Pracowałam tam stosunkowo krótko, bo 7 miesięcy. Ludzie w firmie, a dokładniej osoby z działu operacyjnego są fantastyczni. Tak pozytywnych ludzi dawno nie spotkałam. Tak naprawdę wszystko jest zależne od działu na jaki się trafi. Wiadomo że w dziale assistance praca jest praktycznie cały czas. Jeżeli chodzi o inne działy to na Dziale Likwidacji Szkód (DLS) również jest sporo do zrobienia. Concierge to bardzo specyficzny dział i tam trzeba naprawdę bardzo nietuzinkowo myśleć. Niestety dział Concierge to jeden z najbardziej stresujących działów, gdyż tam obsługuje się klientów private bankowości, trzeba umieć trzymać nerwy na wodzy i nie tylko jeśli chodzi o klientów, ale również o szefową, ponieważ wywiera ona ogromną presję i ciśnienie na pracownikach. Ciągle kontroluje i ocenia. Częściej krytykuje niż chwali, ale idzie się przyzwyczaić. Wynagrodzenie jest wypłacane na czas (przeważnie jest to 9 dzień miesiąca) i faktycznie nie ma możliwości negocjacji. Jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju awanse, to zgadzam się z przedmówcami: trzeba albo mieć znajomości lub więzi rodzinne lub bardzo "zaprzyjaźnić" się z przełożonymi. Ogólnie praca do polecenia, ale "na chwilę", na dłuższą metę zbyt stresująca i żeby się tam utrzymać, trzeba mieć jak to się mówi "twardy tyłek i giętki kark" P.S. Zdecydowanie trzeba uważać na to co komu się mówi i na to co się robi, ponieważ jak to w korpo ludzie żyją plotkami i wszystko widzą wszechobecne kamery.
Opinie o Europ Assitance Polska w Warszawa
Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Europ Assitance Polska. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Europ Assitance Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.