Kiedy można spodziewać się otrzymania umowy na czas nieokreślony w Telezakupy Mango (Mango Media Sp. Z O.O.)?
Jest tak dobrze, że przestaliście zaglądać na forum? Szkoda, ludzie szukają informacji bezpośrednio od pracowników.
Witam. Zgadzam sie calkowicie z Waldkiem. Nie da sie dodzwonić mimo wielu prób. tez taki komunikat jest ze oddzwonia ale juz teraz nie oddzwaniaja. Zlozylem kilka dni temu 2 zamowienia na łącznie niecałe 2000. Pieniadze zapłaciłem z gory. Przyszla faktura ale towaru juz nie wyslali. Nie odpowiadają na maile, nir ma żadnych informacji . Po konsultacji z moim prawnikiem jutro składamy doniesienie do prokuratury. Jednocześnie idzie pismo do UOKIK.
Przestaliście aktualizować wiadomości z tego wątku, co na to wpływa? Widzę, że na forum pojawiają się opinie na temat firmy Mango Media od strony klientów. Dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał podzielić się jakimiś wartościowymi informacjami od strony pracodawcy? Czy firma oferuje stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, a wynagrodzenia są adekwatne do wykonywanej pracy?


Firma nieuczciwa, delikatnie rzecz ujmując (usunięte przez administratora) Nie radzę nikomu tam kupować. Niesprawne urządzenie odesłałem w ramach reklamacji gwarancyjnej 1 października 2018r. do Gdańska ul. Grunwaldzka 411. W dniu 3 października dzwoniła do mnie konsultantka firmy z Gdańska z prośbą o podanie numeru konta na które będzie zwrot gotówki za niesprawny sprzęt. Nr konta podałem. Zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej firmy Mango czas na załatwienie reklamacji wynosi 14 dni. Dziś jest 5 listopad 2018 i ja nie otrzymałem ani zwrotu gotówki, ani sprzętu. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Dzwoniłem kilkanaście razy na podane na stronie internetowej firmy infolinie - zawsze odpowiedź jest ta sama " wszyscy konsultanci są zajęci oddzwonimy do godz 16. Konsultant oddzwania wysłuchuje moje uwagi i dalej nic się nie dzieje. Na pisma kierowane drogą elektroniczną brak reakcji. Firma nie stosuje się do zasad zawartych w ustawie konsumenckiej. Nie radzę nikomu tam kupować. Swoje uwagi i spostrzeżenia dotyczące firmy Mango zamieszczę na portalach społecznościowych. Moje sugestie dla Mango Media Sp. z o.o.: Sugestie??? żądam zwrotu gotówki za niesprawny sprzęt. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przede wszystkim Firma Mango jeśli chce normalnie funkcjonować na naszym rynku musi bezwzględnie przestrzegać ustawy konsumenckiej. Zwłaszcza przestrzeganie praw konsumentów.
Jeżeli jesteś pracownikiem firmy Mango Media Sp. z o.o. lub z nią współpracowałeś kiedyś, to może mógłbyś napisać coś temat swojej pracy w niej?
Nie polecam. Pracowałem w callcenter ale zostałem szybko zwolniony, dobrze się stało bo koledzy mówią ze teraz jak przez 2 godziny się czegoś klientowi nie wciśnie to wysyłają do domu i nie płacą. Chore targety, zabierają krzesła i karzą stać za brak sprzedaży. Wspaniała zabawa można wygrać jabłko jak się coś komuś wciśnie. Omijać z daleka. Ostatnio zwolnili bardzo dużo ludzi - chyba zamykają interes.
Nikomu nie polecam pracy na magazynie ! Kierownicy w tej firmie nie mają zielonego pojęcia o stanowisku które zajmują. Brak jakichkolwiek szkoleń z ich strony , brak jednego słowa pochwalajacego prace człowieka , które zmotywowałoby do lepszej pracy . Ludzie zatrudniani są na umowę o pracę po rocznej pracy na umowę o dzieło za psie pieniądze. Kierownicy okazują brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika. . Zero odzieży ochronnej nawet przy zatrudnieniu o umowę o pracę. Nie wiem jak ta firma może funkcjonować z taką banda niedoksztalconych kierowników na magazynie. Żenujące. Nikomu serdecznie nie polecam tej firmy !
Nie tylko na magazynie a kierowniczka call center-zenada brak profesjonalizmu, słoma z butów
@Rafal rozumiem Twoje konsumenckie rozczarowanie, jednak ono nie upoważnia Cie do obrażania firmy na forum. Jest tu regulamin: https://www.gowork.pl/regulamin który wszyscy muszą przestrzegać. A ze względu na to, że to forum opinii o pracodawcy to zachęcam to pozostawiania takich opinii o firmie Mango Media Sp. z o.o.
Specjalnie do klientow wysyłają niechodliwe produkty niezgodne z zamówieniem klienta licząc ze klientowi nie będzie się chciało zwracać .skurczysynstwo tej firmy .
Skurczysyny wysyłają przesyłki niezgodne z zamówieniem ...upychaja niechciane artykuły za pobraniem a potem klient musi się z tym problemem uporać specjalna polityka mango .
A na jakie warunki zatrudnienia mogą obecnie liczyć pracownicy firmy? Co uważasz za plus pracy w Mango Media, a co warto według Ciebie zmienić?
Nikomu nie polecam pracy na magazynie ! Kierownicy w tej firmie nie mają zielonego pojęcia o stanowisku które zajmują. Brak jakichkolwiek szkoleń z ich strony , brak jednego słowa pochwalajacego prace człowieka , które zmotywowałoby do lepszej pracy . Ludzie zatrudniani są na umowę o pracę po rocznej pracy na umowę o dzieło za psie pieniądze. Kierownicy okazują brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika. . Zero odzieży ochronnej nawet przy zatrudnieniu o umowę o pracę. Nie wiem jak ta firma może funkcjonować z taką banda niedoksztalconych kierowników na magazynie. Żenujące. Nikomu serdecznie nie polecam tej firmy !
@Michalina no tpo w sumie jest raczej sporo prawda? a nie wiadomo czy mozna tutaj liczyc na jakie premie albo podywzki do tego po jakims czasie pracy?
Ponoć szukają asystentów do działu który szuka produktów, ma ktoś doświadczenie ? Podobno bardzo duża rotacja...
praca chyba najgorsza jaka mogła być... miałam umowe o prace i zarobki szczerze nie powalały. Z pracownikiem nie liczą się nic a nic, na rozmowie było super wszystko - jeden weekend pracujący wychodziło ze tak ze jeden ale wolny i to czasami nie cały. Nigdy nie widzieli nic dobrego w człowieku jak nie ten to nastepny i hajda. Same zakazy nakazy zero wyjścia do pracownika z jakąś nagrodą nawet jeśli się należała to zawsze znalały się jakieś pretensje że coś było nie tak. Wieczne tłumaczenia czemu tyle przerwy się wykorzystało a czemu tyle takiej a czemu tu sie nie dzwoniło a czemu tu sie było tyle "bezczynnym". Żenada!
@ktos to chyba pracowalysmy w dwoch innych firmach. Owszem mieli pretensje za przerwy czy inne rzeczy. Ale kiedy ktos przekraczal wszystko. Bo wiadomo na 8 h pracy przy kompie przysluguje godzina przerwy w sumie. Wekeendy. Ja jakos w kazdy wekeend nie pracowalam. Jak nie chcialam. Jest cos takiego jal dyspozycyjnosc w ktorej sie okreslasz w jakie dni mozesz pracowac. I to funkcjonuje we wiekszosci firm na infolini. A poza tym jestes w pracy maja prawo cie rozliczac dlaczego siedzisz na bezczynnym.
Witam Wszystkich, zastanawiam się nad aplikowaniem do tej firmy. Będę wdzięczna za informację jak wygląda rekrutacja na Telefonicznego doradcę klienta? Ile dni trwa szkolenie wstępne? Jaka jest stawka godzinowa? Za każda informacje z góry dziękuję
Pracowałam w Mango krótko. Zostałam zwolniona po 5 miesiącach pracy z powodu "braku wolnych etatów" w dziale w którym zostałam zatrudniona. Według mnie zostałam zatrudniona ponieważ pojawił się konflikt pomiędzy jednym z pracowników a prezesem i ja zostałam zatrudniona by pokazać tej osobie, że jeśli nie będzie się zachowywać to zostanie zastąpiona. Z tego powodu od moich pierwszych dni w firmie byłam traktowana jak powietrze przez innych pracowników. Moja przełożona próbowała usprawiedliwić tą niemiła atmosferę mówiąc, że zatrudnione nowe osoby szybko zostają zwolnione i dlatego pracownicy starają się do nich nie przyzwyczajać. Jeśli zostałeś zatrudniony przez Mango staraj się podlizywać pracownikom, którzy tam są dłużej. Ja tego nie robiłam i wypowiedzieli mi umowę. Jedna rzecz na plus to, że płacili zawsze na czas. Jakiekolwiek benefity, które oferują ściągają z pensji, więc warte jest to nic. Moje doświadczenia w podsumowaniu to dużo stresu prowadzącego do niczego tylko zawodu. Nie staraj się być kreatywny i wychodzić z inicjatywą - pracownicy ze stażem nie będą zachwyceni.
Jedni wielcy oszusci , dzis konczylem 3 dzien treningu , liderka powiedziala ze jako ze nowy jestem to dostane linie na ktora tylko beda ludzie dzwonic co chca zamowic bo na reklamacje za wczesnie dla mnie , i co sie okazalo? 8/10 rozmow to byly reklamacje i zamiast pogadac z ludzmi w sprawie reklamacji przez 3-4 minut to wyszlo gadanie nawet 10 minut z jedna osoba , bo zostalem tylko poinstruowany by uspokoic i zalatwic sprawe z klientem i godzine przed koncem szkolenia , liderka zawezwala i mowi , panu dziekuje dowidzenia , kompletnie nie wzruszona ze miala mi dac tylko linie na sprzedaz a nie na reklamacje i kompletnie w (usunięte przez administratora) miala ze okolo 1400 zl im zarobilem z zamowien a najwieksza norma dla osoby jaka widzialem bylo 10k na miesiac . kpina , istna kpina
A ja pracowałam w tej Firmie wiele lat. Utożsamialam się z Firmą. Bardzo lubiłam moją pracę do czasu aż przyszedł nowy prezes. Wyjątkowy człowiek nie szanujący Polaków, mający ich za Śmieci. Cieszę się że mnie zwolnił. Dzięki temu mam do siebie jeszcze szacunek