

Kupiłem dwie rzeczy. Uchwyt elektroniczny do telefonu - działał równe dwa dni po czym zaczął samoczynnie się otwierać i zamykać non stop. Druga rzecz adapter do dysków IDE/SATA na USB wraz z zasilaczem. Po wetkniętciu zasilacza do gniazdka wywaliło mi zasilanie w całym domu. Serdecznie odradzam jakiekolwiek zakupy. Chamska chińska tandeta i zero reklamacji
Najdelikatniej jak mozna to(usunięte przez administratora) Strata czasu i pieniedzy Szkoda zdrowia i nerwow na użeraniu sie (usunięte przez administratora)towar ktory trzeba zwrocic na wlasny koszt Nie Polecam
Witam. Dokonałem zakupu żarników H7 6000k dnia 09.01.25, które okazały się 4300k, więc zgłosiłem problem. Dostałem odpowiedz, że przepraszacie za pomyłkę, rozumiem zdarza się. Ze względu na czas, postanowiłem zakupić nowe żarniki H7 6000k 13.01.25. i kolejny problem, otrzymałem H7 4300k. Postanowiłem zadzwonić do waszej firmy (48 22 866 11 00), bo to już kpina. Tutaj zanim zdążyłem dojść w ogóle do pytania czy posiadacie ten artykuł, usłyszałem że sprawę mam załatwiać meilowo na dział reklamacji, że to nie ich sprawa. I dalej trzeba było trzymać się swojej regułki - Przepraszam, jednak nie jestem w stanie panu pomóc w tej sytuacji, rozumiem zdenerwowanie mogę tylko przeprosić za kolegów z magazynu. Albo wciskać podobny kit. To lepiej zaognić i po krótkiej rozmowie, gdzie stwierdziłem że to kpina, że ja tracę czas, zaczęto mnie uspokajać, po co te nerwy. Po to nerwy, że to ja biegam do paczkomatu, to ja dostaję zły towar, to ja go zwracam, to ja tracę czas na pisanie zgłoszeń. Zakomunikowałem więc, że zakupię następny zestaw żarników, a na aukcjach powstawiam negatywne oceny. Na co usłyszałem pogardliwe, to my pana zablokujemy i nie będzie pan robił u nas zakupów(macie podobno nagrania rozmów). Więc podejście do rozwiązania problemu jakieś jest, lecz tą wypowiedz mógł zachować dla siebie. Dwa razy dostałem zły produkt, straciłem czas i to ja zostanę jeszcze zablokowany. Może jeszcze nie dostanę zwrotu środków, bo coś będzie nie tak ze zwracanym towarem? Zaraz poczuję się winny tego że cokolwiek u was zamówiłem i może zacznę przepraszać. Obecnie czekam na trzecią dostawę tego produktu, zobaczymy ile negatywów wstawię i gdzie jeszcze to wyślę. Świetne podejście do klienta, zostałem bardziej zmotywowany by to zrobić. Oczywiście drugie zamówienie zwracam.
Siema jest tu ktoś kto pracuje i by napisał jak z zarobkami teraz sie tu stoi? Myślę o zmianie firmy właśnie ze względu na nie i nie wiem czy jest sens zagadywać
Kupiłem w waszym sklepie panel LCD. Ponieważ nie mogłem osobiście odebrać przesyłki poprosiłem kolegę aby ją odebrał i sprawdził czy nie ma uszkodzeń. Kolega przesyłkę odebrał, ale nie sprawdził. Niestety po rozpakowaniu w domu stwierdziłem, że zagięty i pęknięty jest róg panelu. Brak instrukcji montażu i wkrętów upewnia mnie, że przesyłka została wysłana jako wadliwa przez wasz sklep. Upewnia mnie w tym przekonaniu i to, że karton nie był uszkodzony, a wykonany jest z bardzo grubej i twardej tektury, tak że przesyłka nie mogła zostać uszkodzona podczas transportu. Myślałem, że macie na swojej stronie internetowej panel poświęcony ocenie sklepu, ale chyba ze względu na stosowane przez was praktyki nie utworzyliście go. Na pewno waszego sklepu nie polecę nikomu innemu, a szkoda bo macie szeroką ofertę handlową. Szczerze odradzam ten sklep. P.S. Pan z infolinii stwierdził, że taki towar został dostarczony do nich przez producenta. Zgodziłbym się z tym gdyby nie to, że opakowanie było oklejone firmową taśmą. Szkoda, że wcześniej nie poszukałem informacji o tym sklepie, na pewno bym u nich nie kupił. (usunięte przez administratora)
Dobrze prosperująca firma, stabilna praca do tego fajna atmosfera i zarobki, polecam.
Co prawda sklep Warszawski jest daleki od doskonałości ,ale sama firma wywarła na mnie dobre wrażenie . Kontakt przez telefon bardzo rzeczowy i sympatyczny . Szybka reakcja na zamówienia i reklamację .
Drogi Panie Kseno Nie wiem czy Pan zauważył ale wyraża Pan opinię o pracodawcy ? Szybka realizację zamówienia realizował Pan jako pracownik ?
BRAK KONTAKTU ,CZAS REALIZACJI NAJGORSZY NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najgorsza firma z jaką spotkałem się na allegro - szkoda mi zdrowia i czasu na zabawę z nimi i ciągłego czekania, że już towar będzie wysłany bo czekają na dostawę, której nie widać
Dokładnie to co napisał Pan Artur ja również nie dostałem swojego zamówienia.
Żenada Nie polecam takiej obsługi i czasu realizacji zamówienia. 8 dni już czekam i nic.Banda leni którym się nawet nie chce wysłać zamówienie.


Praca Łukasz JAROSIŃSKI INTERLOOK - archiwalne oferty pracy:
- Pracownik magazynowe e-commerce, Warszawa - Listopad 2022
Czy pracujesz w firmie Łukasz JAROSIŃSKI INTERLOOK lub pracowałeś/aś? - Dodaj opinię i podziel się swoim zdaniem na temat tej firmy.