byłem dwukrotnie w placówce w Lublinie,wymieniłem kartę sim na nową,kupiłem nowy telefon na ich polecenie,co nic nie dało. Inna karta na numer XXXXXXXXX działała cały czas i działa obecnie,jest ona z orange przeniesiona do playa. Więc są to te same odbiorniki co dla karty ********* . Koszty które poniosłem to telefon 99 pln,cztery bilety do Lublina 48 pln,oraz straciłem czas,pracuję, a przejazd do Lublina zabrał mi dwa dni pracy ,czas stracony na użeranie się z tymi (usunięte przez administratora)szacuję na 12 godzin łącznie. Licząc 1 godzina po najniższej płacy daje to 12 x 22 = 264 pln, więc łącznie poniosłem łatwe do oszacowania koszty 99 + 48 + 264 = 411 pln . Kilka dni temu dostałem pismo od TAXAT Sp. z o.o. że mam zapłacić 160 pln bo inaczej komornik i tak dalej. Chcąc tego uniknąć zapłaciłem 160 pln i mam nadzieję oczywiście na zwrot tego (usunięte przez administratora)przez Play. Łącznie daje to 411 + 160 = 571 pln. Oczywiste że to powinienem otrzymać.Firma ta jest w tym wypadku bezczelnym (usunięte przez administratora)korzystającym z zastraszania mnie. Mam nadzieję że tu jakaś sprawiedliwość istnieje i firma Play odda mi moje 571 pln, które oczywiście mi się należą. Chciałbym również uzyskać odszkodowanie za (usunięte przez administratora)160 pln oraz za szkody moralne oraz proszę o ukaranie tych (usunięte przez administratora) i naciągaczy. Z góry dziękuję za pomoc . A.K.

Xardas
Pracownik

Cześć Czytam forum od pewnego czasu i stwierdziłem, że i ja musze w końcu coś napisać. Jeszcze pracuje..pracuje prawie 9 lat. W play bywało różnie, były gorsze miesiące i te lepsze. Niestety teraz są głównie gorsze ale kwartały albo półrocza.. Zarabiałem w przedziale 5-6 tys gdzie jak na miasto w który mieszkam to zacnie. Tak było do 2022 roku. Obecnie zarabiam maksymalnie około 4,5. Mam o wiele więcej na głowie: systemy UPC, które nie działają, tv od play, która jest do bani i nie działa, droższa oferta niż była i brak ofert dla aneksujacych umowy co przekłada się na to, że jestem wypalony. Zdarzają się dni gdzie przez 8 godzin nie ma wgl rozmowy handlowej tylko wydaje karty sim, piszę zgłoszenia odnośnie (nie)działania internetu, tv czy innych usług. W ofercie jak i w firmie panuje bałagan. Szkoda mi bardzo załogi z którą pracowałem, mega fajni ludzie ale dali nogę szybciej z tonącego okrętu jakim stał się Play. Obecnie nawet nowi konsultanci odchodzą po 2-3 miesiącach bo presja jest nieadekwatna do zarobków i wolą mieć spokojną głowię. Systemy motywacyjne są tak skonstruowane, że masz na głowie prawie 10 wskaźników, które muszą się "spiąć" abyś otrzymał kasę, inaczej jest ZERO. Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim, z którymi pracowałem - szacunek dla Was. Potencjalnych kandydatów ostrzegam przed aplikowaniem. Na początku będziesz słyszał ILE MOZESZ ZAROBIĆ, później się okaże ile faktycznie zarabiasz. Pozdrawiam

Oven
Pracownik
@Xardas

W pełni się z tobą zgadzam. Dobry play był do momentu aż pojawił się Iliad. W chwili obecnej jest tragedia. Możesz mieć wszystko na 100% a zabraknie ci np internetu stacjonarnego i masz podstawę. Chora firma nastawiona na maxymalnie zyski kosztem wszystkich i wszystkiego. Nie warto nawet zaczynać…

Zero
Użytkownicy czekają na odpowiedź 24 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy u Państwa w firmie doradcy biznesowi mogą jeździć służbowym autem w celach prywatnych i za służbowe pieniążki jej tankować? Jeśli tak to co trzeba zrobić żeby dostać się do Państwa i urządzać sobie takie wycieczki

H
Były pracownik

Po kolejnej zmianie systemu motywacyjnego gdzie uzależniono od niekompetencji monterów 50% wynagrodzenia nie ma w tej firmie już czego szukać. Będzie wysyp ogłoszeń ale przestrzegam szkoda nerwów to już nie jest ten Play co kiedyś odkąd wykupił go Iliad liczy się tylko zysk dla wielkiego francuskiego korpo kosztem pracowników. Zarobki bardzo mocno spadły, połączenie z UPC to koszmar kompetencyjny nikt nic nie wie takiego burdelu jeszcze nigdy człowiek nie widział bo do firmy przeszła naprawdę miernota i zaczęła rządzić. Salony nie miastach bez UPC praktycznie obecnie są całkowicie pozbawione premii ze względu na chore wskaźniki. Kadry zamiatają sprawy o mobbing pod dywan, związki zawodowe śpią. Naprawdę za te pieniądze można znaleźć o wiele lepszą pracę. Szkoda mi tylko super zespołu którego było się częścią ale to tylko praca! Zdrowia nikt wam nie zwróci, szczególnie psychicznego. Firma spada jakością na łeb na szyję. Życzę tym którzy zostali z całego serca żeby się wam zmieniło w końcu na dobre!

Pracownik
Pracownik
@H

Premie są fatalne a wymogi niewykonalne. Kiedyś zwalniano pracowników za to ze nie wyrabiają planów a dziś toleruje się wszystkich bo nie ma chętnych

anonim
Inne

firma poszukuje pracownika na stanowisko konsultantki ds. sprzedaży w salonie własnym. wspomniano, że można pracować tutaj w trybie zmianowym, również w weekendy. na ile zmian w takim razie się pracuje? i w jakich godzinach one są? jeśli zdarzy się praca w weekend, to czy jest ona wypłacana jakoś ekstra? dajcie znać. ;-)

A
Pracownik
@anonim

Nie jest płacone ekstra. Wszystko zależy od salonu i grafiku. Zmiany w sobotę i niedzielę są obowiązkowe.

Pracownik
Pracownik
@anonim

Weekendy nie są płatne ekstra bo to jest w zakresie normalnego harmonogramu. Jeśli chodzi o ilość weekendów wolnych to zależy od mocy przerobowej salonu oraz jego rozmiarów ile osób musi być w salonie. Godziny otwarcia są bardzo różne, zależy od salonu - sprawdź w Internecie ten konkretny do którego aplikujesz

Bezradnypracownik
Pracownik

Ja tam pracę lubię w play. Ale.. mój „kierownik” strasznie mnie nie lubi, ponieważ w większości kwestii mam większą wiedzę niż on. Nie wiem czym to spowodowane jest, bo pracuje jakieś 4 lata mniej niż on ale może więcej w innych firmach i po prostu stąd ta Praca z klientem u mnie wygląda solidniej. Przykre to, bo przez to że mnie nie lubi, wiem ze mi umowy nie przedłuży. Już mi robi problemy, klientów mi odbiera, próbuje upokorzyć Mnie do klientów itp… a jak mam dzień wolny, to dostaje jakieś głupie wiadomosci, można określić je lekko (usunięte przez administratora).. kierownikowi regionalnemu wchodzi w *** także jestem w czarnej dziurze. Pozdrawiam ♥️

Przesunięcie
Pracownik
@Bezradnypracownik

Porozmawiaj o przesunięciu do innego salonu. Zazwyczaj RKS jeśli ma tylko miejsce to nie robi z tym problemu:) jeśli nie możesz się dogadać z przełożonym, a chcesz zostać w firmie to najlepsze rozwiązanie

Pytanie
 Pytanie

Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie P4 Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Jobs.pl 4 września

Kropek
Były pracownik
@Pytanie

U mnie była to umowa B2B lub zlecenie, sam mogłem zdecydować.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Głównie umowa o pracę

anonim
Inne

Hej hej, widziałam ofertę dla młodszego specjalisty ds. reklamacji i chyba będe aplikować, ale możecie napisac mi więcej informacji o zarobkach czy też ile wynosi ta premia kwartalna i jak ciężko ją zdobyć. Ponoć ścieżka kariery jest od początku zaplanowana, a zasady awansu są jasno okreslone:P Jak to wygląda w praktyce?

Xyz
Pracownik
@anonim

Nie wiem jaka teraz jest pensja podstawowa na młodszym specjaliście. Premie kwartalne spokojnie można wyrobić na poziomie od 35 - 43 %. Ścieżka kariery jest zaplanowana i warunki awansu jasno określone. Każdy ma dostęp do dokumentu, w którym jest jasno opisane, jakie są warunki awansu na stanowiska. Ścieżka kariery wygląda tak: Młodszy specjalista - Specjalista - Starszy Specjalista - Ekspert. Obecnie awansować można raz na rok.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Chyba jak w każdej firmie, za brak wykonywania obowiazków lub za wykonywanie ich niezgodnie ze sztuką...????

Były
Kandydat

Rekrutacja na stanowisko związane z marketingiem, aby na końcowym etapie dowiedzieć się, że w zasadzie to praca a'la przedstawiciel handlowy, nie mająca nic wspólnego z marketingiem. Nie polecam, tragiczna komunikacja na każdym etapie.

Kobieta
Pracownik

U mnie nawet problem z powrotem z macierzyńskiego, określony czas dostałam Na karmienie piersią, co jest śmieszne! Bo wychodzi na to że cyca muszę odstawić nie wtedy kiedy dziecko chce tylko kiedy chce kierownik.. porażka totalna !

Kandydatka
Inne

Rozmowa kwalifikacyjna przez telefon(!) w środku dnia, bez zapowiedzi, gotowałam akurat makaron. Szczęście, że nie wykipiał. Pani po drugiej stronie słuchawki niczym robot bombardowała pytaniami, jakby chciała mieć to szybko za sobą. Pytania tak mnie rozdrażniły, że aż musiałam zakończyć połączenie bo jeszcze powiedziałabym kilka słów za dużo :) Pracy jak można się domyślać nie dostałam, ale nie będę płakać. (usunięte przez administratora)

Wera
Inne

Pracodawca, który tylko patrzy jak przyciąć kasę która ci się słusznie należy. Wypracowujesz pieniądze, (usunięte przez administratora) jak ci ich nie wypłacić. Wypłacą to tylko myślą w jaki sposób ci je zabrać poprzez różnego rodzaju rekalkulację. Dla osób prowadzących firmę i zatrudniających ludzi takie działanie powoduje olbrzymie perturbacje i zachwianie w budżecie. Coś co kiedyś było oczywiste i przejrzyste dzisiaj jest niepewne i nieoczywiste. Przestrzegam wszystkich przed wejściem z biznesem do tego operatora. Obiecują dużo jednak po czasie wychodzi przysłowiowe szydło z wora. Nikomu nie polecam

Kandydat
Kandydat

Brałem udział w rekrutacji na stanowisko biurowe (IT), odezwano sie do mnie szybko po aplikacji na ogłoszenie, rozmowa poszła sprawnie. Jednakże po rozmowie do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnego feedbacku, ani odpowiedzi dot. mojej aplikacji (minęło pare miesięcy). Mało poważne i profesjonalne zachowanie.

MM

Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.

MM
@MM

Dodam jeszcze: 19. Ciągle sprawdzanie: MS - to jest standard, ale szał jaki jest podczas tego w głowie się nie mieści. Kierownicy szaleją na swoich grupach, robią zdjęcia ludziom z podejrzeniem MS-a i podsyłają co chwilę do Salonów. MS video, mogą Cię nagrywać w for ie wideo i całą Twoja rozmowę - t już jest kontrolowanie wątpliwe ETYCZNIE. I najlepsze audyty "krzyżowe" - Regionalni dogadują się między sobą i testują Konsultantów w innym punkcie, często odgrywają trudnych Klientów, ale nic nie kupują ( teoretycznie gdybyś miał mistrzowskie umiejętności sprzedażny i tak nic nie sprzedasz) . Przyjedzie Ci jakiś Regionalny i podbuduje swoje ego, że zrobił Ci trudną scenkę sprzedażową. I najlepsze jest to, że nigdy się dowiesz kto Ciebie odwiedził z Regionalnych. ponieważ nikt Ci o tym nie powie. Chyba, że Kierownik punktu puści parę z ust, ale nie ma żadnego omówienia tej rozmowy. Zero merytorycznego podejścia, więc te idiotyczne badania niczemu nie służą. A nie przepraszam służą temu, żeby Konsultant w sklepie był Ciągle ZESTRESOWANY! Natomiast uważam, że wygłaszanie słów: propaganda, kłamstwa, grożenie prokuratorem to jest po prostu BRAK ARGUMENTÓW, a kiedy brakuje centrali argumentów to faktycznie jest problem. Większość wpisów tutaj, tych którzy próbują na siłę bronić PLAY jest po prostu ŻENUJĄCA!

9
Plejek
@MM

To powinna być Biblia każdego Konsultanta Plej przed pojęciem Pracy. Pewnie centrala się ucieszy :) :) :)

5
Dolnyślask
@Plejek

Mam nadzieje że centrala tego nie czyta bo naprawdę trzeba sie wstydzić co tu sie wyrabia. Plejek masz jakieś konkretne uwagi czy podłaczasz sie pod kolesia który wyleciał za konkretne rzeczy. Złodzieją tez klaszczesz jak coś fajnie ukradną? Szkoda słów.

4
Kasia
@Plejek

Zamiast akceptacji hejtu zrob cos dobrego. Pomoz komus, zrob zakupy seniorowi, uszyj maseczke. Pamietaj ze karma wraca. Jakos tak swiat jest zoorganizowany ze jest i centrala i jest teren, to nie sa inni, gorsi ludzie. Nie atakujcie teraz bo Play sie godnie zachowuje. Pracodawcy obecnie padaja a Wy dalej atakujecie.

2
M J
Były pracownik
@Kasia

Zajmij się szyciem maseczek, bo to wychodzi Ci najlepiej. Jak pracodawca nie szanuje ludzi to zawsze to się obraca przeciwko niemu, choćby ie wiem jak się wypierał, że tak nie jest. Tak działa ta firma od lat. Odradzam. HR beznadziejny.

3
Play
Kandydat
@MM

Zgadzam się z tobą, wszystko w punkt, a ludzie ciemni powinni złapać światło z twojego wpisu. Dla osób, którzy chcą iść do pracy w Play nie polecam, typowa korporacja, wymagająca więcej niż możesz dać, a dasz palec wezmą całą rękę. Jaka kolwiek praca może zwolnić cie z dnia na dzień nawet po 10 latach pracy dając jej to co potrzebują, a mając trochę swojego zdania zaraz możesz wylecieć bo im to nie odpowiada. Jest tego dużo ale bardzo dobrze jest to opisane jak ww.

2
No Name
Pracownik
 Pytanie
@MM

Jeżeli twierdzisz, że konsultanci jadący na wycieczkę są wybierani w sposób wątpliwy, to chyba nie umiesz przegrywać? Po każdym konkursie każdy POS czy Empik otrzymują maila z rankingiem. Widać w nim kto ile ma punktów. Kto ma więcej ten wygrywa i jedzie. Nie widziałem w rankingach dziwnych sytuacji, że osoba z mniejsza ilością punktów była wyżej w klasyfikacji generalnej i pojechała za uśmiech czy inna coś innego. Nie pisz, że osoby z większych salonów mają łatwiej, bo to bzdura. Przecież jest podział grupowy w których znajdują się punkty podobnej wielkości, lokalizacji i realizacji. Stała ekipa RKS na wyjazdach? Ciekawe. Byłem na czterech wyjazdach, bo wygrałem konkurs i na żadnym z nie spotkałem dwa razy tego samego RKS czy OKS. Za to jeździłem z konsultantami z tak małych miejscowości, że sprawdzałem w Google co to za mieścina.

Kki
Pracownik
@MM

Strzal w 10 opis wszystko się zgadza.

2
Sylwia
Pracownik
@Play

Mojego szefa Zbigniewa zwolnili po 10 latach. Ale byl poprostu slaby i zamiast pracy zajmowal sie kolezankami. Nie zgadzam sie z tym co jest wyzej napisane. Pracuje wiele lat i jest to uczciwy pracodawca. Fakt trzeba pracowac a nie udawac.

Sylwia Krajewska
Pracownik
@Sylwia

To ja jestem prawdziwa Sylwia.Nie zycze sobie postow pod moim imieniem i oczerniania mojego bylego Szefa.Zglaszam to do Komisji Etyki w P4.

8
Pytanie
Były pracownik
 Pytanie
@Sylwia

Dlaczego taka osoba tyle czasu pracowała w tym miejscu? Rada Etyki Play, dobry żart. Przecież ta firma nie ma żadnych zasad etycznych.

Sylwia
Pracownik
 Pytanie
@Sylwia Krajewska

Nie znam Cię i nie wiem za kogo sie mam podawac. Mam na imię Sylwia i odniosłam sie do tego co negatywnie o firmie piszesz. Nie wiem o jakim byłym szefie piszesz.?. Nie boje się tez gróźb którymi sypiesz na portalu nie zależnym od Play. Ale sama wystawiasz Sobie opinie jak to wyglada.

RKS
Były pracownik
 Pytanie
@Sylwia Krajewska

I odezwała się Pani RKS... Kobieto zjedź na ziemię. Czy jesteś jedyną osobą o imieniu Sylwia w tej firmie? Możesz sobie „nie życzyć” w pracy, tutaj wszyscy są na równi i każdy ma prawo do swojej opinii. Na Sales Power nie masz prawa głosu, to tutaj (usunięte przez administratora) wybija. I dobrze, może kiedyś pójdą po rozum do głowy. Pani już za długo tam pracuje, warto odświeży CV i horyzonty.

Nicky
Pracownik
@MM

Zgadzam się z powyższą opinią. Mobbing podczas ciśnienia na sprzedaż , układziki, nieetyczne zachowania, brak możliwości rozwoju.

Nicky
Pracownik
@MM

A tak serio, to wszędzie są ludzie i wszystko zależy od nich. Pensja na czas i system banefitow ok. Wszystko zależy w którym oddziale się pracuje.

W Pr4
Były pracownik
@Sylwia Krajewska

Słuchajajcie tak RKS-i postrzegają siebie. Wolno im wszystko w firmie do tego stopnia, że próbują zastraszać ludzi na niezależnym portalu od Play. Tak to wygląda również w pracy. Zastraszanie każdego dnia. To co widzicie tutaj to jet 0,5% tego co dzieję się w Salonach. Dyskryminacja, poniżanie Pracownika to Play uwielbia, a później wszyscy wszystkiego się wypierają, a centrala jest zawsze najmniej poinformowana (mija się to z prawdą, wiedzą wszystko i nawet organizują dodatkowe szkolenia jak tuszować mobbing nazwane zwalczaniem mobbingu). Jako były Praciwnik znam te żałosne praktyki na wylot. Nie dajcie się zastraszyć, zawsze walczcie o swoje prawa. A jak zastanawiasz się nad podjęciem pracy zastanów się dwa razy czy chcesz wchodzić w tak toksyczne środowisko. Osobiście nie polecam.

M2
Pracownik
@MM

Ktos kto nie szanuje klientow sam o sobie swiadczy.

Play- nigdy więcej
Pracownik
 Pytanie
@M2

To chyba firma odpowiada za to jak są traktowani Klienci i Pracownicy. Nikt inny. Skoro takie praktyki są stosowne to odpowiedzialność chyba ponosi Play i kadra managerska, że dopuszcza do takich sytuacji? Czy HR może się wypowiedzieć w tej kwestii? Czy jest tylko od zamiatania spaw pod dywan? Czy jest to jedyne stanowisko firmy w tej kwestii?

1
Jan
Pracownik
@MM

Same klamstwa. No coz. Taki swiat.

Monia
Pracownik
@MM

Ludzie zarabiacie na sprzedazy w Play, w ciężkim okresie jakim jest pandemia wiecie jak ta firma się zachowała. Ale dalej całą masą popiera co ten człowiek napisał. Stek pomówień i nie prawdy. Pracuje w Play 10 lat. HR znam, RKS znam, managerów znam, jasny system prowizyjny mam, premie zawsze są za małe ale są, nigdy nie oczekiwałam aby mi płacili za klientow którzy nie płacą bo dlaczego - bo sprzedałam fraudowi, ścieżki kariery mam - limituje to lokalizacja ale mogę się przeprowadzić do Warszawy, konkursy wygrywam i nie użalam się że jest trudno. Strasznie polski ten wpis... Obrzucic blotem wszystko i wszystkich. Bo mozna. Bo juz nie pracuje i internet anonimowy. W każdej firmie zapewne wiele można zmienić i wiele zależy od ludzi. Ale ja trafiłam na fajnych. Trzymajcie się Playersi i zanim zajakujecie sami się zastanowcie. Decydując się na pracę w handlu, decydujemy się na określony charakter pracy.

1
anonim
Pracownik
 Pytanie
@MM

Bardzo złe praktyki. Czego Play się tak obawia? Niewygodne komentarze są usuwane. Jedno jest pewne, zrobią wszystko, żeby Twoja sprawa została zamieciona pod dywan. Działy stworzone „dla pracownika” to jedna wielka fikcja. Złe traktowanie, wulgaryzmy, publiczne wyśmiewanie, szykanowanie, nagabywanie to techniki ku osiąganiu celów. Zdecydowanie nie polecam pracy przez złe doświadczania w firmie.

Sss
Inne
@anonim

Kolega pracował tam kilka miesięcy, w bardzo podobnym tonie wypowiadał się o warunkach tam panujących. Firma nastawiona na sprzedaż. Dla nich zarówno klienci jak i pracownicy to tylko numery

Rafał z Krakowa
Inne
@MM

Niestety Play nie ma już takiego rozwoju jak kiedyś.Na zlecenie firmy X udałem się do salonów PLAY w Krakowie by sprawdzić jak wygląda oferta łączona UPC plus Play.Każdy salon oferuje co innego i robi to w sposób nachalny ceny wyższe niż u konkurencji i sprzęt stary technologiczne.Brak konkretnych informacji na temat oferty duże rozbieżności w opłacie aktywacyjnej u jednych 1zł u drugich 50zł.W jednym salonie kierownik wrzeszczał na dziewczynę, że nie przekonała klienta by przeniósł numery firmowe z innej sieci.Błąd popełnił kierownik nie miał telefonu na stanie i stwierdził że oferty z dużą paczką GB nie ma.Dziewczyna profesjonalnie obsługiwała i się uczyła klient był zainteresowany ale podejście kierownika salonu krytyczne.Mi też nic konkretnego nie zaproponowano i dano do zrozumienia że lepszej oferty nigdzie indziej nie dostanę.

Piotr
Pracownik
@MM

Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam

Ola
Były pracownik

Firma jak to firma, typowe korpo której celem jest wyssanie z ciebie wszystkiego co się da… na sam koniec zostajesz z kilkoma abonamentami (które robiłaś dla premii i św spokoju ze strony RKS) z nerwicą po walce o każdy wskaźnik i że świadomością że jesteś najgorsza, że inni potrafią itd itp. Każdemu ceniącemu sobie zdrowie i spokój stanowczo odradzam pracę w tym paskudnym i bezdusznym miejscu

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 179.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 138, z czego 17 to opinie pozytywne, 79 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 553 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii