Mam pytanie o pracę albo raczej współpracę jako doradca biznesowy (w oparciu o własną DG). Mam możliwość podjęcia takowej na moim terenie. Rozmawiałem z RKS-em dość pobieżnie i widziałby mnie na tym stanowisku. Oczywiście coś za łatwo mu ta deklaracja przyszła, więc wzbudziło to moje obawy. Generalnie dość transparentnie - zakładasz DG, brak podstawy, same prowizje od umów nowych i aneksów. Ktoś mi powie w jakich wysokościach? Czy dają portfel klientów? Czy szukam wyłącznie sam czy jednak jest jakieś wsparcie w sensie jakiejś ich bazy? Wszelkie opinie mile widziane.
nie myśl nawet o tym,właśnie odchodzę do konkurencji odkąd play kupilo upc jest gorzej niż żle okłamywanie klientów to standard w play
Mam pytanie o pracę albo raczej współpracę jako doradca biznesowy (w oparciu o własną DG). Mam możliwość podjęcia takowej na moim terenie. Rozmawiałem z RKS-em dość pobieżnie i widziałby mnie na tym stanowisku. Oczywiście coś za łatwo mu ta deklaracja przyszła, więc wzbudziło to moje obawy. Generalnie dość transparentnie - zakładasz DG, brak podstawy, same prowizje od umów nowych i aneksów. Ktoś mi powie w jakich wysokościach? Czy dają portfel klientów? Czy szukam wyłącznie sam czy jednak jest jakieś wsparcie w sensie jakiejś ich bazy? Wszelkie opinie mile widziane.
nie myśl nawet o tym,właśnie odchodzę do konkurencji odkąd play kupilo upc jest gorzej niż żle okłamywanie klientów to standard w play
Aby zostać konsultantem dowolnej sieci,trzeba przejść szkolenie jak (usunięte przez administratora) klienta,wciskać mu przeróżne kity,itp.,a od kiedy play wykupił UPC,to już poziom nieuczciwości jednych i drugich poszybował w niebo.Jak Wam nie wstyd?????????
chcialabym dowiedziec sie o mojej ostatniej fakturze
Napisaliście, że generalnie praca okropna, że nie dostosowują się do pracowników, że grafik może być nieelastyczny, i ogólnie wszystko zależy od szczęścia. Nie spodobało mi się to. No bo czemu iść do takiej pracy, a jakieś pozytywne strony?
@on hej to mocne oskarżenia, czy był ten (usunięte przez administratora) gdzieś zgłaszany ? Może warto
Kierownik Masiar sprawy o mobing nie sa mu obce, terroryzuje, zastrasza, podcina skrzydla. Nie kompetentny, interesuje go tylko wlasny tylek, zero abicji i zero wsparcia. Nie polecam
poznań DB kanał własny - nie polecam max, mobbing, wyniki za wszelka cenę. Dla klienta należy być dobrym do momentu podpisania umowy - później nie odbiera się telefonów ect. bo jest tak wielka presja kolejnych wyników. Dodatkowo przełożony jest mega niekompetentny, miał sprawy za mobbing itd.
Witam, Mam pytanie jak wygląda kwestia grafików? Czy rzeczywiście dopasowują się do pracownika i grafik jest elastyczny czy sami narzucają dni i godziny które zgłaszałem że mi nie pasują?
Zależy od kierownika. Czasami się przychyli do prośby, a czasami po świńsku nie. Generalnie praca okropna, nikomu nie polecam. Każdy dzień jest męczarnią, chore wymagania. Jeden pracownik będzie miał szczęście i będą podchodzić do niego konkretni klienci z umowami, a do drugiego przez cały dzień będą podchodzić ludzie na serwis, problemy techniczne czy z innym problemem typu boli mnie d**a... W takiej pracy trzeba liczyć na fart, nic więcej.
Zależy kto co lub i jak się sprawdza na stanowisku, poza tym jezeli i ja mogę wyrazic swoje zdanie to zawsze miałem utrudniony kontakt z nimi, wiem że bardzo dużo ludzi anrzeka na tę sieć, wiem, ze nie ejstem pierwszy, ale moze z czasem zmieniom podejscie do klienta
Nie polecam, z dnia na dzień jest coraz to gorzej. Lubisz pracować (usunięte przez administratora) za 1850 zł być wyzywanym proszę bardzo to praca dla Ciebie. System premiowy? Co to? Podpisane umowy liczą się jako 0,25 lub 0,5 ? Kpina. Obcinanie kasy za wszystko? Kpina. Najgorsza firma jaka istnieje na rynku pośród wszystkich operatorów komórkowych. Jest jeden plus: benefity : opieka medyczna i karty sportowe lub inne. Nic po za tym, kierownictwo ma wyprane mózgi im wyżej w hierarchii tym większe banie się o swoją posadę i zgrzyty zębami. Dziękujemy Play za doświadczenie w pracy ale na nas już czas pora się żegnać. Może i duże salony w Warszawie są w stanie zdziałać cuda i realizować wasze chore plany ale inne salony już nie.. To dobra praca dla.. osób chcących zdobyć doświadczenie tylko czy za tą kasę na prawdę warto? NIE
czesto sie zdarza, ze po szkoleniu nie zatrudniaja
Proszę cię... 10-18 to - jak znam matematykę 8 godzin czyli normalny system 8-godzinny. Fakt, że zawsze mogłoby być mniej albo bardziej zmianowo, ale koleżanka chyba nie pracowała w systemie równoważonym czyli 12godzinnym albo więcej. To dopiero jest siedzenie w pracy cały dzień.
tak szczerze, to we wszystki sieciach komórkowych jest ta sama zasada wyssać i na śmienik,a na Twoje miejsce zjawią się kolejni i to nie jedna czy dwie osoby ale obecnie nawet i 100. ...według mnie najgorsze to godziny pracy, które wymuszają na człowieku spędzanie całego dnia w robocie, siedząc np. od 10:00-18:00.
witajcie, tez pracowalem w tej frimie przez 4 miesiace o deszlem, bo to co kolezanka pisala to swieta prawda.(usunięte przez moderatora)NIE PRACA !!!!!!!!!!
Witam! Pracowałam w tej firmie ponad dwa lata,ogólnie jeżeli chodzi o warunki pracy nie należą do najgorszych jednak z miesiąca na miesiąc pogarszały się!!!Jeżeli chodzi o kwestie finansową jest podzielona na podstawę+prowizję sprzedażową(która była najczęściej zabierana z wielu niewyjaśnionych powodów przez firmę),podstawa całe nic.Jeżeli chodzi o atmosferę to firma nie inwestuję w pracownika a wręcz hamuje jego rozwój!!!! Najgorszy jest fakt,że rozmowa prowadzona z klientem MUSI być prowadzona według ściśle określonej broszurki i nie można nic z niej pominąć(kolejny powód do odcięcia prowizji).!!!!!! Przywitanie klienta,przedstawienie oferty...itp.Ja ze względów finansowych ciągnęłam pracę w tej firmie choć bardzo tego żałuje, bo trzeba było jak najszybciej z stamtąd odchodzić.NIE POLECAM TEJ FIRMY,NIE INWESTUJE W PRACOWNIKA, NIE ROZWIJASZ SIĘ, MUSISZ ROZMAWIAĆ JAK ROBOT Z KLIENTEM A DO TEGO ZABIERAJĄ CIĘŻKO ZAROBIONE PROWIZJĘ.