Moja współpraca z Betlewskim zakończyła się już jakiś czas temu i myślę, że upłynęło wystarczająco dużo czasu, by podzielić się wrażeniami oraz opinią na temat firmy, a także współpracowników. Kierownicy i koordynatorzy (menadżerowie) są niestety w ścisłym kółeczku przyjaciół prezesa, który zdaje się nie dostrzegać jaka atmosfera panuje w firmie i co dzieje się wewnątrz działów. Pracownicy traktowani są nierówno między sobą, czego idealnym przykładem jest moja osobista sytuacja z zapowiedzianą premią świąteczną, której finalnie chyba jako jedyna nie dostałam. Prezes osobiście pofatygował się by wręczyć ją mojej serdecznej koleżance z działu, jednak dla mnie dodatkowe wynagrodzenie już się nie znalazło. Mało tego, w trakcie firmowej Wigilii zapowiadane był premie DLA KAŻDEGO, które wypłacone zostały krótko przed moim odejściem z pracy (dobre 2-3 miesiące opóźnienia). Osoba zatrudniona SEZONOWO w siostrzanym dla mojego działu również otrzymała wspomnianą premię, dlatego wniosek wyciągam taki, że koordynatorka, która ewidentnie miała ze mną jakiś problem, podpowiedziała szefowi kto na ile zasługuje. W końcu sam prezes nie ma pojęcia ile faktycznej pracy wykonują jego pracownicy i swój osąd opiera wyłącznie na słowach swojego kółka adoracji. W firmie dodatkowo praktykowane jest obrabianie (usunięte przez administratora) pracownikom przez menadżerów, na które mam dowód w postaci zdjęcia ekranu z mojego stanowiska pracy z czasów, gdy jeszcze tam pracowałam. Menadżerowie ewidentnie między sobą rozmawiają na temat swoich pracowników i ewidentnie nie są to profesjonale rozmowy odnoszące się do ich pracy, a zwykłe i chamskie obrażanie ich oraz "wylewanie żalu". Osobiście nie zgłaszałam tego do prezesa, ponieważ, jak już wcześniej wspomniałam, menadżerowie działów oraz kierownicy są w ścisłej grupce bliskich znajomych właściciela firmy i donoszenie na nich najpewniej pogorszyłoby sytuację. O awansach czy podwyżkach nawet nie ma co pisać, ponieważ moi przedmócy wyczerpali już temat wystarczająco. Co miesiąc na pracowników pada blady strach, ponieważ w firmie jest już taka tradycja, że pod koniec miesiąca rozdawane są wypowiedzenia i przeważnie robione to jest bez konkretnego powodu. Pracownicy działów innych niż Marketing zwalniani są na prawo i lewo, a do samego Marketingu notorycznie zatrudniani są nowi pracownicy - dlaczego jest ich tak wielu, nie wiem. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że prezes zamiast porozmawiać z pracownikami i posłuchać tego co mają szczerze do powiedzenia lub zaproponowania, zamyka się codziennie w swoim biurze lub znika gdzieś na cały dzień, w efekcie czego nie ma pojęcia jak funkcjonuje jego własny zakład pracy. Szkoda gadać, ręce opadają. Dużo pracowników jest naprawdę w porządku i gdyby panująca atmosfera byłaby lepsza, to niewątpliwie wspominałabym mój czas w Betlewskim o wiele lepiej.
A to mnie zaciekawił ten dział marketingu. Oni tam pracują wszyscy z biura, czy w tym dziel można pracować zdalnie?
Te premie mnie zainteresowały. Czy w umowach pracownicy mają zapis jakiś o tym? Jest wpis, że np, firm gwarantuje premie świąteczne? Czy nie ma nic o tych tematach w umowach?
Musiałabym sprawdzić, ale z tego co pamiętam nie było takiego zapisu. Umowa, ogólnie rzecz biorąc, skonstruowana była krótko i dość prosto. Nie chodzi mi tutaj, broń Boże, o jakieś nieścisłości prawne (których w firmie również nie brakuje, ale to dłuższy temat na dłuższą rozmowę), ale zwyczajny szacunek do pracownika. Jeżeli prezes na Wigilii pracowniczej (na której zaznaczam, są wszyscy z biura i magazynu) zapowiada, że *wszyscy* pracownicy mogą się spodziewać premii świątecznej, a potem na moich oczach wręczana jest premia mojej *jedynej* koleżance z działu, to coś chyba jest nie tak. Żadnego zaadresowania sytuacji, żadnego wyjaśnienia, tylko brak taktu i szacunku do drugiej osoby. Plotki i informacje w firmie rozchodzą się naprawdę bardzo szybko, ludzie ze sobą rozmawiają, więc łatwo zdobyć informacje o tym, kto dostał premie. A takową dostali praktycznie wszyscy, w tym osoby zatrudnione sezonowo, z którymi firma pożegnałą się po miesiącu, góra dwóch. Moim zdaniem albo należy się takich zapowiedzi trzymać, albo w ogóle ich nie robić, jeżeli nie jest się w stanie ich wypełnić.
Dokładnie chodzi o człowieczeństwo - az ciezko mi uwierzyć że Pan Adam tak postąpił. To takie przykre, podchodzi to pod (usunięte przez administratora)sytuacja z premia i obgadywanie za plecami w hamski sposob przez przełożoną. Proponuje zgłosić to do inspekcji pracy jeśli masz dowody i świadków a nastepnie do sadu pracy z tytułu mobing przez koordynatora i dyskryminacje. Nie mozna pobłażać takiej agresji w pracy! WALCZ O SWOJE!
Nie, oni jedynie zdalnie. Chore zarządzanie - po co wynajmować takie giga biuro jak firma tonie w długach ???!!!maly kawałeczek wystarczyłby powierzchni biurowej, juz teraz prawie kazda korporacja zrezygnowała z biur o setkach metrów - wszędzie praca hybrydowa/ No ale zeby przekonać szefa trzeba miec dobrych kierowników a tam lipa. Niedługo zostaną w tej firmie sami kierownicy- bo ludzie zwarjują z nadmiaru pracy i braku równości . Nie polecę tej firmy nikomu
Ej a jak sezonowo są te osoby zatrudniane to na jakiej umowie? Skoro dostają premię tona UoP? I czy jest szansa jak ktoś zatrudnia się sezonowo, aby pozostać dłużej juz jako stały pracownik?
Sezonowo z tego co wiem zatrudniani są na umowę zlecenie, na okres pomiędzy jednym miesiącem, a trzema (okreś świąteczny, żeby wyrobić z zamówieniami). Oczywiście, istnieje szansa, aby sezonowy pracownik dostał umowę o pracę i był zatrudniony na "stałe" (tak bardzo jak stałe może być zatrudnienie do momentu kiedy pracodawca postanowi się Ciebie pozbyć bez żadnego powodu).
Ty na serio z tym pozbywaniem się bez żadnego powodu, Ciebie to dotyczyło? I jak to się odbyło, mówił Ci ktoś wcześniej, że współpraca może się niedługo zakończyć?
Jeśli szanowany Pan Prezes obiecuje przy wszystkich zebranych na Wigili pracowniczej, że premie będą dla każdego, to nie znaczy że będą tylko dla wybranych. Takiego zapisu nie musi być w umowie... skoro robi (usunięte przez administratora) z gęby to już sami oceńcie sytuację. Może przy kolejnej okazji powstrzyma się od nieslownych obietnic, a święta tuż tuż:) wspolczuje sezonu, dzielni pracownicy magazynu trzymajcie się cieplutko, dobrze że pod ręką macie czapki, szaliki i rekawiczki - będą Wam potrzebne :)
Na serio. Co miesiąc pracownicy zastanawiają się kto tym razem poleci, bo w większości przypadków jest tak, że pod koniec miesiąca są rozdawane wypowiedzenia. I nie, nikt mi nic wcześniej nie mówił. Dostałam przez Teamsa wiadomość od "kierowniczki", że chciałaby ze mną porozmawiać, i żebym do niej przyszła o tej i o tej godzinie, a kiedy się zjawiłam, zostało mi wręczone wypowiedzenie. Tak to się zazwyczaj odbywa w tej firmie, wiele osób przede mną zostało zwolnionych w identyczny sposób.
Czy Was pogrzało, czy to jakiś (usunięte przez administratora)Z tym BOK? Pracowałam tam i fakt sezon jest wymagający ale bez przesady. Betlewski to nie korpo i Asia nie wygrała roli w castingu lecz zdobyła swoje miejsce ciężka praca. Chcecie HR itp to do korpo jazda. Asia jest spoko, kazdy jest człowiekiem i się całe zycie uczy . Szacun dla Aśki że przyjmuje krytykę i stara sie zmieniać . Firma jest git, polecam :)
Skoro tam pracowalas to może przedstaw sie? Nie sądzę żeby ktoś z byłych pracowników boku dobrze mowil/pisał o Pani KIEROWNIK...ludzie po roku nie mogą doprosic się o jakąkolwiek podwyżkę, a pracy jest tyle że nie da się przerobić. Zadaj sobie pytanie dlaczego taka rotacja jest w Bok? Bo przecież coś tam jest nie tak, skoro wszyscy uciekają...
A tej pracy, o której teraz tu piszesz to skąd tak dużo się bierze? Z czego to wynika? sezon sezonem ale kminie czy nie da się na spokojnie jakoś organizacyjnie lepiej pracy poukładać? Kto ma na to wpływ i czy są osoby które mimo wszystko wyrabiają ponad założone normy?
Hej możesz coś powiedzieć o warunkach zatrudnienia? Na stronie obecnie jest oferta do bok za 3500 netto co jest śmieszną stawką. W Lidlu na kasie jest więcej... Czy dochodzą jakieś premie czy też to jest równa pensja końcowa? I czy pacuje sie na umowie o pracę czy tylko zlecenie? Bok jest najważniejszy w kontakcie z klientem a dobry człowiek z ok jest warty o wiele więcej.
Nawet jak dają tu jakoś dużo tej całej pracy to raczej odpowiednio do tego zapłacą. Sami pisali ze praca jest rozwojowa. Podwyżki też?
Rozwojowa praca za 4tys netto, bez premii...o podwyżce można sobie pomarzyć
Ja tam wole stała podstawę niż zabawe w niepewne premie. praca chociaż spokojna i na to skarżyć sie nie można?
@Pola to co tu motywuje pracownikow do dobrej pracy skoro premii brak??
Na każdym stanowisku dają tu premie? jak dla mnie to na plus niby ale zawsze warto mieć pewność co do ich wysokości. nie ma tak ze inny dostanie o wiele mniej?
Nawet jak dają tu jakoś dużo tej całej pracy to raczej odpowiednio do tego zapłacą. Sami pisali ze praca jest rozwojowa. Podwyżki też?
Rozwojowa praca za 4tys netto, bez premii...o podwyżce można sobie pomarzyć
Ja tam wole stała podstawę niż zabawe w niepewne premie. praca chociaż spokojna i na to skarżyć sie nie można?
@Pola to co tu motywuje pracownikow do dobrej pracy skoro premii brak??
Na każdym stanowisku dają tu premie? jak dla mnie to na plus niby ale zawsze warto mieć pewność co do ich wysokości. nie ma tak ze inny dostanie o wiele mniej?
W tej firmie nie na premii, oprócz tej świątecznej w kopercie parę groszy.
Jest teraz ogloszenie na asystentke prezesa. To nowe stanowisko pracy czy zwalnia sie miejsce?? Ktos z was moze napisac wiecej?? na co patrza i kogo szukaja ?? jaka jest atmosfera?? czy wyplata na czas?? czy sa nadgodziny?? ilosc obowiazkow jest duza, mala??
Widzę ze kasy sie tu z rok temu czepiali ale temat umarł i do teraz jakoś nikt nie narzekał na gorsze zarobki. docenili ludzi i dali jakieś normalne podwyżki?
Słuchajcie jak teraz płaca na tej całej obsłudze klienta? wiem, że w marcu ktoś pisał, że słabo ale może cos do dziś się zmieniło w tej kwestii? Będę teraz jakoś od nowego roku czegoś potrzebować na jakiś czas, żeby sobie dorobić, na jakiś czas mimo wszystko warto? pisali cos o sezonowości pracy, dlatego pytam
Niee! Dramat! Byłam- atmosfera sztywna, brak koordynatora z prawdziwego zdarzenia- nie daj boze ze wiecej wiesz niz tzw lider, który jest liderem bo po za zachłannością i pracą nie ma swojego zycia . Proponują 3500 tys za obsługę /dwóch działów na raz : dział reklamacji i obsługa kliena UWAGA DWÓCH RÓŻNYCH SKLEPÓW . Liderka zapierdziela i widze podnosiła swoje loty ściągając po mmie standardy . No za 7 tys na rękę mozna jak Joanna pracowac tylko kłopot w tym ze imniaja taki sam (usunięte przez administratora) A zarabiają śmieszne 3 , 5 tys
Dzięki, w takim razie nie będę tam aplikować. Widocznie szukają naiwnych (usunięte przez administratora). Gdybym mial (usunięte przez administratora)na gardle to poszedlbym do lidla i zarobie wiecej za ten sam (usunięte przez administratora). Jeśli chcą audytu i opracowania procedur mogę im to zrobić za fakturę ale nikt nie będzie jechał na moich plecach za grosze. Ciekawe dlaczego ludzie tam pracują... w poprzedniej pracy szef manipulował ludźmi wmawiając im że są beznadziejni, że nigdzie nie znajdą pracy, że powinni być szczęśliwi że mają taką pracę bo na ich miejsce jest kilkanaście osób i słuchajcie, oni naprawdę w to zaczęli wierzyć i robili za najniższą targety za które normalnie mieliby po 8-10k. Zastanawiam się czy przypadkiem w Betlewskim nie stosuje się takiej manipulacji
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/8/f/7/8f7594deadacbaf527b57f8c627258f5.png)
Widziałam ogłoszenie, że poszukiwani są pracownicy na sezon... czy ktoś tam pracował w sezonie? Może podzieli się opinią o tej pracy? Są jakies niepochlebne opinie o kierowniczce Boku.. czy ona nadal tam pracuje? Nie chce wdepnąc w minę, a zależy mi na pracy w profesjonalnym zespole z osobami na poziomie..z normalnymi ludźmi.
Myślę że z tą panią o której wszyscy piszą trzeba się po prostu przekonać. Nie można przyjmować opinii innych osób za pewnik zwłaszcza anonimowych. Też szukam info ale za 3500 netto to jest strasznie kiepska oferta.
Dostałam zaproszenie na rozmowę w OK. Pensja 3500 netto. Czy po okresie próbnym podnoszą czy robią człowieka w (usunięte przez administratora)? Są jakieś premie? Zarabiałam dla poprzedniego szefa po kilkaset tys miesiecznie i odeszłam przez (usunięte przez administratora) i zwodzenie niewypłacalnymi premiami. Nie chciałabym się wyładować znów w takie (usunięte przez administratora) odrzucając przy tym lepsze oferty. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam
A okres próbny u nich ile trwa? No i czy na okresie próbnym dają umowę o pracę czy zlecenie? Zdarza się często, że nie przedłużają współpracy po okresie próbnym z pracownikiem?
Stawka ustalona na zawsze (tzn na okres próbny). Idzie sezon, więc po 3 miesiącach podziekuja Ci serdecznie:) o premii zapomnij, w tej firmie to mityczny stwór . Uważaj żeby nie trafic do pracy na magazynowe komnaty, to dopiero cyrk na kółkach. Praca nie do przerobienia... A kierowniczka boku nie ułatwi Ci pracy. Tak zimno, że z glutem będziesz chodzić do stycznia. W biurze gęsta atmosfera, ludzie dziwni, nie da sie rozmawiac.
Czy byłaś na spotkaniu? Przyjęli? Czy stanowisko już obsadzone? Szukam pracy w okolicy i nie wiem czy warto wysłać cv. Stawka glodowa ale z braku laku wezmę każda prace. Ciężko się tu zatrudnić? Duże mają wymagania?
Traktują cie w Bok Jak robola- - - miesiąc okres ,obsługa klienta i obsługa reklamacji (usunięte przez administratora) za tyle osób po Całym Dniu padasz- a premie dostaje i tak Aśka co zarabia niesprawiedliwie duzo
Pytanko tylko co oznacza to cale zapracowanie? Czy macie może jakieś szersze odniesienie lub ewentualne porady? Nie wiem czy sama nie będę od nowego roku reflektować. Wtedy tez wbiją się jeszcze jakieś podwyżki? jakie są plany finansowe?
Zapracujesz się, a i tak nic z tego nie będziesz mieć... co najwyżej podwyższone ciśnienie, stres itp. Tu nie ma czegos takiego, że za ciężka pracę dostajesz jakieś dodatkowe benefity. Twojej pracy szef nie widzi, a zasługi zbiera kierownik działu! Jeśli zauważa, że wyrabiasz normy ponad przeciętna to dostaniesz więcej pracy do przerobienia, ale dodatkowych pieniążków za to nie otrzymasz :)
Ale przecież BOK to nie marketing i sprzedaż bezpośrednia a zwroty, obróbka zamowien itd. Nic czym mozna sie wybić w zespole. Wiadomo że jak się pracuje to się pracuje, jak się nie pracuje to dostaje się wypowiedzenie. Szkoda że nawet anonimowo niczego nie napiszesz co może być pomocne przy decyzji czy składać papier czy nie bo nie wiem czy praca jest rozwojowa. Mam 10 lat doświadczenia w pracy z klientem i mogę iść niżej z pensja o ile jest szansa wejść wyżej. Jeśli nie to dobrze byłoby wiedzieć żeby nie angażować czasu i środków bo sam dojazd z Wawy autem miesiecznie to prawie tysiak. Taka pensja nie motywuje.
Czy Was pogrzało, czy to jakiś (usunięte przez administratora)Z tym BOK? Pracowałam tam i fakt sezon jest wymagający ale bez przesady. Betlewski to nie korpo i Asia nie wygrała roli w castingu lecz zdobyła swoje miejsce ciężka praca. Chcecie HR itp to do korpo jazda. Asia jest spoko, kazdy jest człowiekiem i się całe zycie uczy . Szacun dla Aśki że przyjmuje krytykę i stara sie zmieniać . Firma jest git, polecam :)
Skoro tam pracowalas to może przedstaw sie? Nie sądzę żeby ktoś z byłych pracowników boku dobrze mowil/pisał o Pani KIEROWNIK...ludzie po roku nie mogą doprosic się o jakąkolwiek podwyżkę, a pracy jest tyle że nie da się przerobić. Zadaj sobie pytanie dlaczego taka rotacja jest w Bok? Bo przecież coś tam jest nie tak, skoro wszyscy uciekają...
A tej pracy, o której teraz tu piszesz to skąd tak dużo się bierze? Z czego to wynika? sezon sezonem ale kminie czy nie da się na spokojnie jakoś organizacyjnie lepiej pracy poukładać? Kto ma na to wpływ i czy są osoby które mimo wszystko wyrabiają ponad założone normy?
Hej możesz coś powiedzieć o warunkach zatrudnienia? Na stronie obecnie jest oferta do bok za 3500 netto co jest śmieszną stawką. W Lidlu na kasie jest więcej... Czy dochodzą jakieś premie czy też to jest równa pensja końcowa? I czy pacuje sie na umowie o pracę czy tylko zlecenie? Bok jest najważniejszy w kontakcie z klientem a dobry człowiek z ok jest warty o wiele więcej.
Na stronie poszukują osoby do BOKu. Piszą o 1 miesiącu umowy zlecenie i pensji 3500 netto. BOK to jest pierwsze z czym ma kontakt klient. Dlaczego oni płacą takie głodowe stawki? Oferta powinna zaczynać się od 4500 netto w górę. Czy po okresie próbnym podnoszą pensje czy faktycznie nie ma żadnej propozycji? Czy tam się praduje na UOP Czy ciągle nerwy na zleceniu? Będę wdzięczny za info.
Moja współpraca z Betlewskim zakończyła się już jakiś czas temu i myślę, że upłynęło wystarczająco dużo czasu, by podzielić się wrażeniami oraz opinią na temat firmy, a także współpracowników. Kierownicy i koordynatorzy (menadżerowie) są niestety w ścisłym kółeczku przyjaciół prezesa, który zdaje się nie dostrzegać jaka atmosfera panuje w firmie i co dzieje się wewnątrz działów. Pracownicy traktowani są nierówno między sobą, czego idealnym przykładem jest moja osobista sytuacja z zapowiedzianą premią świąteczną, której finalnie chyba jako jedyna nie dostałam. Prezes osobiście pofatygował się by wręczyć ją mojej serdecznej koleżance z działu, jednak dla mnie dodatkowe wynagrodzenie już się nie znalazło. Mało tego, w trakcie firmowej Wigilii zapowiadane był premie DLA KAŻDEGO, które wypłacone zostały krótko przed moim odejściem z pracy (dobre 2-3 miesiące opóźnienia). Osoba zatrudniona SEZONOWO w siostrzanym dla mojego działu również otrzymała wspomnianą premię, dlatego wniosek wyciągam taki, że koordynatorka, która ewidentnie miała ze mną jakiś problem, podpowiedziała szefowi kto na ile zasługuje. W końcu sam prezes nie ma pojęcia ile faktycznej pracy wykonują jego pracownicy i swój osąd opiera wyłącznie na słowach swojego kółka adoracji. W firmie dodatkowo praktykowane jest obrabianie (usunięte przez administratora) pracownikom przez menadżerów, na które mam dowód w postaci zdjęcia ekranu z mojego stanowiska pracy z czasów, gdy jeszcze tam pracowałam. Menadżerowie ewidentnie między sobą rozmawiają na temat swoich pracowników i ewidentnie nie są to profesjonale rozmowy odnoszące się do ich pracy, a zwykłe i chamskie obrażanie ich oraz "wylewanie żalu". Osobiście nie zgłaszałam tego do prezesa, ponieważ, jak już wcześniej wspomniałam, menadżerowie działów oraz kierownicy są w ścisłej grupce bliskich znajomych właściciela firmy i donoszenie na nich najpewniej pogorszyłoby sytuację. O awansach czy podwyżkach nawet nie ma co pisać, ponieważ moi przedmócy wyczerpali już temat wystarczająco. Co miesiąc na pracowników pada blady strach, ponieważ w firmie jest już taka tradycja, że pod koniec miesiąca rozdawane są wypowiedzenia i przeważnie robione to jest bez konkretnego powodu. Pracownicy działów innych niż Marketing zwalniani są na prawo i lewo, a do samego Marketingu notorycznie zatrudniani są nowi pracownicy - dlaczego jest ich tak wielu, nie wiem. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że prezes zamiast porozmawiać z pracownikami i posłuchać tego co mają szczerze do powiedzenia lub zaproponowania, zamyka się codziennie w swoim biurze lub znika gdzieś na cały dzień, w efekcie czego nie ma pojęcia jak funkcjonuje jego własny zakład pracy. Szkoda gadać, ręce opadają. Dużo pracowników jest naprawdę w porządku i gdyby panująca atmosfera byłaby lepsza, to niewątpliwie wspominałabym mój czas w Betlewskim o wiele lepiej.
A to mnie zaciekawił ten dział marketingu. Oni tam pracują wszyscy z biura, czy w tym dziel można pracować zdalnie?
Te premie mnie zainteresowały. Czy w umowach pracownicy mają zapis jakiś o tym? Jest wpis, że np, firm gwarantuje premie świąteczne? Czy nie ma nic o tych tematach w umowach?
Musiałabym sprawdzić, ale z tego co pamiętam nie było takiego zapisu. Umowa, ogólnie rzecz biorąc, skonstruowana była krótko i dość prosto. Nie chodzi mi tutaj, broń Boże, o jakieś nieścisłości prawne (których w firmie również nie brakuje, ale to dłuższy temat na dłuższą rozmowę), ale zwyczajny szacunek do pracownika. Jeżeli prezes na Wigilii pracowniczej (na której zaznaczam, są wszyscy z biura i magazynu) zapowiada, że *wszyscy* pracownicy mogą się spodziewać premii świątecznej, a potem na moich oczach wręczana jest premia mojej *jedynej* koleżance z działu, to coś chyba jest nie tak. Żadnego zaadresowania sytuacji, żadnego wyjaśnienia, tylko brak taktu i szacunku do drugiej osoby. Plotki i informacje w firmie rozchodzą się naprawdę bardzo szybko, ludzie ze sobą rozmawiają, więc łatwo zdobyć informacje o tym, kto dostał premie. A takową dostali praktycznie wszyscy, w tym osoby zatrudnione sezonowo, z którymi firma pożegnałą się po miesiącu, góra dwóch. Moim zdaniem albo należy się takich zapowiedzi trzymać, albo w ogóle ich nie robić, jeżeli nie jest się w stanie ich wypełnić.
Dokładnie chodzi o człowieczeństwo - az ciezko mi uwierzyć że Pan Adam tak postąpił. To takie przykre, podchodzi to pod (usunięte przez administratora)sytuacja z premia i obgadywanie za plecami w hamski sposob przez przełożoną. Proponuje zgłosić to do inspekcji pracy jeśli masz dowody i świadków a nastepnie do sadu pracy z tytułu mobing przez koordynatora i dyskryminacje. Nie mozna pobłażać takiej agresji w pracy! WALCZ O SWOJE!
Nie, oni jedynie zdalnie. Chore zarządzanie - po co wynajmować takie giga biuro jak firma tonie w długach ???!!!maly kawałeczek wystarczyłby powierzchni biurowej, juz teraz prawie kazda korporacja zrezygnowała z biur o setkach metrów - wszędzie praca hybrydowa/ No ale zeby przekonać szefa trzeba miec dobrych kierowników a tam lipa. Niedługo zostaną w tej firmie sami kierownicy- bo ludzie zwarjują z nadmiaru pracy i braku równości . Nie polecę tej firmy nikomu
Ej a jak sezonowo są te osoby zatrudniane to na jakiej umowie? Skoro dostają premię tona UoP? I czy jest szansa jak ktoś zatrudnia się sezonowo, aby pozostać dłużej juz jako stały pracownik?
Sezonowo z tego co wiem zatrudniani są na umowę zlecenie, na okres pomiędzy jednym miesiącem, a trzema (okreś świąteczny, żeby wyrobić z zamówieniami). Oczywiście, istnieje szansa, aby sezonowy pracownik dostał umowę o pracę i był zatrudniony na "stałe" (tak bardzo jak stałe może być zatrudnienie do momentu kiedy pracodawca postanowi się Ciebie pozbyć bez żadnego powodu).
Ty na serio z tym pozbywaniem się bez żadnego powodu, Ciebie to dotyczyło? I jak to się odbyło, mówił Ci ktoś wcześniej, że współpraca może się niedługo zakończyć?
Jeśli szanowany Pan Prezes obiecuje przy wszystkich zebranych na Wigili pracowniczej, że premie będą dla każdego, to nie znaczy że będą tylko dla wybranych. Takiego zapisu nie musi być w umowie... skoro robi (usunięte przez administratora) z gęby to już sami oceńcie sytuację. Może przy kolejnej okazji powstrzyma się od nieslownych obietnic, a święta tuż tuż:) wspolczuje sezonu, dzielni pracownicy magazynu trzymajcie się cieplutko, dobrze że pod ręką macie czapki, szaliki i rekawiczki - będą Wam potrzebne :)
Na serio. Co miesiąc pracownicy zastanawiają się kto tym razem poleci, bo w większości przypadków jest tak, że pod koniec miesiąca są rozdawane wypowiedzenia. I nie, nikt mi nic wcześniej nie mówił. Dostałam przez Teamsa wiadomość od "kierowniczki", że chciałaby ze mną porozmawiać, i żebym do niej przyszła o tej i o tej godzinie, a kiedy się zjawiłam, zostało mi wręczone wypowiedzenie. Tak to się zazwyczaj odbywa w tej firmie, wiele osób przede mną zostało zwolnionych w identyczny sposób.
Jakich pytań można się spodziewać podczas procesu rekrutacyjnego w Betlobag Adam Betlewski na stanowisko Księgowa?
Pytania standardowe, im mniej wiesz tym lepiej i najlepiej jak niedowidzisz. Im więcej błędów głównej księgowej znajdziesz, tym krócej będziesz pracować, więc jak znajdziesz- to udawaj, że wszystko ok i przytakuj" . Jeśli nie chcesz obciążać swojego sumienia albo udawać idiotki, to szukaj dalej. Wybór należy do Ciebie.
Standardowe, czyli jakie? O co pytali w kontekście doświadczenia czy umiejętności? Kto prowadzi te rozmowy i zadaj te pytania? Szef? Inna księgowa? Rekruter?
Na takich rekrutacjach jest zazwyczaj główna księgowa może być też prezes. Jeśli masz odpowiednią wiedzę i kwalifikacje na to stanowisko, to żadne pytanie Cię nie zaskoczy...
A jest jakieś zadanie rekrutacyjne z księgowości? I jeśli jest, to czy sprawdza je prezes czy ta gł. księgowa?
Hej, jak sie pracuje w dziale księgowości? Bo sa przyjęcia. Jakie godziny , jaka atmosfera, jakie wynagrodzenie.
Już kogoś przyjęli ? Jestem zainteresowa pracą . Gdzie mozna wyslac cv ?
Gdzieś można znaleźć konkretne ogłoszenie? Bo też szukam i może przeoczyłam. I jak mowa o dziale księgowości, to wiecie, czy można w nim pracować hybrydowo?
Bardzo duzo pracy, ludzie sie zwalniają bo na dany dzień zamiast 2 osób powinno być 5-7. A pensje biorą za jedną osobę. Wyzysk :(
Piszesz o księgowości, czy ogólnie? Czy szef nie widzi tego co tam się dzieje? Dlaczego nie reaguje? Jest tu mnóstwo negatywnych opinii, a sytuacja z tego co czytam nie ulega poprawie....
Dużo pracy? czy to jest jakoś związane z nadgodzinami? Czy to znaczy, że poza stałymi godzinami trzeba zostawać więcej? I jeśli są nadgodziny, to płacą? Czy do odbioru innego dnia?
Ile zajmuje proces awansu w Betlewski (Betlobag Adam Betlewski)?
W tej firmie nie ma czegoś takiego jak AWANS. Jeśli kogoś zatrudnią (zazwyczaj tylko sezonowo) to albo wyleci po 1-2 miesiąca, albo zostanie na rok lub dwa i sam zwolni się. Brak możliwości awansu, brak podwyżek, brak możliwości rozwoju -tyle firma moze zaproponować. Firma nie rozwija się, nie pojawiają się nowe stanowiska pracy. Ludzie ciężko pracują, mają nadmiar obowiązków, a jedyne co mogą dostać to opier...dol od przełożonego. Największa rotacja pracowników jest na magazynie... praca ciężka w złych warunkach za słabe pieniądze. Radzę omijać to miejsce, strata czasu i nerwów!!!
Jak ten magazyn wygląda i dlaczego praca na nim jest ciężka? Ile jest przerwy i czy jest tu gdzie usiąść i w spokoju zjeść posiłek?
Widzę, że jak zwykle pierwsze skrzypce grają tu pracownicy BOK i Magazynu. Nie tylko w tej firmie jest duża rotacja, tak się dzieje wszędzie - w korporacjach, małych i średnich firmach również. Dziwię się skąd to oburzenie u wszystkich. Rozumiem, że wszyscy chcecie pracować w tym charakterze aż do emerytury? Zarówno w biurze, jak i na magazynie panują bardzo dobre warunki pracy. Jest gdzie odpocząć, zjeść, napić się czy wyjść na świeże powietrze. Przerwy to oczywista sprawa, każdemu przysługują zgodnie z KP. Dla każdego kto jest leniwy i roszczeniowy oczywiście będzie ciężko - w końcu na magazynie wykonujesz pracę fizyczną. Jednak chyba stanie, chodzenie po towar (co jest zdrowsze niż siedzenie) czy zapakowanie paczki to nie są jakieś ekstremalnie męczące zadania. Magazyn jest odpowiednio wyposażony, żeby ułatwiać, a nie utrudniać pracy przy dostawach itp. Naprawdę też nie rozumiem osób, które są zainteresowane awansem, podwyżkami i nie pytają się o to na rozmowie rekrutacyjnej. Przecież macie takie możliwości, macie do tego prawo - ustalacie warunki płacy i pracy na samym początku. To są normalne pytania, które powinno się zadawać. Jeśli ktoś się zgodził na taką pracę(pełną niedomówień i sam nie postarał się ustalić istotnych dla niego kwestii przed podpisaniem umowy), to powinien mieć świadomość tego, jakie są konsekwencje...
Na takiej pierwszej rozmowie można uzyskać już te wszystkie informacje? Masz może wiedzę z ilu etapów składa się ta rekrutacja? Długo cały proces trwa?
Proszę nie pisać takich bzdur! Już samo to, że w ogłoszeniu o pracę jest informacja, że jest możliwość przedłużenia umowy po okresie próbnym jest kłamstwem! Takiej opcji nie ma, bo stołki są obsadzone, a szukacie (usunięte przez administratora) tylko na sezon zazwyczaj listopad-styczeń. Na rozmowie rekrutacyjnej powielane są te same schematy, mydlenie oczu, obiecywanie benefitow itp. Osoba rekrutujaca nie ma żadnej siły sprawczej, aby dotrzymać danego słowa, to tylko pionek w tej nierównej grze. Nic w tej firmie nie trzyma się kupy. Można zapi...dalac za dwoje, a i tak nic z tego nie będzie. Pensja słaba, już niedługo wyrówna się z najniższą krajową. Gdybyście odpowiadali na rekrutacji zgodnie z prawdą, to nikt by się tu nie zatrudnił. Żegnam!
@Pracownik samo to, że masz podpisaną umowę na okres próbny powinno Ci dać do zrozumienia, że jest to umowa zawarta na czas OKREŚLONY i to, czy zostanie Ci ona przedłużona czy nie, zależy od wielu czynników, również od Ciebie. Pytanie czy ktoś czyta te umowy przed podpisaniem? Ten okres to jest również dla Ciebie, żeby zweryfikować, czy ta praca Ci odpowiada, czy też nie. Przecież nikt nigdzie nie daję Ci "gwarancji", więc w czym masz problem? Chyba każdy powinien się z tym liczyć, że skoro ma umowę na czas określony to powinien zakładać taką możliwość, że będzie musiał szukać innej pracy po upływie tego okresu. Swoją drogą, nie wierzę, że ktoś, kto tak bardzo chciał tu pracować i nie przedłużyli mu umowy, piszę takie bzdety. Również żegnam!
Żenada!!!!!!!!! piszą benefity rozwój itd przychodzisz i co, szkolenie prowizorka rób co chcesz, nikt Cie nie przygotuje, standardy firmy poznasz jak ktos miły z pracownikow cos Ci opowie i podpowie. Ubezpieczenie zdrowotne itp hahaha jasne, tylko dla wybrańvów. Jestes na sezon zapieprz. A potem nara!!!!!Drugi dzien nic nie wiesz o produkcie a juz musisz zgrywać glupa przed Klientami, że co najmniej indyjskie krowy pasałeś na pastwisku. Pieniądze za taki zapier… to żadne. Widać nic sie nie zmieniło w tej firmie od ponad roku
Te pieniądze o których piszesz to ile to jest? Możesz podać kwotę? Myślę że to by pomogło podjąć decyzję czy aplikować niektórym.
Tu masz wyjaśnienie, kolejne ogłoszenie, co chwila szukają nowego pracownika, widać rotacja duża. Za takie pieniądze ludzie zatrudniają się na chwilę i szukają czegoś lepszego. Firma z zarobkami zatrzymała się kilka lat temu. https://m.olx.pl/oferta/praca/magazynier-w-betlewski-com-CID4-IDKh4WB.html?reason=seller_listing%7Cnormal
Zarobki z tego co słyszałam po innych to marketing zarabia najwiecej, a marketing tworzą ludzie którzy dawno temu „pakowali paczki” bez profesjonalnego przygotowania. Uczą się fachu tracąc pieniądze szefa- wystarczy zobaczyć stronę i widać jeden wielki bałagan, maja fajnie zdalna praca zero kontroli i dobre wypłaty a cała reszta tych szarych pracownikow co pracują najciężej max 3800-4000 za prace ktora powinny wykonywać 3 osoby.mi wystarczył sezon na magazynie - zero organizacji, lud szczęścia szefa ze wypełnił działy ludźmi którzy sa odpowiedzialni - inaczej by to sie rozwalilo a tak kilka osób z firmy to jakos trzyma. Atmosfera jest straszna pewne osoby tylko wprowadzały napięcie. Szef to prawda nie zna swoich pracownikow kto jakie ma mozliwosci. Brak HR to podstawa
Wg portalu „Wynagrodzenia”, miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana) na stanowisku magazyniera wynosi 4 490 PLN brutto, czyli ok. 3300 PLN netto. Jest jeszcze górny próg do 5150 PLN brutto, czyli ok. 3700 PLN netto. Czyli uważasz, że wynagrodzenie na stanowisku magazyniera jest zbyt niskie, nieadekwatne do wykonywanych obowiązków? Ile Twoim zdaniem szef powinien płacić pracownikom magazynu? Czy pracownik magazynu sklepu internetowego musi mieć jakieś specjalistyczne wykształcenie, uprawnienia do wykonywania tego typu pracy? Skąd masz wiedzę na temat wynagrodzeń pracowników innych działów, skoro sama pracowałaś na magazynie? Wiesz dokładnie, ile zarabiają? Jakie mają wykształcenie, doświadczenie, skoro twierdzisz, że to ludzie bez kompetencji? Coś chyba potrafią, skoro Ty miałaś pracę. To chyba właśnie Marketing wie jak coś sprzedać, żebyś Ty później mogła zapakować to w paczkę do wysłania czy w przypadku dostawy ułożyć towar na magazynowe półki ;) Pokaż mi również kogoś, kto w życiu takiej paczki nie pakował, albo zaczynał od bycia od razu na wysokim, kierowniczym stanowisku. Może taka dyskusja miałaby sens, jeśli prowadziłabyś sama sklep internetowy. I tu dla Ciebie bonusowe pytanie: Może masz również pomysł na to, jak magazynier mógłby zdalnie wykonywać swoje obowiązki? Jestem ciekawy odpowiedzi. Ps. nie obraź się, ale po samym stylu wypowiedzi widać gołym okiem, że właśnie dlatego pracowałaś (i pewnie pracujesz dalej) na magazynie. To też informacja dla osób czytających Twoją opinię i potencjalnie biorących ją pod uwagę. Jak chciałaś zabłysnąć wiedzą na temat firmy, to chociaż trzeba było zrobić to z klasą, pisząc poprawnie — wielce kompetentna, była pracownico magazynu. Pozdrawiam cieplutko i powodzenia!
A według państwowych statystyk średnia krajowa to 6884zl :) Wystarczy spojrzeć na inne ogłoszenia i zobaczyć wynagrodzenia ..3300 zł to była płaca ok 3 lata temu, jak na stolice i na sam start było ok, i tak zostało … ci raz mniej ludzi, wiecej pracy, ludzie wymęczeni a pensja bez zmian .. i zus nieopłacony
Jak widać po opiniach, to BOK oczywiście że gra pierwsze skrzypce, zakrywa niedbalstwo magazynu, niechlujstwo marketingu. Podziwiam świecić tak oczami za czyjeś zaniedbania. W normalnych firmach jest tak. Coś poszło nie tak, wypadek losowy,dostawa nie dotarła itp to marketing od razu pisze skrypt dot informowania Klientów. Pracowałam w dziale marketingu, była przedsprzedaż i okazało się że jednak będzie opóznienie w dostawie- Klienci wściekli, nasz dział który powinien odpowiadać za renomę, zero reakcji, spychologia- a dziewczyny z BOK musiały same sobie z tym radzić- wymyślić teksty do klientów itp/ normalnie to należy i nie tylko to do marketingu,dla mnie to szacun dla dziewuch z Biura obsługi klienta- które chyba niezbyt są docenione. :( Ale to ich wybór praca tam- ja sie zwolniłam by rozwijać sie gdzie indziej i się tak nie stresować
Niestety, ale początkowe wynagrodzenie to 3100zl netto. Na Warszawa to jest nic. Najnizsza krajowa to około 2700zl netto. Praca na magazynie jest ciężka, szczególnie dla zbieraczy, którzy robią kilometry szukając produktów na półkach. W magazynie jest zimno, nie ma ogrzewania, ludzie chodzą w kurtkach, czapkach, szalikach. W lato duszno, parno. Pracownicy, którzy jeszcze tam walczą- wezcie się za siebie, ogarnijcie się, stać Was na więcej. Warszawa jest duża, jest mnóstwo miejsc gdzie warunki są świetne, a wynagrodzenie cieszy konto każdego miesiąca. Wystarczy popatrzeć na osoby, które już dawno odeszly i są zadowolone ze swojej nowej pracy.
Pracuje w Marketingu i nie pamiętam żadnej Agi, która pracowała w okresie, kiedy zaczęliśmy robić przedsprzedaże... Za komunikację z klientem w pierwszej kolejności odpowiada Biuro Obsługi Klienta i to Kierownik/Manager BOK - jako najbardziej kompetentna osoba w tym temacie - powinien taką wiadomość do klientów skonstruować dla reszty pracowników. Może to zrobić we współpracy z Marketingiem czy innymi działami, a następnie przekazać instrukcje w swoim dziale. Kto tu na kogo przerzuca odpowiedzialność? :) To już nie jest mój pierwszy Dział Marketingu, w którym pracuje i pierwsze słyszę o tym, że komunikacja z klientem to zadanie pracowników Marketingu.
No i skoro pracowałaś w Marketingu :) to dlaczego nie przejęłaś inicjatywy i sama nie zajęłaś się tematem? :) Trochę słabo, że tak podsumowujesz miejsce, w którym pracowałaś, ciekawe co na to Twój aktualny pracodawca? Ciekawe jakby ktoś na rozmowie rekrutacyjnej zadał Ci pytanie o poprzednią pracę, czy taką stresującą sytuację to co byś powiedziała? A no było, ale nic nie zrobiłam. Patrzyłam i tak właśnie dbałam, jako pracownik Marketingu, o renomę firmy czy PR. Brawo, brawo, piękna postawa, aż łezka się w oku kręci.
Oj, nie ładnie się tak podszywać pod innych. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowa. Adres IP się zapisuje.
Asiu wyluzuj, wszyscy wiem jaka jest prawda. Weź się za robotę, przestań stosować spychologię i zacznij szkolić swój zespól, a nie trzęsiesz d...ą że ktoś będzie od Ciebie inteligentniejszy i bardziej kompetentny.
Jak szefostwo w Betlobag Adam Betlewski traktuje ludzi?
Szef Adam zawsze odnosi się z szacunkiem do pracowników. Jest bardzo miłe to, że nigdy się nie wywyższa a wręcz nie czuć tego jakby był szefem. Podchodzi do nas po partnersku. Zna słowo dziękuje i go używa co jest cenne.;)
Szef Adam, jeeest najlepszym Szefem jakiego miałam. Bardzo uczciwy i i pokorny człowiek, mimo zderzeń z różnymi problemami to jest ciągle uczciwy i jak w umowie płaci. Spoko pensja i najważniejsze, że wszystko na umowie. ( a nie pod stołem).a z racji że to dobry człowiek to może dlatego zbyt zaufał niektórym pracownikom i przestał ich kontrolować.
Czyli uważasz, że pracownicy go (usunięte przez administratora) Przez to ma problemy? Twierdzisz, że pensja 3100zl jest spoko na te czasy? Do słabych firm trafialas, skoro masz takie pozytywne odczucia co do szefa. Niestety, ale pracownicy obecni/byli mają inne zdanie. Przykre jest to, że w firmie jest taka rotacja pracowników. Może gdyby Szef Adam zainteresował się poprawą stosunków z podwładnymi, bardziej docenial i wynagradzal za dobrą prace nie byłoby takich problemów. Firma nie kończy się na dziale marketingu... warto zainwestować w pozostałe działy, dzięki którym ten wózek jeszcze się kręci
Myślisz że ta rotacja spowodowana jest wysokością zarobków? Co jeszcze mogłoby się poprawić? Zastanawiam się też jaka jest atmosfera wśród wspolpracowników skoro rotacja jest duża? Można stworzyć zgrana ekipę w takich warunkach?
Płacenie składek zus- to mogloby sie poprawić... zarobki mają ogromny wpływ na rotację. Wyobraź sobie, że koszty życia wzrosły podwójnie, a wysokość pensji stoi w miejscu. Atmosfera jest słaba, rządzą osoby, które nie powinny być na kierowniczych stanowiskach, bo nie znają się na kierowaniu zespołem. Każdy rozsądny właściciel firmy zrobiłby z tym porządek, ale widocznie ten jeszcze do tego nie dorósł. Każdy na każdego najezdza, szuka haków. Nie ma współpracy, jest tylko obgadywanie za plecami.
Rozumiem, że Ty się znasz na kierowaniu zespołem skoro wysuwasz taką opinię? Rozumiem, że pracujesz/pracowałaś na kierowniczym stanowisku i znasz się na takiej pracy?
Poruszyłam 4 kwestie, ale widzę marny kierowniku z przypadku, że dotknęło Cię tylko to, że jesteś na nieodpowiednim stanowisku. Nie obchodzi Cię dobro pracowników, nie ważne że zus nie opłacony, że pracownicy mają marne pensje, że atmosfera w pracy fatalna. Najważniejsze żebyś Ty marny kierowniku zachował swój stoleczek. Nadal będziesz donosic szefowi na swoich podwładnych, którzy i tak ciężko pracują, ale w Twoich oczach sa nikim... specjalnie, żeby przypadkiem ktoś lepszy od Ciebie, z wieksza wiedza i kwalifikacjami nie zajął Twojego miejsca. Odpowiedz sobie na pytanie: w jaki sposób objales kierownicze stanowisko, jakie masz kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia, szkoły), jak dbasz o pracowników, co dla nich robisz? To Ty stoisz pomiędzy nimi, a pracodawcą, to głównie od Ciebie zależy ich przyszłość w firmie, oraz dobre relacje między szefem A nimi. Jeśli robisz wszystko dla szefa, wiedząc że nie wszystko co szef żąda jest dobre dla firmy, nie jesteś asertywny. Z tego co zaobserwowałam to kierownicy sra..ją po gaciach, bojąc się wyrazić swoje zdanie. Różne pomysly na poprawę jakości pracy, lepsze funkcjonowanie firmy kradną od pracowników.
Betlobag Adam Betlewski poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.
Nie warto. Pieniądze słabe. Szukają na sezon. Po sezonie podziekuja za współpracę. Pracy nie da się przerobić, zazwyczaj w sezonie są nadgodziny. Człowiek jest wykończony psychicznie. Szkolenie mało daje, uczysz się po łebkach. Duży stres, dużo wymagań. Na stałą pracę nie ma co liczyć mimo zapewnień na rozmowie rekrutacyjnej. Radzę omijać firmę
Widać w tej firmie nic sie nie zmieniło od czasu mojej pracy tam, zaczynajac od „kierownictwa”. Cała prawda, za czasów mojej pracy Joanna tez nie szanowała ludzi, z obserwacji widać było ze nigdy nic nie robiła dla zespołu, raczej zespol robił dla niej i miała się od kogo uczyć, bo odrazu było widać ze nie jest w tym kompetentna za to zbierać plusy od szefa nie za swoją prace umiała , bo pojęcia o kierowaniu i prowadzeniu czegokolwiek miała zerowe. Pojęcie miała jak dowalać ludziom na magazynie i w swoim dziale w ktorym zawsze panowało napięcie jak tylko ona przychodziła. Dziwne, że ktos tam jeszcze chce pracować i ogólnie ze chce, bo pracy w biurze obsługi bylo bardzo duzo, kobiety na obsłudze pracowały po kilkanaście godzin dziennie, wychodziły z siebie by tylko klient byl najlepiej obsłużony, w dziale zwrotów tylko jedna osoba( nie wiem jak ona to ogarniała ten ogrom paczek ) a za to nawet złotówki premii nie dostawaly, tylko szpilę od kierowniczki.Najlepsi ludzie z tamtąd odchodzą bo o wyższej płacy mozna zapomnieć. Przykro że szef słucha tylko trzech znajomych którzy dbają tylko o swoje interesy i nie wie ze w biznesie nie mozna kierować sie „ przyjaciółmi „.szef fotografów tylko chodzi i pije kawe , dział marketingu zapełniony ludźmi bo kierowniczka przyjaciółka szefa musi miec ludzi by sie nie napracować a w innych działach jak magazyn, biuro obsługi czy dział reklamacji za mało ludzi, a na tych działach firma opiera się mocno. szkoda szefa że ciągle nic nie widzi i zostawia takich ludzi w koło siebie, dzięki czemu firma mu upada.nie polecam tej pracy nawet w czasie sezonu!! Kilka dni szkolenia bez merytoryki w biurze obsługi i obserwacje to mi wystarczyło by z tamtąd uciec. Mimo wszystko powodzenia!
potwierdzam w 100%, szkoda bo sam szef jest ok osobą tylko w pracy powinien mieć profesjonalistów, a nie pseudo przyjaciół. Z "trójkącikiem ściemy" można spotykać się po pracy, a tu tylko szkodzą tej firmie
Piszesz, że to oszczerstwa a widzę, że ludzie zaczęli temu przytakiwać. To jak to w końcu jest naprawdę?
Niestety nie będąc w tym dziale gdzie, tak naprawdę jest najciężej też to widziałam. Była praca, jak praca. Ale niektóre osoby powinny być na innym miejscu. Powidzenia mimo wszystko !
Czy w Betlobag Adam Betlewski wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Chyba dla tych „ przyjaciół” co robią tylko krecia robotę.Prezes pewnie im daje nagrody. Szkoda firmy bo potencjał jest lecz psują go Ci „ najważniejsi” z samego hurtu mozna wyciągnąć bardzo duzo ale osoba odpowiedzialna za to delikatnie mówiąc ma gdzies potencjalnych klientów. Nie polecam wyciągać ręki do współpracy bo oleją Cie moczem
Nie polecam pracy w tej firmie. Inne ustalenia niż realność.Dajesz z siebie wszystko, bo wierzysz ze kierowniczka doceni wkład i spełni obietnice, cudowne wizje dawane po każdym nawałę pracy a gdy praca zostaniezrobiona to zamiast docenienia wywalanie frustracji i ciagle punktowanie za procedury wyssane z palca, których nikt nie ustalał. Chyba kierownicze syanowidko powinna zajmować osoba która jest obiektywna i potrafi złośliwy charakter powstrzymać odnosząc się do pravowmikow. Ale czego wymagać od kierowników z przypadku bez kwalifikacji I oczywiście uśmieszki przy szefpstwie a w przezroczystych rękawicach same szpilę na komunikatorze.Teraz zgodzesie, ze funkcje przywódcze działów pełnia ludzie z przypadku. Tam nigdy nie będzie zespołu zostają osoby z musu lub te co boja się wyrazić swojego zdania do kierowniczki, czy kierownika biura bo do Prezesa to nie ma co iść z jakimkolwiek sprzeciwem bo on nie wie nie zna swoich innych pracowników a słucha tylko tych zasiedziałych.jedyny kierownik który tez już się pożegnał z firma słuchał swoich chłopaków.Firma jak urząd miejski czy pośredniak./stołki zajęte przez odwieczne pracownice i zapomnij NIE MASZ NIC DO GADANIA. O benefitach tez zapomnij. Umowa zlecenie bez benefitów a potem do widzenia. Chcesz być balonem to firma jest dla ciebie
To Zlecenie o którym piszesz to jest rozliczane na stawce godzinowej czy jest pensja miesięczna? Jak z nadgodzinami? Są płatne czy do odebrania?
Stała stawka ile godzin zrobisz tyle zarobisz wedle jednej stawki. Nadgodziny…Hmm Co do odebrania?
Co wchodzi w socjal Betlobag Adam Betlewski?
Doprecyzuj proszę, czy chodzi o ofertę pracy stałej czy pracę sezonową. W przypadku pracy stałej pakietem socjalnym jest prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta Multisport, możesz to wliczyć jeszcze zniżkę pracowniczą na produkty marki.
Brzmi dobrze. ;) Czyli to oznacza, że w przypadku pracy sezonowej nie ma za bardzo na co liczyć?
Pracownicy sezonowi zwykle nie pracują dłużej niż miesiąc. Żeby pakiety socjalne zaczęły działać to właśnie musi upłynąć ten jeden pełny miesiąc od momentu zatrudnienia. Może też być tak, że do pracy sezonowej zatrudnia Cię firma zewnętrzna i to z nią powinnaś ustalać zakres dobrowolnego pakietu socjalnego. Niemniej jednak wszyscy pracownicy są objęci pakietem, o którym mówiłam we wcześniejszym komentarzu.
Rozmowa kwalifikacyjna jak i pierwsze dni- rewelacja. Byłam zachwycona. Niestety to co było obiecywane na rozmowie nie ma pokrycia w rzeczywistości. Miałam mieć ubezpieczenie prywatne od pierwszego dnia pracy. Musiałam się prosić za plecami Joanny innych pracowników, ponieważ ona nic w tym temacie nie zrobiła a obiecała. W efekcie dopiero 3 miesiąca otrzymałam ubezpieczenie. Celowe wprowadzenie w błąd. Owszem przeprosiła ale niesmak pozostaje. Nieopłacane faktury na czas. Klientom trzeba sciemniac przez telefon. Tak niekompetentnej firmy już dawno nie spotkałam. Zostałam zatrudniona w lutym. Po czym 31 marca zwolniona- redukcja etatów. To po co zatrudniali skoro nie mają tyle pracy. Zmarnowany czas, wynudzilam się. Przy tak małej ilości zamówień jak maja - bardzo dużo zwrotów i reklamacji. Dramat. O czym mówiłam głośno. Opóźnienia w wypłatach. Joanna olewa smsy. Brak wyjaśnienia skąd opóźnienie . Wysłana prośba o kontakt do właściciela firmy - również cisza. Złożona skarga do PIP. Szczerze, nie polecam chyba że na Tzw zapchaj dziurę :)
Od Twojego wpisu minęły prawie 3 miesiące - PIP coś zrobił w tej sprawie? Wie ktoś?
Tak, zrobił i nie wykazano żadnych nieprawidłowości. @Roman - @Firma krzak- badziewie to Mariola, była, sezonowa pracownica Działu Obsługi Klienta. Skoro potrafi w komentarzach wymieniać personalia, to ja też nie omieszkam tego zrobić. Dodała co najmniej kilka opinii przelewając swoją żal i gorycz na świat, personalne odczucia do osób, które z nią współpracowały lub były obecne firmie w trakcie jej pracy (z którymi nie zamieniła nawet słowa i nie miała pojęcia czym się zajmują). Pracowałem z nią w tym czasie i mógłbym się wypowiedzieć na jej temat, żeby miała odpowiednie referencje do innej pracy. Mariolu, pozdrawiam!
Firma fajna , ale niestety nie rozwija się przez przyjaciół szefa, pseudo menago hurtu który nie pozyskuje nowych klientów i wykonuje prace którą mogła by zrobić asystentka, sebix niby mendzer foto czyli specjalista od kawy i pozorów... "super marketing" który jest największym i najbardziej rozpasionym działem o skuteczności mniejszej niż pani Grażyna handlująca na olx. Utrzymanie tego zoo kosztuje więcej niż reszty firmy, a korzyści nikłe, ale cóż widać ze sentyment jest ważniejszy od zarabiania.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Betlobag Adam Betlewski - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Betlobag Adam Betlewski](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Betlobag Adam Betlewski?
Zobacz opinie na temat firmy Betlobag Adam Betlewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Betlobag Adam Betlewski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 5 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Gen. Romana Abrahama 5 lok. 37
03-982 Warszawa - NIP: 1132714760 REGON: 142528314
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Galeriajubilerska.Pl Łukasz Jopek
- Ecarla Karolina Kozioł-Sycz
- Mango Media Sp. z o.o.
- Hurtownia Ubrań Magdalena Maciejewska
- Łukasz Jarosiński Interlook
- Willisch Sp. z o.o.
- Conrad Electronic Sp. z o.o.
- Zooart Marek Postrzech
- Andrzej Chmiel Endrju
- Alpha Fashion Sp. z o.o. sp.k.
- Elen Store Angelika Swarzyńska
- 57 Concepts Sp. z o.o.
- Internet Mall Polska Sp. z o.o.
- E-Lakiernik Mariusz Cyankiewicz
- Mennica Skarbowa S.A.
- Krzysztof Waszkiewicz Tooles
- Monika Godlewska Higher
- La Makeup Sp. z o.o.
- Orllo Electronics Grażyna Gągolewska
- Botland B. Derkacz sp.j.
- Krem De La Krem Magdalena Jankowska
- Kamlox Kamila Lenkiewicz
- Krzysztof Kurlanda Supermonety
- Project By Alice Paweł Sitek
- Love Saints Agnes Frukacz
- Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
- Tofiki Wiktoria Wierzgoń
- Artimento Oleksij Czerwatiuk
- Korbik Plus Patrycja Korbik
- Bonito.pl Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |