Tam to daje radę z nią pracować? Czytam te wpisy i nie wiem, czy to jacyś niezadowoleni klienci, czy faktycznie jest się czego obawiać. Chyba atmosfera pozostawia wiele do życzenia?
Polecam ten sklep,expresowa dostawa,towar pięknie zapakowany,komplet suuuper!
PANI jest bezczelna i nie wychowana... chciałam odstąpić od umowy w ciągu 15 dni to próbuje mi wcisnąć ze nie mam takiego prawa tylko wymiana na inny towar ... A jest to bezprawne! Sprawa jest zgłoszona do rzecznika praw konsumenta ... jeśli nie zwróci pieniędzy dojdą jeszcze Pani koszta sondowe plis kontrola ze skarbówki bo nie wysyła paragonów...
Pani Kasiu, Chętnie poznamy Pani dane, iż śmiemy twierdzić, że taka sytuacja nawet nie miała miejsca. Z naszej strony nigdy nie padła propozycja wymiany na inny towar, po prostu jest to zwrot po terminie. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 27. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przed upływem 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania paczki. Paragony dołączamy do każdego zamówieniach, ale w świetle obowiązującego stanu prawnego w sprzedaży usług online nie mamy obowiązku wysłania paragonu fiskalnego. Dodatkowo do dziś nie doczekaliśmy się mimo upływu 2 lat ani sprawy w sądzie ani rzeczonej kontroli ani żadnej interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Widzę, ze nie jestem pierwsza osoba która miała styczność z ta panią. Krzyk, oskarżenia i rozłączanie telefonu przy próbie normalnej rozmowy to standard. Usuwanie komentarzy i blokowanie na instagramie. Oddając czysta bluzę do reklamacji ( zszycie rękawa, bo był fabrycznie pozostawiony kawałek nie do szyty ) bluza została mi oddana z przebarwieniami. W rozmowie z właścicielka zostałam oskarżona wyłudzanie i pozastawiony brud na kołnierzu bluzy… dodając, ze bluza była prana raz i to przed samym wysłaniem do naprawy. Nikomu nie życzę takiej współpracy z tym sklepem! Dramat daramat dramat !
Pani Kingo, Do reklamacji wysłała Pani do nas brudną bluzę. Ze względu na Pani ciążę, o której Pani wspominała nie chcieliśmy robić problemu z ponownym odsyłaniem do nas produktu po praniu. Jedyne co mamy sobie do zarzucenia to to, że chcieliśmy być mili i przyjęliśmy tą brudną bluzę do zszycia, czego nie powinniśmy robić tylko reklamacje od razu odrzucić i czekać na przesłanie czystego produktu. Śmielibyśmy również twierdzić, że rozmowa wyglądała inaczej, gdyż kontaktowaliśmy się z Panią telefonicznie, żeby delikatnie wyjaśnić sytuacje jaka to właśnie miała miejsce, a to Pani była opryskliwa, ale oczywiście internet przyjmie wszystko.
Serdecznie polecam sklep elen Store Profesjonalne podejście do klienta. Ekspresowa wysyłka A w raIe problemu z zamówionym towarem, szybka reakcja i rozwiązanie. Polecam!
Polecam wszystkim ♥️???????????? Jestem mega zadowolona zakupem
Dostałam dzisiaj niespodziewaną przesyłkę od Państwa. Z moim zwrotem. Za którą w dodatku musiałam zapłacić. Etykieta do zwrotu w inpoście została wygenerowana 20.06 (czas do 01.07), okazało się, że paczka jest za duża. Więc wygenerowałam etykietę ponownie. Rzeczywiście nadałam po czasie - szczerze mówiąc nie liczyłam dni. Sukienka była zapakowana już pierwszego dnia po otrzymaniu jej od Państwa i czekała na nadanie. Mało tego, gdy zamawiałam od Państwa sukienki nie przeszła płatność i dzwoniliście do mnie i prosiliście o zapłatę. Uczciwie zapłaciłam, mimo, że towar miałam już u siebie. Jeśli taka jest Wasza polityka to gratuluję. Prowadzę dwa przedsiębiorstwa - nigdy, powtarzam NIGDY nie pozwoliłabym na takie potraktowanie klienta. Jest to zwyczajnie śmieszne. Poziom obsługi klienta do pozazdroszczenia. Powinni o Was wspominać na szkoleniach w miejscu o tytule "jak nie prowadzić obsługi klienta". Aż poddam taki pomysł kilku znajomym prowadzącym takie szkolenia. Oczywiście opiszę to na wszystkich możliwych kanałach. Dziwię się czasem ludziom, że mają na to czas, ale po takiej akcji i takim potraktowaniu - znajdę go, mimo pełnego grafiku.
Bardzo slaba jakości rzeczy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.