Zatrudniony przez adecco już prawie od 2 lat przy projekcie iqos. Prawda jest taka, że to co było na początku a to co jest teraz to niebo i ziemia. Kto pracował albo jeszcze ma tą watpliwą przyjemność na pewno wie o czym mówię. Nie mnie oceniać czyja to wina (PMI czy adecco), mnie zatrudnia adecco i to przez nich czuję się ogromnie zawiedziony. Od zawsze dawałem z siebie wszystko. Zresztą moi zespołowi koledzy i koleżanki również. Jak pojawiał się pracownik, któremu nie zależało to i tak szybko znikał. Realizowaliśmy targety po 50 sztuk sprzedanych i więcej. Były osoby, które potrafily sprzedać i po 100. Rok temu pojawiła się nawet możliwość rozwoju i dodatkowe możliwości, obowiązki. Mikroeventy w sklepach detalicznych, każdy dostał swoje sklepy pod opiekę, również Żabki. Najeździliśmy się, nagadaliśmy, namęczyliśmy bo ludzie w małych miejscowościach nie mieli pojęcia o takim czymś jak iqos i heets. Nawet rozdaliśmy im darmowe urządzenia żeby mogli sami zacząć z nich korzystać i pokazywać rodzinie i znajomym. I co wraz z początkiem roku powiedzieli nam krótko, koniec z tym. Teraz oni będą kupować i polecać dla firmy, z pominięciem was. Nic już z tego mieć nie będziecie. Zgłoszenia internetowe też nie są już dla nas. Jakby tego było mało ograniczono nam dostęp do systemów, które podpowiadały nam czy klient w ogóle wyraża zgodę na nasz kontakt. A więc sprzedawaj, ale nie wiadomo komu. Dzwoń, ale nie wiadomo do kogo. Najlepiej spakuj iqosy w torbę i biegaj po mieście zaczepiając ludzi jak cyganie z perfumami zajumanymi z drogerii. Jako marchewkę motywującą narzucili niższy target, który jest tylko złudną troską o nasze portfele, bo premia jest prawie 3 razy niższa niż była rok temu. A możliwości dotarcia do klienta 3 razy mniejsze. Myślą, że my jesteśmy głupi i nie wiemy co się święci. Może pandemia pokrzyżowała im szyki i może ludzie wolą kupować w sklepach i na www. A może firma zapomniała o tym, że PH w większości firm zawsze ma najlepszą ofertę dla klienta, a nie najgorszą tak jak my. Mini Sisy, www, tam zawsze lepsze rzeczy niż u PH. Infolinia morduje naszych klientów smsami, telefonami, e-mailami. Nikt już nie odbiera od nas telefonów. Firmie nie po drodze byłoby zwolnić wszystkich a jeszcze odprawę trzeba by było zapłacić. Więc obrali sobie taki sposób żeby pozabierać nam co się da i możliwie utrudnić pracę, aż sami się pozwalniamy i problem z głowy. Każdy kogo znam szuka już pracy albo ma drugą. Ale sami nie odejdziemy, bo to byłaby przysługa dla firmy, mogliby powiedzieć, że śmieci się same wyniosły. Przykre bo kiedyś broniłem firmy jak lew opowiadając wszystkim jaką mam super robotę. Teraz mi wstyd się przyznać, bo wycackali nas bez mydła. Kto bardziej zdesperowany i dysponujący czasem całodobowo to ledwo sprzeda 20-30 iqosów a większość kończy na kilku. Rozłączyli nas z kadrą PMI, bo za dobrze było za dużo się sprzedawało, za bardzo się lubiliśmy a za mało wpływało negatywów z ust naszych supervisorów na nasz temat. Teraz celem nadrzędnym są kontrole, audyty, tajemniczy klient, oby tylko kogoś złapać na czymś za co można by było walnąć dyscyplinarkę. Czuję, że marnuję tu swój czas i swoje nerwy, ale sam nie odejdę choćby nie wiem co, bo przecież to byłby powód do wypicia szampana przez moich kochanych przełożonych.
Sam nie odejdziesz ? Ambitny jesteś , nie ma co . Lepiej siedzieć w tym (usunięte przez administratora) ? Ja się zwolniłem jakiś czas temu i to co proponuje Adecco to śmiech (, chodzi głównie o wynagrodzenie )
Pracowałam w centrali Adecco na Daszyńskiego 5 lat. Przeżyłam przeprowadzke, reorganizację, przesadzania, zmiany personalne, konkursy, imprezy, cuda na kiju. Co jest ważne, to to, że jako jednostka nikt się nie liczy. Prawie "wszyscy" już odeszli. Premie roczne nie są wypłacane. Przynajmniej nie od 2017. Nie polecam.
A w jakim dziale pracowalas ? Jak się pracuje w dziale HR wewnętrznym ? Widzę że mają teraz ofertę pracy na specjalistę administracji personalnej i brzmi ciekawie ale nadal dość mocno kontrastuje z komentarzami tutaj... :)
Góra jak tam wasze pomysły? Ma kto je obsługiwać?????
Polecam godne zaufania .dobry kontakt i obsługa .
Cieszę się, że mam to za sobą. Odradzam każdemu wiązanie się z Adecco ACC oddział Opole. Niekompetencja, chaos, zastraszanie, nierealne wymagania, ciągłe zmiany zasad. Arogancja i buta przełożonych, team leaderki i trenerki, które znalazły się tam jakby przypadkowo. Brak merytorycznej pomocy, zarządzanie przez zastraszanie a nie rozwój pracowników. Brak przejrzystości w działaniu, np. pracownik jest podsumowany na 95-100% skuteczności, po czym dowiaduje się, że nadaje się tylko do zwolnienia. Zachowania ocierające się o mobbing. Potwierdzam również negatywne opinie o HR, legendarny oddział, bo wszyscy wątpią w ich realne istnienie. Raz udało mi się trafić na kompetentna osobę, czym jestem zszokowana do dziś. Jedyny pozytyw to rozwiązanie umowy. Wreszcie śpię spokojnie.
Raczej piszesz o innym zespole niż tym stacjonującym na co dzień w Opolu, szczególnie, że przez ostatni rok team lederem był facet i szkolącym do pracy także ;)
Co jakieś czas czytam Wasze opinie które są w prawdzie mówiąc częściowo prawda. Dziś napisze swoją wersję to co myślę. Wszyscy piszą że Pan (usunięte przez administratora)jest hurtownikiem kupuje wszystkie iqosy... bzdura i ściema... spędziłem wystarczająca wiele czasu przy necie że by stwierdzić pewne kłamstwo. Pan S nie ma (usunięte przez administratora)kompletnie nic. Jego poprostu nie ma i nie istnieje. Czy ktoś z Was sprawdzaj podczas zakupów jego dokument tożsamości? Facet nie istnieje... a dowodu unika pokazywac ponieważ nie muszy bo nasza firma zmieniła zapisy. Wszystkie informacje dostaje miesiąc a nawet 2 wcześniej zrozumcie to jest nie możliwe że ktoś kogo nazwali hurtownikiem dostaje informację z takim wyprzedzeniem... kupuje iqosy które nikt nie chce kupować bo są już nowe modele. 2.4+ wycofali i wprowadzili 3duo a on kupował tylko 2.4+. Tak samo jest teraz mamy nowe iqosy a on kupuje tylko stare. Nawet inne osoby które są rzekomo hurtownikami też kupują tak samo. Zastanawiające też jest to co ma na torbie napisane hurtownik 2.0. Jak kiedyś pytałam co to znaczy że akurat 2.0 to powiedział projekt hurtownik 2.0. A na pytanie co to jest za projekt lub czemu 2.0 a nie 1.0 to zmienił temat. Skoro jest hurtownikiem to czemu pmi nie obsługuje takiego klienta? Przecież to zloty klient... lubie osobiście pana S i nawet bardzo ale to że Wszyscy udają że jest hurtownikiem to wg mnie ściema. Kiedyś było głośno że wzywa Policje że by kupić iqosa 5 sztuk a teraz kupuje 10 beż policji bo firmie jest to wygodne i zmieniły zasady bo po 5 było za mało. Koordynatorzy i supervisori nawet wyżej jak przyjeżdżają na wyzytacje unikają i udają że nie wydza jego. Przecież to wydać jak unikają wzrokowo lub mówią że przyjdą później... pytanie czemu unikają skoro nie jest w PMI? A może nikt nie wie dla kogo on pracuje ale każdy ma swój mózg i domyśla się kto jest kim. I każdy chce pracować. Skoro jest hurtownikiem to czemu wzywa Policje i z dowodem osobistym pokazuje identyfikator z logo firmy i wyjaśnia że wykonuje swoją pracę... jak ktoś połączy pewne fakty to wiadomo kim on jest i dla kogo pracuje. Wspiera Nas w sprzedaży bo my nie wyrabiamy planów i to jest pewne. A w Polsce albo wiedzą kim on jest albo udają że nikt nic nie wie w sumie standard.
Tak konto jest systematycznie usuwane lub nawet się nie zakłada a dowodu to ja nie sprawdzałam bo wszyscy wiedzą jak ma na imię więc po co codziennie sprawdzać?
Cześć. Zgadzam się z waszą opinią kiedyś nasza koordynatorka i supervizorka mocno walczyli ze by zrobić wszystko że by nie kupował lub miał bardzo utrudniony zakup. Ale widocznie to był albo zrobiony ze by ktoś się wykazał wyżej albo udawali ze chcą utrudnić. Ale wydocznie facet był na to tak mocno przygotowany ze pewnie miał nawet z tego nie złą rozrywke. Wszyscy mówiły ze by nie sprzedawać, ograniczać, a nawet kazali chować i udawać ze nie ma towaru ze by tylko nie sprzedawać więcej niż 3-4 sztuki. A teraz? Facet przyjezdza kupuje 10 i wszystkim wszystko pasuje. A jak więcej hurtowników przyjezdza to chwałą ze dobrze ze dużo sprzedajemy. Widać że firma już nic z tym nie chce lub nie może zrobić, nawet szafkę będziemy mieli większą ze by więcej towaru się zmieściło na sprzedaż dla hurtowników. Facet pewnie jest tak przygotowany na każdą zmianę ze pewnie firma jeszcze nie wprowadziła zmiany a on już ma na to rozwiązanie. Teraz jak już wiem jak to jest to hurtownik pan S jest moim ulubionym konsumentem. Czy jest z Philipa nie wiem ale i tak go lubię bo pokazuje wszystkim ze nie ma sensu z nim walczyć bo i tak kupi. Po za tym jest faktycznie bardzo pomocny i wyrozumiały jak ktoś jest nowy I czegoś nie umie. Miałam zupełnie inne zdanie na początku ale teraz już to się zmieniło na 180 stopni. Ja też zauważyłam ze jest bardzo zamknięty ale to ma swoje uzasadnienie jeżeli jest z Philipa to pewnie ma jakieś ograniczenie w stosunku do nas więc trzyma się tego.
Dziwne jest to że wystawiacie pozytywną opinię o facecie którego wcześniej nikt nie lubił. Wszyscy narzekały i zgłaszały do swoich przełożonych jak przychodził i prosił że by sprzedać teraz nagle same pozytywne opinie... ostatnio ten facet był u nas gdzie prawie nigdy nie przyjeżdżał był z kolegą. Kiedyś więcej niż 2 nie sprzedawaliśmy a teraz wziął 10 i poszedł. Wyglądało to jak by jeździł na kontrolę i sprawdzał jak inny sobie radzą ile kupują i ile sprzedają punkty. Od kilku miesięcy nie przyjezdzal a tu nagle przyjeżdża. W dodatku okazalo sie ze jezdzil w ten sam dzien do punktow gdzie nigdy nie jezdzil. Przeciez to taki zbieg okolicznosci. Nikt nie jest glupi i widać że facet pracuje dla kogoś tylko pytanie dla kogo?
Obserwuję dyskusję na tym kanale od dość dłuższego czasu i odnoszę wrażenie, że pod każdym postem punktującym to, co w tej firmie nie działa poprawnie jedna (i chyba ta sama) osoba usilnie tą firmę broni. To jest nawet w pewnym stopniu zrozumiałe, psychologia określa taki stan jako "syndrom sztokholmski" :) Pracuję w tej firmie już na tyle długo, żeby móc powiedzieć, że Adecco poznałem od środka - początkowy zachwyt z czasem przerodził się w obojętność, teraz to głownie smutek nad zmarnowanym potencjałem tej korporacji. Wiem jedno, i potwierdzi to większość pracowników w szczerej rozmowie - siła napędowa tej firmy czyli szeregowy pracownik jest niezauważana, powiedziałbym, że niedoceniana. Ostatnie masowe odejścia nie są związane wyłącznie z tym, że u konkurencji lepiej się zarabia - istotnym czynnikiem jest to, że pracownicy nie mają poczucia docenienia za swoją pracę. Ścieżka rozwoju w tej firmie to wyłącznie czekanie aż kolega ze stołkiem wyżej zostanie wyłowiony przez konkurencję, albo zwolniony w przypływie widzimisię szefostwa, co ostatnio nie jest rzadkością. Oficjalny przepływ informacji w Adecco nie istnieje - o tym, że Twój projekt wygasa/klient odchodzi dowiesz się, ale na pewno nie od przełożonego. Nie wspomnę już o braku pomysłu na tą firmę przez kadrę zarządzającą, bo wiemy jak jest. Obecnie jestem na etapie szukania nowej pracy, bo na tą chwilę Adecco poza stagnacją nie jest w stanie zaoferować mi nic innego.
Problemem sa ludzie, ktorzy nie robia nic poza narzekaniem. W kazdym miejscu sa fajne rzeczy i takie malo fajne, wiec jak sie tak komus bardzo niepodoba, to po co sie meczyc...firma wporzo, zwlaszcza jak chce sie zobaczyc jak sie pracuje w takim duzym korpo

Wszystko ok, tylko jakby promowali ludzi kompetentnych a nie z przypadku, to by bylo dobrze.
Jak ktos chce pracowac to znajdzie dla siebie miejsce
Wiadomo ile ludzi tyle gustów, atmosfera pracy średnia, raczej mniej niż więcej. Duża część naprawdę fajnych lecz niedocenianych ludzi już kontynuuje karierę poza strukturami Adecco, to taki slang firmowy w tym miejscu. Co do zarobków dla niektórych to ocean możliwości dla innych kropla w tym oceanie. Narzędzia pracy, szału nie ma, brak kompatybilność systemowych i fajnych rozwiązań. Pracownicy they work po godzinach charytatywnie lub jak lider powalczy to zapłacą, natomiast przyjęte jest że nie ma wypłaty za nadgodziny. Benefity, raczej jak w większości firm opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, stówka co miesiąc, pozostałe 4h dla rodziny, 4h na urodziny itd. skorzystasz jeśli nie będzie obłożenia pracą lub będziesz asertywny/-a teraz dodatkowy benefit sezonowy zimne poniedziałki . Lokalizacja prestiżowa. Atmosfera ogólna pracy średnia, chodź są działy, które się trzymają, zdecydowanym fenomenem firmy jest wewnętrzny dział HR-ów w HQ-siedziba główna, Pracownicy tego działu którzy pozostawiają sprawy Pracowników bez odzewu, jeśli już to nastąpić sporo czasu mija. Pracownicy działu są i znikają (ghosting) – nowa szefowa działu bumerang (odchodzi i wraca). Wzmożone kontrole PIP w firmie, ludziom się chyba ulewa/ulało. Teraz dla Pracowników, okres oczekiwania, będzie nie będzie (nagroda roczna) – dajcie znać jaki efekt końcowy. Czy macie być dalej zmotywowani jak zaproszony gość na jednym z TOWN HALL. Wszystkim obecnym i przyszłym Pracownikom życzę powodzenia i wytrwałości
Byłam tam na praktykach za free. Później mnie nie chcieli, bo byłam zbyt silną kandydatką xD Nie zalecam na żadnym etapie kariery tej "firmy".
Zatrudnienie osób wiąże się z możliwością która wynika z budżetu i ilości wakatów dostępnych w danym biurze. Staż był organizowany bez gwarancji zatrudnienia - a Silne i Temperamentne osoby jak najbardziej mile widziane.... Im więcej różnorodnych tym lepiej. Więc skoro nie dostałaś szansy to chyba jednak nie byłaś taka silna jak sądzisz, bo w tych kwestiach naprawdę firma potrafi być elastyczna, i jeśli "świeża krew" jest bardzo obiecująca, to firma zrobi wiele by taką osobę utrzymać :)
Zaczęłam pracować w niemieckim Adecco ponad trzy miesiące temu i pracowałam tam zaledwie dwa dni, bo potem wywalono mnie do polskiego Adecco, bo nie umiałam ogarnąć programów, które oni tam używali do pracy. To szkolenie tam to jedna wielka ściema, zero normalnego wytłumaczenia, tylko JEDEN WIELKI CHAOS. nawet nie miałam szansy się wykazać. Porażka i nic więcej.
Zgadzam się, mierne szkolenia, za to bardzo (usunięte przez administratora) środowisko i wymagania niemożliwe do wykonania. Zdecydowanie nie polecam. Szkoda zdrowia, zwyczajnie nieetyczne i bardzo nieproporcjonalne podejście.
Ktoś wie kto to jest Pan Smbat? Gość ma większą wiedzę na temat iqosa niż nasza przełożona...
Tak on jest z Warszawy i chyba wydziałem w portfelu plakietke z PMI. Jeździ i kupuje iqosy tylko nie wiem dlaczego
Nie wiem czy jest z philip morris ale wiem że skupuje duże ilości. Kiedyś z nim rozmawiałem i wydawał się spoko
Pana S. zna każdy kto pracuję w projekcie iqos:-) nawet pan p.....s:-) a jeżeli chodzi o jego prace i kompetencje to chciała bym że by był moim przełożonym bo jest wzorem do naśladowania i posiada wszystkie cechy idealnego szefa pod każdym względem.
Bardzo fajny i konkretny facet. Niestety ma pod górkę ale raczej ten typ tak lubi:-) czy jest pracownikiem Philip Morris myślę że nie a szkoda... Też uważam że takie osoby powinny być na kierowniczym stanowisku bo mają ogromną wiedzę i co najważniejsze potrafią wspierać pracownika. Jest mi niezmiernie miło że poznałem takiego człowieka który będzie długo moim idolem. Pozdrawiam Wszystkich
Wiem że kiedys pracował w Adecco I został zwolniony i od tego czasu zaczął zatrudniać wszystkich zwolnionych pracowników Adecco I PMI. Najlepsze jest to że Wszyscy chcą z Nim pracować więc chyba naprawdę jest dobry. Normalnie można napisać książkę o Nim. Jak dla mnie spoko gość
Tak to prawda. Osoby z nim co pracują kiedys pracowały w adecco. Nie rozumiem czemu mamy sprzedawać max 5 jak i tak kupi 15-20. On kupi 5 i za parę minut przyjdą inne osoby które też kupią po 5. Totalnie wychodzi 15-20 urzadzen lub i wiecej... a to prawda że wysłał maila do firmy w sprawie współpracy? Ktoś coś wie na ten temat?
To prawda też uważam że jest konkretny. Nawet bardzo! Szkoda ze już nie pracuje w firmie nadawał by się idealnie na trenera lub jakiegoś kierownika. Ja słyszałem że robi jakieś audyty zewnętrze ale nie wiadomo dla kogo i co sprawdza. Mówią że jest hurtownikiem choć diabeł tkwi w szczegółach i trochę w to wątpię bo za każdym razem dokładnie sprawdza jak są układane heetsy na stole. A zwykły konsument tego nie robi. Po za tym zawsze ma telefon skierowany w naszą stronę więc to też trochę nie pasuje na zwykłego konsumenta. Osobiscie jak dla mnie spoko facet
Simbad zna osoby które robią za tajemniczego klienta jak to jest możliwe? Normalnie już zgłupiałam niby kupuje iqosy a jak coś to rozmawia z babka która u mnie była jakieś czas temu i robiła audyt! Ktoś już wie dla kogo On pracuje?
To prawda on ma doświadczenie i to ogromne. W sumie idzie pod prąd ale to co mi się podoba u niego że wie jak to robić i radzi sobie z tym doskonale. Niektóre info dostaje nawet z ponad miesięcznym wyprzedzeniem czyli ma wsparcie w tym co robi. A jak go wspierają to oznacza że popierają jego działanie. Szkoda ze nie wszyscy są tak pomocny jak on...
Ktoś ma nr tel do (usunięte przez administratora)? Jak można z nim się skontaktować? On jest z Warszawy?
Witam czy orientuję się ktoś jak wygląda praca w Kongo adecco się ogłasza ktoś coś wie więcej jak to wygląda????
Nie polecam tej oferty: - nie ma żadnej umowy o pracę, jest tylko list intencyjny, z informacją, że dopiero przedstawią umowę z zakresem obowiązków na miejscu, - zarobki takie same jak w Polsce, nawet mniejsze, dopiero po przyjeździe informują, że będą Cie obciążać za czynsz, prąd według zużycia i gosposie 200$, użyj google to znajdziesz oferty z przed kilku lat, Adecco koloryzuje, - nie ma żadnego rozwoju, firma nie prowadzi żadnych projektów, twoje zadanie to wybudować "rów odwadniający", nie ma też żadnej cukierni/pączkarni, szukają gosposi dla siebie, bo miejscowe im nie odpowiadają, - zgrany zespół, w którym pracują Polacy to jeden Polak Radosław, znawca wszelkich miejscowych trunków i sklepów, gdzie je można dostać, - nie ma żadnej opieki zdrowotnej, tak jak w całej Afryce musisz zapłacić z własnej kieszeni, poprosić o rachunek i jeśli wykupisz ubezpieczenie w Polsce to Ubezpieczyciel może Ci wypłaci pieniążki, - pokoje odmalowane, brak prądu w gniazdkach, ciepłej wody (wąż pękł ze starości), podobnie spłuczka, zimna żółta z mułem, kuchenka nie działa więc nic nie ugotujesz, internet pomimo że pracujesz u dostawcy wymaga dużo cierpliwości, - nie ma też żadnych płatnych czy nie płatnych urlopów, po przyjeździe dowiadujesz się, że Twoje ustalenia i harmonogram zjazdów nie został zaakceptowany i masz siedzieć 365 dni w Kinszasie, bo takie jest prawo, jak się nie zgodzisz to Cie zamkną w biurze i będą atakować/szarpać żebyś podpisał, że rezygnujesz z własnej woli, bo inaczej Ci nie kupią biletu powrotnego, i nie dostaniesz wynagrodzenia, odmówią Ci transportu do domu i wracasz po ciemku przez 1,5h, - zgłosisz sprawę do Ambasady to otrzymasz odpowiedz: "Uważam p. Leone N... i jego firmę za poważnych partnerów, o ugruntowanej pozycji na rynku kongijskim. Jestem przekonany, że nie mogliby pozwolić sobie na tak poważne uchybienia, jak im Pan zarzuca." - agencja rekrutująca Adecco, zadzwoni do Ciebie po jakimś czasie z informacją, że Ty sam prosiłeś o gosposie, bo tak miałeś w innej pracy i masz podpisać dokumenty, bo inaczej nie dostaniesz wynagrodzenia, a bilet musisz sobie kupić sam, - wizę musisz sobie sam zorganizować, a potem chodzić i się prosić o zwrot, - kierowca robi to co mu się podoba, udaję, że nie rozumie angielskiego, czy nawet francuskiego tłumacza google, - siedziba firmy do skromny lokal, Podsumowując jak jesteś bezdomny, masz problemy z prawem, komornikiem to idealne miejsce dla Ciebie. Ale jeśli chcesz normalnie zarobić, zrobić projekt i żyć to są lepsze miejsca i ludzie do pracy. Nie wypłacili wynagrodzenia, a bilet powrotny musiałem sobie kupić sam.
Jeszcze 2-3 lata temu uważałem Adecco za profesjonalną agencję zatrudnienia z poważnym podejściem do klienta, kompetentną kadrą i ułożonymi procesami. Cele do osiągniecia wydawały się jasno postawione, włącznie z benefitem za jego osiągnięcie. Szła za tym dobra atmosfera w miejscu pracy, a także wyniki sprzedażowe. Teraz przypomina to raczej masę upadłościową, pogrążoną w powolnej agonii. Rotacja bije rekord za rekordem. Kolejni kluczowi pracownicy zwalniają się, a zastępowani są przez managerów z przypadku lub stażystów i praktykantów. Powodów przez które zmierza to w złym kierunku jest mnóstwo, dużo by pisać. Przestrzegam wszystkich przed podjęciem zatrudnienia w tej firmie.
Jakie narzędzia pracy oferuje Adecco Consulting (Adecco Poland)? Można otrzymać np. służbowy telefon? Jak to wygląda z korzystaniem z niego ew. poza godzinami pracy?
Pracowałam w centrali Adecco na Daszyńskiego 5 lat. Przeżyłam przeprowadzke, reorganizację, przesadzania, zmiany personalne, konkursy, imprezy, cuda na kiju. Co jest ważne, to to, że jako jednostka nikt się nie liczy. Prawie "wszyscy" już odeszli. Premie roczne nie są wypłacane. Przynajmniej nie od 2017. Nie polecam.
A w jakim dziale pracowalas ? Jak się pracuje w dziale HR wewnętrznym ? Widzę że mają teraz ofertę pracy na specjalistę administracji personalnej i brzmi ciekawie ale nadal dość mocno kontrastuje z komentarzami tutaj... :)
oferta może wyglądać ciekawie, ale to czego nie ma w ofercie to najwazniejszy fakt- przez ostatni rok odeszło stamtąd masę doświadczonych pracowników. Więc jest ogromna luka w zatrudnieniu, która powoduje ogromny nawał pracy. Spodziewaj się ogromnego ciśnienia na efektywność i niepłatnych nadgodzin (oczywiście o których nikt Cię nie poinformuje i nie będzie oficjalnie tego oczekiwał, ale ilość obowiązków jaka na Ciebie zostanie zrzucona de facto to wymusi)
Dzięki za informację. Dopiero teraz odczytałam Twoj komentarz, ale podjęłam ta rękawicę. Niebawem zaczynam. Może uda się coś zmienić żeby i opinie tutaj jak i ilość rozgoryczonych pracowników była mniejsza :) A jeśli nie to wiadomo... na ADP świat się nie kończy hehe :)
można liczyc ze napiszesz po jakims czasie swojej pracy komentarz jak jest w firmie, bardzo mnie to ciekawi ? :)
Trzymam kciuki, ale będzie ciężko, zwłaszcza z tak nieprzygotowaną na wyzwania HRM i kadrą managerską
Właśnie sama nie wiem. HRM pracuje parę lat ale HR Dyrektor ponoć jest od niedawna. HR z tego co tu czytam jest w sumie całkiem nowy... nie wiem... będzie co ma być heh :)
Tak jestem nadal i raczej zostanę na dłużej :) Atmosfera fajna, bardzo dużo pracy ale lubię wyzwania. Mam nadzieję że całkowicie nowy zespół HR wplynie pozytywnie na nastroje wszystkich :)
Czyli jest szansa ze w tym roku też wypłacą? Ile było tej premii w poprzednich latach? Pamiętasz?
W ciągu ostatnich 12 miesięcy? To "dopiero" drugi. W przeciągu 24 miesięcy to już trzeci. Ale ogólnie nie polecam tej firmy. Na początku pracy można się wiele nauczyć ale po 3-4 miesiącach już widać, że lepiej pracować tutaj max rok a jak jest szansa to i mniej.
Oddzial Opole - projekty Amazon i Logistyka. Odradzam współpracy z tą firmą. Szkolenia wdrożeniowe chaotyczne, bez jasnej organizacji. Niby wszystko na luzie, ale tak na prawdę to nikogo nie obchodzi czy nowe osoby wszystko rozumieją i po prostu muszą sobie same radzić. Ilość wymaganych połączeń to kosmos. Brak pomocy przy problemach technicznych i odzyskiwaniu dostępów. Potem zwolnienie z dnia na dzień, praktycznie bez żadnego słowa wyjaśnienia. Wyjątkowy pech trafić na taką firmę, dlatego ostrzegam innych.
Oddział Opole - projekt rekrutacje dla Niemców logistyka i Amazon - odradzamy, to niestety najgorsze wydanie korporacji na jakie mogliśmy patrzeć. Dziewczyna, która została awansowana w sierpniu to Dyktator, bez żadnego pomysłu na rozwój zespołu, na motywację pracowników. Publiczne przekleństwa obrażanie pracowników to tylko małe szczegóły poczynań, które się tam dzieją. Ludzie pracują, harują wręcz na źle działających systemach, cały czas jest szukanie dziury w całym. Zwolniło się od listopada lub zostali zwolnieni ponad 10 osób!!!! Zatrudniamy się w firmie a odchodzimy od bezpośredniego przełożonego. Uwaga planują robić nowe zatrudnienia od kwietnia, nie polecamy !!!
Niestety muszę zgodzić się w 100 % z powyższą opinią, zero szacunku dla pracownika, ciągle tylko rozkazy, nieprawdziwe zarzuty, tłumaczenie się z każdej minuty pracy, dokładanie pracy a wypłata niezmieniona od dłuższego czasu. Ciągła kontrola, brak zaufania i jeden wielki chaos. Zdecydowanie nie polecam!
odnosząc się do opinii dotyczącej oddziału Opole - to mogę powiedzieć z pełną świadomością, że jeśli wykonuje się rzetelnie swoje obowiązki, to w żadnej mierze nie spotyka się tam z jakąś nagonką, dyktaturą, czy czymkolwiek innym negatywnym - ale jednocześnie nie spotkałam się również jeszcze z czymś takim, aby pracownik otrzymywał wynagrodzenie za siedzenie i nic nierobienie. Z mojej strony mogę wyrazić opinię jak najbardziej pozytywną, moja praca jest doceniana a pomysły wykorzystywane w codziennej pracy. Teamleader jest zwykłą osobą, nie jest "Dyktatorem", a to sprawia, że jest blisko zespołu - w jej towarzystwie można czuć się swobodnie, można też porozmawiać z nią na każdy temat i mocno wspiera swój team. Szkoda tylko, że wypowiadające się w taki sposób osoby nie rozumieją, że atmosfera zespołu tworzona jest przez wszystkich jego członków, a nie tylko przez lidera. Może gdyby więcej ludzi rozumiało to w ten sposób, wiele innych zespołów, które "się rozpadły" - nadal by istniało. Z mojej perspektywy - polecam pracę w Adecco, niezależnie od oddziału
Niestety muszę w pełni zgodzić się z negatywnymi opiniami wyżej. Oddział w Opolu jest zarządzany przez osoby, które nie dość, że są osobami zupełnie nie kompetentnymi w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi to dodatkowo ich wiedza w zakresie praw i obowiązków pracownika - a co za tym idzie w zakresie znajomości prawa pracy jest równa zero. Stosowanie zachowań mobbingowych względem pracownika, podsłuchiwanie prywatnych rozmów pracowników to tylko garstka hitów, które miały miejsce od sierpnia tego roku w Oddziale Opole. Głównym celem Teamleadera i osób z nim współpracujących było zastraszenie pracowników.
Zdecydowanie nie polecam pracy w Adecco Poland w Opolu przy projekcie Amazon/ Logistyka. Procesy zaczęły zmieniać się stale na niekorzyść. Nie zostaliśmy docenieni za naszą ciężką pracę i zaangażowanie, tylko wyrzuceni "na bruk". Ciągle szantażowani, (usunięte przez administratora), poniżani, kompletnie się z nami nie liczono. Dokładano nam nierealne do wykonania zadania, zmuszając do pracy w trzech bazach danych i wykonywania 100 połączeń dziennie. Ciągle dokładano coś nowego, nienależącego do naszych obowiązków. Ciągłe wprowadzanie zmian i wycofywanie się z nich, aż można było oszaleć. Pracownicy traktowani bez szacunku, przedmiotowo, nawet nie dostali podziękowań.
Nie trzeba się długo zastanawiać, aby wiedzieć kto tę opinię napisał. Jednak każdy pracownik ACC DE Amazon-Logistyka, który pracuje dłużej niż od sierpnia 2022-poczuł na własnej skórze oraz doskonale zdaje sobie sprawę jak wygląda teraz sytuacja. Od nieprzemyślanej zmiany teamleadera na kogoś kto kompletnie się na taką posadę nie nadaje, czyli nie posiada żadnego wykształcenia ani kwalifikacji w tym kierunku, nie potrafi załatwić podstawowych dostępów pracownikom, nie potrafi pomóc z problemami o różnej tematyce (nie wie nawet do kogo z tym problemem można się skonsultować), nie rozumie nawet sporej części procesów - ani odpowiedzieć na pytania z nimi związane (zapytaj tej-tamtej osoby przecież ja nie wiem), nie potrafi zmotywować pracowników, więc nakłada nam większy próg w postaci KPI zastraszając brakiem premii jeśli się nie wyrobimy. Pracę przed tym okresem oraz po można porównać do ,,niebo a ziemia”. Poprzednia teamleaderka świetnie sobie radziła w swojej roli, bardzo dobrze szkoliła, motywowała, potrafiła każdego wysłuchać, pomóc, wszystko dało się załatwić w oka mgnieniu, nie do porównania z tym co tu się od paru miesięcy dzieje. Jednak nie poddaliśmy się, każdy pewnie pomyślał ,, to tylko chwilowe, po ciężkim okresie jakim jest dla nas grudzień będzie już tylko lepiej”, nic z tych rzeczy cały styczeń to istny koszmar... zatrudniają nowe osoby które w ogóle nie są w jakikolwiek wyszkolone przez trenerów, nie rozumieją podstawowych słów po angielsku/niemiecku, ledwo co potrafią maila do kandydatów napisać bez gotowych szablonów i użycia tłumacza, kompletnie nie rozumieją systemu na jakim pracują, a wszystkim musimy się zajmować MY starsi koledzy/koleżanki, pokazywać im kompletnie wszystko od podstaw. Na domiar wszystkiego z dnia na dzień nagle zwolnili sporą ilość pracowników którzy pracowali już od dłuższego czasu w firmie. Ludzie postanowili się stawiać ze złymi decyzjami teamleaderki – to ich zwolnili proste, pod pretekstem redukcji pracowników, pytanie po co Ci nowi pracownicy w takim razie? Po prostu budują sobie bazę wspólnej adoracji i potulnych owieczek. Teamleaderka nie lubi słuchać innych a tym bardziej gdy mają własne zdanie. Coraz więcej ludzi mówi otwarcie o braku chęci pracy tutaj jak i przyszłym wypowiedzeniu. Wstyd mi za to co się tutaj dzieje, zwłaszcza gdy wcześniej broniłem dobre imię tej firmy oraz rozpowiadałem jakie to nie jest super miejsce do pracy, jak to mawiają wszystko co dobre kiedyś się kończy. Serdecznie odradzam pracę w tym miejscu. :)
Widać kto napisał ten komentarz. Ja nie wiem kto tam czuł się swobodnie, chyba tylko Ci którzy gadali tak jak ona czyli jak dyktator. Chamskie odzywki, brak chęci do pomocy, brak znajomości programów, szkolenia to już była masakra, zachowanie które wpływało na zniżenie samooceny, kłamstwa, ciągłe niespełnione obietnice, ciągłe odwoływanie daili calli, tym samym zabieranie możliwości pracownikom integrowania się. Pracowaliśmy w domach przykuci do laptopów. Naprawdę można pisać poematy. Nie polecam pracy w tym (usunięte przez administratora)
Odradzam ,odradzam tego pracodawcę . Brak szacunku dla pracownika, tylko kontrola , pretensję i wyzysk pracownika. Praca na akordy. ????przy 160 połączeniach dziennie ciężko bylo odejść od kompa nawet do WC! zgadzam sie nowa teamleaderka to dyktatorka!
Podsumowanie 2022: Minusy - podwyżki kosztem premii - rotacja pracowników na poziomie 70% - brak ścieżki kariery - kilka razy wyłączona opieka medyczna - brak opłacanych faktur za ubezpieczenie na życie - praca w stresie bo brakuje podstawowej kadry Plusy - wypłacanie wynagrodzeń osobom, które odeszły - opłacanie pakietów medycznych osobom, które odeszły - najbliższa perspektywa podwyżki, kwiecień 2023 - jeden dzień HO - dużo wolnego miejsca w centrali 2023 - w budowie....... z nowym szefem HR i boskim włoskim szefem nie będziemy się nudzić.
Spokojnie rotacja lada dzień znowu wystrzeli w kosmos patrząc na brak planów na jakikolwiek sensowny rozwój (szkoleniowy jak i finansowy)
Serio taka rotacja? A na jakich pozycjach? Pytam w kontekście posady cieśli budowlanego i pracy dla chłopaka. Tutaj tez jest rotacja? Jak wygląda rekrutacja jeśli tak wiele osób odchodzi, jak mówisz?
a plan na 2022 to kiedy wam przedstawili, że tak na ten 2023 patrzycie sceptycznie? i w sumie jeśli o planowanie chodzi to sprawdziło się w tym roku to czego chcieli?
Plan na 2022 rok został podany najpierw w styczniu mówiąc "Jeszcze nie wiemy ale chcemy zrobić większy budżet" a potem zmieniając oczekiwania w ciągu roku jeszcze dwa razy aby na koniec roku nikt nie wiedział w sumie jaki był cel a tym bardziej jaki był plan. Za duża rotacja w tej firmie aby było coś pewnego.
Czyli jeszcze może się dużo zmienić skoro plan tak ewoluuje w ciągu roku. A co z tymi podwyżkami w kwietniu o których ktoś wcześniej napisał. To tylko perspektywa czy będą na pewno?
Nic nie jest pewne ;) Jest szansa, że firma zaskoczy i da podwyżki ale aż do kwietnia nikt nie powie na 100%, że na pewno będą albo na pewno nie będzie. Plan niestety się zmienia w taką stronę, że jak idzie za dobrze to podnoszą cel aby bardziej zmotywować pracowników to postarania się i zwiększenia wyniku.
Na spotkaniu całej firmy zamiast ogłosić podwyżki zaproszono sportowca aby pani zmotywowana pracowników.
informacja o podwyżkach była podana. po tym komentarzu wnioskuję, że nie umiesz słuchać ze zrozumieniem, więc szansa, że się na nią załapiesz jest raczej znikoma.
To ile tej podwyzki bedzie? Troche woecej niz inflacja? Czy jednak ponizej? Czy tylko cos dla oka?
W której wymijającej odpowiedzi była podana ta informacja? Bo nikt nawet przełożony nie potrafi odpowiedzieć "Tak będą"/"Nie będzie podwyżek". Stwierdzenie, że ktoś jest dobrej myśli to w adecco może oznacza wszystko.
Nie warto tracić czasu na agencje która i tak potraktuje cie jak przysłowiowego (usunięte przez administratora) Nie polecam nikomu kto nie chce zostać oszukany/a już przy pierwszym solarisie. Jeśli planujesz wyjazd za granicę żeby pracować i uczciwie zarobić to omijaj szerokim łukiem Addeco. Jeszcze raz powtórzę żeby każdy zrozumiał, jest to agencja skupiona na wyzyskiwaniu nie na synergii i rozwoju.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adecco Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Adecco Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Adecco Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 4 to opinie pozytywne, 62 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Adecco Poland?
Kandydaci do pracy w Adecco Poland napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.