Opinie o Bonito.pl Sp. z o.o. w Warszawa Komandosów 1 lok. 3

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Bonito.pl Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Bonito.pl Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bonito.pl Sp. z o.o. w Warszawa Komandosów 1 lok. 3

Edyta
Inne

Kiepska praca za najniższą krajową. Zacznę od zarobków bo chyba po to człowiek idzie do pracy, żeby zarobić na swoje utrzymanie. W punkcie odbioru jeżeli nie jesteś studentem do 26 r. życia zarabiasz najniższą krajową, kierownik dostaje zwykle ok 300 zł więcej ale od jakiegoś czasu wiąże się to z kierowaniem dwoma lub 3 punktami na raz. Brak socjalu, nie ma żadnych dodatków, gruszy, paczek czy bonów na święta. NIC! System premiowy skonstruowany tak, żeby jak najmniej osób cokolwiek z niego dostało. Pracodawca nie szanuje pracowników, wmawia im, że nie mogą mieć w lokalu mikrofalówki bo zakłóca wi-fi, zmiany popołudniowe a nie można zjeść ciepłego posiłku, nie ma również lodówek, klimatyzacji, w niektórych punktach nie ma nawet okien. Środki czystości wydzielane, najlepiej gdyby pracownicy nie myli w ogóle rąk. Trzeba się dużo nachodzić w tej pracy, jest też oczywiście sprzątanie, mycie witryn, odkurzanie, wycieranie kurzy... Brak jakichkolwiek szkoleń. Pracodawca w ogóle nie docenia doświadczonych pracowników, wręcz się ich pozbywa wiec nic dziwnego, że jest tak duża rotacja. Ogólnie jest to praca raczej dla studentów, osób mieszkających jeszcze z rodzicami, którzy nie muszą się sami utrzymywać. Nie polecam.

Pytanie
Inne
 Pytanie
@Edyta

System premiowy rodem z (usunięte przez administratora). Pracowniku jesteś chory, ale nie możesz wziąć zwolnienia, bo wtedy współpracownicy też nie otrzymają premii. To jest szacunek do pracowników? Może któryś z panów wielmożnych właścicieli wypowie się w tej kwestii? @Pracodawca

Aneta
Inne

Szukam pracy w biurze obsługi klienta. Chciałabym aplikować do Bonito. Powie ktoś coś z obecnych pracowników jak się pracuje na tym dziale? Jaka umowa? Zlecenie, o pracę? Większość czasu siedzi się na telefonie?

Bolec
Pracownik
@Bunito

Obecnie zatrudnienie jest tylko możliwe na zlecenie. Nowi pracownicy nie mają już szansy na umowę o pracę.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Bonito.pl Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta?

Mira Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma żadnych możliwości awansu.

Magda
Były pracownik

Nawet nie wiem od czego zacząć, ale może zacznę od pogratulowania firmie Bonito NIEKTÓRYCH kierowników punktów i ich profesjonalizmu, jak też umiejętności pracy z ludźmi i w zespole... Bardzo profesjonalnym zachowanie jest zwolnienie pracownika przy "ladzie" Nawet nie zabranie go na zaplecze, żeby okazać minimum szacunku nie tylko pracownikowi, ale także klientom. Zwolnienie kogoś przy stanowisku pracy, gdzie w między czasie 2 kierowników zastanawia się czy urlop powinien być dany w czasie trwania wypowiedzenia, czy już po jest nie tyko żałosne, jest także brakiem kompetencji ale także brakiem jakiejkolwiek chęci przygotowania sie do prawidłowego wykonania swoich obowiązków, nie wspomnę juz o" dobrym imieniu firmy" Z tego co mi wiadomo cały czas zwalniacie pracowników i to głównie z UOP podając im śmieszne przyczyny zwolnienia. Mało tego chwaląc się że "jeszcze trzeba będzie pojeździć" aby zwolnić kolejnych. Pracowałam na punkcie, gdzie w momencie wejścia kierownika do lokalu zapadła cisza i umiała trwać kilka godzin, tylko dlatego ze nikt nie miał ochoty rozmawiać przy tej osobie i nie wynikało to ze strachu, lecz z niechęci. Zwracanie uwagi na błędy zrobione przez kogoś do innych pracowników, ale nigdy do osoby która te błędy popełnia. Komentarze kierownika na tle rasistowskim czy homofobicznym, jak również dotyczącym tuszy itd. w momencie, jak pracujesz z różnymi ludźmi, też nie są na miejscu. Brak informowania pracowników chociażby o tym, że kogoś z zespołu nie będzie i zostajesz sam na np. 6,7h Brak odpowiedzi na wiadomości informujące np. że cię nie będzie bo jesteś chory przez co nie wiesz czy wiadomości dotarła czy nie ponieważ odpisanie zwykłego "ok" To juz za dużo. Absolutny brak komunikacji kierownik - pracownik Grafik zrobiony na ostatnią chwilę(2, 3 dni przed końcem miesiąca) i tak można wymieniać i wymieniać. Dobrze ma ten kierownik, który wie z kim się trzymać i wtedy już nikt nie patrzy na to jak traktuje pracowników. Mam nadzieje, ze firma zacznie się w końcu przyglądać nie tylko tym szarym pracownikom, ale także zacznie zerkać na funkcję kierownicze. Do tego wszystkiego dochodzi: brak mikrofalówki i lodówki na punktach, zamiast dystrybutorów na wodę jest dzbanek filtrujący, w większości punktów brak klimatyzacji a poza rabatem pracowniczym 20% i śmiesznej wysokości premią, którą tracisz jak ktokolwiek z punktu zachoruje, nie ma nic. Nie polecam tej firmy.

1
Xyz Nowy wpis
Inne
@Magda

Proszę również z czystym sumieniem napisać, że Pani praca była bez zastrzeżeń i całkowicie spełniała treść umowy, którą Pani podpisała. Żadna firma nie zwalnia super pracownika, proszę mi wierzyć

1
Magda Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Xyz

Pozew za powiedzenie prawdy? Drogi Panie, nie wymieniam nikogo personalnie a na wszytko co zostało wyżej napisane mam wiele dowodów i pozwu się nie boje. Nigdzie nie napisałam także że chodzi o moje zwolnienie więc jeśli Pan wie lepiej proszę się Podpisać chociaż imieniem :) Natomiast jaki ten pracownik by nie był i jeśli chodzi tylko o popełnianie błędów a nie kradzieże czy inne rzeczy które są niedopuszczalne to należy się mu minimum szacunku jak każdemu człowiekowi w społeczeństwie :)

Kama
Inne
 Pytanie

Jak obecnie przebiega rozmowa rekrutacyjna? Jakich pytań można się spodziewać?

Grzejnik
Pracownik

Dodam od siebie, że w grudniu Pracodawca zabrał ze wszystkich punktów grzejniki, taka to wysoka kultura pracy obowiązuje w Bonito. Także praca w temperaturze poniżej 18 stopni to obecnie norma.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bonito.pl Sp. z o.o.? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(177 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Supply Chain Planner
Jankowo Gdańskie
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Product Developer
Nowa Sól
LANTMANNEN UNIBAKE POLAND
(212 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik hali w markecie budowlanym Rumia
Rumia
Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit
(825 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Edyta
Inne

Kiepska praca za najniższą krajową. Zacznę od zarobków bo chyba po to człowiek idzie do pracy, żeby zarobić na swoje utrzymanie. W punkcie odbioru jeżeli nie jesteś studentem do 26 r. życia zarabiasz najniższą krajową, kierownik dostaje zwykle ok 300 zł więcej ale od jakiegoś czasu wiąże się to z kierowaniem dwoma lub 3 punktami na raz. Brak socjalu, nie ma żadnych dodatków, gruszy, paczek czy bonów na święta. NIC! System premiowy skonstruowany tak, żeby jak najmniej osób cokolwiek z niego dostało. Pracodawca nie szanuje pracowników, wmawia im, że nie mogą mieć w lokalu mikrofalówki bo zakłóca wi-fi, zmiany popołudniowe a nie można zjeść ciepłego posiłku, nie ma również lodówek, klimatyzacji, w niektórych punktach nie ma nawet okien. Środki czystości wydzielane, najlepiej gdyby pracownicy nie myli w ogóle rąk. Trzeba się dużo nachodzić w tej pracy, jest też oczywiście sprzątanie, mycie witryn, odkurzanie, wycieranie kurzy... Brak jakichkolwiek szkoleń. Pracodawca w ogóle nie docenia doświadczonych pracowników, wręcz się ich pozbywa wiec nic dziwnego, że jest tak duża rotacja. Ogólnie jest to praca raczej dla studentów, osób mieszkających jeszcze z rodzicami, którzy nie muszą się sami utrzymywać. Nie polecam.

Mira
Inne
@Edyta

Cała prawda o Bonito. Najgorszy jest brak szacunku do doświadczonych pracowników, dzięki którym punkty odbioru jeszcze jakoś funkcjonują. A chętnych na wolne etaty ostatnio coraz trudniej znaleźć.

Pytanie
Inne
 Pytanie
@Edyta

System premiowy rodem z (usunięte przez administratora). Pracowniku jesteś chory, ale nie możesz wziąć zwolnienia, bo wtedy współpracownicy też nie otrzymają premii. To jest szacunek do pracowników? Może któryś z panów wielmożnych właścicieli wypowie się w tej kwestii? @Pracodawca

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Bonito.pl Sp. z o.o. na Specjalista ds. Obsługi Klienta? 19 czerwca ogłoszenie na Pracuj.pl.

Aneta
Inne

Szukam pracy w biurze obsługi klienta. Chciałabym aplikować do Bonito. Powie ktoś coś z obecnych pracowników jak się pracuje na tym dziale? Jaka umowa? Zlecenie, o pracę? Większość czasu siedzi się na telefonie?

Bunito
Pracownik
@Aneta

Wszystkie informacje są w ogłoszeniu o pracę (np. na olx). Najniższa krajowa i zlecenie na początek.

Bolec
Pracownik
@Bunito

Obecnie zatrudnienie jest tylko możliwe na zlecenie. Nowi pracownicy nie mają już szansy na umowę o pracę.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Bonito.pl Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Clödie
Pracownik
@Pytanie

Tak, LuxMed który jest droższy niż ceny dla zwykłego ludka który chciałby sam go zakupić na stronie operatora medycznego.

Zakłócanie odbiornika wifi
Pracownik

Moją wiadomość kieruje bezpośrednio poprzez gowork bo nie ufam niebieskiej skrzynce :) Szanowni Państwo, chciałabym przedstawić kilka zalet które pokazują dlaczego warto jest posiadać mikrofalówkę w pracy. Pierwszą zaletą jest szybkość przygotowania posiłków, co w pracy ma znaczenie, skracamy sobie czas przerwy na rzecz wydłużenia czasu efektownej pracy. Drugim argumentem, uważam że bardzo ważnym jest to, że idzie zima, a wszyscy wiemy jak ważne jest zjedzenie zdrowego, pełnowartościowego posiłku, ale przede wszystkim CIEPŁEGO. Dostarczy on nam dużo drogocennych składników odżywczych, a tym samym da naszemu organizmowi energię, która będzie przekładana na pracę. Sieć wifi wykorzystuje fale 2,4 do 2,485 GHz podobne częstotliwości emitują kuchenki mikrofalowe ale w tym przypadku zakłócenia są niemożliwe ponieważ kuchenki mikrofalowe posiadają zabezpieczenia zapobiegające takim zdarzeniom. Nawet wadliwe kuchenki nie są w stanie złamać praw fizyki i emitują promieniowanie, którego natężenie szybko maleje ze zwiększaniem się odległości od drzwiczek. Dzięki temu router Wi-Fi postawiony z dala od nich będzie pracować bez zarzutu. Wyraźniejszych zakłóceń moglibyśmy się spodziewać jedynie po położeniu routera zaraz obok albo bezpośrednio na obudowie mikrofalówki a wszyscy dokładnie wiemy, że nasze punkty są wyposażone w zaplecza na których spokojnie możemy postawić kuchenkę mikrofalowa aby podgrzać sobie posiłek ???? Mając mikrofale unikniemy również wychodzenia na przerwę poza nasz punkt, aby kupić sobie ciepły posiłek, dlatego unikniemy również niebezpieczeństwa i różnych wypadków, które mogłyby nas spotkać podczas spędzania przerwy. Bardzo proszę o rozpatrzenie prośby mojej jak i moich kolegów oraz koleżanek. Uważam że przedstawione powyżej argumenty są odpowiednim uzasadnieniem.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo, 
 
jest nam niezmiernie miło, że możemy prowadzić dialog zarówno z byłymi, jak i obecnymi Pracownikami Bonito. Jesteśmy otwarci na zmiany, dlatego będziemy wdzięczni za konstruktywne komentarze, które są dla nas cennym źródłem informacji. Staramy się, aby było to także miejsce, gdzie osoby rozważające współpracę z nami znajdą pełne informacje na temat rekrutacji i obiektywny obraz Bonito.pl Sp. o.o. jako Pracodawcy.  
 
Chcielibyśmy, aby była to przestrzeń wolna od hejtu, jednocześnie informujemy, że każdy komentarz niezgodny z prawem lub naruszający dobre imię naszych Pracowników, będzie usuwany zgodnie z regulaminem serwisu lub zgłaszany do odpowiednich służb. Ponieważ nie wszystkie poruszane przez Państwa tematy mogą być komentowane na forum publicznym - zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Liczymy szczególnie na kontakt ze strony naszych obecnych Pracowników – to dzięki Wam Bonito może się zmieniać na lepsze.
Pracownik
Pracownik

Niestety nie wierzę w te słowa, Bonito nie słuchało i nie słucha tego co mówią pracownicy - dla Państwa zawsze byliśmy i będziemy na szarym końcu. Szumnie ogłoszony projekt innowacji nie wprowadził niczego, co usprawniłoby pracę. A przede wszystkim w Bonito potrzebne są podwyżki, bo coraz trudniej przeżyć za najniższą krajową, a na kwestie podwyżek zawsze jesteście zamknięci.

Malkavv
Były pracownik
 Pytanie

Bonito, użytkownik pod nickiem"pracownik" napisał do was odpowiedź, może się ustosunkujecie?, teraz wychodzi na to, że wasz wpis był pusty i pod publiczkę, skoro zdecydowaliście się na taką formę komunikacji, trzymajcie się tego, bo inaczej opinia pracowników i eks pracowników spadnie jeszcze bardziej, rozumiem, że za tą decyzją stoi osoba, która nie ma dużego doświadczenia w PR, skoro nie reagujecie, służę w razie czego pomocą w "podreperowaniu" wizerunku.

BonitoSronito
Pracownik
 Pytanie

Zgłaszany do służb? Drogie Bonito, najpierw zadbajcie aby do służb Was nie zgłaszano, kilka z marszu by się przydało, zaczynając od BHP a kończąc na PIP. Zanim Państwo zaczną użytkowników zgłaszać proponuje spojrzeć na „własne” podwórko i zadbać by wszystko było ok a później tracić czas na uwagi na goworku. Pozdrawiam

...
Pracownik

Pozostawię to bez komentarza...

Malkavv
Były pracownik

Zabolało was! I dobrze, cieszę się, że prawda o was wyszła na jaw! Teraz nawet klienci o was piszą, cóż jesteście bylejacy, co można stwierdzić po tym, że jesteście tylko zdolni do obrażania, świetnie reprezentujesz firmę panie prawniku :)

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

BonitoSronito
Pracownik

To nie jest portal służący do wylewania żali dla klientów. Dookoła jest pełno punktów gdzie jest klima więc nikt nie zmusza do odwiedzania chmielnej.

Aleksandra
@BonitoSronito

A dlaczego właśnie w tym nie ma skoro w innych jest?

Syrena
Pracownik
 Pytanie
@BonitoSronito

Ale o co Ci chodzi? Klient w tym przypadku ma rację, a w Warszawie większość punktów nie ma klimatyzacji. Dobrze, że klienci zgłaszają takie uwagi, bo może coś to zmieni i otworzy oczy kierownikom na problemy punktów. Uważam też, że przy takich upałach pracownicy również powinni bardziej dbać o swoją higienę, są odpowiednie kosmetyki i preparaty w aptekach... Nie trzeba całej winy od razu zrzucać na pracodawcę.

1
BonitoSronito
Pracownik
@Aleksandra

Słyszałam że podobno administrator budynku nie wyraził zgody na klime. Z drzwiami wejściowymi tez mieli problem bo się rozsypywały a administrator nie pozwolił na wymianę. Porazka…

BonitoSronito
Pracownik
 Pytanie
@Syrena

Co ma higiena do sauny w punkcie? Jak się oblejesz chemią i wejdziesz do sauny uważasz ze będziesz sucha? Puknij się w czoło…

1
BonitoSronito
Pracownik
 Pytanie
@Syrena

Co do klimatyzacji się zgodzę, ale jaki związek ma higiena do sauny w punkcie? Nawet jak się oblejesz super chemia z apteki czy drogerii i wejdziesz do sauny uważasz ze będziesz nieskazitelnie sucha? Puknij się w czerep…

1
Malkavv
Były pracownik
 Pytanie
@BonitoSronito

To stara sprawa - nie zgodził się na biurowy, zewnętrzny, ale kto zabroni kupić klimatyzator domowy lub nawet wiatrak? Ot podejście bonito do pracowników, szkoda ich..

Malkavv
Były pracownik
@BonitoSronito

Tutaj każdy może dodać swoją ocenę a taki feedback od klienta jest na wagę złota, tylko, żeby to rozumieć trzeba mieć "troszkę" rozeznania w zarządzaniu ????

Klient
Inne

Jestem stałą klientką księgarni Bonito i niestety w ostatnim czasie zauważyłam bardzo duży spadek jakości realizowanych zamówień. Wcześniej książki zwykłe były do odbioru w sugerowanym terminie, teraz zwykle są dzień - dwa później. Bardzo często przy odbiorze otrzymuję książki brudne i/lub uszkodzone - wcześniej przynajmniej otrzymywałam na mail informację o uszkodzeniach i mogłam zdecydować czy rezygnuję czy nie bez odwiedzin w księgarni. Uważam, że postępujecie Państwo bardzo nie w porządku, nie mam przyjemności specjalnie do Państwa chodzić po kilka razy by odebrać te samą książkę. Poza tym jak już książka jest uszkodzona to wypadałoby sprzedawać ją taniej, a nie jako produkt nowy, 5 czy 10% rabatu to jakiś żart w przypadku, gdy książka jest cała w kurzu i ma podarta okładkę. W antykwariacie są książki w lepszym stanie! Kiedyś Bonito miało przewagę nad konkurencją, bo zamówienia były realizowane szybciej, a i ceny były trochę niższe. Teraz książki można znaleźć taniej w innych księgarniach i też mieć pewność, że będą faktycznie nowe. Jak chcecie sprzedawać książki używane albo uszkodzone to zawsze można zrobić outlet i uczciwe zaznaczyć, że produkt jest niepełnowartościowy, wasza konkurencja potrafi to zrobić. Cóż, chytry dwa razy traci! Ale skoro Bonito tak źle traktuje pracowników, co widać w komentarzach tutaj, to nic dziwnego, że klientów również nie szanuje - niestety moim państwo wszystko ma swoje granice i takim postępowaniem daleko państwo nie zajadą - konkurencja działa o wiele lepiej i uczciwej i nie ma powodów by kupować książki od was! Trochę pokory i uczciwości z państwa strony.

Aleksandra
Inne
@Klient

Czyli widzę, że dość emocjonalnie do tego podchodzisz. No ale jeśli zmieniliby u siebie te ostatnie cechy i zachowanie, które wymieniłaś no to wróciłabyś do bycia stałą klientką?

Lama
Pracownik
@Aleksandra

Nic dziwnego, że klienci tak reagują, nie ta pani jedna. Po przyjęciu dostawy muszę myć zaraz ręce, bo książki są tak brudne jakby leżały na jakimś zakurzonym strychu, a nie w magazynie. Pakowane są też niedbale. Często wygląda tak jakby ktoś je wrzucił jak leci do kontenerów, a nie ułożył. Od jakiegoś czasu nikt klientów nie informacje o uszkodzeniach, a maksymalny rabat to 15%, gdy często książki są w takim stanie, że 50% rabatu to za mało - podarte okładki czy zerwane grzbiety. Gdy pracownik punktu zgłasza to do BOK, to jedyne co usłyszy, to "jak klientowi się nie spodoba, to zrezygnuje". W wielu miastach jest jeden punkt i kliencie jadą przez całe miasto by dostać towar uszkodzony, więc nic dziwnego, że tak reagują...

WarsawShore
Pracownik

Miejmy nadzieję że firma w końcu poszła po rozum do głowy i wywalenie Pana PŚ spowoduje zmiany na lepsze. Karma wróciła, wyleciał w takim stylu jaki sam reprezentował. Nie liczę na podwyżki, jedynie mam nadzieję że atmosfera i podejście do pracowników ulegnie poprawie bo w ostatnim czasie był to istny dramat. Liczę że już nigdy więcej nie spotkam w swojej karierze Pana PŚ i że jego chora postawa nie będzie powielana przez kolejnych kierowników.

1
stylowy
Pracownik
 Pytanie
@WarsawShore

czyli w jakim stylu?

Mermaida
Pracownik
@WarsawShore

Dokładnie, chyba nikt w firmie nie będzie za PŚ tęsknił, oby to był początek zmian na lepsze co do samej atmosfery i w podejściu do pracowników, dzięki którym ta firma funkcjonuje.

BonitoSronito
Pracownik
@stylowy

Z dnia na dzień dziękujemy i do widzenia…

Mandarynka
Pracownik

Kadry w Bonito to(usunięte przez administratora).. Błędy w naliczaniu pensji, podnieśli składkę za Luxmed i nikt nie raczy o tym poinformować... Niektóre agencje pracy funkcjonują lepiej niż ta firma... Najgorszy pracodawca w mojej karierze.

niewidzialna
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w bonito już od dłuższego czasu i mam wrażenie że jestem jedyną osobą w tej firmie która lubi tą pracę. Nie rozumiem jedynie dlaczego jest tyle negatywnych opinii od osób które dalej tutaj pracują. Skoro nie odpowiada wam praca, uważacie że zarabiacie marne pieniądze to dlaczego nie zwolnicie się i nie poszukacie czegoś lepszego? Ciągłe tylko narzekanie, a nic w kierunku zmiany. Jeżeli nie byłabym zadowolona ze swojej pracy to już dawno szukałabym czegoś innego, a nie trzymała się uporczywie firmy :)

syren
Były pracownik
 Pytanie
@niewidzialna

to ciekawi mnie tylko z jakiego miejsca taka opinia?

Benito
Pracownik
@niewidzialna

Zauważ, że ludzie narzekają tutaj głównie na pracodawcę, a nie na samą pracę. To są dwie różne rzeczy. Praca jest ok, ale podejść pracodawcy do pracowników jest kiepskie. Poza tym to, że ktoś lubi swoją pracę nie wyklucza tego, że narzeka na zarobki, tym bardziej w sytuacji, gdy koszty życia ciągle rosną, a pensje w Bonito cały czas są na poziomie najniższej krajowej.

Malkavv
Były pracownik
@Benito

Ok

Karolina
Inne
@niewidzialna

Fajnie że jest ktoś zadowolony z pracy. A powiesz za co dokładnie? Za tak szerokie obcowanie z ksiązkami?

BonitoSronito
Pracownik

Co do paczek, niech się firma rozwija ale niech podejmuje przemyślane decyzje, niech punkty dostosuje do nowej usługi a nie ze nikt nic nie wie i radźcie sobie sami. Praca ciężka nie jest, ale kiedy przełożony PŚ nie szanuje ludzi z którymi pracuje to nie trudno o niepochlebny komentarz. Praca jest trudna w tym znaczeniu ze klienci są bardzo specyficzni i roszczeniowi, żadna przyjemność użerać się z paździerzowym klientem. W mojej ocenie osoba PŚ nie powinna pracować z ludźmi, brak umiejętnej komunikacji z pracownikami i postawa dyktatora nie wzbudza raczej sympatii. Całość powoduje duże rozgoryczenie wśród pracowników co przekłada się na narzekanie. Ludzie dostają więcej obowiązków do wykonania a pensja się nie zmienia. Drożyzna szaleje, u góry zarobki rosną, a na najniższych szczeblach nic się nie zmienia. Teraz po zmianach jak osoba PŚ odpowiada za premie to raczej marne szanse żeby jakikolwiek ochłap dostać. Nadgodziny do odbioru i przymusowe zastępstwa na jakiejś pipidówce.

Zofia
Inne
@BonitoSronito

A jakie zazwyczaj były premie? Kurcze, skoro praca taka cięzka to wynagrodzenie jest chociaż adekwatne?

Syrena
Pracownik
@Zofia

Nie

Warszawa
Pracownik
@Zofia

2 lata pracy i nigdy żadnej premii na oczy nie widziałam u nikogo

BonitoSronito
Pracownik
@Warszawa

Niedawno jeszcze rzucali jakiś ochłap (100/150zlbrutto), teraz żeby dostać trzeba się wykazać czymś ponad standardowym. Oszczędzają na wszystkim. Niebawem w wc będą liście zamiast papieru.

Szakira
Pracownik
@Warszawa

Są punkty w Warszawie, gdzie pracownicy dostają premię. Wszystko zależy od kierownika punktu.

Zofia
Inne
@BonitoSronito

Ponadstandardowym? Możesz podac jakiś przykład? Ciężko mi coś sobie wyobrazić

Syrenka
Były pracownik
@Zofia

Np. zastępstwa, nadgodziny

X D
Pracownik
@Syrenka

XD za pojechanie na zastępstwo na drugi koniec miasta nawet ci za bilety nie oddadzą, a nadgodziny to możesz sobie odebrać w środku tygodnia

Antygona
Pracownik
@X D

I to za zastępstwo dobrowolne, ale pod przymusem... Jak nie ma nikogo chętnie, to wydają polecenie służbowe i nikogo nie obchodzi, że dojazd zajmie ci 2 godziny...

Olga
Inne
@Antygona

A nikt nigdy nie próbował się upomnieć o zwrot kosztów dojazdu?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

xD
Pracownik

Mnie też wiele rzeczy oburza i jakoś żyję xD

Uciekajcie z Bonito
Były pracownik

Absolutnie nie polecam nikomu podejmowania pracy w Bonito. To jest firma, gdzie pracownicy są wybitnie nieszanowani przez przełożonych, na każdym kroku będziecie odczuwać, że dla Bonito jesteście nikim, a najważniejsze jest dobro firmy. Największą bolączką tej firmy jest szanowny pan P., który wychodzi z założenia, że jeśli komuś coś się nie podoba, to niech się zwolni. Od początku roku w Warszawie z pracy odeszło kilkanaście osób, z pracy rezygnują też kierowcy, pracownicy kadr, to tonący statek. Szkoda waszego czasu i nerwów, żeby tu pracować. A wynagrodzenie to najniższa.

Kazimierz
Inne
@Uciekajcie z Bonito

A kierowcy dlaczego rezygnują? Rozumiem sprzedawców, bo to co innego. Przecież kierowca nie ma targetów sprzedażowych, nie uwierzę też że zarabia minimalną krajową. Dlaczego więc rezygnują z tej pracy?

Autko
Były pracownik
@Kazimierz

1. Beznadziejna atmosfera. 2. Zarobki na podobnym stanowisku w innych firmach są o wiele lepsze.

Bursztyn
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego nikt takich rzeczy nie zgłasza do odpowiednich służb?

Xddd
Były pracownik
 Pytanie
@Autko

Beznadziejna? To za mało powiedziane, wręcz tragiczna. Jeśli nie podliżesz się kierownikowi, jesteś nikim. Po miesiacu mogą cie zwolnić, tak po prostu bez podawania przyczyny. Ah, żeby nie było, jak cie zwalniają to nie mają odwagi powiedzieć ci wprost tylko emailowi XDDD Na umowę zlecenie potrafią ci ukrócić godziny, żebyś dostał najmniejsza pensje :)) Co tu mówić? (usunięte przez administratora)i resztę mułu. NIE POLECAM

Paczki
Pracownik
 Pytanie

Co sądzicie o nowym pomyśle na nadawanie i odbioru paczek kurierskich w Bonito?

1
Pajęczarka
Pracownik
@Paczki

Już widzę ten cały (usunięte przez administratora) z paczkami, klienci będą odbierać np. meble z jakiegoś sklepu to przyjdzie stos paczek do tego, przecież na święta tez miało nie być gabarytów a były, wiec będzie bałagan, nie będzie gdzie tego odkładać albo raczej kiedy, bo w niektórych punktach nie ma w co rąk włożyć. W gorącym okresie to będzie istny armagedon za najniższą krajową bo teraz już nawet premie zabierają bo jak to twierdzą „trzeba robić coś ponad to” aby się należała. Z roku na rok obowiązków więcej, atmosfera leci bardzo w dół, zarobki są tak oszałamiające że aż nie ma co z tym robić!

Bonitek
Pracownik
@Pajęczarka

Zawsze możesz złożyć wypowiedzenie, jeśli praca Ci nie odpowiada.

Mal
Były pracownik
 Pytanie
@Pajęczarka

A jakiej pensji oczekujesz za pracę w punkcie odbioru zamówień? Najniższa jest i tak wysoko, jak za tak lekką pracę xD Nie pracujesz w banku, żeby oczekiwać więcej xD

Bo liczą się .... Chwile
Pracownik
@Mal

Praca z klientem taka lekka, dobre :D no ale tak najniższa krajowa to i tak za dużo dla pracodawcy, masz rację, a podejście do pracownika((usunięte przez administratora)) na najwyższym poziomie.

1
Mal
Były pracownik
 Pytanie
@Bo liczą się .... Chwile

Według Ciebie jesteś traktowana jak (usunięte przez administratora) przez Bonito?! Chyba nigdy nie pracowałaś w jakiejś ciężkiej pracy! Myślisz, że w innych miejscach, gdzie też są klienci jest lżej? To proszę bardzo, kasa w markecie czeka. Zobaczymy czy po tygodniu będziesz nadal tak narzekać na pracę w Bonito. Ile niby chcesz zarabiać za samo wydawanie zamówień?! Nie masz żadnych targetów, planów sprzedaży! Nawet nie ma żadnych produktów przy kasie, które trzeba polecać! Tak Ci źle? Zastanów się, a potem narzekaj!

Bo liczą się .... Chwile
Pracownik
 Pytanie
@Mal

A czy ktoś mówi że praca w innych miejscach z klientem jest lekka ? Kasa w tej firmie to pikuś ... Dzięki za info, teraz zanim zacznę wyrażać swojej zdanie, zastanowię się hehehe

wrotek
Były pracownik
@Mal

Xd na kasie w markecie dostaniesz 4 tys. na rękę plus dobry socjal i jeszcze prezencik na święta a tu możesz dostać co najwyżej depresji i zwolnienie z dnia na dzień, bo góra nie potrafi wyliczyć ilu pracowników potrzeba do punktu albo po prostu kierownikowi się lewą nogą wstało .

Mal
Były pracownik
@wrotek

Ale w markecie nie będziesz sobie siedzieć i czytać książki... Porównaj ilość pracy, nic dziwnego, że w marketach płacą więcej, skoro jest bardzo dużo pracy. W Bonito nie masz klienta za klientem i nie rozkladasz kilku palet z dostawą...

Damian
Inne
@Mal

Ale to nie znaczy, że nie można okazać szacunku pracownikowi. A po drugie jeśli liczysz wartość pracy tylko przez to ile ktoś przeniesie palet, to pozdro...

Mal
Pracownik
 Pytanie
@Damian

A niby jaka jest wartość Twojej pracy w punkcie Bonito? Przyjąć kilka kartonów z dostawą, a potem tylko siedzisz i wydajesz zamówienia; niczego nie sprzedajesz, nie musisz doradzać klientom, więc za co mają Wam płacić wyższe pensje? Nie oszukujemy się, praca w Bonito nie jest szczególnie wymagająca, więc uważam, że pensja jest adekwatna. Narzekacie na brak premii, ale za co chcecie je otrzymywać? Skoro nie macie żadnych targetów... Na rozmowie podają Wam stawkę, więc jeśli komuś nie odpowiada, nie musi podejmować współpracy. A brak szacunku niby w czym się przejawia? Nikt z przełożonych Was nie obraża... Mam wrażenie, że dla Was brak szacunku to głównie to, że nie dostajecie podwyżek...

Malkavv
Były pracownik
 Pytanie
@Mal

Chłopcze, ty pracowałeś w Warszawie w bonito? Wiesz jaka jest ilość pracy na niektórych punktach? Weź ty znajdź krztynę zagubionego szacunku do siebie i przestań bronić tego p-pracodawcę..

Bonitek
Były pracownik
@Malkavv

Nie bądź śmieszny, w Warszawie może w 2 lub 3 punktach jest więcej pracy. W pozostałych jest tyle pracy, że ludzie czytają książki i oglądają filmy na telefonach. To już nie są czasy, że dziennie wydaje się po 300-400 zamówień...

Malkavv
Były pracownik
@Bonitek

Ja patrzę na tą eks-pracę właśnie przez pryzmat obleganego punktu, wiem, że na niektórych jest śmiesznie mało pracy(zastępstwa) i tam w tych punktach najniższa jest ok, bo rozładowanie 3 box'ów to z 25 min roboty, ale jak masz ich 21 to już inna bajka. Bonito natomiast jako pracodawca ma bardzo negatywne podejście do pracowników, którzy pracują na na froncie i nie oferuje żadnego rozwoju, no może dla osób dla których to pierwsza poważna praca.

Bonitek
Pracownik

Większość z Was, którzy narzekają jest sama sobie winna. Bolesną prawda jest taka, że ten kto pracuje w Bonito tak naprawdę niewiele w życiu potrafi i nigdzie nie może znaleźć lepszej pracy. Więc trafia w takie miejsce jak Bonito, gdzie wykłada towar i wydaje zamówienia, bo tylko do prostych prac się nadaje. Winni jesteście Wy. Bo można było skończyć odpowiednie studia i zdobyć wykształcenie i mieć dobrze płatną pracę. Jak się nic sobą nie reprezentuje wartościowego dla lepszych pracodawców, to nie narzekajcie na obecnego. Idzcie na kase do Biedronki i wtedy zobaczycie co to ciężka praca, albo na taśmę na produkcji - nikt Was w Bonito na siłę nie trzyma.

sritek
Pracownik
 Pytanie
@Bonitek

ooo czyżby szanowny pan przełożony PŚ ? bo poziom szacunku do pracownika się zgadza

Mal
Były pracownik
@Bonitek

Zgadzam się, w Bonito zostają ci co nie mają perspektyw na lepszą pracę. Pozostali już dawno pracują w innych firmach.

Malkavv
Były pracownik
 Pytanie
@Bonitek

Ale zdajesz sobie sprawę, że pojechałeś po bonito a nie po pracownikach?

Bonitek
Były pracownik
@Malkavv

Haha, jaka firma tacy pracownicy xD Sorry, ale bycie pracownikiem Bonito to nie powód do dumy xD

Szakira
Pracownik
@Bonitek

A ja się zgadzam. Ludzie narzekacie na każdy nowy pomysł, nic wam się nie podoba. Firma chce się rozwijać i wprowadza nową usługę, a Wy już lamentujecie. Najlepiej żeby nikt od was niczego nie chciał, a wy byście do pracy przychodzili odpocząć...

Malkavv
Były pracownik
@Bonitek

Wiesz co tu masz trochę racji, XD a tak na serio to pracowałem na kilku punktach i większość stanowili młodzi ludzie studenci, dla których to była chwilówka - ci starsi, którzy pracowali kilka lat to porażka...

Zostaw merytoryczną opinię o Bonito.pl Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bonito.pl Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bonito.pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bonito.pl Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 0 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bonito.pl Sp. z o.o.
4.8/5 Na podstawie 2732 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Bonito.pl Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii