Opinie o Adecco Consulting (Adecco Poland) w Warszawa

Światowy lider wśród firm świadczących kompleksowe usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz doradztwa personalnego.


Branże: Pośrednictwa pracy tymczasowej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Adecco Poland w Warszawa

Lok
Były pracownik
 Problem

Prezes wiecznie zdziwiony, ze ludzie w Polsce pracuja dla pieniedzy...ale co sie dziwic w koncu Wlochy sa drugie w europie pod katem wysokosci dlugu do pkb, geniusze biznesu.

IceCube
Pracownik
 Pytanie

Wie ktoś dlaczego w HQ jest tak zimno? Trzeci gracz na rynku agencji zatrudnienia w kraju, a na swoich pracownikach oszczędza, śmiechu warte

Żenada
Były pracownik
@IceCube

Jeżeli tak Ci przeszkadza temperatura w HQ to zapytaj administratora budynku... Ciekawe co z Ciebie za pracownik, który załatwia takie sprawy na forum... Pełen profesjonalizm Twojej osoby. Wyrzygiwanie tego typu rzeczy tutaj to tak dorosłe podejście do tego typu sprawy... Przepracowałam w Adecco długie lata i odeszłam tylko dlatego ze takie betony jak Ty zachowują się jakby siedziały tam za karę. Patrzę czasem na to z boku i mi przykro… Nie ma mnie tu już 2 lata i tak dużo ludzi odeszło a jednak widzę ze nadal większość kadry pewnie do wymiany… Jak Ci nie pasuje to przecież droga wolna, nikt na sile Cię nie trzyma.

Blanka
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry czy pracuję ktoś we Francji przy produkcji przekosek może napisać jak tam jest

Lenka
Były pracownik
@Blanka

Dokładnie

Zażenowany
Były pracownik

Wartości cenione w Adecco Poland to uległość, akceptacja braku rozwoju zawodowego, gotowość na brak awansów/podwyżek, brak szacunku do siebie i swojego życia osobistego, zgoda na pracę po godzinach, wiara w korporacyjną propagandę sukcesu. Ogólnie długo by wymieniać. Podwyżki istnieją tylko w teorii, ponieważ co roku pracownicy dostają podwyżkę inflacyjną. Jest to jedyna droga do zwiększenia pensji poza awansem, który w firmie jest widokiem rzadszym niż uśmiech na twarzach pracowników zniszczonych wieloletnią orką na tych samych stanowiskach. Gdy porównuje to z moją obecną pracą to jest mi się żal, jest mi wstyd, że dawałam przez tak długi czas się poniżać za te marne grosze. Polecam tę pracę wszystkim, którzy nie mają szacunku do siebie, swojego czasu i zdrowia.

Vaffan Cool-o
Były pracownik
 Problem
@Zażenowany

Sad but true.

Pracownik Produkcji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo miła obsługa, dostałam wybór działu na podejście przy rekrutacji nie mogę narzekać, zapomniano dodać że trzeba nosić pampersy i głodować 10 godzin bo liderka na dziale Buzek plastik nie puszcza wszystkich na przerwę nocną a gdy się upomnisz Adecco cię zwalnia z pracy!!! Tak jest w Nowym Dworze Mazowieckim woj.mazowieckie.

Pytania

Czy wcześniej pracowałam na produkcji czy wiem co to za praca i z kąd się dowiedziałam o Adecco.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zażenowany
Pracownik

Zatrudniony przez adecco już prawie od 2 lat przy projekcie iqos. Prawda jest taka, że to co było na początku a to co jest teraz to niebo i ziemia. Kto pracował albo jeszcze ma tą watpliwą przyjemność na pewno wie o czym mówię. Nie mnie oceniać czyja to wina (PMI czy adecco), mnie zatrudnia adecco i to przez nich czuję się ogromnie zawiedziony. Od zawsze dawałem z siebie wszystko. Zresztą moi zespołowi koledzy i koleżanki również. Jak pojawiał się pracownik, któremu nie zależało to i tak szybko znikał. Realizowaliśmy targety po 50 sztuk sprzedanych i więcej. Były osoby, które potrafily sprzedać i po 100. Rok temu pojawiła się nawet możliwość rozwoju i dodatkowe możliwości, obowiązki. Mikroeventy w sklepach detalicznych, każdy dostał swoje sklepy pod opiekę, również Żabki. Najeździliśmy się, nagadaliśmy, namęczyliśmy bo ludzie w małych miejscowościach nie mieli pojęcia o takim czymś jak iqos i heets. Nawet rozdaliśmy im darmowe urządzenia żeby mogli sami zacząć z nich korzystać i pokazywać rodzinie i znajomym. I co wraz z początkiem roku powiedzieli nam krótko, koniec z tym. Teraz oni będą kupować i polecać dla firmy, z pominięciem was. Nic już z tego mieć nie będziecie. Zgłoszenia internetowe też nie są już dla nas. Jakby tego było mało ograniczono nam dostęp do systemów, które podpowiadały nam czy klient w ogóle wyraża zgodę na nasz kontakt. A więc sprzedawaj, ale nie wiadomo komu. Dzwoń, ale nie wiadomo do kogo. Najlepiej spakuj iqosy w torbę i biegaj po mieście zaczepiając ludzi jak cyganie z perfumami zajumanymi z drogerii. Jako marchewkę motywującą narzucili niższy target, który jest tylko złudną troską o nasze portfele, bo premia jest prawie 3 razy niższa niż była rok temu. A możliwości dotarcia do klienta 3 razy mniejsze. Myślą, że my jesteśmy głupi i nie wiemy co się święci. Może pandemia pokrzyżowała im szyki i może ludzie wolą kupować w sklepach i na www. A może firma zapomniała o tym, że PH w większości firm zawsze ma najlepszą ofertę dla klienta, a nie najgorszą tak jak my. Mini Sisy, www, tam zawsze lepsze rzeczy niż u PH. Infolinia morduje naszych klientów smsami, telefonami, e-mailami. Nikt już nie odbiera od nas telefonów. Firmie nie po drodze byłoby zwolnić wszystkich a jeszcze odprawę trzeba by było zapłacić. Więc obrali sobie taki sposób żeby pozabierać nam co się da i możliwie utrudnić pracę, aż sami się pozwalniamy i problem z głowy. Każdy kogo znam szuka już pracy albo ma drugą. Ale sami nie odejdziemy, bo to byłaby przysługa dla firmy, mogliby powiedzieć, że śmieci się same wyniosły. Przykre bo kiedyś broniłem firmy jak lew opowiadając wszystkim jaką mam super robotę. Teraz mi wstyd się przyznać, bo wycackali nas bez mydła. Kto bardziej zdesperowany i dysponujący czasem całodobowo to ledwo sprzeda 20-30 iqosów a większość kończy na kilku. Rozłączyli nas z kadrą PMI, bo za dobrze było za dużo się sprzedawało, za bardzo się lubiliśmy a za mało wpływało negatywów z ust naszych supervisorów na nasz temat. Teraz celem nadrzędnym są kontrole, audyty, tajemniczy klient, oby tylko kogoś złapać na czymś za co można by było walnąć dyscyplinarkę. Czuję, że marnuję tu swój czas i swoje nerwy, ale sam nie odejdę choćby nie wiem co, bo przecież to byłby powód do wypicia szampana przez moich kochanych przełożonych.

Iqos
Były pracownik
 Pytanie
@Zażenowany

Sam nie odejdziesz ? Ambitny jesteś , nie ma co . Lepiej siedzieć w tym (usunięte przez administratora) ? Ja się zwolniłem jakiś czas temu i to co proponuje Adecco to śmiech (, chodzi głównie o wynagrodzenie )

A
Były pracownik
 Pytanie
@Iqos

A to liczysz że dostaniesz 6 koła do ręki za stanie w miejscu i od czasu do czasu rozmowę z konsumentem? Zejdź na ziemię. Stawki w Adecco przy projekcie IQOS są znacznie przewyższające konkurencję. Nawet teraz

AA
Pracownik
@A

Widzę żeś koordynator Iqos się odezwał, nie nikt na to nie liczy, na pewno nie za stanie w miejscu. Lecz to co się teraz dzieje to porażka jest. Osoby niekompetentne awansują coraz wyżej poprzez lizanie czterech liter komuś kto siedzi stołek wyżej. Dobrym przykładem w Warszawie będzie Paulina K. Dobrze że już nie muszę mieć z nią do czynienia na co dzień, już mi język bolał od tych pochwal jaka ona jest super hiper. Teraz tylko ewakuacja i spokój duszy będzie.

B
Były pracownik
@A

Widać że jesteś z kierownictwa. Oni właśnie tak myślą, że ich stawki są powyżej konkurencji, a jednak nie są. Pozdro

Kasia
Pracownik
@B

Pewnie ze zarobki nie są wyższe, chociaż ogólny obraz jest mocno zaszumiony przez to co dzieje się na rynku

Ja
Kandydat
 Pytanie

Niedawno miałam rozmowę o pracę do oddziału na Siennej w Warszawie. Przyznam, że opinie tutaj trochę mnie "spłoszyły" :/... Czy ktoś z Was wie czy w tym oddziale też tak źle się pracuje? Czy aż 4-etapowy (!) proces rekrutacji to standard w tej firmie? Bo jakoś mnie to zniechęciło... Będę wdzięczna za wszelkie prawdziwe informacje o pracy tam :).

Były pracownik
Były pracownik
@Ja

Odradzam. Wszystkie niżej zamieszczone opinie są w 100% prawdziwe. Nie marnuj czasu na nich.

xxx2020
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Niestety, ale wszystkie zamieszczone opinie sa prawdziwe. Przykro o tym pisac - w stosunku do pracownkow permamenty brak szacunku, zlecanie zadan ponad poziom kompetencji - zrob to, zrob tamto, a pozniej jeszcze popraw bo moze trzeba zastosowac inne rozwiazanie - prosisz o wsparcie zapomnij? Ja tu jestem szefem, a Ty wykonuj polecenia, nie wyrabiasz sie z zadaniami - nie ma problemu przeciez pracujesz zadaniowo :) codzienne telefony przed 8, przed 19 lub w weekend - standard przeciez to tylko jedno pytanie :) kiedys ktos okreslil to miejsce patoorganizacja - patrzac (juz na szczescie tylko z daleka) na stosowane metody, wyzysk, brak szacunku i mobbing, ktorego oczywiście "nie ma" - bo przeciez mysl przewodnia to people first trudno sie z tym nie zgodzic..

Gaga
Były pracownik
 Pytanie
@Ja

A na jakie stanowisko?

Klient biznesowy
Inne
 Pytanie

Obserwuję, że od jakiegoś czasu, na stanowiska do opieki klienta zatrudniane są osoby, które nie mają pojęcia o tym co robią. Obsługa dużego klienta z zapleczem sprzedażowym, wymaga pewnej wiedzy, doświadczenia i przede wszystkim pozytywnego nastawienia. Aktualnie obserwuję, że osoby na stanowiskach PM są osobami przypadkowymi, a klient (wiem ze swojego doświadczenia) na pewno nie jest traktowany jak partner biznesowy. Wcześniej nasza współpraca z PM, która już nie pracuje w Adecco była świetna - przede wszystkim oparta na doświadczeniu, a także pozytywnej relacji, czuliśmy się naprawdę zaopiekowani (team pracowników terenowych jak i kadra zarządzająca). W tym momencie PMowie nie potrafią nawet doradzić w kwestiach zatrudnienia, prawa pracy - w czym chyba Adecco powinno się specjalizować? Zapominają o tak prostych tematach jak przypilnowanie urlopów zatrudnianych pracowników. Wszędzie jest bałagan! Chyba żadna z dziedzin nie jest dopilnowana. Muszę przyznać, że jakość usług spadła mocno.

Teo
Kandydat
@Klient biznesowy

Bez doswiadczenia, bo takie sa stawki. A stawki dyktuje klient. Jak klient zacznie lepiej placic agencji, to zapewne znajda kogos lepszego. Niestety, to jest system naczyn polaczonych

Polkmn
Inne

W kazdej firmie jest jakas doza (usunięte przez administratora) - umowmy sie,ze nie ma takich, ktore sa krystalicznie czyste. Wszystko zalezy od tego,czy dana "patologia"jest dla kogos do zniesienia lub nie. Adecco nie jest zla firma. Jest wola zeby robuc fajne rzeczy,jest sporo fajnych i kompetwntnych ludzi. Problemem jest arogancja i przekonanie o wlasnej nieomylnisci ludzi z gory. Byla prezes rzadzila firma nascie lat i bylo ok.wymienili na 3 nowych i jest bajzel.moze po prostu taka zmiana nie byla ok,ale oczywiscie nikt nie wezmie odpowiedzialnosci,bo tam reka reke myje-kumple z wloch po prostu przeniosa managera gdzies indziej, ale problem zostanie.tylko,ze to nie bedzie juz ixh problem.niech kolejny (usunięte przez administratora) sie martwi. Smutne,bo to naprawde nie jest zla firma.

Niezadowolony
Inne

Jestem osobą zatrudnioną przez Adecco przy projekcie. Niestety większość opinii tutaj jest prawdziwa. Ciężko mi wymienić jakiekolwiek plusy współpracy z firmą. Minusów jest bardzo dużo, zaczynając od braku kontaktu kończąc na nierównych przelewach za wynagrodzenie. Jest to karygodne, że firma nie jest w stanie dopilnować najprostszych rzeczy tj. informowanie pracownika o jakichkolwiek zmianach. Szkoda słów na tę firmę i na waszych pracowników. Z każdym kwartałem jest coraz gorzej.

Anonim
Inne

Jako pośrednik to jakaś porażka. Dzwonią do Ciebie, oferują pare stanowisk a jak dopytujesz to " yyyy, eee" ,mogę wysłać maila oczywiście maila 0 i odzewu też zero. Porażka

Zniesmaczony
Były pracownik

Odradzam prace w firmie Adecco wszystkim, którzy maja choć trochę szacunku do samych siebie. Jako pracownik wewnętrzny doświadczyłem wszystkiego, co opisywane jest jako podstawowe błędy prowadzenia organizacji. Zero szacunku do pracowników w biurach poza centralą. Ogromne zmiany wewnątrz-organizacyjne, które za chwile odbiją się wielką czkawką. Wyzysk i pomiatanie. Wszystkie wprowadzane zasady i zmiany są opłacalne tylko dla pracowników wyższych szczebli w siedzibie. Dodatkowe obowiązki narzucane na pracowników opłacane są uśmiechem. Premia uznaniowa, a uznania praktycznie brak. Ludzi od których można nauczyć się wysokiego poziomu wykonywania obowiązków stanowiska spotkałem dwóch na cała firme. Od reszty nauczyć się można jedynie arogancji i umiejętności kłamania. Prowadzenie rozmow o wszystkim i o niczym powinno być hasłem przewodnim kadry zarządzającej. Szczerze jedna wielka porażka. Firma szczycąca się wynikami na ktore pracują pracownicy kompletnie niedoceniani, a ich praca opisywana jest jako ‚zyczliwosc’. Dobrze, że przynajmniej nie brakuje tam przebiegłości - dzięki temu istnieja jeszcze na rynku. Wysokość stawek pracowników niższa niż u klientów. Zwalniają się wszyscy i oby nie został tam już nikt. Firma funkcjonować będzie tylko dzięki stażystom, którzy po 3 miesiącach znajda prace w każdym innym miejscu. Znając rynek pracy jako agencja zatrudnienia popełniają wszelkie możliwe faux pas. Benefity to śmiech na sali. Wszystko zawsze opóźnione i trzeba się upominać. O PODSTAWY. Bo z dodatkowymi prośbami/roszczeniami zostaniesz oddelegowany z kwitkiem. Szanujcie się ludzie. Praca wszędzie tylko nie w tej firmie. Poziom abstrakcji sięgnął już takiego poziomu, że zwalniają się ‚hurtowo’. NIE POLECAM.

Az
Były pracownik
@Zniesmaczony

+1

Ja
Kandydat
@Zniesmaczony

Cóż, dzięki twojej opinii moja decyzja co do ewentualnej kontynuacji procesu rekrutacji jest jasna ;)... Doświadczyłam już podobnych warunków w pracy, zdecydowanie nie mam ochoty na powtórkę!

Nonono
Były pracownik

Nie polecam pracy w adecco miejsce gdzie nie szanuje sie pracowników bez względu na staż pracy, nie działają podstawowe procesy, występuje olbrzymia rotacja a ceo udaje że wszystko ok

Ja
Kandydat
 Pytanie
@Nonono

Czy twoja opinia dotyczy wszystkich "placówek" firmy, czy komfort i warunki pracy różnią się w poszczególnych z nich?

Nonono
Były pracownik
@Ja

W oddziałach jest „normalnie” zazwyczaj mili ludzie ale rozbijanie się o włoski beton u góry i ciągłe rotacje pracowników to frustruje na dłuższą metę

Ja
Kandydat
 Pytanie
@Nonono

Dzięki za odpowiedź. Czyli, jak to w przysłowiu, że ryba psuje się od głowy, to im niżej, tym większy "sajgon" i frustracja? Widać więc, że nie ma sensu marnować czasu i nerwów na firmę, która działa na zasadzie "Działa? Działa. Nie ważne jak, ale działa"...

Prawie pracownik
Kandydat
 Pytanie

Miałam zacząć pracę w Adecco Poland nie u jakiegoś podklienta, nie u jakiegoś podwykonawcy a bezpośrednio w tej firmie. Wszyscy mili, wszyscy pomocni, dokumenty wysłane i potem czekanie na badania medycyny pracy i nagle 2 dni przed planowanym rozpoczęciem pracy informacja, że w sumie to mogę spadać na drzewo... przeprosiny przeprosinami ale zastanowię się 5 razy zanim ponownie będę chciał mieć coś wspólnego z taką firmą. Innym także polecam trzymać się jak najdalej bo zwolnicie się z pracy a następnie Adecco też was nie zatrudni "bo nie". Na pytanie czy jest szansa później zacząć jednak pracę otrzymałem odpowiedź "nie wiem". Czyli firma rekrutacyjna nie wie czy może rekrutować do siebie?! Ciągle wiszą ogłoszenia, zapewne ciągle tak ludzi wodzicie za nos aby na koniec jednak ich nie zatrudnić. Jedynym moim szczęściem było to, że poprzedni pracodawca mnie przyjął ponownie... ale jak na tak dużą firmę to zachowanie jak jakiejś firmy krzak.

Karolina
Inne
@Prawie pracownik

No to słabo jak tak na ostatnią chwilę sie o tym dowiadujesz. No co tu dużo gadać, słabe podejście. Udało Ci się znaleźć pracę gdzieś indziej?

Nova
Kandydat
 Pytanie
@Prawie pracownik

Hej, ile czasu miałeś do zatrudnienia ? Miesiąc czekałes na skierowanie ? Bardzo słabo z ich strony, ale też czasami warto się samemu zainteresować. W końcu Pracownikowi też choć trochę powinno zależeć na zaczeciu pracy w nowym miejscu. Jakie dali uzasadnienie do tego że nie przesłali Ci skierowania w takim terminie abyś mógł je wykonać przed 1 dniem pracy ?

Prawie pracownik
Kandydat
@Nova

Pierwszy telefon z adecco "chcemy cię zaraz wysyłamy dokumenty". Tydzień ciszy więc się upomniałam i dosłali dokumenty, odesłałam w przeciągu 2 dni, bo nie wszystkie pola w ich dokumentach były jasne. Potwierdziłam, że dokumenty otrzymali i kazali czekać bo pod koniec miesiąca przyjdzie skierowanie na badania. W ostatnim tygodniu więc dzwonię a oni "jeszcze chwila, jeszcze momencik" a następny telefon od nich, że "no sorry ale jednak nie może kiedyś w przyszłości...".

Bajo jajo
Były pracownik
@Nova

Wszelkie formalności należą do pracodawcy wiec pełen komplet dokumentów należy pracownikowi dostarczyć na czas .Patrząc na twoje komentarze broniące firmy śmiem twierdzić że działasz tu tylko na ich korzyść pomimo braku racji .

Nova
Pracownik
@Bajo jajo

Oczywiście jest tak jak mowisz ze to obowiazek pracodawcy ale myślę tez że każdy z nas jest człowiekiem i każdy może zwyczajnie zapomnieć. Firma to ludzie a nie roboty. Ja osobiście uważam że pracownik i pracodawca powinni mieć relacje partnerskie. Jeśli Pracownik czegoś nie dosyla to się przypominam. Jeśli Pracownik wie że powinien mieć skierowanie badanie czy szkolenie a go nie ma to myślę że nie ma w tym nic złego jeśli o tym napisze. Może mam po prostu ogląd jak sytuacja wygląda z dwóch stron. Sama do niedawna byłam kandydatem więc przechodziłam ta sama ścieżkę co inni :) I uwierz mi są pracownicy/kandydaci którzy nie mają problemu z zadawaniem pytań ;)

Barbara
Inne
@Nova

Czyli po prostu wszystko jest kwestią komunikacji? Jak ludzie potrafią się dogadywać to nie ma żadnych problemów? Po rekrutacji też to tak działa? :)

Bajo jajo
Pracownik
@Nova

Adecco i relacja partnerska o czym Ty mówisz zapraszam na Dolny Śląsk jesteśmy tylko robotami dla przełożonej .

Bajojajo
Były pracownik
@Nova

Ładnie piszesz każdy z nas jest człowiek i może zapomnieć, ciekawe czy tak usłyszysz spóźniajac się z wysyłanym raportem tylko o 5 minut ;-)

Nova
Pracownik
@Bajojajo

To chyba już zależy od człowieka :) nie mamy wpływu na to co kto mówi i robi ale mamy wpływ na to jak na to zareagujemy ;) I czy w ogóle zareagujemy ;)

Stażystka
Były pracownik
 Pytanie

Miałam okazję poobserwować przez kilka miesięcy sposób funkcjonowania tej firmy i nigdy w życiu do niej nie wrócę. Komunikacja przebiega w tej korporacji tylko góra - dół, odwrotny kontakt jest bardzo utrudniony. Pracownicy pracują często na starych, zacinających się systemach i przegrzewających się laptopach, przez co nieraz muszą zabierać pracę do domu i pracować po godzinach. Możliwości awansu (przynajmniej w pododdziałach) praktycznie nie istnieją, a rotacja pracowników jest bardzo duża. Doproszenie się czegokolwiek u głównej placówki w Warszawie graniczy z cudem (na odesłanie dokumentów stażowych czekałam pół roku, a w międzyczasie zdążyli je zgubić). Korporacja funkcjonuje jakby nadal były lata 90 i pracownik był tylko po to żeby go "wykorzystać i wyrzucić". Być może nie we wszystkich placówkach tak to działa (choć z tego co słyszałam to co najmniej w większości) ale pytanie brzmi: czy warto ryzykować?

Karolina
Inne
@Stażystka

No to mega kiepsko jak to tak działa. A ktoś rozmawiał na temat tego sprzetu? To dość istotne jednak by był sprawny.. a w ogóle płacą za te godziny, które ktoś poświęca w domu?

Stażystka
Były pracownik
@Karolina

Tak, są tak łaskawi, że przestrzegają kodeksu pracy i płacą pracownikom za to, że Ci biorą nadgodziny, by w swoim wolnym czasie zamiast oglądać Netflixa, wypełniać dokumenty, których nie mogli wypełnić w pracy, bo kiedy byli w biurze system zawiesił się na 2 godziny, podczas których siedzieli tempo gapiąc się w laptopa i kompulsywnie odświeżali przeglądarkę/program. A co do problemów ze sprzętem, to zgłoszenie tego do działu technicznego kończyło się najczęściej poradami typu "to proszę tam podmuchać w wentylator" albo "no my go możemy wziąć i sprawdzić ale to niewiele da", a także "możesz poprosić o wymianę na inny ale z kolejnym pewnie będzie dokładnie to samo". A problemy z laptopami, które były stare i powolne, mieli praktycznie wszyscy pracownicy oddziału i było to uznawane za normę na którą nikt nic nie może poradzić.

Bellaciao bellaciao
Były pracownik

Szanowi klienci. Prośba do Was jedna. Poszukajcie sobie innej firmy do obsługi administracji personalnej, rekrutacji itd. Na chwilę obecną już brakuje specjalistów, rekruterow, kierowników, ktorzy sie Wami zaopiekują. Prawda jest taka, że wszyscy co zostali sa przeciążeni i nikt za Wami nie będzie biegał. Zapomnijcie o dobrej czy nawet poprawnej obsłudze. Nikt kosztem swojego prywatnego czasu nie będzie Wam pomagał i sie Wami przejmował. A jak coś Wam nie pasuje to zgłaszajcie to do włoskich Bogów którzy tak zarządzili firmą, że nawet pies z kulawą nogą nie chce w niej pracować. No cóż. Jeśli najważniejsze są oszczędności to ok. Dla nas pracowników czy byłych pracowników najważniejszy jest szacunek do naszej pracy a jeśli tego nie ma to klienci tym bardziej tego szacunku i obsługi nie dostaną. Ale jak to się mówi: niema ludzi zastąpionych! Zatem powodzenia i nie do zo ba cze nia ????

kandydat000
Kandydat

bardzo niekompetentna firma. aplikowałem na stanowisko koordynatora iqoos. na spotkaniu powiedzieli, żę są na tak i miała być ostateczna rozmowa pro forma dot. warunków ( max do 2 dni). czekałem 3 tygodnie, nawet nie zadzwonili z jakąkolwiek informacją co , jak , dlaczego. Porażka. Ignorowanie kandydatów. Czytając wpisy pracowników jestem szczęśliwy ,że tam nie pracuję.

Saad
Pracownik

Na podstawie fukcjonowania tej organizacji przez ostatnie 2 lata można napisać anty-poradnik „jak zniszczyć firmę i zabić ducha organizacji” włoscy „eksperci” z firmy pretendującej do lidera na rynku zrobili firmę z olbrzymią rotacją pracowników, tracącą klientów i masą przypadkowych niekompetentnych ludzi która za chwile może mieć problem z rentownością - w chwili obecnej ceo z olbrzymim ego bez podstawowej wiedzy i kompetencji jak zarządzać firmą - wskrzeszona bardzo słaba „stara/nowa” hr manager i managerowie/handlowcy „biegający” po rynku w poszukiwaniu …. nowej pracy - nie polecam na tą chwilę ani pracy ani współpracy z Adecco

Hmu
Były pracownik
@Saad

Bez komentarza

Były pracownik - rekruter
Były pracownik

Ciężko mi pisać tę opinię ale może komuś pomoże podjąć decyzję o przyjęciu oferty lub odejściu z organizacji. Pracowałam kilka dobrych lat i przeszłam kilka szczebelków w Adecco, jak zaczynałam byłam przeszczęśliwa, myślałam że to jest moje miejsce na lata- szkoda że tak bardzo się pomyliłam. Jakiś czas temu postanowiłam odejść z firmy, ze swoje strony mogę napisać że polecam ją jedynie studentom/praktykantom - dużo wiedzy na start w branży, fajne "know how", na początku wszyscy pomocni, poznajesz różne serwisy (PP, PT, Outs, RPO). Niestety dla osoby doświadczonej, kumatej, która chce się rozwijać, budować swoją markę biznesową - NIE. Opinie tu widoczne są większości prawdziwe, ludzie uciekają z tej firmy.... w popłochu. To już nie jest organizacja z ambitnymi planami zmiany świata rekrutacji, to zepsute jabłko które truje rynek i psuje ludzi. Cały dział HR odszedł bez pożegnania, struktura sprzedażowa i outsourcing nie istnieją - to puste działy, została tam garstka ludzi która robi na 5 etatów bo firma nie zareagowała w czas na odpływ pracowników. Kadra rekruterska ma średnią 1,5 roku doświadczenia, seniorzy, osoby doświadczone to pojedyncze egzemplarze w większości już na wypowiedzeniach. Adecco zarówno na szczeblu polskim jak i międzynarodowym nie dba o obecną sytuację, "niech idą" - z takimi reakcjami kierowników można sie spotkać jak pracownicy krzyczą że większość odchodzi i nie ma kto robić projektów. Cierpią na tym również klienci którzy nie otrzymują serwisu na dobrym poziomie, z takimi brakami kadrowymi - nie dziw. Firma nie słucha próśb, gróźb, błagań swoich wewnętrznych pracowników, dlatego rotacja będzie się zwiększać. Ludziom którzy zdecydowali się odejść - Gratuluje! Tym którzy zostali - dobrze się zastanówcie, jest wiele innych miejsc gdzie takie podstawowe rzeczy jak szacunek, feedback, brak dyskryminacji, uczciwe wynagrodzenie - istnieją, w każdym razie powodzenia koledzy i koleżanki! Trzymam kciuki za dobre decyzje!

Wiatr w oczy
Były pracownik
@Były pracownik - rekruter

Mam takie samo odczucia jak Ty. Kiedyś to była fajna firma z dobrym podejściem do pracowników. Premia potrafiła wynagrodzić ciężka prace. A teraz nie ma nic. Więc wiadomo ze trzeba odejsc i szukać swojego miejsca gdzieś indziej.

Barbara
Inne
@Wiatr w oczy

A co na to mówi kierownictwo? Może jeszcze premie wrócą, jak sądzisz?

Wiatr w oczy
Były pracownik
@Barbara

Moim zdaniem premie nie wrócą. Ale to dobrze. Jak zabraknie administratorów i rekruterow i biznes siadzie to może ktoś pójdzie wtedy po rozum do glowy. Ale to juz nie moje zmartwienie ????

Pampers
Kandydat

Niewypłacalna firma....

Rabarbarowazupa29
Były pracownik

Ostrzegam przed agencją Adecco Witam po rozmowie z Panią rekruterką wszystko było okej umowa ,dodatki ,zapewnione tak jak i godziny . Mając własny samochód dotarliśmy do wskazanego hotelu akzent w brüggen Standardy jak na typowych firmowkach .Ściągając 108 euro tygodniowo dostaliśmy w gratisie rój os które zagnieździły się w hotelu oraz liczne ukąszenia przez osy wlatujace do pokoi. Praca w Heijen /Venlo / Ostrum /Eindhoven to wiecznie przerzucanie z magazynu na magazyn ,a planingi zmieniają się z godziny na godzinę w szczególności z samego rana więc nie wiesz czy masz zmiane na rano czy na popołudnie. Wypłaty tragiczne 40h to jakieś 180/190 euro z Sobotą 215 chyba że jesteś kierowcą dostaniesz 15 euro więcej .Odciągają za wszystko co wlezie ,podatki ,rower który nie istnieje itp Na 65 pokoi 2 pralki o które trzeba się bić ,w pokojach brak internetu Ludzie nie dajcie się nabrać na mydlenie oczu od rekruterek i koordynatora który wiecznie jest na fazie ! Uciekajcie stamtąd !

Zostaw merytoryczną opinię o Adecco Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Adecco Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Adecco Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 151.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Adecco Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 114, z czego 5 to opinie pozytywne, 88 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Adecco Poland?

    Kandydaci do pracy w Adecco Poland napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Adecco Poland
Przejdź do nowych opinii