super firma polecam
Niby większość zachwala. Ale też problemy się zdarzają i to nie raz. Czyzbh w pracowników nie inwestowali zbytnio? Jak słabe stawki i brak szkoleń to i motywacji nie ma
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Facet od reklamacji niekompetentny nie potrafiący przez 3 miesiące załatwić prostej reklamacji. Przy próbie telefonicznego rozwiązania sprawy rozłącza się. To samo robi p. Godlewski, niespotykany arogant. Ostatecznie reklamacji pieca mi nie załatwiono i polecono, że mam się udać do sądu.
Na jednej ze stron znalazłam ofertę dla pracowników w dziale logistyki, nadal można aplikować? Oferują pełny etat i to jest na plus, a jakie są konkretnie godziny pracy? Czy wszystkie obowiązki są zapisane w umowie? Jakie stawki na początek można się spodziewać? Piszą, że to początkujący w hierarchii.
super firma polecam
Widzę, że pozytywnie oceniasz firmę Higher, lecz Twoja opinia jest bardzo ogólnikowa. Na pewno byłaby bardziej pomocna, gdybyś napisał więcej szczegółów. Jakie są największe plusy firmy?
Zgoda w 100% też polecam firmę Higher,współpracując od kilkunastu lat,żadnych problemów,towar zgodny z opisem,szybkie dostawy. Jeżeli są problemy,trzeba się skontaktować tylko,z "opiekunem"zamówienia i sprawy rozwiązuje pozytywnie-nie szukać nikogo innego. Proste prawda?Zresztą przy każdym zamówieniu,jest tzw.karta zamówienia,na której jest stale aktualizowany status jego i klient to widzi.
Zamówiłem zagęszczarkę 15.11,2023 dzisiaj jest 04.12, 2023 i zagęszczarki nie ma i odzewu nie ma.????????
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/8/f/7/8f7594deadacbaf527b57f8c627258f5.png)
Dlaczego regularnie firma szuka pracowników na różne stanowiska?
Nic mi nie wiadomo, by szukali regularnie. Jedno, co pewne, że wystawili ofertę, m.in. dla pakowacza. Propozycja zatrudnienia na UoP na czas nieokreślony. Jednozmianowa robota za 3600 zł brutto. Zastanawia mnie tylko, dlaczego wspominają, że chcą przyjąć osobę z dobrym stanem zdrowia? I jakie są warunki pracy oraz jej ilość, w porównaniu choćby do zarobków?
Firma (usunięte przez administratora) Reklamacja na piec złożona w styczniu, do dnia dzisiejszego zero odpowiedzi. Powołałem rzeczoznawcę który po obejrzeniu pieca załamał się. Piec nie spełnia żadnych norm bezpieczeństwa, grubość ścianek pieca jest mniejsza o połowę od grubość blachy przy drzwiczkach. Brak info o producencie itp. Jeżeli nie chcecie wtopić pieniędzy, trzymajcie się od firmy z daleka.
Kupiłem zagęszczarkę płytową.Prawie 2.000zł. Postępując zgodnie z instrukcją przystąpiłem do uruchomienia. Nic z tego.Po korespondencji ze sprzedawcą wysłałem do serwisu.Okazało się, że sprawcą jest czujnik oleju o którym nie wspomina się w instrukcji i o którego istnieniu nie poinformował mnie pracownik. Instrukcja sugeruje poziom oleju w przedziale skali, natomiast czujnik wymaga napełnienia max. powyżej skali.Narażony zostałem na koszty 2x przesyłka . Mało tego sprzedawca nie poczuwa się do odpowiedzialności wynikajacej z niechlujnie opracowanej instrukcji sugerując(wbrew dowodom) iż nie wlałem oleju do silnika. O usunięciu oleju i paliwa na czas transportu pisałem w wyjaśnieniu załączonym do mszyny. .Sprawę skierowałem do Rzecznika Konsumentów. Wnioski proszę wyciągnąć samodzielnie.
Czy w firmie Monika Godlewska Higher są regularne szkolenia pracownicze?
Wiążą się jakoś z opcją awansu? Przyznam, że lubię się rozwijać, a nie siedzieć latami na jednym stanowisku. Uznają w ogóle awanse wewnątrz firmy? Czy szukają zawsze ludzi na zewnątrz?
Zakupiłem wózek na drewno atrakcyjna cena w czerwcu 2022 roku oczywiście zapłaciłem do dnia dzisiejszego ani wózka ani pieniędzy pomimo kilku kontaktów e-mailem i rozmów tel. Odradzam i nie polecam.
Nie zatrudniamy i nie zatrudnialiśmy pracownika o imieniu Zygmunt. Zdarzają się za to klienci, którzy próbują naciągać firmę na dodatkowe profity, rabaty. Jeżeli klient jest niezadowolny i według niego firma nie wywiązuje się z zobowiązań zawsze może skorzystać z drogi sądowej. To nic nie kosztuje.
Tak też mi się wydaje,ponieważ tyle razy co byłem i bywam,żadnego Zygmunta nie spotkałem tam!! Sam jestem klientem tej firmy i mam też swoich klientów-faktem jest,że zdarzają się klienci cwaniacy...ale cóż-samo życie!!
Tragiczny kontakt po reklamcji zakupu. Ignorują klientów.
Dzień dobry, Zapraszamy do kontaktu celem wyjaśnienia sprawy. reklamacje@drabiny.info tel. 884 824 082
faktycznie, reklamacje są ignorowane, traktują kupujących jak (usunięte przez administratora) i naciągaczy, w moim przypadku zareklamowałem glebogryzarkę, zawleczki praktycznie zostały zniszczone po trzech godzinach pracy, uznano, że to normalne zużycie, maszyna na trzy godziny pracy? a co dalej? zakup nowego złomu? nie mają żadnych części zamiennych - taką otrzymałem odpowiedź - w domyśle: radź sobie sam.... chętnie przekażę zdjęcia uszkodzonych elementów... mój email wiejska33a@wp.pl
Tak to szczera prawda-po kontakcie,ale z konkretną osobą wyznaczoną do tego,problemy ewentualne są pozytywnie załatwiane zawsze.
Oferta pracy na Asystent/-ka do Drabiny Higher (Monika Godlewska Higher) pojawiała się w Praca.gov.pl, polecacie aplikować?
Polecam spróbować,z tego co widzę jak tam jestem,jest miła i przyjazna atmosfera-ale braki kadrowe/wzmożony ruch i brakuje pracowników/. Ogólne wrażenie w biurze ogólnikowo,są b.fajne-sprawiają przyjazne,miłe wrażenie-więc ja np.bym z chęcią spróbował.
Polecam firmę zamówiłam u nich rebska do gałęzi przyszedł caly i zdrowy oczywiście wszystko zostało sprawdzone przy Panu kurierze
TAK JEST Z CAŁYM ASORTYMENTEM,SAM ZAŚ DOŚWIADCZAM PODOBNYCH SYTUACJI I TYLKO POZYTYWNYCH NA TAK!!
NA ILOŚĆ SPRZEDAWANEGO TOWARU,MA PRAWO ZDARZYĆ SIĘ COŚ I TO NIE Z WINY FIRMY HIGHER-A JAK KTOŚ SPRAWDZI PACZKĘ-TO COŚ DZIWNEGO? RACZEJ NIE,TYM BARDZIEJ,ŻE PRZY KAŻDYM ZAMÓWIENIU/KARTA ZAMÓWIENIA/-KLIENT JEST INFORMOWANY O PRAWACH I OBOWIĄZKACH,JAK NALEŻY!!
ODKĄD WSPÓŁPRACUJEMY FIRMA MEGA JARD 2,Z HIGHER-TO PROBLEMY ZNIKNĘŁY I ZAKUPY TO CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ. ZAPEWNE KONKURENCJA MOŻE ZAZDROŚCIĆ,WIĘC NIE DZIWIĄ MNIE NEGATYWNE KOMENTARZE,BEZ POWODÓW.... NADAL WSPÓŁPRACUJEMY Z TĄ FIRMĄ-JEST REWELACYJNA I PRAKTYCZNIE,WIĘKSZOŚĆ CO POTRZEBA-MAM OD RĘKI . POLECAM FIRMĘ;JEST PRZYJAZNĄ,BARDZO MIŁA I PROFESJONALNA OBSŁUGA,NA KAŻDYM ETAPIE WSPÓŁPRACY/ZAKUPÓW!!
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Monika Godlewska Higher?
Przestrzegam potencjalnych klientów przed tą firmą "KRZAK"!!!!!!!! Od 30 marca do dziś 06 maja (usunięte przez administratora) nie zrealizowali zamówienia, nie oddali też wpłaconych pieniędzy!!!!!!! Wystawiają na sprzedaż towar nie posiadając go na stanie, to wirtualna firma KRZAK!!!!!! Kłamią że 90% zamówień realizują w 24 godz. KŁAMSTWO!!!! 100% moich zamówień nie zostało nigdy zrealizowane, a wpłacone pieniądze nie zostały zwrócone!!!!!! OSTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, NIE WPŁACAJCIE im PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)
Zadeklarował Pan odbiór osobisty i otrzymał dodatkowo rabat 20%. Nie wiemy o co chodzi. Obsługa HIGHER.
Sprzęt, którym handluje firma jest dramatycznej jakości. System rozpatrywania reklamacji (usunięte przez administratora) Kierownictwo dramat !
Nasz sprzęt jest pierwszej jakości, a klient chciał wyłudzić drugą drabinę. U nas testerem jest Pan Marian, który waży 150 kg i wszystkie drabiny testuje.
Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny na stanowisko Pracownik Działu Reklamacji w firmie Monika Godlewska Higher? Jak oceniacie jego przebieg?
Zdecydowanie odradzam zakup czegokolwiek z tej firmy. Po wpłaceniu pieniędzy klient zostaje pozostawiony bez pomocy np w sprawie reklamacji. Brak kompetentnej osoby, brak osoby decyzyjnej. Maile i telefony bez odpowiedzi. Klient zostaje z problemem sam.Otrzymałam niekompletna przesyłkę i brakujący element musiałam zakupić na własny koszt! Kpina z klienta!
Firma Monika Godlewska Higher poszukiwała jakiś czas temu pracowników na stanowisko Monter. Czy jest ktoś, kto otrzymał tę pracę? Czy organizowane są tam szkolenia podnoszące kompetencje?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Monika Godlewska Higher?
Zobacz opinie na temat firmy Monika Godlewska Higher tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Monika Godlewska Higher?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!